Van Wissing: ''Verschrikkelijk! Ze deden gewoon Wie is de Mol achterin''

( 7 reacties)
Van Wissing: ''Verschrikkelijk! Ze deden gewoon Wie is de Mol achterin''

FC Twente zegevierde afgelopen vrijdag met 5-0 over FC Volendam, maar volgens oud-trainer en huidig analist Jan van Staa en sportjournalist Tijmen van Wissing had dat met name te maken met het povere spel van de bezoekers. 

"Die wedstrijd was al heel snel beslist. Volendam had bij Hoevelaken al kunnen keren met de bus. Want dat was toch helemaal niks. Dat was een niveau, als je die zag opbouwen. Nou, nou, nou", vertelt Van Staa aan tafel bij De Oosttribune, het voetbalpraatprogramma van RTV Oost.

Tafelgenoot Tijmen van Wissing deelt de mening van Van Staa. "Verschrikkelijk hè! Ze deden gewoon Wie is de Mol achterin", vult hij aan. "Maar FC Twente heeft toch ook goed gevoetbald?", probeert presentator Bert van Losser er ietwat positivisme in te gooien. "Ja, Twente was goed. Maar Volendam was ook drie maatjes te klein", aldus Van Staa.

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Mar 2019 om 17:11
    • Quote van 19 Mar 2019 om 16:42
      Goed idee maar laten we aub eerst kampioen worden! Als we dit weekend verliezen bij GA dan is er gelijk weer paniek met name bij de media, supporters en dit forum.
    Eens. Je weet niet wat het met een groep doet als je na een half jaar weer een keer verliest, zeker aangezien we week erop thuis tegen den bosch moeten. Met een beetje pech verlies je 6 punten in 2 weken tijd en nadert sparta tot op 5 punten. Heb je met rkc uit ook een lastige tegenstander. Hopen dat brama er iig bij is.
  • 19 Mar 2019 om 16:42
    • Quote van 19 Mar 2019 om 08:57
      Volgens mij kwam Volendam opdagen met een gehavend team, middenveld uit balans. Ik lees links en rechts dat wij nog tegen de top 11 moeten. Maakt dat uit? GAE, Sparta, NEC bieden weerstand, de rest zijn gewoon derde-klasse postbode-teams, en wij zouden met dit team in de ED waarschijnlijk ook boven de streep staan, want boy oh boy wat is de staart van de ED onmeunig slecht!
      Deurdenderen en zo snel mogelijk kampioen worden. Dan een aantal wedstrijden spelen met oog op de toekomst, inhouden dat we Assaidi, Holscher, Boere, Vuckic, Bijen en Hengelman met vakantie sturen, en de gaten opvullen met talent uit het eerste. Dan heb je 4 a 5 wedstrijden de tijd om ze 1 voor 1 te stresstesten, zodat ook Ted prioriteiten kan stellen.
    Goed idee maar laten we aub eerst kampioen worden! Als we dit weekend verliezen bij GA dan is er gelijk weer paniek met name bij de media, supporters en dit forum.
  • 19 Mar 2019 om 11:34
    • Quote van 19 Mar 2019 om 08:57
      Volgens mij kwam Volendam opdagen met een gehavend team, middenveld uit balans. Ik lees links en rechts dat wij nog tegen de top 11 moeten. Maakt dat uit? GAE, Sparta, NEC bieden weerstand, de rest zijn gewoon derde-klasse postbode-teams, en wij zouden met dit team in de ED waarschijnlijk ook boven de streep staan, want boy oh boy wat is de staart van de ED onmeunig slecht!
      Deurdenderen en zo snel mogelijk kampioen worden. Dan een aantal wedstrijden spelen met oog op de toekomst, inhouden dat we Assaidi, Holscher, Boere, Vuckic, Bijen en Hengelman met vakantie sturen, en de gaten opvullen met talent uit het eerste. Dan heb je 4 a 5 wedstrijden de tijd om ze 1 voor 1 te stresstesten, zodat ook Ted prioriteiten kan stellen.
    Ben ik ook wel voor om zo de jeugd in te passen
  • 19 Mar 2019 om 10:07
    • Quote van 19 Mar 2019 om 09:46
      Bij jou leeft nog steeds het idee dat Twente volop geld heeft en hoezo vuckic en bijen op vakantie bijen is een hele stabiele speler achterin ik weet niet wat jij telkens ziet .
    Sorry. Ik bedoelde Lely. En wat De-Belofte zegt..........
  • 19 Mar 2019 om 10:07
    • Quote van 19 Mar 2019 om 09:46
      Bij jou leeft nog steeds het idee dat Twente volop geld heeft en hoezo vuckic en bijen op vakantie bijen is een hele stabiele speler achterin ik weet niet wat jij telkens ziet .
    Ik denk dat je niet helemaal goed leest wat HB zegt. Als we kampioen worden de laatste wedstrijden wat jeugd testen om tw kijkem wat hun niveau is (stresstest). Lijkt me een wijsplan
  • 19 Mar 2019 om 09:46
    • Quote van 19 Mar 2019 om 08:57
      Volgens mij kwam Volendam opdagen met een gehavend team, middenveld uit balans. Ik lees links en rechts dat wij nog tegen de top 11 moeten. Maakt dat uit? GAE, Sparta, NEC bieden weerstand, de rest zijn gewoon derde-klasse postbode-teams, en wij zouden met dit team in de ED waarschijnlijk ook boven de streep staan, want boy oh boy wat is de staart van de ED onmeunig slecht!
      Deurdenderen en zo snel mogelijk kampioen worden. Dan een aantal wedstrijden spelen met oog op de toekomst, inhouden dat we Assaidi, Holscher, Boere, Vuckic, Bijen en Hengelman met vakantie sturen, en de gaten opvullen met talent uit het eerste. Dan heb je 4 a 5 wedstrijden de tijd om ze 1 voor 1 te stresstesten, zodat ook Ted prioriteiten kan stellen.
    Bij jou leeft nog steeds het idee dat Twente volop geld heeft en hoezo vuckic en bijen op vakantie bijen is een hele stabiele speler achterin ik weet niet wat jij telkens ziet .
  • 19 Mar 2019 om 08:57
    Volgens mij kwam Volendam opdagen met een gehavend team, middenveld uit balans. Ik lees links en rechts dat wij nog tegen de top 11 moeten. Maakt dat uit? GAE, Sparta, NEC bieden weerstand, de rest zijn gewoon derde-klasse postbode-teams, en wij zouden met dit team in de ED waarschijnlijk ook boven de streep staan, want boy oh boy wat is de staart van de ED onmeunig slecht!
    Deurdenderen en zo snel mogelijk kampioen worden. Dan een aantal wedstrijden spelen met oog op de toekomst, inhouden dat we Assaidi, Holscher, Boere, Vuckic, Bijen en Hengelman met vakantie sturen, en de gaten opvullen met talent uit het eerste. Dan heb je 4 a 5 wedstrijden de tijd om ze 1 voor 1 te stresstesten, zodat ook Ted prioriteiten kan stellen.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›