Homepage » Eerste elftal » 'Opluchting' bij Willem II: ''Die hadden we schriftelijk kunnen afdoen''

'Opluchting' bij Willem II: ''Die hadden we schriftelijk kunnen afdoen''

( 12 reacties)
'Opluchting' bij Willem II: ''Die hadden we schriftelijk kunnen afdoen''

FC Twente werd woensdagavond in de kwartfinale van het bekertoernooi uitgeschakeld door Willem II. De Tukkers kwamen twee keer op voorsprong, maar verloren toch met 2-3. Willem II was blij met de overwinning.

"Opluchting is wel het goede woord, gezien het verloop van de wedstrijd", zegt aanvoerder Freek Heerkens. "In de eerste helft speelden we in een veel te laag tempo en waren er nauwelijks kansen, die hadden we net zo goed schriftelijk kunnen afdoen. Halverwege spraken we af om vanuit de nul te spelen en allemaal een tandje bij te schakelen, maar het leek wel alsof we die tegengoals nodig hadden, want daarna kenden we onze beste fases."

Willem II liet zien over veerkracht te beschikken. "Die 1-1 was lekker, maar dan krijg je meteen wéér een tik met die 2-1", blikt Heerkens terug in gesprek met Voetbal International. "Oogden we vermoeid? Ik snap best dat dat vanaf de tribune zo leek, inderdaad. Maar eigenlijk mag dat niet, we moeten allemaal in staat zijn om twee keer in een paar dagen tijd gas te geven. Dat we vandaag veerkracht hebben getoond is positief."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jan 2019 om 07:48
    • Quote van 25 Jan 2019 om 07:24
      Ja in JvH als boegbeeld inderdaad, maar dat heb ik jou al 188 maal uitgelegd. Niet in 3 functies ANS, en ook daar ben jij van op de hoogte. Ik ben een antisupporter, een Twente hater, ik geniet ervan als het slecht gaat bij de club en zit vol met leedvermaak?


      Weet je wat jij bent? Een slappeling die zich niet aan uitgesproken beloftes kan houden. Jij wilt nu ook al de maat gaan bepalen voor UtrechtseTukker inzake voetbaltechnische zaken door sarcastische opmerkingen te maken?


      Wie ben jij eigenlijk....ANS de dirigent? In mijn ogen raak je steeds meer gefrustreerd omdat je niets bestuurlijks kunt melden...is het niet? Ik heb de bijdrage van Rijvers niet gelezen, en ga jouw verwijzing daar naartoe negeren omdat ik niet naar jouw pijpen ga dansen.


      Ik denk dat jij beter tot je recht komt op een ondernemers forum ANS......
    idd laten we het over zinnige voetbaltechnische zaken hebben en niet meer op en over jouw gezwets hier .
  • 25 Jan 2019 om 07:24
    • Quote van 24 Jan 2019 om 19:17
      Vertrouwen in TvL? Dat had je toch ook in JvH!!! Wie neemt jou nu nog serieus ? Jij hebt jezelf helemaal naar de kloten geschreven. Jij bent een antisupporter, een Twente hater, je geniet ervan als het slecht gaat bij de club en zit vol met leedvermaak. Verder verwijs ik naar de bijdrage van Rijvers van gisteren. Opvallend is dat je niet reageert op de voor jou vernietigende bijdrages. Typisch TC.
    Ja in JvH als boegbeeld inderdaad, maar dat heb ik jou al 188 maal uitgelegd. Niet in 3 functies ANS, en ook daar ben jij van op de hoogte. Ik ben een antisupporter, een Twente hater, ik geniet ervan als het slecht gaat bij de club en zit vol met leedvermaak?


    Weet je wat jij bent? Een slappeling die zich niet aan uitgesproken beloftes kan houden. Jij wilt nu ook al de maat gaan bepalen voor UtrechtseTukker inzake voetbaltechnische zaken door sarcastische opmerkingen te maken?


    Wie ben jij eigenlijk....ANS de dirigent? In mijn ogen raak je steeds meer gefrustreerd omdat je niets bestuurlijks kunt melden...is het niet? Ik heb de bijdrage van Rijvers niet gelezen, en ga jouw verwijzing daar naartoe negeren omdat ik niet naar jouw pijpen ga dansen.


    Ik denk dat jij beter tot je recht komt op een ondernemers forum ANS......
  • 24 Jan 2019 om 20:05
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:59
      Dat doet ANS niet....nooit eigenlijk. ANS zou zich ook nooit met voetbalzaken bezighouden....alleen bestuurlijke...tenminste dat waren destijds zijn eigen woorden. Edoch levert ANS dan wel kritiek....op jou deze keer?



      Voor mijn part schreeuw je 10.000 namen kerel. Dit is een voetbalforum...een uitlaatklep om je ideeën, fantasieën frustratie en blijdschap te (kunnen) delen inzake spelers, tactieken, transfers, een wedstrijd en/of bestuurlijke zaken c.q. beslissingen. Mensen worden niet verplicht om te moeten lezen en/of te reageren.


      ANS heeft geen vertrouwen in Tedjen.....ik wel. Geef die man de kans zich nu te bewijzen als "einzelgänger". Natuurlijk heeft Tedken wel een fout gemaakt door Hölscher mee te nemen naar FC Twente. Aan de andere kant heeft hij ook voor Aitor gezorgd en Rafik Zekhnini. Voor Ted geldt maar 1 taak: promotie materiaal leveren aan Pusic met de aanwezige pleuries die hiervoor beschikbaar zijn.
    gelukkig lopen een aantal contracten eind dit seizoen af..
  • 24 Jan 2019 om 19:17
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:59
      Dat doet ANS niet....nooit eigenlijk. ANS zou zich ook nooit met voetbalzaken bezighouden....alleen bestuurlijke...tenminste dat waren destijds zijn eigen woorden. Edoch levert ANS dan wel kritiek....op jou deze keer?



      Voor mijn part schreeuw je 10.000 namen kerel. Dit is een voetbalforum...een uitlaatklep om je ideeën, fantasieën frustratie en blijdschap te (kunnen) delen inzake spelers, tactieken, transfers, een wedstrijd en/of bestuurlijke zaken c.q. beslissingen. Mensen worden niet verplicht om te moeten lezen en/of te reageren.


      ANS heeft geen vertrouwen in Tedjen.....ik wel. Geef die man de kans zich nu te bewijzen als "einzelgänger". Natuurlijk heeft Tedken wel een fout gemaakt door Hölscher mee te nemen naar FC Twente. Aan de andere kant heeft hij ook voor Aitor gezorgd en Rafik Zekhnini. Voor Ted geldt maar 1 taak: promotie materiaal leveren aan Pusic met de aanwezige pleuries die hiervoor beschikbaar zijn.
    Vertrouwen in TvL? Dat had je toch ook in JvH!!! Wie neemt jou nu nog serieus ? Jij hebt jezelf helemaal naar de kloten geschreven. Jij bent een antisupporter, een Twente hater, je geniet ervan als het slecht gaat bij de club en zit vol met leedvermaak. Verder verwijs ik naar de bijdrage van Rijvers van gisteren. Opvallend is dat je niet reageert op de voor jou vernietigende bijdrages. Typisch TC.
  • 24 Jan 2019 om 13:59
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:04
      Wie zie jij graag komen dan? Kom op ANS spreek je wens is een keer uit. Niks doen is geen oplossing. Niks doen is geen promotie. Inversteren NU voor het te laat is. Ben benieuwd met wat voor tropische verrassing TvL op de proppen komt.
    Dat doet ANS niet....nooit eigenlijk. ANS zou zich ook nooit met voetbalzaken bezighouden....alleen bestuurlijke...tenminste dat waren destijds zijn eigen woorden. Edoch levert ANS dan wel kritiek....op jou deze keer?



    Voor mijn part schreeuw je 10.000 namen kerel. Dit is een voetbalforum...een uitlaatklep om je ideeën, fantasieën frustratie en blijdschap te (kunnen) delen inzake spelers, tactieken, transfers, een wedstrijd en/of bestuurlijke zaken c.q. beslissingen. Mensen worden niet verplicht om te moeten lezen en/of te reageren.


    ANS heeft geen vertrouwen in Tedjen.....ik wel. Geef die man de kans zich nu te bewijzen als "einzelgänger". Natuurlijk heeft Tedken wel een fout gemaakt door Hölscher mee te nemen naar FC Twente. Aan de andere kant heeft hij ook voor Aitor gezorgd en Rafik Zekhnini. Voor Ted geldt maar 1 taak: promotie materiaal leveren aan Pusic met de aanwezige pleuries die hiervoor beschikbaar zijn.
  • 24 Jan 2019 om 13:21
    • Quote van 24 Jan 2019 om 13:04
      Wie zie jij graag komen dan? Kom op ANS spreek je wens is een keer uit. Niks doen is geen oplossing. Niks doen is geen promotie. Inversteren NU voor het te laat is. Ben benieuwd met wat voor tropische verrassing TvL op de proppen komt.
    Je moet het zelf weten ut, maar wij kunnen niks anders doen dan afwachten waar van leeuwen mee komt. Het heeft dus niet zoveel zin om steeds zoveel namen te droppen.
  • 24 Jan 2019 om 13:04
    • Quote van 24 Jan 2019 om 12:08
      Dit is nr. 1.184 van spelers die jij graag naar Twente ziet komen. Ik snap niet dat TvL niets doet met jouw fantastische adviezen, onbegrijpelijk.
    Wie zie jij graag komen dan? Kom op ANS spreek je wens is een keer uit. Niks doen is geen oplossing. Niks doen is geen promotie. Inversteren NU voor het te laat is. Ben benieuwd met wat voor tropische verrassing TvL op de proppen komt.
  • 24 Jan 2019 om 12:08
    • Quote van 24 Jan 2019 om 11:22
      Off: Rutten (RSC Anderlecht) wil af van 11 spelers. Hij wil samen met Verschueren snijden in de selectie. Laat Rutten a.u.b Ted hiervan op de hoogte brengen! Mohammed Dauda interesante speler.
    Dit is nr. 1.184 van spelers die jij graag naar Twente ziet komen. Ik snap niet dat TvL niets doet met jouw fantastische adviezen, onbegrijpelijk.
  • 24 Jan 2019 om 12:02
    • Quote van 24 Jan 2019 om 11:22
      Off: Rutten (RSC Anderlecht) wil af van 11 spelers. Hij wil samen met Verschueren snijden in de selectie. Laat Rutten a.u.b Ted hiervan op de hoogte brengen! Mohammed Dauda interesante speler.
    RSCA zal voor deze spelers geld willen zien in de vorm van transfer- of huursom of sakarisbijdrage. Er zal echt nog wat bijkomen, maar FCT moet hiervoor wel kijken naar positie, kwaliteit, karakter en kosten.
  • 24 Jan 2019 om 11:27
    Luka Azdic (RSC Anderlecht) intersante linksbuiten om te huren. Mag ook vertrekken van Rutten. Sla je slag Ted en Pusic!!
  • 24 Jan 2019 om 11:23
    • Quote van 24 Jan 2019 om 11:22
      Off: Rutten (RSC Anderlecht) wil af van 11 spelers. Hij wil samen met Verschueren snijden in de selectie. Laat Rutten a.u.b Ted hiervan op de hoogte brengen! Mohammed Dauda interesante speler.
    Ted heeft zijn verlanglijstje allang opgestuurd denk ik.
  • 24 Jan 2019 om 11:22
    Off: Rutten (RSC Anderlecht) wil af van 11 spelers. Hij wil samen met Verschueren snijden in de selectie. Laat Rutten a.u.b Ted hiervan op de hoogte brengen! Mohammed Dauda interesante speler.