VIDEO | Samenvatting: FC Twente uit bekertoernooi na verlies tegen Willem II

( 224 reacties)
VIDEO | Samenvatting: FC Twente uit bekertoernooi na verlies tegen Willem II

FC Twente heeft de halve finale van de TOTO KNVB Beker niet kunnen bereiken. De Enschedeërs kwamen twee keer op voorsprong, maar verloren toch met 2-3 van Willem II.

De eerste helft was allesbehalve spectaculair en leverde ook geen doelpunten op. Het eerste doelpunt werd pas in 54e minuut gemaakt. Twente-aanvaller Aitor Cantalapiedra bracht via een vrije trap het eerste doelpunt op het scorebord. 

Tien minuten later bracht Willem II de stand op gelijke hoogte, door een schot van Lewis die in eigen doel werd gewerkt door Gonzalez. Het duurde slechts twee minuten voordat Aitor de thuisploeg ook weer op voorsprong zette. 

In de 76e minuut kwam Willem II weer op gelijke hoogte door een doelpunt van Pavlidis. Twee minuten voor het verstrijken van de officiële speeltijd zorgden de Tilburgers zelfs voor de winnende; Kristofer Kristinsson kopte de bal achter Joël Drommel. 

Opstelling FC Twente: Drommel, Nacho, Gonzalez, Bijen, Ricardinho, Brama, Smith, Holscher (25' Laukart), Espinosa, Oosterwijk (80' Boere), Aitor. 

Opstelling Willem II: Wellenreuther, Lewis, Meissner (74' Kristinsson), Heerkens, Dankerlui, Llonch, Tapia, Crowley, Vrousai, Pavlidis, Ozbiliz (75' Anita).

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jan 2019 om 10:51
    • Quote van 25 Jan 2019 om 10:10
      Yup na blessure zekhie
      Dus 2 aanvallende versterkingen is de bedoeling. Zal wel 1 huren en 1 kopen worden
    Kopen?
  • 25 Jan 2019 om 10:40
    • Quote van 25 Jan 2019 om 08:32
      Tja ik heb aan het begin van het seizoen uitgelegd waarom ik dat soort zaken dan niet ga plaatsen. Niet dat ik alles weet of overleg heb of inspraak heb haha maar ik weet wie er bovenaan het lijstje staat. Maar de clubs zijn met elkaar aan het stoeien. En als het lukt met die speler snap je precies wat ik daarmee bedoel. Want zij hebben ook belangen..
      Als ik hier ga zeggen om wie het gaat, wordt je ten 1e niet gelooft :) en ten 2e kan ik dat spaarzame contact weleens kwijtraken en dat zou ik jammer vinden want is natuurlijk gaaf :)
      Binnen een week dan weet je het als het doorgaat en dan kan je mijn woorden vast wel plaatsen... en als het niet gelukt is en het werd uiteindelijk een ander dan zal ik wel zeggen om wie het ging. Acceptabel? :)
      Dan kunnen we het nu weer laten rusten en gewoon afwachten wat er de komende week gebeurd... ook ik weet niet of het lukt en rondkomt dus voor mij net zo spannend
    Toch niet net zo een los contact als TC he frank :)
  • 25 Jan 2019 om 10:32
    • Quote van 25 Jan 2019 om 08:32
      Tja ik heb aan het begin van het seizoen uitgelegd waarom ik dat soort zaken dan niet ga plaatsen. Niet dat ik alles weet of overleg heb of inspraak heb haha maar ik weet wie er bovenaan het lijstje staat. Maar de clubs zijn met elkaar aan het stoeien. En als het lukt met die speler snap je precies wat ik daarmee bedoel. Want zij hebben ook belangen..
      Als ik hier ga zeggen om wie het gaat, wordt je ten 1e niet gelooft :) en ten 2e kan ik dat spaarzame contact weleens kwijtraken en dat zou ik jammer vinden want is natuurlijk gaaf :)
      Binnen een week dan weet je het als het doorgaat en dan kan je mijn woorden vast wel plaatsen... en als het niet gelukt is en het werd uiteindelijk een ander dan zal ik wel zeggen om wie het ging. Acceptabel? :)
      Dan kunnen we het nu weer laten rusten en gewoon afwachten wat er de komende week gebeurd... ook ik weet niet of het lukt en rondkomt dus voor mij net zo spannend
    Als ik zo vrij mag zijn om je verhaal op mijn eigen manier te interpreteren gaat het dus om Engels. Die en Johnson erbij en je ben aanvallend een stuk dreigender. Hoop doet leven
  • 25 Jan 2019 om 10:10
    • Quote van 25 Jan 2019 om 09:34
      Laatste keer dat ik hierop reageer. Het is niet zo dat ik je niet wil geloven, echter haalt ted altijd in de laatste dagen spelers. Je zegt dus eigenlijk niks nieuws, want het is bekend waar twente naar zoekt. Dan is het wel makkelijk om achteraf te zeggen dat je het wist. Hoop dat je het weet, want hebben vaak dezelfde kijk en als jij zegt dat het een goede spits is dan heb ik daar vertrouwen in. Dan weet je ook dat ze opzoek zijn naar een linksbuiten?
    Yup na blessure zekhie
    Dus 2 aanvallende versterkingen is de bedoeling. Zal wel 1 huren en 1 kopen worden
  • 25 Jan 2019 om 09:34
    • Quote van 25 Jan 2019 om 08:32
      Tja ik heb aan het begin van het seizoen uitgelegd waarom ik dat soort zaken dan niet ga plaatsen. Niet dat ik alles weet of overleg heb of inspraak heb haha maar ik weet wie er bovenaan het lijstje staat. Maar de clubs zijn met elkaar aan het stoeien. En als het lukt met die speler snap je precies wat ik daarmee bedoel. Want zij hebben ook belangen..
      Als ik hier ga zeggen om wie het gaat, wordt je ten 1e niet gelooft :) en ten 2e kan ik dat spaarzame contact weleens kwijtraken en dat zou ik jammer vinden want is natuurlijk gaaf :)
      Binnen een week dan weet je het als het doorgaat en dan kan je mijn woorden vast wel plaatsen... en als het niet gelukt is en het werd uiteindelijk een ander dan zal ik wel zeggen om wie het ging. Acceptabel? :)
      Dan kunnen we het nu weer laten rusten en gewoon afwachten wat er de komende week gebeurd... ook ik weet niet of het lukt en rondkomt dus voor mij net zo spannend
    Laatste keer dat ik hierop reageer. Het is niet zo dat ik je niet wil geloven, echter haalt ted altijd in de laatste dagen spelers. Je zegt dus eigenlijk niks nieuws, want het is bekend waar twente naar zoekt. Dan is het wel makkelijk om achteraf te zeggen dat je het wist. Hoop dat je het weet, want hebben vaak dezelfde kijk en als jij zegt dat het een goede spits is dan heb ik daar vertrouwen in. Dan weet je ook dat ze opzoek zijn naar een linksbuiten?
  • 25 Jan 2019 om 08:32
    • Quote van 25 Jan 2019 om 07:37
      Zolang je geen initialen of iets loslaat geloof ik er geen zak van, zijn er genoeg die interessant doen dat ze iets weten en niks mogen zeggen. Is nog niet eens zeker zeg je, als er iets komt had jij het al geweten en anders is de deal mislukt. Yeah right
    Tja ik heb aan het begin van het seizoen uitgelegd waarom ik dat soort zaken dan niet ga plaatsen. Niet dat ik alles weet of overleg heb of inspraak heb haha maar ik weet wie er bovenaan het lijstje staat. Maar de clubs zijn met elkaar aan het stoeien. En als het lukt met die speler snap je precies wat ik daarmee bedoel. Want zij hebben ook belangen..
    Als ik hier ga zeggen om wie het gaat, wordt je ten 1e niet gelooft :) en ten 2e kan ik dat spaarzame contact weleens kwijtraken en dat zou ik jammer vinden want is natuurlijk gaaf :)
    Binnen een week dan weet je het als het doorgaat en dan kan je mijn woorden vast wel plaatsen... en als het niet gelukt is en het werd uiteindelijk een ander dan zal ik wel zeggen om wie het ging. Acceptabel? :)
    Dan kunnen we het nu weer laten rusten en gewoon afwachten wat er de komende week gebeurd... ook ik weet niet of het lukt en rondkomt dus voor mij net zo spannend
  • 25 Jan 2019 om 07:37
    • Quote van 25 Jan 2019 om 06:59
      Kopen gaat uiteindelijk beter zijn dan huren maar uiteraard zou isak je ook naar eredivisie geschoten hebben... dat ben ik met je eens... isak stond inmiddels ook niet meer bovenaan het lijstje
    Zolang je geen initialen of iets loslaat geloof ik er geen zak van, zijn er genoeg die interessant doen dat ze iets weten en niks mogen zeggen. Is nog niet eens zeker zeg je, als er iets komt had jij het al geweten en anders is de deal mislukt. Yeah right
  • 25 Jan 2019 om 06:59
    • Quote van 24 Jan 2019 om 22:53
      DORTMUND 2 heeft in de winterstop geoefend tegen Willem 2 in Spanje.Isak maakte 2 goals en speelde heel goed,jammer voor ons,Willem 2 heeft meer geld dan ons door de verkoop van SOL,en voetbalt op een hoger niveau,was een geweldige versterking geweest voor ons,maar ja zo werkt het in de voetballerij.
    Kopen gaat uiteindelijk beter zijn dan huren maar uiteraard zou isak je ook naar eredivisie geschoten hebben... dat ben ik met je eens... isak stond inmiddels ook niet meer bovenaan het lijstje
  • 24 Jan 2019 om 22:53
    • Quote van 24 Jan 2019 om 20:53
      Isak wordt het in ieder geval niet want die gaat maar willem2
    DORTMUND 2 heeft in de winterstop geoefend tegen Willem 2 in Spanje.Isak maakte 2 goals en speelde heel goed,jammer voor ons,Willem 2 heeft meer geld dan ons door de verkoop van SOL,en voetbalt op een hoger niveau,was een geweldige versterking geweest voor ons,maar ja zo werkt het in de voetballerij.
  • 24 Jan 2019 om 21:51
    Heb je geen namen dan? ;)
  • 24 Jan 2019 om 21:46
    • Quote van 24 Jan 2019 om 21:22
      Ohh Sorry, er zijn zoveel berichten in getypt. Kan je het plz nog een keer herhalen?
    Mocht hij komen dan is het een spits die er meteen zal staan
  • 24 Jan 2019 om 21:28
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:55
      Josh Sargent is er 1 van. Sinds december bij eerste van Bremen en plotseling 2x gescoord. Mag niet meer vertrekken zoals het er nu uitziet.
    Dat is geen Pruus, maar een Amerikaan.
  • 24 Jan 2019 om 21:25
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:50
      Uit de eredivisie? ;)
    Marioooo E.
  • 24 Jan 2019 om 21:25
    • Quote van 24 Jan 2019 om 21:15
      Ik zou niet weten wie tys is... volg alleen deze site inzake twente...
    oh oke, wel goede tip iig. fctwente.net, forum, geruchten/roddels, aanvallers. Hij geeft ook duidelijk aan dat ted bij de topclubs is langsgeweest, ook bij dortmund enz.
  • 24 Jan 2019 om 21:22
    • Quote van 24 Jan 2019 om 21:17
      Vroeg iemand anders ook al vandaag dacht dan val ik in herhaling :)
    Ohh Sorry, er zijn zoveel berichten in getypt. Kan je het plz nog een keer herhalen?
  • 24 Jan 2019 om 21:18
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:54
      Erik ten Hag heeft een Twentehart, wacht maar af.
    Is dat zo? Inzake cerny in ieder geval nie
  • 24 Jan 2019 om 21:17
    • Quote van 24 Jan 2019 om 20:27
      Dus wel een goede spits die er meteen staat?
    Vroeg iemand anders ook al vandaag dacht dan val ik in herhaling :)
  • 24 Jan 2019 om 21:15
    • Quote van 24 Jan 2019 om 20:36
      wacht nou maar gwn af, frank heeft ook nog nooit een primeur gehad dus ik vraag mij zelf af in hoeverre hij in de buurt zit. Hij moet het volgens mij ook hebben van tys enz.
    Ik zou niet weten wie tys is... volg alleen deze site inzake twente...
  • 24 Jan 2019 om 21:15
    • Quote van 24 Jan 2019 om 20:53
      Isak wordt het in ieder geval niet want die gaat maar willem2
    Balen
  • 24 Jan 2019 om 20:53
    Isak wordt het in ieder geval niet want die gaat maar willem2
  • 24 Jan 2019 om 20:48
    • Quote van 24 Jan 2019 om 20:40
      Ja klopt, ik ben gewoon wanhopig en nieuwsgierig wie of wat er gaat komen.
    ik ook hoor, maar kunnen alleen maar afwachten.
  • 24 Jan 2019 om 20:40
    • Quote van 24 Jan 2019 om 20:36
      wacht nou maar gwn af, frank heeft ook nog nooit een primeur gehad dus ik vraag mij zelf af in hoeverre hij in de buurt zit. Hij moet het volgens mij ook hebben van tys enz.
    Ja klopt, ik ben gewoon wanhopig en nieuwsgierig wie of wat er gaat komen.
  • 24 Jan 2019 om 20:36
    • Quote van 24 Jan 2019 om 20:27
      Dus wel een goede spits die er meteen staat?
    wacht nou maar gwn af, frank heeft ook nog nooit een primeur gehad dus ik vraag mij zelf af in hoeverre hij in de buurt zit. Hij moet het volgens mij ook hebben van tys enz.
  • 24 Jan 2019 om 20:27
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:54
      Meer zeg ik niet sorry laten we hopen dat de clubs eruit komen... nog even geduld... vind het zelf ook spannend want zou het geweldig vinden
    Dus wel een goede spits die er meteen staat?
  • 24 Jan 2019 om 20:23
    • Quote van 24 Jan 2019 om 19:07
      En dan was er nog een spits van Dortmund waar ze 8,6 miljoen euro voor betaald hebben, helaas, en vergeet Druif niet, onbetaalbaar voor ons, Boekhoorn van Nec haalde hem wel voor een bedrag waar ons Twentse paard spontaan de hik van kreeg, Ted is echt niet te benijden, makkelijk praten al die buitenstaanders die zo goed weten hoe het moet.
    klopt ..als iedereen voorzien is slaan wij toe..whaha
  • 24 Jan 2019 om 20:18
    • Quote van 24 Jan 2019 om 19:31
      Wel spits van (jong) Ajax?
    Dan word het wel heel makkelijk he? Abwarten mein Junge
  • 24 Jan 2019 om 19:31
    • Quote van 24 Jan 2019 om 19:11
      Nee
    Wel spits van (jong) Ajax?
  • 24 Jan 2019 om 19:11
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:56
      Cassierra?
    Nee
  • 24 Jan 2019 om 19:10
    • Quote van 24 Jan 2019 om 19:07
      En dan was er nog een spits van Dortmund waar ze 8,6 miljoen euro voor betaald hebben, helaas, en vergeet Druif niet, onbetaalbaar voor ons, Boekhoorn van Nec haalde hem wel voor een bedrag waar ons Twentse paard spontaan de hik van kreeg, Ted is echt niet te benijden, makkelijk praten al die buitenstaanders die zo goed weten hoe het moet.
    Indd je hebt ook met de belangen van de andere partij te maken...
  • 24 Jan 2019 om 19:07
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:55
      Josh Sargent is er 1 van. Sinds december bij eerste van Bremen en plotseling 2x gescoord. Mag niet meer vertrekken zoals het er nu uitziet.
    En dan was er nog een spits van Dortmund waar ze 8,6 miljoen euro voor betaald hebben, helaas, en vergeet Druif niet, onbetaalbaar voor ons, Boekhoorn van Nec haalde hem wel voor een bedrag waar ons Twentse paard spontaan de hik van kreeg, Ted is echt niet te benijden, makkelijk praten al die buitenstaanders die zo goed weten hoe het moet.
  • 24 Jan 2019 om 18:56
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:54
      Erik ten Hag heeft een Twentehart, wacht maar af.
    Cassierra?
  • 24 Jan 2019 om 18:55
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:44
      Hahahahahaa
      Hij voetbalt in Nederland meer zeg ik niet broedende kip moet je niet storen.... zijn die 2 Duitsers die jij opperde al gearriveerd?
    Josh Sargent is er 1 van. Sinds december bij eerste van Bremen en plotseling 2x gescoord. Mag niet meer vertrekken zoals het er nu uitziet.
  • 24 Jan 2019 om 18:54
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:50
      Uit de eredivisie? ;)
    Erik ten Hag heeft een Twentehart, wacht maar af.
  • 24 Jan 2019 om 18:54
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:50
      Uit de eredivisie? ;)
    Meer zeg ik niet sorry laten we hopen dat de clubs eruit komen... nog even geduld... vind het zelf ook spannend want zou het geweldig vinden
  • 24 Jan 2019 om 18:50
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:44
      Hahahahahaa
      Hij voetbalt in Nederland meer zeg ik niet broedende kip moet je niet storen.... zijn die 2 Duitsers die jij opperde al gearriveerd?
    Uit de eredivisie? ;)
  • 24 Jan 2019 om 18:44
    • Quote van 24 Jan 2019 om 17:47
      Frank en een primeur? Koekoek
    Hahahahahaa
    Hij voetbalt in Nederland meer zeg ik niet broedende kip moet je niet storen.... zijn die 2 Duitsers die jij opperde al gearriveerd?
  • 24 Jan 2019 om 18:38
    • Quote van 24 Jan 2019 om 18:31
      Probleem is als je wat huurt van een topclub die zo lang mogelijk willen wachten, daar moeten ze rekening mee houden dat er als er een basisspeler vertrekt ze zelf ook wat achter de hand willen houden, dus wordt het weer last minute deals, veel geld is er ook niet, en helaas hebben Arnautovic of Anderson ook nog geen transfer gemaakt zodat er wat meer geld zou zijn, geduldig afwachten, meer kunnen we niet doen.
    Ja, dat is het enige wat we kunnen doen.
  • 24 Jan 2019 om 18:31
    • Quote van 24 Jan 2019 om 16:47
      Weet jij ook wie?
    Probleem is als je wat huurt van een topclub die zo lang mogelijk willen wachten, daar moeten ze rekening mee houden dat er als er een basisspeler vertrekt ze zelf ook wat achter de hand willen houden, dus wordt het weer last minute deals, veel geld is er ook niet, en helaas hebben Arnautovic of Anderson ook nog geen transfer gemaakt zodat er wat meer geld zou zijn, geduldig afwachten, meer kunnen we niet doen.
  • 24 Jan 2019 om 18:10
    • Quote van 24 Jan 2019 om 17:26
      Twente heeft de Noabers en die hebben er veel meer geld in gestoken dan die Rus bij den Bosch. Het verschil is volgens mij dat den Bosch er spelers voor haalt en het bij Twente gebruikt wordt voor redding van de club.
    nee afspraak is dat het geld alleen tbv. spelers is en niet ter redding van de club..
  • 24 Jan 2019 om 17:56
    • Quote van 24 Jan 2019 om 17:47
      Frank en een primeur? Koekoek
    Ik wilde het net zeggen. De tegenpartij zet hem vandaag al een paar keer voor en frank moet hem er alleen nog maar inkoppen jammer dat er dan niks gebeurt na zoooooooveeeel lappen tekst.
  • 24 Jan 2019 om 17:47
    • Quote van 24 Jan 2019 om 17:42
      Als hij het had willen zeggen dan had hij dat allang gedaan ;-)
    Frank en een primeur? Koekoek
  • 24 Jan 2019 om 17:42
    • Quote van 24 Jan 2019 om 16:47
      Weet jij ook wie?
    Als hij het had willen zeggen dan had hij dat allang gedaan ;-)
  • 24 Jan 2019 om 17:26
    • Quote van 24 Jan 2019 om 14:20
      We hebben maar 1 doel: zo snel mogelijk promoveren..
      We hebben ook te maken met het rare scenario dat clubs als roda en Sparta in zelfde situatie zitten... dat Den bosch ineens een multimiljonair aan boord heeft en dat een zeer goede trainer uit de eredivisie bij zijn jeugdliefde aan de slag gaat en een leuk elftal heeft met eredivisieervaring... wij zijn 1 van de 5 kandidaten... is het veldspel goed? Nee.. heeft het lang geduurd voordat hij het licht zag qua espinosa op tien en zekhie als 2 echte flankspeler erbij? Ja vond ik ook... maar dat is toch aangepast? Even als de wissels op de bank... dat is dan toch te prijzen? Dat hij dat dan wel aanpast? Verbeek die bleef lekker eigenwijs 20 potjes in zijn niet werkende systeem geloven...
      Riccardinho nacho boere etc hebben er ook mee te maken (gehad) maar je moet het met de hele selectie doen en iedereen is nodig... ik vind dat wel goed dat je iedereen erin betrekt.. en dat iedereen van belang is... holscher moet je nu in bescherming nemen want die kan niets meer goed doen dus speelt zonder zelfvertrouwen... net als boere etc... zullen er betere opties zijn? Absoluut... komt er een nieuwe trainer als je promoveert? Waarschijnlijk wel... maar nu doet hij het prima hoor vind ik... je staat 2e van die 5 kandidaten... hebt een goede serie nu qua resultaten... hebt meeste uitduels gewonnen... scoort veel uit standaardsituaties... en we krijgen hopelijk onze superspits... men wil zo graag dat we uitstralen dt we kampioen worden maar ondertussen zijn we zelf zo negatief als ik weet niet wat straal dan zelf dat ook eens uit met mekaar ipv klagen hoe slecht het gaat
    Twente heeft de Noabers en die hebben er veel meer geld in gestoken dan die Rus bij den Bosch. Het verschil is volgens mij dat den Bosch er spelers voor haalt en het bij Twente gebruikt wordt voor redding van de club.
  • 24 Jan 2019 om 16:47
    • Quote van 24 Jan 2019 om 16:38
      Jazeker!
    Weet jij ook wie?
  • 24 Jan 2019 om 16:38
    • Quote van 24 Jan 2019 om 15:44
      Heb jij het over een spits die er ook meteen staat?
    Jazeker!
  • 24 Jan 2019 om 15:44
    • Quote van 24 Jan 2019 om 14:40
      In de winterstop voorzag ik dit scenario al dat je (jij niet persoonlijk) na elke wedstrijd over pusic aan het kletsen bent. Jammer na een goede serie en er goed voor staan op de ranglijst Maar men doet maar... ik heb geen zin om er elke week over te discussiëren. We gaan het meemaken of we kampioen worden of niet. Ik heb er vertrouwen in helemaal als de spits komt waar ze mee bezig zijn.. Op naar almere en succes!
    Heb jij het over een spits die er ook meteen staat?
  • 24 Jan 2019 om 14:49
    • Quote van 24 Jan 2019 om 14:40
      In de winterstop voorzag ik dit scenario al dat je na elke wedstrijd over pusic aan het kletsen bent. Jammer na een goede serie en er goed voor staan op de ranglijst
      Maar men doet maar... ik heb geen zin om er elke week over te discussiëren. We gaan het meemaken of we kampioen worden of niet. Ik heb er vertrouwen in helemaal als de spits komt waar ze mee bezig zijn..
      Op naar almere en succes!
    Precies, heb daar ook geen zin aan en we gaan het idd zien. Waar ik mij aan stoor, is dat zijn falen goed gepraat wordt. Het is geen hoofdtrainer en dat zal hij ook niet blijven, voor nu laten zitten maar ga niet doen alsof hij zo geweldig is.
  • 24 Jan 2019 om 14:40
    • Quote van 24 Jan 2019 om 14:33
      volgens mij valt dat negatieve bij mij nog wel mee. De bank niet benutten qua aantal spelers, een echte nr. 10 als espinoza op de flank, het vasthouden aan holscher. Als je dit soort basisdingen pas in december inziet, dan ben je geen hoofdcoach voor een bvo. Geruchten gaan sterk dat fred mee heeft gedacht, nou dat kan bijna niet anders als je dit soort dingen zo laat pas opmerkt. Dat iedereen holscher zat is daar heeft hij het zelf naar gemaakt, hij doet zijn best niet eens.
    In de winterstop voorzag ik dit scenario al dat je na elke wedstrijd over pusic aan het kletsen bent. Jammer na een goede serie en er goed voor staan op de ranglijst
    Maar men doet maar... ik heb geen zin om er elke week over te discussiëren. We gaan het meemaken of we kampioen worden of niet. Ik heb er vertrouwen in helemaal als de spits komt waar ze mee bezig zijn..
    Op naar almere en succes!
  • 24 Jan 2019 om 14:40
    • Quote van 24 Jan 2019 om 14:33
      volgens mij valt dat negatieve bij mij nog wel mee. De bank niet benutten qua aantal spelers, een echte nr. 10 als espinoza op de flank, het vasthouden aan holscher. Als je dit soort basisdingen pas in december inziet, dan ben je geen hoofdcoach voor een bvo. Geruchten gaan sterk dat fred mee heeft gedacht, nou dat kan bijna niet anders als je dit soort dingen zo laat pas opmerkt. Dat iedereen holscher zat is daar heeft hij het zelf naar gemaakt, hij doet zijn best niet eens.
    In de winterstop voorzag ik dit scenario al dat je (jij niet persoonlijk) na elke wedstrijd over pusic aan het kletsen bent. Jammer na een goede serie en er goed voor staan op de ranglijst Maar men doet maar... ik heb geen zin om er elke week over te discussiëren. We gaan het meemaken of we kampioen worden of niet. Ik heb er vertrouwen in helemaal als de spits komt waar ze mee bezig zijn.. Op naar almere en succes!
  • 24 Jan 2019 om 14:33
    • Quote van 24 Jan 2019 om 14:20
      We hebben maar 1 doel: zo snel mogelijk promoveren..
      We hebben ook te maken met het rare scenario dat clubs als roda en Sparta in zelfde situatie zitten... dat Den bosch ineens een multimiljonair aan boord heeft en dat een zeer goede trainer uit de eredivisie bij zijn jeugdliefde aan de slag gaat en een leuk elftal heeft met eredivisieervaring... wij zijn 1 van de 5 kandidaten... is het veldspel goed? Nee.. heeft het lang geduurd voordat hij het licht zag qua espinosa op tien en zekhie als 2 echte flankspeler erbij? Ja vond ik ook... maar dat is toch aangepast? Even als de wissels op de bank... dat is dan toch te prijzen? Dat hij dat dan wel aanpast? Verbeek die bleef lekker eigenwijs 20 potjes in zijn niet werkende systeem geloven...
      Riccardinho nacho boere etc hebben er ook mee te maken (gehad) maar je moet het met de hele selectie doen en iedereen is nodig... ik vind dat wel goed dat je iedereen erin betrekt.. en dat iedereen van belang is... holscher moet je nu in bescherming nemen want die kan niets meer goed doen dus speelt zonder zelfvertrouwen... net als boere etc... zullen er betere opties zijn? Absoluut... komt er een nieuwe trainer als je promoveert? Waarschijnlijk wel... maar nu doet hij het prima hoor vind ik... je staat 2e van die 5 kandidaten... hebt een goede serie nu qua resultaten... hebt meeste uitduels gewonnen... scoort veel uit standaardsituaties... en we krijgen hopelijk onze superspits... men wil zo graag dat we uitstralen dt we kampioen worden maar ondertussen zijn we zelf zo negatief als ik weet niet wat straal dan zelf dat ook eens uit met mekaar ipv klagen hoe slecht het gaat
    volgens mij valt dat negatieve bij mij nog wel mee. De bank niet benutten qua aantal spelers, een echte nr. 10 als espinoza op de flank, het vasthouden aan holscher. Als je dit soort basisdingen pas in december inziet, dan ben je geen hoofdcoach voor een bvo. Geruchten gaan sterk dat fred mee heeft gedacht, nou dat kan bijna niet anders als je dit soort dingen zo laat pas opmerkt. Dat iedereen holscher zat is daar heeft hij het zelf naar gemaakt, hij doet zijn best niet eens.
  • 24 Jan 2019 om 14:28
    • Quote van 24 Jan 2019 om 12:16
      wij zijn klaar met Pussic
    Helemaal klaar met die charlatan inderdaad.
  • 24 Jan 2019 om 14:20
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:50
      ik heb nooit gezegd dat hij per direct weg moet, maar vind jij dat hij het goed doet dan?
      1. Altijd maar terugvallen op holscher, die werkelijk niks goed doet en ook geen stap teveel zet. Heeft espinoza en bapoh er zelfs voor naar de flank verwezen.
      2. Ramos werd pas gepasseerd toen hij geblesseerd raakte, het was overduidelijk dat hij er ook niks van kon. Holscher pas toen hij geschorst was trouwens.
      3. 2 keepers en 6 veldspelers op de bank, laatste weken niet meer.
      4. Fernandez trotman krijgen geen kansen, terwijl george en holscher maar mogen aanmodderen.
      enz. enz. enz.
    We hebben maar 1 doel: zo snel mogelijk promoveren..
    We hebben ook te maken met het rare scenario dat clubs als roda en Sparta in zelfde situatie zitten... dat Den bosch ineens een multimiljonair aan boord heeft en dat een zeer goede trainer uit de eredivisie bij zijn jeugdliefde aan de slag gaat en een leuk elftal heeft met eredivisieervaring... wij zijn 1 van de 5 kandidaten... is het veldspel goed? Nee.. heeft het lang geduurd voordat hij het licht zag qua espinosa op tien en zekhie als 2 echte flankspeler erbij? Ja vond ik ook... maar dat is toch aangepast? Even als de wissels op de bank... dat is dan toch te prijzen? Dat hij dat dan wel aanpast? Verbeek die bleef lekker eigenwijs 20 potjes in zijn niet werkende systeem geloven...
    Riccardinho nacho boere etc hebben er ook mee te maken (gehad) maar je moet het met de hele selectie doen en iedereen is nodig... ik vind dat wel goed dat je iedereen erin betrekt.. en dat iedereen van belang is... holscher moet je nu in bescherming nemen want die kan niets meer goed doen dus speelt zonder zelfvertrouwen... net als boere etc... zullen er betere opties zijn? Absoluut... komt er een nieuwe trainer als je promoveert? Waarschijnlijk wel... maar nu doet hij het prima hoor vind ik... je staat 2e van die 5 kandidaten... hebt een goede serie nu qua resultaten... hebt meeste uitduels gewonnen... scoort veel uit standaardsituaties... en we krijgen hopelijk onze superspits... men wil zo graag dat we uitstralen dt we kampioen worden maar ondertussen zijn we zelf zo negatief als ik weet niet wat straal dan zelf dat ook eens uit met mekaar ipv klagen hoe slecht het gaat
  • 24 Jan 2019 om 13:50
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:34
      Dat is dan indd de voorspelbare reactie.... kan ook niet anders als je het hele seizoen dan om zijn hoofd gevraagd hebt... De mensen die er wel vertrouwen in hadden zijn dan in ieder geval oprecht gelukkig en lachen de ballen uit de broek dan
    ik heb nooit gezegd dat hij per direct weg moet, maar vind jij dat hij het goed doet dan?
    1. Altijd maar terugvallen op holscher, die werkelijk niks goed doet en ook geen stap teveel zet. Heeft espinoza en bapoh er zelfs voor naar de flank verwezen.
    2. Ramos werd pas gepasseerd toen hij geblesseerd raakte, het was overduidelijk dat hij er ook niks van kon. Holscher pas toen hij geschorst was trouwens.
    3. 2 keepers en 6 veldspelers op de bank, laatste weken niet meer.
    4. Fernandez trotman krijgen geen kansen, terwijl george en holscher maar mogen aanmodderen.
    enz. enz. enz.
  • 24 Jan 2019 om 13:48
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:34
      Dat is dan indd de voorspelbare reactie.... kan ook niet anders als je het hele seizoen dan om zijn hoofd gevraagd hebt... De mensen die er wel vertrouwen in hadden zijn dan in ieder geval oprecht gelukkig en lachen de ballen uit de broek dan
    Ja precies en als mijn oom dikke tieten en een vagina had gehad dan was het nu mijn tante. Wacht nou meer eerst eens af hoe de zaken verder gaan lopen.
  • 24 Jan 2019 om 13:46
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:44
      Na het komende voetbalweekend, bron Tv L, heeft met geld te maken, geduld is een schone zaak in de handel!
    Whoehoe als het de bovenste van het lijstje is.... spannend!
  • 24 Jan 2019 om 13:44
    • Quote van 24 Jan 2019 om 11:54
      Zijn ze er bijna of pas over een week? Aan het eind van transferperiode?
    Na het komende voetbalweekend, bron Tv L, heeft met geld te maken, geduld is een schone zaak in de handel!
  • 24 Jan 2019 om 13:34
    Dat is dan indd de voorspelbare reactie.... kan ook niet anders als je het hele seizoen dan om zijn hoofd gevraagd hebt... De mensen die er wel vertrouwen in hadden zijn dan in ieder geval oprecht gelukkig en lachen de ballen uit de broek dan
  • 24 Jan 2019 om 13:24
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:09
      Hopelijk komt de aanvaller waar ze mee bezig zijn dan zal het er heel anders uitzien wat een verschil zal dat al maken... en dan wordt pusic gewoon kampioen en hebben een aantal mensen een heel seizoen lopen zeuren om het hoofd van de trainer die ze kampioen maakt... dat kan alleen bij een echte topclub als ons fc twente... bij mij gaat de knop ook om: wij zijn twente! Wij zijn de beste (ook al zijn we even goed als roda Sparta den bosch en the eagles) en wij worden kampioen! (Als die spits komt!)
    dan zijn we kampioen ondanks de trainer. Ik zeg niet dat hij nu wegmoet, maar zijn contract mag niet verlengd worden. Jongens als oosterwijk en holscher moeten weer op de tribune zitten.
  • 24 Jan 2019 om 13:23
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:09
      Hopelijk komt de aanvaller waar ze mee bezig zijn dan zal het er heel anders uitzien wat een verschil zal dat al maken... en dan wordt pusic gewoon kampioen en hebben een aantal mensen een heel seizoen lopen zeuren om het hoofd van de trainer die ze kampioen maakt... dat kan alleen bij een echte topclub als ons fc twente... bij mij gaat de knop ook om: wij zijn twente! Wij zijn de beste (ook al zijn we even goed als roda Sparta den bosch en the eagles) en wij worden kampioen! (Als die spits komt!)
    Wel of geen aanvaller,Frank. We gaan gewoon verder op de stroperige manier. Te beginnen a.s. zaterdag. Dit is echt geen kampioensteam waar we naar zitten te gluren. En mochten we kampioen worden dan is het ondanks de trainer en zeker niet dankzij.
  • 24 Jan 2019 om 13:21
    • Quote van 24 Jan 2019 om 12:14
      Laatste termijn zoals het er nu uitziet. Speler (s) zijn al langere tijd op de hoogte van belangstelling van Twente
    Weet u misschien ook of het gaat om huur of koop? Of misschien optie met koop?
  • 24 Jan 2019 om 13:09
    Hopelijk komt de aanvaller waar ze mee bezig zijn dan zal het er heel anders uitzien wat een verschil zal dat al maken... en dan wordt pusic gewoon kampioen en hebben een aantal mensen een heel seizoen lopen zeuren om het hoofd van de trainer die ze kampioen maakt... dat kan alleen bij een echte topclub als ons fc twente... bij mij gaat de knop ook om: wij zijn twente! Wij zijn de beste (ook al zijn we even goed als roda Sparta den bosch en the eagles) en wij worden kampioen! (Als die spits komt!)
  • 24 Jan 2019 om 12:45
    • Quote van 24 Jan 2019 om 12:16
      wij zijn klaar met Pussic
    Spreek voor jezelf alsjeblieft.
  • 24 Jan 2019 om 12:16
    • Quote van 24 Jan 2019 om 12:00
      Pusic is er klaar mee?? Wat een onzin. Edit: Die onzin gaat over Pusic, niet over wat jij zegt.
    wij zijn klaar met Pussic
  • 24 Jan 2019 om 12:14
    • Quote van 24 Jan 2019 om 11:54
      Zijn ze er bijna of pas over een week? Aan het eind van transferperiode?
    Laatste termijn zoals het er nu uitziet. Speler (s) zijn al langere tijd op de hoogte van belangstelling van Twente
  • 24 Jan 2019 om 12:00
    • Quote van 24 Jan 2019 om 10:17
      Een linksbuiten en een spits. Na gisteren ook een andere back, Pusic is er klaar mee en heeft dit intern (eindelijk) laten weten.
    Pusic is er klaar mee?? Wat een onzin. Edit: Die onzin gaat over Pusic, niet over wat jij zegt.
  • 24 Jan 2019 om 11:54
    • Quote van 24 Jan 2019 om 11:50
      Geef me je 06 nr maar, stuur ik je een appje met het bewijs. Zo vaak heb ik er niet naast gezeten, toch?
    Zijn ze er bijna of pas over een week? Aan het eind van transferperiode?
  • 24 Jan 2019 om 11:50
    • Quote van 24 Jan 2019 om 10:32
      Hij gokt gewoon wat geloof er geen bal van . Gewoon beetje wat roepen.
    Geef me je 06 nr maar, stuur ik je een appje met het bewijs. Zo vaak heb ik er niet naast gezeten, toch?
  • 24 Jan 2019 om 11:30
    • Quote van 24 Jan 2019 om 11:19
      Dat is heel wat anders beste vlekkie... hij heeft het over kampioenschap eisen etc omdat wij twente zijn... zoals John w zegt dat heeft allemaal puur met verwachtingen te maken... en daarom vind de 1 ook dat er er goed voor staan en is de ander in paniek... ligt net aan wat je verwachtingen zijn
    een kampioenschap is goed mogelijk, zeker gezien het feit dat de trainer al zoveel fouten gemaakt heeft en men nog steeds 2e staat. Twente is geen kk club en moet gelet op de financiën promoveren, dat mensen dat eisen vind ik niet gek. Al vind ik dat we op dit moment niet veel te klagen hebben wat resultaten betreft. Dat gaat veranderen als de club er niks bijhaalt.
  • 24 Jan 2019 om 11:24
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:42
      Precies wat er fout gaat in de maatschappij. Nederig zijn? We zijn toch gestraft? Kritisch op mensen die er niet voor de volle 100% voor gaan is anders dan nederig. Ik mag het niet eens horen, nederig. Wat laat je je dan kennen en heb je totaal geen respect voor wie je bent en waar je voor staat. Je doet net of we iemand vermoord hebben ofzo.
    Nederig zijn op sportief vlak... accepteren dat je niveau Sparta Den bosch Eagles Willem 2 vvv etc bent bedoel ik daarmee en niet meer die topclub van paar jaar terug (sportief gezien)
  • 24 Jan 2019 om 11:19
    • Quote van 24 Jan 2019 om 10:34
      Dat vind ik wel misplaatst Frank, Het is nl maar net hoe je het Wij zijn Twente wilt lezen. Ik zie en voel het als trots voor mijn club en regio. Ben jij geen trotse Tukker?
    Dat is heel wat anders beste vlekkie... hij heeft het over kampioenschap eisen etc omdat wij twente zijn... zoals John w zegt dat heeft allemaal puur met verwachtingen te maken... en daarom vind de 1 ook dat er er goed voor staan en is de ander in paniek... ligt net aan wat je verwachtingen zijn
  • 24 Jan 2019 om 10:49
    Jammer, 50/50, alle ballen dan maar op het kampioenschap. Problemen zijn bekend, nu maar hopen dat ze opgelost worden en we een nieuwe start kunnen maken in het nieuwe seizoen in de Eredivisie. Forza Twente
  • 24 Jan 2019 om 10:34
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:37
      Dus de fans die onlangs nog met Ajax shirtjes liepen bombarderen kritische fans tot nepsupporters?
      Ik ben juist van mening dat de mensen die nog zo denken als: wij zijn twente en dat we dat moeten uitstralen etc nog in de tijd leven van de successen... die hebben in mijn ogen juist meer raakvlakken met die ajax/successupporters....

      Dus dat is wel apart dat we dat van mekaar vinden terwijl we anders denken...

      Ik vind "wij zijn twente" misplaatst in onze situatie... wie is twente? De degradant! Dus nederig zijn..
    Dat vind ik wel misplaatst Frank, Het is nl maar net hoe je het Wij zijn Twente wilt lezen. Ik zie en voel het als trots voor mijn club en regio. Ben jij geen trotse Tukker?
  • 24 Jan 2019 om 10:33
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:37
      Dus de fans die onlangs nog met Ajax shirtjes liepen bombarderen kritische fans tot nepsupporters?
      Ik ben juist van mening dat de mensen die nog zo denken als: wij zijn twente en dat we dat moeten uitstralen etc nog in de tijd leven van de successen... die hebben in mijn ogen juist meer raakvlakken met die ajax/successupporters....

      Dus dat is wel apart dat we dat van mekaar vinden terwijl we anders denken...

      Ik vind "wij zijn twente" misplaatst in onze situatie... wie is twente? De degradant! Dus nederig zijn..
    Frank dit heeft met een groot deel met het verwachtingspatroon te maken die supporters nog hebben. Fctwente is op papier nog een grote club maar in de praktijk is dat wel even iets anders. We zijn nu een kkdivisie club waar mensen hard aan het werk zijn. Om de financiële en sportieve problemen op te lossen. Dit kost tijd en geduld bij iedereen die deze club steunt. En als het geluk en toevalligheden goed blijven vallen gaat deze club zeker promoveren naar de eredivisie.
  • 24 Jan 2019 om 10:32
    • Quote van 24 Jan 2019 om 10:21
      Links- of rechtsback? En ik mag toch ook hopen dat Holscher eindelijk afgeserveerd is...
    Hij gokt gewoon wat geloof er geen bal van . Gewoon beetje wat roepen.
  • 24 Jan 2019 om 10:30
    • Quote van 24 Jan 2019 om 10:27
      Bedankt voor de reactie. Zal wel laatste dagen van de markt worden?
    Pusic is er klaar mee,??
  • 24 Jan 2019 om 10:27
    • Quote van 24 Jan 2019 om 10:17
      Een linksbuiten en een spits. Na gisteren ook een andere back, Pusic is er klaar mee en heeft dit intern (eindelijk) laten weten.
    Bedankt voor de reactie. Zal wel laatste dagen van de markt worden?
  • 24 Jan 2019 om 10:27
    • Quote van 24 Jan 2019 om 10:17
      Een linksbuiten en een spits. Na gisteren ook een andere back, Pusic is er klaar mee en heeft dit intern (eindelijk) laten weten.
    Gaat dat deze week nog gebeuren?
  • 24 Jan 2019 om 10:21
    • Quote van 24 Jan 2019 om 10:17
      Een linksbuiten en een spits. Na gisteren ook een andere back, Pusic is er klaar mee en heeft dit intern (eindelijk) laten weten.
    Links- of rechtsback? En ik mag toch ook hopen dat Holscher eindelijk afgeserveerd is...
  • 24 Jan 2019 om 10:17
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:53
      Weet jij of ze dichtbij het aantrekken van een aanvaller zijn?
    Een linksbuiten en een spits. Na gisteren ook een andere back, Pusic is er klaar mee en heeft dit intern (eindelijk) laten weten.
  • 24 Jan 2019 om 10:07
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:37
      Dus de fans die onlangs nog met Ajax shirtjes liepen bombarderen kritische fans tot nepsupporters?
      Ik ben juist van mening dat de mensen die nog zo denken als: wij zijn twente en dat we dat moeten uitstralen etc nog in de tijd leven van de successen... die hebben in mijn ogen juist meer raakvlakken met die ajax/successupporters....

      Dus dat is wel apart dat we dat van mekaar vinden terwijl we anders denken...

      Ik vind "wij zijn twente" misplaatst in onze situatie... wie is twente? De degradant! Dus nederig zijn..
    Ga alstublieft heen met je domme geratel kerel.pfffff overal zie ik jou lullen als brugman, man man wat een gezever......
  • 24 Jan 2019 om 09:53
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:43
      Welnee, dan vinden sommigen hier er wel weer een excuus voor. ‘ thuis tegen Oss hadden we een penalty moeten hebben, stomme kut scheids’.
    Weet jij of ze dichtbij het aantrekken van een aanvaller zijn?
  • 24 Jan 2019 om 09:53
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:43
      Welnee, dan vinden sommigen hier er wel weer een excuus voor. ‘ thuis tegen Oss hadden we een penalty moeten hebben, stomme kut scheids’.
    Niet promoveren gaat 100% problemen opleveren. De urgentie is er om te promoveren. Dat Den Bosch moet je toch als een grote club, de mond snoeren. FCT moet meer acteren dat zij de baas zijn in deze competitie.
  • 24 Jan 2019 om 09:43
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:29
      Het zou wat zijn als we niet kampioen worden en promoveren. De woorden van Dennis Schipper; Rustig blijven en geen gekke dingen doen. Wat een bende van ellende gaat het dan worden.
    Welnee, dan vinden sommigen hier er wel weer een excuus voor. ‘ thuis tegen Oss hadden we een penalty moeten hebben, stomme kut scheids’.
  • 24 Jan 2019 om 09:42
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:37
      Dus de fans die onlangs nog met Ajax shirtjes liepen bombarderen kritische fans tot nepsupporters?
      Ik ben juist van mening dat de mensen die nog zo denken als: wij zijn twente en dat we dat moeten uitstralen etc nog in de tijd leven van de successen... die hebben in mijn ogen juist meer raakvlakken met die ajax/successupporters....

      Dus dat is wel apart dat we dat van mekaar vinden terwijl we anders denken...

      Ik vind "wij zijn twente" misplaatst in onze situatie... wie is twente? De degradant! Dus nederig zijn..
    Precies wat er fout gaat in de maatschappij. Nederig zijn? We zijn toch gestraft? Kritisch op mensen die er niet voor de volle 100% voor gaan is anders dan nederig. Ik mag het niet eens horen, nederig. Wat laat je je dan kennen en heb je totaal geen respect voor wie je bent en waar je voor staat. Je doet net of we iemand vermoord hebben ofzo.
  • 24 Jan 2019 om 09:37
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:04
      Dan hebben we volgens sommigen hier weer tijd nodig om aan elkaar te wennen. Oa Frank slikt elk bericht van Twente als zoete koek en neemt het voor waarheid aan. Ideale fans voor een voetbalclub. Gematigd kritisch en elke andere kritiek goedpraten. Weg is de winnaatsmentaliteit die we hadden, weg is de houding ‘wij zijn Twente’, weg is de geloofwaardigheid van de club. Kapot gemaakt door passanten en opgepakt door mensen die tot een paar jaar geleden nog in Ajax shirtjes liepen en nu de grootste fans uithangen en iedereen met een kritische realistische blik tot nep supporter bombarderen.
    Dus de fans die onlangs nog met Ajax shirtjes liepen bombarderen kritische fans tot nepsupporters?
    Ik ben juist van mening dat de mensen die nog zo denken als: wij zijn twente en dat we dat moeten uitstralen etc nog in de tijd leven van de successen... die hebben in mijn ogen juist meer raakvlakken met die ajax/successupporters....

    Dus dat is wel apart dat we dat van mekaar vinden terwijl we anders denken...

    Ik vind "wij zijn twente" misplaatst in onze situatie... wie is twente? De degradant! Dus nederig zijn..
  • 24 Jan 2019 om 09:29
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:04
      Dan hebben we volgens sommigen hier weer tijd nodig om aan elkaar te wennen. Oa Frank slikt elk bericht van Twente als zoete koek en neemt het voor waarheid aan. Ideale fans voor een voetbalclub. Gematigd kritisch en elke andere kritiek goedpraten. Weg is de winnaatsmentaliteit die we hadden, weg is de houding ‘wij zijn Twente’, weg is de geloofwaardigheid van de club. Kapot gemaakt door passanten en opgepakt door mensen die tot een paar jaar geleden nog in Ajax shirtjes liepen en nu de grootste fans uithangen en iedereen met een kritische realistische blik tot nep supporter bombarderen.
    Het zou wat zijn als we niet kampioen worden en promoveren. De woorden van Dennis Schipper; Rustig blijven en geen gekke dingen doen. Wat een bende van ellende gaat het dan worden.
  • 24 Jan 2019 om 09:07
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:04
      Dan hebben we volgens sommigen hier weer tijd nodig om aan elkaar te wennen. Oa Frank slikt elk bericht van Twente als zoete koek en neemt het voor waarheid aan. Ideale fans voor een voetbalclub. Gematigd kritisch en elke andere kritiek goedpraten. Weg is de winnaatsmentaliteit die we hadden, weg is de houding ‘wij zijn Twente’, weg is de geloofwaardigheid van de club. Kapot gemaakt door passanten en opgepakt door mensen die tot een paar jaar geleden nog in Ajax shirtjes liepen en nu de grootste fans uithangen en iedereen met een kritische realistische blik tot nep supporter bombarderen.
    Tja dat zegt meer over hun dan over de kritische supporters denk ik dan maar weer.
  • 24 Jan 2019 om 09:04
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:54
      *Met dit elftal* Als je promoveert willen betere spelers naar je toe komen die niet in de kkd willen voetballen.
    Dan hebben we volgens sommigen hier weer tijd nodig om aan elkaar te wennen. Oa Frank slikt elk bericht van Twente als zoete koek en neemt het voor waarheid aan. Ideale fans voor een voetbalclub. Gematigd kritisch en elke andere kritiek goedpraten. Weg is de winnaatsmentaliteit die we hadden, weg is de houding ‘wij zijn Twente’, weg is de geloofwaardigheid van de club. Kapot gemaakt door passanten en opgepakt door mensen die tot een paar jaar geleden nog in Ajax shirtjes liepen en nu de grootste fans uithangen en iedereen met een kritische realistische blik tot nep supporter bombarderen.
  • 24 Jan 2019 om 08:54
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:42
      1 ding is mij wel duidelijk geworden ...we hebben niets te zoeken in de Eredivisie ..Helaas .
    *Met dit elftal* Als je promoveert willen betere spelers naar je toe komen die niet in de kkd willen voetballen.
  • 24 Jan 2019 om 08:42
    • Quote van 24 Jan 2019 om 07:56
      Hoe zie je dat voor je? Als we allemaal zo denken als jou, en dan dus allemaal echte fans zijn... dan zijn we ineens niet gelijkwaardig aan Willem 2 maar dan zijn we ineens veeeeeeel beter? Je kan toch gewoon zien op het veld telkens wat het niveau is?
    1 ding is mij wel duidelijk geworden ...we hebben niets te zoeken in de Eredivisie ..Helaas .
  • 24 Jan 2019 om 08:17
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:47
      Ha kw ik ben ervan overtuigd dat Ted voor een aantal spelers contractueel heeft vastgelegd dat als ze kunnen spelen, ze mogen spelen. Om ze binnen te halen; hölscher is het beste voorbeeld. Hoe die zijn wedstrijd speelde was op een uitzondering helemaal k@t. Daar kan je de trainer niet op afrekenen. De tweede helft had spanning & sensatie. Overigens: ik heb nergens in de bladen gelezen dat de Tilburgse sterreflikkers in het Twentevak eronder werden gegooid; teringlijers! Voor de rest heb ik het fu@@€g koud gehad!
    Kun je de trainer niet op afrekenen? De Kwakzalvert wordt toch ook afgerekend op zijn eigen prestaties?! Als trainer zijnde moet je ballen tonen en je sterkste 11 opstellen en als een 'hogere macht' dat niet zint moet hij zijn maatregelen maar nemen, oftewel de volgende afkoopsom.
  • 24 Jan 2019 om 08:11
    • Quote van 24 Jan 2019 om 07:59
      En er is geen excuses cultuur wat ze extern melden is niet hetzelfde wat ze intern melden
    Ik zou gek worden van een baas die naar buitenuit de boel anders doet voorkomen dan hij intern tegen ons zou zeggen. Benoem toch gewoon de keiharde feiten ipv dat "zalfcultuur"
  • 24 Jan 2019 om 07:59
    • Quote van 24 Jan 2019 om 06:45
      Bij ons is de volledige ambitie verdwenen, en heeft het plaats gemaakt voor zalvende omstandigheden en hoop. Mensen die ‘opgelucht’ zijn dat we eruit liggen tegen een heel matig W2, waar zijn de echte fans gebleven? En met Een halve finale hadden die gasten alleen maar meer ervaring kunnen opdoen. Alles wordt hier maar goed gepraat, of er wordt door een groot deel weggekeken van de problematiek. Wij moeten niet hopen op het kampioenschap, wij moeten dat eisen!
    En er is geen excuses cultuur wat ze extern melden is niet hetzelfde wat ze intern melden
  • 24 Jan 2019 om 07:58
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:41
      Namens onze club schaam ik mij diep dat er vanavond een paar debielen het nodig vonden om sterretjes naar beneden te gooien. Een schande!!! Hierdoor een excuus aan alle Twente supporters voor het misdragen van deze enkele debielen. Een enorme smet op een (voor ons) mooie beker avond. Veel succes toegewenst verder het seizoen voor jullie!
    Nette reactie!
  • 24 Jan 2019 om 07:56
    • Quote van 24 Jan 2019 om 06:45
      Bij ons is de volledige ambitie verdwenen, en heeft het plaats gemaakt voor zalvende omstandigheden en hoop. Mensen die ‘opgelucht’ zijn dat we eruit liggen tegen een heel matig W2, waar zijn de echte fans gebleven? En met Een halve finale hadden die gasten alleen maar meer ervaring kunnen opdoen. Alles wordt hier maar goed gepraat, of er wordt door een groot deel weggekeken van de problematiek. Wij moeten niet hopen op het kampioenschap, wij moeten dat eisen!
    Hoe zie je dat voor je? Als we allemaal zo denken als jou, en dan dus allemaal echte fans zijn... dan zijn we ineens niet gelijkwaardig aan Willem 2 maar dan zijn we ineens veeeeeeel beter? Je kan toch gewoon zien op het veld telkens wat het niveau is?
  • 24 Jan 2019 om 07:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:21
      Eerste helft was van beide kanten niet best. Willem 2 nog met 2 gevaarlijke schoten en daarmee was de koek op. 2e helft qua amusementswaarde gelukkig een stuk hoger. Jammer dat de achterhoede zich kinderlijk bij de poot liet nemen bij de tegengoals. Verder blijft het een compleet raadsel waarom onze kwakzalvert weer met die hopeloze Hölscher begint. Mag aannemen dat hij na vanavond toch echt genezen is aan zijn ogen. En voorin blijft het behelpen. Tegen ploegen die ook willen voetballen kunnen het wel leuke potjes worden zoals vanavond. Zaterdag denk ik dat we het oude riedeltje weer gaan meemaken.
    Ik weet het haast wel zeker wat hebben wij een matige tot rond uit slechte trainer voor de groep staan. Nog even vol houden en dan mooi goedkoop afscheid nemen van deze hobby pedagoog.
  • 24 Jan 2019 om 07:06
    • Quote van 24 Jan 2019 om 06:45
      Bij ons is de volledige ambitie verdwenen, en heeft het plaats gemaakt voor zalvende omstandigheden en hoop. Mensen die ‘opgelucht’ zijn dat we eruit liggen tegen een heel matig W2, waar zijn de echte fans gebleven? En met Een halve finale hadden die gasten alleen maar meer ervaring kunnen opdoen. Alles wordt hier maar goed gepraat, of er wordt door een groot deel weggekeken van de problematiek. Wij moeten niet hopen op het kampioenschap, wij moeten dat eisen!
    Juist, altijd maar alles recht lullen en excuses zoeken wordt er zo moe van.
  • 24 Jan 2019 om 07:03
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:41
      Namens onze club schaam ik mij diep dat er vanavond een paar debielen het nodig vonden om sterretjes naar beneden te gooien. Een schande!!! Hierdoor een excuus aan alle Twente supporters voor het misdragen van deze enkele debielen. Een enorme smet op een (voor ons) mooie beker avond. Veel succes toegewenst verder het seizoen voor jullie!
    Heel erg netjes om nog even de moeite te doen om op dit forum nog even je excuses te maken.
  • 24 Jan 2019 om 06:45
    Bij ons is de volledige ambitie verdwenen, en heeft het plaats gemaakt voor zalvende omstandigheden en hoop. Mensen die ‘opgelucht’ zijn dat we eruit liggen tegen een heel matig W2, waar zijn de echte fans gebleven? En met Een halve finale hadden die gasten alleen maar meer ervaring kunnen opdoen. Alles wordt hier maar goed gepraat, of er wordt door een groot deel weggekeken van de problematiek. Wij moeten niet hopen op het kampioenschap, wij moeten dat eisen!
  • 24 Jan 2019 om 05:21
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:38
      Breaking: Middenvelder Ismael H’Maidat vrijgesproken door Europese hof. Hij is nu transfervrij op zoek naar een club. Sla je slag TED en haal deze jongen naar de club. Enschedese Jongen en nog maar 23 jaar!!
    Dit is geen speler met een krasje maar met een scheur, dat moet je echt niet willen.
  • 24 Jan 2019 om 01:42
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:41
      Namens onze club schaam ik mij diep dat er vanavond een paar debielen het nodig vonden om sterretjes naar beneden te gooien. Een schande!!! Hierdoor een excuus aan alle Twente supporters voor het misdragen van deze enkele debielen. Een enorme smet op een (voor ons) mooie beker avond. Veel succes toegewenst verder het seizoen voor jullie!
    Mooie reactie, bedankt.
  • 24 Jan 2019 om 00:56
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:41
      Namens onze club schaam ik mij diep dat er vanavond een paar debielen het nodig vonden om sterretjes naar beneden te gooien. Een schande!!! Hierdoor een excuus aan alle Twente supporters voor het misdragen van deze enkele debielen. Een enorme smet op een (voor ons) mooie beker avond. Veel succes toegewenst verder het seizoen voor jullie!
    Netjes. Bedankt en jullie ook veel succes met de Eredivisie en de beker.
  • 24 Jan 2019 om 00:15
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:53
      Schenk weer een kans voor een basisplaats?
    Absoluut!
  • 23 Jan 2019 om 23:55
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:53
      Schenk weer een kans voor een basisplaats?
    Ja basisplek voor hem
  • 23 Jan 2019 om 23:54
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:38
      Breaking: Middenvelder Ismael H’Maidat vrijgesproken door Europese hof. Hij is nu transfervrij op zoek naar een club. Sla je slag TED en haal deze jongen naar de club. Enschedese Jongen en nog maar 23 jaar!!
    Straks schiet hij zn concurrentie nog neer
  • 23 Jan 2019 om 23:53
    Schenk weer een kans voor een basisplaats?
  • 23 Jan 2019 om 23:52
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:41
      Namens onze club schaam ik mij diep dat er vanavond een paar debielen het nodig vonden om sterretjes naar beneden te gooien. Een schande!!! Hierdoor een excuus aan alle Twente supporters voor het misdragen van deze enkele debielen. Een enorme smet op een (voor ons) mooie beker avond. Veel succes toegewenst verder het seizoen voor jullie!
    Heel netjes
  • 23 Jan 2019 om 23:51
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:41
      Namens onze club schaam ik mij diep dat er vanavond een paar debielen het nodig vonden om sterretjes naar beneden te gooien. Een schande!!! Hierdoor een excuus aan alle Twente supporters voor het misdragen van deze enkele debielen. Een enorme smet op een (voor ons) mooie beker avond. Veel succes toegewenst verder het seizoen voor jullie!
    Fijn dat je dat zegt, maar het waren er meer dan een paar. Het zag er uit de verte echt niet grappig uit!
  • 23 Jan 2019 om 23:47
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:21
      Eerste helft was van beide kanten niet best. Willem 2 nog met 2 gevaarlijke schoten en daarmee was de koek op. 2e helft qua amusementswaarde gelukkig een stuk hoger. Jammer dat de achterhoede zich kinderlijk bij de poot liet nemen bij de tegengoals. Verder blijft het een compleet raadsel waarom onze kwakzalvert weer met die hopeloze Hölscher begint. Mag aannemen dat hij na vanavond toch echt genezen is aan zijn ogen. En voorin blijft het behelpen. Tegen ploegen die ook willen voetballen kunnen het wel leuke potjes worden zoals vanavond. Zaterdag denk ik dat we het oude riedeltje weer gaan meemaken.
    Ha kw ik ben ervan overtuigd dat Ted voor een aantal spelers contractueel heeft vastgelegd dat als ze kunnen spelen, ze mogen spelen. Om ze binnen te halen; hölscher is het beste voorbeeld. Hoe die zijn wedstrijd speelde was op een uitzondering helemaal k@t. Daar kan je de trainer niet op afrekenen. De tweede helft had spanning & sensatie. Overigens: ik heb nergens in de bladen gelezen dat de Tilburgse sterreflikkers in het Twentevak eronder werden gegooid; teringlijers! Voor de rest heb ik het fu@@€g koud gehad!
  • 23 Jan 2019 om 23:41
    Namens onze club schaam ik mij diep dat er vanavond een paar debielen het nodig vonden om sterretjes naar beneden te gooien. Een schande!!! Hierdoor een excuus aan alle Twente supporters voor het misdragen van deze enkele debielen. Een enorme smet op een (voor ons) mooie beker avond. Veel succes toegewenst verder het seizoen voor jullie!
  • 23 Jan 2019 om 23:12
    Dieptepunt van de avond: Willem ll - idioten die brandende sterretjes in een familievak met kinderen gooiden.
  • 23 Jan 2019 om 23:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:37
      Net de interviews gezien: pusic: prima veld spel soms alleen te ver terug laten zakken, goals waren te makkelijk Drommel: wat tevreden over het spel, pech gehad Brama: was niet tevreden over het spel, en vond dat er ook te ver werd terug gezakt..
    Brama heeft gelijk. Bij ieder doelpunt zakt Twente terug en volgt er een tegendoelpunt.
  • 23 Jan 2019 om 23:05
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:38
      Breaking: Middenvelder Ismael H’Maidat vrijgesproken door Europese hof. Hij is nu transfervrij op zoek naar een club. Sla je slag TED en haal deze jongen naar de club. Enschedese Jongen en nog maar 23 jaar!!
    Jij bent niet goed wies
  • 23 Jan 2019 om 23:01
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:28
      Volledig terecht. Willem II was de baas in de Veste. Had het betere van het spel.
    Complete onzin. Ik was in het stadion en dit slaat echt nergens op. Eerste helft van beide teams zwak. Angstig en laf Willem Il wint fortuinlijk.
  • 23 Jan 2019 om 22:38
    Breaking: Middenvelder Ismael H’Maidat vrijgesproken door Europese hof. Hij is nu transfervrij op zoek naar een club. Sla je slag TED en haal deze jongen naar de club. Enschedese Jongen en nog maar 23 jaar!!
  • 23 Jan 2019 om 22:38
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:20
      Haha hof toch ook niet. Dan blief ie bezig ;)).
    wel jammer, soms wel handig als we wat meer weten waar ze mee bezig zijn. Ben echt heel benieuwd of en wie er nog komen, kan niet wachten.
  • 23 Jan 2019 om 22:32
    Pusic niet wegsturen a.u.b een trainingswissel komt niet ten goede. Grote kans dat we NEC taffarelen dan over ons zelf afroepen. Laten we maximaal hopen op een kampioenschap en minimaal de promotie. Daar heeft Pusic de volle steun en achterban van nodig. Wie weet ziet de wereld er rooskleuriger eruit als de versterkingen zijn gearriveerd. We houden geduld en hoop Frankie.
  • 23 Jan 2019 om 22:23
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:03
      Het zal je niet verbazen, dat ik het geheel met je eens ben.
    Nee echt niet, ik heb hem ook vaak het voordeel van de twijfel gegeven.
    Want iedereen mag hier vrij zijn mening geven.
    Maar ik vind het soms bij de beesten af hoe TC op mede forumleden reageert.
    Dan gaat het totaal niet meer over voetbal.
  • 23 Jan 2019 om 22:21
    Eerste helft was van beide kanten niet best. Willem 2 nog met 2 gevaarlijke schoten en daarmee was de koek op. 2e helft qua amusementswaarde gelukkig een stuk hoger. Jammer dat de achterhoede zich kinderlijk bij de poot liet nemen bij de tegengoals. Verder blijft het een compleet raadsel waarom onze kwakzalvert weer met die hopeloze Hölscher begint. Mag aannemen dat hij na vanavond toch echt genezen is aan zijn ogen. En voorin blijft het behelpen. Tegen ploegen die ook willen voetballen kunnen het wel leuke potjes worden zoals vanavond. Zaterdag denk ik dat we het oude riedeltje weer gaan meemaken.
  • 23 Jan 2019 om 22:20
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:18
      daar reageert ans nooit op, op spelers.
    Haha hof toch ook niet. Dan blief ie bezig ;)).
  • 23 Jan 2019 om 22:20
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:18
      daar reageert ans nooit op, op spelers.
    Helemaal juist.
  • 23 Jan 2019 om 22:18
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:04
      Haha, t zal oe ook niet verbazen dat ik t ook eens bin. Wacht nog wel op nieuws van oe ANS ;)) nieuwe spits en buutnspeler
    daar reageert ans nooit op, op spelers.
  • 23 Jan 2019 om 22:14
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:50
      Man man wat laat jij je weer gaan kerel.
      Zoals jadie laatst tegen je zei dat je er op kikt dat Twente verliest.
      Dat ben ik helemaal met hem eens.
      Want dan kun je weer bezig zijn met je geliefde bezigheid, het afzeiken van de mede leden hier.
      Vanavond was er totaal geen niveau verschil te zien tussen beide clubs.
      Dus dat je zegt dat Willem II de baas was in de Veste zegt veel over je voetbalverstand, sterker nog ik heb het idee dat je niet eens hebt gekeken.
      Nog sterker, je bent niet eens een Twente fan.
      De eerste helft was niet best van beide kanten, maar verdedigend stond het prima.
      Tweede helft aardig gespeeld, en ook veel strijd geleverd.
      Jammer dat we geen fatsoenlijke spits hebben waardoor het elke wedstrijd lijkt of je met tien man speelt.
      Jari totaal ongeschikt als basis klant, dus hopelijk komt er nog iets voorbij.
      Ook vind ik Pusic niet de geschikte trainer, maar we zullen het met hem moeten doen voorlopig.
      En nog even op je pochen terug te komen dat je een ploegbaas bent, een duur huis bezit iets dat niemand hier op het forum ook maar iets kan schelen.
      Volgens mij, zoals ik je al een tijd mee maak hier op het forum, bent je gewoon een sneu ventje dat om aandacht vraagt.
      Sorry dat ik het zeg maar kon het niet meer voor me houden.
      Als ik in jouw schoenen zou staan, was ik allang afgehaakt van dit forum.
    Brama komt net met een goed en reaal beeld van de wedstrijd in mijn ogen. Ach op na het weekend en kijken wat dat ons weer gaat brengen. Waar blijft toch trouwens die spits die we zo hard nodig hebben enz.
  • 23 Jan 2019 om 22:04
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:03
      Het zal je niet verbazen, dat ik het geheel met je eens ben.
    Haha, t zal oe ook niet verbazen dat ik t ook eens bin. Wacht nog wel op nieuws van oe ANS ;)) nieuwe spits en buutnspeler
  • 23 Jan 2019 om 22:03
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:50
      Man man wat laat jij je weer gaan kerel.
      Zoals jadie laatst tegen je zei dat je er op kikt dat Twente verliest.
      Dat ben ik helemaal met hem eens.
      Want dan kun je weer bezig zijn met je geliefde bezigheid, het afzeiken van de mede leden hier.
      Vanavond was er totaal geen niveau verschil te zien tussen beide clubs.
      Dus dat je zegt dat Willem II de baas was in de Veste zegt veel over je voetbalverstand, sterker nog ik heb het idee dat je niet eens hebt gekeken.
      Nog sterker, je bent niet eens een Twente fan.
      De eerste helft was niet best van beide kanten, maar verdedigend stond het prima.
      Tweede helft aardig gespeeld, en ook veel strijd geleverd.
      Jammer dat we geen fatsoenlijke spits hebben waardoor het elke wedstrijd lijkt of je met tien man speelt.
      Jari totaal ongeschikt als basis klant, dus hopelijk komt er nog iets voorbij.
      Ook vind ik Pusic niet de geschikte trainer, maar we zullen het met hem moeten doen voorlopig.
      En nog even op je pochen terug te komen dat je een ploegbaas bent, een duur huis bezit iets dat niemand hier op het forum ook maar iets kan schelen.
      Volgens mij, zoals ik je al een tijd mee maak hier op het forum, bent je gewoon een sneu ventje dat om aandacht vraagt.
      Sorry dat ik het zeg maar kon het niet meer voor me houden.
      Als ik in jouw schoenen zou staan, was ik allang afgehaakt van dit forum.
    Het zal je niet verbazen, dat ik het geheel met je eens ben.
  • 23 Jan 2019 om 22:01
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:41
      Zelf ben ik vooral superblij dat we de op papier lastige potjes uit gaan spelen... aitor vond ik super gaaf om te zien... die stond op... er komt sowieso nog een spits... hopelijk de spits waar ze mee bezig zijn.... als zekhie er vanavond was of assaidi had kunnen spelen had het zo andere kant op kunnen vallen... ik was al blij dat we gelijkwaardig waren en was al bang dat gemis zekhie bepalend zou worden zo close ligt het
    Aitor kan de ene keer geweldig spelen. En wedstrijd erna geen pepernoot raken dat is zo jammer van hem. Assaidi kan nog wel maart worden voordat hij 90 min gaat maken ben ik bang voor. Daarom dringend versterking aub
  • 23 Jan 2019 om 21:58
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:53
      Hij word toch niet afgemaakt TC kan wel wat hebben geloof dat haha ik vind Twente ook dit seizoen absoluut niet top. vanavond na 20 minuut kakte het ook weer in. De opstelling van de trainer ook vaak onbegrijpelijk ( Tim ) er in. maar om nu te zeggen dat Twente van de mat is gespeeld en de onderliggende partij is was NEE dan stond je met de rust al met 0-3 achter en word je nog eff weg getikt na de pauze. Best is het niet en vies koud en koud bier en koale poot all met al koale zaadpot
    Weg gespeeld zou je zijn in de halve finale :) wil ik niet mee zeggen dat ik blij ben dat we verloren of dat we dat bewust hadden moeten doen.... maar az Ajax Feyenoord vind ik niet zo lastig om in te schatten
  • 23 Jan 2019 om 21:57
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:50
      Man man wat laat jij je weer gaan kerel.
      Zoals jadie laatst tegen je zei dat je er op kikt dat Twente verliest.
      Dat ben ik helemaal met hem eens.
      Want dan kun je weer bezig zijn met je geliefde bezigheid, het afzeiken van de mede leden hier.
      Vanavond was er totaal geen niveau verschil te zien tussen beide clubs.
      Dus dat je zegt dat Willem II de baas was in de Veste zegt veel over je voetbalverstand, sterker nog ik heb het idee dat je niet eens hebt gekeken.
      Nog sterker, je bent niet eens een Twente fan.
      De eerste helft was niet best van beide kanten, maar verdedigend stond het prima.
      Tweede helft aardig gespeeld, en ook veel strijd geleverd.
      Jammer dat we geen fatsoenlijke spits hebben waardoor het elke wedstrijd lijkt of je met tien man speelt.
      Jari totaal ongeschikt als basis klant, dus hopelijk komt er nog iets voorbij.
      Ook vind ik Pusic niet de geschikte trainer, maar we zullen het met hem moeten doen voorlopig.
      En nog even op je pochen terug te komen dat je een ploegbaas bent, een duur huis bezit iets dat niemand hier op het forum ook maar iets kan schelen.
      Volgens mij, zoals ik je al een tijd mee maak hier op het forum, bent je gewoon een sneu ventje dat om aandacht vraagt.
      Sorry dat ik het zeg maar kon het niet meer voor me houden.
      Als ik in jouw schoenen zou staan, was ik allang afgehaakt van dit forum.
    Naar de Helmerzijde ermee, gesloten afdeling, zonder internettoegang!
  • 23 Jan 2019 om 21:55
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:47
      Met Zekhnini had je misschien wel gewonnen vandaag
    Als je messi en ronaldo erbij hebt rest van het seizoen word je kampioen
  • 23 Jan 2019 om 21:53
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:43
      Uiteindelijk willen we dat allemaal, ook die Tukkerclan. De een ziet het wat rooskleuriger in dan de ander. Maar we moeten wel met een kritisch oog blijven kijken vind ik, dat houd de boel scherp. Ik begrijp overigens niet wat die Tukkerclan verkeerd heeft gezegd om zo afgemaakt te worden hier?
    Hij word toch niet afgemaakt TC kan wel wat hebben geloof dat haha ik vind Twente ook dit seizoen absoluut niet top. vanavond na 20 minuut kakte het ook weer in. De opstelling van de trainer ook vaak onbegrijpelijk ( Tim ) er in. maar om nu te zeggen dat Twente van de mat is gespeeld en de onderliggende partij is was NEE dan stond je met de rust al met 0-3 achter en word je nog eff weg getikt na de pauze. Best is het niet en vies koud en koud bier en koale poot all met al koale zaadpot
  • 23 Jan 2019 om 21:50
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:43
      Uiteindelijk willen we dat allemaal, ook die Tukkerclan. De een ziet het wat rooskleuriger in dan de ander. Maar we moeten wel met een kritisch oog blijven kijken vind ik, dat houd de boel scherp. Ik begrijp overigens niet wat die Tukkerclan verkeerd heeft gezegd om zo afgemaakt te worden hier?
    Met kritiek heb ik geen moeite. Geef zelf ook vaak genoeg aan dat veldspel beter moet en dat er een spits moet komen etc. Maar werkelijkwaar alleen maar kritiek en geen positieve dingen zien (willen zien) in de opbouwende fase waarin twente zit sorry dat nut zie ik niet...
  • 23 Jan 2019 om 21:50
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:51
      Blij? Wit poeder in je neus Messi? ;)
    Man man wat laat jij je weer gaan kerel.
    Zoals jadie laatst tegen je zei dat je er op kikt dat Twente verliest.
    Dat ben ik helemaal met hem eens.
    Want dan kun je weer bezig zijn met je geliefde bezigheid, het afzeiken van de mede leden hier.
    Vanavond was er totaal geen niveau verschil te zien tussen beide clubs.
    Dus dat je zegt dat Willem II de baas was in de Veste zegt veel over je voetbalverstand, sterker nog ik heb het idee dat je niet eens hebt gekeken.
    Nog sterker, je bent niet eens een Twente fan.
    De eerste helft was niet best van beide kanten, maar verdedigend stond het prima.
    Tweede helft aardig gespeeld, en ook veel strijd geleverd.
    Jammer dat we geen fatsoenlijke spits hebben waardoor het elke wedstrijd lijkt of je met tien man speelt.
    Jari totaal ongeschikt als basis klant, dus hopelijk komt er nog iets voorbij.
    Ook vind ik Pusic niet de geschikte trainer, maar we zullen het met hem moeten doen voorlopig.
    En nog even op je pochen terug te komen dat je een ploegbaas bent, een duur huis bezit iets dat niemand hier op het forum ook maar iets kan schelen.
    Volgens mij, zoals ik je al een tijd mee maak hier op het forum, bent je gewoon een sneu ventje dat om aandacht vraagt.
    Sorry dat ik het zeg maar kon het niet meer voor me houden.
    Als ik in jouw schoenen zou staan, was ik allang afgehaakt van dit forum.
  • 23 Jan 2019 om 21:46
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:43
      Uiteindelijk willen we dat allemaal, ook die Tukkerclan. De een ziet het wat rooskleuriger in dan de ander. Maar we moeten wel met een kritisch oog blijven kijken vind ik, dat houd de boel scherp. Ik begrijp overigens niet wat die Tukkerclan verkeerd heeft gezegd om zo afgemaakt te worden hier?
    eens,
  • 23 Jan 2019 om 21:45
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:41
      Zelf ben ik vooral superblij dat we de op papier lastige potjes uit gaan spelen... aitor vond ik super gaaf om te zien... die stond op... er komt sowieso nog een spits... hopelijk de spits waar ze mee bezig zijn.... als zekhie er vanavond was of assaidi had kunnen spelen had het zo andere kant op kunnen vallen... ik was al blij dat we gelijkwaardig waren en was al bang dat gemis zekhie bepalend zou worden zo close ligt het
    het is vooral hopen dat de basis nu fit blijft. Op het middenveld heb je bijv. ook geen fatsoenlijke alternatieven.
  • 23 Jan 2019 om 21:43
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:39
      Uiteraard! Maar dat is echt een jaren/stappenplan hoor... eerst kampioen worden (met nog 4 concurrenten) dan handhaven tussen plek 10-16... schulden aflossen..
      Jeugdopleiding opbouwen...
      En dan zul je je weer op de play-offs kunnen richten bij 1e 8.. en dan is niveau in Nederland zodanig dat je al meteen een uitschieter kan hebben... maar nu ben je samen met Den bosch roda Sparta Eagles van zelfde niveau als Emmen vvv Willem 2 ado pec graafschap etc
    Uiteindelijk willen we dat allemaal, ook die Tukkerclan. De een ziet het wat rooskleuriger in dan de ander. Maar we moeten wel met een kritisch oog blijven kijken vind ik, dat houd de boel scherp. Ik begrijp overigens niet wat die Tukkerclan verkeerd heeft gezegd om zo afgemaakt te worden hier?
  • 23 Jan 2019 om 21:41
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:38
      We staan inderdaad 2e en bijna halve finale beker. Maar het meeste zorgen maakt mij toch wel dat er geen één speler echt vooruit gaat kwa voetbal en dat is wel zorgelijk. En verder de concurentie in competitie hebben laatste speel ronde s veel tegen elkaar gespeeld. Dus dat wil zeggen dat wij daar nog allemaal tegen moeten..dan zegt een 2e plek nu niet zoveel hoor vind ik.
    Zelf ben ik vooral superblij dat we de op papier lastige potjes uit gaan spelen... aitor vond ik super gaaf om te zien... die stond op... er komt sowieso nog een spits... hopelijk de spits waar ze mee bezig zijn.... als zekhie er vanavond was of assaidi had kunnen spelen had het zo andere kant op kunnen vallen... ik was al blij dat we gelijkwaardig waren en was al bang dat gemis zekhie bepalend zou worden zo close ligt het
  • 23 Jan 2019 om 21:40
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:06
      Als er een totaal van het padje is ben jij het wel, ga eens professionele hulp zoeken, zou het beste voor jou zijn als ze je opnemen in de Helmerzijde, gesloten afdeling daar hoor jij thuis!
    Eppie daar wordt T. C ook niet beter op de helmerzijde. Daar voor is hij al te ver de weg kwijt? Hij wil graag aandacht en wil graag in het middelpunt van belangstelling staan.
  • 23 Jan 2019 om 21:39
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:33
      Jij zou dus accepteren dat je onderin de eredivisie meespeelt en elk jaar vecht tegen degredatie. Of zou je proberen ooit weer de club te worden die we historisch gezien gewoon zijn? Daarbij meegeteld de hondstrouwe supportersschare en het prachtige stadion wat we hebben.
    Uiteraard! Maar dat is echt een jaren/stappenplan hoor... eerst kampioen worden (met nog 4 concurrenten) dan handhaven tussen plek 10-16... schulden aflossen..
    Jeugdopleiding opbouwen...
    En dan zul je je weer op de play-offs kunnen richten bij 1e 8.. en dan is niveau in Nederland zodanig dat je al meteen een uitschieter kan hebben... maar nu ben je samen met Den bosch roda Sparta Eagles van zelfde niveau als Emmen vvv Willem 2 ado pec graafschap etc
  • 23 Jan 2019 om 21:39
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:30
      Jij bent nog zieker dan ik dacht. Overigens nog proficiat met het verlies van onze club. Het is weer genieten voor jou TC. Drink er nog een op.
    ++++++
  • 23 Jan 2019 om 21:38
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:32
      Tja ik weet niet sorry... je staat 2e en had op een haartje na in halve finale gestaan ik weet niet wat je nog meer verwacht van een club in opbouw/ op weg terug en met nog flinke schuld
    We staan inderdaad 2e en bijna halve finale beker. Maar het meeste zorgen maakt mij toch wel dat er geen één speler echt vooruit gaat kwa voetbal en dat is wel zorgelijk. En verder de concurentie in competitie hebben laatste speel ronde s veel tegen elkaar gespeeld. Dus dat wil zeggen dat wij daar nog allemaal tegen moeten..dan zegt een 2e plek nu niet zoveel hoor vind ik.
  • 23 Jan 2019 om 21:37
    Net de interviews gezien: pusic: prima veld spel soms alleen te ver terug laten zakken, goals waren te makkelijk Drommel: wat tevreden over het spel, pech gehad Brama: was niet tevreden over het spel, en vond dat er ook te ver werd terug gezakt..
  • 23 Jan 2019 om 21:35
    Denken jullie misschien dat wij omdat wij twente zijn de enige zijn die zich nu met willem 2 konden meten?
    Geloof me Den bosch Eagles Sparta roda konden dat ook hoor :) ;)
  • 23 Jan 2019 om 21:33
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:28
      Is precies wat ik ook denk/vindt... gemis zekhnini cruciaal voor stootkracht indd of een assaidi...
      En voor een mogelijke eredivisie is Willem 2 vvv ado pec je niveau...
    Jij zou dus accepteren dat je onderin de eredivisie meespeelt en elk jaar vecht tegen degredatie. Of zou je proberen ooit weer de club te worden die we historisch gezien gewoon zijn? Daarbij meegeteld de hondstrouwe supportersschare en het prachtige stadion wat we hebben.
  • 23 Jan 2019 om 21:32
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:28
      Is precies wat ik ook denk/vindt... gemis zekhnini cruciaal voor stootkracht indd of een assaidi...
      En voor een mogelijke eredivisie is Willem 2 vvv ado pec je niveau...
    We zijn het idd wel vaak eens, wel mooi. Laat twente eerst eens promoveren, dan mogen ze wat mij betreft wel onder die clubs blijven zitten voor eerst. Als we maar grafschap emmen excelsior nac dat soort clubs onder ons houden en ons jaren achter elkaar stabiel in de eredivisie blijven zitten, dan komen we vanzelf weer op het niveau van die clubs en zelfs hoger. Al zitten we daar idd niet ver vanaf, of zelfs al gelijk aan die clubs.
  • 23 Jan 2019 om 21:32
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:27
      Ik ben niet in staat dit te veranderen, had ik maar Wessels geheten. Gewoon een duidelijk plan voor de toekomst, zoals destijds Twente in de Steigers. Daar heb je gewoon een zak geld voor nodig en een duidelijk visie op de toekomst gericht. Dus niet aan blijven modderen en maar zien waar het schip strandt.
    Tja ik weet niet sorry... je staat 2e en had op een haartje na in halve finale gestaan ik weet niet wat je nog meer verwacht van een club in opbouw/ op weg terug en met nog flinke schuld
  • 23 Jan 2019 om 21:31
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:27
      Onbegrijpelijk dat er nog steeds wijsneuzen roepen dat Pusic niet geschikt is als trainer voor fctwente. Deze figuren kun je niet serieus nemen en gedragen zich als verwende kleine kinderen.
    Een trainer die Hölscher opstelt en achterin kiest voor Gonzalez terwijl Schenk een betere factor is gebleken, is niet serieus te nemen...
  • 23 Jan 2019 om 21:30
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:56
      Hij kwam weer met Hölscher aankakk'n. Hoorde je het gejuich toen hij geblesseerd van het veld ging? Dat zegt toch genoeg? Pusic vindt dat fijn.....supporters pesten....
    Jij bent nog zieker dan ik dacht. Overigens nog proficiat met het verlies van onze club. Het is weer genieten voor jou TC. Drink er nog een op.
  • 23 Jan 2019 om 21:30
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:28
      Frankie, laten we er maar het beste van hopen. Veel invloed hebben we er niet op als supporter. We kunnen gewoon een bokbiertje kopen voor 6.25 en hopen dat er nog de nodige puntjes gesprokkeld worden...
    Ik vind juist dat we als supporters meer invloed hebben dan sommige beseffen... sommigen zijn bewust onrust aan het stoken anderen doen het oprecht uit hun supportershart...
    Spelers als tadic ruiz Promes enzo worden er niet warm of koud van... spelers op ons niveau nu wel
  • 23 Jan 2019 om 21:28
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:26
      heb helaas de wedstrijd niet kunnen zien, zat in de auto en moest het met de radio doen. Wat ik daaruit op kon maken was waar ik van te voren al bang voor was: totaal geen stootkracht voorin. Met oosterwijk en holscher had je voorin maar 1 man, laukart heb ik vervolgens nauwelijks gehoord dus was volgens mij ook niet veel. Verder niet weggespeeld, en willem 2 is geen zwakke ploeg. Excelsior grafschap nac fortuna emmen zitten daar nog wel een klasse onder, ik zie twente nog wel meedoen op voorwaarde dat ze nog een spits en vervanger voor zekhnini halen.
    Is precies wat ik ook denk/vindt... gemis zekhnini cruciaal voor stootkracht indd of een assaidi...
    En voor een mogelijke eredivisie is Willem 2 vvv ado pec je niveau...
  • 23 Jan 2019 om 21:28
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:20
      Juist als je pusic nu weg zou doen zou je gigantische onrust creëeren.... v.d. lely zou de polonaise lopen... maar bijen enzo totaal niet... echt bizar zou een primeur zijn: trainer die 6 potjes wint ontslaan :) ik weet dat het hier een kerkhof aan trainers is maar dan wordt je een 2e vitesse (holywood aan twentekanaal)
    Frankie, laten we er maar het beste van hopen. Veel invloed hebben we er niet op als supporter. We kunnen gewoon een bokbiertje kopen voor 6.25 en hopen dat er nog de nodige puntjes gesprokkeld worden...
  • 23 Jan 2019 om 21:27
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:20
      Juist als je pusic nu weg zou doen zou je gigantische onrust creëeren.... v.d. lely zou de polonaise lopen... maar bijen enzo totaal niet... echt bizar zou een primeur zijn: trainer die 6 potjes wint ontslaan :) ik weet dat het hier een kerkhof aan trainers is maar dan wordt je een 2e vitesse (holywood aan twentekanaal)
    Onbegrijpelijk dat er nog steeds wijsneuzen roepen dat Pusic niet geschikt is als trainer voor fctwente. Deze figuren kun je niet serieus nemen en gedragen zich als verwende kleine kinderen.
  • 23 Jan 2019 om 21:27
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:17
      Ja wat wil je doen dan? Je bent toch 1 van de 4/5 die kampioen kan worden?

      Roda Sparta Den bosch Eagles zijn net als ons ook van niveau Willem 2 vvv etc
    Ik ben niet in staat dit te veranderen, had ik maar Wessels geheten. Gewoon een duidelijk plan voor de toekomst, zoals destijds Twente in de Steigers. Daar heb je gewoon een zak geld voor nodig en een duidelijk visie op de toekomst gericht. Dus niet aan blijven modderen en maar zien waar het schip strandt.
  • 23 Jan 2019 om 21:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:22
      Tom Boere...Is het nog acceptabel en kan het nog? Evenals Jari Oosterwijk? Het is om te janken zulke spitsen.
    Volgens mij wil je gewoonweg niet luisteren ut
  • 23 Jan 2019 om 21:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:22
      Serieus ik schat jou qua voetbalinzicht ook altijd wel hoog in... wat ia jouw conclusie na dit potje tegen Willem 2?
    heb helaas de wedstrijd niet kunnen zien, zat in de auto en moest het met de radio doen. Wat ik daaruit op kon maken was waar ik van te voren al bang voor was: totaal geen stootkracht voorin. Met oosterwijk en holscher had je voorin maar 1 man, laukart heb ik vervolgens nauwelijks gehoord dus was volgens mij ook niet veel. Verder niet weggespeeld, en willem 2 is geen zwakke ploeg. Excelsior grafschap nac fortuna emmen zitten daar nog wel een klasse onder, ik zie twente nog wel meedoen op voorwaarde dat ze nog een spits en vervanger voor zekhnini halen.
  • 23 Jan 2019 om 21:24
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:06
      Als er een totaal van het padje is ben jij het wel, ga eens professionele hulp zoeken, zou het beste voor jou zijn als ze je opnemen in de Helmerzijde, gesloten afdeling daar hoor jij thuis!
    We blijven hem een podium geven....
  • 23 Jan 2019 om 21:22
    Tom Boere...Is het nog acceptabel en kan het nog? Evenals Jari Oosterwijk? Het is om te janken zulke spitsen.
  • 23 Jan 2019 om 21:22
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:06
      Als je dit al achterlijk vindt moet je de reacties van inside... eens lezen in het matchday topic.
    Hahaha heb even gekeken wat een achterlijkn
  • 23 Jan 2019 om 21:22
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:20
      Juist als je pusic nu weg zou doen zou je gigantische onrust creëeren.... v.d. lely zou de polonaise lopen... maar bijen enzo totaal niet... echt bizar zou een primeur zijn: trainer die 6 potjes wint ontslaan :) ik weet dat het hier een kerkhof aan trainers is maar dan wordt je een 2e vitesse (holywood aan twentekanaal)
    die moet ook niet nu weg, na dit seizoen contract niet verlengen.
  • 23 Jan 2019 om 21:22
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:09
      Hou eens op over joop, dat is afgesloten. De laatste jaren is het wanbeleid voortgezet, onder leiding van vooral van halst. Het gaat erom dat supporters zich niet blijven verschuilen achter een slachtofferrol. Twente moet gwn promoveren en die druk hoort bij de club, dat een holscher maar mag blijven lamballen in het shirt mag niet goed gevonden worden. Pusic is ook niet geschikt, die laat ook teveel steken vallen. Twente doet nog mee maar er had zoveel meer ingezeten, daar mag je best van balen.
    Serieus ik schat jou qua voetbalinzicht ook altijd wel hoog in... wat ia jouw conclusie na dit potje tegen Willem 2?
  • 23 Jan 2019 om 21:20
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:09
      Ik snap jou maar wie zegt mij nu dat we promoveren? Om dat we er nu uit liggen hebben we meer kans om te promoveren? Het enige wat ik zeker weet is dat we nog veel punten gaan verliezen en dat we van Pusic af moeten. Al zwijnend kampioen worden dit seizoen, zie ik niet gebeuren. Daarom had ik graag doorgebekert. Elk succes is welkom en garantie dat we kampioen worden is er niet en zal er ook niet komen.
    Juist als je pusic nu weg zou doen zou je gigantische onrust creëeren.... v.d. lely zou de polonaise lopen... maar bijen enzo totaal niet... echt bizar zou een primeur zijn: trainer die 6 potjes wint ontslaan :) ik weet dat het hier een kerkhof aan trainers is maar dan wordt je een 2e vitesse (holywood aan twentekanaal)
  • 23 Jan 2019 om 21:19
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:10
      Precies worden sommige een ander mens van:)) ik vond er vanavond geen 1 partij vet bovenuit springen Twente werd niet van de mat gespeeld absoluut niet dat sterretjes volk speelde ook paniek voetbal met geluk en een sloapende Ricardinho
    Hahah indd
  • 23 Jan 2019 om 21:19
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:15
      Tukkers, of je nu 6 of 56 bent. Wees trots. En vroeg of laat gaan WE massaal naar Willem2 uit en gaan we verhaal halen over de sterretjes. Het was laf en laag en alles behalve koninklijk. TROTS.
    Het meerendeel hier zijn geen echte tukkers heb ik het gevoel.
  • 23 Jan 2019 om 21:18
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:09
      Ik snap jou maar wie zegt mij nu dat we promoveren? Om dat we er nu uit liggen hebben we meer kans om te promoveren? Het enige wat ik zeker weet is dat we nog veel punten gaan verliezen en dat we van Pusic af moeten. Al zwijnend kampioen worden dit seizoen, zie ik niet gebeuren. Daarom had ik graag doorgebekert. Elk succes is welkom en garantie dat we kampioen worden is er niet en zal er ook niet komen.
    how wacht even, ik zeg dus niet dat we nu meer kans hebben op promotie. Het heeft niet veel met elkaar te maken. Het is meer van: bij de top 4 horen van de beker heb je niet veel aan als je niet promoveert. Twente kan niet in die pils league blijven hangen. Halve finale is knap en was financieel leuk geweest, maar je hebt er niks aan. Kan mij dus best voorstellen dat sommige mensen er niet anders van worden dat we eruit liggen. Had het zelf wel leuk gevonden na 90 minuten doorgaan. Verder met je eens dat pusic na dit seizoen eruit moet.
  • 23 Jan 2019 om 21:17
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:00
      Maar hij heeft wel gelijk... Alle goals kwamen van links
    En dus is alles de schuld van Ricardinho? Eerste goal is pech en laatste goal stond zowel Bijen als Drommel niet goed
  • 23 Jan 2019 om 21:17
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:09
      Ik denk dat 99 procent vd supporters wel inziet dat dit ons niveau is. Maar moeten we dat dan maar gewoon accepteren? Met een beetje pech (of realisme) blijf je een aantal jaar in die KKD. Als de club dan überhaupt nog bestaat.
    Ja wat wil je doen dan? Je bent toch 1 van de 4/5 die kampioen kan worden?

    Roda Sparta Den bosch Eagles zijn net als ons ook van niveau Willem 2 vvv etc
  • 23 Jan 2019 om 21:15
    Tukkers, of je nu 6 of 56 bent. Wees trots. En vroeg of laat gaan WE massaal naar Willem2 uit en gaan we verhaal halen over de sterretjes. Het was laf en laag en alles behalve koninklijk. TROTS.
  • 23 Jan 2019 om 21:15
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:12
      almere is zaterdag
    Ook goed Mike....mijn standpunt blijft hetzelfde.
  • 23 Jan 2019 om 21:14
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:10
      Precies worden sommige een ander mens van:)) ik vond er vanavond geen 1 partij vet bovenuit springen Twente werd niet van de mat gespeeld absoluut niet dat sterretjes volk speelde ook paniek voetbal met geluk en een sloapende Ricardinho
    Beide partijen waren aan elkaar gewaagd vond ik ook messi... een zekhnini of assaidi had al het verschil kunnen maken maar ja dat telt niet... maar voor mij bevestiging dat dit ons (sportieve) niveau is
  • 23 Jan 2019 om 21:13
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:06
      Moat waarom neem je het nou toch niet van me aan? Jij en ik hebben vaak dezelfde namen.. trust me... iedereen is zo ongeduldig... de namen zijn bekend. .. de tegenpartij verkoopt haar beste spelers echter niet zomaar. ... heb geduld... ze zitten op het goede spoor... trust me...
    Daar heb ik ook wel vertrouwen in. Maar nog 8 dagen te gaan. Straks zijn alternatieven weg en word het lijstje kleiner. Zo’n Charlison Benchop had ook in de Veste kunnen ballen als spits. Dat heeft De Graafschap goed gezien.
  • 23 Jan 2019 om 21:12
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:49
      Jah en dan met 1-0 van City verliezen vrijdag....schei toch uit man. Winst of verlies vanavond, het heeft energie gekost. Dus hoezo sparen voor de competitie? Bij de laatste 4 van Nederland... ik had het mooi gevonden en het was gvd mogelijk!
    almere is zaterdag
  • 23 Jan 2019 om 21:12
    Iederen heeft recht op zijn of haar mening en je mag het niet met elkaar eens zijn maar waarom trappen we er serieus nog altijd in om de discussie met tc aan te gaan? Wedstrijden ziet hij niet live... voetbal volgt hij niet... maar hoogste woord heeft hij altijd... 8 van de 10 vinden zijn reacties tenenkrommend (ik ook) waarom hem een podium blijven geven? (Ja omdat hij zo irritant is) ik moet hem maar als een leon ten voorde gaan zien... hopelijk jullie ook... proost tc mooie avond voor jou
  • 23 Jan 2019 om 21:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:10
      Precies worden sommige een ander mens van:)) ik vond er vanavond geen 1 partij vet bovenuit springen Twente werd niet van de mat gespeeld absoluut niet dat sterretjes volk speelde ook paniek voetbal met geluk en een sloapende Ricardinho
    Fijn dat jij het wel snapt Messi. Ik zeg, laten we er nog een paar op drinken!
  • 23 Jan 2019 om 21:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:05
      Ach is toch niets voor niets an t sneeuwn ;)). Misschien moet tukkerclan t ook ma is doen. Kiekn of t nog wat wordt met den keal’.
    Precies worden sommige een ander mens van:)) ik vond er vanavond geen 1 partij vet bovenuit springen Twente werd niet van de mat gespeeld absoluut niet dat sterretjes volk speelde ook paniek voetbal met geluk en een sloapende Ricardinho
  • 23 Jan 2019 om 21:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:03
      Dit was ons niveau... het had andersom kunnen vallen en dan waren we super gelukkig geweest en had ik gehoopt op een thuispot en weer wat centen meer.... maar az Ajax of Feyenoord had ons ook een genadig pak slaag gegeven.... dus in die zin vind ik het prima zo... hopelijk gaan onze fans inzien dat mochten we kampioen worden? Willem 2 vvv etc dat is ons niveau sportief gezien: face it!
    Ik denk dat 99 procent vd supporters wel inziet dat dit ons niveau is. Maar moeten we dat dan maar gewoon accepteren? Met een beetje pech (of realisme) blijf je een aantal jaar in die KKD. Als de club dan überhaupt nog bestaat.
  • 23 Jan 2019 om 21:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:39
      Einde Beker! PRIMA! Deze selectie zal zeker niet in staat zijn om op 2 fronten te strijden. Één front is mogelijk al een front teveel?
    Juist
  • 23 Jan 2019 om 21:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:02
      hij zegt toch zoals het is? Jammer maar nu alle focus op de competitie. Vorig jaar ook laatste 4, en vervolgens gedegradeerd. Zeg niet dat het met elkaar te maken heeft, maar halve finale heb je niks aan als je via de competitie niet promoveert.
    Ik snap jou maar wie zegt mij nu dat we promoveren? Om dat we er nu uit liggen hebben we meer kans om te promoveren? Het enige wat ik zeker weet is dat we nog veel punten gaan verliezen en dat we van Pusic af moeten. Al zwijnend kampioen worden dit seizoen, zie ik niet gebeuren. Daarom had ik graag doorgebekert. Elk succes is welkom en garantie dat we kampioen worden is er niet en zal er ook niet komen.
  • 23 Jan 2019 om 21:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:00
      Ik hoop dat bij mensen als de tegenpartij en gewoon de rest van de "negatieve/realistische" hoe je het maar wil noemen... fans nu het besef komt dat: ja qua historie en stadion en mogelijkheden zijn we de 4e club van Nederland. Maar op het veld en qua mogelijkheden (door de gigantische schuld van joop) ben je (mocht je promoveren) gewoon van niveau Willem 2 vvv Groningen enzo... accepteer dat nou eens dan zul je een mogelijke titel echt vieren en oprecht gelukkig zijn... en dan als je promoveert doelstelling: 10-15.... de weg is lang... accepteer het
    Hou eens op over joop, dat is afgesloten. De laatste jaren is het wanbeleid voortgezet, onder leiding van vooral van halst. Het gaat erom dat supporters zich niet blijven verschuilen achter een slachtofferrol. Twente moet gwn promoveren en die druk hoort bij de club, dat een holscher maar mag blijven lamballen in het shirt mag niet goed gevonden worden. Pusic is ook niet geschikt, die laat ook teveel steken vallen. Twente doet nog mee maar er had zoveel meer ingezeten, daar mag je best van balen.
  • 23 Jan 2019 om 21:08
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:06
      Moat waarom neem je het nou toch niet van me aan? Jij en ik hebben vaak dezelfde namen.. trust me... iedereen is zo ongeduldig... de namen zijn bekend. .. de tegenpartij verkoopt haar beste spelers echter niet zomaar. ... heb geduld... ze zitten op het goede spoor... trust me...
    Welke namen dan? ;)
  • 23 Jan 2019 om 21:08
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:45
      Ricardinho was verdedigend een dissonant. 2 kapitale fouten. Wat zwaar onnodig deze nederlaag.
    Wij zijn twente!!!!! Wakker worden.... ons sportieve niveau is Willem 2 vvv ado...
  • 23 Jan 2019 om 21:08
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:06
      Als er een totaal van het padje is ben jij het wel, ga eens professionele hulp zoeken, zou het beste voor jou zijn als ze je opnemen in de Helmerzijde, gesloten afdeling daar hoor jij thuis!
    +++
  • 23 Jan 2019 om 21:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:54
      Het is een optelsom als er een trainer staat die totaal geen kaas heeft gegeten van dat vak en beter 'ballendrager' had kunnen blijven....



      Pusic is niet meer te helpen....totaal van het padje geraakt.
    Als er een totaal van het padje is ben jij het wel, ga eens professionele hulp zoeken, zou het beste voor jou zijn als ze je opnemen in de Helmerzijde, gesloten afdeling daar hoor jij thuis!
  • 23 Jan 2019 om 21:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:01
      Foifoifoi wat een ‘keals’ hier. De een wil dat we door red bull worden overgenomen (wegwezn) en de ander is voor willem 2 (tukkerclan). Vanoamp leuke 2e helft gezien. Jammer de eindstand maja was te verwachten onnie? Paar kutgoals. Maar Willem 2 echt niet zoveel beter. Misschien konden we nog wel beter verliezen dan verlengen. Moar ik heb wa schik gehad! (Met bier uiteraard ;)) als dit middenmoot eredivisie is moetn wie toch kunnen promoveren
    Als je dit al achterlijk vindt moet je de reacties van inside... eens lezen in het matchday topic.
  • 23 Jan 2019 om 21:06
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:58
      Waar blijft de versterkingen....TED, LEO en EVERT en INVERSTEERDERS. Niks doen is geen promotie en nog meer ellende!
    Moat waarom neem je het nou toch niet van me aan? Jij en ik hebben vaak dezelfde namen.. trust me... iedereen is zo ongeduldig... de namen zijn bekend. .. de tegenpartij verkoopt haar beste spelers echter niet zomaar. ... heb geduld... ze zitten op het goede spoor... trust me...
  • 23 Jan 2019 om 21:05
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:02
      Keer test doen TC ? Kijken wie er clean is. AA test win ik jij de anti Twente test deal!!!
    Ach is toch niets voor niets an t sneeuwn ;)). Misschien moet tukkerclan t ook ma is doen. Kiekn of t nog wat wordt met den keal’.
  • 23 Jan 2019 om 21:03
    Dit was ons niveau... het had andersom kunnen vallen en dan waren we super gelukkig geweest en had ik gehoopt op een thuispot en weer wat centen meer.... maar az Ajax of Feyenoord had ons ook een genadig pak slaag gegeven.... dus in die zin vind ik het prima zo... hopelijk gaan onze fans inzien dat mochten we kampioen worden? Willem 2 vvv etc dat is ons niveau sportief gezien: face it!
  • 23 Jan 2019 om 21:02
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:51
      Blij? Wit poeder in je neus Messi? ;)
    Keer test doen TC ? Kijken wie er clean is. AA test win ik jij de anti Twente test deal!!!
  • 23 Jan 2019 om 21:02
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:49
      Jah en dan met 1-0 van City verliezen vrijdag....schei toch uit man. Winst of verlies vanavond, het heeft energie gekost. Dus hoezo sparen voor de competitie? Bij de laatste 4 van Nederland... ik had het mooi gevonden en het was gvd mogelijk!
    hij zegt toch zoals het is? Jammer maar nu alle focus op de competitie. Vorig jaar ook laatste 4, en vervolgens gedegradeerd. Zeg niet dat het met elkaar te maken heeft, maar halve finale heb je niks aan als je via de competitie niet promoveert.
  • 23 Jan 2019 om 21:01
    Foifoifoi wat een ‘keals’ hier. De een wil dat we door red bull worden overgenomen (wegwezn) en de ander is voor willem 2 (tukkerclan). Vanoamp leuke 2e helft gezien. Jammer de eindstand maja was te verwachten onnie? Paar kutgoals. Maar Willem 2 echt niet zoveel beter. Misschien konden we nog wel beter verliezen dan verlengen. Moar ik heb wa schik gehad! (Met bier uiteraard ;)) als dit middenmoot eredivisie is moetn wie toch kunnen promoveren
  • 23 Jan 2019 om 21:00
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:56
      Ach, het heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden om kapot te maken. Pfff
    Maar hij heeft wel gelijk... Alle goals kwamen van links
  • 23 Jan 2019 om 21:00
    Ik hoop dat bij mensen als de tegenpartij en gewoon de rest van de "negatieve/realistische" hoe je het maar wil noemen... fans nu het besef komt dat: ja qua historie en stadion en mogelijkheden zijn we de 4e club van Nederland. Maar op het veld en qua mogelijkheden (door de gigantische schuld van joop) ben je (mocht je promoveren) gewoon van niveau Willem 2 vvv Groningen enzo... accepteer dat nou eens dan zul je een mogelijke titel echt vieren en oprecht gelukkig zijn... en dan als je promoveert doelstelling: 10-15.... de weg is lang... accepteer het
  • 23 Jan 2019 om 20:58
    Waar blijft de versterkingen....TED, LEO en EVERT en INVERSTEERDERS. Niks doen is geen promotie en nog meer ellende!
  • 23 Jan 2019 om 20:56
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:45
      Ricardinho was verdedigend een dissonant. 2 kapitale fouten. Wat zwaar onnodig deze nederlaag.
    Ach, het heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden om kapot te maken. Pfff
  • 23 Jan 2019 om 20:56
    Die Titel van dit verslag is ook waardeloos. Het is niet dat Twente uit de beker is geknikkert. Het is eerder dat de Tilburgers met geluk door bekeren.
  • 23 Jan 2019 om 20:56
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:50
      Wat heeft pusic met willem2 te maken?
    Hij kwam weer met Hölscher aankakk'n. Hoorde je het gejuich toen hij geblesseerd van het veld ging? Dat zegt toch genoeg? Pusic vindt dat fijn.....supporters pesten....
  • 23 Jan 2019 om 20:54
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:48
      Helemaal mee eens, echter ontbreekt het ook gewoon aan kwaliteit. We hebben 2 hele matige centrumspitsen en een zeer zwakke verdediging. Bijen liet zijn werkelijke niveau ook zien vandaag, na goede wedstrijden in de KKD. Mochten we promoveren, wat ik niet denk trouwens, dan mag er wel heel wat gebeuren. Red Bull ofzo ????
    Red Bull??? Cassis light bedoel je.
  • 23 Jan 2019 om 20:54
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:48
      Helemaal mee eens, echter ontbreekt het ook gewoon aan kwaliteit. We hebben 2 hele matige centrumspitsen en een zeer zwakke verdediging. Bijen liet zijn werkelijke niveau ook zien vandaag, na goede wedstrijden in de KKD. Mochten we promoveren, wat ik niet denk trouwens, dan mag er wel heel wat gebeuren. Red Bull ofzo ????
    Het is een optelsom als er een trainer staat die totaal geen kaas heeft gegeten van dat vak en beter 'ballendrager' had kunnen blijven....



    Pusic is niet meer te helpen....totaal van het padje geraakt.
  • 23 Jan 2019 om 20:51
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:43
      Je zal wel blij zijn nu of nie?? Eerste kwartier zelfs een paar hoogstandjes van Twente. Jammer dat Tim wederom veel balverlies had. Die 1-1 mega lucky gewoon kutzooi maar absoluut geen overweldigende winnaar gezien helaas voor jou.
    Blij? Wit poeder in je neus Messi? ;)
  • 23 Jan 2019 om 20:50
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:37
      Nee, het is hetgeen ik heb gezien. Willem II speelde veel beter en slimmer. Bij Twente is het spel gebaseerd op opportunisme, waarbij iedereen maar wat doet. Geen lijn zichtbaar...geen duidelijke tactiek, en dan een trainer waar je je als Twente supporter kapot voor schaamt. Weer met Hölscher beginnen Rene....hoe verzin je het?


      "Ga toch heen mafketel" ----> Zeg dit even tegen Pusic. Ik weet wel zeker dat je velen er een plezier mee zou doen. Helemaal als Pusic dan ook nog eens daadwerkelijk heen zou gaan.
    Wat heeft pusic met willem2 te maken?
  • 23 Jan 2019 om 20:49
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:46
      Jammer maar nu alle focus op de competitie. Dat is alles dat ik nog wil zeggen.
    Jah en dan met 1-0 van City verliezen vrijdag....schei toch uit man. Winst of verlies vanavond, het heeft energie gekost. Dus hoezo sparen voor de competitie? Bij de laatste 4 van Nederland... ik had het mooi gevonden en het was gvd mogelijk!
  • 23 Jan 2019 om 20:49
    • Quote van 23 Jan 2019 om 20:46
      Jammer maar nu alle focus op de competitie. Dat is alles dat ik nog wil zeggen.
    Jah en dan met 1-0 van City verliezen vrijdag....schei toch uit man. Winst of verlies vanavond, het heeft energie gekost. Dus hoezo sparen voor de competitie? Bij de laatste 4 van Nederland... ik had het mooi gevonden en het was gvd mogelijk!