Brama: ''Over het algemeen vond ik ons niveau niet bijster goed''

( 34 reacties)
Brama: ''Over het algemeen vond ik ons niveau niet bijster goed''

FC Twente werd woensdagavond met 2-3 verslagen door Willem II. De Enschedeërs kregen drie ongelukkige doelpunten tegen, maar de nederlaag is volgens aanvoerder Wout Brama terecht.

"We waren wel dichtbij, maar als ik eerlijk ben, is de overwinning van Willem II terecht", vertelt hij FOX Sports. "In de eerste helft kwamen we er totaal niet uit. In de tweede helft breek de wedstrijd met de goal wel open, maar over het algemeen vond ik ons niveau niet bijster goed."

Brama genoot wel meer van het tweede bedrijf. "Dan zie je dat het ineens een bekerpotje wordt. De goal brak van de wedstrijden open en dan moet Willem II komen en daarna scoren wij weer snel. Dan krijg je een leukere wedstrijd. We hebben verloren, dat is balen. We hadden kans op de halve finale, hebben tweede keer voorgestaan, maar 't mocht niet zo zijn. Nu is het vizier gericht op zaterdag", aldus de middenvelder.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jan 2019 om 22:49
    • Quote van 24 Jan 2019 om 22:24
      Ja droom maar lekker verder en blijf ook kritisch Dan gaat het allemaal goed komen bij fctwente.?? Maar ik ben niet zo'n fan van groene thee ik haal liever iets te drinken in de veste zoals ik dit gisteren ook heb gedaan.
    Lekker de polonaise blijven lopen en iedereen met terechte kritiek af blijven kraken. Twente staat ondanks pusic 2e en als er niemand bijkomt gaan ze niet promoveren. Kom je dan wel achter
  • 24 Jan 2019 om 22:24
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:09
      Goedzo John. Jij zat gisteren avond lekker thuis onder een dekentje met een kopje verse muntthee te luisteren naar de commentator van FOX die een sterke kijk op het spelletje heeft. Nietsnutten Drommel en Pusic vonden het aardig gaan, en deelde zelfs complimenten uit. De enigste speler die de top heeft gehaald was terecht kritisch. Maar dat doet pijn he John, kritiek op je favoriete clubje. Is niks van waar!! Hoe durft Wout dat te zeggen. En jari? Helaas ook te licht bevonden. Kan niet beter, dus kom je ook niet mee verder. Doorselecteren!!
    Ja droom maar lekker verder en blijf ook kritisch Dan gaat het allemaal goed komen bij fctwente.?? Maar ik ben niet zo'n fan van groene thee ik haal liever iets te drinken in de veste zoals ik dit gisteren ook heb gedaan.
  • 24 Jan 2019 om 13:12
    • Quote van 24 Jan 2019 om 12:37
      Ik vind het altijd wat lastiger om de wedstrijd te analyseren vanuit het stadion, maar ik kreeg het gevoel dat Ricardinho in alle drie de tegendoelpunten een groot aandeel had. Zeker bij de 2-2 laat hij zich kinderlijk verrassen nadat de rechtsback ook al verzuimde om in te grijpen. Dan kan je nog zo'n sterk centrum hebben (hoewel ze gisteren veel moeite hadden met die sterke Griek), maar als de backs zoveel voorzetten laten komen wordt het wel erg lastig.
    Dat had ik precies hetzelfde. Bij de 2-2 reageerde hij te laat waardoor de voorzet gegeven kon worden. Hij heeft altijd een goede drive naar voren en doet zijn best, maar hij is gewoon te traag in omschakelmomenten en verdedigende acties (motoriek). Ach ja..dat is ook wel de verwachting van een 34 jarige verdediger.

    en voor de andere tegen goals. Eigen goal gewoon pech...2-3 is zonder overtuiging de bal weg willen koppen.
  • 24 Jan 2019 om 12:37
    Ik vind het altijd wat lastiger om de wedstrijd te analyseren vanuit het stadion, maar ik kreeg het gevoel dat Ricardinho in alle drie de tegendoelpunten een groot aandeel had. Zeker bij de 2-2 laat hij zich kinderlijk verrassen nadat de rechtsback ook al verzuimde om in te grijpen. Dan kan je nog zo'n sterk centrum hebben (hoewel ze gisteren veel moeite hadden met die sterke Griek), maar als de backs zoveel voorzetten laten komen wordt het wel erg lastig.
  • 24 Jan 2019 om 12:35
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:09
      Goedzo John. Jij zat gisteren avond lekker thuis onder een dekentje met een kopje verse muntthee te luisteren naar de commentator van FOX die een sterke kijk op het spelletje heeft. Nietsnutten Drommel en Pusic vonden het aardig gaan, en deelde zelfs complimenten uit. De enigste speler die de top heeft gehaald was terecht kritisch. Maar dat doet pijn he John, kritiek op je favoriete clubje. Is niks van waar!! Hoe durft Wout dat te zeggen. En jari? Helaas ook te licht bevonden. Kan niet beter, dus kom je ook niet mee verder. Doorselecteren!!
    Doorselecteren, helemaal mee eens.
  • 24 Jan 2019 om 12:02
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:45
      Oosterwijk hou op man,is een ramp
    minimaal 2 echte goeie voetballers erbij en het hele elftal zal beter worden ..zo gaat het niet lukken
  • 24 Jan 2019 om 11:56
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:16
      Juist Oosterwijk speelde best redelijk won veel van zijn persoonlijke duels. En speelde vaak de goede kleur aan je ziet dat deze speler meer gaat druven en minder gaat twijfelen. En kom eens met voorbeelden van gisteren wat hij allemaal verkeerd deed. Het is zo makkelijk om kritisch te zijn maar onderbouw deze kritiek eens met feiten
    Wedstrijd gevolgd hij speelde gewoon als een slappe dweil pik. Mensen worden behoorlijk moe van jou sociaal pedagogische goedlullende gezeik man.
  • 24 Jan 2019 om 09:37
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:04
      Man man Brama geeft altijd uitstekende reacties. Hij weet dat juist altijd goed in te schatten. Dat jij zo N wijsneus van fox zn mening serieus neemt zegt meer over jou inzicht.
    Hij wil alleen maar positieve dingen horen en lezen over twente, mensen met een andere mening snappen er niks van. Hij maakt zijn punt dan door 1 fox analist zijn mening aan te halen, het gros waaronder brama zeggen wat anders maar die snappen het dan weer niet. Niet serieus te nemen, zeker als je oosterwijk goed genoeg vind
  • 24 Jan 2019 om 09:22
    Zo jammer dat alleen Brama het blijkbaar snapt. Leuk mee doen of het gevoel hebben dat je had kunnen winnen heb je geen zak aan. Brama heeft die winnaarsmentaliteit en dat moeten ze allemaal krijgen. Maar zolang de trainer na zulk soort wedstrijden blijft zeggen dat ze het goed gedaan hebben gebeurt dat niet. De lat moet omhoog!
  • 24 Jan 2019 om 09:09
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:34
      Heb je ook gehoord wat de verslaggever van fox net na de wedstrijd zei. Hij had het over een uitstekende wedstrijd van fctwente. Ik wil hier ook mee zeggen dat brama teleurgesteld is en daardoor in de emoties een reactie geeft. Die niet altijd realistisch is
    Goedzo John. Jij zat gisteren avond lekker thuis onder een dekentje met een kopje verse muntthee te luisteren naar de commentator van FOX die een sterke kijk op het spelletje heeft. Nietsnutten Drommel en Pusic vonden het aardig gaan, en deelde zelfs complimenten uit. De enigste speler die de top heeft gehaald was terecht kritisch. Maar dat doet pijn he John, kritiek op je favoriete clubje. Is niks van waar!! Hoe durft Wout dat te zeggen. En jari? Helaas ook te licht bevonden. Kan niet beter, dus kom je ook niet mee verder. Doorselecteren!!
  • 24 Jan 2019 om 09:04
    • Quote van 24 Jan 2019 om 09:04
      Man man Brama geeft altijd uitstekende reacties. Hij weet dat juist altijd goed in te schatten. Dat jij zo N wijsneus van fox zn mening serieus neemt zegt meer over jou inzicht.
    Bedoel maar
  • 24 Jan 2019 om 09:04
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:34
      Heb je ook gehoord wat de verslaggever van fox net na de wedstrijd zei. Hij had het over een uitstekende wedstrijd van fctwente. Ik wil hier ook mee zeggen dat brama teleurgesteld is en daardoor in de emoties een reactie geeft. Die niet altijd realistisch is
    Man man Brama geeft altijd uitstekende reacties. Hij weet dat juist altijd goed in te schatten. Dat jij zo N wijsneus van fox zn mening serieus neemt zegt meer over jou inzicht.
  • 24 Jan 2019 om 08:45
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:40
      Wat Oosterwijk allemaal verkeerd deed? Hij verloor vrijwel al z'n kopduels van veel kleinere spelers, nam bijna geen enkele bal fatsoenlijk aan en verpestte een paar keer een counter door de bal naar de verkeerde kleur te spelen. Maar schijnbaar heeft Oosterwijk al een contract getekend bij Willem II omdat jij zegt dat hij hem wel naar de goede kleur speelde.
    Oosterwijk hou op man,is een ramp
  • 24 Jan 2019 om 08:40
    • Quote van 24 Jan 2019 om 08:16
      Juist Oosterwijk speelde best redelijk won veel van zijn persoonlijke duels. En speelde vaak de goede kleur aan je ziet dat deze speler meer gaat druven en minder gaat twijfelen. En kom eens met voorbeelden van gisteren wat hij allemaal verkeerd deed. Het is zo makkelijk om kritisch te zijn maar onderbouw deze kritiek eens met feiten
    Wat Oosterwijk allemaal verkeerd deed? Hij verloor vrijwel al z'n kopduels van veel kleinere spelers, nam bijna geen enkele bal fatsoenlijk aan en verpestte een paar keer een counter door de bal naar de verkeerde kleur te spelen. Maar schijnbaar heeft Oosterwijk al een contract getekend bij Willem II omdat jij zegt dat hij hem wel naar de goede kleur speelde.
  • 24 Jan 2019 om 08:16
    • Quote van 24 Jan 2019 om 00:14
      Wat was het weer slecht de 1ste helft. En dat die trainer nog steeds Oosterwijk in de basis zet. Die Oosterwijk is een parodie van het voetbal. Wat is die slecht. Hij moet iets van de trainer weten wat niemand mag weten. Of die poeslief is gewoon knetter gek
    Juist Oosterwijk speelde best redelijk won veel van zijn persoonlijke duels. En speelde vaak de goede kleur aan je ziet dat deze speler meer gaat druven en minder gaat twijfelen. En kom eens met voorbeelden van gisteren wat hij allemaal verkeerd deed. Het is zo makkelijk om kritisch te zijn maar onderbouw deze kritiek eens met feiten
  • 24 Jan 2019 om 08:12
    • Quote van 24 Jan 2019 om 07:28
      Ik snap ook niet dat hij niet in een soort 4-4-2 gaat spelen totdat er wel een geschikte spits komt. Maar dan heb je bij eigen aanvallen een snelle omschakeling en vooral aansluiting nodig. Gister bij een 2-3 achterstand bleven er nog 7(!!!) spelers op eigen helft hangen. En waarom potverdorie bij een cornerbal tegen alle 11 spelers un de eigen 16???? Bal wordt weggerost en kan daar simpel door één van 3-4 verdedigers van de tegenpartij worden opgepikt. Zet gewoon 2-spelers buiten je eigen 16 en eentje rond de middenlijn.
    Ik roep al het hele jaar dat ze 442 moeten spelen. Met Boere of Oosterwijk speel je ook maar met 10 man.
  • 24 Jan 2019 om 07:28
    • Quote van 24 Jan 2019 om 00:14
      Wat was het weer slecht de 1ste helft. En dat die trainer nog steeds Oosterwijk in de basis zet. Die Oosterwijk is een parodie van het voetbal. Wat is die slecht. Hij moet iets van de trainer weten wat niemand mag weten. Of die poeslief is gewoon knetter gek
    Ik snap ook niet dat hij niet in een soort 4-4-2 gaat spelen totdat er wel een geschikte spits komt. Maar dan heb je bij eigen aanvallen een snelle omschakeling en vooral aansluiting nodig. Gister bij een 2-3 achterstand bleven er nog 7(!!!) spelers op eigen helft hangen. En waarom potverdorie bij een cornerbal tegen alle 11 spelers un de eigen 16???? Bal wordt weggerost en kan daar simpel door één van 3-4 verdedigers van de tegenpartij worden opgepikt. Zet gewoon 2-spelers buiten je eigen 16 en eentje rond de middenlijn.
  • 24 Jan 2019 om 07:05
    • Quote van 24 Jan 2019 om 00:14
      Wat was het weer slecht de 1ste helft. En dat die trainer nog steeds Oosterwijk in de basis zet. Die Oosterwijk is een parodie van het voetbal. Wat is die slecht. Hij moet iets van de trainer weten wat niemand mag weten. Of die poeslief is gewoon knetter gek
    Amen
  • 24 Jan 2019 om 07:04
    • Quote van 24 Jan 2019 om 06:10
      Sommige doen net of brama heilig is, maar brama is ook gewoon een middelmaat voetballer niks meer en niks minder .Maar goed sommigen kunnen er niet tegen wordt daar wat van gezegd wordt.Hij verbloemt zijn mooie praatjes beetje met zijn matige spel jschijnbaar een mooi pasje en je bent de man van de wedstrijd daar nemen mensen genoeg mee het is om te lachen echt
    Ach kijk toch weer een snel op zijn teentjes getrapt omdat hij niet tegen de waarheid kan beetje sneu dit.
  • 24 Jan 2019 om 07:03
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:42
      Hou toch op , pfffff
    Hou toch op vent, pffff
  • 24 Jan 2019 om 06:10
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:20
      Wat moeten we nou weer met jouw reactie dan... Reactie van Brama is beter dan die van Pusic iig, gewoon jammer dat we verloren hebben en nu vol op de competitie
    Sommige doen net of brama heilig is, maar brama is ook gewoon een middelmaat voetballer niks meer en niks minder .Maar goed sommigen kunnen er niet tegen wordt daar wat van gezegd wordt.Hij verbloemt zijn mooie praatjes beetje met zijn matige spel jschijnbaar een mooi pasje en je bent de man van de wedstrijd daar nemen mensen genoeg mee het is om te lachen echt
  • 24 Jan 2019 om 05:00
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:16
      Ikzeg. Vanavond op de terugweg naar huis stopt mijn kar. Gelukkig waren er mensen op straat die mij hebben geholpen. En morgen vroeg halen ze mij op. Om mijn kar weer mee te nemen naar mijn huis. Ik bedank deze mensen die in de kou mij hebben geholpen, en een van hun is ook een echte Twente fan. Er zijn toch ook nog gelukkig goede vertrouwbare mensen. Nog maals bedankt hiervoor.
    Ben jij heeeel toevallig die fanatieke trotse supporter met een sjaal voorop zijn karretje die ik ruim voor de start soms vrolijk zingend de Horstlindelaan zie afrijden?
  • 24 Jan 2019 om 00:14
    Wat was het weer slecht de 1ste helft. En dat die trainer nog steeds Oosterwijk in de basis zet. Die Oosterwijk is een parodie van het voetbal. Wat is die slecht. Hij moet iets van de trainer weten wat niemand mag weten. Of die poeslief is gewoon knetter gek
  • 23 Jan 2019 om 23:37
    Ze hebben er voor geknokt. Je kunt de spelers niet veel kwalijk nemen. Helaas net niet genoeg. Natuurlijk was het spel niet geweldig maar je speelde tegen een Eredivisie ploeg uit het linkerrijtje en met Zekhnini en een fatsoenlijke spits erbij had dit nog wel eens anders kunnen aflopen. Juist in deze wedstrijd had je Zekhnini nodig gehad voor de omschakeling met zijn snelheid.
  • 23 Jan 2019 om 23:26
    • Quote van 23 Jan 2019 om 23:16
      Ikzeg. Vanavond op de terugweg naar huis stopt mijn kar. Gelukkig waren er mensen op straat die mij hebben geholpen. En morgen vroeg halen ze mij op. Om mijn kar weer mee te nemen naar mijn huis. Ik bedank deze mensen die in de kou mij hebben geholpen, en een van hun is ook een echte Twente fan. Er zijn toch ook nog gelukkig goede vertrouwbare mensen. Nog maals bedankt hiervoor.
    Gelukkig ben je veilig thuisgekomen, Ik! En prachtig dat er ook nog goede mensen op deze planeet bestaan!
  • 23 Jan 2019 om 23:20
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:42
      Hou toch op , pfffff
    Wat moeten we nou weer met jouw reactie dan... Reactie van Brama is beter dan die van Pusic iig, gewoon jammer dat we verloren hebben en nu vol op de competitie
  • 23 Jan 2019 om 23:16
    Ikzeg. Vanavond op de terugweg naar huis stopt mijn kar. Gelukkig waren er mensen op straat die mij hebben geholpen. En morgen vroeg halen ze mij op. Om mijn kar weer mee te nemen naar mijn huis. Ik bedank deze mensen die in de kou mij hebben geholpen, en een van hun is ook een echte Twente fan. Er zijn toch ook nog gelukkig goede vertrouwbare mensen. Nog maals bedankt hiervoor.
  • 23 Jan 2019 om 22:42
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:13
      Onze eigenlijke coach, deze man heeft 10x meer voetbalverstand dan Pusic. Ik zit net even Pusic met Brama te vergelijken qua wat ze als voetballer allemaal hebben bereikt, nou Pusic dus helemaal niks en Brama eigenlijk alles. Brama heeft de beker en de landstitel gewonnen, en daarnaast ook nog eens minuten gemaakt in het Nederlands elftal. Wat ben ik ongelofelijk blij dat deze man weer bij ons speelt. Wout, zonder jou zouden we nergens zijn!
    Hou toch op , pfffff
  • 23 Jan 2019 om 22:40
    Ikzeg. Een ding wil ik nog wel kwijt, stel AUB nooit meer holcher op.
  • 23 Jan 2019 om 22:38
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:34
      Ik vond het niveau vanavond niet eens zo slecht zoals Brama zei, zeker niet als ik ze met de potjes uit de KK divisie vergelijk.
      Zag ze veel strijd leveren in de tweede helft, en ook wel leuke voetbal momenten gezien.
      Als ze nog ergens een scorende spits en een buitenspeler weg kunnen plukken, dan wordt het een ander verhaal in de KK divisie.
    Ikzeg. Rs u heeft gelijk. Het is gewoon zonder dat we hebben verloren.
  • 23 Jan 2019 om 22:34
    Heb je ook gehoord wat de verslaggever van fox net na de wedstrijd zei. Hij had het over een uitstekende wedstrijd van fctwente. Ik wil hier ook mee zeggen dat brama teleurgesteld is en daardoor in de emoties een reactie geeft. Die niet altijd realistisch is
  • 23 Jan 2019 om 22:34
    • Quote van 23 Jan 2019 om 22:13
      Onze eigenlijke coach, deze man heeft 10x meer voetbalverstand dan Pusic. Ik zit net even Pusic met Brama te vergelijken qua wat ze als voetballer allemaal hebben bereikt, nou Pusic dus helemaal niks en Brama eigenlijk alles. Brama heeft de beker en de landstitel gewonnen, en daarnaast ook nog eens minuten gemaakt in het Nederlands elftal. Wat ben ik ongelofelijk blij dat deze man weer bij ons speelt. Wout, zonder jou zouden we nergens zijn!
    Ik vond het niveau vanavond niet eens zo slecht zoals Brama zei, zeker niet als ik ze met de potjes uit de KK divisie vergelijk.
    Zag ze veel strijd leveren in de tweede helft, en ook wel leuke voetbal momenten gezien.
    Als ze nog ergens een scorende spits en een buitenspeler weg kunnen plukken, dan wordt het een ander verhaal in de KK divisie.
  • 23 Jan 2019 om 22:13
    Onze eigenlijke coach, deze man heeft 10x meer voetbalverstand dan Pusic. Ik zit net even Pusic met Brama te vergelijken qua wat ze als voetballer allemaal hebben bereikt, nou Pusic dus helemaal niks en Brama eigenlijk alles. Brama heeft de beker en de landstitel gewonnen, en daarnaast ook nog eens minuten gemaakt in het Nederlands elftal. Wat ben ik ongelofelijk blij dat deze man weer bij ons speelt. Wout, zonder jou zouden we nergens zijn!
  • 23 Jan 2019 om 22:10
    Klopt een goede en realistisch analyse van het spel van onze selectie vandaag.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›