Bijen opgelucht: ''Het gezeik hebben we achter ons gelaten''

( 6 reacties)
Bijen opgelucht: ''Het gezeik hebben we achter ons gelaten''

Peet Bijen kijkt met een gevoel terug op de klinkende 3-0 zege van FC Twente op Sparta Rotterdam. Door de overwinning op de Kasteelclub verstevigden de Tukkers hun koppositie op de ranglijst. 

"0-3 gewonnen, zelf nog een doelpunt gemaakt en geen tegentreffer geïncasseerd: een geweldige avond", concludeert Bijen voor de camera van RTV Oost. "We hebben volledig gedomineerd, het was een goede wedstrijd. Dit verwacht je van tevoren niet. Sparta is niet zomaar een ploeg. Vandaag waren wij gewoon scherper en beter, dan krijg je dit."

Ondanks het uitvallen van Wout Brama in de warming-up, legde FC Twente een goede pot op de mat. "Dat bewijst de breedte van de selectie. Als je bovenin wilt meedraaien, moeten anderen opstaan als er mensen wegvallen. Dat heeft Jelle (Van der Heyden, red.) vandaag fantastisch gedaan", stelt Bijen, die ook erg blij was met zijn eigen treffer. "Het was al even geleden dat ik gescoord had, dus ik was erg gebrand op een doelpunt. Als-ie dan valt, is dat lekker."

Door de 3-0 zege op Sparta verstevigt FC Twente zijn koppositie op de ranglijst. "Vorig jaar is er veel gezeik geweest. Dat hebben we achter ons gelaten, we zitten nu vol vertrouwen. Dat moeten we ook uitstralen. Op naar volgende week maandag."

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Feb 2019 om 19:04
    • Quote van 10 Feb 2019 om 16:01
      In de kkd kan je misschien nog wel met een boere of een oosterwijk aankomen. Maar in de eredivisie moet je gewoon van beide afscheid nemen. Zelfs als invallers zijn zei niet goed genoeg voor de eredivisie.
    Ikzeg. Tfr. Geachte mede support. U praat al of we kampioen zijn, en daar de bij wij komen van ver. Ikzeg. Laten wij nu eerst maar is zorgen dat wij in het nieuwe seizoen in de eredivisie staan. Dan praten wij verder.
  • 10 Feb 2019 om 16:01
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:21
      Ik denk dat het wah lös lup BAM. Peetkens zijn prestaties en continuïteit schept vertrouwen, vertrouwen in zijn eigen kunnen. Hij is in mijn ogen eredivisie waardig. Dat kan ik (nog) niet zeggen van bijvoorbeeld Boere en Oosterwijk....hoewel laatstgenoemde wel beter en beter wordt...dit in tegenstelling tot Boere die op een bepaald niveau blijft hangen.
    In de kkd kan je misschien nog wel met een boere of een oosterwijk aankomen. Maar in de eredivisie moet je gewoon van beide afscheid nemen. Zelfs als invallers zijn zei niet goed genoeg voor de eredivisie.
  • 10 Feb 2019 om 15:56
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:21
      Ik denk dat het wah lös lup BAM. Peetkens zijn prestaties en continuïteit schept vertrouwen, vertrouwen in zijn eigen kunnen. Hij is in mijn ogen eredivisie waardig. Dat kan ik (nog) niet zeggen van bijvoorbeeld Boere en Oosterwijk....hoewel laatstgenoemde wel beter en beter wordt...dit in tegenstelling tot Boere die op een bepaald niveau blijft hangen.
    We vergeten vaak het 'voordeel' van KKD niveau...... .
  • 10 Feb 2019 om 15:21
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:17
      Dat gezeik kwam door de verliesmodus en de mentale weerbaarheid van een stel kleuters. Kans is groot dat hij daar volgend jaar weer tegenaan loopt. Hopen dat hij ervan heeft geleerd.
    Ik denk dat het wah lös lup BAM. Peetkens zijn prestaties en continuïteit schept vertrouwen, vertrouwen in zijn eigen kunnen. Hij is in mijn ogen eredivisie waardig. Dat kan ik (nog) niet zeggen van bijvoorbeeld Boere en Oosterwijk....hoewel laatstgenoemde wel beter en beter wordt...dit in tegenstelling tot Boere die op een bepaald niveau blijft hangen.
  • 10 Feb 2019 om 15:17
    Dat gezeik kwam door de verliesmodus en de mentale weerbaarheid van een stel kleuters. Kans is groot dat hij daar volgend jaar weer tegenaan loopt. Hopen dat hij ervan heeft geleerd.
  • 10 Feb 2019 om 14:23
    Ikzeg. Super peet, eindelijk ben ik echt blij. En daarbij hoop ik dat u en de rest van de selectie zich staande houdt. En je ziet vechten als team, werpt zijn vruchten af. Ikzeg. Kom op en breng ons terug naar de eredivisie.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›