Van den Boomen geniet: ''Gebaarde zo van, kom maar met meer bier''

( 48 reacties)
Van den Boomen geniet: ''Gebaarde zo van, kom maar met meer bier''

FC Twente won vrijdagavond in de absolute slotfase van FC Eindhoven. Branco van den Boomen werd de schlemiel van de avond. De middenvelder van FC Eindhoven veroorzaakte de strafschop waar de 1-0 uit viel.

"Het is onvoorstelbaar", zegt Van den Boomen in het Eindhovens Dagblad. "Als je 'm hiervoor geeft, dan kun je 'm honderd keer per wedstrijd geven. Die Friday moet gewoon schieten, maar dat kan-ie niet, dus dan rent hij maar tegen me aan. Lekker makkelijk. FC Twente heeft nu al drie weken op rij een penalty gekregen en door die cadeautjes winnen ze de wedstrijden."

Van den Boomen kreeg ook nog geel en snelde na afloop de catacomben in. "Anders had ik ook nog rood gekregen", reageert hij. "Die gele kaart was al dom, want nu ben ik geschorst. De scheids naait me eigenlijk tot twee keer toe een oor aan. Hij fluit volgende week gewoon weer zijn wedstrijdje en ik zal moeten toekijken. Ik hoef hem zo ook niet meer te zien. Ik ben wel klaar met die man voor vandaag."

In de slotfase werd FC Eindhoven nog gevaarlijk uit de corners van Van den Boomen, die liters bier over zich heen kreeg. "Ik gebaarde zo van, kom maar met meer bier", grijnst hij. "Dat vind ik wel mooi. FC Twente is een mooie club en ik gun het ze ook te promoveren, maar niet op deze manier."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Feb 2019 om 15:25
    Var is een mooi systeem alleen jammer dat het door dezelfde druiloren die op het veld staan moet worden beoordeeld dan blijven ze fouten maken
  • 24 Feb 2019 om 11:56
    Haal die speler maar op voor volgend seizoen
  • 24 Feb 2019 om 11:10
    • Quote van 24 Feb 2019 om 10:29
      Ik ook. Het bleek de beslissing van de VAR en niet van Van Boekel. Van Boekel staat na zijn eerdere VAR fouten zo gespannen op het veld dat hij nauwelijks zelf nog een beslissing durft te nemen. Alles staat driedubbel onder de loep. Lijkt mij erg ongewenst.
    Mee eens, VAR had niks moeten zeggen tegen van Boekel , OOK niet van "ga even kijken" . Fout van de VAR
  • 24 Feb 2019 om 10:29
    • Quote van 24 Feb 2019 om 10:18
      Het eerste gevoel van de scheids op dat moment was de juiste. Ik dacht eerst dat de scheids moest kijken omdat het misschien rood moest zijn ipv geel, ik zat daarna met verbazing te kijken
    Ik ook. Het bleek de beslissing van de VAR en niet van Van Boekel. Van Boekel staat na zijn eerdere VAR fouten zo gespannen op het veld dat hij nauwelijks zelf nog een beslissing durft te nemen. Alles staat driedubbel onder de loep. Lijkt mij erg ongewenst.
  • 24 Feb 2019 om 10:18
    • Quote van 24 Feb 2019 om 10:14
      De toepassing van de VAR in de eredivisie is te idioot voor woorden. Ook bij dit incident moest ie natuurlijk gewoon op de stip. Tot dusver brengt de VAR meer onbegrip dan begrip. Veel scheidsrechters blijven natuurlijk ook eigenwijze mannekes.
    Het eerste gevoel van de scheids op dat moment was de juiste. Ik dacht eerst dat de scheids moest kijken omdat het misschien rood moest zijn ipv geel, ik zat daarna met verbazing te kijken
  • 24 Feb 2019 om 10:14
    • Quote van 24 Feb 2019 om 10:10
      Dan moeten jullie de samenvatting van Fortuna tegen Heerenveen eens terug kijken. Ook daar wordt een speler omver gelopen. Eerst geeft de scheids een penal maar de var dacht daar anders over waarna de penal werd terug gedraaid. Ik vond dit 100% een penal. Blijkbaar kun je hier een andere mening over heebben.
    De toepassing van de VAR in de eredivisie is te idioot voor woorden. Ook bij dit incident moest ie natuurlijk gewoon op de stip. Tot dusver brengt de VAR meer onbegrip dan begrip. Veel scheidsrechters blijven natuurlijk ook eigenwijze mannekes.
  • 24 Feb 2019 om 10:10
    Dan moeten jullie de samenvatting van Fortuna tegen Heerenveen eens terug kijken. Ook daar wordt een speler omver gelopen. Eerst geeft de scheids een penal maar de var dacht daar anders over waarna de penal werd terug gedraaid. Ik vond dit 100% een penal. Blijkbaar kun je hier een andere mening over heebben.
  • 24 Feb 2019 om 08:35
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:59
      Neuh, want dan had ik helemaal geen beker nodig gehad ;)
    Hahaha
  • 24 Feb 2019 om 08:02
    Ging mij puur om dat als ik het goed begrepen had aantal van onze fans liever wat meer bluf en van eigen kracht uitgaan etc zouden zien. Dat vond ik opmerkelijk te zijn bij praatje met stam vooraf die thuis tegen de graafschap misschien wel voor puntje zou tekenen. Pusic wordt zulke uitspraken wel aangerekend.Dat stam nu verloor komt niet door stam. Maar voor groot deel denk ik door het gemis van een namli erg goede speler van pec.Maar van mij mogen pec en graafschap er beide uitknallen hebben meeste leedvermaak over ons gehad
  • 24 Feb 2019 om 07:18
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:44
      Een spel dat Stam jarenlang heeft gespeeld voor o.a. PSV, United, Lazio, Milan, Ajax en Oranje. En Pusic. Tja, die heeft ook gevoetbald ;-)
    Een goed paard is nog geen goede ruiter.
  • 24 Feb 2019 om 02:53
    • Quote van 24 Feb 2019 om 02:23
      Klopt, maar wat heeft uitstraling daarmee te maken? (daar reageerde ik immers op)
    Behalve dat 'ie gezien zijn prijzenkast het tactisch spel begrijpt, niks verder. Maakt je niet per definitie een goede coach ja. Fijne nacht!
  • 24 Feb 2019 om 02:23
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:44
      Een spel dat Stam jarenlang heeft gespeeld voor o.a. PSV, United, Lazio, Milan, Ajax en Oranje. En Pusic. Tja, die heeft ook gevoetbald ;-)
    Klopt, maar wat heeft uitstraling daarmee te maken? (daar reageerde ik immers op)
  • 24 Feb 2019 om 00:35
    • Quote van 23 Feb 2019 om 23:37
      Jaap Stam is ook niet zo goed als men denkt, dat bleek vanavond wel tegen de Graafschap.
      Uitstraling van Jaap is ook niet denderend. Geen emotie een dooie pier is het.
      Niet te snel iemand ophemelen.

    Ook niet te snel iemand afkraken
  • 23 Feb 2019 om 23:52
    Vanaf de tribune leek hij makkelijk gegeven maar na hem 3 keer teruggezien te hebben was er duidelijk contact en dus een penalty. Hij raakt hem op z'n onderbeen en da's wat anders als de bal. Die Hans Kraay moeten ze iig niet als analist laten zitten. Waf lult die vent uit z'n nek zeg.
  • 23 Feb 2019 om 23:37
    Jaap Stam is ook niet zo goed als men denkt, dat bleek vanavond wel tegen de Graafschap.
    Uitstraling van Jaap is ook niet denderend. Geen emotie een dooie pier is het.
    Niet te snel iemand ophemelen.

  • 23 Feb 2019 om 22:44
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:36
      Voetbal is een tactisch spel, geen mister verkiezing
    Een spel dat Stam jarenlang heeft gespeeld voor o.a. PSV, United, Lazio, Milan, Ajax en Oranje. En Pusic. Tja, die heeft ook gevoetbald ;-)
  • 23 Feb 2019 om 22:41
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:36
      Voetbal is een tactisch spel, geen mister verkiezing
    The X-Factor Boes.........je weet. ;)
  • 23 Feb 2019 om 22:40
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:30
      Hmm daar heb je ook weer gelijk aan... Misschien dat het beste idee is als je iets op het veld wil gooien is om eerst netjes je biertje op te drinken, het glas vervolgens vol te zeiken en dat op het veld te gooien! ;-)
    Oh oh Dommel...zijn Socrates en jij nu (ook al) aso's? :))
  • 23 Feb 2019 om 22:36
    • Quote van 23 Feb 2019 om 22:27
      Als je alleen al naar de uitstraling tussen pusic en jaap stam kijkt, kies je al voor jaap stam. Pusic heeft een uitstraling van een zak hooi.
    Voetbal is een tactisch spel, geen mister verkiezing
  • 23 Feb 2019 om 22:27
    • Quote van 23 Feb 2019 om 19:36
      Offtopic : ik hoor hier regelmatig mensen zeggen: jaap stam dat is een trainer naar mijn hart.... hebben jullie zijn interview gehoord net vooraf aan pec - de graafschap? 3 punten zijn een must tegen de graafschap? Stam: daar gaan we voor maar een punt kan ook heel belangrijk zijn....
      Ik schaar dat in het praatje voor de bühne net zoals pusic altijd doet.
      :) niet dat mensen zich daar dn aan zouden gaan ergeren mocht dun favoriete trainer bij ons komen. .
    Als je alleen al naar de uitstraling tussen pusic en jaap stam kijkt, kies je al voor jaap stam. Pusic heeft een uitstraling van een zak hooi.
  • 23 Feb 2019 om 22:25
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:17
      Dat is toch zonde van het bier? Had dan een blik heineken meegenomen en dat op het veld gegooid ;-)
    Tja, ik begrijp Messi wel. Een pilsje is tot daar aan toe, maar een zwarte rookbom naar z'n flikker gooien en de wereld is op TF weer een week of 12 te klein :-))
  • 23 Feb 2019 om 22:10
    Karma is a bitch
  • 23 Feb 2019 om 21:59
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:42
      Hoop dat je op de eerste rij zit dan ;)
    Neuh, want dan had ik helemaal geen beker nodig gehad ;)
  • 23 Feb 2019 om 21:56
    "Hij ging niet naar de bal, hij ging alleen maar richting mij." Volgens mij probeerde hij zich open te draaien voor een schot (dat mis was gegaan) Die vent had Friday beter kunnen laten lopen, was er nooit gescoord. Nu is er contact en kan een scheids hem gewoon geven.
  • 23 Feb 2019 om 21:46
    • Quote van 23 Feb 2019 om 19:36
      Offtopic : ik hoor hier regelmatig mensen zeggen: jaap stam dat is een trainer naar mijn hart.... hebben jullie zijn interview gehoord net vooraf aan pec - de graafschap? 3 punten zijn een must tegen de graafschap? Stam: daar gaan we voor maar een punt kan ook heel belangrijk zijn....
      Ik schaar dat in het praatje voor de bühne net zoals pusic altijd doet.
      :) niet dat mensen zich daar dn aan zouden gaan ergeren mocht dun favoriete trainer bij ons komen. .
    Zelfs dat puntje heeft hij er vanavond niet aan overgehouden.
  • 23 Feb 2019 om 21:42
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:34
      Precies.....zo doe ik dat ook altijd. Scheelt én bier én een tripje naar de wc ;)
    Hoop dat je op de eerste rij zit dan ;)
  • 23 Feb 2019 om 21:34
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:30
      Hmm daar heb je ook weer gelijk aan... Misschien dat het beste idee is als je iets op het veld wil gooien is om eerst netjes je biertje op te drinken, het glas vervolgens vol te zeiken en dat op het veld te gooien! ;-)
    Precies.....zo doe ik dat ook altijd. Scheelt én bier én een tripje naar de wc ;)
  • 23 Feb 2019 om 21:30
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:21
      Een blik heineken kopen is zonde van het geld
    Hmm daar heb je ook weer gelijk aan... Misschien dat het beste idee is als je iets op het veld wil gooien is om eerst netjes je biertje op te drinken, het glas vervolgens vol te zeiken en dat op het veld te gooien! ;-)
  • 23 Feb 2019 om 21:21
    • Quote van 23 Feb 2019 om 21:17
      Dat is toch zonde van het bier? Had dan een blik heineken meegenomen en dat op het veld gegooid ;-)
    Een blik heineken kopen is zonde van het geld
  • 23 Feb 2019 om 21:17
    • Quote van 23 Feb 2019 om 20:38
      Koste mij ook nog een pilsje KLOOTZAK :)
    Dat is toch zonde van het bier? Had dan een blik heineken meegenomen en dat op het veld gegooid ;-)
  • 23 Feb 2019 om 20:40
    • Quote van 23 Feb 2019 om 18:53
      Ik vond hem makkelijk gegeven. Maar goed...hij IS gegeven en het was een doelpunt. Achter ons laten en op naar volgende week.
    Precies het was in ons voordeel anders waren de rapen gaar. Normaal gesproken geef je hier voor geen strafschop.
  • 23 Feb 2019 om 20:38
    Koste mij ook nog een pilsje KLOOTZAK :)
  • 23 Feb 2019 om 19:36
    Offtopic : ik hoor hier regelmatig mensen zeggen: jaap stam dat is een trainer naar mijn hart.... hebben jullie zijn interview gehoord net vooraf aan pec - de graafschap? 3 punten zijn een must tegen de graafschap? Stam: daar gaan we voor maar een punt kan ook heel belangrijk zijn....
    Ik schaar dat in het praatje voor de bühne net zoals pusic altijd doet.
    :) niet dat mensen zich daar dn aan zouden gaan ergeren mocht dun favoriete trainer bij ons komen. .
  • 23 Feb 2019 om 19:33
    Wat een jankert
  • 23 Feb 2019 om 19:25
    Deze vent is een complete sneu neus. Naar mannetje met vervelende trekjes van minuut 1 t/m 94. Denkt dat hij een heel meneertje is. Mooi dat juist hem dit nou overkomt met die penalty. Karma op zijn best!
  • 23 Feb 2019 om 19:08
    • Quote van 23 Feb 2019 om 19:04
      Ikzeg. Sc. Natuurlijk maar het was er een. Dan moet ie niet zeuren klaar.
    De scheids vond de charge van Brama ook geel waard. Discussies hou je altijd maar dat geeft niet. Is niet meer terug te draaien dus verder geen woorden meer aan vuil maken.
  • 23 Feb 2019 om 19:04
    • Quote van 23 Feb 2019 om 18:53
      Ik vond hem makkelijk gegeven. Maar goed...hij IS gegeven en het was een doelpunt. Achter ons laten en op naar volgende week.
    Ikzeg. Sc. Natuurlijk maar het was er een. Dan moet ie niet zeuren klaar.
  • 23 Feb 2019 om 19:04
    Hij heeft eigenlijk wel een beetje gelijk dat Fred direct had moeten schieten!! Ik heb hem 2 wedstrijden gezien...maar wat issie traag in z’n beslissingen zeg!!
  • 23 Feb 2019 om 19:02
    In het stadion dacht ik ook eerst dat het geen penalty was maar een mooie duikeling van Fredje. In de herhaling op tv kun je duidelijk zie dat hij op de kuit aangetikt word.
  • 23 Feb 2019 om 19:02
    • Quote van 23 Feb 2019 om 18:59
      Net terug gekeken. 100 % zeker een penalty.
    Ikzeg. Rood. Ook bedankt voor uw reactie. Dan moet die speler zijn mond houden en eerlijk aan geven dat ie zich vergist heeft en dat het een penalty is.
  • 23 Feb 2019 om 18:59
    • Quote van 23 Feb 2019 om 18:50
      Ikzeg. Steeds gezeur om die penalty was het er nu een of was het echt geen penalty. Wie het gezien heeft hoor ik het graag. Wel of niet. Ben wel blij met de 3punten.
    Net terug gekeken. 100 % zeker een penalty.
  • 23 Feb 2019 om 18:59
    • Quote van 23 Feb 2019 om 18:53
      Leek niet veel te zijn, maar een var zou het niet terug gedraaid hebben omdat branco Fred gewoon tegen de voet schopt
    Ikzeg. Tw bedankt voor uw reactie. Dan is het gewoon terecht. Super 3 punten.
  • 23 Feb 2019 om 18:56
    Hoe weet hij zeker dat het allemaal bier is. De kleur is hetzelfde alleen de temp. niet.
  • 23 Feb 2019 om 18:53
    • Quote van 23 Feb 2019 om 18:50
      Ikzeg. Steeds gezeur om die penalty was het er nu een of was het echt geen penalty. Wie het gezien heeft hoor ik het graag. Wel of niet. Ben wel blij met de 3punten.
    Leek niet veel te zijn, maar een var zou het niet terug gedraaid hebben omdat branco Fred gewoon tegen de voet schopt
  • 23 Feb 2019 om 18:53
    • Quote van 23 Feb 2019 om 18:50
      Ikzeg. Steeds gezeur om die penalty was het er nu een of was het echt geen penalty. Wie het gezien heeft hoor ik het graag. Wel of niet. Ben wel blij met de 3punten.
    Ik vond hem makkelijk gegeven. Maar goed...hij IS gegeven en het was een doelpunt. Achter ons laten en op naar volgende week.
  • 23 Feb 2019 om 18:50
    Ikzeg. Steeds gezeur om die penalty was het er nu een of was het echt geen penalty. Wie het gezien heeft hoor ik het graag. Wel of niet. Ben wel blij met de 3punten.
  • 23 Feb 2019 om 18:46
    • Quote van 23 Feb 2019 om 18:39
      Ben nu al moe van deze branco. We got 3 pointsss !!!
    Wel een goede speler voor ons voor volgend jaar
  • 23 Feb 2019 om 18:39
    Ben nu al moe van deze branco. We got 3 pointsss !!!