Homepage » Eerste elftal » Lof voor FC Twente: ''De momenten van geluk dwongen ze zelf af''

Lof voor FC Twente: ''De momenten van geluk dwongen ze zelf af''

( 45 reacties)
Lof voor FC Twente: ''De momenten van geluk dwongen ze zelf af''

FC Twente-watcher Leon ten Voorde is zeer te spreken over het optreden van de Tukkers in de wedstrijd met Sparta Rotterdam. Op Het Kasteel won FC Twente eenvoudig met 3-0. 

"Ja, de strafschop was onterecht. En ja, bij de 0-2 ging de keeper van Sparta niet vrijuit. En de 0-3 was een eigen doelpunt. Allemaal waar", schrijft Ten Voorde voor TC Tubantia. "Maar je zou de prestatie van FC Twente vrijdagavond tekort doen door daar het accent op te leggen of te wijzen naar de scheidsrechter. De Enschedeërs dwongen die momenten van geluk zelf af, waardoor de tegenstander op cruciale momenten bezweek."

Middenvelders Matthew Smith en Jelle van der Heyden, die het uitvallen van Brama moesten opvangen, vielen bij Ten Voorde in positieve zin op. "De 19-jarige Smith is een winnaar, die ondanks zijn leeftijd al weet wat een wedstrijd vraagt. Hij speelt met power en geestdrift en dat wordt gewaardeerd door de fans. Van der Heyden viel misschien niet op door frivoliteiten, maar hij speelde heel dienstbaar naar het elftal toe. Het gemis van Brama wist hij te maskeren en daar ging het dit keer om."

Ook over het spitsenduo Boere en Oosterwijk is Ten Voorde positief. "De Rotterdamse defensie, die naïef en zwak voor de dag kwam,  kreeg maar geen vat op het tweetal dat bleef rennen en sleuren. Het voordeel van deze combinatie is dat Boere niet meer het eerste aanspeelpunt hoeft te zijn. Omdat Oosterwijk vaak als eerste de duels aanging, kon Boere in de ruimte duiken. En die rol ligt hem veel beter dan de statische rol in de punt."

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Feb 2019 om 00:51
    Ik vind dat BAM wel een punt heeft. Hoewel ik Pusic niet verwijt dag het te lang duurde. Het is gewoon een nieuwe groep die op elkaar ingespeeld moest raken en dat nu enigszins is. De wedstrijden die verloren zijn waren zeer pijnlijke leermomenten. Het doel is om de groep zoveel mogelijk in tact te houden om de automatismen er in te houden. Hier en daar kan zeker nog versterking bij maar ik zie het wel goed tegemoet. Ik heb vertrouwen in wat Ted doet, ik heb vertrouwen dat wat Kammetje aan het opbouwen ook goed zal zijn en dan zal er weer een enorme goede basis liggen. Eerste 10 jaar zal wel gewoon middenmotor voetbal zijn maar we mogen omhoog kijken en zeker met een scheef oog ook omlaag in de gaten blijven houden.
  • 10 Feb 2019 om 23:34
    Spelers zorgen er uiteindelijk voor dat je iets wint. Een coach moet kijken wat er beschikbaar is. Hij of zij moet het zo spelen dat de spelers het initiatief nemen. Dan doe je al goed als coach. Een coach is er alleen voor het creëren van een goede sfeer. De TD moet ervoor zorgen om met een paar spelers op de prop te komen ,die het verschil maken. Dan kom je al heel ver
  • 10 Feb 2019 om 22:04
    Bij het begin van het seizoen had Sparta de beste ploeg en een zeer kundige trainer. Go Ahead ook een betere ploeg en een zeer kundige trainer. Nec werd genoemd, Roda, later ook Den Bosch. Allemaal beter en allemaal kundige trainers. Daar zetten wij dan Pusic de onervaren trainer tegenover, een recept voor gezeik. En kijk nu, waar staan nu al die ploegen met hun kundige trainers ? Ik kan maar 1 conclusie trekken Ted heeft goed ingekocht, beter dan ik ook gedacht had, en Pusic is een veel kundige trainer dan iedereen verwacht had. Ere wie ere toekomt.
  • 10 Feb 2019 om 20:09
    • Quote van 10 Feb 2019 om 18:56
      Man je schrijft steeds meer onzin wat maakt het nou uit wie de doelpunten maken. De spitsen maken ruimte voor medespelers die daar gebruik van maken en daardoor hun doelpunten maken. Het is toch prachtig dat je niet afhankelijk bent van een spits die de doelpunten maar meedere spelers hebt die kunnen en willen scoren.
    Iemand anders aanspreken dat hij onzin praat terwijl de persoon die dat zegt zelf de grootste onzin verteller is. Ik vind Hengelo hier de domste persoon op dit forum, maar hij krijgt concurrentie van John w. Zijn jullie familie van elkaar?
  • 10 Feb 2019 om 19:50
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:54
      Het probleen is dat er bakken kritiek zijn ondanks al het positieve. Niet van ons forumzeikers, maar van gerespecteerde mensen met een valide stem.

      Die situatie is ongewoon, maar geeft wel te denken.

      Pusic heeft simpelweg veeeeel te lang nodig gehad om er iets van te maken. Iedereen denkt dat de aangevoerde excuses enkel opgaan voor FCT, maar dat is volledige onzin. Geen enkel team had de boel op regel in Juli en al onze concurenten hebben dunne selecties met minimale middelen. Sterker nog, FCT heeft een budget en een bestaande basis waar een ieder op zou willen en kunnen bouwen.

      Je hebt mensen die in het hier en nu denken, en vrede hebben met 5 absolute bagger en flipflop beleid.

      En dan heb je mensen die vooruit denken. Dat zijn geen azijnzeikers maar mensen die bezorgd zijn. Want als deze TS dezelfde tijd nodig heeft om van superieur materiaal wat te bakken, dan heb je op een hoger niveau langer nodig.

    +1
  • 10 Feb 2019 om 19:49
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:05
      Ik denk het niet, tactisch (staat nooit op de goede plek ) en technisch komt hij te kort.
    Ballenjongen Piet, dat moet Boere lukken...toch? ;)
  • 10 Feb 2019 om 19:35
    • Quote van 10 Feb 2019 om 19:25
      Je begrijpt de ballen van een teamsport als voetbal dat laat je zien door jou simple reacties. Voetbal doe je niet met een paar spelers maar met een grote groep spelers die je nodig hebt in een heel seizoen. Dat noemen ze teamsport mischien is dammen meer geschikt voor jou.
    Jij bent iemand die denkt dat wij geen budget of middelen hadden of hebben, omdat je dit wekelijks hoort.

    Feit is dat wij ongeacht de langzame start gewoon top-materiaal hebben, en dat wij menig wedstrijd hebben beslist door individuele kwaliteit.

  • 10 Feb 2019 om 19:30
    • Quote van 10 Feb 2019 om 19:24
      Hallo ik jij vermeld elke keer dat Marino hulp nodig had. Maar als je wekelijks Tim Hõlscher opsteld en niet luisterd na de achterban. Dan snap je het spelletje niet. Kerel heeft veel fout gedaan in het begin gelukkig zijn de concurrenten bagger in de eredivisie ga je plat op je bek.
    Niet alleen dat, ook Fred heeft hem geholpen.
  • 10 Feb 2019 om 19:30
    • Quote van 10 Feb 2019 om 19:25
      Je begrijpt de ballen van een teamsport als voetbal dat laat je zien door jou simple reacties. Voetbal doe je niet met een paar spelers maar met een grote groep spelers die je nodig hebt in een heel seizoen. Dat noemen ze teamsport mischien is dammen meer geschikt voor jou.
    Jij probeert werkelijk alles recht te lullen. Maar ja een kinderhand is gauw gevuld.
  • 10 Feb 2019 om 19:28
    Noem mij 3 spitsen die niet scoorden maar een lang leven hadden.

    Feit is dat wij bulken van ervaring en individuele kwaliteit.

    Branson Bijen, Boere sowieso ED ervaring. En dan Aitor en Espinosa met jonge hond Smith. Het is luxe die enkel Den Bosch heeft. Zelfs ricardinho met z'n fouten is een ervaren speler. Gonzalez uitstekend.

    Over 6 a 8 weken zijn we kampioen, en dan gaan we weer...
  • 10 Feb 2019 om 19:25
    • Quote van 10 Feb 2019 om 19:09
      John, een niet scorende spits, is een niet scorende spits. Velddoelpunten zijn gewenst. Penals, complementair.

      Als je dat al niet snapt dan is korfbal een betere sport voor je.
    Je begrijpt de ballen van een teamsport als voetbal dat laat je zien door jou simple reacties. Voetbal doe je niet met een paar spelers maar met een grote groep spelers die je nodig hebt in een heel seizoen. Dat noemen ze teamsport mischien is dammen meer geschikt voor jou.
  • 10 Feb 2019 om 19:24
    • Quote van 10 Feb 2019 om 18:53
      Ikzeg. Bam. Helaas heeft of had pusic lang werk na uw eigen zeggen, maar niemand wou hem helpen wat ik in het begin al aan gaf. Nu ben ik blij dat pusic het aan het draaien heeft. En na u lezen., kan het nu alleen maar beter gaan toch .
    Hallo ik jij vermeld elke keer dat Marino hulp nodig had. Maar als je wekelijks Tim Hõlscher opsteld en niet luisterd na de achterban. Dan snap je het spelletje niet. Kerel heeft veel fout gedaan in het begin gelukkig zijn de concurrenten bagger in de eredivisie ga je plat op je bek.
  • 10 Feb 2019 om 19:13
    • Quote van 10 Feb 2019 om 19:09
      John, een niet scorende spits, is een niet scorende spits. Velddoelpunten zijn gewenst. Penals, complementair.

      Als je dat al niet snapt dan is korfbal een betere sport voor je.
    Een spits hóeft niet te scoren, maar wel nuttig zijn. Ik vind vooral Oosterwijk nuttig , niet goed , wel nuttig.
  • 10 Feb 2019 om 19:09
    • Quote van 10 Feb 2019 om 18:56
      Man je schrijft steeds meer onzin wat maakt het nou uit wie de doelpunten maken. De spitsen maken ruimte voor medespelers die daar gebruik van maken en daardoor hun doelpunten maken. Het is toch prachtig dat je niet afhankelijk bent van een spits die de doelpunten maar meedere spelers hebt die kunnen en willen scoren.
    John, een niet scorende spits, is een niet scorende spits. Velddoelpunten zijn gewenst. Penals, complementair.

    Als je dat al niet snapt dan is korfbal een betere sport voor je.
  • 10 Feb 2019 om 18:56
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:50
      De stand is 1. De uitvoering 2.

      We hebben de wind verschrikkelijk in de rug. Hoeveel penals gekregen dit jaar? Hoeveel velddoelpunten van Boere en Oosterwijk?

      De euforie is leuk, het kampioenschap heb ik nooit aan getwijfeld omdat we een superieur team hebben kwalitatief gezien.

      Promotie of kampioenschap, ik heb altijd gezegd daar niet van onder de indruk te zijn. Dat ik 19/20 als jaar van de waarheid zie.

      We zitten in een zeer positieve periode met zeer positieve vooruitzichten. Een leuk feestje op de oude markt is nabij, en ik verwacht dezelfde volksvreugde als bij het ED kampioenschap. En daarna, gaan we weer een seizoen beleven van ups en downs waarbij we deze TS niet kunnen gebruiken.
    Man je schrijft steeds meer onzin wat maakt het nou uit wie de doelpunten maken. De spitsen maken ruimte voor medespelers die daar gebruik van maken en daardoor hun doelpunten maken. Het is toch prachtig dat je niet afhankelijk bent van een spits die de doelpunten maar meedere spelers hebt die kunnen en willen scoren.
  • 10 Feb 2019 om 18:54
    • Quote van 10 Feb 2019 om 18:30
      Nee hoor...tot aan de winterstop, bakken kritiek en analyse na analyse. Niet van jou of mij, maar van prominenten. Ondanks onze hoge notering. Dat is opzienbarend.

      Dat gezegd... we winnen, en daarmee verdwijnt de kritiek, en toch moet je een oog onder de motorkap houden.

      Ik rij in een Mercedes en voel dat deze bolide mij nooit in de steek laat, maar doe elk half jaar aan preventive maintenance, omdat ik aan het stuur zit en geen enkel verstand heb van autos, zo zie ik Pusic ook. Geen enkele relevante ervaring om een luxe auto te onderhouden.
    Maar wat vind jij van het feit dat nu bijna alle clubs als los zand uit elkaar vallen en ons team juist nu een team begint te worden met een 442 systeem met 2 toppers voorin wat bij een middenmoter In de KKD competitie niet opvallen. Is toch een verdienste van .
  • 10 Feb 2019 om 18:53
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:54
      Het probleen is dat er bakken kritiek zijn ondanks al het positieve. Niet van ons forumzeikers, maar van gerespecteerde mensen met een valide stem.

      Die situatie is ongewoon, maar geeft wel te denken.

      Pusic heeft simpelweg veeeeel te lang nodig gehad om er iets van te maken. Iedereen denkt dat de aangevoerde excuses enkel opgaan voor FCT, maar dat is volledige onzin. Geen enkel team had de boel op regel in Juli en al onze concurenten hebben dunne selecties met minimale middelen. Sterker nog, FCT heeft een budget en een bestaande basis waar een ieder op zou willen en kunnen bouwen.

      Je hebt mensen die in het hier en nu denken, en vrede hebben met 5 absolute bagger en flipflop beleid.

      En dan heb je mensen die vooruit denken. Dat zijn geen azijnzeikers maar mensen die bezorgd zijn. Want als deze TS dezelfde tijd nodig heeft om van superieur materiaal wat te bakken, dan heb je op een hoger niveau langer nodig.

    Ikzeg. Bam. Helaas heeft of had pusic lang werk na uw eigen zeggen, maar niemand wou hem helpen wat ik in het begin al aan gaf. Nu ben ik blij dat pusic het aan het draaien heeft. En na u lezen., kan het nu alleen maar beter gaan toch .
  • 10 Feb 2019 om 18:34
    • Quote van 10 Feb 2019 om 18:09
      dus het word nog beter ..Bam
    Dit seizoen? Ja!

    Het materiaal geleverd en beschikbaar, wij zijn waarschijnlijk al heel vroeg kampioen. Ik gok op 4 a 7 wedstrijden voor het einde.
  • 10 Feb 2019 om 18:30
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:56
      Nu sla je door.
    Nee hoor...tot aan de winterstop, bakken kritiek en analyse na analyse. Niet van jou of mij, maar van prominenten. Ondanks onze hoge notering. Dat is opzienbarend.

    Dat gezegd... we winnen, en daarmee verdwijnt de kritiek, en toch moet je een oog onder de motorkap houden.

    Ik rij in een Mercedes en voel dat deze bolide mij nooit in de steek laat, maar doe elk half jaar aan preventive maintenance, omdat ik aan het stuur zit en geen enkel verstand heb van autos, zo zie ik Pusic ook. Geen enkele relevante ervaring om een luxe auto te onderhouden.
  • 10 Feb 2019 om 18:11
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:54
      Het probleen is dat er bakken kritiek zijn ondanks al het positieve. Niet van ons forumzeikers, maar van gerespecteerde mensen met een valide stem.

      Die situatie is ongewoon, maar geeft wel te denken.

      Pusic heeft simpelweg veeeeel te lang nodig gehad om er iets van te maken. Iedereen denkt dat de aangevoerde excuses enkel opgaan voor FCT, maar dat is volledige onzin. Geen enkel team had de boel op regel in Juli en al onze concurenten hebben dunne selecties met minimale middelen. Sterker nog, FCT heeft een budget en een bestaande basis waar een ieder op zou willen en kunnen bouwen.

      Je hebt mensen die in het hier en nu denken, en vrede hebben met 5 absolute bagger en flipflop beleid.

      En dan heb je mensen die vooruit denken. Dat zijn geen azijnzeikers maar mensen die bezorgd zijn. Want als deze TS dezelfde tijd nodig heeft om van superieur materiaal wat te bakken, dan heb je op een hoger niveau langer nodig.

    Amen
  • 10 Feb 2019 om 18:09
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:54
      Het probleen is dat er bakken kritiek zijn ondanks al het positieve. Niet van ons forumzeikers, maar van gerespecteerde mensen met een valide stem.

      Die situatie is ongewoon, maar geeft wel te denken.

      Pusic heeft simpelweg veeeeel te lang nodig gehad om er iets van te maken. Iedereen denkt dat de aangevoerde excuses enkel opgaan voor FCT, maar dat is volledige onzin. Geen enkel team had de boel op regel in Juli en al onze concurenten hebben dunne selecties met minimale middelen. Sterker nog, FCT heeft een budget en een bestaande basis waar een ieder op zou willen en kunnen bouwen.

      Je hebt mensen die in het hier en nu denken, en vrede hebben met 5 absolute bagger en flipflop beleid.

      En dan heb je mensen die vooruit denken. Dat zijn geen azijnzeikers maar mensen die bezorgd zijn. Want als deze TS dezelfde tijd nodig heeft om van superieur materiaal wat te bakken, dan heb je op een hoger niveau langer nodig.

    dus het word nog beter ..Bam
  • 10 Feb 2019 om 17:56
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:54
      Het probleen is dat er bakken kritiek zijn ondanks al het positieve. Niet van ons forumzeikers, maar van gerespecteerde mensen met een valide stem.

      Die situatie is ongewoon, maar geeft wel te denken.

      Pusic heeft simpelweg veeeeel te lang nodig gehad om er iets van te maken. Iedereen denkt dat de aangevoerde excuses enkel opgaan voor FCT, maar dat is volledige onzin. Geen enkel team had de boel op regel in Juli en al onze concurenten hebben dunne selecties met minimale middelen. Sterker nog, FCT heeft een budget en een bestaande basis waar een ieder op zou willen en kunnen bouwen.

      Je hebt mensen die in het hier en nu denken, en vrede hebben met 5 absolute bagger en flipflop beleid.

      En dan heb je mensen die vooruit denken. Dat zijn geen azijnzeikers maar mensen die bezorgd zijn. Want als deze TS dezelfde tijd nodig heeft om van superieur materiaal wat te bakken, dan heb je op een hoger niveau langer nodig.

    Nu sla je door.
  • 10 Feb 2019 om 17:54
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:23
      Wat ik niet snap is dat de negatieve altijd worden benoemd. Je moet het als team bekijken en dat staat op dit moment als een huis. Iedereen zijn positie de wat mindere spelers worden ondersteund door de betere,vechten voor elkaar niet weglopen voor je verantwoordelijkheden. Dan heb je een team. En dat team gaat kampioen worden.
    Het probleen is dat er bakken kritiek zijn ondanks al het positieve. Niet van ons forumzeikers, maar van gerespecteerde mensen met een valide stem.

    Die situatie is ongewoon, maar geeft wel te denken.

    Pusic heeft simpelweg veeeeel te lang nodig gehad om er iets van te maken. Iedereen denkt dat de aangevoerde excuses enkel opgaan voor FCT, maar dat is volledige onzin. Geen enkel team had de boel op regel in Juli en al onze concurenten hebben dunne selecties met minimale middelen. Sterker nog, FCT heeft een budget en een bestaande basis waar een ieder op zou willen en kunnen bouwen.

    Je hebt mensen die in het hier en nu denken, en vrede hebben met 5 absolute bagger en flipflop beleid.

    En dan heb je mensen die vooruit denken. Dat zijn geen azijnzeikers maar mensen die bezorgd zijn. Want als deze TS dezelfde tijd nodig heeft om van superieur materiaal wat te bakken, dan heb je op een hoger niveau langer nodig.

  • 10 Feb 2019 om 17:54
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:23
      Wat ik niet snap is dat de negatieve altijd worden benoemd. Je moet het als team bekijken en dat staat op dit moment als een huis. Iedereen zijn positie de wat mindere spelers worden ondersteund door de betere,vechten voor elkaar niet weglopen voor je verantwoordelijkheden. Dan heb je een team. En dat team gaat kampioen worden.
    Ook helemaal mee eens. Staat als een huis, en dat komt vooral door de mindere goden héél hard werken. Ook zeker te danken aan Pusic
  • 10 Feb 2019 om 17:41
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:02
      In het verlengde daarvan vraag ik me ook af of we in 2028 nog wel een goed team op de been kunnen brengen. Het hier en nu is niet echt aan jou besteedt. Kerel geniet gewoon eens na alle shit van de laatste jaren.
    Lees je eigen reactie ff en besef je hoe verschrikkelijk dom deze is.

    In het hier en nu denken.... ?

    Vooruit zien is regeren.
  • 10 Feb 2019 om 17:40
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:02
      In het verlengde daarvan vraag ik me ook af of we in 2028 nog wel een goed team op de been kunnen brengen. Het hier en nu is niet echt aan jou besteedt. Kerel geniet gewoon eens na alle shit van de laatste jaren.
    Lees je eigen reactie ff en besef je hoe verschrikkelijk dom deze is.

    In het hier en nu denken.... ?

    Vooruit zien is regeren.
  • 10 Feb 2019 om 17:39
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:02
      In het verlengde daarvan vraag ik me ook af of we in 2028 nog wel een goed team op de been kunnen brengen. Het hier en nu is niet echt aan jou besteedt. Kerel geniet gewoon eens na alle shit van de laatste jaren.
    Lees je eigen reactie ff en besef je hoe verschrikkelijk dom deze is.
  • 10 Feb 2019 om 17:39
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:02
      In het verlengde daarvan vraag ik me ook af of we in 2028 nog wel een goed team op de been kunnen brengen. Het hier en nu is niet echt aan jou besteedt. Kerel geniet gewoon eens na alle shit van de laatste jaren.
    Lees je eigen reactie ff en besef je hoe verschrikkelijk dom deze is.
  • 10 Feb 2019 om 17:39
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:02
      In het verlengde daarvan vraag ik me ook af of we in 2028 nog wel een goed team op de been kunnen brengen. Het hier en nu is niet echt aan jou besteedt. Kerel geniet gewoon eens na alle shit van de laatste jaren.
    Lees je eigen reactie ff en besef je hoe verschrikkelijk dom deze is.
  • 10 Feb 2019 om 17:39
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:02
      In het verlengde daarvan vraag ik me ook af of we in 2028 nog wel een goed team op de been kunnen brengen. Het hier en nu is niet echt aan jou besteedt. Kerel geniet gewoon eens na alle shit van de laatste jaren.
    Lees je eigen reactie ff en besef je hoe verschrikkelijk dom deze is.
  • 10 Feb 2019 om 17:38
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:02
      In het verlengde daarvan vraag ik me ook af of we in 2028 nog wel een goed team op de been kunnen brengen. Het hier en nu is niet echt aan jou besteedt. Kerel geniet gewoon eens na alle shit van de laatste jaren.
    Lees je eigen reactie ff en besef je hoe verschrikkelijk dom deze is.
  • 10 Feb 2019 om 17:38
    • Quote van 10 Feb 2019 om 17:02
      In het verlengde daarvan vraag ik me ook af of we in 2028 nog wel een goed team op de been kunnen brengen. Het hier en nu is niet echt aan jou besteedt. Kerel geniet gewoon eens na alle shit van de laatste jaren.
    Lees je eigen reactie ff en besef je hoe verschrikkelijk dom deze is.
  • 10 Feb 2019 om 17:23
    Wat ik niet snap is dat de negatieve altijd worden benoemd. Je moet het als team bekijken en dat staat op dit moment als een huis. Iedereen zijn positie de wat mindere spelers worden ondersteund door de betere,vechten voor elkaar niet weglopen voor je verantwoordelijkheden. Dan heb je een team. En dat team gaat kampioen worden.
  • 10 Feb 2019 om 17:05
    • Quote van 10 Feb 2019 om 16:15
      Middenveld zoals Fer dat ook deed....box to box speler? Nadeel is alleen wel dat Boere niet balvast is, en ook zeker niet technisch. Daarnaast fysiek ook niet sterk...ondanks zijn vierkante kaak. Een bal doorkoppen, dat kan hij wel......
    Ik denk het niet, tactisch (staat nooit op de goede plek ) en technisch komt hij te kort.
  • 10 Feb 2019 om 17:02
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:30
      Boere en Oosterwijk zijn de zwakste schakels in dit elftal, waarbij Boere een onmeunig koele kikker is vanaf de stip. Helaas moeten ze beiden in de zomer een nieuwe club zoeken, voor de ED volledig ongeschikt. Het sleuren is leuk maar dat kan alleen als je team op de aanval speelt.
    Helemaal mee eens, maar ik vind Oosterwijk wel meer een teamspeler en nuttiger worden, de eerste bal gaat altijd naar Oosterwijk en wint vaak zijn duels waardoor we vaak in balbezit komen. Komen denk ik alle 2 te kort voor de ED
  • 10 Feb 2019 om 17:02
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:50
      De stand is 1. De uitvoering 2.

      We hebben de wind verschrikkelijk in de rug. Hoeveel penals gekregen dit jaar? Hoeveel velddoelpunten van Boere en Oosterwijk?

      De euforie is leuk, het kampioenschap heb ik nooit aan getwijfeld omdat we een superieur team hebben kwalitatief gezien.

      Promotie of kampioenschap, ik heb altijd gezegd daar niet van onder de indruk te zijn. Dat ik 19/20 als jaar van de waarheid zie.

      We zitten in een zeer positieve periode met zeer positieve vooruitzichten. Een leuk feestje op de oude markt is nabij, en ik verwacht dezelfde volksvreugde als bij het ED kampioenschap. En daarna, gaan we weer een seizoen beleven van ups en downs waarbij we deze TS niet kunnen gebruiken.
    In het verlengde daarvan vraag ik me ook af of we in 2028 nog wel een goed team op de been kunnen brengen. Het hier en nu is niet echt aan jou besteedt. Kerel geniet gewoon eens na alle shit van de laatste jaren.
  • 10 Feb 2019 om 16:34
    • Quote van 10 Feb 2019 om 16:15
      Middenveld zoals Fer dat ook deed....box to box speler? Nadeel is alleen wel dat Boere niet balvast is, en ook zeker niet technisch. Daarnaast fysiek ook niet sterk...ondanks zijn vierkante kaak. Een bal doorkoppen, dat kan hij wel......
    Ik weet het niet.
  • 10 Feb 2019 om 16:15
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:53
      Ik vraag me veelvuldig af of Boere wel een spits is. Of hij niet elders kan spelen. Met zijn loopvermogen en arbeidsethos zou hij een uitstekende waterdrager kunnen zijn. Maar welke positie?
    Middenveld zoals Fer dat ook deed....box to box speler? Nadeel is alleen wel dat Boere niet balvast is, en ook zeker niet technisch. Daarnaast fysiek ook niet sterk...ondanks zijn vierkante kaak. Een bal doorkoppen, dat kan hij wel......
  • 10 Feb 2019 om 16:03
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:50
      De stand is 1. De uitvoering 2.

      We hebben de wind verschrikkelijk in de rug. Hoeveel penals gekregen dit jaar? Hoeveel velddoelpunten van Boere en Oosterwijk?

      De euforie is leuk, het kampioenschap heb ik nooit aan getwijfeld omdat we een superieur team hebben kwalitatief gezien.

      Promotie of kampioenschap, ik heb altijd gezegd daar niet van onder de indruk te zijn. Dat ik 19/20 als jaar van de waarheid zie.

      We zitten in een zeer positieve periode met zeer positieve vooruitzichten. Een leuk feestje op de oude markt is nabij, en ik verwacht dezelfde volksvreugde als bij het ED kampioenschap. En daarna, gaan we weer een seizoen beleven van ups en downs waarbij we deze TS niet kunnen gebruiken.
    Klopt de bal valt nu gelukkig onze kant op. Ben alleen benieuwd of we deze lijn volhouden. Het kampioenschap is een must nacompetitie is de horror
  • 10 Feb 2019 om 15:53
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:32
      Mee eens. Hopelijk wordt Fred de goalgetter die we tot dusver misten. Al scoorde Aitor ook al uit zelf gecreëerde kansen. Boere werkt wel hard voorin.
    Ik vraag me veelvuldig af of Boere wel een spits is. Of hij niet elders kan spelen. Met zijn loopvermogen en arbeidsethos zou hij een uitstekende waterdrager kunnen zijn. Maar welke positie?
  • 10 Feb 2019 om 15:50
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:35
      Hallo bammie wel genoten vrijdagavond ???
    De stand is 1. De uitvoering 2.

    We hebben de wind verschrikkelijk in de rug. Hoeveel penals gekregen dit jaar? Hoeveel velddoelpunten van Boere en Oosterwijk?

    De euforie is leuk, het kampioenschap heb ik nooit aan getwijfeld omdat we een superieur team hebben kwalitatief gezien.

    Promotie of kampioenschap, ik heb altijd gezegd daar niet van onder de indruk te zijn. Dat ik 19/20 als jaar van de waarheid zie.

    We zitten in een zeer positieve periode met zeer positieve vooruitzichten. Een leuk feestje op de oude markt is nabij, en ik verwacht dezelfde volksvreugde als bij het ED kampioenschap. En daarna, gaan we weer een seizoen beleven van ups en downs waarbij we deze TS niet kunnen gebruiken.
  • 10 Feb 2019 om 15:42
    Vrijdagavond weer eens heerlijk een potje voetbal gekeken. 90 minuten lang de controle gehad, veel druk op de bal en niet achteruit gaan lopen. Hopen op meer van dit soort wedstrijden!
  • 10 Feb 2019 om 15:35
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:30
      Boere en Oosterwijk zijn de zwakste schakels in dit elftal, waarbij Boere een onmeunig koele kikker is vanaf de stip. Helaas moeten ze beiden in de zomer een nieuwe club zoeken, voor de ED volledig ongeschikt. Het sleuren is leuk maar dat kan alleen als je team op de aanval speelt.
    Hallo bammie wel genoten vrijdagavond ???
  • 10 Feb 2019 om 15:32
    • Quote van 10 Feb 2019 om 15:30
      Boere en Oosterwijk zijn de zwakste schakels in dit elftal, waarbij Boere een onmeunig koele kikker is vanaf de stip. Helaas moeten ze beiden in de zomer een nieuwe club zoeken, voor de ED volledig ongeschikt. Het sleuren is leuk maar dat kan alleen als je team op de aanval speelt.
    Mee eens. Hopelijk wordt Fred de goalgetter die we tot dusver misten. Al scoorde Aitor ook al uit zelf gecreëerde kansen. Boere werkt wel hard voorin.
  • 10 Feb 2019 om 15:30
    Boere en Oosterwijk zijn de zwakste schakels in dit elftal, waarbij Boere een onmeunig koele kikker is vanaf de stip. Helaas moeten ze beiden in de zomer een nieuwe club zoeken, voor de ED volledig ongeschikt. Het sleuren is leuk maar dat kan alleen als je team op de aanval speelt.