Homepage » Eerste elftal » Fraser baalt van Gözübüyük: ''Hij weet al jaren hoe ik over hem denk''

Fraser baalt van Gözübüyük: ''Hij weet al jaren hoe ik over hem denk''

( 10 reacties)
Fraser baalt van Gözübüyük: ''Hij weet al jaren hoe ik over hem denk''

Henk Fraser zag zijn elftal gisteren met 3-0 verliezen van FC Twente, maar hij maakte zich na de wedstrijd vooral boos op scheidsrechter Serdar Gözübüyük. 

De Tukkers kwamen in Rotterdam op voorsprong door een strafschop, maar de overtreding was helemaal niet binnen het zestienmetergebied. De trainer wilde zich niet uitlaten over de foute beslissing, maar hij werd er door de verslaggever van FOX Sports toch naar gevraagd. ''Het lijkt me verstandiger dat jullie daar wat over zeggen, in plaats van ik.''

''Ik wil het over de wedstrijd hebben, over zaken waar ik verantwoordelijk voor ben.'' De interviewer liet merken dat de overtreding buiten het strafschopgebied was gemaakt en toen liet Fraser toch wat meer los over de arbiter. ''Je vond het een cadeautje? Nou, voor ons gevoel was dat ook het geval. Maar goed, ik wil niet over die man praten. Hij weet al jaren hoe ik over hem denk.''

De oefenmeester baalde niet alleen van Gözübüyük, maar ook van zijn eigen ploeg. Hij erkent dat de ploeg van Marino Pusic heer en meester was binnen de lijnen. ''Wij hebben het niet goed gedaan, dat is het belangrijkste. De teleurstelling is groot. Het is logisch dat men meer van ons verwacht, dat doen wij zelf ook. Maar die penalty was cruciaal, dat was een tik en zorgde voor nog meer ruimte voor de tegenstander.''

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Feb 2019 om 16:02
    Realistische en eerlijke gozer.
    En die guzebukaki is natuurlijk een verschrikkelijke kutscheids.
  • 9 Feb 2019 om 20:01
    Volgend jaar met Feyenoord heeft die een VAR
  • 9 Feb 2019 om 14:43
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:28
      Scheidsrechters maken nou eenmaal fouten. Jammer dat veel mensen denken dat ze dat expres doen.
    Mee eens. Nu hebben wij eens het voordeel. Het geluk van een aanstaand kampioen.
  • 9 Feb 2019 om 14:42
    Ikzeg. Voor af, praten over de scheidsrechter was geen succes heer fraser. Maar stoere taal we zijn er klaar voor, zegik klopt met mes scherpe overtredingen waar niet voor gefloten werd. Helaas had u daar voordeel mee. Wij fctwente hadden de eerste minuten zeker met 0-2 voor moeten staan. En nu werd er een strafschop gegeven en iedereen heeft het van jullie kant over een kanteling van de wedstrijd. Ik mag het niet horen.
  • 9 Feb 2019 om 14:22
    • Quote van 9 Feb 2019 om 14:05
      Ja die waren scherp voor de wedstrijd met de bekende teksten! In de praktijk stelde het niks voor!
    Lijkt wel een beetje op die knakkers uut pauperdorp
  • 9 Feb 2019 om 14:05
    • Quote van 9 Feb 2019 om 12:51
      Zijn spelers waren op de verkeerde momenten scherp. Als ik toch zag hoeveel irritante overtredingen sommige Sparta-spelers mochten maken zonder daarvoor bestraft te worden, dan mag Fräser nog niet eens zo klagen.
    Ja die waren scherp voor de wedstrijd met de bekende teksten! In de praktijk stelde het niks voor!
  • 9 Feb 2019 om 12:51
    • Quote van 9 Feb 2019 om 11:30
      Als je zo voetbalt als Sparta heb je niks te klagen. Het had al 2-0 staan voor dat de penalty werd gegeven. Zijn spelers waren niet scherp in de duels en win je nooit een wedstrijd. Dus Fraser kijk in de spiegel. Het was slappe hap van jullie kant.
    Zijn spelers waren op de verkeerde momenten scherp. Als ik toch zag hoeveel irritante overtredingen sommige Sparta-spelers mochten maken zonder daarvoor bestraft te worden, dan mag Fräser nog niet eens zo klagen.
  • 9 Feb 2019 om 11:32
    Ik heb na deze penalty nog twee keer een handsbal gezien waar zo maar weer een penalty voor gegeven had kunnen worden. Voor de rest rest is hij wel realistisch in zijn commentaar. We hebben een heel goed en dominant Twente gezien, geen linie heeft verzaakt.
  • 9 Feb 2019 om 11:30
    Als je zo voetbalt als Sparta heb je niks te klagen. Het had al 2-0 staan voor dat de penalty werd gegeven. Zijn spelers waren niet scherp in de duels en win je nooit een wedstrijd. Dus Fraser kijk in de spiegel. Het was slappe hap van jullie kant.
  • 9 Feb 2019 om 11:28
    Scheidsrechters maken nou eenmaal fouten. Jammer dat veel mensen denken dat ze dat expres doen.