''Friday is een blok aan het been voor FC Twente''

( 17 reacties)
''Friday is een blok aan het been voor FC Twente''

FC Twente heeft nog tien wedstrijden te gaan in de Keuken Kampioen Divisie. De Tukkers verdedigen een voorsprong van tien punten op de concurentie.

"Dan zei Steve McClaren altijd: dan wordt de competitie beslist", zegt clubwatcher Leon ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Tien wedstrijden voor het eind moet je fit zijn en het goede nieuws is dat de ziekenboeg langzamerhand leegstroomt. Die is het hele seizoen heel vol geweest."

Ten Voorde rekent echter niet op veel wijzigingen bij FC Twente. "Ik denk vanavond nog niet", voorspelt de journalist. "Ik verwacht niet dat Assaidi en Zekhnini in de basis beginnen. Mijn gevoel zegt dat hij gaat spelen met Boere en Oosterwijk."

Dat zou betekenen dat AZ-huurling Fred Friday op de bank begint. "Het publiek is daar nu al een beetje klaar mee. Dat is vervelend voor die jongen, je merkt het aan hem. Het is op dit moment een blok aan het been voor de ploeg."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Mar 2019 om 18:46
    • Quote van 15 Mar 2019 om 18:13
      zet hem maar op de bank kan hij als invaller laten zien dat hij in eerste hoort
    Dat denk ik ook.
  • 15 Mar 2019 om 18:13
    • Quote van 15 Mar 2019 om 13:12
      Lekker van ten Voorde. Die jongen heeft het inderdaad niet makkelijk. Maar hij probeert hem nu echt kapot te maken. Blok aan het been is wel heel erg overdreven. Hij heeft nog niet eens op de bank gezeten en hij doet of hij nu al problemen veroorzaakt.
    zet hem maar op de bank kan hij als invaller laten zien dat hij in eerste hoort
  • 15 Mar 2019 om 16:53
    Weet je wat ik mooi vind eerst was iedereen lovend over friday en nu kaf iedereen hem uit ik vind friday ook geen speler voor twente ik vind het echt een speler van niks vanavond gewoon met Tom boere en Oosterwijk in de spits en we gaan winnen met 4-0
  • 15 Mar 2019 om 16:53
    Weet je wat ik mooi vind eerst was iedereen lovend over friday en nu kaf iedereen hem uit ik vind friday ook geen speler voor twente ik vind het echt een speler van niks vanavond gewoon met Tom boere en Oosterwijk in de spits en we gaan winnen met 4-0
  • 15 Mar 2019 om 16:20
    Assaidi hoeft wat mij betreft ook niet meer!
  • 15 Mar 2019 om 15:58
    Hij doet het inderdaad niet goed, maar dit vind ik walgelijke journalistiek.
  • 15 Mar 2019 om 15:30
    • Quote van 15 Mar 2019 om 13:12
      Lekker van ten Voorde. Die jongen heeft het inderdaad niet makkelijk. Maar hij probeert hem nu echt kapot te maken. Blok aan het been is wel heel erg overdreven. Hij heeft nog niet eens op de bank gezeten en hij doet of hij nu al problemen veroorzaakt.
    Zat hij maar eens op de bank, dan kan hij ook geen problemen veroorzaken...
  • 15 Mar 2019 om 15:19
    • Quote van 15 Mar 2019 om 13:21
      Leo va n Klomp moet een trap voor de kloten hebben.
    Ja, want hij moet schrijven dat Black Out Friday de beste is en dat die andere 10 er geen kloten van kunnen.
  • 15 Mar 2019 om 14:35
    • Quote van 15 Mar 2019 om 14:18
      Hij doet het inderdaad niet goed, maar die jongen heeft het ook moeilijk. Ik hoop dat hij zich herpakt, voor hem en voor twente.
    als hij nou op zijn minst eens werkt, maar daar is hij nog te lui voor. Mensen willen wel achter spelers gaan staan die het moeilijk hebben, maar als je er zelf zo met de pet naar gooit. Dan houd het op.
  • 15 Mar 2019 om 14:24
    • Quote van 15 Mar 2019 om 14:18
      Hij doet het inderdaad niet goed, maar die jongen heeft het ook moeilijk. Ik hoop dat hij zich herpakt, voor hem en voor twente.
    Ikzeg. FC. Klopt wat u zegt helaas is het niet anders. Maar ik hoop voor hem dat ie ergens anders het wel gaat redden.
  • 15 Mar 2019 om 14:18
    Hij doet het inderdaad niet goed, maar die jongen heeft het ook moeilijk. Ik hoop dat hij zich herpakt, voor hem en voor twente.
  • 15 Mar 2019 om 13:43
    • Quote van 15 Mar 2019 om 13:28
      Zat ie maar op de bank
    Waarschijnlijk vanavond.
  • 15 Mar 2019 om 13:28
    • Quote van 15 Mar 2019 om 13:12
      Lekker van ten Voorde. Die jongen heeft het inderdaad niet makkelijk. Maar hij probeert hem nu echt kapot te maken. Blok aan het been is wel heel erg overdreven. Hij heeft nog niet eens op de bank gezeten en hij doet of hij nu al problemen veroorzaakt.
    Zat ie maar op de bank
  • 15 Mar 2019 om 13:21
    Leo va n Klomp moet een trap voor de kloten hebben.
  • 15 Mar 2019 om 13:12
    Lekker van ten Voorde. Die jongen heeft het inderdaad niet makkelijk. Maar hij probeert hem nu echt kapot te maken. Blok aan het been is wel heel erg overdreven. Hij heeft nog niet eens op de bank gezeten en hij doet of hij nu al problemen veroorzaakt.
  • 15 Mar 2019 om 12:55
    Friday is gewoon 1 groot drama.
  • 15 Mar 2019 om 12:44
    Helaas waar over Friday, ik zou zeggen terug naar Alkmaar dan kunnen ze hem nu nog verkopen.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›