Homepage » Eerste elftal » Hamdaoui baalt van reserverol: ''Niet precies wat ik wilde''

Hamdaoui baalt van reserverol: ''Niet precies wat ik wilde''

( 20 reacties)
Hamdaoui baalt van reserverol: ''Niet precies wat ik wilde''

Mohamed Hamdaoui werd in de winterstop gehuurd van De Graafschap. De creatieve aanvaller wist bij FC Twente echter nog geen vaste basisplaats te veroveren en moet het doen met invalbeurten.

"Dat is niet precies wat ik wilde. Maar ik maak wel minuten en daar ben ik blij mee", zegt Hamdaoui in gesprek met Regio8. De 25-jarige vleugelaanvaller stevent met FC Twente wel af op de titel in de Keuken Kampioen Divisie. Toch wil Hamdaoui het kampioenschap echt verdienen.

"Als ik wedstrijden ga beslissen met assists en doelpunten voelt het wel als mijn prijs", geeft hij aan. "Natuurlijk ben ik nu wel onderdeel van het team, maar ik heb een halfjaar gemist. Als het seizoen nu zou eindigen, zou ik niet helemaal tevreden zijn."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Mar 2019 om 17:59
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:56
      geef ze straks een kans als we zeker zijn van promotie
    Daar ben ik het ook zeker mee eens.
  • 15 Mar 2019 om 17:56
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:54
      Ik heb geen idee joh. Trotman en Fernandez hebben nog nooit echt in het eerste gespeeld. In hun competitie hebben ze zich bewezen maar in het eerste nog niet. Snap dus ook niet hoe je aan je zekerheid komt waarmee je het verkondigd.
    geef ze straks een kans als we zeker zijn van promotie
  • 15 Mar 2019 om 17:54
    • Quote van 15 Mar 2019 om 17:39
      men kan niet zeggen dat een hamdaoui of een friday beter is dan een een technisch vaardige en explosieve fernandes elk voetbal kenner zal het mee eens zijn,deze twee flankers waaronder trotman hebben alleen de pech dat hun kansen nog eve uitblijven.laten we hopen dat hun talent straks word beloont bij promotie in de eredivisie.
    Ik heb geen idee joh. Trotman en Fernandez hebben nog nooit echt in het eerste gespeeld. In hun competitie hebben ze zich bewezen maar in het eerste nog niet. Snap dus ook niet hoe je aan je zekerheid komt waarmee je het verkondigd.
  • 15 Mar 2019 om 17:39
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:17
      Hamdoui had nog hoofdrol bij dat doelpunt tegen Roda.
    men kan niet zeggen dat een hamdaoui of een friday beter is dan een een technisch vaardige en explosieve fernandes elk voetbal kenner zal het mee eens zijn,deze twee flankers waaronder trotman hebben alleen de pech dat hun kansen nog eve uitblijven.laten we hopen dat hun talent straks word beloont bij promotie in de eredivisie.
  • 15 Mar 2019 om 17:37
    Het zou pas nieuws zijn als hij het leuk vindt om reserve te zijn.
  • 15 Mar 2019 om 17:31
    Vond hem uit Sparta erg sterk spelen, uit Roda was hij belangrijk. Doet het op dit moment beter dan Assaidi imo.
  • 15 Mar 2019 om 16:19
    Zorg dat je presteert komt de basis van zelf noemen ze in enschede ook wel topsport klimaat;-)
  • 15 Mar 2019 om 16:16
    Te zwak ,voor de eredivisie zeker ,doegggggggg
  • 15 Mar 2019 om 15:53
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:32
      Hamdaoui heeft ook wel een beetje pech. Hij is linksbuiten. Wordt bij de Graafschap binnengehaald en een paar weken later schakelt de trainer over van 3 naar 2 spitsen en belandt hij op de bank. Bij Twente gebeurt precies hetzelfde: Hij wordt deze winter binnengehaald om als linksbuiten het gat op te vullen dat ontstaat door het wegvallen van Zekhnini, een paar weken later schakelt de trainer over van 3 naar 2 spitsen en belandt hij op de bank. Dit had ook te maken met het binnenhalen van Friday, die als vermeende 'grote aanwinst' in de basis moest, en dus werd de linksbuiten geslachtofferd. Hamdaoui heeft tenminste nog een goede steekpass en een leuke individuele actie. Wat mij betreft vanavond starten in 4-3-3 systeem, met Brama-Espinosa-Smith op het middenveld, en Aitor-Boere-Hamdaoui voorin. En dan Zekhnini na rust laten invallen voor Hamdaoui. Assaidi alleen achter de hand houden voor noodgevallen. Friday is nog slechter dan Oosterwijk en Boere samen, die heeft het wat mij betreft al lang en breed verbruid, die prutser mag op de bank of verbannen naar het tweede.
    Ik snap niet waarom mensen vuckic blijven opnoemen. Hij heeft volgens mij welgeteld niet meer dan 5 wedstrijden gespeeld afgelopen 2 jaar.
  • 15 Mar 2019 om 15:36
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:32
      Hamdaoui heeft ook wel een beetje pech. Hij is linksbuiten. Wordt bij de Graafschap binnengehaald en een paar weken later schakelt de trainer over van 3 naar 2 spitsen en belandt hij op de bank. Bij Twente gebeurt precies hetzelfde: Hij wordt deze winter binnengehaald om als linksbuiten het gat op te vullen dat ontstaat door het wegvallen van Zekhnini, een paar weken later schakelt de trainer over van 3 naar 2 spitsen en belandt hij op de bank. Dit had ook te maken met het binnenhalen van Friday, die als vermeende 'grote aanwinst' in de basis moest, en dus werd de linksbuiten geslachtofferd. Hamdaoui heeft tenminste nog een goede steekpass en een leuke individuele actie. Wat mij betreft vanavond starten in 4-3-3 systeem, met Brama-Espinosa-Smith op het middenveld, en Aitor-Boere-Hamdaoui voorin. En dan Zekhnini na rust laten invallen voor Hamdaoui. Assaidi alleen achter de hand houden voor noodgevallen. Friday is nog slechter dan Oosterwijk en Boere samen, die heeft het wat mij betreft al lang en breed verbruid, die prutser mag op de bank of verbannen naar het tweede.
    Vuckic is nog niet inzetbaar
  • 15 Mar 2019 om 15:32
    Hamdaoui heeft ook wel een beetje pech. Hij is linksbuiten. Wordt bij de Graafschap binnengehaald en een paar weken later schakelt de trainer over van 3 naar 2 spitsen en belandt hij op de bank. Bij Twente gebeurt precies hetzelfde: Hij wordt deze winter binnengehaald om als linksbuiten het gat op te vullen dat ontstaat door het wegvallen van Zekhnini, een paar weken later schakelt de trainer over van 3 naar 2 spitsen en belandt hij op de bank. Dit had ook te maken met het binnenhalen van Friday, die als vermeende 'grote aanwinst' in de basis moest, en dus werd de linksbuiten geslachtofferd. Hamdaoui heeft tenminste nog een goede steekpass en een leuke individuele actie. Wat mij betreft vanavond starten in 4-3-3 systeem, met Brama-Espinosa-Smith op het middenveld, en Aitor-Boere-Hamdaoui voorin. En dan Zekhnini na rust laten invallen voor Hamdaoui. Assaidi alleen achter de hand houden voor noodgevallen. Friday is nog slechter dan Oosterwijk en Boere samen, die heeft het wat mij betreft al lang en breed verbruid, die prutser mag op de bank of verbannen naar het tweede.
  • 15 Mar 2019 om 15:28
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:24
      Ik vind Hamdaoui idd redelijk, gebeurt altijd wel iets wanneer hij invalt, durft een actie te maken, en zoals hieronder ook aangegeven, tegen Roda van grote waarde met een assist. Als back up leuk om erbij te hebben.
    Ja als back up prima maar daar hebben we er toch wel wat van in het 2e elftal? Volgens mij zijn die jongens echt niet veel slechter aangezien ze het dit jaar allemaal prima doen. Had iets meer verwacht van zo'n jongen en het is zonde van het geld
  • 15 Mar 2019 om 15:28
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:10
      Beide winteraankopen ( Hamdaoui en Fredje ) doen het gewoon niet goed. Je hebt er eigenlijk nog helemaal niks aan gehad en ze houden het doorstromen van de jeugd alleen maar tegen! Denk aan Fernandes en Trotman
    Hamdaoui is gewoon degelijk, komt nog wel weet ik zeker.Ons fredje daarin tegen , maak ik geen woorden meer aan vuil.
  • 15 Mar 2019 om 15:24
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:17
      Vind je Hamdaoui echt redelijk? Heb hem nog weinig goeds zien doen. Hij krijgt ook bijna geen bal omdat hij ze alleen maar verliest. Volgens mij tegen Sparta uit had hij in 60 min maar 7 balcontacten gehad terwijl ze toch een redelijk goede partij speelden.
    Tegen sparta viel hij anders niet door de mand en ook niet abnormaal veel balverlies. Tegen roda met een mooie assist aan de basis van het gelijke spel, verder nog weinig aan gehad idd.
  • 15 Mar 2019 om 15:24
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:17
      Vind je Hamdaoui echt redelijk? Heb hem nog weinig goeds zien doen. Hij krijgt ook bijna geen bal omdat hij ze alleen maar verliest. Volgens mij tegen Sparta uit had hij in 60 min maar 7 balcontacten gehad terwijl ze toch een redelijk goede partij speelden.
    Ik vind Hamdaoui idd redelijk, gebeurt altijd wel iets wanneer hij invalt, durft een actie te maken, en zoals hieronder ook aangegeven, tegen Roda van grote waarde met een assist. Als back up leuk om erbij te hebben.
  • 15 Mar 2019 om 15:17
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:11
      Hamdaoui valt wel mee, die doet het redelijk.
      Friday inderdaad is dramatisch slecht.
    Vind je Hamdaoui echt redelijk? Heb hem nog weinig goeds zien doen. Hij krijgt ook bijna geen bal omdat hij ze alleen maar verliest. Volgens mij tegen Sparta uit had hij in 60 min maar 7 balcontacten gehad terwijl ze toch een redelijk goede partij speelden.
  • 15 Mar 2019 om 15:17
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:10
      Beide winteraankopen ( Hamdaoui en Fredje ) doen het gewoon niet goed. Je hebt er eigenlijk nog helemaal niks aan gehad en ze houden het doorstromen van de jeugd alleen maar tegen! Denk aan Fernandes en Trotman
    Hamdoui had nog hoofdrol bij dat doelpunt tegen Roda.
  • 15 Mar 2019 om 15:11
    • Quote van 15 Mar 2019 om 15:10
      Beide winteraankopen ( Hamdaoui en Fredje ) doen het gewoon niet goed. Je hebt er eigenlijk nog helemaal niks aan gehad en ze houden het doorstromen van de jeugd alleen maar tegen! Denk aan Fernandes en Trotman
    Hamdaoui valt wel mee, die doet het redelijk.
    Friday inderdaad is dramatisch slecht.
  • 15 Mar 2019 om 15:10
    Beide winteraankopen ( Hamdaoui en Fredje ) doen het gewoon niet goed. Je hebt er eigenlijk nog helemaal niks aan gehad en ze houden het doorstromen van de jeugd alleen maar tegen! Denk aan Fernandes en Trotman