Van der Heyden blij: ''Dit komt wel op een heel lekker moment''

( 22 reacties)
Van der Heyden blij: ''Dit komt wel op een heel lekker moment''

Jelle van der Heyden moest gisteren spelen omdat Wout Brama niet mee kon doen in de topper tegen Sparta Rotterdam. Dat deed hij uitstekend en daar was hij zelf enorm blij mee. 

De middenvelder hoorde vlak voor de wedstrijd dat hij moest spelen en dat was volgens hem wel prettig. ''Misschien was het wel voordeel dat ik het zo laat hoorde. Daardoor had ik wat minder tijd om er over na te denken dan anders. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zou spelen, want Wout is iemand die niet snel opgeeft. Maar het kon echt niet'', vertelt hij tegenover TC Tubantia

Van der Heyden was gisteravond niet de grote blikvanger door zijn acties, maar hij liet het team wel beter spelen. ''Ik zei net nog tegen de jongens dat ik me graag voetballend nog wat meer had willen onderscheiden, want dat is toch mijn kracht. Maar vandaag werden er andere dingen gevraagd. Ik wil niet zeggen dat ik dit nodig had na wat teleurstellingen, maar dit komt wel op een heel lekker moment.''

De middenvelder voelt dat er mooie dingen aan het gebeuren zijn bij de Tukkers. ''Als je bij de reserves zit beleef je sommige dingen wel wat anders, maar je merkt dat we ons aan het vastbijten zijn", aldus Van der Heyden.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Feb 2019 om 18:27
    • Quote van 9 Feb 2019 om 17:48
      Onze Fred is wel gruwelijk balvast! Hij brengt rust voorin. KWW!
    Eens, viel goed in.
  • 9 Feb 2019 om 17:48
    Onze Fred is wel gruwelijk balvast! Hij brengt rust voorin. KWW!
  • 9 Feb 2019 om 17:44
    • Quote van 9 Feb 2019 om 14:33
      Ikzeg. Kw. U heeft gelijk, hij had vanaf het begin op het middenveld moeten staan, EN NIET HOLCHER. Ikzeg nooit meer HOLCHER.
    Dat kon niet omdat Brama geblesseerd was en Smith er ook een aantal keren wegens interlandverplichtingen niet bij kon zijn. Verder was Zekhnini eerst niet wedstrijdfit......
  • 9 Feb 2019 om 16:24
    • Quote van 9 Feb 2019 om 16:18
      Als je 20 min mee mag doen bij je nieuwe club tegen je oude (waar je matig gepresteerd hebt) dan mag je toch verwachten dat hij het gras opvreet, of is dat vreemd geredeneerd?
    En qua gras opvreten heb ik hem een geweldige sprint met tackle zien uitvoeren :) bij een 0-3 stand en gespeelde partij
  • 9 Feb 2019 om 16:22
    • Quote van 9 Feb 2019 om 16:18
      Als je 20 min mee mag doen bij je nieuwe club tegen je oude (waar je matig gepresteerd hebt) dan mag je toch verwachten dat hij het gras opvreet, of is dat vreemd geredeneerd?
    Denk dat je ook heel anders invalt wanneer je 3-0 voor staat of wanneer het 0-0 staat.... ik geef gewoon een voorbeeld nu hè niet dat het zo was maar als voorbeeld... misschien was twente gas terug aan het nemen omdat ze 3-0 voor stonden en het wel best vonden en niet meer in problemen wilden komen... ga jij dan als aanvaller in je eentje tekeer?
  • 9 Feb 2019 om 16:18
    • Quote van 9 Feb 2019 om 14:09
      Ik vind het een snelle conclusie na 20 minuutjes? Wat het drive gebeuren... Maar we gaan het meemaken
    Als je 20 min mee mag doen bij je nieuwe club tegen je oude (waar je matig gepresteerd hebt) dan mag je toch verwachten dat hij het gras opvreet, of is dat vreemd geredeneerd?
  • 9 Feb 2019 om 14:33
    • Quote van 9 Feb 2019 om 13:08
      Heb het in november al aangegeven. Als hij zoveel vertrouwen had genoten als die waardeloze Hölscher hadden we nu aan Jelle een volwaardig 1e elftal-speler genoten. Hopelijk herpakt hij zich. Gisteravond alvast een mooie voorbode.
    Ikzeg. Kw. U heeft gelijk, hij had vanaf het begin op het middenveld moeten staan, EN NIET HOLCHER. Ikzeg nooit meer HOLCHER.
  • 9 Feb 2019 om 14:09
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:41
      Mwah niet helemaal mee eens. Buiten 1 tackle bij de zijlijn en 1 goede aanname uit de lucht, weinig van gezien. Komt op mij beetje sloom / lui over. Technisch zeker beter dan onze huidige 2 spitsen maar heeft niet de drive. Oosterwijk vond ik ook heel behoorlijk spelen gisteren. Vd Heyden is “lieve jongen” die mentaal idd issues heeft. Je ziet wel dat hij kan voetballen, denk dat aanmoedigingen hem heel goed zullen doen!
    Ik vind het een snelle conclusie na 20 minuutjes? Wat het drive gebeuren... Maar we gaan het meemaken
  • 9 Feb 2019 om 13:30
    Geweldig voor deze jongen. Hij viel helemaal niet op in dit goed voetballende elftal! Klasse dus!
  • 9 Feb 2019 om 13:08
    Heb het in november al aangegeven. Als hij zoveel vertrouwen had genoten als die waardeloze Hölscher hadden we nu aan Jelle een volwaardig 1e elftal-speler genoten. Hopelijk herpakt hij zich. Gisteravond alvast een mooie voorbode.
  • 9 Feb 2019 om 12:51
    • Quote van 9 Feb 2019 om 10:46
      Ja ik denk dat Jelle wel redelijk kan voetballen, zit gewoon tussen de oren. Viel mij een keer op dat Jelle vooral door Hölscher op foute keuzes werd gejaagd, nu die laatste er niet in stond ging het prima. Bij spelers als Ricardinho en VD Heyden heeft het vooral met druk te maken terwijl Hölscher daadwerkelijk ook niet kan voetballen
    Helemaal mee eens! Hölscher kan er gewoon geen reet van.
  • 9 Feb 2019 om 12:50
    Goed gespeeld Jelle. Liever jij en Hamdaoui dan een Hölscher.
  • 9 Feb 2019 om 11:41
    • Quote van 9 Feb 2019 om 10:23
      En friday, nog niet betrokken bij goals maar dat is echt een goede sterke voetballer
    Mwah niet helemaal mee eens. Buiten 1 tackle bij de zijlijn en 1 goede aanname uit de lucht, weinig van gezien. Komt op mij beetje sloom / lui over. Technisch zeker beter dan onze huidige 2 spitsen maar heeft niet de drive. Oosterwijk vond ik ook heel behoorlijk spelen gisteren. Vd Heyden is “lieve jongen” die mentaal idd issues heeft. Je ziet wel dat hij kan voetballen, denk dat aanmoedigingen hem heel goed zullen doen!
  • 9 Feb 2019 om 11:30
    Goeie pot jelle!
    Respect voor nadat je ook zo bent afgemaakt Het zit er misschien toch wel in hopelijk komt het er vaker uit
  • 9 Feb 2019 om 11:05
    Was gewoon goed. Knap zonder spelritme vlak voor de wedstrijd worden opgeroepen en zo spelen.
  • 9 Feb 2019 om 10:49
    Uitstekend gespeeld in de taak, wordt volwassener in zijn spel
  • 9 Feb 2019 om 10:46
    • Quote van 9 Feb 2019 om 10:23
      Als hij altijd zo speelt, is hij gewoon vaste basisklant. Zit dus toch ergens iets tussen de oren..
    Ja ik denk dat Jelle wel redelijk kan voetballen, zit gewoon tussen de oren. Viel mij een keer op dat Jelle vooral door Hölscher op foute keuzes werd gejaagd, nu die laatste er niet in stond ging het prima. Bij spelers als Ricardinho en VD Heyden heeft het vooral met druk te maken terwijl Hölscher daadwerkelijk ook niet kan voetballen
  • 9 Feb 2019 om 10:42
    Lekker ook voor die jongen. Het continu uitfluiten vond ik dan ook bijzijnder onterecht. Heeft echt een aantal prima invalbeurten gehad. Maar men onthoud liever de slechte optredens... Ze krijgen die fluitconcerten zelf ook mee en dat helpt niet..
  • 9 Feb 2019 om 10:23
    • Quote van 9 Feb 2019 om 10:11
      Prima partij gespeeld. Brama werd geen moment gemist. En Hamdaoui ook een prima pot gespeeld.
    En friday, nog niet betrokken bij goals maar dat is echt een goede sterke voetballer
  • 9 Feb 2019 om 10:23
    Als hij altijd zo speelt, is hij gewoon vaste basisklant. Zit dus toch ergens iets tussen de oren..
  • 9 Feb 2019 om 10:22
    • Quote van 9 Feb 2019 om 10:11
      Prima partij gespeeld. Brama werd geen moment gemist. En Hamdaoui ook een prima pot gespeeld.
    Dat klopt. Iedereen haalde zijn niveau.
  • 9 Feb 2019 om 10:11
    Prima partij gespeeld. Brama werd geen moment gemist. En Hamdaoui ook een prima pot gespeeld.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›