Homepage » Eerste elftal » Assaidi nog niet inzetbaar: ''Dat gaat nog een weekje of twee duren''

Assaidi nog niet inzetbaar: ''Dat gaat nog een weekje of twee duren''

( 22 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Assaidi nog niet inzetbaar: ''Dat gaat nog een weekje of twee duren''

FC Twente heeft dinsdagmiddag met grote cijfers verloren van Bayer Leverkusen. In een besloten oefenwedstrijd bleken de Duitsers met 4-0 te sterk. Toch heeft trainer Marino Pusic een positief gevoel overgehouden aan de oefenpot.

"Het was misschien een oorwassing, maar een mentale klap wil ik het niet noemen", stelt Pusic tegenover RTV Oost. "We wisten van te voren dat er een groot niveauverschil bestond. Wij hebben onze leermomenten gehad. We hebben diep moeten gaan om de wedstrijd goed door te komen. Dat je dan 4-0 verliest, dat zegt mij niks."

Tegen Bayer Leverkusen maakte Oussama Assaidi zijn officieuze rentree voor FC Twente. "Het was fantastisch om hem terug te zien op het veld. Dat was positief, daar zijn we allemaal blij mee. Het heeft allemaal wel een tijdje geduurd." Assaidi is er zondag tegen MVV nog niet bij. "Het is een proces om hem helemaal fit te krijgen. Dat gaat naar verwachting nog wel een weekje of twee duren." 

Pusic verwacht een lastige wedstrijd tegen MVV. "Het is een degelijke ploeg. Ze kunnen ook aardig voetballen. Er zijn geen makkelijke wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie. Iedereen kan winnen van iedereen. MVV staat stevig in de middenmoot en heeft ambitie om de play-offs te behalen. We zullen flink aan de bak moeten."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2019 om 18:04
    Assaidi en Vuckic beide proberen te verkopen deze transferperiode
  • 12 Jan 2019 om 13:03
    Aan die 2 zullen we echt niet veel meer hebben. Zodra ze toch per ongeluk eens op het veld staan hebben ze daarna gelijk weer pijn(tjes) ijdele hoop van Tedken.
  • 12 Jan 2019 om 12:13
    • Quote van 12 Jan 2019 om 08:06
      Precies. Daarom snap ik ook totaal niet dat er mensen zijn die denken dat we over paar weken al elke wedstrijd over vuckic en (assaidi wel wat eerder over week of 3a4) kunnen beschikken dat duurt met vuckic ben ik bang toch echt wel tot eind februari.
    Eind februari??? Ik zou blij zijn als ze eind maart een half uurtje meedoen. Maar zelfs dat halen ze niet!
  • 12 Jan 2019 om 10:19
    Er wordt door sommigen teveel hoop gevestigd op 2 'glazen' spelers. Assaidi zou zijn rentree maken, en wat gebeurt er? Juist...er komt een reactie door zijn 'oude' blessure. Laat deze hoop varen en denk gewoon van; 'Ach, als Assaidi en Vuckfiets nog een keer meedoen, dan zou dat leuk zijn. Zo niet....dat lag in lijn der verwachting gezien hun fysieke gesteldheid'.

    Assaidi zal nooit 100% wedstrijdfit gaan worden mensen. Dat is wel gebleken uit zijn verleden bij FC Twente....
  • 12 Jan 2019 om 09:07
    • Quote van 12 Jan 2019 om 08:06
      Precies. Daarom snap ik ook totaal niet dat er mensen zijn die denken dat we over paar weken al elke wedstrijd over vuckic en (assaidi wel wat eerder over week of 3a4) kunnen beschikken dat duurt met vuckic ben ik bang toch echt wel tot eind februari.
    Ja precies en tedje moet echt 1 of 2 spelers erbij halen om te promoveren en die spelers moeten er gelijk staan! Ik hou totaal geen rekening met een vuckic en assaidi
  • 12 Jan 2019 om 08:06
    • Quote van 12 Jan 2019 om 07:51
      Vuckic sluit nu aan bij de groep dat was voor Assaidi 8 weken geleden en die speelt nog niet!!!
    Precies. Daarom snap ik ook totaal niet dat er mensen zijn die denken dat we over paar weken al elke wedstrijd over vuckic en (assaidi wel wat eerder over week of 3a4) kunnen beschikken dat duurt met vuckic ben ik bang toch echt wel tot eind februari.
  • 12 Jan 2019 om 07:51
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:28
      Heb er totaal geen vertrouwen meer in dit seizoen met dit team gaan we niet promoveren ook al doen vuckic en assaidi mee ze zijn niet top fit!
    Vuckic sluit nu aan bij de groep dat was voor Assaidi 8 weken geleden en die speelt nog niet!!!
  • 12 Jan 2019 om 06:36
    precies!!
  • 12 Jan 2019 om 00:15
    • Quote van 11 Jan 2019 om 23:00
      Mensen vergeten nog altijd dat een extra ronde ook extra centjes binnen brengt. Proberen om zover mogelijk te komen, maar natuurlijk moet het niet ten koste gaan van de competitie.
    Fey uit is deze ronde ongeveer 400k aan recettes voor de uitspelende club, is toch poen.
  • 11 Jan 2019 om 23:09
    • Quote van 11 Jan 2019 om 23:00
      Mensen vergeten nog altijd dat een extra ronde ook extra centjes binnen brengt. Proberen om zover mogelijk te komen, maar natuurlijk moet het niet ten koste gaan van de competitie.
    Als ik alleen assaidi zou sparen vanwege zijn blessures dan vergeet ik die centjes niet hoor... of die 14.000 van messi
  • 11 Jan 2019 om 23:07
    Assaidi maakte zijn rentree een dag later tegen sf Lotte!
  • 11 Jan 2019 om 23:02
    • Quote van 11 Jan 2019 om 22:56
      Competitie belangrijker aangezien je de beker toch niet zult winnen
    Zeg dat even tegen die 14000 die nu net een kaartje hebben gekocht.
  • 11 Jan 2019 om 23:00
    • Quote van 11 Jan 2019 om 22:56
      Competitie belangrijker aangezien je de beker toch niet zult winnen
    Mensen vergeten nog altijd dat een extra ronde ook extra centjes binnen brengt. Proberen om zover mogelijk te komen, maar natuurlijk moet het niet ten koste gaan van de competitie.
  • 11 Jan 2019 om 22:56
    • Quote van 11 Jan 2019 om 22:28
      Hopelijk is hij fit genoeg om tegen Willem II minuten te maken.
    Competitie belangrijker aangezien je de beker toch niet zult winnen
  • 11 Jan 2019 om 22:28
    Hopelijk is hij fit genoeg om tegen Willem II minuten te maken.
  • 11 Jan 2019 om 22:18
    • Quote van 11 Jan 2019 om 22:08
      Hij kan zich alleen de kijker spelen als hij goed speelt. Dus dat is ook goed voor Twente. Als hij ons maar de eredivisie schiet en hij loopt gratis de deur uit dan teken ik daarvoor.
    Tuurlijk helpt het ons als hij goed presteert. Ik hoop dat het beter wordt dan vorig jaar. Leuke acties waardoor het heel wat leek, maar weinig effectief.
  • 11 Jan 2019 om 22:08
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:24
      Toevallig.. kan ie zich misschien nog een paar wedstrijden in de kijker zetten voor volgend jaar. Twente, bedankt voor je cente. Twente, bedankt voor je poen...
    Hij kan zich alleen de kijker spelen als hij goed speelt. Dus dat is ook goed voor Twente. Als hij ons maar de eredivisie schiet en hij loopt gratis de deur uit dan teken ik daarvoor.
  • 11 Jan 2019 om 21:20
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:24
      Toevallig.. kan ie zich misschien nog een paar wedstrijden in de kijker zetten voor volgend jaar. Twente, bedankt voor je cente. Twente, bedankt voor je poen...
    riep ik eerder al deze week
  • 11 Jan 2019 om 20:28
    Heb er totaal geen vertrouwen meer in dit seizoen met dit team gaan we niet promoveren ook al doen vuckic en assaidi mee ze zijn niet top fit!
  • 11 Jan 2019 om 20:24
    Toevallig.. kan ie zich misschien nog een paar wedstrijden in de kijker zetten voor volgend jaar. Twente, bedankt voor je cente. Twente, bedankt voor je poen...
  • 11 Jan 2019 om 20:12
    Wordt helemaal niets meer... en dan twee minuten spelen en weer een jaar eruit ... een kleuter kan dit zien
  • 11 Jan 2019 om 20:06
    Tja het wordt nog wel 1 mei voordat hij speelt. Strik erom en verkopen via Marktplaats!
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›