Homepage » Eerste elftal » Van Leeuwen voert druk op: ''Ik reken erop dat we promoveren''

Van Leeuwen voert druk op: ''Ik reken erop dat we promoveren''

( 62 reacties)
Van Leeuwen voert druk op: ''Ik reken erop dat we promoveren''

FC Twente begint dit weekend aan de tweede seizoenshelft en daarin moet FC Twente beter presteren. Ted van Leeuwen stelt hoge eisen voor Marino Pusic en zijn manschappen. 

De Tukkers staan na de helft van de wedstrijden twee punten achter op de koploper, maar niet alleen het kampioenschap levert promotie op. Dat kan namelijk ook nog via de play-offs aan het einde van het seizoen. Van Leeuwen wil promoveren met FC Twente en hoe dat gebeurt maakt hem niks uit, vertelt hij tegenover TC Tubantia. ''Ik hoop het niet alleen, maar ik reken erop dat we promoveren – links- of rechtsom, dat moet gewoon.''

Dat legt niet alleen een enorme druk op de trainer, maar ook op de voetballers. Die mogen ook best druk voelen, want volgens Van Leeuwen zijn ze goed genoeg. ''Er is voldoende kwaliteit.'' Toen de technische man terugkwam in Enschede kreeg hij te horen dat de Tukkers twee jaar de tijd zouden krijgen om te promoveren. ''Maar nu we een half seizoen onderweg zijn, merk je gewoon dat deze club te groot is voor de eerste divisie. Het is heel Nederlands om de verwachtingen te temperen, maar dat is in onze situatie niet reëel.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2019 om 13:14
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:49
      En dat is voldoende TC.
    Inderdaad, ware het niet dat Poeslief elke wedstrijd een 'zware' wedstrijd maakt voor FC Twente met zijn opstelling, tactieken...wisselingen, of te late wissels....
  • 13 Jan 2019 om 12:49
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:02
      Prima materiaal valt wel mee. Wel materiaal waarmee je promotie af moet kunnen dwingen...
    En dat is voldoende TC.
  • 13 Jan 2019 om 12:30
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:05
      Volgens mij in mijn opstelling precies hetzelfde maar espinosa zal ik lekker veel centraal laten..

      We gaan het meemaken vandaag.
      Ben benieuwd!
    Bij ons staat hij ook centraal. ;-) Maargoed het blijft fantaseren aangezien er zo toch niet gespeeld gaat worden.
  • 13 Jan 2019 om 12:28
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:08
      Dat vergt oefening en zeker bij deze trainert zou dat tijd nodig hebben....ik schat bij Pusic zo'n 1,5 jaar aangezien de voorbereiding bij hem ook al een half seizoen duurde. Gelukkig heeft hij die tijd niet dus mooi zo staan laten. Je ziet zelfs niet dat de buitenspelers ook maar eens éééén keertje van kant wisselen
    Daarom had ik ook al aangegeven dat ze vandaag gewoon 433 moeten spelen. Het is inderdaad jammer dat Pusic niet wat creatiever is.
  • 13 Jan 2019 om 12:24
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:47
      Mag ik vragen wat het verschil is tussen 4-2-4 en 4-3-3 met espinosa als aanvallende middenvelder?
      We hebben beide aitor en zekhie op de flank.
      En beide 2 man voor de controle. Ik echter brama en Smith...

      Toch? :)
    Aitor en Zekhnini zijn met hun acties het best als ze op snelheid de actie kunnen maken. In een 442 sta je in de basis iets minder diep. Dit geeft meer ruimte voor die acties. Ook verdedigend heeft dit de nodige voordelen. Voor het verdedigende blok is het dan beter te belopen. En er is meer ruimte voor de 4 creatieve mannen die voorin mogen gaan doen. Brama en Smith is trouwens uitstekend controlerend. Maar als Vuckic fit word zou ik hem graag naast Brama zien en ben dan benieuwd hoe goed Smith als rechtsback uit de voeten kan.
  • 13 Jan 2019 om 12:13
    • Quote van 13 Jan 2019 om 12:05
      Volgens mij in mijn opstelling precies hetzelfde maar espinosa zal ik lekker veel centraal laten..

      We gaan het meemaken vandaag.
      Ben benieuwd!
    je denkt toch niet dat Pusic hier nu mee komt..
  • 13 Jan 2019 om 12:08
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:57
      meer voetbal naar voren en dat ontlast ook achterhoede..je start met 442..en bij aanval duiken daar Espinoza meer vanaf links en Assaidi op wisselende plekken op
    Dat vergt oefening en zeker bij deze trainert zou dat tijd nodig hebben....ik schat bij Pusic zo'n 1,5 jaar aangezien de voorbereiding bij hem ook al een half seizoen duurde. Gelukkig heeft hij die tijd niet dus mooi zo staan laten. Je ziet zelfs niet dat de buitenspelers ook maar eens éééén keertje van kant wisselen
  • 13 Jan 2019 om 12:05
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:57
      meer voetbal naar voren en dat ontlast ook achterhoede..je start met 442..en bij aanval duiken daar Espinoza meer vanaf links en Assaidi op wisselende plekken op
    Volgens mij in mijn opstelling precies hetzelfde maar espinosa zal ik lekker veel centraal laten..

    We gaan het meemaken vandaag.
    Ben benieuwd!
  • 13 Jan 2019 om 12:02
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:26
      Hem valt ook niets te verwijten! Prima materiaal...het is aan Pusic om er een team van te maken. Helaas faalt hij daar tot nu toe nog in.
    Prima materiaal valt wel mee. Wel materiaal waarmee je promotie af moet kunnen dwingen...
  • 13 Jan 2019 om 11:57
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:47
      Mag ik vragen wat het verschil is tussen 4-2-4 en 4-3-3 met espinosa als aanvallende middenvelder?
      We hebben beide aitor en zekhie op de flank.
      En beide 2 man voor de controle. Ik echter brama en Smith...

      Toch? :)
    meer voetbal naar voren en dat ontlast ook achterhoede..je start met 442..en bij aanval duiken daar Espinoza meer vanaf links en Assaidi op wisselende plekken op
  • 13 Jan 2019 om 11:47
    • Quote van 13 Jan 2019 om 11:32
      jij hebt er echt kijk op..zo zou ik het graag zien
    Mag ik vragen wat het verschil is tussen 4-2-4 en 4-3-3 met espinosa als aanvallende middenvelder?
    We hebben beide aitor en zekhie op de flank.
    En beide 2 man voor de controle. Ik echter brama en Smith...

    Toch? :)
  • 13 Jan 2019 om 11:32
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:49
      Als je dan 442 met een centraal blok gaat spelen van Brama en bv vd Heijden of Vuckic gaat spelen kunnen de overige 2 middenvelders meer aanvallend op de flanken spelen. Ik denk Aitor en Zekhnini en Espinoza en Assaidi in de spits. Heel veel creativiteit aanvallend gezien. En als Vuckic erbij komt ook nog een middenvelder die eroverheen kan komen. Idd leuk om eens rustig over voetbal te kunnen praten hier. Maar ik vind ook dat ze nu in 433 moeten starten aangezien de winterstop niet gebruikt is om ook 442 te testen.
    jij hebt er echt kijk op..zo zou ik het graag zien
  • 13 Jan 2019 om 11:30
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:57
      Snap wat je zegt met die potentie maar vaak houden trainers te lang vast aan spelers i.p.v. sterkste team. Het Seedorf verhaal. Uiteindelijk was het voor Nederland destijds ook beter dat hij niet speelde dan wel. Jammer maar zo werkt het soms gewoon
    Als dat zo is dan ben ik het daar helemaal over eens. Maar wat gonzales betreft weten we dat nog niet. Die heeft nog niet kunnen spelen in het nieuwe systeem vanwege zijn schorsing. Ik denk dat hij beter is dan schenk dus ik zou dat graag bekijken of het dan indd nog beter wordt. Heb je snel genoeg in de gaten of dat het geval is.
    We gaan het meemaken. Ben benieuwd wat pusic doet. Maar ik vind wel dat voor beide wat te zeggen is. Dus pusic kan het vermoedelijk nooit goed doen :) ja als hij wint ;)
  • 13 Jan 2019 om 10:57
    • Quote van 13 Jan 2019 om 08:18
      En ondanks dat oosterwijk en schenk het prima gedaan hebben en ze ook nog vaak gebruikt zullen worden dit seizoen. Zijn ze voor mij niet onomstreden en ben ik persoonlijk nog altijd van mening dat gonzales en boere meer potentie hebben. (En met potentie bedoel ik in geval van boere niet technisch en acties makend maar goals maken) gaan we eindelijk met 2 echte flankspelers spelen en Espinosza op tien wat voor een spits fijner is en nu hebben we zijn zelfvertrouwen weer volledig verpest door telkens verkeerde systemen te hanteren... Je mag van mij beginnen met oosterwijk omdat hij het goed gedaan heeft. Maar ik zal boere dan zeker in huidige systeem weer laten invallen en dan ben ik ervan overtuigd dat hij gewoon ook weer op 9 goals komt 2e seizoenshelft en dan denk ik dat je met 18 goals en stuk of 10 assists een heel belangrijk aandeel hebt
    Snap wat je zegt met die potentie maar vaak houden trainers te lang vast aan spelers i.p.v. sterkste team. Het Seedorf verhaal. Uiteindelijk was het voor Nederland destijds ook beter dat hij niet speelde dan wel. Jammer maar zo werkt het soms gewoon
  • 13 Jan 2019 om 10:49
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:06
      Ze kunnen vrijer zijn in acties maar staan dan toch gewoon 2 aanvallers tegen 4 verdedigers? Tegenstander zal niet automatisch dan over gaan op 3 verdedigers
    Als je dan 442 met een centraal blok gaat spelen van Brama en bv vd Heijden of Vuckic gaat spelen kunnen de overige 2 middenvelders meer aanvallend op de flanken spelen. Ik denk Aitor en Zekhnini en Espinoza en Assaidi in de spits. Heel veel creativiteit aanvallend gezien. En als Vuckic erbij komt ook nog een middenvelder die eroverheen kan komen. Idd leuk om eens rustig over voetbal te kunnen praten hier. Maar ik vind ook dat ze nu in 433 moeten starten aangezien de winterstop niet gebruikt is om ook 442 te testen.
  • 13 Jan 2019 om 10:39
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:31
      Oké en waar zou jij dan met espinosza naar toe gaan? Want voor mijn gevoel zullen die mekaar dan in de weg lopen en is dat juist een prachtig plekje voor espinosza.
      Maar assaidi als spits zie ik ook wel zitten
      Maar liefste er een spits bij want je kan niet gokken op de fysieke gesteldheid helaas
    Espinosa is zonder z ;)
  • 13 Jan 2019 om 10:31
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:12
      nee... Assaidi heeft in mijn optiek vrije rol achter die 2 aanvalkaanvallers ..hij heeft het inzich om tegenstander uit te spelen en die aanvallers dan te bedienen..
    Oké en waar zou jij dan met espinosza naar toe gaan? Want voor mijn gevoel zullen die mekaar dan in de weg lopen en is dat juist een prachtig plekje voor espinosza.
    Maar assaidi als spits zie ik ook wel zitten
    Maar liefste er een spits bij want je kan niet gokken op de fysieke gesteldheid helaas
  • 13 Jan 2019 om 10:12
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:59
      Ja als 3e aanvaller erbij begrijp ik uit zijn reactie? Dus dan 3 aanvallers toch? :)
    nee... Assaidi heeft in mijn optiek vrije rol achter die 2 aanvalkaanvallers ..hij heeft het inzich om tegenstander uit te spelen en die aanvallers dan te bedienen..
  • 13 Jan 2019 om 10:05
    • Quote van 13 Jan 2019 om 10:01
      Ja super!

      Dordrecht - Den bosch 1-3
      Roda - Eagles 2-1
      Cambuur - Sparta 1-2
      Mvv - twente 1-2

      Is mijn verwachting vandaag
      Hopelijk kan cambuur stunten. Maar ons eigen affiche is net zo pittig

      Jullie?
    Ik zie Dordrecht niet scoren tegen Den Bosch maar voor de rest zijn het prima voorspellingen!
  • 13 Jan 2019 om 10:01
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:17
      Leuk he , het gaat over voetbal.
    Ja super!

    Dordrecht - Den bosch 1-3
    Roda - Eagles 2-1
    Cambuur - Sparta 1-2
    Mvv - twente 1-2

    Is mijn verwachting vandaag
    Hopelijk kan cambuur stunten. Maar ons eigen affiche is net zo pittig

    Jullie?
  • 13 Jan 2019 om 09:59
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:22
      zeker met Assaidi in een vrije rol ..kan mannetje uitspelen dan..
    Ja als 3e aanvaller erbij begrijp ik uit zijn reactie? Dus dan 3 aanvallers toch? :)
  • 13 Jan 2019 om 09:22
    • Quote van 13 Jan 2019 om 08:40
      Je kan het ook anders uitleggen. Met 442 krijgen Aitor en Zekhnini meer de ruimte om hun acties te maken. Heb je straks Assaidi er nog bij dan het je nog een extra aanvaller en kan je nog dominanter zijn als team. Kom je nog meer in overtal ten opzichte van de verdedigers van de tegenstanders. Dit vraagt wel weer veel onderling kunnen wisselen van positie tijdens het spel.
    zeker met Assaidi in een vrije rol ..kan mannetje uitspelen dan..
  • 13 Jan 2019 om 09:17
    • Quote van 13 Jan 2019 om 09:14
      Ik ben allergisch geworden voor een 2 spitsen systeem na verbeek sorry

      En heb elke week voor 2 echte flankspelers in 4-3-3 met espinosza gepleit. En was dan ook opgelucht dat we tegen (een weliswaar zwak) nec onze beste partij speelden. Ik geloof echt in dat dat samenvalt met het nieuwe systeem. Niet eens zozeer de invulling schenk/jari etc...

      We gaan het meemaken in ieder geval... succes vandaag
    Leuk he , het gaat over voetbal.
  • 13 Jan 2019 om 09:14
    • Quote van 13 Jan 2019 om 08:40
      Je kan het ook anders uitleggen. Met 442 krijgen Aitor en Zekhnini meer de ruimte om hun acties te maken. Heb je straks Assaidi er nog bij dan het je nog een extra aanvaller en kan je nog dominanter zijn als team. Kom je nog meer in overtal ten opzichte van de verdedigers van de tegenstanders. Dit vraagt wel weer veel onderling kunnen wisselen van positie tijdens het spel.
    Ik ben allergisch geworden voor een 2 spitsen systeem na verbeek sorry

    En heb elke week voor 2 echte flankspelers in 4-3-3 met espinosza gepleit. En was dan ook opgelucht dat we tegen (een weliswaar zwak) nec onze beste partij speelden. Ik geloof echt in dat dat samenvalt met het nieuwe systeem. Niet eens zozeer de invulling schenk/jari etc...

    We gaan het meemaken in ieder geval... succes vandaag
  • 13 Jan 2019 om 09:10
    • Quote van 13 Jan 2019 om 08:37
      Het ligt in de lijn der verwachtingen dat onze Boere zeer binnenkort vertrekt naar de Superboeren. Kan me dus niet voorstellen dat-ie bij ons nog heel veel speeltijd krijgt.
    Zolang die er is en we nog geen vervanger hebben wel :)
    Wie er vandaag ook gaat beginnen. Ik zie hem wel goaltje maken (zowel jari als Tom)
  • 13 Jan 2019 om 09:06
    • Quote van 13 Jan 2019 om 08:40
      Je kan het ook anders uitleggen. Met 442 krijgen Aitor en Zekhnini meer de ruimte om hun acties te maken. Heb je straks Assaidi er nog bij dan het je nog een extra aanvaller en kan je nog dominanter zijn als team. Kom je nog meer in overtal ten opzichte van de verdedigers van de tegenstanders. Dit vraagt wel weer veel onderling kunnen wisselen van positie tijdens het spel.
    Ze kunnen vrijer zijn in acties maar staan dan toch gewoon 2 aanvallers tegen 4 verdedigers? Tegenstander zal niet automatisch dan over gaan op 3 verdedigers
  • 13 Jan 2019 om 09:05
    • Quote van 13 Jan 2019 om 08:58
      Helemaal mee eens
    Achterin wel oosterwijk of boere maakt weinig uit beide matige spitsen met klein voordeel voor boere omdat hij goede penalty's neemt!
  • 13 Jan 2019 om 08:58
    • Quote van 13 Jan 2019 om 08:57
      Het staat inderdaad gewoon beter met die twéé en ze brengen, ten op zichte van die andere twee gewoon iets meer rust in het spel "achter en voorin".
    Helemaal mee eens
  • 13 Jan 2019 om 08:57
    • Quote van 13 Jan 2019 om 07:28
      Ik zou het zo laten staan, dus Schenk en Oosterwijk. Kwaliteit is bijna hetzelfde, maar de veldbezetting is met Oosterwijk en Schenk beter. Ruimtes zijn kleiner, het staat compacter .
    Het staat inderdaad gewoon beter met die twéé en ze brengen, ten op zichte van die andere twee gewoon iets meer rust in het spel "achter en voorin".
  • 13 Jan 2019 om 08:40
    • Quote van 13 Jan 2019 om 08:13
      Ik zou sowieso niet weer van systeem gaan switchen. Ben blij dat we juist eindelijk 4-3-3 spelen met 2 echte flankspelers. ( hebben we ook altijd furore mee gemaakt chadli/elia/arnoutovic/Promes/tadic uiteraard ander kaliber maar verdedigers hebben het dan veel lastiger als aan beide kanten gevaar is) waren te afhankelijk van aitor. Espinosza kwam op linksbuiten niet veel in het verhaal voor. Als aitor nu eens zijn dag niet heeft dan hebben we zekhie nog. Het zal alleen al meer dreiging geven en tegenstanders meer terug drukken.. assaidi stond vorig seizoen ook altijd tegenover 2 man omdat we met zo weinig aanvallers speelden... daarom zou ik sowieso met 3 aanvallers spelen dan staan ze allemaal 1 op 1.... Espinosza op middenveld in vrije rol en je moet eens zien wat een verschil je al zult hebben qua kansen creëeren.. Verdediging hoeft dan niet eens mee aan te vallen en aangezien ze toch kwetsbaar zijn kunnen ze zich met 1 ding bezig houden: directe tegenstander uitschakelen/de nul houden... Smith mag ook graag naar voren stomen. Hem moet je uitleggen dat hij samen met brama het vuil werk moet opknappen zodat Espinosza lekker vrijuit zijn ding kan doen. Met vrije ballen en corners kunnen de centrale verdedigers uiteraard mee waarmee ze altijd gevaarlijk zijn Zo zou ik het doen. In jouw opstelling zullen ze wel dominant zijn en veel de bal hebben maar ik verwacht weer weinig kansen dan aangezien de aanvallers dan weer tegenover een overmacht staan
    Je kan het ook anders uitleggen. Met 442 krijgen Aitor en Zekhnini meer de ruimte om hun acties te maken. Heb je straks Assaidi er nog bij dan het je nog een extra aanvaller en kan je nog dominanter zijn als team. Kom je nog meer in overtal ten opzichte van de verdedigers van de tegenstanders. Dit vraagt wel weer veel onderling kunnen wisselen van positie tijdens het spel.
  • 13 Jan 2019 om 08:37
    • Quote van 13 Jan 2019 om 08:18
      En ondanks dat oosterwijk en schenk het prima gedaan hebben en ze ook nog vaak gebruikt zullen worden dit seizoen. Zijn ze voor mij niet onomstreden en ben ik persoonlijk nog altijd van mening dat gonzales en boere meer potentie hebben. (En met potentie bedoel ik in geval van boere niet technisch en acties makend maar goals maken) gaan we eindelijk met 2 echte flankspelers spelen en Espinosza op tien wat voor een spits fijner is en nu hebben we zijn zelfvertrouwen weer volledig verpest door telkens verkeerde systemen te hanteren... Je mag van mij beginnen met oosterwijk omdat hij het goed gedaan heeft. Maar ik zal boere dan zeker in huidige systeem weer laten invallen en dan ben ik ervan overtuigd dat hij gewoon ook weer op 9 goals komt 2e seizoenshelft en dan denk ik dat je met 18 goals en stuk of 10 assists een heel belangrijk aandeel hebt
    Het ligt in de lijn der verwachtingen dat onze Boere zeer binnenkort vertrekt naar de Superboeren. Kan me dus niet voorstellen dat-ie bij ons nog heel veel speeltijd krijgt.
  • 13 Jan 2019 om 08:18
    En ondanks dat oosterwijk en schenk het prima gedaan hebben en ze ook nog vaak gebruikt zullen worden dit seizoen. Zijn ze voor mij niet onomstreden en ben ik persoonlijk nog altijd van mening dat gonzales en boere meer potentie hebben. (En met potentie bedoel ik in geval van boere niet technisch en acties makend maar goals maken) gaan we eindelijk met 2 echte flankspelers spelen en Espinosza op tien wat voor een spits fijner is en nu hebben we zijn zelfvertrouwen weer volledig verpest door telkens verkeerde systemen te hanteren... Je mag van mij beginnen met oosterwijk omdat hij het goed gedaan heeft. Maar ik zal boere dan zeker in huidige systeem weer laten invallen en dan ben ik ervan overtuigd dat hij gewoon ook weer op 9 goals komt 2e seizoenshelft en dan denk ik dat je met 18 goals en stuk of 10 assists een heel belangrijk aandeel hebt
  • 13 Jan 2019 om 08:13
    • Quote van 13 Jan 2019 om 07:06
      Als het aan mij ligt begint Schenk. En word Jari in de spits gezet. Toch denk je nog beter 442 kan spelen met Zekhini en Aitor als spitsen. Dan kan je op het middenveld met Espinoza, Smith, Brama en vd Heijden of Holscher kunnen spelen. Je zou ook nog met vd Heijden en Holscher samen kunnen spelen en Smith dan naar rechtsback verplaatsen. Linksback zou ik trouwens gewoon Maria het vertrouwen haan geven. Ik weet zo niet hoe het met Laukart is maar dat zou natuurlijk ook nog een optie zijn voor het middenveld. En als dan Assaidi en Vuckic echt weer hun niveau gaan halen dan kan je echt dominant gaan spelen.
    Ik zou sowieso niet weer van systeem gaan switchen. Ben blij dat we juist eindelijk 4-3-3 spelen met 2 echte flankspelers. ( hebben we ook altijd furore mee gemaakt chadli/elia/arnoutovic/Promes/tadic uiteraard ander kaliber maar verdedigers hebben het dan veel lastiger als aan beide kanten gevaar is) waren te afhankelijk van aitor. Espinosza kwam op linksbuiten niet veel in het verhaal voor. Als aitor nu eens zijn dag niet heeft dan hebben we zekhie nog. Het zal alleen al meer dreiging geven en tegenstanders meer terug drukken.. assaidi stond vorig seizoen ook altijd tegenover 2 man omdat we met zo weinig aanvallers speelden... daarom zou ik sowieso met 3 aanvallers spelen dan staan ze allemaal 1 op 1.... Espinosza op middenveld in vrije rol en je moet eens zien wat een verschil je al zult hebben qua kansen creëeren.. Verdediging hoeft dan niet eens mee aan te vallen en aangezien ze toch kwetsbaar zijn kunnen ze zich met 1 ding bezig houden: directe tegenstander uitschakelen/de nul houden... Smith mag ook graag naar voren stomen. Hem moet je uitleggen dat hij samen met brama het vuil werk moet opknappen zodat Espinosza lekker vrijuit zijn ding kan doen. Met vrije ballen en corners kunnen de centrale verdedigers uiteraard mee waarmee ze altijd gevaarlijk zijn Zo zou ik het doen. In jouw opstelling zullen ze wel dominant zijn en veel de bal hebben maar ik verwacht weer weinig kansen dan aangezien de aanvallers dan weer tegenover een overmacht staan
  • 13 Jan 2019 om 07:28
    • Quote van 12 Jan 2019 om 23:27
      Amen wederom helemaal eens... schenk of gonzales? Boere of oosterwijk? Het is om het even daarom is er zoveel discussie over dat zie je hier onderling ook wel....

      Wie er ook speelt van de spitsen... diegene gaat een doelpunt maken....

      Zekhie en aitor op de flank ik ga weer van ze genieten... en kijken of espinosza nog weer stappen gaat maken in zijn klasse.... Smith opdracht geven net als brama de rest achter hun te regelen dus niet te aanvallend...

      De verdedigers gewoon 1 taak: man uitschakelen/verdedigend denken

      Succes medesupporters dat het maar een mooie 2e seizoenshelft mag worden.

      Maar onthoud wel: wij kunnen ze maken of breken... het zijn hele lastige affiches te beginnen morgen: 1-2!
    Ik zou het zo laten staan, dus Schenk en Oosterwijk. Kwaliteit is bijna hetzelfde, maar de veldbezetting is met Oosterwijk en Schenk beter. Ruimtes zijn kleiner, het staat compacter .
  • 13 Jan 2019 om 07:06
    • Quote van 12 Jan 2019 om 23:27
      Amen wederom helemaal eens... schenk of gonzales? Boere of oosterwijk? Het is om het even daarom is er zoveel discussie over dat zie je hier onderling ook wel....

      Wie er ook speelt van de spitsen... diegene gaat een doelpunt maken....

      Zekhie en aitor op de flank ik ga weer van ze genieten... en kijken of espinosza nog weer stappen gaat maken in zijn klasse.... Smith opdracht geven net als brama de rest achter hun te regelen dus niet te aanvallend...

      De verdedigers gewoon 1 taak: man uitschakelen/verdedigend denken

      Succes medesupporters dat het maar een mooie 2e seizoenshelft mag worden.

      Maar onthoud wel: wij kunnen ze maken of breken... het zijn hele lastige affiches te beginnen morgen: 1-2!
    Als het aan mij ligt begint Schenk. En word Jari in de spits gezet. Toch denk je nog beter 442 kan spelen met Zekhini en Aitor als spitsen. Dan kan je op het middenveld met Espinoza, Smith, Brama en vd Heijden of Holscher kunnen spelen. Je zou ook nog met vd Heijden en Holscher samen kunnen spelen en Smith dan naar rechtsback verplaatsen. Linksback zou ik trouwens gewoon Maria het vertrouwen haan geven. Ik weet zo niet hoe het met Laukart is maar dat zou natuurlijk ook nog een optie zijn voor het middenveld. En als dan Assaidi en Vuckic echt weer hun niveau gaan halen dan kan je echt dominant gaan spelen.
  • 12 Jan 2019 om 23:27
    • Quote van 12 Jan 2019 om 22:29
      Je kon het vanmiddag op de laatste training niet zien, achterin moet hij kiezen, rica, peet, Nacho en of gonzalez of toch schenk, voorin zekhnini, aitor en jari of boere,midden Wout, Smith en espinosa, voetbal is simpel 8of 9 stellen zichzelf op, over die 2 plaatsen beslist de trainer, en verschillen de meningen, ook hier op het forum, als we maar winnen morgen, hoe maakt mij niet uit, voetballiefhebber maar resultaatsupporter.
    Amen wederom helemaal eens... schenk of gonzales? Boere of oosterwijk? Het is om het even daarom is er zoveel discussie over dat zie je hier onderling ook wel....

    Wie er ook speelt van de spitsen... diegene gaat een doelpunt maken....

    Zekhie en aitor op de flank ik ga weer van ze genieten... en kijken of espinosza nog weer stappen gaat maken in zijn klasse.... Smith opdracht geven net als brama de rest achter hun te regelen dus niet te aanvallend...

    De verdedigers gewoon 1 taak: man uitschakelen/verdedigend denken

    Succes medesupporters dat het maar een mooie 2e seizoenshelft mag worden.

    Maar onthoud wel: wij kunnen ze maken of breken... het zijn hele lastige affiches te beginnen morgen: 1-2!
  • 12 Jan 2019 om 22:29
    • Quote van 12 Jan 2019 om 20:33
      en wie staat er morgen in de basis...??
    Je kon het vanmiddag op de laatste training niet zien, achterin moet hij kiezen, rica, peet, Nacho en of gonzalez of toch schenk, voorin zekhnini, aitor en jari of boere,midden Wout, Smith en espinosa, voetbal is simpel 8of 9 stellen zichzelf op, over die 2 plaatsen beslist de trainer, en verschillen de meningen, ook hier op het forum, als we maar winnen morgen, hoe maakt mij niet uit, voetballiefhebber maar resultaatsupporter.
  • 12 Jan 2019 om 22:14
    • Quote van 12 Jan 2019 om 22:12
      Hopelijk 'vergeet' Pusic hem ook, net als ik ;-)
    das goeie :-))
  • 12 Jan 2019 om 22:12
    • Quote van 12 Jan 2019 om 22:03
      dat hoop jij ..en Holscher dan..
    Hopelijk 'vergeet' Pusic hem ook, net als ik ;-)
  • 12 Jan 2019 om 22:03
    • Quote van 12 Jan 2019 om 21:55
      Drommel. Ramos - Bijen - Gonzales - Ricardinho. Smith - Brama - Schenk - Espinosa. Aitor - Zekhnini. 4-4-2 dus.
    dat hoop jij ..en Holscher dan..
  • 12 Jan 2019 om 21:55
    • Quote van 12 Jan 2019 om 20:33
      en wie staat er morgen in de basis...??
    Drommel. Ramos - Bijen - Gonzales - Ricardinho. Smith - Brama - Schenk - Espinosa. Aitor - Zekhnini. 4-4-2 dus.
  • 12 Jan 2019 om 21:44
    • Quote van 12 Jan 2019 om 21:37
      Had hij niet een dubbel paspoort waardoor FCT niet een buiten de EU salaris hoeft te betalen?
    ff opgezocht...naast Braziliaanse ook de Zweedse nationaliteit.
  • 12 Jan 2019 om 21:42
    • Quote van 12 Jan 2019 om 21:37
      Had hij niet een dubbel paspoort waardoor FCT niet een buiten de EU salaris hoeft te betalen?
    Yup
  • 12 Jan 2019 om 21:37
    • Quote van 12 Jan 2019 om 18:05
      Ricardinho is de grootste tegenvaller en zal ook het meeste van allemaal verdienen als speler van buiten de EU het is dat hij transfervrij was maar wel zonde geld Brama zal ook niet de goedkoopste zijn maar die heeft wel wat betekend voor ons Twente en geeft altijd 100 procent.
    Had hij niet een dubbel paspoort waardoor FCT niet een buiten de EU salaris hoeft te betalen?
  • 12 Jan 2019 om 21:36
    • Quote van 12 Jan 2019 om 17:31
      Zo kun je het natuurlijk ook uitleggen. Maar wat zou hij hier mee bereiken denkt hij hier minder druk op de spelers te zetten? De spelers hebben zeker genoeg kwaliteit om te promoveren maar er spelen ook andere factoren mee. Toen fctwente kampioen is geworden een aantal jaren geleden zat het in allerlei opzichten mee het geluk en de toevalligheden vielen allemaal de goede kant op. Alleen jammer dat het jaar er op in het beslissende deel van de wedstrijden op het einde van alles verkeerd ging. Dat heeft ook te maken met de toevalligheden die net niet goed vallen. Als van af nu alles weer mee gaat zitten worden we fluitend kampioen.
    Persoonlijk zal ik proberen de druk weg te halen. Die druk komt er van het publiek al wel. Let maar op 6 wedstrijden voor het einde... verschillen klein... we komen 0-1 achter.... en dan? Publiek er vol achter? Echt niet...... geklaag/gemor/paniek!!!!!

    Funest
  • 12 Jan 2019 om 21:33
    • Quote van 12 Jan 2019 om 20:21
      De grootste tegenvaller is voor mij TIM HÖLSCHER man wat een lamstraal zonder enige vechtlust.
    Helemaal mee eens
  • 12 Jan 2019 om 20:33
    • Quote van 12 Jan 2019 om 20:21
      De grootste tegenvaller is voor mij TIM HÖLSCHER man wat een lamstraal zonder enige vechtlust.
    en wie staat er morgen in de basis...??
  • 12 Jan 2019 om 20:23
    • Quote van 12 Jan 2019 om 20:21
      De grootste tegenvaller is voor mij TIM HÖLSCHER man wat een lamstraal zonder enige vechtlust.
    Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen, maar wij zijn FC Twente...... :-)
  • 12 Jan 2019 om 20:21
    • Quote van 12 Jan 2019 om 18:05
      Ricardinho is de grootste tegenvaller en zal ook het meeste van allemaal verdienen als speler van buiten de EU het is dat hij transfervrij was maar wel zonde geld Brama zal ook niet de goedkoopste zijn maar die heeft wel wat betekend voor ons Twente en geeft altijd 100 procent.
    De grootste tegenvaller is voor mij TIM HÖLSCHER man wat een lamstraal zonder enige vechtlust.
  • 12 Jan 2019 om 18:05
    Ricardinho is de grootste tegenvaller en zal ook het meeste van allemaal verdienen als speler van buiten de EU het is dat hij transfervrij was maar wel zonde geld Brama zal ook niet de goedkoopste zijn maar die heeft wel wat betekend voor ons Twente en geeft altijd 100 procent.
  • 12 Jan 2019 om 18:00
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:06
      Eindelijk iemand die duidelijk is, doelstelling en er voor gaan.
    kan hij wel zeggen hij staat langs de kant en heeft de spelers gehaald dus als het niet lukt heeft hij gefaald zo is het niet alleen de spelers of trainer de schuld geven
  • 12 Jan 2019 om 17:32
    Hem valt niets te verwijten?Ik denk van wel. Hij heeft toch een paar spelers gehaald die tot nu toe weinig hebben laten zien en de vraag voor mij is of ze dat nog gaan doen.Daarnaast valt de trainer en ook de spelers wat te verwijten. Er wordt regelmatig dramatisch gespeeld en het is nog geen goed voetballend team in vergelijk met "mindere" teams die veel beter voetballen. Het valt mij ook op dat Mario wel versterkingen wil en Ted dat niet nodig vindt. Wordt dat nog een robbertje vechten in de verschillende kamers? Wordt dit een excuus voor Mario als het onverhoopt fout mocht gaat lopen? Wij zullen zien!
  • 12 Jan 2019 om 17:31
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:05
      Zodat van leeuwen niets te verwijten valt :)
    Zo kun je het natuurlijk ook uitleggen. Maar wat zou hij hier mee bereiken denkt hij hier minder druk op de spelers te zetten? De spelers hebben zeker genoeg kwaliteit om te promoveren maar er spelen ook andere factoren mee. Toen fctwente kampioen is geworden een aantal jaren geleden zat het in allerlei opzichten mee het geluk en de toevalligheden vielen allemaal de goede kant op. Alleen jammer dat het jaar er op in het beslissende deel van de wedstrijden op het einde van alles verkeerd ging. Dat heeft ook te maken met de toevalligheden die net niet goed vallen. Als van af nu alles weer mee gaat zitten worden we fluitend kampioen.
  • 12 Jan 2019 om 16:57
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:26
      Hem valt ook niets te verwijten! Prima materiaal...het is aan Pusic om er een team van te maken. Helaas faalt hij daar tot nu toe nog in.
    Niet alleen de trainer is geen hoogvlieger, selectie is ook matig
  • 12 Jan 2019 om 16:57
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:32
      Nou nou nou prima materiaal, ik vindt holsjer ricardinho boere Oisterwijk Ramos echt geen prima materiaal dat is gewoon heel erg middelmaat en daaronder
    Staan er 2 van in de basis. Blijven er 9 goeie over dan doe je gewoon mee
  • 12 Jan 2019 om 16:46
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:07
      Doelstelling moet alleen wel realistisch zijn toch? ;)
    En gelukkig is dat zo.
  • 12 Jan 2019 om 16:32
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:26
      Hem valt ook niets te verwijten! Prima materiaal...het is aan Pusic om er een team van te maken. Helaas faalt hij daar tot nu toe nog in.
    Nou nou nou prima materiaal, ik vindt holsjer ricardinho boere Oisterwijk Ramos echt geen prima materiaal dat is gewoon heel erg middelmaat en daaronder
  • 12 Jan 2019 om 16:32
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:07
      Doelstelling moet alleen wel realistisch zijn toch? ;)
    wou je zeggen dat het niet realistisch is dan? Met zulk zwak veldspel nog altijd maar 2 punten achterstand, als pusic eens zijn werk had gedaan hadden we voor kunnen staan op de rest.
  • 12 Jan 2019 om 16:26
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:05
      Zodat van leeuwen niets te verwijten valt :)
    Hem valt ook niets te verwijten! Prima materiaal...het is aan Pusic om er een team van te maken. Helaas faalt hij daar tot nu toe nog in.
  • 12 Jan 2019 om 16:07
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:06
      Eindelijk iemand die duidelijk is, doelstelling en er voor gaan.
    Doelstelling moet alleen wel realistisch zijn toch? ;)
  • 12 Jan 2019 om 16:06
    Eindelijk iemand die duidelijk is, doelstelling en er voor gaan.
  • 12 Jan 2019 om 16:05
    Zodat van leeuwen niets te verwijten valt :)