Boere leeft op: ''Je voelde aan alles dat ze niet tevreden waren''

( 48 reacties)
Boere leeft op: ''Je voelde aan alles dat ze niet tevreden waren''

FC Twente kwakkelde in de eerste seizoenshelft. Het voetbal was niet goed, maar vaak werden de punten wel gepakt. Inmiddels wordt de ploeg steeds beter aan de bal en dat heeft te maken met een nieuwe formatie. 

Marino Pusic begon het seizoen met drie aanvallers, maar inmiddels kiest hij steeds vaker voor een variant met twee echte spitsen. Dat was vooral voor Tom Boere wennen, vertelt hij tegenover TC Tubantia. "Ik heb tot voor kort nog nooit in een twee spitsensysteem gespeeld.'' Hij heeft er niet lang over gedaan om daar aan te wennen, want tegen Sparta Rotterdam ging het prima met Boere en Jari Oosterwijk als aanvallend duo. 

 "Jari was voor mij de ideale bliksemafleider. Hij ging als eerste de duels aan, waardoor ik de ruimte in kon'', blikt Boere terug. Hij had er zelf nooit aan gedacht om samen met Oosterwijk voorin te staan. "Lange tijd hebben we er nooit bij stil gestaan of we ook samen zouden kunnen spelen. We waren immers elkaars concurrenten.''

Ze waren niet alleen concurrenten in Enschede, maar ook lotgenoten. Op de spitsen was enorm veel kritiek en dat kwam niet alleen van de supporters. Ook het bestuur zag dat er een nieuwe aanvalsleider moest komen. "Je voelde aan alles dat ze niet tevreden waren. De roep om een nieuwe spits werd steeds luider. Dan is het maar net de vraag hoe je daar mee omgaat. Gooi je je kont tegen krib en laat je het lopen, of bijt je je ergens in vast." 

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Feb 2019 om 09:16
    • Quote van 17 Feb 2019 om 19:41
      Sorry dat ik niet als jou geen leven heb en hele dagen op twentefans ben en eindeloze discussies voer.
      Nou ja discussies...
      Het is niet dat je indruk op mij maakt. Meer dat je gewoon tenenkrommend en irritant bent. Ik snap dat je het niet met iedereen eens kan zijn en dat er verschillende gedachtes en meningen en ideeën zijn. Maar heb in mijn leven nog nooit iemand ontmoet die ik werkelijkwaar met alles wat hij zegt nog nooit op iets zinnigs heb kunnen betrappen. Ook dat geeft niet ben zelf ook geen einstein maar het is gewoon eigenlijk alleen maar onzin.
      Vervelend voor de overigen om te lezen, en kinderachtig absoluut. Maar dat moet men indd maar zo beschouwrn frank vs tc is lekker zeuren met elkaar vooral niet serieus nemen. Neem ik hem ook niet..
      Maar morgenavond speelt er weer een concurrent van twente tc... hoop je vast weer van dat die winnen ;)
    Kortom; Omdat je mij tenenkrommend en irritant vindt, ga je maar liegen? Beetje sneu en zwak vooral Frank. Dat ik een bepaalde indruk op je heb gemaakt, dat is wel duidelijk. Anders benoem je mij niet zomaar in een post aan HB81. :))
  • 17 Feb 2019 om 19:41
    • Quote van 17 Feb 2019 om 10:27
      Waar zeg ik dat het altijd alleen Frank is? Lees jij dingen die niet beschreven staan? Waarom betrekt hij mij....zo ineens in een post aan HB81...wetende dat hij hier iets mee uitlokt, en wordt hij opnieuw sneu door te zeggen dat ik altijd zou wandelen tijdens wedstrijden? Waarom deze leugen verkondigen Boes....?


      Nu is de aanstichter gevlogen, en beantwoord hij niet een paar eenvoudige vraagjes. Dat zegt eigenlijk wel alles over de persoon achter de nickname Frank....





    Sorry dat ik niet als jou geen leven heb en hele dagen op twentefans ben en eindeloze discussies voer.
    Nou ja discussies...
    Het is niet dat je indruk op mij maakt. Meer dat je gewoon tenenkrommend en irritant bent. Ik snap dat je het niet met iedereen eens kan zijn en dat er verschillende gedachtes en meningen en ideeën zijn. Maar heb in mijn leven nog nooit iemand ontmoet die ik werkelijkwaar met alles wat hij zegt nog nooit op iets zinnigs heb kunnen betrappen. Ook dat geeft niet ben zelf ook geen einstein maar het is gewoon eigenlijk alleen maar onzin.
    Vervelend voor de overigen om te lezen, en kinderachtig absoluut. Maar dat moet men indd maar zo beschouwrn frank vs tc is lekker zeuren met elkaar vooral niet serieus nemen. Neem ik hem ook niet..
    Maar morgenavond speelt er weer een concurrent van twente tc... hoop je vast weer van dat die winnen ;)
  • 17 Feb 2019 om 10:27
    • Quote van 17 Feb 2019 om 05:07
      Ik kijk naar het eeuwige gedram en zie dat jullie elkaar zelfs op een gezellige zaterdagavond in de haren kunnen vliegen. Als jij ziet dat het altijd alleen Frank is heb jij een heeeele grote blinde vlek.
    Waar zeg ik dat het altijd alleen Frank is? Lees jij dingen die niet beschreven staan? Waarom betrekt hij mij....zo ineens in een post aan HB81...wetende dat hij hier iets mee uitlokt, en wordt hij opnieuw sneu door te zeggen dat ik altijd zou wandelen tijdens wedstrijden? Waarom deze leugen verkondigen Boes....?


    Nu is de aanstichter gevlogen, en beantwoord hij niet een paar eenvoudige vraagjes. Dat zegt eigenlijk wel alles over de persoon achter de nickname Frank....





  • 17 Feb 2019 om 05:07
    • Quote van 16 Feb 2019 om 22:42
      Frank vs TC Boes....kijk wie begint en oordeel dan. ;)


      Voor Frank ben ik blijkbaar een zegen, een vloek, een droom...een nachtmerrie. Van alles wat. Waarom? Gewoon omdat hij het niet kan laten om mij te noemen als hem iets niet aanstaat.



      Kortom; Ik heb indruk op Frank gemaakt, en dat blijf ik blijkbaar maken, op wat voor manier dan ook. :))
    Ik kijk naar het eeuwige gedram en zie dat jullie elkaar zelfs op een gezellige zaterdagavond in de haren kunnen vliegen. Als jij ziet dat het altijd alleen Frank is heb jij een heeeele grote blinde vlek.
  • 16 Feb 2019 om 22:42
    • Quote van 16 Feb 2019 om 19:56
      Daar gaan we weer... TC vs Frank.
    Frank vs TC Boes....kijk wie begint en oordeel dan. ;)


    Voor Frank ben ik blijkbaar een zegen, een vloek, een droom...een nachtmerrie. Van alles wat. Waarom? Gewoon omdat hij het niet kan laten om mij te noemen als hem iets niet aanstaat.



    Kortom; Ik heb indruk op Frank gemaakt, en dat blijf ik blijkbaar maken, op wat voor manier dan ook. :))
  • 16 Feb 2019 om 21:22
    • Quote van 16 Feb 2019 om 19:23
      Puta
    Ban.
  • 16 Feb 2019 om 20:57
    • Quote van 16 Feb 2019 om 18:19
      Tussen de 300 tot 400 ton per jaar. Dat is dus €270.000 tot €370.000 teveel per jaar. Daarnaast begin jij over prijs / kwaliteit verhouding Berrie18....ik niet.
    Tussen de 3 en 4 ton is dis niet €270.000 en de 375.000
  • 16 Feb 2019 om 19:56
    Daar gaan we weer... TC vs Frank.
  • 16 Feb 2019 om 19:54
    • Quote van 16 Feb 2019 om 19:23
      Puta
    Wie Dennis....jouw moeder?
  • 16 Feb 2019 om 19:53
    • Quote van 16 Feb 2019 om 19:21
      Volgens mij staat er nergens: ik weet het niet of ik weet er niets van..
      Er staat heel wat anders.
      Maar ook dat was weer te lastig voor je.
    Voetbal is niet altijd een ps4 spel waarmee je een fruitschaal kunt winnen Frank....


    Wat wordt te lastig? Jij begint opnieuw kinderachtig en sneu te reageren door mij in een post aan HB81 te betrekken...niet ik. :)


    Gewoon een paar vraagjes Frank; Heb jij dat echt altijd nodig als het jou te lastig wordt of tegenstaat? Hoe oud ben jij daarnaast, en wat voor werkzaamheden voer jij uit bij de TCT.....krantenjongen misschien?
  • 16 Feb 2019 om 19:23
    Puta
  • 16 Feb 2019 om 19:21
    • Quote van 16 Feb 2019 om 19:18
      Jij weet inderdaad niets. Wel goed dat je het erkend....top!
    Volgens mij staat er nergens: ik weet het niet of ik weet er niets van..
    Er staat heel wat anders.
    Maar ook dat was weer te lastig voor je.
  • 16 Feb 2019 om 19:18
    • Quote van 16 Feb 2019 om 19:06
      Geen idee waar je het over had... lees het niet meer... is toch altijd onzin
    Jij weet inderdaad niets. Wel goed dat je het erkend....top!
  • 16 Feb 2019 om 19:06
    • Quote van 16 Feb 2019 om 18:57
      Of jij hebt teveel moeite met waarheden Frank....Boere die het ineens fantastisch vindt naast Jari?


      "Jari was voor mij de ideale bliksemafleider. Hij ging als eerste de duels aan, waardoor ik de ruimte in kon''? Over welke ruimte heeft Boere het, aangezien ze elkaar veelal voor de voeten lopen? Misschien moet je juist eens mee wandelen. Kan verhelderend voor je werken.....



      Na dit seizoen is het tabee Boere, en hopelijk ook Oosterwijk....
    Geen idee waar je het over had... lees het niet meer... is toch altijd onzin
  • 16 Feb 2019 om 18:58
    • Quote van 16 Feb 2019 om 18:37
      Tc wandelt toch niet altijd samen met jou hè als twente voetbalt?
    Niet als Twente voetbalt Frank, dat was eenmalig en dat weet je ook. Je begint weer sneu te worden....jammer dat je dat altijd nodig schijnt te hebben...
  • 16 Feb 2019 om 18:57
    • Quote van 16 Feb 2019 om 18:37
      Tc wandelt toch niet altijd samen met jou hè als twente voetbalt?
    Of jij hebt teveel moeite met waarheden Frank....Boere die het ineens fantastisch vindt naast Jari?


    "Jari was voor mij de ideale bliksemafleider. Hij ging als eerste de duels aan, waardoor ik de ruimte in kon''? Over welke ruimte heeft Boere het, aangezien ze elkaar veelal voor de voeten lopen? Misschien moet je juist eens mee wandelen. Kan verhelderend voor je werken.....



    Na dit seizoen is het tabee Boere, en hopelijk ook Oosterwijk....
  • 16 Feb 2019 om 18:37
    • Quote van 16 Feb 2019 om 13:14
      Het zal verklaren waarom ze het plotseling zo fijn vinden om met elkaar te spelen.

      Oosterwijk staat in de weg, zodat Boere de ruimte in kan. Ik wist niet dat er een kruipruimte onder het veld zat.

      Goede loopacties, zelden gezien.
    Tc wandelt toch niet altijd samen met jou hè als twente voetbalt?
  • 16 Feb 2019 om 18:19
    • Quote van 16 Feb 2019 om 15:45
      Blijkbaar weet jij jet salaris
    Tussen de 300 tot 400 ton per jaar. Dat is dus €270.000 tot €370.000 teveel per jaar. Daarnaast begin jij over prijs / kwaliteit verhouding Berrie18....ik niet.
  • 16 Feb 2019 om 15:45
    • Quote van 16 Feb 2019 om 10:48
      Nee te mooi weer voor :))
    Top!!!! Thnx
  • 16 Feb 2019 om 15:45
    • Quote van 16 Feb 2019 om 11:17
      Wat kost Boere aan salaris Berrie18, en wat levert hij daar precies voor...buiten de pingels om?


      Prijs / kwaliteit / niveau ligt m.i. dus niet in verhouding. Geen spits voor FC Twente....
    Blijkbaar weet jij jet salaris
  • 16 Feb 2019 om 14:10
    Boere en Oosterwijk spelen nu goed samen Jari het aanspeelpunt en boere die er gebruik van kan maken. Het belangrijkste is dat ze weer druven voetballen de twijfel is weg en de actie wordt weer gemaakt. Het zelfvertrouwen heeft Grote positive stappen gemaakt En natuurlijk gaat er nog steeds te veel verkeerd maar als deze spelers nagenoeg foutloos konden voetballen haden ze nu niet bij fctwente gespeeld.
  • 16 Feb 2019 om 13:14
    • Quote van 16 Feb 2019 om 11:26
      Beide heren vinden de adem van Friday in hun nek niet zo fijn.....

      Nu is El Azzouzi ook nog eens in de buurt. Zegt allemaal wel genoeg hoe FC Twente over Boere en Oosterwijk denkt lijkt me.....
    Het zal verklaren waarom ze het plotseling zo fijn vinden om met elkaar te spelen.

    Oosterwijk staat in de weg, zodat Boere de ruimte in kan. Ik wist niet dat er een kruipruimte onder het veld zat.

    Goede loopacties, zelden gezien.
  • 16 Feb 2019 om 12:45
    • Quote van 16 Feb 2019 om 11:20
      Mooi om te zien dat Boere en Oosterwijk het samen goed kunnen vinden in die formatie. Gun het die jongens wel ondanks dat ze voetballend echt te kort komen. Ze vullen elkaar goed aan en ze hebben al voor veel dreigende situaties gezorgd. Ik denk dat we het wel kunnen redden met die twee voorin
    Hier ben ik het ook mee eens.
  • 16 Feb 2019 om 12:27
    Ikzeg. Wel laat dat ie het doorheeft dat bijna iedereen niet tevreden over hem was. Natuurlijk is het knap dat ie dit systeem snel onder de knie had .ikzeg altijd doorgaan in welk systeem ook.
  • 16 Feb 2019 om 12:26
    • Quote van 16 Feb 2019 om 11:17
      Wat kost Boere aan salaris Berrie18, en wat levert hij daar precies voor...buiten de pingels om?


      Prijs / kwaliteit / niveau ligt m.i. dus niet in verhouding. Geen spits voor FC Twente....
    Moeten die reacties nu gelijk weer zo vel en belerend?
  • 16 Feb 2019 om 11:26
    • Quote van 16 Feb 2019 om 11:20
      Mooi om te zien dat Boere en Oosterwijk het samen goed kunnen vinden in die formatie. Gun het die jongens wel ondanks dat ze voetballend echt te kort komen. Ze vullen elkaar goed aan en ze hebben al voor veel dreigende situaties gezorgd. Ik denk dat we het wel kunnen redden met die twee voorin
    Beide heren vinden de adem van Friday in hun nek niet zo fijn.....

    Nu is El Azzouzi ook nog eens in de buurt. Zegt allemaal wel genoeg hoe FC Twente over Boere en Oosterwijk denkt lijkt me.....
  • 16 Feb 2019 om 11:20
    Mooi om te zien dat Boere en Oosterwijk het samen goed kunnen vinden in die formatie. Gun het die jongens wel ondanks dat ze voetballend echt te kort komen. Ze vullen elkaar goed aan en ze hebben al voor veel dreigende situaties gezorgd. Ik denk dat we het wel kunnen redden met die twee voorin
  • 16 Feb 2019 om 11:17
    • Quote van 16 Feb 2019 om 09:55
      Prijs kwaliteit is prima. Anders hadden we niet bovenaan gestaan. Volgens mij ben jij zo’n megalomane man als Joop. Lekker leven boven je stand
    Wat kost Boere aan salaris Berrie18, en wat levert hij daar precies voor...buiten de pingels om?


    Prijs / kwaliteit / niveau ligt m.i. dus niet in verhouding. Geen spits voor FC Twente....
  • 16 Feb 2019 om 11:13
    • Quote van 16 Feb 2019 om 08:44
      Tsja, dan had een ander ze genomen. Penalties nemen is, wat mij betreft, absoluut geen maatstaaf voor spits-productiviteit. Penals dienen, naar mijn mening, om stats op te kleuren. Bij Boere is het andersom. Hard werken, dat doet hij, echter is zijn totale productie van velddoelpunten en assists over de laatste 2 jaar zo magertjes dat hij volgend seizoen absoluut niet meer bij FCT mag spelen. Evenals Oosterwijk. Het harde werken is eveneens geen 'defining quality' voor een spits.
    Castaignos 2.0. Hard werken om zijn voetballende gebreken te maskeren, en vooral te compenseren....
  • 16 Feb 2019 om 11:10
    • Quote van 16 Feb 2019 om 10:46
      Als jij je grot in gaat ;-) Voor jouw beeld: ik heb het over prijs kwaliteit in de kkd. Moet ik nog steeds onder mijn steen ;-)
    Laatste wat ik hoorde was dat Boere een ton of 3/4 verdient. Vind het nogal wat voor een speler die niets toevoegt buiten z'n penals. Hoop dat we snel promoveren en dat hij dan ook snel vertrokken is.
  • 16 Feb 2019 om 10:48
    • Quote van 16 Feb 2019 om 10:46
      Als jij je grot in gaat ;-) Voor jouw beeld: ik heb het over prijs kwaliteit in de kkd. Moet ik nog steeds onder mijn steen ;-)
    Nee te mooi weer voor :))
  • 16 Feb 2019 om 10:46
    • Quote van 16 Feb 2019 om 10:40
      Snel onder je steen jij.
    Als jij je grot in gaat ;-) Voor jouw beeld: ik heb het over prijs kwaliteit in de kkd. Moet ik nog steeds onder mijn steen ;-)
  • 16 Feb 2019 om 10:40
    • Quote van 16 Feb 2019 om 09:55
      Prijs kwaliteit is prima. Anders hadden we niet bovenaan gestaan. Volgens mij ben jij zo’n megalomane man als Joop. Lekker leven boven je stand
    Snel onder je steen jij.
  • 16 Feb 2019 om 10:26
    • Quote van 16 Feb 2019 om 09:55
      Prijs kwaliteit is prima. Anders hadden we niet bovenaan gestaan. Volgens mij ben jij zo’n megalomane man als Joop. Lekker leven boven je stand
    Dan weet je dus het salaris van Boere. Voor dat geld (of minder) kan je een betere spits in de selectie hebben.
  • 16 Feb 2019 om 10:16
    • Quote van 16 Feb 2019 om 09:25
      Wat mij betreft heb jij het dan niet begrepen
    Tsja.... de stats liegen niet. Onze meest effectieve man is Aitor. 7 goals en 8 assists? Zoiets? Heeft al voetballend hoogstpersoonlijk een gigantisch aantal punten gepakt. De penals van Boere ook, maar wie versiert die penals? Onze spitsen moeten zich dood schamen dat de CV er 'in principe' meer in heeft gebonjoured dan hun.

    Maar goed, ieder z'n eigen mening.
  • 16 Feb 2019 om 10:11
    • Quote van 16 Feb 2019 om 09:45
      Beide spitsen komen te kort voor Twente, helaas maar wel de bikkel harde waarheid. Na dit seizoen snel afscheid van nemen, met strik er om.
    Oosterwijk is wel jonger , groeiende en nuttiger , maar komen allerlei nog steeds tekort .
  • 16 Feb 2019 om 10:04
    • Quote van 16 Feb 2019 om 09:55
      Prijs kwaliteit is prima. Anders hadden we niet bovenaan gestaan. Volgens mij ben jij zo’n megalomane man als Joop. Lekker leven boven je stand
    Vertel dan maar even waar hij goed in is .
  • 16 Feb 2019 om 09:59
    • Quote van 16 Feb 2019 om 08:19
      Respect voor Boere. Als jij al die penalty’s er niet had in geschoten stonden we nu niet zo hoog. Elke azijn zeiker mag wat mij betreft zijn mond houden. Want hard werken dat is waar jij voor in de wieg gelegd bent en elke weer trouw doet. Daar kunnen sommige spelers een voorbeeld aan nemen. En dan heb ik het over spelers in het algeheel.
    Tsja en als, als. Nou dan was er wel een ander geweest die ze had gemaakt. Als we geen keeper op goal zouden hebben dan.
  • 16 Feb 2019 om 09:55
    • Quote van 16 Feb 2019 om 09:49
      Blij dat jij geen TD van Twente bent.
    Prijs kwaliteit is prima. Anders hadden we niet bovenaan gestaan. Volgens mij ben jij zo’n megalomane man als Joop. Lekker leven boven je stand
  • 16 Feb 2019 om 09:49
    • Quote van 16 Feb 2019 om 08:19
      Respect voor Boere. Als jij al die penalty’s er niet had in geschoten stonden we nu niet zo hoog. Elke azijn zeiker mag wat mij betreft zijn mond houden. Want hard werken dat is waar jij voor in de wieg gelegd bent en elke weer trouw doet. Daar kunnen sommige spelers een voorbeeld aan nemen. En dan heb ik het over spelers in het algeheel.
    Blij dat jij geen TD van Twente bent.
  • 16 Feb 2019 om 09:45
    Beide spitsen komen te kort voor Twente, helaas maar wel de bikkel harde waarheid. Na dit seizoen snel afscheid van nemen, met strik er om.
  • 16 Feb 2019 om 09:39
    • Quote van 16 Feb 2019 om 09:25
      Boere Oosterwijk beide geen spitsen voor Twente zowel in de KkD als de eredivisie niet. VOTDERMET.
    Dus.... gelukkig ben je alleen supporter en geen speler
  • 16 Feb 2019 om 09:25
    Boere Oosterwijk beide geen spitsen voor Twente zowel in de KkD als de eredivisie niet. VOTDERMET.
  • 16 Feb 2019 om 09:25
    • Quote van 16 Feb 2019 om 08:44
      Tsja, dan had een ander ze genomen. Penalties nemen is, wat mij betreft, absoluut geen maatstaaf voor spits-productiviteit. Penals dienen, naar mijn mening, om stats op te kleuren. Bij Boere is het andersom. Hard werken, dat doet hij, echter is zijn totale productie van velddoelpunten en assists over de laatste 2 jaar zo magertjes dat hij volgend seizoen absoluut niet meer bij FCT mag spelen. Evenals Oosterwijk. Het harde werken is eveneens geen 'defining quality' voor een spits.
    Wat mij betreft heb jij het dan niet begrepen
  • 16 Feb 2019 om 09:02
    Het zou me niet verbazen dat de doelpunten nu ineens ook gaan komen. Als het met Boere en Oosterwijk blijft lopen in deze opstelling dan mogen ze van mij blijven staan. Goed voor de marktwaarde. Een huurspits erin word hun marktwaarde ook niet beter van. Maar voorwaarde blijft dat ze presteren.
  • 16 Feb 2019 om 08:52
    • Quote van 16 Feb 2019 om 08:44
      Tsja, dan had een ander ze genomen. Penalties nemen is, wat mij betreft, absoluut geen maatstaaf voor spits-productiviteit. Penals dienen, naar mijn mening, om stats op te kleuren. Bij Boere is het andersom. Hard werken, dat doet hij, echter is zijn totale productie van velddoelpunten en assists over de laatste 2 jaar zo magertjes dat hij volgend seizoen absoluut niet meer bij FCT mag spelen. Evenals Oosterwijk. Het harde werken is eveneens geen 'defining quality' voor een spits.
    En toch hebben de top-spitsen dit seizoen al penals laten liggen.. ik bedoel maar. Voor de rest valt er weinig aan toe te voegen =p
  • 16 Feb 2019 om 08:44
    • Quote van 16 Feb 2019 om 08:19
      Respect voor Boere. Als jij al die penalty’s er niet had in geschoten stonden we nu niet zo hoog. Elke azijn zeiker mag wat mij betreft zijn mond houden. Want hard werken dat is waar jij voor in de wieg gelegd bent en elke weer trouw doet. Daar kunnen sommige spelers een voorbeeld aan nemen. En dan heb ik het over spelers in het algeheel.
    Tsja, dan had een ander ze genomen. Penalties nemen is, wat mij betreft, absoluut geen maatstaaf voor spits-productiviteit. Penals dienen, naar mijn mening, om stats op te kleuren. Bij Boere is het andersom. Hard werken, dat doet hij, echter is zijn totale productie van velddoelpunten en assists over de laatste 2 jaar zo magertjes dat hij volgend seizoen absoluut niet meer bij FCT mag spelen. Evenals Oosterwijk. Het harde werken is eveneens geen 'defining quality' voor een spits.
  • 16 Feb 2019 om 08:19
    Respect voor Boere. Als jij al die penalty’s er niet had in geschoten stonden we nu niet zo hoog. Elke azijn zeiker mag wat mij betreft zijn mond houden. Want hard werken dat is waar jij voor in de wieg gelegd bent en elke weer trouw doet. Daar kunnen sommige spelers een voorbeeld aan nemen. En dan heb ik het over spelers in het algeheel.