Homepage » Eerste elftal » Personele problemen bij Volendam: ''We gaan spelen met een Vlak-middenveld''

Personele problemen bij Volendam: ''We gaan spelen met een Vlak-middenveld''

( 11 reacties)
Personele problemen bij Volendam: ''We gaan spelen met een Vlak-middenveld''

FC Twente neemt het deze speelronde op tegen FC Volendam en die trainer uit het vissersdorp moet behoorlijk puzzelen om een elftal op de been te krijgen tegen de Tukkers. 

Hans de Koning kan niet beschikken over Daryl Baly en Kevin Visser, die beide geschorst zijn voor het treffen met de koploper van de Keuken Kampioen Divisie. Middenvelder Visser wordt vervangen door Gerry Vlak en die speelt dus samen met zijn broer Jari in de middenlinie. ''We gaan spelen met een Vlak-middenveld'', grapt de trainer in het Noordhollands Dagblad

Ties Evers vervangt Baly in het hart van de verdediging en Robin Schouten keert als rechtsback weer terug in de basis na een schorsing. Hij moet dus al heel wat wisselen binnen zijn elftal, maar de trainer weet nog niet of het bij deze mutaties blijft. ''Voorin wijzig ik misschien wat, maar dat houd ik nog voor me.''

Het eerste duel van dit seizoen tussen beide ploegen werd gewonnen door de Tukkers met 1-2. ''Wij verloren onverdiend. Dat houd ik mijn spelers ook voor.'' Deze wedstrijd zal voor veel spelers moeilijker worden, want zo'n groot stadion is nieuw voor de meeste voetballers. ''Voor negentig procent van de spelers zal dat even wennen zijn. Dat mag een paar minuten, daarna moeten we er staan.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Mar 2019 om 15:03
    • Quote van 15 Mar 2019 om 12:11
      Ikzeg. Dan is er maar een oplossing direct er vol op zo als ik het lees hebben wij maar enkele minuten. Hoppa 3-0
    Haha topreactie. Zo ist!
  • 15 Mar 2019 om 12:47
    • Quote van 15 Mar 2019 om 12:34
      Wellicht hem als mentor/assistent aanstellen. Kijk eens naar Denny Buijs, daar hebben ze een gast. Hennie Spijkerbroek, met 40 jaar ervaring naast gezet. Dat begon zeer stroef, maar staan nu toch netjes op 4 punten van hun doel: Europees.
    Met dank aan de winteraankopen, dus dat heeft niets met Spijkerman te maken in dit geval, sorrie !
  • 15 Mar 2019 om 12:34
    • Quote van 15 Mar 2019 om 11:01
      Dit is zijn trainersniveau. Hetzelfde geldt voor Pusic.
    Wellicht hem als mentor/assistent aanstellen. Kijk eens naar Denny Buijs, daar hebben ze een gast. Hennie Spijkerbroek, met 40 jaar ervaring naast gezet. Dat begon zeer stroef, maar staan nu toch netjes op 4 punten van hun doel: Europees.
  • 15 Mar 2019 om 12:34
    • Quote van 15 Mar 2019 om 11:01
      Dit is zijn trainersniveau. Hetzelfde geldt voor Pusic.
    Wellicht hem als mentor/assistent aanstellen. Kijk eens naar Denny Buijs, daar hebben ze een gast. Hennie Spijkerbroek, met 40 jaar ervaring naast gezet. Dat begon zeer stroef, maar staan nu toch netjes op 4 punten van hun doel: Europees.
  • 15 Mar 2019 om 12:15
    • Quote van 15 Mar 2019 om 12:11
      Ikzeg. Dan is er maar een oplossing direct er vol op zo als ik het lees hebben wij maar enkele minuten. Hoppa 3-0
    Haha
  • 15 Mar 2019 om 12:11
    Ikzeg. Dan is er maar een oplossing direct er vol op zo als ik het lees hebben wij maar enkele minuten. Hoppa 3-0
  • 15 Mar 2019 om 11:01
    • Quote van 15 Mar 2019 om 09:21
      Hans doet uutstekend werk met de palingboeren ......
    Dit is zijn trainersniveau. Hetzelfde geldt voor Pusic.
  • 15 Mar 2019 om 09:21
    Hans doet uutstekend werk met de palingboeren ......
  • 15 Mar 2019 om 08:51
    Ook al komt Volendam met zijn 3e keus, het zal weer taai taai worden. Hopelijk 3 punten en dan snel door naar de volgende pot. En dat deze verschrikkelijke competitie snel voorbij mag zijn.
  • 15 Mar 2019 om 08:50
    Hans is stiekem voor Twente en zal het niet erg vinden om te verliezen vandaag