Homepage » Eerste elftal » Pusic complimenteus: ''We gingen voor onze kansen en hebben alles gegeven''

Pusic complimenteus: ''We gingen voor onze kansen en hebben alles gegeven''

( 42 reacties)
Pusic complimenteus: ''We gingen voor onze kansen en hebben alles gegeven''

FC Twente verloor woensdagavond met 2-3 van Willem II. De Enschedeërs kwamen twee keer op voorsprong, maar verloren uiteindelijk toch.

"Als je twee keer voorstaat hoop je dat natuurlijk vast te houden", vertelt Marino Pusic tegen FOX Sports. "Ik vond het eerste doelpunt een ongelukkige, maar die andere twee waren ook onnodig. Dat is jammer. We gingen voor onze kansen en hebben alles gegeven, daar ben ik blij mee. Ik heb de jongens daar ook mee gecomplimenteerd."

De tweede helft was duidelijk spectaculairder dan de eerste, dat beaamt Pusic ook. "In de eerste helft is het aftasten; van beide kanten weinig gecreëerd. Het spelen tegen dit team is anders dan Eerste Divisie-clubs." De trainer houdt een dubbel gevoel over. "Aan de ene kant hebben we er een echte wedstrijd van gemaakt, maar aan de andere kant is het zonde dat je hem verliest."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jan 2019 om 20:15
    • Quote van 24 Jan 2019 om 19:33
      Jah Frank, opportunisme is vermakelijk, maar het ontbreken van duidelijke tactieken, automatismen en visie maakt FC Twente uitermate kwetsbaar. De laatste wedstrijd tegen NEC was genieten. Toen had ik echt het gevoel van; 'Pusic heeft het licht gezien'. Dan hoop je dat hij hierop voort borduurt omdat hij zelf ook uitsprak dat hij het eigenlijk jammer vond dat de winterstop zijn intrede deed, maar wat gebeurt er vervolgens na de winterstop? Pusic haalt Schenk uit de basis, en dat terwijl de defensie (eindelijk) goed stond voor mijn gevoel.


      Deze selectie is promovendus waardig...maar de trainer haalt het maximale er niet uit....niet op eigen kracht, en daarom schreeuwt hij nu om versterkingen.
    Eens erg vreemde wissels. Zou er dan echt niemand hem dat van hogerhand hem dat hebben gezegd.
  • 24 Jan 2019 om 19:33
    • Quote van 24 Jan 2019 om 19:20
      Opportunisme is toch juist vermakelijk? Je wou toch vermaakt worden?
      Wat wil je nou precies?
    Wil TC niet wat wij allemaal willen? En dat is dat er een stijgende lijn in zit, dat spelers individueel beter worden, dat er een visie, dat er een bepaalde tactiek zichtbaar is, dat er automatismen zijn? Of dat allemaal reëel is om te verwachten met deze selectie en deze trainer weet ik niet. Zeg jij het maar :-)
  • 24 Jan 2019 om 19:33
    • Quote van 24 Jan 2019 om 19:20
      Opportunisme is toch juist vermakelijk? Je wou toch vermaakt worden?
      Wat wil je nou precies?
    Jah Frank, opportunisme is vermakelijk, maar het ontbreken van duidelijke tactieken, automatismen en visie maakt FC Twente uitermate kwetsbaar. De laatste wedstrijd tegen NEC was genieten. Toen had ik echt het gevoel van; 'Pusic heeft het licht gezien'. Dan hoop je dat hij hierop voort borduurt omdat hij zelf ook uitsprak dat hij het eigenlijk jammer vond dat de winterstop zijn intrede deed, maar wat gebeurt er vervolgens na de winterstop? Pusic haalt Schenk uit de basis, en dat terwijl de defensie (eindelijk) goed stond voor mijn gevoel.


    Deze selectie is promovendus waardig...maar de trainer haalt het maximale er niet uit....niet op eigen kracht, en daarom schreeuwt hij nu om versterkingen.
  • 24 Jan 2019 om 19:27
    • Quote van 24 Jan 2019 om 19:20
      Opportunisme is toch juist vermakelijk? Je wou toch vermaakt worden?
      Wat wil je nou precies?
    Hij is gisteren niet geweest Frank want het was nog kouder dan tegen Jong Utrecht. Op tv ziet alles er anders uit.
  • 24 Jan 2019 om 19:20
    • Quote van 24 Jan 2019 om 14:06
      FC Twente heeft alles gegeven, maar waardoor het spel vaak niet om aan te gluren is, dat is het ontbreken van een duidelijk stijgende lijn in het spel....de gekozen tactiek van FC Twente en de haperende ontwikkeling bij spelers. Jah FC Twente heeft heeft alles gegeven, en had zeker meer verdiend, maar terugkijkend naar de wedstrijd tegen Willem II zag ik dat het spel van Twente uit opportunisme bestaat. Iedereen doet eigenlijk maar wat.
    Opportunisme is toch juist vermakelijk? Je wou toch vermaakt worden?
    Wat wil je nou precies?
  • 24 Jan 2019 om 14:06
    FC Twente heeft alles gegeven, maar waardoor het spel vaak niet om aan te gluren is, dat is het ontbreken van een duidelijk stijgende lijn in het spel....de gekozen tactiek van FC Twente en de haperende ontwikkeling bij spelers. Jah FC Twente heeft heeft alles gegeven, en had zeker meer verdiend, maar terugkijkend naar de wedstrijd tegen Willem II zag ik dat het spel van Twente uit opportunisme bestaat. Iedereen doet eigenlijk maar wat.
  • 24 Jan 2019 om 13:53
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:36
      Deze man maakt meer kapot dan ons lief is ,wat een jandoedel met een Holscher in de basis zou hij ooit weleens bij de jeugd en het tweede team gekeken hebben? ik kan het niet geloven.Met deze trainer krijg je geen spelers die graag voor Twente willen spelen Voor enkele jaren geleden stonden de spelers in de rij om naar Twente te mogen gauw afscheid nemen van deze man kost ons alleen maar reputatie schade .
    Ja enkele jaren terug speelde je op een ander niveau :)
    Spelers kwamen graag voor trainers als schreuder hake en verbeek stuk voor stuk de wereldtop...
    Oh nee ze kwamen voor de riante salarissen
  • 24 Jan 2019 om 13:47
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:40
      De geruchten gaan dat hij daar zelden of nooit komt.
    Onzin, hij kijkt vaak genoeg, hij vind ze gewoon niet goed genoeg, geduldig wachten op de versterkingen.
  • 24 Jan 2019 om 13:40
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:36
      Deze man maakt meer kapot dan ons lief is ,wat een jandoedel met een Holscher in de basis zou hij ooit weleens bij de jeugd en het tweede team gekeken hebben? ik kan het niet geloven.Met deze trainer krijg je geen spelers die graag voor Twente willen spelen Voor enkele jaren geleden stonden de spelers in de rij om naar Twente te mogen gauw afscheid nemen van deze man kost ons alleen maar reputatie schade .
    De geruchten gaan dat hij daar zelden of nooit komt.
  • 24 Jan 2019 om 13:36
    Deze man maakt meer kapot dan ons lief is ,wat een jandoedel met een Holscher in de basis zou hij ooit weleens bij de jeugd en het tweede team gekeken hebben? ik kan het niet geloven.Met deze trainer krijg je geen spelers die graag voor Twente willen spelen Voor enkele jaren geleden stonden de spelers in de rij om naar Twente te mogen gauw afscheid nemen van deze man kost ons alleen maar reputatie schade .
  • 24 Jan 2019 om 13:15
    Het probleem is ook de bank! Een aantal spelers die daar op zit kan eigenlijk niet meekomen, zelf niet in de KKD. Daar kun je het wel eens op verliezen op het einde van de rit.
  • 24 Jan 2019 om 11:13
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:11
      Koeman is juist een People manager die depay weet te raken!
    Depay had een life-coach. Iemand die intensief met hem samenwerkte mbt omgangsvormen, etiquette, empathie en simpele dingen in het leven die jongeren met veel poen en een publiek profiel vaak niet begrijpen.
  • 24 Jan 2019 om 11:04
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:23
      Ja de vinger op de zere plek neer leggen voor de camera's doe je niet als je een goede trainer wilt zijn. De media geilt hier graag op maar Pusic gaat hier niet op in. De spelers worden na deze wedstrijd en alle andere wedstrijden via beelden genoeg duidelijk gemaakt wat goed ging en verkeerd ging. En daar kunnen ze zelf leering uit trekken of niets mee doen dat is de keuze van de spelers zelf.
    Lol. Niet serieus te nemen dit. Kan, dat laatste, dan ook met 3 simpele woorden weerleggen.

    Pedagogie, sports-psychologie, didactiek.

    *drops the mic*
  • 24 Jan 2019 om 10:56
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:16
      Of is het kwaliteit?
      Je bent gelijkwaardig aan niveau Willem 2 vvv etc. Maar wij niet alleen hoor Sparta Eagles Den bosch enzo zijn dat ook... dat is het niveau/kwaliteit dus weet niet of je meer mag/kunt verwachten? Een goede spits kan al zo een heel verschil maken (zie unal)
    Eens Frank, maar er wordt vaak vergeten dat we niet al te veel op de bank hebben zitten. Jongeren inzetten is uiteraard een goede optie, maar is dat voldoende om te promoveren.? Blessures en schorsingen zullen er ook nog komen. Ik ga voor directe versterkingen waar we ook in de toekomst nog wat aan hebben. Tja de centjes hè, keuzes maken.
  • 24 Jan 2019 om 09:31
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:16
      Of is het kwaliteit?
      Je bent gelijkwaardig aan niveau Willem 2 vvv etc. Maar wij niet alleen hoor Sparta Eagles Den bosch enzo zijn dat ook... dat is het niveau/kwaliteit dus weet niet of je meer mag/kunt verwachten? Een goede spits kan al zo een heel verschil maken (zie unal)
    Natuurlijk misten we gisteren een Zekhnini en een goede spits. Maar dat wil niet zeggen dat je drie doelpunten tegen hoeft te krijgen. Pusic zegt dat we goed verdedigt hebben op die doelpunten na. Dat is voetbal. Dan heb je dus niet goed verdedigd. Je moet zorgen dat iedereen zo gaat denken als Brama doet. Die lat moet omhoog. Ik heb net de interviews met Drommel Pusic en Brama terug gekeken. Moet je ook doen dan begrijp je wat er bedoelt word. Het gaat om details in het voetbal. Die moeten verbeterd worden en snel ook. Dan ga je ook gewoon promoveren. Het is 3 voor 12 het moet nu beter!
  • 24 Jan 2019 om 08:54
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:16
      Of is het kwaliteit?
      Je bent gelijkwaardig aan niveau Willem 2 vvv etc. Maar wij niet alleen hoor Sparta Eagles Den bosch enzo zijn dat ook... dat is het niveau/kwaliteit dus weet niet of je meer mag/kunt verwachten? Een goede spits kan al zo een heel verschil maken (zie unal)
    Kwaliteit is het niet alleen. De opstelling, wisselbeleid, geen gebruik maken van jeugd etc. Complimenten geven is niets mis mee als ze terecht zijn. Maar hij kan ook best af en toe zeggen dat de verdediging er niet best op staat zonder direct een speler bij naam te noemen. Op die manier geef je ook een signaal af.
  • 24 Jan 2019 om 08:16
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:07
      Er zit ook nog iets tussen het afbranden en (te) veel complimenten Frank. En jou defenitie van people manager gaat dan ook niet op. Pusic weet duidelijk de juiste snaar niet te raken.
    Of is het kwaliteit?
    Je bent gelijkwaardig aan niveau Willem 2 vvv etc. Maar wij niet alleen hoor Sparta Eagles Den bosch enzo zijn dat ook... dat is het niveau/kwaliteit dus weet niet of je meer mag/kunt verwachten? Een goede spits kan al zo een heel verschil maken (zie unal)
  • 24 Jan 2019 om 08:07
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:31
      Een People manager beschermt zijn elftal naar de buitenwereld (pers/publiek) en weet intern de juiste prikkel te raken zodat ze voor je door het vuur gaan.... pusic doet dat ook net als een koeman alleen heeft koeman heel ietsjes beter materiaal.... een verbeek bijvoorbeeld kraakt zijn spelers gewoon af voor de camera... voor de kritische fan heeeeerlijk eindelijk iemand die die verwende veelverdienende snotapen eens de waarheid zegt! Voor het runnen van een elftal funest...
    Er zit ook nog iets tussen het afbranden en (te) veel complimenten Frank. En jou defenitie van people manager gaat dan ook niet op. Pusic weet duidelijk de juiste snaar niet te raken.
  • 24 Jan 2019 om 07:37
    • Quote van 24 Jan 2019 om 01:01
      Rare definitie heb je dan. Een trainer mag best kritisch zijn over het optreden en het resultaat van de ploeg, het is alleen wel zaak om over individuele spelers niet hard van stapel te lopen. Wij kunnen Hölscher hier tot de grond toe afbranden, maar dat kan Pusic idd niet. Mij stoort de slappe taal van Pusic, ik zie zijn ''toespraken'' terug op het veld. Ondanks dat de supporters er altijd zijn en vechten voor ons bestaan, doen de spelers en de staf dat veel te weinig
    Dat om de hete brei heen draaien Frank, daar zijn we in Nederland goed in geworden. Doet die ene Rutte in Den Haag ook en pist ins ondertussen lekker tegen het been. Als trainer kun je rustig zeggen dat er spelers waren die redelijk verzaakt hebben en dat dit niet kan en not done is. Ik proef nog net geen jubelstemming. Hij geeft ze te vaak het gevoel dat ze best goed bezig zijn. Maar de supporters maak je echt niks wijs. Maar ondanks dat er genoeg op aan te merken valt heb ik de 2e helft best genoten.
  • 24 Jan 2019 om 01:01
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:31
      Een People manager beschermt zijn elftal naar de buitenwereld (pers/publiek) en weet intern de juiste prikkel te raken zodat ze voor je door het vuur gaan.... pusic doet dat ook net als een koeman alleen heeft koeman heel ietsjes beter materiaal.... een verbeek bijvoorbeeld kraakt zijn spelers gewoon af voor de camera... voor de kritische fan heeeeerlijk eindelijk iemand die die verwende veelverdienende snotapen eens de waarheid zegt! Voor het runnen van een elftal funest...
    Rare definitie heb je dan. Een trainer mag best kritisch zijn over het optreden en het resultaat van de ploeg, het is alleen wel zaak om over individuele spelers niet hard van stapel te lopen. Wij kunnen Hölscher hier tot de grond toe afbranden, maar dat kan Pusic idd niet. Mij stoort de slappe taal van Pusic, ik zie zijn ''toespraken'' terug op het veld. Ondanks dat de supporters er altijd zijn en vechten voor ons bestaan, doen de spelers en de staf dat veel te weinig
  • 23 Jan 2019 om 23:31
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:23
      Waar heb ik gezegd dat Koeman geen people manager is? Goed ik vind people manager een erg vaag en relatief begrip, kan er niet zoveel mee en eigenlijk is elke hoofdcoach een people manager, de ene weet de groep alleen net iets beter bij elkaar te krijgen dan de ander
    Een People manager beschermt zijn elftal naar de buitenwereld (pers/publiek) en weet intern de juiste prikkel te raken zodat ze voor je door het vuur gaan.... pusic doet dat ook net als een koeman alleen heeft koeman heel ietsjes beter materiaal.... een verbeek bijvoorbeeld kraakt zijn spelers gewoon af voor de camera... voor de kritische fan heeeeerlijk eindelijk iemand die die verwende veelverdienende snotapen eens de waarheid zegt! Voor het runnen van een elftal funest...
  • 23 Jan 2019 om 23:23
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:11
      Koeman is juist een People manager die depay weet te raken!
    Waar heb ik gezegd dat Koeman geen people manager is? Goed ik vind people manager een erg vaag en relatief begrip, kan er niet zoveel mee en eigenlijk is elke hoofdcoach een people manager, de ene weet de groep alleen net iets beter bij elkaar te krijgen dan de ander
  • 23 Jan 2019 om 23:19
    Dat deze man nog trainer is bij de club is mij een raadsel totaal geen inzicht spelers op de verkeerde plekken en ga maar door
  • 23 Jan 2019 om 23:11
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:18
      Verbeek is een raar verhaal, maar ik vond hem niet meer de Verbeek van vroeger. Het rauwe houthakkersimago was er gewoon af, Verbeek was Verbeek niet meer. Als ik even Depay als voorbeeld mag nemen, die functioneerde totaal niet onder randdebiel Blind, dat is eigenlijk net zoals Pusic iemand die er de ballen van snapt. Nu onder Koeman, die altijd kritisch is en duidelijke regels oplegt, floreert hij en is hij na VVD de belangrijkste speler van NL. En ja de people managers regeren misschien, maar ook die kunnen en moeten kritisch zijn, anders wordt je net zo hard de laan uitgestuurd als al die andere slapjanussen
    Koeman is juist een People manager die depay weet te raken!
  • 23 Jan 2019 om 23:07
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:03
      Ik denk dat wel begrijpt wat ik bedoel met keuzes maken. Er zijn heel veel uitstekende talenten en spelers die verkeerde keuzes maken en daardoor hun eigen toekomst vergooien. En dat bedoel ik de keuze is altijd bij een speler zelf in allerlei opzichten.
    Excuses, daar heb je idd wel gelijk mee. Niet alle spelers hebben de juiste mentaliteit idd.
  • 23 Jan 2019 om 23:03
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:58
      je laatste zin, meen je dat nou echt? Spelers moeten maar zelf weten of ze er iets mee doen. Manmanman. Ze krijgen betaald, laat ze maar zorgen dat ze op hun best zijn. Een holscher kan er niks van, maar zet ook geen stap te veel. Dan hoor je op de tribune gezet te worden en nooit meer opgesteld te worden. Dat laatste snapt die trainer niet, daarom en vele fouten meer zorgen ervoor dat zijn contract niet verlengd mag worden. Dat wil jij toch niet lezen want het ligt nooit aan twente, trainer of spelers in jouw ogen.
    Ik denk dat wel begrijpt wat ik bedoel met keuzes maken. Er zijn heel veel uitstekende talenten en spelers die verkeerde keuzes maken en daardoor hun eigen toekomst vergooien. En dat bedoel ik de keuze is altijd bij een speler zelf in allerlei opzichten.
  • 23 Jan 2019 om 22:59
    Misschien een idee, Laukart in de spits.
  • 23 Jan 2019 om 22:58
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:23
      Ja de vinger op de zere plek neer leggen voor de camera's doe je niet als je een goede trainer wilt zijn. De media geilt hier graag op maar Pusic gaat hier niet op in. De spelers worden na deze wedstrijd en alle andere wedstrijden via beelden genoeg duidelijk gemaakt wat goed ging en verkeerd ging. En daar kunnen ze zelf leering uit trekken of niets mee doen dat is de keuze van de spelers zelf.
    je laatste zin, meen je dat nou echt? Spelers moeten maar zelf weten of ze er iets mee doen. Manmanman. Ze krijgen betaald, laat ze maar zorgen dat ze op hun best zijn. Een holscher kan er niks van, maar zet ook geen stap te veel. Dan hoor je op de tribune gezet te worden en nooit meer opgesteld te worden. Dat laatste snapt die trainer niet, daarom en vele fouten meer zorgen ervoor dat zijn contract niet verlengd mag worden. Dat wil jij toch niet lezen want het ligt nooit aan twente, trainer of spelers in jouw ogen.
  • 23 Jan 2019 om 22:46
    Neemt niet weg dat we zeker 2versterkingen er bij moeten hebben. Over tot de realiteit anders gaan we echt niet promoveren .
  • 23 Jan 2019 om 22:23
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:09
      Problemen uitvergroten? Nee gewoon de vinger op de zere plek leggen. Voetballers zijn verwende kwalletjes met veel te dure auto's en kleding. Als die jongens niet scherp worden gehouden zullen ze er niks aan doen. Maarja welkom in Nederland waar we helemaal in de ban zijn van het feminisme en MeToo en dat soort veel te veel uitvergrote dingen waar vooral wij als mannen de dupe van zijn
    Ja de vinger op de zere plek neer leggen voor de camera's doe je niet als je een goede trainer wilt zijn. De media geilt hier graag op maar Pusic gaat hier niet op in. De spelers worden na deze wedstrijd en alle andere wedstrijden via beelden genoeg duidelijk gemaakt wat goed ging en verkeerd ging. En daar kunnen ze zelf leering uit trekken of niets mee doen dat is de keuze van de spelers zelf.
  • 23 Jan 2019 om 22:18
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:12
      Nee juist omdat het verwende rijke mannetjes zijn moet je een band met ze krijgen dat ze voor je willen werken... heb je toch met verbeek gezien? Het is ook niet mijn manier of hoe ik vind hoe het moet gaan... maar welkom in de wereld van de miljoenenbranche... de People managers regeren!
    Verbeek is een raar verhaal, maar ik vond hem niet meer de Verbeek van vroeger. Het rauwe houthakkersimago was er gewoon af, Verbeek was Verbeek niet meer. Als ik even Depay als voorbeeld mag nemen, die functioneerde totaal niet onder randdebiel Blind, dat is eigenlijk net zoals Pusic iemand die er de ballen van snapt. Nu onder Koeman, die altijd kritisch is en duidelijke regels oplegt, floreert hij en is hij na VVD de belangrijkste speler van NL. En ja de people managers regeren misschien, maar ook die kunnen en moeten kritisch zijn, anders wordt je net zo hard de laan uitgestuurd als al die andere slapjanussen
  • 23 Jan 2019 om 22:12
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:09
      Problemen uitvergroten? Nee gewoon de vinger op de zere plek leggen. Voetballers zijn verwende kwalletjes met veel te dure auto's en kleding. Als die jongens niet scherp worden gehouden zullen ze er niks aan doen. Maarja welkom in Nederland waar we helemaal in de ban zijn van het feminisme en MeToo en dat soort veel te veel uitvergrote dingen waar vooral wij als mannen de dupe van zijn
    Nee juist omdat het verwende rijke mannetjes zijn moet je een band met ze krijgen dat ze voor je willen werken... heb je toch met verbeek gezien? Het is ook niet mijn manier of hoe ik vind hoe het moet gaan... maar welkom in de wereld van de miljoenenbranche... de People managers regeren!
  • 23 Jan 2019 om 22:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:01
      De meeste voetballers zijn twijfelaars die graag willen maar niet altijd het maximale kunnen. Als je dan ook nog eens trainer hebt die problemen gaat uitvergroten wat los je daar mee op, helemaal niets hier creëer je meer problemen mee. Pusic zal voor de camera's de spelers beschermen en niet voor onnodige onrust zorgen. In de nagesprekken met de spelersgroep en individuel met spelers zal hij een hele andere benadering hebben.
    Juist! En idem dito praten ze extern met respect over een tegenstander en benoemen ze de sterke punten en intern benoemen ze de punten waar ze te pakken zijn en zeggen ze van: aanpakken !
  • 23 Jan 2019 om 22:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:01
      De meeste voetballers zijn twijfelaars die graag willen maar niet altijd het maximale kunnen. Als je dan ook nog eens trainer hebt die problemen gaat uitvergroten wat los je daar mee op, helemaal niets hier creëer je meer problemen mee. Pusic zal voor de camera's de spelers beschermen en niet voor onnodige onrust zorgen. In de nagesprekken met de spelersgroep en individuel met spelers zal hij een hele andere benadering hebben.
    Problemen uitvergroten? Nee gewoon de vinger op de zere plek leggen. Voetballers zijn verwende kwalletjes met veel te dure auto's en kleding. Als die jongens niet scherp worden gehouden zullen ze er niks aan doen. Maarja welkom in Nederland waar we helemaal in de ban zijn van het feminisme en MeToo en dat soort veel te veel uitvergrote dingen waar vooral wij als mannen de dupe van zijn
  • 23 Jan 2019 om 22:01
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:34
      Hij geeft z'n spelers wel erg vaak complimenten, terwijl ze die lang niet altijd verdienen. Een trainer die inhoudelijk spelers iets bijbrengt en verder neutraal zou zijn na zo'n wedstrijd, is in ieders belang beter. Jammer genoeg is Pusic meer een knuffelopa die vooral probeert om geen gezichtsverlies te lijden binnen de groep, toon eens kloten, zelfs als je die niet eens hebt!
    De meeste voetballers zijn twijfelaars die graag willen maar niet altijd het maximale kunnen. Als je dan ook nog eens trainer hebt die problemen gaat uitvergroten wat los je daar mee op, helemaal niets hier creëer je meer problemen mee. Pusic zal voor de camera's de spelers beschermen en niet voor onnodige onrust zorgen. In de nagesprekken met de spelersgroep en individuel met spelers zal hij een hele andere benadering hebben.
  • 23 Jan 2019 om 21:54
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:47
      Je kan inderdaad beter doen zoals verbeek deed: je spelers afkraken... zodat ze niet voor je gaan lopen... dat is indd beter
    +100
  • 23 Jan 2019 om 21:51
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:47
      We zijn niet meer het twente van 10 jaar geleden, is dat zo moeilijk te begrijpen?
    Goh!
  • 23 Jan 2019 om 21:47
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:41
      Ik ben het hier volledig mee eens! Met zo een slecht Willem 2 had je gewoon moeten winnnen! Ga je schamen Pusic
    We zijn niet meer het twente van 10 jaar geleden, is dat zo moeilijk te begrijpen?
  • 23 Jan 2019 om 21:47
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:34
      Hij geeft z'n spelers wel erg vaak complimenten, terwijl ze die lang niet altijd verdienen. Een trainer die inhoudelijk spelers iets bijbrengt en verder neutraal zou zijn na zo'n wedstrijd, is in ieders belang beter. Jammer genoeg is Pusic meer een knuffelopa die vooral probeert om geen gezichtsverlies te lijden binnen de groep, toon eens kloten, zelfs als je die niet eens hebt!
    Je kan inderdaad beter doen zoals verbeek deed: je spelers afkraken... zodat ze niet voor je gaan lopen... dat is indd beter
  • 23 Jan 2019 om 21:41
    • Quote van 23 Jan 2019 om 21:34
      Hij geeft z'n spelers wel erg vaak complimenten, terwijl ze die lang niet altijd verdienen. Een trainer die inhoudelijk spelers iets bijbrengt en verder neutraal zou zijn na zo'n wedstrijd, is in ieders belang beter. Jammer genoeg is Pusic meer een knuffelopa die vooral probeert om geen gezichtsverlies te lijden binnen de groep, toon eens kloten, zelfs als je die niet eens hebt!
    Ik ben het hier volledig mee eens! Met zo een slecht Willem 2 had je gewoon moeten winnnen! Ga je schamen Pusic
  • 23 Jan 2019 om 21:36
    Ze krijgen wsnl morgen een extra vrije dag! Donderdag weer sjoelen achter gesloten deuren en dan vrijdag vol erop!
  • 23 Jan 2019 om 21:34
    Hij geeft z'n spelers wel erg vaak complimenten, terwijl ze die lang niet altijd verdienen. Een trainer die inhoudelijk spelers iets bijbrengt en verder neutraal zou zijn na zo'n wedstrijd, is in ieders belang beter. Jammer genoeg is Pusic meer een knuffelopa die vooral probeert om geen gezichtsverlies te lijden binnen de groep, toon eens kloten, zelfs als je die niet eens hebt!