Homepage » Eerste elftal » Samenvatting: Klinkende zege FC Twente op FC Volendam

Samenvatting: Klinkende zege FC Twente op FC Volendam

( 70 reacties)
Samenvatting: Klinkende zege FC Twente op FC Volendam

FC Twente heeft vanavond flink aan het vertrouwen weten te werken. In eigen huis werd FC Volendam met 5-0 de boot in gestuurd.

Espinosa opende de score al na tien minuten spelen. Boere bezorgde de bal bij de Spanjaard die hem in de lange hoek binnenschoot. Niet lang daarna verdubbelde Ricardinho de score. Na een klein halfuur werd Boere geblesseerd naar de kant gehaald, Friday was zijn vervanger. 

Vervolgens was Bijen weer eens trefzeker, dit maal met de voet. De Grolsch Veste was nog niet eens bekomen van de derde treffer toen Aitor al de 4-0 binnenschoot in de korte hoek. Een kwartier voor tijd bezorgde Oosterwijk FC Twente de 5-0 zege, zijn schot verdween in de lange hoek. 

Opstelling FC Twente: Drommel, Nacho, Bijen, Gonzalez, Ricardinho, Brama (Van der Heyden '60), Smith, Aitor (Zekhnini '71), Espinosa, Boere (Friday '29), Oosterwijk

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Mar 2019 om 10:48
    • Quote van 16 Mar 2019 om 21:28
      Klopt. Ik vond vooral de tactiek van Hans de Koning niet sterk. Ze gingen veel in de aanval waardoor ze teveel ruimte weggaven. Ze liepen in het mes van Twente. Dit werd door ons keihard afgestraft. Sparta maakte een paar weken geleden dezelfde fout. Ik zie kowet ook dezelfde fout maken tegen ons. Die willen denk ik ook volle bak aanvallen waardoor we weer veel ruimte voorin krijgen.
    Ikzeg. Mm. Ik hoop dat u gelijk krijgt voor aan staande zondag ikzeg 1-3
  • 17 Mar 2019 om 10:45
    • Quote van 17 Mar 2019 om 08:57
      Overdrijven blijkt opnieuw een kunst. Een toppertje op basis van 1 goede pass? Friday is er nog lang niet, mist voornamelijk wedstrijdritme.
    Ikzeg. Sw hier in heeft u weer een punt. +100
  • 17 Mar 2019 om 08:57
    • Quote van 16 Mar 2019 om 22:17
      Helemaal eens, toppertje die Friday!
    Overdrijven blijkt opnieuw een kunst. Een toppertje op basis van 1 goede pass? Friday is er nog lang niet, mist voornamelijk wedstrijdritme.
  • 16 Mar 2019 om 22:17
    • Quote van 16 Mar 2019 om 17:34
      In de samenvatting zie je dat Friday de bal goed aflegt en dat Jari veel meer ruimte had om te schieten dan hij zelf.
    Helemaal eens, toppertje die Friday!
  • 16 Mar 2019 om 21:29
    Keukenkampioendivisie.nlStem op Aitor en Joël Ook die Priijs van beste speler en beste keeper van de derde periode moet naar Twente
  • 16 Mar 2019 om 21:28
    • Quote van 16 Mar 2019 om 20:20
      Ikzeg. Ru. Ben ik niet met u eens, wij waren vanaf minuten 1 vol overtuiging zowel in de afronding dit is voetbal zo als ik het als trainer en liefhebber van voetbal wil zien. Toen knapte volendam. Want daarvoor hadden hun op 0-1 moeten staan maar een prima redding van drommel hield ons in de rees plaats van zij maken wij de 1en de 2e achter elkaar. Toen was het gebeurt bij de 3e. Dit is te danken aan ons spel.
    Klopt. Ik vond vooral de tactiek van Hans de Koning niet sterk. Ze gingen veel in de aanval waardoor ze teveel ruimte weggaven. Ze liepen in het mes van Twente. Dit werd door ons keihard afgestraft. Sparta maakte een paar weken geleden dezelfde fout. Ik zie kowet ook dezelfde fout maken tegen ons. Die willen denk ik ook volle bak aanvallen waardoor we weer veel ruimte voorin krijgen.
  • 16 Mar 2019 om 20:42
    • Quote van 16 Mar 2019 om 20:20
      Ikzeg. Ru. Ben ik niet met u eens, wij waren vanaf minuten 1 vol overtuiging zowel in de afronding dit is voetbal zo als ik het als trainer en liefhebber van voetbal wil zien. Toen knapte volendam. Want daarvoor hadden hun op 0-1 moeten staan maar een prima redding van drommel hield ons in de rees plaats van zij maken wij de 1en de 2e achter elkaar. Toen was het gebeurt bij de 3e. Dit is te danken aan ons spel.
    +100
  • 16 Mar 2019 om 20:20
    • Quote van 16 Mar 2019 om 17:08
      Volendam was/is erg zwak
    Ikzeg. Ru. Ben ik niet met u eens, wij waren vanaf minuten 1 vol overtuiging zowel in de afronding dit is voetbal zo als ik het als trainer en liefhebber van voetbal wil zien. Toen knapte volendam. Want daarvoor hadden hun op 0-1 moeten staan maar een prima redding van drommel hield ons in de rees plaats van zij maken wij de 1en de 2e achter elkaar. Toen was het gebeurt bij de 3e. Dit is te danken aan ons spel.
  • 16 Mar 2019 om 19:17
    • Quote van 16 Mar 2019 om 17:34
      In de samenvatting zie je dat Friday de bal goed aflegt en dat Jari veel meer ruimte had om te schieten dan hij zelf.
    Hij gaf hem wel af maar Jari moest inhouden en aannemen, goed was voor de man / in de loop geweest. Toch hoop ik dat hij snel scoort en los komt, zeker nu Boere geblesseerd is.
  • 16 Mar 2019 om 17:34
    In de samenvatting zie je dat Friday de bal goed aflegt en dat Jari veel meer ruimte had om te schieten dan hij zelf.
  • 16 Mar 2019 om 17:08
    Volendam was/is erg zwak
  • 16 Mar 2019 om 13:38
    • Quote van 16 Mar 2019 om 13:31
      Knappe redding idd. Mooi dat twente eens zorgeloos een wedstrijd kan spelen. 11 punten met 9 wedstrijden, het mag niet meer misgaan maar sparta gaat niet veel meer laten liggen en hebben nog paar lastige wedstrijden. Laten we hopen dat het verzwakte sparta volgende week thuis punten verspeeld tegen nec.
    Sparta heeft ook nog heel veel lastige wedstrijden: nec, mvv, den bosch, top, jong ajax, jong psv. Die laten nog genoeg punten liggen
  • 16 Mar 2019 om 13:31
    • Quote van 16 Mar 2019 om 13:25
      Daarom moeten we ons ook niet rijk rekenen. Het was onthutsend zwak verdedigen van Volendam. En Drommel had in het begin nog een hele belangrijke redding. Zo’n wedstrijd kan dan ineens een andere wending krijgen. Maar goed, alle credits dit keer voor fct. Er.werd goed en dominant gevoetbald. Een mooie pot voetbal hadden we in een thuiswedstrijd ook wel een keer verdiend. Pusic heeft weer recht van spreken.
    Knappe redding idd. Mooi dat twente eens zorgeloos een wedstrijd kan spelen. 11 punten met 9 wedstrijden, het mag niet meer misgaan maar sparta gaat niet veel meer laten liggen en hebben nog paar lastige wedstrijden. Laten we hopen dat het verzwakte sparta volgende week thuis punten verspeeld tegen nec.
  • 16 Mar 2019 om 13:25
    • Quote van 16 Mar 2019 om 10:08
      Dit is precies hetgeen ik bedoelde met; "oi oi oi, wat was Volendam zwak zeg".
    Daarom moeten we ons ook niet rijk rekenen. Het was onthutsend zwak verdedigen van Volendam. En Drommel had in het begin nog een hele belangrijke redding. Zo’n wedstrijd kan dan ineens een andere wending krijgen. Maar goed, alle credits dit keer voor fct. Er.werd goed en dominant gevoetbald. Een mooie pot voetbal hadden we in een thuiswedstrijd ook wel een keer verdiend. Pusic heeft weer recht van spreken.
  • 16 Mar 2019 om 13:19
    • Quote van 16 Mar 2019 om 10:06
      Hier is een zo,n azijn zeiker, goede overwinning hoor. Maar neemt niet weg dat er toch wat aan te merken valt. Waarom in godsjammerlijk 2 keepers op de bank en geen Wieffer, Fernandes , Trotman ? Was mooi geweest om een van deze gasten te laten invallen bij zo een stand. Maar nee 2 keepers op de bank is belangrijker he mister Pusic.
    Dit was een perfecte wedstrijd om jeugdspelers te laten spelen. Zonde dat je er geen 1 op de bank had zitten. Aan de andere kant was het ook logisch om vd Heijden en Zekhnini speelminuten te geven ivm volgende week. Kampioenschap is het belangrijkste dit jaar. Iedereen heeft altijd standaard 2 keepers op de bank. Best wel raar. Wanneer komt het voor dat je een 3e keeper nodig bent. Eens in de 10 jaar?
  • 16 Mar 2019 om 13:14
    • Quote van 16 Mar 2019 om 09:21
      Toch wel vreemd dat er veel minder reacties zijn op de site wanneer bij een goed is dan bij een dubieus resultaat. Zijn we dan toch azijnpissers? Maar ik ben blij dat het helemaal de goede kant op gaat!
    Of ze zijn nog aan het bijkomen van het feest
  • 16 Mar 2019 om 13:12
    • Quote van 15 Mar 2019 om 23:49
      Helaas wordt dat zonder Boere, ik dacht net gehoord te hebben dat hij zijn kaak heeft gebroken!
    Toch nog knap dat hij nog even door kon voetballen en nog een assist gaf
  • 16 Mar 2019 om 13:09
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:55
      Fantastisch die Nacho. Echte Twente speler. Altijd hard werken en er vol in kleunen!
    Precies, wat heeft deze jongen stappen gezet. Ben benieuwd of hij contractverlenging krijgt. Ik denk dat hij de eredivisie wel aan kan
  • 16 Mar 2019 om 13:04
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:20
      Prestatie 1e helft was goed maar het resultaat had makkelijk een stuk hoger moeten uitvallen. Rare wissel dat je Brama wisselt in de 60e minuut om hem te "sparen". Als je nou een midweekse wedstrijd had dan was het begrijpelijk. Vond het wel mooi hoe Nacho op de grond aan het slaan was na zijn kans. Die is echt fanatiek!!!
    Het was sparen voor volgende week. Geen blessures en gele kaarten oplopen. Vd Heijden moest minuten maken voor volgende week. Hij speelt volgende week voor Smith.
  • 16 Mar 2019 om 12:56
    • Quote van 15 Mar 2019 om 23:03
      Eindelijk een fatsoenlijke invalbeurt van Friday.
    Hij liep gister zelfs niemand in de weg en had zowaar nog 2 of 3 leuke acties.
  • 16 Mar 2019 om 12:32
    • Quote van 16 Mar 2019 om 10:32
      Ik ben blij dat we gisteren gewoon weer 442 hebben gespeeld. Deze zege geeft vertrouwen en helpt automatismen er verder in te krijgen. Met 433 had je weer moeten wennen aan dat systeem en dat lijkt me niet handig in deze fase, vlak voor Eagles. Dat is toch wel rust die Pusic brengt door weinig te schuiven. Ik hoop volgende week dezelfde opstelling maar dan vd Heijden voor Smith. En de wissel Espinoza Zekhnini mag wel iets eerder. Friday kan Boere ook prima weer vervangen. Vond Friday beter dan Boere gisteren.
    Boere had zijn kaak gebroken in de 5e minuut en gaf alsnog een prima assist. Friday viel idd ook prima in
  • 16 Mar 2019 om 12:05
    • Quote van 16 Mar 2019 om 11:51
      Dit zijn bij uitstek wedstrijden om jeugdspelers ervaring op te laten doen ja. En het kost je niks om ze op de bank te zetten. Er waren nog 4 of 5 plekken vrij geloof ik.
    Als de jeugd kwaliteit heeft, dan kloppen ze toch zelf wel op de deur . Volgens mij zit er niet zoveel talent tussen, Ze laten niet voor niets een 16 jarige wel meetrainen en de lichting daarboven niet.
  • 16 Mar 2019 om 11:51
    • Quote van 16 Mar 2019 om 10:15
      Ikzeg. Jadie ik ben het niet vaak met u eens maar nu wel. Ik heb het mij ook afgevraagd gooi er 1a2 jeugd spelers in. Maar die zaten niet eens op de bank volgens mijn Hulp ongelooflijk dat begrijp ik nu ook niet.
    Dit zijn bij uitstek wedstrijden om jeugdspelers ervaring op te laten doen ja. En het kost je niks om ze op de bank te zetten. Er waren nog 4 of 5 plekken vrij geloof ik.
  • 16 Mar 2019 om 11:48
    • Quote van 16 Mar 2019 om 10:32
      Ik ben blij dat we gisteren gewoon weer 442 hebben gespeeld. Deze zege geeft vertrouwen en helpt automatismen er verder in te krijgen. Met 433 had je weer moeten wennen aan dat systeem en dat lijkt me niet handig in deze fase, vlak voor Eagles. Dat is toch wel rust die Pusic brengt door weinig te schuiven. Ik hoop volgende week dezelfde opstelling maar dan vd Heijden voor Smith. En de wissel Espinoza Zekhnini mag wel iets eerder. Friday kan Boere ook prima weer vervangen. Vond Friday beter dan Boere gisteren.
    Ik zou Zekhnini eerder brengen als optie om om Jari heen te zwerven. Twee van die Spanjolen met een perfecte steekpass om hem diep te steken en hij loopt alles er wel af.
  • 16 Mar 2019 om 11:35
    • Quote van 16 Mar 2019 om 10:32
      Ik ben blij dat we gisteren gewoon weer 442 hebben gespeeld. Deze zege geeft vertrouwen en helpt automatismen er verder in te krijgen. Met 433 had je weer moeten wennen aan dat systeem en dat lijkt me niet handig in deze fase, vlak voor Eagles. Dat is toch wel rust die Pusic brengt door weinig te schuiven. Ik hoop volgende week dezelfde opstelling maar dan vd Heijden voor Smith. En de wissel Espinoza Zekhnini mag wel iets eerder. Friday kan Boere ook prima weer vervangen. Vond Friday beter dan Boere gisteren.
    Ssst, zeg die laatste zit niet te hard, sommige willen dit niet horen .
  • 16 Mar 2019 om 10:32
    Ik ben blij dat we gisteren gewoon weer 442 hebben gespeeld. Deze zege geeft vertrouwen en helpt automatismen er verder in te krijgen. Met 433 had je weer moeten wennen aan dat systeem en dat lijkt me niet handig in deze fase, vlak voor Eagles. Dat is toch wel rust die Pusic brengt door weinig te schuiven. Ik hoop volgende week dezelfde opstelling maar dan vd Heijden voor Smith. En de wissel Espinoza Zekhnini mag wel iets eerder. Friday kan Boere ook prima weer vervangen. Vond Friday beter dan Boere gisteren.
  • 16 Mar 2019 om 10:15
    • Quote van 16 Mar 2019 om 10:06
      Hier is een zo,n azijn zeiker, goede overwinning hoor. Maar neemt niet weg dat er toch wat aan te merken valt. Waarom in godsjammerlijk 2 keepers op de bank en geen Wieffer, Fernandes , Trotman ? Was mooi geweest om een van deze gasten te laten invallen bij zo een stand. Maar nee 2 keepers op de bank is belangrijker he mister Pusic.
    Ikzeg. Jadie ik ben het niet vaak met u eens maar nu wel. Ik heb het mij ook afgevraagd gooi er 1a2 jeugd spelers in. Maar die zaten niet eens op de bank volgens mijn Hulp ongelooflijk dat begrijp ik nu ook niet.
  • 16 Mar 2019 om 10:08
    • Quote van 16 Mar 2019 om 07:29
      Zoals je al zei: We hebben maar een paar minuten. Na 5 kwartier zat Volendam in de wedstrijd. Gelukkig hebben we het voor die tijd beslist.
    Dit is precies hetgeen ik bedoelde met; "oi oi oi, wat was Volendam zwak zeg".
  • 16 Mar 2019 om 10:06
    • Quote van 16 Mar 2019 om 09:21
      Toch wel vreemd dat er veel minder reacties zijn op de site wanneer bij een goed is dan bij een dubieus resultaat. Zijn we dan toch azijnpissers? Maar ik ben blij dat het helemaal de goede kant op gaat!
    Hier is een zo,n azijn zeiker, goede overwinning hoor. Maar neemt niet weg dat er toch wat aan te merken valt. Waarom in godsjammerlijk 2 keepers op de bank en geen Wieffer, Fernandes , Trotman ? Was mooi geweest om een van deze gasten te laten invallen bij zo een stand. Maar nee 2 keepers op de bank is belangrijker he mister Pusic.
  • 16 Mar 2019 om 09:26
    • Quote van 16 Mar 2019 om 09:21
      Toch wel vreemd dat er veel minder reacties zijn op de site wanneer bij een goed is dan bij een dubieus resultaat. Zijn we dan toch azijnpissers? Maar ik ben blij dat het helemaal de goede kant op gaat!
    Is Twente eigen, ook in het stadion.
  • 16 Mar 2019 om 09:21
    Toch wel vreemd dat er veel minder reacties zijn op de site wanneer bij een goed is dan bij een dubieus resultaat. Zijn we dan toch azijnpissers? Maar ik ben blij dat het helemaal de goede kant op gaat!
  • 16 Mar 2019 om 09:13
    Off: maar goed dat we Reis niet hebben aangetrokken. Bij zijn nieuwe club gooit ie na 1 pot alweer de handdoek in de ring wegens knieklachten (waar hij meer last van had).
  • 16 Mar 2019 om 08:55
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:23
      ik heb jong az als kampioen wedstrijd staan heb kaarten al binnen word kampioen feesiie
    9×3=27 en niet 24. Twente laat ook nog punten liggen.
  • 16 Mar 2019 om 07:33
    • Quote van 16 Mar 2019 om 07:29
      Zoals je al zei: We hebben maar een paar minuten. Na 5 kwartier zat Volendam in de wedstrijd. Gelukkig hebben we het voor die tijd beslist.
    Ikzeg. Pol. Zo is het direct gebruik maken van die ozo belangrijke minuten, en dat is geweldig afgestraft. Super gedaan.
  • 16 Mar 2019 om 07:29
    • Quote van 16 Mar 2019 om 06:21
      Ikzeg. Spw. Dat was de verdienste van ons fctwente en wees eerlijk dat mag ook wel is gezegt worden.
    Zoals je al zei: We hebben maar een paar minuten. Na 5 kwartier zat Volendam in de wedstrijd. Gelukkig hebben we het voor die tijd beslist.
  • 16 Mar 2019 om 06:21
    • Quote van 15 Mar 2019 om 23:30
      Klinkende overwinning, maar oi oi oi, wat was Volendam zwak zeg.
    Ikzeg. Spw. Dat was de verdienste van ons fctwente en wees eerlijk dat mag ook wel is gezegt worden.
  • 16 Mar 2019 om 01:26
    • Quote van 15 Mar 2019 om 23:49
      Helaas wordt dat zonder Boere, ik dacht net gehoord te hebben dat hij zijn kaak heeft gebroken!
    Voetballen doe je met je voeten, niet met je kaak. Gewoon om loopgips vragen en blijven knallen! ;-) :-P
  • 15 Mar 2019 om 23:53
    • Quote van 15 Mar 2019 om 23:49
      Helaas wordt dat zonder Boere, ik dacht net gehoord te hebben dat hij zijn kaak heeft gebroken!
    Ikzeg. Klopt fr. Hoorde ik net ook . Daar zijn wij nu net niet blij mee. Ik wens boere heel veel sterkte en succes toe.
  • 15 Mar 2019 om 23:49
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:59
      Als je volgende week de 3 punten mee neemt uit Deventer wordt je tegen Dordrecht of een week later tegen telstar in de veste kampioen
    Helaas wordt dat zonder Boere, ik dacht net gehoord te hebben dat hij zijn kaak heeft gebroken!
  • 15 Mar 2019 om 23:47
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:18
      Hopen dat blesure boere mee valt
    Is naar het ziekenhuis gegaan.... hopelijk geen gebroken kaak....
  • 15 Mar 2019 om 23:38
    • Quote van 15 Mar 2019 om 23:34
      Piet jongeuhhhh, dat meen je niet serieus he? !
    Dat meen ik wel. Ik denk dat jij ietsje anders naar een wedstrijd dan dat ik doe .
  • 15 Mar 2019 om 23:37
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:11
      Iemand die weet wat vak P probeerde te zingen?
    Dit is Twente Super Twente Iedereen haat ons Maar niemand krijgt ons kapot Dit is Twente En dan op toon van asoziale Schalke
  • 15 Mar 2019 om 23:34
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:54
      Oosterwijk vandaag de beste
    Piet jongeuhhhh, dat meen je niet serieus he? !
  • 15 Mar 2019 om 23:30
    Klinkende overwinning, maar oi oi oi, wat was Volendam zwak zeg.
  • 15 Mar 2019 om 23:03
    Eindelijk een fatsoenlijke invalbeurt van Friday.
  • 15 Mar 2019 om 23:03
    • Quote van 15 Mar 2019 om 23:00
      Contractverlenging wat mij betreft!
    Eens
  • 15 Mar 2019 om 23:02
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:59
      Als je volgende week de 3 punten mee neemt uit Deventer wordt je tegen Dordrecht of een week later tegen telstar in de veste kampioen
    Word 2-3 voor twente volgende week
  • 15 Mar 2019 om 23:00
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:55
      Fantastisch die Nacho. Echte Twente speler. Altijd hard werken en er vol in kleunen!
    Contractverlenging wat mij betreft!
  • 15 Mar 2019 om 22:59
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:35
      5 april thuis tegen dordrecht anders 12 april thuis tegen telsar denk ik
    Als je volgende week de 3 punten mee neemt uit Deventer wordt je tegen Dordrecht of een week later tegen telstar in de veste kampioen
  • 15 Mar 2019 om 22:55
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:20
      Prestatie 1e helft was goed maar het resultaat had makkelijk een stuk hoger moeten uitvallen. Rare wissel dat je Brama wisselt in de 60e minuut om hem te "sparen". Als je nou een midweekse wedstrijd had dan was het begrijpelijk. Vond het wel mooi hoe Nacho op de grond aan het slaan was na zijn kans. Die is echt fanatiek!!!
    Fantastisch die Nacho. Echte Twente speler. Altijd hard werken en er vol in kleunen!
  • 15 Mar 2019 om 22:54
    Oosterwijk vandaag de beste
  • 15 Mar 2019 om 22:50
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:23
      ik heb jong az als kampioen wedstrijd staan heb kaarten al binnen word kampioen feesiie
    Dan is het kampioenschap al lang en breed binnen. Als ik jou was zou ik maar snel kaarten bestellen voor Telstar thuis.
  • 15 Mar 2019 om 22:49
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:47
      Pusic rot op
    Eagles is de volgende
  • 15 Mar 2019 om 22:47
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:11
      Iemand die weet wat vak P probeerde te zingen?
    Pusic rot op
  • 15 Mar 2019 om 22:40
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:25
      Een nummer van schalke ;)
    Schalke zingt: Wir sind Schalke Asoziale Schalke Wir schlafen unter Brücken, und in der Bahnhofmission.
  • 15 Mar 2019 om 22:35
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:23
      ik heb jong az als kampioen wedstrijd staan heb kaarten al binnen word kampioen feesiie
    5 april thuis tegen dordrecht anders 12 april thuis tegen telsar denk ik
  • 15 Mar 2019 om 22:34
    SCHALKEEE UND DER FCT.
  • 15 Mar 2019 om 22:33
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:25
      Opzich niet zo vreemd denk ik. Smith is er tegen de Eagles niet bij, zijn vervanger is van der Heyden. En in aanloop van die wedstrijd moet hij minuten maken!
    En je neemt geen risico Brama ook nog kwijt te raken met een blessure een hele verstandige wissel met het oog op de Eagels uit!
  • 15 Mar 2019 om 22:32
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:27
      Iets van Schalke
    Und die FCT
  • 15 Mar 2019 om 22:27
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:11
      Iemand die weet wat vak P probeerde te zingen?
    Iets van Schalke
  • 15 Mar 2019 om 22:25
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:11
      Iemand die weet wat vak P probeerde te zingen?
    Een nummer van schalke ;)
  • 15 Mar 2019 om 22:25
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:20
      Prestatie 1e helft was goed maar het resultaat had makkelijk een stuk hoger moeten uitvallen. Rare wissel dat je Brama wisselt in de 60e minuut om hem te "sparen". Als je nou een midweekse wedstrijd had dan was het begrijpelijk. Vond het wel mooi hoe Nacho op de grond aan het slaan was na zijn kans. Die is echt fanatiek!!!
    Opzich niet zo vreemd denk ik. Smith is er tegen de Eagles niet bij, zijn vervanger is van der Heyden. En in aanloop van die wedstrijd moet hij minuten maken!
  • 15 Mar 2019 om 22:23
    • Quote van 15 Mar 2019 om 22:17
      Nog 4x winnen en dan zijn we er. Sparta gaat in 9 wedstrijden echt geen 24 punten halen...we zijn er bijna. Winnen van Dordrecht, Telstar, Jong AZ en nog eentje. Maar laat ze in godsnaam de Eagles helemaal opvreten!! Van begin tot eind vechten voor ieder grassprietje.
    ik heb jong az als kampioen wedstrijd staan heb kaarten al binnen word kampioen feesiie
  • 15 Mar 2019 om 22:20
    Prestatie 1e helft was goed maar het resultaat had makkelijk een stuk hoger moeten uitvallen. Rare wissel dat je Brama wisselt in de 60e minuut om hem te "sparen". Als je nou een midweekse wedstrijd had dan was het begrijpelijk. Vond het wel mooi hoe Nacho op de grond aan het slaan was na zijn kans. Die is echt fanatiek!!!
  • 15 Mar 2019 om 22:18
    Hopen dat blesure boere mee valt
  • 15 Mar 2019 om 22:17
    Nog 4x winnen en dan zijn we er. Sparta gaat in 9 wedstrijden echt geen 24 punten halen...we zijn er bijna. Winnen van Dordrecht, Telstar, Jong AZ en nog eentje. Maar laat ze in godsnaam de Eagles helemaal opvreten!! Van begin tot eind vechten voor ieder grassprietje.
  • 15 Mar 2019 om 22:14
    Go Ahead is de volgende!
  • 15 Mar 2019 om 22:11
    Iemand die weet wat vak P probeerde te zingen?
  • 15 Mar 2019 om 22:10
    Ga zo door, dan komt goed ????????
  • 15 Mar 2019 om 22:06
    Uitstekende prestatie! Niks meer en niks minder.
zondag 24 maart 2019
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›