Homepage » Eerste elftal » VIDEO | Samenvatting: FC Twente ruim langs Sparta Rotterdam

VIDEO | Samenvatting: FC Twente ruim langs Sparta Rotterdam

( 109 reacties)
VIDEO | Samenvatting: FC Twente ruim langs Sparta Rotterdam

FC Twente heeft vanavond voor de achtste keer op rij gewonnen in de Keuken Kampioen divisie. In Rotterdam werd Sparta met 0-3 verslagen. Uitstekende zaken deed de ploeg daarmee, want door puntenverlies van FC Den Bosch is het gat nu zes punten.

Aitor kon FC Twente al een vroege voorsprong bezorgen, maar na een goede aanval was zijn inzet niet goed genoeg. De eerste treffer kwam van de voet van Tom Boere. De Tukkers kregen een strafschop en Boere faalde niet. Kort voor rust verdubbelde aanvoerder Bijen de score. De vrije trap van Aitor kwam terecht bij Bijen die de bal binnenschoot. 

In de tweede helft begon Twente weer sterk, Oosterwijk raakte eerst nog de paal en even later werd de 0-3 op het scorebord gezet. Een voorzet vanaf de rechterkant werd nog aangeraakt door Bart Vriends die daarmee de derde treffer onvermijdelijk maakte. Kansen op de 0-4 kreeg Twente wel, maar het grootste hoogtepunt na de 0-3 was het debuut van Fred Friday, hij verving Tom Boere na een uur spelen. 

Opstelling FC Twente: Drommel, Nacho, Gonzalez, Bijen, Ricardinho, Van der Heyden, Smith, Aitor, Hamdaoui (Laukart 68'), Boere (Friday 61'), Oosterwijk (Assaidi 78')

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Feb 2019 om 08:29
    • Quote van 10 Feb 2019 om 22:06
      Dit is echt fout BAM. verzinsels, borrelpraat, geruchten, kom eens met feiten.
    Nou ja, rond die tijd was Rutten wel redelijk actief aanwezig. Het zou mij niet eens verbazen als er een kern van waarheid in zit. Als Ted daarnaast ook nog een basisplaats voor Holscher afdwingt, dan is het fiasco compleet.
  • 10 Feb 2019 om 22:06
    • Quote van 10 Feb 2019 om 16:46
      En in die periode is Fred zich er nadrukkelijk mee gaan bemoeien (heb ik me laten vertellen)
    Dit is echt fout BAM. verzinsels, borrelpraat, geruchten, kom eens met feiten.
  • 10 Feb 2019 om 16:46
    • Quote van 9 Feb 2019 om 18:00
      Het ligt volgens mij meer aan de ruimtes die we defensief weggeven dan aan het systeem op zich. Tot de slechte periode in november werd vaak naïef naar voren gevoetbald en werden we weggecounterd.
    En in die periode is Fred zich er nadrukkelijk mee gaan bemoeien (heb ik me laten vertellen)
  • 9 Feb 2019 om 22:05
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:31
      Of op de melodie van Guantanamera: Cantalapiedra.
    Jaja dat moet hem worden. Scandeert lekker weg!
  • 9 Feb 2019 om 21:19
    • Quote van 9 Feb 2019 om 19:32
      Ik ben geen huilende Kroaat Frank. ;)
    Misschien geen Kroaat, maar een huilebalk ben je zeker wel.
  • 9 Feb 2019 om 20:22
    • Quote van 9 Feb 2019 om 17:32
      Ikzeg. Gg. U heeft een punt. Ik heb altijd gezegd onze pusic heeft Hulp nodig. En in mijn ogen was dat zeker zo.en wat holscher betreft, heb ik nooit begrepen waarom meneer pusic hem altijd op stelde. Ik begrijp überhaupt niet wat ie er in zag,zet peet daar neer. En dat is gisteren avond gelukkig gebeurt. Ik moet ook eerlijk bekennen dat wij met zeer slecht voetbal en verkeerd wisselen toch hebben kunnen winnen. Ikzeg. De heer pusic had daarin Hulp nodig, maar op de een of andere manier zijn de jongens achter hem gaan staan .en ze voetballen nu als team. Dan is de conclusie dat de heer pusic het toch voor elkaar heeft gekregen om als team te winnen.
    Ben het helemaal met jou conclusie eens.
  • 9 Feb 2019 om 20:19
    • Quote van 9 Feb 2019 om 18:42
      Niemand kan Pusic begrijpen beste Ik. Zelfs God begrijpt hem volgens mij niet. Hulp heeft Pusic nooit gewild, en dus kreeg hij geen hulp.
    Gek he , dat ik het verhaal van beste IK heel anders lees dan jou .
  • 9 Feb 2019 om 19:44
    • Quote van 9 Feb 2019 om 19:32
      Ik ben geen huilende Kroaat Frank. ;)
    Hahaha
  • 9 Feb 2019 om 19:32
    • Quote van 9 Feb 2019 om 18:55
      Jij lijkt dan wel wat op pusic
    Ik ben geen huilende Kroaat Frank. ;)
  • 9 Feb 2019 om 19:32
    • Quote van 9 Feb 2019 om 19:10
      En uiteindelijk blijkt dat ook te werken, want hij heeft het aardig op de rails staan.
    Totdat Hölscher weer inzetbaar is......... x_x
  • 9 Feb 2019 om 19:19
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:31
      Of op de melodie van Guantanamera: Cantalapiedra.
    We hebben natuurlijk al 'I love you baby', maar de walk on-song van Rob Cross (feeling hot, hot, hot) lijkt mij ook wel leuk.
  • 9 Feb 2019 om 19:10
    • Quote van 9 Feb 2019 om 18:42
      Niemand kan Pusic begrijpen beste Ik. Zelfs God begrijpt hem volgens mij niet. Hulp heeft Pusic nooit gewild, en dus kreeg hij geen hulp.
    En uiteindelijk blijkt dat ook te werken, want hij heeft het aardig op de rails staan.
  • 9 Feb 2019 om 18:57
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:31
      Of op de melodie van Guantanamera: Cantalapiedra.
    Dat is um!
  • 9 Feb 2019 om 18:55
    • Quote van 9 Feb 2019 om 18:42
      Niemand kan Pusic begrijpen beste Ik. Zelfs God begrijpt hem volgens mij niet. Hulp heeft Pusic nooit gewild, en dus kreeg hij geen hulp.
    Jij lijkt dan wel wat op pusic
  • 9 Feb 2019 om 18:42
    • Quote van 9 Feb 2019 om 17:32
      Ikzeg. Gg. U heeft een punt. Ik heb altijd gezegd onze pusic heeft Hulp nodig. En in mijn ogen was dat zeker zo.en wat holscher betreft, heb ik nooit begrepen waarom meneer pusic hem altijd op stelde. Ik begrijp überhaupt niet wat ie er in zag,zet peet daar neer. En dat is gisteren avond gelukkig gebeurt. Ik moet ook eerlijk bekennen dat wij met zeer slecht voetbal en verkeerd wisselen toch hebben kunnen winnen. Ikzeg. De heer pusic had daarin Hulp nodig, maar op de een of andere manier zijn de jongens achter hem gaan staan .en ze voetballen nu als team. Dan is de conclusie dat de heer pusic het toch voor elkaar heeft gekregen om als team te winnen.
    Niemand kan Pusic begrijpen beste Ik. Zelfs God begrijpt hem volgens mij niet. Hulp heeft Pusic nooit gewild, en dus kreeg hij geen hulp.
  • 9 Feb 2019 om 18:40
    • Quote van 9 Feb 2019 om 16:45
      sommigen begrijpen niet dat een nieuw team samenstellen, incl. organisatie, automatismen etc, waarin de spelers optimaal tot hun recht komen, simpelweg tijd kost. Dat er op 1 juli 2018 slechts 10 contractspelers waren, FcT technisch failliet was en Pusic niet eens een contract had, is veelal "vergeten"...... TvL en MP hebben vanaf het begin aangegeven dat de schade tijdens de 1e competitiehelft beperkt moest worden en dat er in de 2e helft geoogst moest worden...... precies dat gebeurt nu......
    Dan had FC Twente ook wel 50% korting mogen geven op SCC in plaats van 20% Citro...
  • 9 Feb 2019 om 18:38
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:25
      Vanaf begin heb ik hem met simpele voetbalfeiten om de oren geslagen. Noem het geen Camp Nou, maar simpele basis voetbal abc'tjes. Blijkbaar waren dat enkelen of misschien wel velen met mij eens, maar eigenlijk interesseert mij het geen zak of mensen het wel of niet met mij eens zijn. Ik zag in de basis zoveel dingen week in week uit godsgruwelijk mis gaan waarvan ik mij hardop afvroeg; waarom ziet een bvo-trainer als Pusic dit niet. En nu eindelijk valt de puzzel zo te zien in elkaar. Mede omdat Hölscher gelukkig geblesseerd is. Hopelijk is de weg ingeslagen naar "Eind goed al goed"
    Zodra Hölscher weer fit is, staat hij erin Ket....
  • 9 Feb 2019 om 18:07
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:01
      Ik heb wel eens de indruk dat jij denkt dat je in Camp Nou zit, helaas is dat niet zo. Dat Pusic mogelijk verkeerde keuzes maakt is toch niet raar, welke trainer doet dat niet. Voetbal is geen 1+1=2. Weet jij veel waarom Holscher steeds opgesteld werd. Teamprocessen spelen een grote rol, hebben wij weinig zicht op. Waar ik me aan gestoord heb ik het volledig affakkelen van de trainer met andere redenen dan voetbalredenen. Blijkt ook nu wel weer door alle likes die je van steeds hetzelfde groepje krijgt. De Gele Hesjes Brigade. Pusic levert gewoon prima werk, boven verwachting met een groep die echt niet van het talent overloopt. Oftewel hij haalt het onderste uit de kan. Ik kan er wel van genieten.
    Ik heb er tot aan de winterstop helemaal niet van genoten!
  • 9 Feb 2019 om 18:00
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:31
      Sinds er 4-4-2 wordt gespeelt staat het. Boere stond heel goed te ballen en komt veel beter tot zijn recht. Misschien ligt het ook aan de druk voor hem, nu is er bijna altijd een lopende man waar hij op kan afgeven. De voorzet rond de 10e minut was bijvoorbeeld echt geweldig. Mooi deze lijn doorzetten!
    Het ligt volgens mij meer aan de ruimtes die we defensief weggeven dan aan het systeem op zich. Tot de slechte periode in november werd vaak naïef naar voren gevoetbald en werden we weggecounterd.
  • 9 Feb 2019 om 17:32
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:01
      Ik heb wel eens de indruk dat jij denkt dat je in Camp Nou zit, helaas is dat niet zo. Dat Pusic mogelijk verkeerde keuzes maakt is toch niet raar, welke trainer doet dat niet. Voetbal is geen 1+1=2. Weet jij veel waarom Holscher steeds opgesteld werd. Teamprocessen spelen een grote rol, hebben wij weinig zicht op. Waar ik me aan gestoord heb ik het volledig affakkelen van de trainer met andere redenen dan voetbalredenen. Blijkt ook nu wel weer door alle likes die je van steeds hetzelfde groepje krijgt. De Gele Hesjes Brigade. Pusic levert gewoon prima werk, boven verwachting met een groep die echt niet van het talent overloopt. Oftewel hij haalt het onderste uit de kan. Ik kan er wel van genieten.
    Ikzeg. Gg. U heeft een punt. Ik heb altijd gezegd onze pusic heeft Hulp nodig. En in mijn ogen was dat zeker zo.en wat holscher betreft, heb ik nooit begrepen waarom meneer pusic hem altijd op stelde. Ik begrijp überhaupt niet wat ie er in zag,zet peet daar neer. En dat is gisteren avond gelukkig gebeurt. Ik moet ook eerlijk bekennen dat wij met zeer slecht voetbal en verkeerd wisselen toch hebben kunnen winnen. Ikzeg. De heer pusic had daarin Hulp nodig, maar op de een of andere manier zijn de jongens achter hem gaan staan .en ze voetballen nu als team. Dan is de conclusie dat de heer pusic het toch voor elkaar heeft gekregen om als team te winnen.
  • 9 Feb 2019 om 16:45
    • Quote van 9 Feb 2019 om 16:24
      Ik geef het op, simpeler dan dit wordt het niet meer vandaag.
    sommigen begrijpen niet dat een nieuw team samenstellen, incl. organisatie, automatismen etc, waarin de spelers optimaal tot hun recht komen, simpelweg tijd kost. Dat er op 1 juli 2018 slechts 10 contractspelers waren, FcT technisch failliet was en Pusic niet eens een contract had, is veelal "vergeten"...... TvL en MP hebben vanaf het begin aangegeven dat de schade tijdens de 1e competitiehelft beperkt moest worden en dat er in de 2e helft geoogst moest worden...... precies dat gebeurt nu......
  • 9 Feb 2019 om 16:32
    • Quote van 9 Feb 2019 om 16:24
      Ik geef het op, simpeler dan dit wordt het niet meer vandaag.
    Gelukkig snel de grens over jij. Tjussss
  • 9 Feb 2019 om 16:24
    • Quote van 9 Feb 2019 om 16:08
      Precies kerel heeft mega veel wedstrijden met geluk gewonnen. Was ook mega eigenwijs qwa opstellingen door toeval valt het gelukkig in elkaar.
    Ik geef het op, simpeler dan dit wordt het niet meer vandaag.
  • 9 Feb 2019 om 16:09
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:31
      Of op de melodie van Guantanamera: Cantalapiedra.
    Haha deze is helemaal perfect, kan haast niet passender!
  • 9 Feb 2019 om 16:08
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:25
      Vanaf begin heb ik hem met simpele voetbalfeiten om de oren geslagen. Noem het geen Camp Nou, maar simpele basis voetbal abc'tjes. Blijkbaar waren dat enkelen of misschien wel velen met mij eens, maar eigenlijk interesseert mij het geen zak of mensen het wel of niet met mij eens zijn. Ik zag in de basis zoveel dingen week in week uit godsgruwelijk mis gaan waarvan ik mij hardop afvroeg; waarom ziet een bvo-trainer als Pusic dit niet. En nu eindelijk valt de puzzel zo te zien in elkaar. Mede omdat Hölscher gelukkig geblesseerd is. Hopelijk is de weg ingeslagen naar "Eind goed al goed"
    Precies kerel heeft mega veel wedstrijden met geluk gewonnen. Was ook mega eigenwijs qwa opstellingen door toeval valt het gelukkig in elkaar.
  • 9 Feb 2019 om 15:43
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:31
      Of op de melodie van Guantanamera: Cantalapiedra.
    Eens!!!
  • 9 Feb 2019 om 15:25
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:01
      Ik heb wel eens de indruk dat jij denkt dat je in Camp Nou zit, helaas is dat niet zo. Dat Pusic mogelijk verkeerde keuzes maakt is toch niet raar, welke trainer doet dat niet. Voetbal is geen 1+1=2. Weet jij veel waarom Holscher steeds opgesteld werd. Teamprocessen spelen een grote rol, hebben wij weinig zicht op. Waar ik me aan gestoord heb ik het volledig affakkelen van de trainer met andere redenen dan voetbalredenen. Blijkt ook nu wel weer door alle likes die je van steeds hetzelfde groepje krijgt. De Gele Hesjes Brigade. Pusic levert gewoon prima werk, boven verwachting met een groep die echt niet van het talent overloopt. Oftewel hij haalt het onderste uit de kan. Ik kan er wel van genieten.
    Vanaf begin heb ik hem met simpele voetbalfeiten om de oren geslagen. Noem het geen Camp Nou, maar simpele basis voetbal abc'tjes. Blijkbaar waren dat enkelen of misschien wel velen met mij eens, maar eigenlijk interesseert mij het geen zak of mensen het wel of niet met mij eens zijn. Ik zag in de basis zoveel dingen week in week uit godsgruwelijk mis gaan waarvan ik mij hardop afvroeg; waarom ziet een bvo-trainer als Pusic dit niet. En nu eindelijk valt de puzzel zo te zien in elkaar. Mede omdat Hölscher gelukkig geblesseerd is. Hopelijk is de weg ingeslagen naar "Eind goed al goed"
  • 9 Feb 2019 om 15:01
    • Quote van 9 Feb 2019 om 13:02
      Gemakkelijk scoren of niet? We zitten al in februari en eindelijk is blijkbaar het kwartje gevallen bij de trainer. Vele gele hesjes, waarvan jij zegt dat ze geen verstand van voetbal hebben, droegen in sept/okt al de mogelijke oplossingen aan via dit blog, dus ja, het schijnt dat de trein op de rails staat. Met nadruk op schijnt. En laten we onze lieve Heer danken dat Hölscher geblesseerd is en hopelijk blijft. Niet voor hemzelf, maar voor het wel en wee van de club en haar supporters.
    Ik heb wel eens de indruk dat jij denkt dat je in Camp Nou zit, helaas is dat niet zo. Dat Pusic mogelijk verkeerde keuzes maakt is toch niet raar, welke trainer doet dat niet. Voetbal is geen 1+1=2. Weet jij veel waarom Holscher steeds opgesteld werd. Teamprocessen spelen een grote rol, hebben wij weinig zicht op. Waar ik me aan gestoord heb ik het volledig affakkelen van de trainer met andere redenen dan voetbalredenen. Blijkt ook nu wel weer door alle likes die je van steeds hetzelfde groepje krijgt. De Gele Hesjes Brigade. Pusic levert gewoon prima werk, boven verwachting met een groep die echt niet van het talent overloopt. Oftewel hij haalt het onderste uit de kan. Ik kan er wel van genieten.
  • 9 Feb 2019 om 14:44
    • Quote van 9 Feb 2019 om 13:59
      Jouw conclusie is totaal verzonnen....niets meer...


      Ik til deze vreugde over het weekend heen, en ik denk velen met mij. Vanaf maandag gaat bij mij de knop om. Dit weekend kan voor mij niet meer stuk. En dat is mijn mening.....
    Beste TC, nu sla je de plank toch helemaal mis. Ik "verzin" niets. Een kwestie van "het glas is halfleeg of halfvol"..... Jij en vele anderen mogen van mij best het hele weekeinde feestvieren..... er zijn mensen die ook nog werken en de schakelaar al omgezet hebben.....
  • 9 Feb 2019 om 14:08
    • Quote van 9 Feb 2019 om 12:24
      Zwakzinnig zijn mensen als jij, jullie hebben hem en diverse spelers helemaal afgemaakt, heerlijk dat de mensen die er wel vertrouwen in hadden en geduld hebben betoogd gelijk hebben gekregen, kritisch zijn mag, maar jullie gedrag is maar een woord voor totaal respectloos tegen eigen mensen van de club, overigens snap ik al die euforie nu ook niet, vrijdag weer een moeilijke uitwedstrijd, we zijn er nog niet, hopelijk houden ze de stijgende lijn vast, het begint er nu goed uit te zien, de gifbeker is leeg, we kunnen weer omhoogkijken, we kunnen het licht weer zien aan het einde van de tunnel, hoop dat sommigen hier die aan tunnelvisie lijden nu eindelijk eens vol achter de trainer en alle spelers gaan staan, beloning een mooi kamploensfeest einde seizoen!
    Zwakzinnig nog wel, jij durft eppie.
    Ieder zijn eigen mening, maar het leek in het begin toch ook nergens op.
    Dus logisch dat we in zon periode veel kritiek hadden.
    En het is nog oppassen dat we niet te hard van stapel lopen want het kan ook zo weer de andere kant opgaan.
    Dus laten we ze niet te veel ophemelen.
    Maar ik vind dat ze nu geen excuses meer kunnen aanvoeren, en gewoon voor het kampioenschap moeten gaan.
    Zo snel mogelijk weg uit die keuken beweging.
  • 9 Feb 2019 om 14:00
    • Quote van 9 Feb 2019 om 13:02
      Gemakkelijk scoren of niet? We zitten al in februari en eindelijk is blijkbaar het kwartje gevallen bij de trainer. Vele gele hesjes, waarvan jij zegt dat ze geen verstand van voetbal hebben, droegen in sept/okt al de mogelijke oplossingen aan via dit blog, dus ja, het schijnt dat de trein op de rails staat. Met nadruk op schijnt. En laten we onze lieve Heer danken dat Hölscher geblesseerd is en hopelijk blijft. Niet voor hemzelf, maar voor het wel en wee van de club en haar supporters.
    BAM


    +1000 Ket
  • 9 Feb 2019 om 14:00
    • Quote van 9 Feb 2019 om 13:02
      Gemakkelijk scoren of niet? We zitten al in februari en eindelijk is blijkbaar het kwartje gevallen bij de trainer. Vele gele hesjes, waarvan jij zegt dat ze geen verstand van voetbal hebben, droegen in sept/okt al de mogelijke oplossingen aan via dit blog, dus ja, het schijnt dat de trein op de rails staat. Met nadruk op schijnt. En laten we onze lieve Heer danken dat Hölscher geblesseerd is en hopelijk blijft. Niet voor hemzelf, maar voor het wel en wee van de club en haar supporters.
    Het kwartje is uit zijn oren gevallen ja, hij kan nu wat beter luisteren.
  • 9 Feb 2019 om 13:59
    • Quote van 9 Feb 2019 om 12:22
      Is mijn conclusie dat euforie gerechtvaardigd is? Als je mijn reactie leest, merk je dat ik er juist anders inzit. Blij? Jazeker, dat was gisteravond...... Vanaf vandaag is bij mij de schakelaar alweer om, er komen nog 14 wedstrijden..... Waardeloze wedstrijden? Ik heb wedstrijden gezien met steeds meer momenten, waar de kwaliteit te voorschijn kwam. Het was en is een lange weg, maar om daar nu zo negatief over te zijn? Ik heb de diepe dalen anders gezien en relativeer nu de hosanna stemming ook..... EN dat is mijn mening.... :-)
    Jouw conclusie is totaal verzonnen....niets meer...


    Ik til deze vreugde over het weekend heen, en ik denk velen met mij. Vanaf maandag gaat bij mij de knop om. Dit weekend kan voor mij niet meer stuk. En dat is mijn mening.....
  • 9 Feb 2019 om 13:57
    • Quote van 9 Feb 2019 om 13:28
      Er zijn mensen die een stuk verder doorschieten dan ik doe. Ik brand niet veel spelers af. Tim holscher ben ik klaar mee, hii kan er niks van maar doet ook zijn best niet. Als mensen zijn opstellen goed blijven praten kan ik mij daar erg boos om maken omdat het gezegd mag worden dat hij niet in de basis hoort. Het begon te lopen vanaf het moment dat holscher eruit ging, espinosa op 10 en zekhneni op de flank. Dat deed pusic pas in november. Dat criticasters dat eerder zagen geeft wel aan dat pusic het lang altijd niet goed ziet. Gister was echt goed, dat gaf ik ook wel eerlijk toe. Maar zoals die gast dan al je gelijk halen slaat nergens op. We zitten in februari en hebben focking 3 wedstrijden goed gespeeld. Komen nog hele moeilijke wedstrijden aan,laten we gewoon blijven doen
    100% mee eens.
  • 9 Feb 2019 om 13:57
    • Quote van 9 Feb 2019 om 13:02
      Gemakkelijk scoren of niet? We zitten al in februari en eindelijk is blijkbaar het kwartje gevallen bij de trainer. Vele gele hesjes, waarvan jij zegt dat ze geen verstand van voetbal hebben, droegen in sept/okt al de mogelijke oplossingen aan via dit blog, dus ja, het schijnt dat de trein op de rails staat. Met nadruk op schijnt. En laten we onze lieve Heer danken dat Hölscher geblesseerd is en hopelijk blijft. Niet voor hemzelf, maar voor het wel en wee van de club en haar supporters.
    +1
  • 9 Feb 2019 om 13:52
    Aitor is wel het gevaarlijkste wapen van Twente;
  • 9 Feb 2019 om 13:34
    • Quote van 9 Feb 2019 om 13:02
      Gemakkelijk scoren of niet? We zitten al in februari en eindelijk is blijkbaar het kwartje gevallen bij de trainer. Vele gele hesjes, waarvan jij zegt dat ze geen verstand van voetbal hebben, droegen in sept/okt al de mogelijke oplossingen aan via dit blog, dus ja, het schijnt dat de trein op de rails staat. Met nadruk op schijnt. En laten we onze lieve Heer danken dat Hölscher geblesseerd is en hopelijk blijft. Niet voor hemzelf, maar voor het wel en wee van de club en haar supporters.
    +1000
  • 9 Feb 2019 om 13:32
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:31
      Of op de melodie van Guantanamera: Cantalapiedra.
    Ik ben voor deze, zelfs als ik het zing klinkt ie goed!
  • 9 Feb 2019 om 13:28
    • Quote van 9 Feb 2019 om 12:24
      Zwakzinnig zijn mensen als jij, jullie hebben hem en diverse spelers helemaal afgemaakt, heerlijk dat de mensen die er wel vertrouwen in hadden en geduld hebben betoogd gelijk hebben gekregen, kritisch zijn mag, maar jullie gedrag is maar een woord voor totaal respectloos tegen eigen mensen van de club, overigens snap ik al die euforie nu ook niet, vrijdag weer een moeilijke uitwedstrijd, we zijn er nog niet, hopelijk houden ze de stijgende lijn vast, het begint er nu goed uit te zien, de gifbeker is leeg, we kunnen weer omhoogkijken, we kunnen het licht weer zien aan het einde van de tunnel, hoop dat sommigen hier die aan tunnelvisie lijden nu eindelijk eens vol achter de trainer en alle spelers gaan staan, beloning een mooi kamploensfeest einde seizoen!
    Er zijn mensen die een stuk verder doorschieten dan ik doe. Ik brand niet veel spelers af. Tim holscher ben ik klaar mee, hii kan er niks van maar doet ook zijn best niet. Als mensen zijn opstellen goed blijven praten kan ik mij daar erg boos om maken omdat het gezegd mag worden dat hij niet in de basis hoort. Het begon te lopen vanaf het moment dat holscher eruit ging, espinosa op 10 en zekhneni op de flank. Dat deed pusic pas in november. Dat criticasters dat eerder zagen geeft wel aan dat pusic het lang altijd niet goed ziet. Gister was echt goed, dat gaf ik ook wel eerlijk toe. Maar zoals die gast dan al je gelijk halen slaat nergens op. We zitten in februari en hebben focking 3 wedstrijden goed gespeeld. Komen nog hele moeilijke wedstrijden aan,laten we gewoon blijven doen
  • 9 Feb 2019 om 13:02
    • Quote van 9 Feb 2019 om 09:03
      Na gisterenavond moet ik toch concluderen dat de Gele Hesjes Brigade op dit forum geen tot weinig verstand hebben van voetbal. Ik ben blij voor mezelf, voor de club en voor de trainer die dus blijkbaar toch in staat is om een geoliede vechtmachine in elkaar te zetten en dat zonder zijn sterkhouders. Complimenten naar de TD en Trainer. Het wordt een mooi Twente jaar 2019.
    Gemakkelijk scoren of niet? We zitten al in februari en eindelijk is blijkbaar het kwartje gevallen bij de trainer. Vele gele hesjes, waarvan jij zegt dat ze geen verstand van voetbal hebben, droegen in sept/okt al de mogelijke oplossingen aan via dit blog, dus ja, het schijnt dat de trein op de rails staat. Met nadruk op schijnt. En laten we onze lieve Heer danken dat Hölscher geblesseerd is en hopelijk blijft. Niet voor hemzelf, maar voor het wel en wee van de club en haar supporters.
  • 9 Feb 2019 om 12:58
    Samenvatting duurt 5 minuten, dit zegt genoeg, meestal waren de samenvattingen van fct al naar 2 minuten klaar
  • 9 Feb 2019 om 12:55
    • Quote van 9 Feb 2019 om 12:21
      Die keeper van Sparta is ook kut of nie!!! Of ligt dat aan mij.
    Lekker toch?! Door zijn zwakke optreden de laatste tijd zijn wij practisch van één concurrent verlost.
  • 9 Feb 2019 om 12:52
    • Quote van 9 Feb 2019 om 12:50
      Ik was daar.. was idd wat onrustig bij de hoofdingang. Maar niks ernstigs. Stonden een beetje buiten te roepen.. niks meer niks minder
    Bedankt voor he snelle input
  • 9 Feb 2019 om 12:50
    • Quote van 9 Feb 2019 om 12:49
      Keek net de interviews terug van NA de wedstrijd... drenthe wist zich ontzettend op te winden omdat er supporters zo dringend de spelers tewoord wouden staan dat ze hebben geprobeert het spelershome te bestormen. Lees hier aleen niks over
    Ik was daar.. was idd wat onrustig bij de hoofdingang. Maar niks ernstigs. Stonden een beetje buiten te roepen.. niks meer niks minder
  • 9 Feb 2019 om 12:49
    Keek net de interviews terug van NA de wedstrijd... drenthe wist zich ontzettend op te winden omdat er supporters zo dringend de spelers tewoord wouden staan dat ze hebben geprobeert het spelershome te bestormen. Lees hier aleen niks over
  • 9 Feb 2019 om 12:44
    Van der Heijden/Hamdaiou nog altijd veel beter dan Hölscher.
  • 9 Feb 2019 om 12:40
    • Quote van 9 Feb 2019 om 12:21
      Die keeper van Sparta is ook kut of nie!!! Of ligt dat aan mij.
    Laatste jaren een goede constante keeper.
    Maar de laatste weken gaat het niet zo lekker met hem.
    Hij begon na nederlaag ook dit jaar goed met 5 wedstrijden op rij de 0.
    Maar hopelijk gaat hij straks tegen concurrenten van Twente weer punten pakken
  • 9 Feb 2019 om 12:24
    • Quote van 9 Feb 2019 om 09:56
      die eerste zin slaat gewoon nergens op. Je gelijk halen na de 3e fatsoenlijke wedstrijd van het jaar. Gister was het geweldig, maar wil eerst zien dat het veel vaker gebeurd. Pusic heeft genoeg fouten gemaakt, en het is een half jaar ruk geweest. Je gelijk dan nu na 1 wedstrijd halen is zwakzinnig. Na nec werd dit ook gelijk zo bejubeld en dat is is nu ook alweer ruim 1 maand geleden.
    Zwakzinnig zijn mensen als jij, jullie hebben hem en diverse spelers helemaal afgemaakt, heerlijk dat de mensen die er wel vertrouwen in hadden en geduld hebben betoogd gelijk hebben gekregen, kritisch zijn mag, maar jullie gedrag is maar een woord voor totaal respectloos tegen eigen mensen van de club, overigens snap ik al die euforie nu ook niet, vrijdag weer een moeilijke uitwedstrijd, we zijn er nog niet, hopelijk houden ze de stijgende lijn vast, het begint er nu goed uit te zien, de gifbeker is leeg, we kunnen weer omhoogkijken, we kunnen het licht weer zien aan het einde van de tunnel, hoop dat sommigen hier die aan tunnelvisie lijden nu eindelijk eens vol achter de trainer en alle spelers gaan staan, beloning een mooi kamploensfeest einde seizoen!
  • 9 Feb 2019 om 12:22
    • Quote van 9 Feb 2019 om 12:01
      Wie spreekt over euforie Citro....? Alleen jij volgens mij. Mogen wij allen dit weekend misschien gezamenlijk blij zijn na tal van waardeloze wedstrijden? Waardeloze wedstrijden in de zin van zaaddodend spel en/of verlies?
    Is mijn conclusie dat euforie gerechtvaardigd is? Als je mijn reactie leest, merk je dat ik er juist anders inzit. Blij? Jazeker, dat was gisteravond...... Vanaf vandaag is bij mij de schakelaar alweer om, er komen nog 14 wedstrijden..... Waardeloze wedstrijden? Ik heb wedstrijden gezien met steeds meer momenten, waar de kwaliteit te voorschijn kwam. Het was en is een lange weg, maar om daar nu zo negatief over te zijn? Ik heb de diepe dalen anders gezien en relativeer nu de hosanna stemming ook..... EN dat is mijn mening.... :-)
  • 9 Feb 2019 om 12:21
    Die keeper van Sparta is ook kut of nie!!! Of ligt dat aan mij.
  • 9 Feb 2019 om 12:01
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:45
      Het valt op dat de reacties van oorspronkelijk afbrandend, nu naar euforie reiken. Het lijkt wat voorbarig eerlijk gezegd. Natuurlijk was de wedstrijd van gisteravond positief, zeker na het wegvallen van Brama en Espinosa. Ook was het goed om te zien dat de organisatie stond en er een collectief aan het ontstaan is. De andere kant van de medaille is dat er nog 14 wedstrijden gespeeld moeten worden, waar in de 1e Divisie nog van alles kan gebeuren. Er zijn al supporters die aan het kampioenschap denken...... is dat niet wat voorbarig? Voor de goede orde: ik zeg niet dat een kampioenschap niet tot de mogelijkheden behoort, maar laten we met beide benen op de grond blijven staan...... Wat vorige week nog zeer negatief was, kan sinds gisteren niet euforisch zijn...... Mijn mening: er wordt gebouwd aan een team dat gedisciplineerd voetbalt en waar posities steeds beter dubbel bezet worden, wat ook nodig is naar het einde van deze knotsgekke competitie toe. We zijn er nog niet en gek genoeg moeten we concluderen dat de trainer (die er niets van kon), die veel fouten gemaakt heeft, er toch een team van weet te maken, dat voldoende kwaliteiten heeft om te promoveren. Ik ben er niet voor om van de daken te schreeuwen dat FcT wel even kampioen zal worden..... daar is het nog te vroeg voor.
    Wie spreekt over euforie Citro....? Alleen jij volgens mij. Mogen wij allen dit weekend misschien gezamenlijk blij zijn na tal van waardeloze wedstrijden? Waardeloze wedstrijden in de zin van zaaddodend spel en/of verlies?
  • 9 Feb 2019 om 11:52
    • Quote van 8 Feb 2019 om 23:29
      Ik denk dat Assaïdi veel schadelijker voor het team kan zijn dan Hölscher. Hölscher is misschien een van de mindere spelers, maar voor de rest veranderd er niet veel. Assaidi is een soort baas van het team, dat ligt niet aan Assaidi, die doet het prima en wil echt wel, maar ik denk dat het iets met de mediaaandacht voor hem van vorig jaar te maken heeft ofzo. Daardoor kan de hele balans zoek raken. Assaidi bedanken voor zijn inzet en lekker verkopen deze zomer (als hij nog een contract heeft, volgens mij loopt dat af).
    M.i. moet Assaidi rustig gebracht worden, hij is op dit moment nog niet pertinent nodig.... dat komt nog aan het einde van de competitie.... Het is belangrijk dat de bank een sterke bezetting kent, zodat spelers uit vorm simpel vervangen kunnen worden. Assaidi kan ook in de dienst van het elftal spelen, als het maar duidelijk is. Bedenk dat Zekhnini en Hamdaoui er volgend seizoen niet bij zullen zijn..... Mijn mening: elke speler is nog keihard nodig, daarom is het belangrijk dat iedereen fit wordt.....
  • 9 Feb 2019 om 11:45
    Het valt op dat de reacties van oorspronkelijk afbrandend, nu naar euforie reiken. Het lijkt wat voorbarig eerlijk gezegd. Natuurlijk was de wedstrijd van gisteravond positief, zeker na het wegvallen van Brama en Espinosa. Ook was het goed om te zien dat de organisatie stond en er een collectief aan het ontstaan is. De andere kant van de medaille is dat er nog 14 wedstrijden gespeeld moeten worden, waar in de 1e Divisie nog van alles kan gebeuren. Er zijn al supporters die aan het kampioenschap denken...... is dat niet wat voorbarig? Voor de goede orde: ik zeg niet dat een kampioenschap niet tot de mogelijkheden behoort, maar laten we met beide benen op de grond blijven staan...... Wat vorige week nog zeer negatief was, kan sinds gisteren niet euforisch zijn...... Mijn mening: er wordt gebouwd aan een team dat gedisciplineerd voetbalt en waar posities steeds beter dubbel bezet worden, wat ook nodig is naar het einde van deze knotsgekke competitie toe. We zijn er nog niet en gek genoeg moeten we concluderen dat de trainer (die er niets van kon), die veel fouten gemaakt heeft, er toch een team van weet te maken, dat voldoende kwaliteiten heeft om te promoveren. Ik ben er niet voor om van de daken te schreeuwen dat FcT wel even kampioen zal worden..... daar is het nog te vroeg voor.
  • 9 Feb 2019 om 11:34
    5 december liep twente tegen een dikke nederlaag op tegen Ajax, we hadden 4 punten achterstand op de koploper Den Bosch en Pusic lag volgens de telegraaf zwaar onder vuur bij de spelersgroep. Vervolgens wint twente 8 wedstrijden op rij, speelt aantrekkelijk en goed voetbal. Ik zou zeggen: knap gedaan, en Pusic heeft hier een behoorlijk aandeel in gehad
  • 9 Feb 2019 om 11:31
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:14
      Of op de melodie van onze Nederlands Spaanse topper Que si, que no: Ai - tor, Ai - tor, Aitor Cantalapiedra Hij maakt ze dol, en scoort z'n goal als Messi en Neeeymar Nu moet je toch wel wat input hebben om volgende week iets te kunnen zingen, succes ;)
    Of op de melodie van Guantanamera: Cantalapiedra.
  • 9 Feb 2019 om 11:14
    • Quote van 9 Feb 2019 om 01:22
      Waarom hebben we nog geen liedje voor aitor? ????
    Of op de melodie van onze Nederlands Spaanse topper Que si, que no: Ai - tor, Ai - tor, Aitor Cantalapiedra Hij maakt ze dol, en scoort z'n goal als Messi en Neeeymar Nu moet je toch wel wat input hebben om volgende week iets te kunnen zingen, succes ;)
  • 9 Feb 2019 om 09:56
    • Quote van 9 Feb 2019 om 09:03
      Na gisterenavond moet ik toch concluderen dat de Gele Hesjes Brigade op dit forum geen tot weinig verstand hebben van voetbal. Ik ben blij voor mezelf, voor de club en voor de trainer die dus blijkbaar toch in staat is om een geoliede vechtmachine in elkaar te zetten en dat zonder zijn sterkhouders. Complimenten naar de TD en Trainer. Het wordt een mooi Twente jaar 2019.
    die eerste zin slaat gewoon nergens op. Je gelijk halen na de 3e fatsoenlijke wedstrijd van het jaar. Gister was het geweldig, maar wil eerst zien dat het veel vaker gebeurd. Pusic heeft genoeg fouten gemaakt, en het is een half jaar ruk geweest. Je gelijk dan nu na 1 wedstrijd halen is zwakzinnig. Na nec werd dit ook gelijk zo bejubeld en dat is is nu ook alweer ruim 1 maand geleden.
  • 9 Feb 2019 om 09:48
    • Quote van 9 Feb 2019 om 04:15
      Je kunt zeggen wat je wilt maar Pusic heeft 8 wedstrijden, 24 punten. Het spel wordt steeds beter. Zonder Brama en Espinosa zag ik een team dat de tegenstander afjoeg op zijn eigen terrein. Geen verslapping bij een 3-0 voorsprong zoals tegen Helmond Sport. Daarin zie ik de hand van een goede trainer die de boel toch op de rit heeft gekregen.
    Waarvan akte
  • 9 Feb 2019 om 09:47
    • Quote van 9 Feb 2019 om 01:22
      Waarom hebben we nog geen liedje voor aitor? ????
    https://youtu.be/lX231hh1USk
  • 9 Feb 2019 om 09:47
    • Quote van 9 Feb 2019 om 04:52
      Nee waarom eerlijk gezegd, was goed vanavond en ook erg blij en trots in lichte mate maar laten we eerst even afwachten. We hebben dit seizoen ook heel veel SHIT gezien lijkt me.
    Zeker maar wil dat vergeten heb dit jaar echt de bodem gezien in de 42 jaar dat ik in het stadion zit!!! Wil nu weer naar boven zo snel mogelijk!
  • 9 Feb 2019 om 09:03
    Na gisterenavond moet ik toch concluderen dat de Gele Hesjes Brigade op dit forum geen tot weinig verstand hebben van voetbal. Ik ben blij voor mezelf, voor de club en voor de trainer die dus blijkbaar toch in staat is om een geoliede vechtmachine in elkaar te zetten en dat zonder zijn sterkhouders. Complimenten naar de TD en Trainer. Het wordt een mooi Twente jaar 2019.
  • 9 Feb 2019 om 09:02
    • Quote van 9 Feb 2019 om 01:22
      Waarom hebben we nog geen liedje voor aitor? ????
    Misschien omdat jij het nog niet ingezet hebt Frank?


    Misschien eens inzetten: Aitooor....sjalalalalalalalaaaa.....sjalalalalalalalaaaa.....sjalalalalalalalaaaa......Aitooor....Aitooor......



    Come on Frank.....you can do it. ;)
  • 9 Feb 2019 om 08:52
    • Quote van 9 Feb 2019 om 04:15
      Je kunt zeggen wat je wilt maar Pusic heeft 8 wedstrijden, 24 punten. Het spel wordt steeds beter. Zonder Brama en Espinosa zag ik een team dat de tegenstander afjoeg op zijn eigen terrein. Geen verslapping bij een 3-0 voorsprong zoals tegen Helmond Sport. Daarin zie ik de hand van een goede trainer die de boel toch op de rit heeft gekregen.
    De hand van een goede KKD trainer wellicht, maar vergeet niet dat 'koploper' zijn ook verkwikkend kan werken Joop. Ik heb namelijk tal van klote-wedstrijden de revue zien passeren....ook aan de hand van Pusic.



    Maar goed, het meest positieve vond ik gisteren het uithoudingsvermogen van de selectie. Ik ben erg blij nu, maar weet ook dat 1 zwaluw nog geen zomer maakt. Nu hoop ik dat FC Twente deze lijn voort zet....in spel en uithoudingsvermogen.
  • 9 Feb 2019 om 08:48
    • Quote van 9 Feb 2019 om 01:22
      Waarom hebben we nog geen liedje voor aitor? ????
    Aitor is er, Aitor is er, hey hey!
  • 9 Feb 2019 om 07:22
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:24
      Nee ik vergeet die 2-5 niet. De eerste seizoenshelft was waardeloos. Pas als hij het kampioenschap over de streep heeft getrokken mag hij op de platte kar. Tot die tijd blijf ik kritisch, maar hoe dan ook moet hij het seizoen afmaken. We hebben het grootste budget en de meeste individuele kwaliteit. Gelukkig komt dat nu allemaal tot uitdrukking
    We hebben het grootste budget, maar van het spelersbudget gaat het eerste miljoen al naar trainers die door JvH ontslagen zijn. Verder hebben wij nog wat spelers die overbetaalde krijgen door fouten in het verleden. Daarvan speelt een aantal ook nog eens niet of nauwelijks. De meeste jongens die dit seizoen zijn gekomen hadden qua financiële mogelijkheden ook door andere clubs gehuurd of vastgelegd kunnen worden. TvL heeft goed werk gedaan en Pusic maakt er uiteindelijk toch een team van.
  • 9 Feb 2019 om 05:06
    • Quote van 8 Feb 2019 om 23:38
      Iemand nog iets van de media man en Sparta TD Henk van Stee gehoord na vanavond ?
    vlgs die Kraai was Sparta gewoon erg slecht..
  • 9 Feb 2019 om 04:56
    • Quote van 9 Feb 2019 om 04:15
      Je kunt zeggen wat je wilt maar Pusic heeft 8 wedstrijden, 24 punten. Het spel wordt steeds beter. Zonder Brama en Espinosa zag ik een team dat de tegenstander afjoeg op zijn eigen terrein. Geen verslapping bij een 3-0 voorsprong zoals tegen Helmond Sport. Daarin zie ik de hand van een goede trainer die de boel toch op de rit heeft gekregen.
    Tja, Joop dankzij jou naamgenoot zitten we hier nog steeds nog. Ze hebben er n er de laatste jaren ook zelf een puinhoop van gemaakt maar toch. De kern van de "shit ligt bij JOOP, EN ALDO.
  • 9 Feb 2019 om 04:52
    • Quote van 8 Feb 2019 om 23:33
      Hahahaha was idd geen groot fan,maar ook geen voorstander voor zijn ontslag! Ik vind pusic prima voor dit moment als we promoveren hebben we wat anders nodig. Maar als iemand zo afgezaagd word verdiend hij nu ook de complimenten!
    Nee waarom eerlijk gezegd, was goed vanavond en ook erg blij en trots in lichte mate maar laten we eerst even afwachten. We hebben dit seizoen ook heel veel SHIT gezien lijkt me.
  • 9 Feb 2019 om 04:15
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:30
      Begin er zelf ook eff mee volgens mij ben je zelf ook zeer ontevreden geweest. En zolang we geen kampioen zijn blijft het een prutser PUNT
    Je kunt zeggen wat je wilt maar Pusic heeft 8 wedstrijden, 24 punten. Het spel wordt steeds beter. Zonder Brama en Espinosa zag ik een team dat de tegenstander afjoeg op zijn eigen terrein. Geen verslapping bij een 3-0 voorsprong zoals tegen Helmond Sport. Daarin zie ik de hand van een goede trainer die de boel toch op de rit heeft gekregen.
  • 9 Feb 2019 om 04:04
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:20
      Nou heren word tijd voor een verontschuldiging naar pusic toe hij heeft het aardig staan nu!!! Met als grootste winst een team waar iedereen voor elkaar strijd waar Verbeek ons liet degraderen brengt pusic ons terug nu jullie weer hahahaha
    +1
  • 9 Feb 2019 om 01:22
    Waarom hebben we nog geen liedje voor aitor? ????
  • 9 Feb 2019 om 00:53
    • Quote van 9 Feb 2019 om 00:26
      En dat de hele wedstrijd lang. Was eindelijk een genot om naar te kijken. Chapeau!
    Hier sluit ik me graag bij aan.....
  • 9 Feb 2019 om 00:26
    • Quote van 9 Feb 2019 om 00:17
      Ze hebben een fantastische wedstrijd gespeeld!
    En dat de hele wedstrijd lang. Was eindelijk een genot om naar te kijken. Chapeau!
  • 9 Feb 2019 om 00:17
    Ze hebben een fantastische wedstrijd gespeeld!
  • 8 Feb 2019 om 23:55
    Trots op onze boys! Wat is die Aitor toch goed ook he, die traptechniek vooral is bijzonder. Goudmijntje. Verder VDHeyden zowaar een goede pot, klasse. Volhouden zo en terug naar waar we horen!
  • 8 Feb 2019 om 23:44
    • Quote van 8 Feb 2019 om 23:29
      Ik denk dat Assaïdi veel schadelijker voor het team kan zijn dan Hölscher. Hölscher is misschien een van de mindere spelers, maar voor de rest veranderd er niet veel. Assaidi is een soort baas van het team, dat ligt niet aan Assaidi, die doet het prima en wil echt wel, maar ik denk dat het iets met de mediaaandacht voor hem van vorig jaar te maken heeft ofzo. Daardoor kan de hele balans zoek raken. Assaidi bedanken voor zijn inzet en lekker verkopen deze zomer (als hij nog een contract heeft, volgens mij loopt dat af).
    Jij hebt wel heel snel een oordeel, hij heeft nog maar heel weinig minuten gemaakt na zijn blessure. Als we iedereen zo snel afschrijven komt het niet goed lijkt me.
  • 8 Feb 2019 om 23:38
    Iemand nog iets van de media man en Sparta TD Henk van Stee gehoord na vanavond ?
  • 8 Feb 2019 om 23:33
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:30
      Begin er zelf ook eff mee volgens mij ben je zelf ook zeer ontevreden geweest. En zolang we geen kampioen zijn blijft het een prutser PUNT
    Hahahaha was idd geen groot fan,maar ook geen voorstander voor zijn ontslag! Ik vind pusic prima voor dit moment als we promoveren hebben we wat anders nodig. Maar als iemand zo afgezaagd word verdiend hij nu ook de complimenten!
  • 8 Feb 2019 om 23:30
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:47
      Prima wedstrijd vandaag zonder vast middenveld. Complimenten voor het team. Nu genieten maar jong PSV uit moet je winnen dan maak deze wedstrijd pas echt belangrijk.
    Mijn indruk over de laatste twee wedstrijden en ook nec thuis al zijn we nu echt los voor het eerst in lange tijd zie ik weer iets terug waar we zo trots op waren het gaat gebeuren dit jaar!!!
  • 8 Feb 2019 om 23:29
    • Quote van 8 Feb 2019 om 23:00
      dat was wel echt bijzonder om te zien idd, zag er goed uit vandaag. Friday viel ook prima in, snelheid en kon een bal vasthouden. Assaidi nog op de bank, Brama en espinoza er niet eens bij. Zolang holscher wegblijft komt het goed.
    Ik denk dat Assaïdi veel schadelijker voor het team kan zijn dan Hölscher. Hölscher is misschien een van de mindere spelers, maar voor de rest veranderd er niet veel. Assaidi is een soort baas van het team, dat ligt niet aan Assaidi, die doet het prima en wil echt wel, maar ik denk dat het iets met de mediaaandacht voor hem van vorig jaar te maken heeft ofzo. Daardoor kan de hele balans zoek raken. Assaidi bedanken voor zijn inzet en lekker verkopen deze zomer (als hij nog een contract heeft, volgens mij loopt dat af).
  • 8 Feb 2019 om 23:13
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:15
      Ik vond Friday best matig invallen. Hopen dat het beter wordt met hem.
    Laat hem even wennen. Komt goed met hem...net als met ons Peetken gebeurde....super veelzijdig....CV en spits!



    De revelatie van dit seizoen......
  • 8 Feb 2019 om 23:00
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:56
      Ik heb vanaf het begin gezegd dat ze 442 moesten gaan spelen maar had niet gedacht dat Jari en Boere samen zou werken.
    dat was wel echt bijzonder om te zien idd, zag er goed uit vandaag. Friday viel ook prima in, snelheid en kon een bal vasthouden. Assaidi nog op de bank, Brama en espinoza er niet eens bij. Zolang holscher wegblijft komt het goed.
  • 8 Feb 2019 om 22:56
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:31
      Sinds er 4-4-2 wordt gespeelt staat het. Boere stond heel goed te ballen en komt veel beter tot zijn recht. Misschien ligt het ook aan de druk voor hem, nu is er bijna altijd een lopende man waar hij op kan afgeven. De voorzet rond de 10e minut was bijvoorbeeld echt geweldig. Mooi deze lijn doorzetten!
    Ik heb vanaf het begin gezegd dat ze 442 moesten gaan spelen maar had niet gedacht dat Jari en Boere samen zou werken.
  • 8 Feb 2019 om 22:47
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:20
      Nou heren word tijd voor een verontschuldiging naar pusic toe hij heeft het aardig staan nu!!! Met als grootste winst een team waar iedereen voor elkaar strijd waar Verbeek ons liet degraderen brengt pusic ons terug nu jullie weer hahahaha
    Prima wedstrijd vandaag zonder vast middenveld. Complimenten voor het team. Nu genieten maar jong PSV uit moet je winnen dan maak deze wedstrijd pas echt belangrijk.
  • 8 Feb 2019 om 22:43
    Epy, Jeuring, Theo. Sanchez Torres, Kufo. Sander Boschker en Joop. wie wilt weer noar huus... wie? wilt weer noar huus, Wie wilt weer noar huhuhus Trug noar ons Eanske, doar veult wie ons tuus...
  • 8 Feb 2019 om 22:35
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:20
      Nou heren word tijd voor een verontschuldiging naar pusic toe hij heeft het aardig staan nu!!! Met als grootste winst een team waar iedereen voor elkaar strijd waar Verbeek ons liet degraderen brengt pusic ons terug nu jullie weer hahahaha
    Hahaha, +1!
  • 8 Feb 2019 om 22:31
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:26
      Ik had het nooit verwacht maar het lijkt erop dat de tandem Boere Oosterwijk begint te lopen. Credits idd voor Pusic. Al vraag ik me af of dat door de blessures niet meer geluk dan wijsheid was.
    Sinds er 4-4-2 wordt gespeelt staat het. Boere stond heel goed te ballen en komt veel beter tot zijn recht. Misschien ligt het ook aan de druk voor hem, nu is er bijna altijd een lopende man waar hij op kan afgeven. De voorzet rond de 10e minut was bijvoorbeeld echt geweldig. Mooi deze lijn doorzetten!
  • 8 Feb 2019 om 22:30
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:20
      Nou heren word tijd voor een verontschuldiging naar pusic toe hij heeft het aardig staan nu!!! Met als grootste winst een team waar iedereen voor elkaar strijd waar Verbeek ons liet degraderen brengt pusic ons terug nu jullie weer hahahaha
    Begin er zelf ook eff mee volgens mij ben je zelf ook zeer ontevreden geweest. En zolang we geen kampioen zijn blijft het een prutser PUNT
  • 8 Feb 2019 om 22:26
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:20
      Nou heren word tijd voor een verontschuldiging naar pusic toe hij heeft het aardig staan nu!!! Met als grootste winst een team waar iedereen voor elkaar strijd waar Verbeek ons liet degraderen brengt pusic ons terug nu jullie weer hahahaha
    Ik had het nooit verwacht maar het lijkt erop dat de tandem Boere Oosterwijk begint te lopen. Credits idd voor Pusic. Al vraag ik me af of dat door de blessures niet meer geluk dan wijsheid was.
  • 8 Feb 2019 om 22:24
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:20
      Nou heren word tijd voor een verontschuldiging naar pusic toe hij heeft het aardig staan nu!!! Met als grootste winst een team waar iedereen voor elkaar strijd waar Verbeek ons liet degraderen brengt pusic ons terug nu jullie weer hahahaha
    Nee ik vergeet die 2-5 niet. De eerste seizoenshelft was waardeloos. Pas als hij het kampioenschap over de streep heeft getrokken mag hij op de platte kar. Tot die tijd blijf ik kritisch, maar hoe dan ook moet hij het seizoen afmaken. We hebben het grootste budget en de meeste individuele kwaliteit. Gelukkig komt dat nu allemaal tot uitdrukking
  • 8 Feb 2019 om 22:21
    Fraser pakt die Turk aan, heerlijk. Mooi dat een van de slechtste scheidsrechters van NL ons gelukkig vandaag niet in de weg heeft gezeten
  • 8 Feb 2019 om 22:20
    Nou heren word tijd voor een verontschuldiging naar pusic toe hij heeft het aardig staan nu!!! Met als grootste winst een team waar iedereen voor elkaar strijd waar Verbeek ons liet degraderen brengt pusic ons terug nu jullie weer hahahaha
  • 8 Feb 2019 om 22:19
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:11
      Wat genieten. Totale controle. Alleen Ricardinho scoort bijna voor Sparta. Zelfs de tandem Oosterwijk Boere uitstekend. De basis was het sterkst. De wissels waren geen van allen sterker dan er al in stond. Volgende keer dus gewoon weer zo laten staan. Behalve Brama en Espinoza, die hebben wel laten zien dat ze erin horen. Echt knetterhard gewerkt ook voor elkaar. Top, kan niet beter! Oja Ricardinho geschorst tegen joh PSV dus daar moet je wel wisselen.
    gewoon schenk op die plek
  • 8 Feb 2019 om 22:18
    0-3, Sparte kansloos, kansloos en nog eens kansloos.
  • 8 Feb 2019 om 22:16
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:15
      Ik vond Friday best matig invallen. Hopen dat het beter wordt met hem.
    Die moet wel eerst ff wat wedstrijdritme op doen. Komt goed.
  • 8 Feb 2019 om 22:15
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:11
      Wat genieten. Totale controle. Alleen Ricardinho scoort bijna voor Sparta. Zelfs de tandem Oosterwijk Boere uitstekend. De basis was het sterkst. De wissels waren geen van allen sterker dan er al in stond. Volgende keer dus gewoon weer zo laten staan. Behalve Brama en Espinoza, die hebben wel laten zien dat ze erin horen. Echt knetterhard gewerkt ook voor elkaar. Top, kan niet beter! Oja Ricardinho geschorst tegen joh PSV dus daar moet je wel wisselen.
    Ik vond Friday best matig invallen. Hopen dat het beter wordt met hem.
  • 8 Feb 2019 om 22:15
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:13
      Ricardino had hele goede acties hoor. Je moet de positieve acties ook willen zien he. Voor de rest mee eens.
    Juist vond hem ook redelijk goed spelen hoor.
  • 8 Feb 2019 om 22:13
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:11
      Wat genieten. Totale controle. Alleen Ricardinho scoort bijna voor Sparta. Zelfs de tandem Oosterwijk Boere uitstekend. De basis was het sterkst. De wissels waren geen van allen sterker dan er al in stond. Volgende keer dus gewoon weer zo laten staan. Behalve Brama en Espinoza, die hebben wel laten zien dat ze erin horen. Echt knetterhard gewerkt ook voor elkaar. Top, kan niet beter! Oja Ricardinho geschorst tegen joh PSV dus daar moet je wel wisselen.
    Ricardino had hele goede acties hoor. Je moet de positieve acties ook willen zien he. Voor de rest mee eens.
  • 8 Feb 2019 om 22:11
    Wat genieten. Totale controle. Alleen Ricardinho scoort bijna voor Sparta. Zelfs de tandem Oosterwijk Boere uitstekend. De basis was het sterkst. De wissels waren geen van allen sterker dan er al in stond. Volgende keer dus gewoon weer zo laten staan. Behalve Brama en Espinoza, die hebben wel laten zien dat ze erin horen. Echt knetterhard gewerkt ook voor elkaar. Top, kan niet beter! Oja Ricardinho geschorst tegen joh PSV dus daar moet je wel wisselen.
  • 8 Feb 2019 om 22:09
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:06
      Prachtige pot. Enige minpuntje was Ricardinho die een aantal keer een zwakke indruk maakte. Volgende week PSV uit absoluut niet onderschatten. Kan nog een lastige kluif worden.. Voor nu TROTS!!
    Vond hem best aardig. Maar kleine troost voor je. Tegen JPSV zit ie achter de koffie;)
  • 8 Feb 2019 om 22:09
    https://youtu.be/ItZCp2MCG_8
  • 8 Feb 2019 om 22:08
    • Quote van 8 Feb 2019 om 22:06
      Prachtige pot. Enige minpuntje was Ricardinho die een aantal keer een zwakke indruk maakte. Volgende week PSV uit absoluut niet onderschatten. Kan nog een lastige kluif worden.. Voor nu TROTS!!
    Vond Ricardinho ook niet verkeerd spelen hoor.
  • 8 Feb 2019 om 22:06
    Prachtige pot. Enige minpuntje was Ricardinho die een aantal keer een zwakke indruk maakte. Volgende week PSV uit absoluut niet onderschatten. Kan nog een lastige kluif worden.. Voor nu TROTS!!
  • 8 Feb 2019 om 22:03
    Nacho was weer top!! Wat een klasse partij zonder Brama en Espinosa! Fucking trots, wat hebben ze hard gewerkt.
  • 8 Feb 2019 om 22:02
    Lekkere pot man, niemand viel negatief op. Aitor geweldig, Boere speelde denk ik de beste wedstrijd van het seizoen, Vrijdag viel heel lekker in en Nacho mag ook genoemd worden met het compleet uit de wedstrijd spelen van Rayhi. Jammer dat Roemeratoe of Wieffer geen minuten hebben gemaakt, maar hopelijk dan tegen jong PSV!
  • 8 Feb 2019 om 22:02
    Genieten vanut Cardiff(Wales) Trots op FCT....
  • 8 Feb 2019 om 22:02
    Aangenaam zat ik ernaast met de verwachting. Het wordt idd steeds stabieler en het geloof en vertrouwen neemt toe. Jong PSV is volgende pittige hobbel.
  • 8 Feb 2019 om 22:01
    Aitor man van de wedstrijd! Heerlijk om voor de TV 90 minuten lang de Twente supporters te horen!! Twente was twee klasses beter.
  • 8 Feb 2019 om 22:00
    Dit had ik niet verwacht...maar echt lekker dit. Zeker nu Den Bosch ook weer gelijk heeft gespeeld. Zes punten los nu