'Assaidi niet in wedstrijdselectie voor bekerwedstrijd tegen Willem II'

( 51 reacties)
'Assaidi niet in wedstrijdselectie voor bekerwedstrijd tegen Willem II'

Oussama Assaidi zal vanavond hoogstwaarschijnlijk niet op de bank plaatsnemen in het bekerduel met Willem II. Dat weet De Telegraaf woensdagochtend te melden.

Assaidi heeft weer enigszins last gekregen van zijn knie na zijn invalbeurt tegen Jong FC Utrecht, en zal daarom niet in actie komen in het bekerduel. ''Hij heeft tijd nodig om zijn knie weer rustig te krijgen'', aldus trainer Marino Pusic.

Pusic heeft vertrouwen in het bekerduel, al denkt hij dat Willem II de favorietenrol heeft. ''We gaan proberen er een echte wedstrijd van te maken. Willem II is favoriet, maar ik acht ons zeker niet kansloos. Bovendien verwachten we rond de 20.000 mensen en die willen we natuurlijk wat bieden'', besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jan 2019 om 17:33
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:16
      Het wijzigt alleen bij jou nog weleens....

      En nu lees ik je telkens zeggen dat ted moeilijk kan shoppen met een lege knip... maar jvh had nog minder te besteden hoor (schuld was nog hoger toen)
    Waar zeg ik een lege knip Frank? Niet gezegd....weinig geld is geen lege knip. ;)


    Hopen op een paar leuke 'versterkingen', hetgeen ik wel met goede hoop tegemoet zie. Momenteel heb ik persoonlijk nog wel vertrouwen in Tedjen....
  • 23 Jan 2019 om 17:16
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:14
      'Haters', een woord wat nu door Frank gebruikt wordt en altijd door Hengelo wanneer je kritiek hebt op een persoon. Bij mij is het echter niet haten. Wanneer ik mijn gifgroene en ongenuanceerde kritiek uit, dan vind ik die persoon niet geschikt voor FC Twente....niets meer.
    Het wijzigt alleen bij jou nog weleens....

    En nu lees ik je telkens zeggen dat ted moeilijk kan shoppen met een lege knip... maar jvh had nog minder te besteden hoor (schuld was nog hoger toen)
  • 23 Jan 2019 om 17:14
    • Quote van 23 Jan 2019 om 13:24
      Elke wedstrijd die je speelt moet je je huid zo duur mogelijk verkopen. Dit zijn ook wedstrijden waarin je spelers echt veel kunnen leren. In onze top jaren leerden de spelers destijds erg veel van onze Europese duels. Nu kan je dat in de beker. Dat zijn prachtige kansen en de lessen die je hierin leert kunnen straks in de wedstrijden tegen eagles Sparta en den bosch van grote waarde zijn voor de strijd naar promotie.
    Ik zeg toch ook nergens dat het niet goed is? Ik reageerde alleen op een uitspraak dat het voor spelers interessant is om naar twente te komen omdat je in de halve finale staat... denk dat zij ook wel zullen beseffen dat finale halen vrijwel onmogelijk is. Dus dat zie ik niet echt als reden om naar twente te komen dan.
  • 23 Jan 2019 om 16:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:14
      'Haters', een woord wat nu door Frank gebruikt wordt en altijd door Hengelo wanneer je kritiek hebt op een persoon. Bij mij is het echter niet haten. Wanneer ik mijn gifgroene en ongenuanceerde kritiek uit, dan vind ik die persoon niet geschikt voor FC Twente....niets meer.
    Inderdaad, wanneer ik het niet in iemand zie zitten is dat totaal iets anders dan haat.
  • 23 Jan 2019 om 16:14
    • Quote van 23 Jan 2019 om 15:31
      Zijn geen haters maar realisten, het woordje haat is een zwaktebod van jou, om het uit het zn verband te kunnen trekken / belachelijk te maken, zodat je eigen kortzichtigheid gemaskeerd wordt.
    'Haters', een woord wat nu door Frank gebruikt wordt en altijd door Hengelo wanneer je kritiek hebt op een persoon. Bij mij is het echter niet haten. Wanneer ik mijn gifgroene en ongenuanceerde kritiek uit, dan vind ik die persoon niet geschikt voor FC Twente....niets meer.
  • 23 Jan 2019 om 15:31
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:29
      Dat zou je zeggen maar dan voelen de pusic haters zich weer voor de gek gehouden of begrijpen zij niet dat assaidi er niet in kwam...
    Zijn geen haters maar realisten, het woordje haat is een zwaktebod van jou, om het uit het zn verband te kunnen trekken / belachelijk te maken, zodat je eigen kortzichtigheid gemaskeerd wordt.
  • 23 Jan 2019 om 14:12
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:08
      Assaïdi traint volledig mee, niets aan het handje maar na 15 minuten voetballen krijgt meneer een reactie. Zegt veel over het niveau en de intensiteit van de trainingen...maar dat wisten we al
    +100
  • 23 Jan 2019 om 13:24
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:27
      Waar wil je komen? Halve finale is al een wereldprestatie
      Kampioen worden is ook realistische doelstelling...

      Maar de beker winnen met az Feyenoord en Ajax is beetje teveel van het goede :)

      Ik heb jong ajax ook nog in gedachte :)
    Elke wedstrijd die je speelt moet je je huid zo duur mogelijk verkopen. Dit zijn ook wedstrijden waarin je spelers echt veel kunnen leren. In onze top jaren leerden de spelers destijds erg veel van onze Europese duels. Nu kan je dat in de beker. Dat zijn prachtige kansen en de lessen die je hierin leert kunnen straks in de wedstrijden tegen eagles Sparta en den bosch van grote waarde zijn voor de strijd naar promotie.
  • 23 Jan 2019 om 13:04
    Wel jammer dat assaidi niet bij de bekerwedstrijd selectie zit, maar ook volstrekt logisch. Deze speler moet je de tijd gunnen om weer optimaal te kunnen functioneren. De kkdivisie is het belangrijkste op dit moment voor fctwente. Pusic maakt hier juist goede afwegingen om deze speler niet te snel te brengen na de vervelende blessure die assaidi heeft gehad. De meeste bekerwedstrijden zijn lotterijen en met een beetje geluk zit fctwente vanavond bij de laaste 4 clubs in de beker.
  • 23 Jan 2019 om 12:32
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:08
      Assaïdi traint volledig mee, niets aan het handje maar na 15 minuten voetballen krijgt meneer een reactie. Zegt veel over het niveau en de intensiteit van de trainingen...maar dat wisten we al
    Idd
  • 23 Jan 2019 om 12:29
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:53
      Het is erg jammer dat dit naar buiten komt. Assaidi had je troef kunnen zijn, tegenstander zand in de ogen strooien. Waardoor zij mogelijk een wissel overhouden met de hoop diegene op Assaidi te zetten als hij erin zou komen. Had hem een (semi) warming-up laten doen binnen zijn mogelijkheden, zodat zij de wissel achterhouden. Er zijn genoeg ploegen die letten op én aanpassen aan de tegenstander.
    Dat zou je zeggen maar dan voelen de pusic haters zich weer voor de gek gehouden of begrijpen zij niet dat assaidi er niet in kwam...
  • 23 Jan 2019 om 12:27
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:33
      Met zo N idee kom je er nooit. Altijd in jezelf geloven! Vorig jaar won je toch ook een paar keer van Ajax.
    Waar wil je komen? Halve finale is al een wereldprestatie
    Kampioen worden is ook realistische doelstelling...

    Maar de beker winnen met az Feyenoord en Ajax is beetje teveel van het goede :)

    Ik heb jong ajax ook nog in gedachte :)
  • 23 Jan 2019 om 12:18
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:49
      Hij is officieel linksbuiten
    Wat is officieel hè
  • 23 Jan 2019 om 12:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 12:00
      Hij heeft alweer wat auwa aan zijn knietje. Dus maar weer even op sterk water zetten.
    Hahaha. Wie weet helpt dat. Ik snap dat ze voorzichtig zijn, maar te voorzichtig is ook niet goed. Hij zal toch naar meer en zwaarder belasten toe moeten. Vorig seizoen is hij te lang doorgegaan, kans bestaat dat ze nu juist te voorzichtig zijn met hem.
  • 23 Jan 2019 om 12:08
    Assaïdi traint volledig mee, niets aan het handje maar na 15 minuten voetballen krijgt meneer een reactie. Zegt veel over het niveau en de intensiteit van de trainingen...maar dat wisten we al
  • 23 Jan 2019 om 12:00
    • Quote van 23 Jan 2019 om 11:53
      Het is erg jammer dat dit naar buiten komt. Assaidi had je troef kunnen zijn, tegenstander zand in de ogen strooien. Waardoor zij mogelijk een wissel overhouden met de hoop diegene op Assaidi te zetten als hij erin zou komen. Had hem een (semi) warming-up laten doen binnen zijn mogelijkheden, zodat zij de wissel achterhouden. Er zijn genoeg ploegen die letten op én aanpassen aan de tegenstander.
    Hij heeft alweer wat auwa aan zijn knietje. Dus maar weer even op sterk water zetten.
  • 23 Jan 2019 om 11:53
    Het is erg jammer dat dit naar buiten komt. Assaidi had je troef kunnen zijn, tegenstander zand in de ogen strooien. Waardoor zij mogelijk een wissel overhouden met de hoop diegene op Assaidi te zetten als hij erin zou komen. Had hem een (semi) warming-up laten doen binnen zijn mogelijkheden, zodat zij de wissel achterhouden. Er zijn genoeg ploegen die letten op én aanpassen aan de tegenstander.
  • 23 Jan 2019 om 10:56
    • Quote van 23 Jan 2019 om 08:59
      Ja dat was onvergetelijk mooie herinneringen. En ja die gasten van tegenwoordig zijn meer met zich zelf bezig.
    Dat was Nkufo voor die tijd ook, gelukkig viel bij Twente ineens het kwartje bij hem.
  • 23 Jan 2019 om 10:49
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:35
      Zet die jongen dan gewoon centraal op zijn vertrouwde plek zou ik zeggen.
    Hij is officieel linksbuiten
  • 23 Jan 2019 om 10:35
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:13
      Fernandes linksbuiten
    Zet die jongen dan gewoon centraal op zijn vertrouwde plek zou ik zeggen.
  • 23 Jan 2019 om 10:33
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:22
      Aantrekkelijk om een speelbal van az Ajax of Feyenoord te gaan zijn? :) hopelijk een thuiswedstrijd leuk voor de spanning en het er naar toe leven en een vol huis dus de centen maar halve finale is hoogst haalbare... (realistisch gezien uiteraard ga je voor meer)
    Met zo N idee kom je er nooit. Altijd in jezelf geloven! Vorig jaar won je toch ook een paar keer van Ajax.
  • 23 Jan 2019 om 10:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:24
      Ik ook, of Trotman.
    Waarschijnlijk Holscher erin en Espinosa linksbuiten onze trainer kennende.
  • 23 Jan 2019 om 10:24
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:24
      Ik hoop het
    Ik ook, of Trotman.
  • 23 Jan 2019 om 10:24
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:20
      Denk je dat?
    Ik hoop het
  • 23 Jan 2019 om 10:22
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:01
      Dan hadden we er dan toch lekker uit moeten vliegen? Nu winnen is Halve finale = extra inkomsten = aantrekkelijker worden voor spelers om naar Twente te komen
    Aantrekkelijk om een speelbal van az Ajax of Feyenoord te gaan zijn? :) hopelijk een thuiswedstrijd leuk voor de spanning en het er naar toe leven en een vol huis dus de centen maar halve finale is hoogst haalbare... (realistisch gezien uiteraard ga je voor meer)
  • 23 Jan 2019 om 10:20
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:13
      Fernandes linksbuiten
    Denk je dat?
  • 23 Jan 2019 om 10:13
    Fernandes linksbuiten
  • 23 Jan 2019 om 10:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 10:01
      Dan hadden we er dan toch lekker uit moeten vliegen? Nu winnen is Halve finale = extra inkomsten = aantrekkelijker worden voor spelers om naar Twente te komen
    Is ook net de reden waarom ik vanavond niet ga en zaterdag wel. Ik ga zaterdag voor een smerige 0-1
  • 23 Jan 2019 om 10:01
    • Quote van 23 Jan 2019 om 09:48
      Ik kan me deze 2 wedstrijden ook nog wel herinneren. AZ - Twente en Groningen -Twente Heeft ons veel punten gekost.
    precies dat. Zekhnini ben je al lange tijd kwijt, gebeurt het nog een keer zoals brama toen overkwam tegen groningen en assaidi vorig jaar tegen az dan kun je het helemaal vergeten.
  • 23 Jan 2019 om 10:01
    • Quote van 23 Jan 2019 om 09:48
      Ik kan me deze 2 wedstrijden ook nog wel herinneren. AZ - Twente en Groningen -Twente Heeft ons veel punten gekost.
    Dan hadden we er dan toch lekker uit moeten vliegen? Nu winnen is Halve finale = extra inkomsten = aantrekkelijker worden voor spelers om naar Twente te komen
  • 23 Jan 2019 om 09:53
    • Quote van 23 Jan 2019 om 08:38
      Niet mee eens. Ronde verder is sowieso een hele dikke ton extra aan inkomsten. Je speelt nog een paar x op kunstgras, dan is die er ook niet bij. Een reactie na 15 minuten voetballen geeft ook niet het vertrouwen dat die er over een week weer 100% staat. Heel snel 2 voorhoede spelers aantrekken, werkelijk van levensbelang.
    Bedoel meer algemeen, beker is leuk en aardig, maar promotie is van levensbelang, dat scheelt miljoenen ipv tonnen obv een paar bekerrondjes.

    Niet dat we straks weer zo'n Brama geval (Groningen uit) krijgen in een bekerwedstrijd.
  • 23 Jan 2019 om 09:48
    • Quote van 23 Jan 2019 om 08:52
      Ik weet nog een nkufo tegen NAC ( Halve finale beker). Zwaar geblesseerd eigenlijk, onverantwoord om te spelen. Komt er toch in, scoort, en wordt weer gewisseld. Geniaal. Waar is die mentaliteit gebleven bij onze Gucci boys??
    Ik kan me deze 2 wedstrijden ook nog wel herinneren. AZ - Twente en Groningen -Twente Heeft ons veel punten gekost.
  • 23 Jan 2019 om 09:43
    • Quote van 23 Jan 2019 om 08:40
      Ik acht de fct volstrekt kansloos helaas!
    In de bekerwedstrijden is geen enkele club kansloos. Zie maar aan psv tegen rkc in dit beker jaar.
  • 23 Jan 2019 om 09:41
    • Quote van 23 Jan 2019 om 07:55
      Verstandig, alles op de competitie.
    Precies. Geen rare fratsen uithalen met spelers die niet volledig fit zijn.
  • 23 Jan 2019 om 09:41
    We gaan voor de competitie; beker is bijzaak; en terecht denk ik; eerst promoveren
  • 23 Jan 2019 om 09:30
    • Quote van 23 Jan 2019 om 09:26
      Harde ondergrond door het weer. Ze nemen gewoon geen risico.
    Ik neem toch aan dat de grasmat gewoon ontdooit is vanavond.
  • 23 Jan 2019 om 09:26
    Harde ondergrond door het weer. Ze nemen gewoon geen risico.
  • 23 Jan 2019 om 09:01
    • Quote van 23 Jan 2019 om 08:40
      Ik acht de fct volstrekt kansloos helaas!
    Groningen doet echt niet veel onder van Willem 2 hoor
  • 23 Jan 2019 om 09:00
    • Quote van 23 Jan 2019 om 08:52
      Ik weet nog een nkufo tegen NAC ( Halve finale beker). Zwaar geblesseerd eigenlijk, onverantwoord om te spelen. Komt er toch in, scoort, en wordt weer gewisseld. Geniaal. Waar is die mentaliteit gebleven bij onze Gucci boys??
    Dat klopt, geweldig was dat. Maar toen speelde de eerste 11 rustig een wedstrijd met verlenging uit als dat nodig was. Toen werd er veel meer tactisch gewisseld. Nu is het meer noodzaak omdat er maar enkelen sterk genoeg zijn voor 120 minuten. Het is belachelijk maar er moet wel rekening mee gehouden worden omdat je anders nog verder van huis raakt.
  • 23 Jan 2019 om 08:59
    • Quote van 23 Jan 2019 om 08:52
      Ik weet nog een nkufo tegen NAC ( Halve finale beker). Zwaar geblesseerd eigenlijk, onverantwoord om te spelen. Komt er toch in, scoort, en wordt weer gewisseld. Geniaal. Waar is die mentaliteit gebleven bij onze Gucci boys??
    Ja dat was onvergetelijk mooie herinneringen. En ja die gasten van tegenwoordig zijn meer met zich zelf bezig.
  • 23 Jan 2019 om 08:58
    Je hoeft niet bang te zijn dat Espinosa linksbuiten komt, Pusic gaf aan 1 op 1 te vervangen, dan hoop ik geen George.
  • 23 Jan 2019 om 08:56
    Volgens mij heeft iedereen wel gezien laatst dat Assaidi veruit de beste speler is. Aan de ene kant wil je hem dan in de opstelling hebben, maar door hem iedere keer op te stellen, stel je zijn blessure weer uit of je maakt het weer erger. Het weer zit ook niet mee, want met de kou heb je toch vaak sneller last van je blessure weet ik uit ervaring. Je kunt een risico nemen en hem laten spelen, maar je kunt hem ook gewoon rust geven zodat hij zich weer vol op het herstel van zijn knie kan focussen, we hebben hem straks hard nodig om kampioen te worden ;)
  • 23 Jan 2019 om 08:52
    • Quote van 23 Jan 2019 om 08:47
      Deze wedstrijd altijd serieus benaderen. Had Assaidi ook zeker op de bank gezet. Al zijn er weinig mogelijkheden om hem in te brengen. Omdat je vaak kans op verlenging hebt is daarvoor inbrengen erg risicovol. Als je hem wil bewaren voor de verlengingen heb je kans dat je je wissels al op hebt.
    Ik weet nog een nkufo tegen NAC ( Halve finale beker). Zwaar geblesseerd eigenlijk, onverantwoord om te spelen. Komt er toch in, scoort, en wordt weer gewisseld. Geniaal. Waar is die mentaliteit gebleven bij onze Gucci boys??
  • 23 Jan 2019 om 08:47
    • Quote van 23 Jan 2019 om 08:38
      Niet mee eens. Ronde verder is sowieso een hele dikke ton extra aan inkomsten. Je speelt nog een paar x op kunstgras, dan is die er ook niet bij. Een reactie na 15 minuten voetballen geeft ook niet het vertrouwen dat die er over een week weer 100% staat. Heel snel 2 voorhoede spelers aantrekken, werkelijk van levensbelang.
    Deze wedstrijd altijd serieus benaderen. Had Assaidi ook zeker op de bank gezet. Al zijn er weinig mogelijkheden om hem in te brengen. Omdat je vaak kans op verlenging hebt is daarvoor inbrengen erg risicovol. Als je hem wil bewaren voor de verlengingen heb je kans dat je je wissels al op hebt.
  • 23 Jan 2019 om 08:40
    Ik acht de fct volstrekt kansloos helaas!
  • 23 Jan 2019 om 08:38
    • Quote van 23 Jan 2019 om 07:55
      Verstandig, alles op de competitie.
    Niet mee eens. Ronde verder is sowieso een hele dikke ton extra aan inkomsten. Je speelt nog een paar x op kunstgras, dan is die er ook niet bij. Een reactie na 15 minuten voetballen geeft ook niet het vertrouwen dat die er over een week weer 100% staat. Heel snel 2 voorhoede spelers aantrekken, werkelijk van levensbelang.
  • 23 Jan 2019 om 08:38
    Van mij mogen ze vanavond die jongen uit het 2e die eerder bij Feyenoord speelde erin zetten op het middenveld. Kan je Espinoza mooi met Aitor in de spits zetten. Smith rechts iets meer vooruit geschoven rechtsmidden. Vd Heijden links iets minder diep als middenvelder. Ricardinho is toch de back met de meeste diepgang. Brama verdedigende middenvelder. Rest verdediging zoals de laatste tijd. Of met Schenk dat mag ook. Hou je Boere en Oosterwijk als breekijzers achter de hand. Voetballend voegen ze toch niet genoeg toe. En scoren doen ze ook minder dan Brama ;-)
  • 23 Jan 2019 om 08:15
    Jammer maar uiteindelijk wel verstanding.
  • 23 Jan 2019 om 08:00
    "Bovendien verwachten we rond de 20.000 mensen en die willen we natuurlijk wat bieden"
    Als de wedstrijd 19:30 / 20:45 was geweest wel ja.. Nu wordt heerlijk haasten in de spits.
  • 23 Jan 2019 om 07:56
    • Quote van 23 Jan 2019 om 07:55
      Verstandig, alles op de competitie.
    Mee eens
  • 23 Jan 2019 om 07:55
    Verstandig, alles op de competitie.
vrijdag 19 april 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›