Homepage » Eerste elftal » Pusic blij met 'uitstekende prestatie': ''Ik vond dit kampioenswaardig''

Pusic blij met 'uitstekende prestatie': ''Ik vond dit kampioenswaardig''

( 17 reacties)
Pusic blij met 'uitstekende prestatie': ''Ik vond dit kampioenswaardig''

FC Twente kreeg in de eerste seizoenhelft veel kritiek over het veldspel, maar daar heeft inmiddels niemand het meer over. Het gaat steeds vaker over het kampioenschap. 

De ploeg van Marino Pusic heeft na de winterstop nog geen wedstrijd verloren en de concurrenten laten allemaal punten liggen. De trainer is blij dat het eindelijk goed gaat met de Enschedeërs. ''Dit is mijn vierde seizoen, volgens mij was het alleen maar ellende. Het wordt de hoogste tijd dat de zon weer eens gaat schijnen'', vertelt hij tegenover FOX Sports

De trainer was enorm tevreden over zijn ploeg, die met 0-3 wist te winnen van Sparta Rotterdam. ''We hebben heel erg goed gespeeld. Dit was een uitstekende prestatie van ons. Ik vond dit kampioenswaardig. We zijn er nog lang niet, dit is namelijk een bijzondere en zware competitie. We moeten elke week weer hetzelfde kunnen opbrengen, maar ik ben blij voor mijn spelers.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Feb 2019 om 16:57
    • Quote van 10 Feb 2019 om 16:25
      Gelukkig heeft Twente niet naar een aantal supporters geluisterd. Als je pusic op straat had gezet zorgt alleen maar voor onrust. Hij heeft het aardig op de rit nu. Er zullen zeker nog punten verloren worden. Maar komt goed.
    als het aan pusic had gelegen hadden jongens als holscher en ramos nog steeds gespeeld, dat zijn de grootste zwakkelingen en die werden pas vervangen nadat ze geblesseerd raakten/geschorst waren. Heb trouwens nooit gezegd dat hij eruit moest, maar ga niet doen alsof dit allemaal door zijn genialiteit komt.
  • 10 Feb 2019 om 16:44
    • Quote van 10 Feb 2019 om 16:25
      Gelukkig heeft Twente niet naar een aantal supporters geluisterd. Als je pusic op straat had gezet zorgt alleen maar voor onrust. Hij heeft het aardig op de rit nu. Er zullen zeker nog punten verloren worden. Maar komt goed.
    Gelukkig hebben Twente en Pusic het meer dan terechte gezeik en commentaar, hier, op andere fora en in de pers, ten harte genomen.
  • 10 Feb 2019 om 16:25
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:13
      Ikzeg. Ik roep al vanaf het begin dat onze trainer Hulp nodig heeft. Maar als ik het nou bekijk gaan de jongens voor hem Door het vuur. Ik ben zeer trots op pusic en zijn manschappen . Hier hebben wij lang op moeten wachten. Maar volgens mij loont het wachten zeker. Ikzeg. Ga allemaal zo Door en wij gaan als kampioen Door naar de eredivisie.
    Gelukkig heeft Twente niet naar een aantal supporters geluisterd. Als je pusic op straat had gezet zorgt alleen maar voor onrust. Hij heeft het aardig op de rit nu. Er zullen zeker nog punten verloren worden. Maar komt goed.
  • 10 Feb 2019 om 12:48
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:40
      Welke trainer heb jij gezien doe met de ploeg viert? Klopt: geen. Dus doet Pusic dat ook niet. En.....mag hij blij zijn na alle kritiek op hem? Klopt: ja dat mag!
    Ikzeg. Plv. Ik ben zeer trots op pusic, en u heeft gelijk wat pusic betreft het vieren van deze geweldige prestatie. Ik zij van af het begin pusic heeft Hulp nodig, maar van de ene op het andere moment lukt het meneer pusic het om toch alleen het voor elkaar te krijgen. Ik neem mijn pet voor meneer pusic af.en nu hoop ik dat meneer pusic dit in de ploeg kan houden. Ikzeg. Succes allemaal.
  • 9 Feb 2019 om 18:19
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:40
      Welke trainer heb jij gezien doe met de ploeg viert? Klopt: geen. Dus doet Pusic dat ook niet. En.....mag hij blij zijn na alle kritiek op hem? Klopt: ja dat mag!
    Klopt
  • 9 Feb 2019 om 17:40
    • Quote van 9 Feb 2019 om 14:46
      Hij krijgt het toch aan de praat , en dat op een manier wat ik niet gewacht had. 442/424 en dat met Boere en Oosterwijk samen in de spits. Ik vind ook dat het echt een team is geworden met veel harde werkers die de fouten van elkaar willen oplossen( heeft ook te maken met het verwijderen van Maria en V D Lely), spelen compact met soms maar een speelveld van 20 meter waardoor het voor de tegenstander moeilijk is om door te komen. Opvallend vind ik de ontwikkeling van Oosterwijk tot een nuttige teamspeler. De Spaanstalige werken zich de pestpleures (Toch knap van Ted) Toch knap werk verricht in de Twentse heksenketel.
    Goed verwoord Heb de platte wagen al voor in de loods gezet :-))))
  • 9 Feb 2019 om 16:01
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:40
      Welke trainer heb jij gezien doe met de ploeg viert? Klopt: geen. Dus doet Pusic dat ook niet. En.....mag hij blij zijn na alle kritiek op hem? Klopt: ja dat mag!
    Yes yes yes yes
  • 9 Feb 2019 om 15:40
    • Quote van 9 Feb 2019 om 14:26
      Geweldige prestatie van het team maar waarom bedankt Pusic de uitsupporters niet samen met het team en staat die alleen te zwaaien alsof het zijn prestatie alleen was.

    Welke trainer heb jij gezien doe met de ploeg viert? Klopt: geen. Dus doet Pusic dat ook niet. En.....mag hij blij zijn na alle kritiek op hem? Klopt: ja dat mag!
  • 9 Feb 2019 om 15:34
    • Quote van 9 Feb 2019 om 14:26
      Geweldige prestatie van het team maar waarom bedankt Pusic de uitsupporters niet samen met het team en staat die alleen te zwaaien alsof het zijn prestatie alleen was.

    Azijnpisser. Vreselijk
  • 9 Feb 2019 om 15:31
    • Quote van 9 Feb 2019 om 15:13
      Ikzeg. Ik roep al vanaf het begin dat onze trainer Hulp nodig heeft. Maar als ik het nou bekijk gaan de jongens voor hem Door het vuur. Ik ben zeer trots op pusic en zijn manschappen . Hier hebben wij lang op moeten wachten. Maar volgens mij loont het wachten zeker. Ikzeg. Ga allemaal zo Door en wij gaan als kampioen Door naar de eredivisie.
    En zo is het. +1
  • 9 Feb 2019 om 15:13
    Ikzeg. Ik roep al vanaf het begin dat onze trainer Hulp nodig heeft. Maar als ik het nou bekijk gaan de jongens voor hem Door het vuur. Ik ben zeer trots op pusic en zijn manschappen . Hier hebben wij lang op moeten wachten. Maar volgens mij loont het wachten zeker. Ikzeg. Ga allemaal zo Door en wij gaan als kampioen Door naar de eredivisie.
  • 9 Feb 2019 om 15:08
    • Quote van 9 Feb 2019 om 14:40
      Ik denk dat hij zijn spelers juist voorop plaatst en dan zelf het uitstekende legioen persoonlijk even bedankt voor de support.
    Ikzeg. Kabert. Juist dit heeft u goed gezien. +100
  • 9 Feb 2019 om 15:03
    Uitstekende trainer voor fctwente op dit moment blijft rustig en realistisch. En laat de spelers steeds beter spelen door de juiste snaar te raken bij de spelers en ze het vertrouwen weer teug geeft. Je ziet dat de meeste spelers bij hun vorige clubs te weinig hebben gevoetbald. Het koste even tijd en geduld nu zie je het er gewoon goed uitkomen dat ze het wedstrijd ritme terug krijgen. Het veldspel wordt steeds beter en het belangrijkste de twijfel verdwijnt en het zelfvertrouwen keert terug. Op deze manier blijven voetballen zou geweldig zijn en op naar de eredivisie volgend seizoen.
  • 9 Feb 2019 om 14:46
    Hij krijgt het toch aan de praat , en dat op een manier wat ik niet gewacht had. 442/424 en dat met Boere en Oosterwijk samen in de spits. Ik vind ook dat het echt een team is geworden met veel harde werkers die de fouten van elkaar willen oplossen( heeft ook te maken met het verwijderen van Maria en V D Lely), spelen compact met soms maar een speelveld van 20 meter waardoor het voor de tegenstander moeilijk is om door te komen. Opvallend vind ik de ontwikkeling van Oosterwijk tot een nuttige teamspeler. De Spaanstalige werken zich de pestpleures (Toch knap van Ted) Toch knap werk verricht in de Twentse heksenketel.
  • 9 Feb 2019 om 14:40
    • Quote van 9 Feb 2019 om 14:26
      Geweldige prestatie van het team maar waarom bedankt Pusic de uitsupporters niet samen met het team en staat die alleen te zwaaien alsof het zijn prestatie alleen was.

    Ik denk dat hij zijn spelers juist voorop plaatst en dan zelf het uitstekende legioen persoonlijk even bedankt voor de support.
  • 9 Feb 2019 om 14:26
    Geweldige prestatie van het team maar waarom bedankt Pusic de uitsupporters niet samen met het team en staat die alleen te zwaaien alsof het zijn prestatie alleen was.

  • 9 Feb 2019 om 14:15
    De helft van de basisspelers kwam pas binnen toen de competitie zo’n beetje begon. Pusic heeft geen tijd gehad om aan het positiespel te werken en moest er gelijk staan met zijn elftal. Mooi dat de potentie van de selectie nu zichtbaar wordt in het veldspel.