Homepage » Eerste elftal » MATCHDAY | FC Twente begint ongewijzigd tegen FC Eindhoven

MATCHDAY | FC Twente begint ongewijzigd tegen FC Eindhoven

( 176 reacties)
MATCHDAY | FC Twente begint ongewijzigd tegen FC Eindhoven

FC Twente neemt het vrijdagavond in eigen huis op tegen FC Eindhoven. De aftrap is om 20.00 uur in De Grolsch Veste.

Trainer Marino Pusic heeft maandag na de zege op Jong PSV niks aan zijn basiself veranderd. Jari Oosterwijk ontbreekt nog steeds vanwege familieomstandigheden. Daardoor beginnen Fred Friday en Tom Boere samen in de aanval. 

FC Twente kan de koppositie in eigen thuis tegen FC Eindhoven verstevigen. De voorsprong op achtervolgers FC Den Bosch en Go Ahead Eagles bedraagt respectievelijk acht en negen punten. Het verschil met Sparta Rotterdam is elf punten. 

Opstelling FC Twente: Drommel, Ricardinho, Bijen, Gonzalez, Ramos; Aitor, Brama, Smith, Hamdaoui; Boere, Fred Friday

Wissels: Brondeel, De Lange, Schenk, Maria, Espinosa, Van der Heyden, Bapoh, Assaidi

Opstelling FC Eindhoven: Swinkels, Seedorf, Loof, Van der Heyden, Acenteh, Essikal, Van de Boomen, Bourard, Lopes, Daniëls, Kabangu

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Feb 2019 om 16:07
    MC Dommels ik bin en blief een Boeskool in Cardiff en support altied FCT...
  • 23 Feb 2019 om 08:39
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:15
      Wedstrijd zwaar beschamend, 3 punten zwaar onverdiend was totaal geen penalty in de laatste minuut. Het geluk van een kampioen wie weet!!!!
    We hebben de punten hard nodig om eind maart kampioen te kunnen zijn.
  • 23 Feb 2019 om 02:32
    • Quote van 23 Feb 2019 om 01:37
      Lastig om daar dan de enige Twente fan te zijn?
    Niemand boeit voetbal iets hier. Of in ieder geval “Soccer”.
  • 23 Feb 2019 om 01:37
    • Quote van 23 Feb 2019 om 01:00
      Hahaha! Ik ging naar huis en vergat eigenlijk te checken wat het was geworden. Dus ik zit nu in de kroeg, teletekst te checken en lach me kapot! Mooi man!
    Lastig om daar dan de enige Twente fan te zijn?
  • 23 Feb 2019 om 01:00
    • Quote van 23 Feb 2019 om 00:19
      Geen stress!
    Hahaha! Ik ging naar huis en vergat eigenlijk te checken wat het was geworden. Dus ik zit nu in de kroeg, teletekst te checken en lach me kapot! Mooi man!
  • 23 Feb 2019 om 00:19
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:25
      Waar blijft die penalty nou? Begin m langzaam aan wel te knijpen nu!
    Geen stress!
  • 22 Feb 2019 om 23:44
    • Quote van 22 Feb 2019 om 23:42
      HOPPPPPPAAAAAA sorry voor de buren om mij heen in het vak. Wellicht iets te hard geschreeuwd en getikt tijdens de penalty. Maar jongens wat mooi.
    Ik ben er schor van. In de 89e minuut zeg ik: wedden voor een krat bier dat we winnen? Whaha geweldig moment was dat zeg.
  • 22 Feb 2019 om 23:42
    HOPPPPPPAAAAAA sorry voor de buren om mij heen in het vak. Wellicht iets te hard geschreeuwd en getikt tijdens de penalty. Maar jongens wat mooi.
  • 22 Feb 2019 om 23:34
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:22
      Ben ik de enige die het gewoon een penalty vond?
    Nee hoor de scheids ook, hij bezweek onder de druk van het stadion, nu weten we wat het is om de grootste club in de KKD divisie te zijn, we mogen niet klagen over de scheidsrechters de laatste weken, spel was matig, maar Who cares, weer een stapje dichterbij het kampioenschap, op naar Roda.
  • 22 Feb 2019 om 23:28
    • Quote van 22 Feb 2019 om 23:20
      Mooi man maar fuck iT nooit van gehoord. Wij zijn fc Twente Twenté enskedÉ
    Nog nooit van rugby gehoord?
  • 22 Feb 2019 om 23:20
    • Quote van 22 Feb 2019 om 23:14
      lijkt de klaagmuur wel, een win is een win voor FCT.. Groeten ut Cardiff.... Morgn een Rugby topper in de 6 nations Wales-England Come on Wales....
    Mooi man maar fuck iT nooit van gehoord. Wij zijn fc Twente Twenté enskedÉ
  • 22 Feb 2019 om 23:14
    lijkt de klaagmuur wel, een win is een win voor FCT.. Groeten ut Cardiff.... Morgn een Rugby topper in de 6 nations Wales-England Come on Wales....
  • 22 Feb 2019 om 23:04
    Een gelukkige overwinning het jaar dat we kampioen werden zat het ook mee op het einde van de wedstrijden. Het was vanavond een wedstrijd van misverstanden en verkeerde keuzes. Fctwente moest zelf her spel maken en was veelste gehaast en gaotisch in her veldspel. De meest gelukkigste heeft vanavond gewonen
  • 22 Feb 2019 om 22:59
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:34
      Tja, ik weet het, maar iedere punt telt. Proost.
    En drie punten tellen nog veel meer! Maar mazzel was het!
  • 22 Feb 2019 om 22:34
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:15
      Wedstrijd zwaar beschamend, 3 punten zwaar onverdiend was totaal geen penalty in de laatste minuut. Het geluk van een kampioen wie weet!!!!
    Tja, ik weet het, maar iedere punt telt. Proost.
  • 22 Feb 2019 om 22:28
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:22
      Ben ik de enige die het gewoon een penalty vond?
    Zeker niet, brama en ik ook. Maar natuurlijk weer redenen voor de rest van nederland om te roeptoeteren, laat ze lekker janken joh, wij staan bovenaan!
  • 22 Feb 2019 om 22:26
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:22
      Ben ik de enige die het gewoon een penalty vond?
    Denk het wel
  • 22 Feb 2019 om 22:25
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:22
      Ben ik de enige die het gewoon een penalty vond?
    Als je naar de grond gaat is er een kans dat de arbiter je een nog grotere kans schenkt JohanC.
  • 22 Feb 2019 om 22:22
    Ben ik de enige die het gewoon een penalty vond?
  • 22 Feb 2019 om 22:15
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:10
      Eindhoven staat erom bekend dat ze pittige tegenstander zijn bij uitwedstrijden. De toppers uit de ED verliezen ook onverwacht. Realistisch blijven maar wel weer + 3
    Wedstrijd zwaar beschamend, 3 punten zwaar onverdiend was totaal geen penalty in de laatste minuut. Het geluk van een kampioen wie weet!!!!
  • 22 Feb 2019 om 22:14
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:06
      Off topic: kan fct volgende week de periode niet pakken staan nu 4 punten los van RKC om de periode titel
    Is niet interessant. Periode gaat trouwens over 9 wedstrijden.
  • 22 Feb 2019 om 22:10
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:58
      Gaaf man en niet verwacht, wel 1-1 of 0-0 verwacht trouwens
    Eindhoven staat erom bekend dat ze pittige tegenstander zijn bij uitwedstrijden. De toppers uit de ED verliezen ook onverwacht. Realistisch blijven maar wel weer + 3
  • 22 Feb 2019 om 22:09
    • Quote van 22 Feb 2019 om 22:06
      Off topic: kan fct volgende week de periode niet pakken staan nu 4 punten los van RKC om de periode titel
    nee...2 pnt voor op mvv
  • 22 Feb 2019 om 22:06
    Off topic: kan fct volgende week de periode niet pakken staan nu 4 punten los van RKC om de periode titel
  • 22 Feb 2019 om 22:06
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:48
      Allemaal.. kkslecht
    Juist, ik lees nu pas je bericht. Altijd negatief.
  • 22 Feb 2019 om 22:02
    Drommel wederom mannetje van de pit
  • 22 Feb 2019 om 22:00
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:57
      Vandaar dat ie zich bij Eindhoven nog niet eens in de basis heeft gespeeld. Topscout.
    Ja er werd hier bij de bekerwedstrijd tegen Noordwijk ook geroepen dat we hun spits moesten halen... Belachelijk gewoon! Gelukkig bepaalt de heer Utrecht niet het beleid.
  • 22 Feb 2019 om 21:58
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:57
      Vandaar dat ie zich bij Eindhoven nog niet eens in de basis heeft gespeeld. Topscout.
    Haha
  • 22 Feb 2019 om 21:58
    Gaaf man en niet verwacht, wel 1-1 of 0-0 verwacht trouwens
  • 22 Feb 2019 om 21:57
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:48
      Elisah Sam (FC Eindhoven) spits 21 jaar en 1.90 lang. zit veel meer potentie in dan die spitsen van nu.
    Vandaar dat ie zich bij Eindhoven nog niet eens in de basis heeft gespeeld. Topscout.
  • 22 Feb 2019 om 21:57
    Zo onverdient maat zo fijn denbosch op 11 punten
  • 22 Feb 2019 om 21:57
    Heeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!!!
  • 22 Feb 2019 om 21:57
    Zal Zeist ons zo missen in de eredivisie???
  • 22 Feb 2019 om 21:56
    Snel vergeten en snel afschuimen nu!
  • 22 Feb 2019 om 21:56
    Jajajaahahahhahaha
  • 22 Feb 2019 om 21:55
    Hahahaha wat een smerige overwinning, heeerlijk!
  • 22 Feb 2019 om 21:55
    Wat ongelooflijk. Geluk van de kampioen aan onze kant.
  • 22 Feb 2019 om 21:54
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:54
      Dit meen je toch niet, zit hier in de apre ski lees alleen maar kut zooi en we lopen weer met 3 punten uit. Leven kan mooi zijn.
    Hahahhahaha. Proooooooost!!!!!!
  • 22 Feb 2019 om 21:54
    Het geluk van de kampioen!!!
  • 22 Feb 2019 om 21:54
    Niet te geloven, haha! Ook uitgerekend de man die ik de hele pot verafschuw versiert wel een pingel. Hoppaaaaa
  • 22 Feb 2019 om 21:54
    Dit meen je toch niet, zit hier in de apre ski lees alleen maar kut zooi en we lopen weer met 3 punten uit. Leven kan mooi zijn.
  • 22 Feb 2019 om 21:54
    Dit voelt heel smerig....maar wat een opluchting dit! Snel vergeten deze wedstrijd
  • 22 Feb 2019 om 21:54
    Wat een topspits die Friday! ;-)
  • 22 Feb 2019 om 21:54
    Lucky twente
  • 22 Feb 2019 om 21:53
    We worden kampioen, als je dit soort wedstrijden wint op deze manier ???????????????????????????????????????????????????????? Fredje Friday van onschatbare waarde
  • 22 Feb 2019 om 21:53
    JAAAAAA KAMPIOENEN
  • 22 Feb 2019 om 21:52
    Kom op
  • 22 Feb 2019 om 21:52
    En nou is Boere er niet
  • 22 Feb 2019 om 21:52
    gvd wat spannend
  • 22 Feb 2019 om 21:52
    JAAA PENALTY!!!
  • 22 Feb 2019 om 21:52
    JAAAAA
  • 22 Feb 2019 om 21:51
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:48
      Elisah Sam (FC Eindhoven) spits 21 jaar en 1.90 lang. zit veel meer potentie in dan die spitsen van nu.
    Nou leuk voor hem. Als we volgend jaar in de eredivisie spelen hoop ik toch dat ze met wat beters komen!
  • 22 Feb 2019 om 21:50
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:43
      En als eagles wint > 7 punten voor op plek 2 dus gewoon puntverlies vandaag
    Beste Ward, ik zeg ook niet dat het geen puntverlies is.
  • 22 Feb 2019 om 21:48
    Elisah Sam (FC Eindhoven) spits 21 jaar en 1.90 lang. zit veel meer potentie in dan die spitsen van nu.
  • 22 Feb 2019 om 21:48
    Smith is een gouden speler!
  • 22 Feb 2019 om 21:48
    Allemaal.. kkslecht
  • 22 Feb 2019 om 21:47
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:46
      afleggen die bal oussie!
    Nee was omsingeld door 3 man
  • 22 Feb 2019 om 21:47
    Zwakke schakel die assaidi
  • 22 Feb 2019 om 21:46
    afleggen die bal oussie!
  • 22 Feb 2019 om 21:44
    Friday wat is die zwak!
  • 22 Feb 2019 om 21:43
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:40
      1 punt
    En als eagles wint > 7 punten voor op plek 2 dus gewoon puntverlies vandaag
  • 22 Feb 2019 om 21:43
    Hadden we Ruiz nog maar, die schoot m er vlak voor tijd wel in.
  • 22 Feb 2019 om 21:43
    Dramatische vertoning weer vandaag ????????
  • 22 Feb 2019 om 21:42
    Wft nou geel?!?!?!?
  • 22 Feb 2019 om 21:42
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:39
      Twente gelijk den bosch verliest --> 2 puntenverder uitgelopen op den bosch
    kan je wel rekenen?
  • 22 Feb 2019 om 21:41
    Kearls, 't is niet best vandaag. Wat een kutpot. Hopen op een mazzeltje in de laatste minuten.....
  • 22 Feb 2019 om 21:40
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:39
      Twente gelijk den bosch verliest --> 2 puntenverder uitgelopen op den bosch
    1
  • 22 Feb 2019 om 21:40
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:39
      Twente gelijk den bosch verliest --> 2 puntenverder uitgelopen op den bosch
    1 punt
  • 22 Feb 2019 om 21:40
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:39
      Twente gelijk den bosch verliest --> 2 puntenverder uitgelopen op den bosch
    Hadden gewoon 3 punten pakken
  • 22 Feb 2019 om 21:40
    1 punt
  • 22 Feb 2019 om 21:40
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:39
      Twente gelijk den bosch verliest --> 2 puntenverder uitgelopen op den bosch
    Uhm...
  • 22 Feb 2019 om 21:39
    Twente gelijk den bosch verliest --> 2 puntenverder uitgelopen op den bosch
  • 22 Feb 2019 om 21:36
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:35
      Friday niet alleen slecht op maandag.
    Ook op friday ;)
  • 22 Feb 2019 om 21:35
    Friday niet alleen slecht op maandag.
  • 22 Feb 2019 om 21:34
    Dacht dat ik dut nooit zou zeggen maar mis Oosterwijk , Friday en Boere shit
  • 22 Feb 2019 om 21:33
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:32
      Hoe kan friday blijven staan?
    Lopen/rennen kan ie niet, haha
  • 22 Feb 2019 om 21:32
    Hoe kan friday blijven staan?
  • 22 Feb 2019 om 21:32
    Twente betere fase. Nu doordrukken.
  • 22 Feb 2019 om 21:32
    Toch een positieve noot: wat hebben we voor KKD begrippen een ongelooflijk sterk middenveld!
  • 22 Feb 2019 om 21:32
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:30
      Den Bosch weer achter
    Altijd mooi
  • 22 Feb 2019 om 21:30
    Den Bosch weer achter
  • 22 Feb 2019 om 21:29
    Onbegrijplijke wissels
  • 22 Feb 2019 om 21:26
    Kut boere, je laat echt zien weer totaal niets te kunnen....
  • 22 Feb 2019 om 21:26
    Boere wat een kneus
  • 22 Feb 2019 om 21:25
    Waar blijft die penalty nou? Begin m langzaam aan wel te knijpen nu!
  • 22 Feb 2019 om 21:25
    Zigzag Mocro komt
  • 22 Feb 2019 om 21:24
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:19
      Wat is die friday om te janken man echt hoe kan hij ooit gescout zijn.
    Die is niet gescout. Voor elke minuut dat hij speelt krijgt Tedje geld toe (net als bij Holscher)
  • 22 Feb 2019 om 21:24
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:13
      We gaan het zien en meemaken
    Echt niet, misschien eind mei als de competitie zo goed als afgelopen is.
  • 22 Feb 2019 om 21:19
    Wat is die friday om te janken man echt hoe kan hij ooit gescout zijn.
  • 22 Feb 2019 om 21:18
    Drommel houd Twente op de been
  • 22 Feb 2019 om 21:17
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:13
      We gaan het zien en meemaken
    Ik ben juist bang van niet, haha
  • 22 Feb 2019 om 21:16
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:11
      Boere nog erger dan Friday man
    Idd als je zo’n kans mist hoor je niet op dit niveau te spelen!!
  • 22 Feb 2019 om 21:15
    Echt.....het is zo'n avond
  • 22 Feb 2019 om 21:13
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:12
      Als ie nog niet klaar is, moet ie niet opgesteld worden. Dan maar jeugd bij afwezigheid van Oosterwijk en laat Friday daar maar zijn potjes spelen. Wat moeten die denken als ze Friday zo zien schutteren...
    We gaan het zien en meemaken
  • 22 Feb 2019 om 21:12
    Den bosch gelijk
  • 22 Feb 2019 om 21:12
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:08
      Ik blijf het voorbarig vinden na 2.5 wedstrijd
    Als ie nog niet klaar is, moet ie niet opgesteld worden. Dan maar jeugd bij afwezigheid van Oosterwijk en laat Friday daar maar zijn potjes spelen. Wat moeten die denken als ze Friday zo zien schutteren...
  • 22 Feb 2019 om 21:11
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:10
      Sterke wissels poesje hahahahahaha niks dus
    Wissels standaard na 60 min
  • 22 Feb 2019 om 21:11
    Boere nog erger dan Friday man
  • 22 Feb 2019 om 21:10
    Sterke wissels poesje hahahahahaha niks dus
  • 22 Feb 2019 om 21:08
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:04
      Echt he.. vandaag en maandag heeft volgens mij nog geen bal goed geraakt. Liefdadigheidsinstelling Twente om die man speeltijd te geven.
    Ik blijf het voorbarig vinden na 2.5 wedstrijd
  • 22 Feb 2019 om 21:07
    • Quote van 22 Feb 2019 om 21:04
      Echt he.. vandaag en maandag heeft volgens mij nog geen bal goed geraakt. Liefdadigheidsinstelling Twente om die man speeltijd te geven.
    Hij loopt pas 2 a 3 weken in Enschede. Is een grote sterke speler, over 2 potjes speelt hij de pannen van het dak. De rest van de selectie heeft een voorbereiding van 12 weken gehad, geef Vrijdag ook even. Als er meer geld was geweest had er wel iemand anders gelopen.
  • 22 Feb 2019 om 21:04
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:52
      Hahahahaha daar was ik er zeker niet 1 van. Wat een drama speler loopt gewoon te slapen in het veld.
    Echt he.. vandaag en maandag heeft volgens mij nog geen bal goed geraakt. Liefdadigheidsinstelling Twente om die man speeltijd te geven.
  • 22 Feb 2019 om 20:57
    Slaap wedstreid dit publiek meer met andere dingen bezog dan met wedstreid
  • 22 Feb 2019 om 20:57
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:55
      Die fred is bagger en hamdoui ook
    Klopt. Fred sowieso wisselen. Wat een zaadpartij. Het mlooste tot dusver is het spandoek van vak P
  • 22 Feb 2019 om 20:55
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:53
      Kunnen opa en Fred gewisseld worden ?? #Gaatniegoedkomenie!!
    Die fred is bagger en hamdoui ook
  • 22 Feb 2019 om 20:53
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:47
      2e helft in ieder geval espinosa op het middenveld voor meer voetbal en creativiteit
    Heeft nu puur met mentaliteit te maken, zijn niet bij de les. Ze denken dat ze op 75 % de wedstrijd kunnen winnen.
  • 22 Feb 2019 om 20:53
    Kunnen opa en Fred gewisseld worden ?? #Gaatniegoedkomenie!!
  • 22 Feb 2019 om 20:52
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:48
      En er waren hier mensen die de komst van Friday ontzettend toe juichten, want het kon immers niet slechter dan Oosterwijk toch? Nou.. zeker wel dus!
    Hahahahaha daar was ik er zeker niet 1 van. Wat een drama speler loopt gewoon te slapen in het veld.
  • 22 Feb 2019 om 20:52
    Friday eruit, Bapoh in de spits samen met Boere en Espinosa erin voor Hamdaoui eventueel nog Schenk of vd Heyden erin voor Ricardinho of Ramos
  • 22 Feb 2019 om 20:51
    Wat een ontzettende Eindhoven (of anti Twente) supporter die commentator.
  • 22 Feb 2019 om 20:51
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:48
      En er waren hier mensen die de komst van Friday ontzettend toe juichten, want het kon immers niet slechter dan Oosterwijk toch? Nou.. zeker wel dus!
    Die er naast staat is de allerslechtste.
  • 22 Feb 2019 om 20:49
    Twe 2 - 1 Ein
  • 22 Feb 2019 om 20:49
    Ricardinho is de beste
  • 22 Feb 2019 om 20:48
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:48
      Die van den bomen meteen ophalen voor volgend seizoen.
    Goede speler he
  • 22 Feb 2019 om 20:48
    En er waren hier mensen die de komst van Friday ontzettend toe juichten, want het kon immers niet slechter dan Oosterwijk toch? Nou.. zeker wel dus!
  • 22 Feb 2019 om 20:48
    Espinosa en assaidi erin voor friday en hamdaoui
  • 22 Feb 2019 om 20:48
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:47
      2e helft in ieder geval espinosa op het middenveld voor meer voetbal en creativiteit
    Onze zwarte vriend voorin er maar uithalen dan.
  • 22 Feb 2019 om 20:48
    Die van den bomen meteen ophalen voor volgend seizoen.
  • 22 Feb 2019 om 20:47
    2e helft in ieder geval espinosa op het middenveld voor meer voetbal en creativiteit
  • 22 Feb 2019 om 20:46
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:43
      Vind ik niet. Het is collectief falen.
    Inderdaad het geheel is gewoon lachwekkend en beschamend tot nu toe.
  • 22 Feb 2019 om 20:45
    Pffff wat slecht zeg.
  • 22 Feb 2019 om 20:43
    Jammer Peet
  • 22 Feb 2019 om 20:43
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:41
      Eruit met Ricardihno!
    Vind ik niet. Het is collectief falen.
  • 22 Feb 2019 om 20:42
    Een wonder dat we nog niet achter stasn. Dit kenmerkt een kampioen
  • 22 Feb 2019 om 20:42
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:41
      Eruit met Ricardihno!
    +1
  • 22 Feb 2019 om 20:41
    Eruit met Ricardihno!
  • 22 Feb 2019 om 20:40
    Heinig an, 4-4-2 is gewoon een misgreep met 2 niet-scorende spitsen. Espinosa en Assaidi erin, friday en hamdaoui eruit, aitor weer even naar links.
  • 22 Feb 2019 om 20:40
    We worden gedold
  • 22 Feb 2019 om 20:39
    Ik mis Oosterwijk die fel afjaagt waardoor de verdediging of keeper fouten maakt. Friday heeft er gewoon echt geen zin in.
  • 22 Feb 2019 om 20:39
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:35
      haal Friday er maar uit voor Espinosa en ga 4-3-3 spelen.
    Eensch
  • 22 Feb 2019 om 20:39
    De centrale verdedigers en Drommel houden je op de been
  • 22 Feb 2019 om 20:38
    Wat een geweldige spits (aankoop) om te janken dit
  • 22 Feb 2019 om 20:37
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:36
      Echt, die Riccardino is een fossiel, te oud. Gast heeft ons nog geen punt opgeleverd. Juist in deze fase kunnen we geen tegendoelpunten gebruiken. Is er echt niemand die bster is dan hij?
    Tuurlijk, Schenk kan daar prima voetballen
  • 22 Feb 2019 om 20:36
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:35
      Eindhoven heer en meester. We houden weer eens niks vast voorin.
    Als we de nul maar vasthouden voor Eindhoven dan is het goed. Eindhoven is ook niet hoogstaand, gelukkig. Hopen dat we snel scoren, op één of andere manier.
  • 22 Feb 2019 om 20:36
    Ricardinho kom maar fftjes wisselen
  • 22 Feb 2019 om 20:36
    Echt, die Riccardino is een fossiel, te oud. Gast heeft ons nog geen punt opgeleverd. Juist in deze fase kunnen we geen tegendoelpunten gebruiken. Is er echt niemand die bster is dan hij?
  • 22 Feb 2019 om 20:36
    Espinosa moet er in. Je houd geen bal vast zo
  • 22 Feb 2019 om 20:35
    Wat een kut wedstrijd zeg, Eindhoven is gewoon veel feller.
  • 22 Feb 2019 om 20:35
    haal Friday er maar uit voor Espinosa en ga 4-3-3 spelen.
  • 22 Feb 2019 om 20:35
    Eindhoven heer en meester. We houden weer eens niks vast voorin.
  • 22 Feb 2019 om 20:34
    Drommel houdt ons in de wedstrijd, maar ik verwacht wel zo plotseling van ons een goal uit vrije trap of corner
  • 22 Feb 2019 om 20:33
    Jezus wat een mazzel. What the fuck loopt Riccardino te doen ?!?!?!?!
  • 22 Feb 2019 om 20:33
    GODVERDOMME mafkezen
  • 22 Feb 2019 om 20:32
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:17
      Kut verslaggever van Fox weer,anti twente
    Geluid uitzetten. Wij hebben laptop zonder geluid waar Twente op staat (met dank aan Fox omdat de app niet meer werkt op onze Smart tv) en op tv het schakelprogramma. Op zich leuk kijken op deze manier, meteen de concurrentie in beeld, als zij tenminste ook spelen.
  • 22 Feb 2019 om 20:30
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:28
      oh god niet aitor geblesseerd...
    Mag hopen van niet maar ook die speelt slecht atm
  • 22 Feb 2019 om 20:30
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:28
      oh god niet aitor geblesseerd...
    Mag hopen van niet maar ook die speelt slecht atm
  • 22 Feb 2019 om 20:28
    ah gelukkig!
  • 22 Feb 2019 om 20:28
    oh god niet aitor geblesseerd...
  • 22 Feb 2019 om 20:27
    Waar trainen ze eigenlijk op,het is om te huilen
  • 22 Feb 2019 om 20:27
    Eindhoven is echt slecht, gebeurt niks terwijl Twente door het ijs zalt. Komt straks wel goed, individueel zijn we zoveel beter.
  • 22 Feb 2019 om 20:26
    Zo nonchalant als de pest
  • 22 Feb 2019 om 20:24
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:21
      Tegen Jong PSV was het hetzelfde.. weinig balbezit, 3 punten. Dus na 90 minuten klagen.. of JUICHEN!!!
    Tegen psv was beter bijna geen 1 paas komt aan
  • 22 Feb 2019 om 20:24
    Godvergeten houthakkers zijn het
  • 22 Feb 2019 om 20:21
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:20
      Wat een wan prestatie tot nu toe bah wat slecht
    Tegen Jong PSV was het hetzelfde.. weinig balbezit, 3 punten. Dus na 90 minuten klagen.. of JUICHEN!!!
  • 22 Feb 2019 om 20:21
    hahaha de scheids heeft ze ook allemaal niet op een rijtje
  • 22 Feb 2019 om 20:20
    Wat een wan prestatie tot nu toe bah wat slecht
  • 22 Feb 2019 om 20:17
    • Quote van 22 Feb 2019 om 20:17
      Kut verslaggever van Fox weer,anti twente
    Loat'n lul'n
  • 22 Feb 2019 om 20:17
    Kut verslaggever van Fox weer,anti twente
  • 22 Feb 2019 om 20:14
    Erg matig tot nu toe....Twente moet meer overtuiging uitstralen!!
  • 22 Feb 2019 om 20:11
    redelijk schot van Hamdoui.
  • 22 Feb 2019 om 20:04
    Den bosch al weer achter
  • 22 Feb 2019 om 20:04
    Den Bosch 0-1 achter!!!
  • 22 Feb 2019 om 20:04
    Fred heeft zn haar weer geverfd
  • 22 Feb 2019 om 19:41
    • Quote van 22 Feb 2019 om 19:38
      Nu toch wel Assaidi maar zonder warming up 20min is lang zat voor hem
    Heeft toch ook geen enkel nut om vooraf mee te doen aan de warming up als je sowieso de gehele eerste helft al koud op de bank moet zitten.
  • 22 Feb 2019 om 19:39
    • Quote van 22 Feb 2019 om 19:33
      Friday kan ook niet ballen. Voegt niks toe
    Ik had het vooraf al voorspeld... Nee werd hier gezegd, Fred is tien keer beter dan Tom en Jari. Nou, dat kunnen we zien!
  • 22 Feb 2019 om 19:38
    Nu toch wel Assaidi maar zonder warming up 20min is lang zat voor hem
  • 22 Feb 2019 om 19:34
    • Quote van 22 Feb 2019 om 19:30
      Geen Assaidi bij de warming uo
    Valt mij ook op
  • 22 Feb 2019 om 19:33
    Friday kan ook niet ballen. Voegt niks toe
  • 22 Feb 2019 om 19:30
    Geen Assaidi bij de warming uo
  • 22 Feb 2019 om 19:18
    • Quote van 22 Feb 2019 om 19:13
      Waarom assaidi? Gaat prima zonder hem en in zijn invalbeurten heeft hij ook nog niks laten zien.
    Hij moet ook weer wedstrijdritme op doen voordat ie op zn oude niveau zit. Is kwalitatief echt wel een speler die wat toevoegd zeker ipv hamdaoui.
  • 22 Feb 2019 om 19:13
    • Quote van 22 Feb 2019 om 19:11
      Had misschien gehoopt dat assaidi en/of espinosa in de basis zouden beginnen.
    Waarom assaidi? Gaat prima zonder hem en in zijn invalbeurten heeft hij ook nog niks laten zien.
  • 22 Feb 2019 om 19:11
    Had misschien gehoopt dat assaidi en/of espinosa in de basis zouden beginnen.
  • 22 Feb 2019 om 19:05
    Bij iedereen staat er alleen zijn achternaam, maar bij fred niet.
  • 22 Feb 2019 om 19:05
    Weer 3 punten !
  • 22 Feb 2019 om 19:02