Homepage » Eerste elftal » Dankerlui voorspelt kolkende avond in Enschede: ''Een lastige wedstrijd''

Dankerlui voorspelt kolkende avond in Enschede: ''Een lastige wedstrijd''

( 16 reacties)
Dankerlui voorspelt kolkende avond in Enschede: ''Een lastige wedstrijd''

Damil Dankerlui voorspelt een pittige vond voor Willem II op bezoek bij FC Twente. De 22-jarige verdediger, die door zijn trainer Adrie Koster in de voorhoede wordt geposteerd, weet dat het kan spoken in Enschede.

Het wordt een koude avond in De Grolsch Veste. "Een lastige wedstrijd ook", vertelt Dankerlui tegenover het Brabants Dagblad. "Maar er is ons alles aan gelegen om te winnen. Na die plek in de halve finale van vorig seizoen willen we meer."

Dankerlui start vrijwel zeker als vleugelaanvaller. "Ik voel me nog steeds meer een rechtsback. Dat is mijn thuispositie", vervolgt hij. "Ik ben geen buitenspeler met een dribbel. Ik moet het van mijn loopacties en mijn snelheid hebben."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jan 2019 om 18:05
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:36
      Maar holscher staat op de flank, dus espinosa blijft op 10.
    Het feit dat hij speelt vind ik zorgwekkend....ongeacht zijn positie in het veld....
  • 23 Jan 2019 om 17:54
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:36
      Maar holscher staat op de flank, dus espinosa blijft op 10.
    Hoe weet jij dat?? Volgens mij word het 4-4-2 met oosterwijk en aitor in de aanval
  • 23 Jan 2019 om 17:39
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:33
      Holscher staat erin!!
    Tis niet te geloven!! Wel blij dat hij op links staat.staat ie iets minder in de weg. Maar wie er in godsnaam een goal moet maken is mij een raadsel
  • 23 Jan 2019 om 17:38
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:37
      Dan gaan we hier de oorlog mee winnen!!! Come on
    Ik zag ook liever iemand anders, maar het is beter dan espinosa verplaatsen naar links.
  • 23 Jan 2019 om 17:37
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:36
      Maar holscher staat op de flank, dus espinosa blijft op 10.
    Dan gaan we hier de oorlog mee winnen!!! Come on
  • 23 Jan 2019 om 17:36
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:34
      Heb ik gisteren toch al vermeld? Voorspelbaarheid troef bij Pusic.....
    Maar holscher staat op de flank, dus espinosa blijft op 10.
  • 23 Jan 2019 om 17:34
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:33
      Holscher staat erin!!
    Heb ik gisteren toch al vermeld? Voorspelbaarheid troef bij Pusic.....
  • 23 Jan 2019 om 17:33
    Holscher staat erin!!
  • 23 Jan 2019 om 17:30
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:28
      Wel vreemd dat ze het dan zo vroeg doen. Als ze het toch niet openbaar uitzenden
    Anders kijken er minder mensen naar ajax en feyenoord :)
  • 23 Jan 2019 om 17:28
    Holscher staat weer in de basis. Die pusic snapt er ook helemaal niks van
  • 23 Jan 2019 om 17:28
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:21
      Zal vandaag wel op netspor48.tv zijn
    Wel vreemd dat ze het dan zo vroeg doen. Als ze het toch niet openbaar uitzenden
  • 23 Jan 2019 om 17:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:11
      Snap ik vriend. Maar kan helaas vandaag niet. Maar wel gewoon triest dat ze het niet uitzenden.
    Zal vandaag wel op netspor48.tv zijn
  • 23 Jan 2019 om 17:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 17:02
      Aan de kassa zijn nog kaarten te koop!
    Snap ik vriend. Maar kan helaas vandaag niet. Maar wel gewoon triest dat ze het niet uitzenden.
  • 23 Jan 2019 om 17:02
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:53
      Zenden ze nou bij dat kut fox Twente niet uit op die gratis zender van ze?
    Aan de kassa zijn nog kaarten te koop!
  • 23 Jan 2019 om 16:54
    • Quote van 23 Jan 2019 om 16:53
      Zenden ze nou bij dat kut fox Twente niet uit op die gratis zender van ze?
    Nope
  • 23 Jan 2019 om 16:53
    Zenden ze nou bij dat kut fox Twente niet uit op die gratis zender van ze?