Assaidi op het matje geroepen: ''Teambelang altijd boven individueel belang''

( 28 reacties)
Assaidi op het matje geroepen: ''Teambelang altijd boven individueel belang''

Marino Pusic is niet blij met de uitspraken van Oussama Assaidi. Vorige week zei de buitenspeler van FC Twente dat hij baalde van het aantal speelminuten bij de Tukkers.

"Laat ik het zo zeggen: ik ben bij hem op bezoek geweest. Dat was geen goed interview, dat weet hij zelf ook", aldus de coach in gesprek met FOX Sports.  "We hebben het uitgepraat en het ligt achter ons. Een speler zegt dingen in z'n emotie en ergens is dat begrijpelijk, maar het is niet goed geweest."

"Laat ik voorop stellen - dat weet iedereen die met mij samenwerkt - dat het teambelang bij mij altijd boven individueel belang staat, ondanks je naam en faam. Of je dat nu leuk vindt of niet leuk vindt", besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Mar 2019 om 21:37
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:20
      Ach met 11 punten voorsprong zijn dit inkoppertjes. Hadden we volop in een gevecht gezeten voor de titel had Pusic hem alleen een knuffeltje gegeven.
    Maar wel tevreden met de uitslag en die 11 punten voorsprong? Je neemt er vast en zeker geen biertje op, want het loopt voor geen trein.
  • 24 Mar 2019 om 20:20
    Ach met 11 punten voorsprong zijn dit inkoppertjes. Hadden we volop in een gevecht gezeten voor de titel had Pusic hem alleen een knuffeltje gegeven.
  • 24 Mar 2019 om 19:54
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:43
      Ga er maar niet vanuit dat deze spelers allemaal volgend seizoen nog bij fctwente zullen spelen. Ted en evert zijn al druk bezig om nu al een goede spelers selectie voor het volgende seizoen samen te stellen.
    Dat is idd ook een voorwaarde om beter te gaan spelen
  • 24 Mar 2019 om 19:54
    Goede actie nu van Pusic. Er zijn nu 3 buitenspelers voor op links die geen van allen een basisplaats verdienen. Bovendien zal de trainer altijd voorrang geven aan een fitte speler en dat is Assaidi schijnbaar nog steeds niet (100%)
  • 24 Mar 2019 om 19:48
    Ikzeg. Zo hoort het de trainer is de baas. Of je asaidi heet of weet ik wie. Ik ben trots op pusic dat ie als hoofd trainer dit seizoen voor het eerst, en nog wel zonder ervaren Hulp waar ik al in het begin om vroeg. Dit aan durft. Ik wens hem zeker succes.
  • 24 Mar 2019 om 19:43
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:41
      Espinosa is al tijden een heel matige voetballer
    Bullshit!
  • 24 Mar 2019 om 19:43
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:30
      dit seizoen gaat het om promoveren, hoe zal mij een zorg zijn. Waar het om gaat is dat twente in de eredivisie moet kunnen blijven, en dat word erg moeilijk met dit zwakke spel, waar pusic een oorzaak van is.
    Ga er maar niet vanuit dat deze spelers allemaal volgend seizoen nog bij fctwente zullen spelen. Ted en evert zijn al druk bezig om nu al een goede spelers selectie voor het volgende seizoen samen te stellen.
  • 24 Mar 2019 om 19:41
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:23
      Daarom was hij vandaag Ex-Spinosa Hennik. Volgende week is hij misschien wel weer Espinosa. We gaan het zien.
    Espinosa is al tijden een heel matige voetballer
  • 24 Mar 2019 om 19:30
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:12
      Het belangrijkste is vanaf het begin van het seizoen is promoveren. Dit gaat gebeuren als ze normaal blijven doen. Kijk hoe deze samen geraapte selectie te laat in de voorbereiding zijn begonnen. De oorzaak hier van weet je zelf denk ik ook wel. Dus deze selectie spelers en trainers doen het gewoon uitstekend en voeren de opdracht uit die ze gekregen hebben.
    dit seizoen gaat het om promoveren, hoe zal mij een zorg zijn. Waar het om gaat is dat twente in de eredivisie moet kunnen blijven, en dat word erg moeilijk met dit zwakke spel, waar pusic een oorzaak van is.
  • 24 Mar 2019 om 19:28
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:21
      Heel goed over nagedacht zelfs. Dat baseer ik op de wedstrijden die ik dit seizoen gezien heb. Kijk maar naar alle ploegen. Voorbeelden zat. Er zijn ploegen bij waarvan ik ook veel meer verwacht had. Zie opmerkingen deskundigen en voorspellingen aan het begin van het seizoen.
    Ergens zit er wat in nu ik er zelf ook beter over na ga denken. Deze divisie vraagt vooral strijdlust en duelkracht. Espinosa enz zijn veel te sierlijk. Al blijf ik erbij dat twente bepaalde wedstrijden veel beter voor de dag had moeten komen.
  • 24 Mar 2019 om 19:23
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:09
      Exspinosa was vandaag ontstellend zwak, veel balverlies, hij kan de bal helemaal niet in de ploeg houden.. pff
    Daarom was hij vandaag Ex-Spinosa Hennik. Volgende week is hij misschien wel weer Espinosa. We gaan het zien.
  • 24 Mar 2019 om 19:21
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:05
      Dat vind ik wel erg makkelijk gedacht. Met smith zekhnini brama assaidi espinoza loopt er genoeg voetballend vermogend rond om er meer uit te halen dan nu gebeurt.
    Heel goed over nagedacht zelfs. Dat baseer ik op de wedstrijden die ik dit seizoen gezien heb. Kijk maar naar alle ploegen. Voorbeelden zat. Er zijn ploegen bij waarvan ik ook veel meer verwacht had. Zie opmerkingen deskundigen en voorspellingen aan het begin van het seizoen.
  • 24 Mar 2019 om 19:20
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:18
      Hoor iedereen over het voetballend vermogen,ik persoonlijk zie een heel ander en veel groter probleem! Neem twee wedstrijden eruit die ze heel goed speelden nec thuis en sparta uit elke speler vocht voor de ander daar zie ik nu niets meer van terug en daar hebben we assaidi niet voor nodig!!!
    Inderdaad, slechts 2 van de 30 wedstrijden goed gespeeld! Hoe kan dat toch?
  • 24 Mar 2019 om 19:18
    Hoor iedereen over het voetballend vermogen,ik persoonlijk zie een heel ander en veel groter probleem! Neem twee wedstrijden eruit die ze heel goed speelden nec thuis en sparta uit elke speler vocht voor de ander daar zie ik nu niets meer van terug en daar hebben we assaidi niet voor nodig!!!
  • 24 Mar 2019 om 19:12
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:57
      Gelet op de resultaten zijn alle supporters wel tevreden, het spel is echter schandalig zwak. Daar is het gros niét tevreden over.
    Het belangrijkste is vanaf het begin van het seizoen is promoveren. Dit gaat gebeuren als ze normaal blijven doen. Kijk hoe deze samen geraapte selectie te laat in de voorbereiding zijn begonnen. De oorzaak hier van weet je zelf denk ik ook wel. Dus deze selectie spelers en trainers doen het gewoon uitstekend en voeren de opdracht uit die ze gekregen hebben.
  • 24 Mar 2019 om 19:09
    Exspinosa was vandaag ontstellend zwak, veel balverlies, hij kan de bal helemaal niet in de ploeg houden.. pff
  • 24 Mar 2019 om 19:05
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:01
      Het spel Is in deze hele divisie ronduit matig. Af en toe een positieve uitschieter. Moet blijkbaar zo zijn in deze divisie.
    Dat vind ik wel erg makkelijk gedacht. Met smith zekhnini brama assaidi espinoza loopt er genoeg voetballend vermogend rond om er meer uit te halen dan nu gebeurt.
  • 24 Mar 2019 om 19:01
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:57
      Gelet op de resultaten zijn alle supporters wel tevreden, het spel is echter schandalig zwak. Daar is het gros niét tevreden over.
    Het spel Is in deze hele divisie ronduit matig. Af en toe een positieve uitschieter. Moet blijkbaar zo zijn in deze divisie.
  • 24 Mar 2019 om 18:57
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:43
      De laaste 13 wedstrijden 12 maal gewonnen 1 maal een gelijkspel. Dit zijn uitstekende resultaten de meeste supporters zijn meer dan tevreden, maar ja er zijn altijd mensen die nooit tevreden zijn, en die van een mug een kudde olifanten maken. En over Pusic gesproken dat zijn contract tot 2020 loopt wisten de wijsneuzen in de Media niet, en schrijven ook maar hun eigen waarheden en meer fabels dan feiten.
    Gelet op de resultaten zijn alle supporters wel tevreden, het spel is echter schandalig zwak. Daar is het gros niét tevreden over.
  • 24 Mar 2019 om 18:43
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:40
      Ik vind het goed te zien dat Pusic niet een man is die zich laat afschepen inzake vraagstelling Assaidi. Goed dat hij Assaidi hiermee terug op aarde zet en terug naar de realiteit, dat niemand groter is dan de club.
    Als er iemand niet groter dan de club is, is Assaidi het wel. Hij heeft nog geen pepernoot geraakt, en daarom staan we onderaan. Oh nee, dat was vorig seizoen. Misschien moeten we deze man komende transferperiode aan VVV Venlo verkopen, kunnen zij degraderen en hoeven wij ons minder zorgen te maken
  • 24 Mar 2019 om 18:43
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:22
      Ik krijg kalm aan het gevoel dat Pusic denkt dat hij God is,nou dat ik een geweldig gevoel krijg van zijn opstellingen zie Friday en het gemis van jeugdige talenten die ik nooit zie ja op de bank,En zijn arrogante houding van ik heb een contract tot 2020 het klonk als bek houden jullie althans zo kwam het bij mij over,ik vraag mij af war een Garsia in de tec staf doet techniek zie ik niet beter worden,onder Phalplatz leek het nog ergens op, maak mij zorgen over de toekomst van onze FC onder deze trainers
    De laaste 13 wedstrijden 12 maal gewonnen 1 maal een gelijkspel. Dit zijn uitstekende resultaten de meeste supporters zijn meer dan tevreden, maar ja er zijn altijd mensen die nooit tevreden zijn, en die van een mug een kudde olifanten maken. En over Pusic gesproken dat zijn contract tot 2020 loopt wisten de wijsneuzen in de Media niet, en schrijven ook maar hun eigen waarheden en meer fabels dan feiten.
  • 24 Mar 2019 om 18:40
    Ik vind het goed te zien dat Pusic niet een man is die zich laat afschepen inzake vraagstelling Assaidi. Goed dat hij Assaidi hiermee terug op aarde zet en terug naar de realiteit, dat niemand groter is dan de club.
  • 24 Mar 2019 om 18:39
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:15
      Komende vrijdag mag hij van mij in de basis. Ik ben nieuwsgierig wat hij nog kan. Laat maar erns zien dan
    Laat m maar starten als t er niet meer tot doet met 5 jeugdspelers erbij
  • 24 Mar 2019 om 18:33
    Ik ben het helemaal met Pusic eens, Assaidi had al niet in een praatprogramma moeten verschijnen. Eerst presenteren, dan kampioen worden, dan pas praten.
  • 24 Mar 2019 om 18:22
    Ik krijg kalm aan het gevoel dat Pusic denkt dat hij God is,nou dat ik een geweldig gevoel krijg van zijn opstellingen zie Friday en het gemis van jeugdige talenten die ik nooit zie ja op de bank,En zijn arrogante houding van ik heb een contract tot 2020 het klonk als bek houden jullie althans zo kwam het bij mij over,ik vraag mij af war een Garsia in de tec staf doet techniek zie ik niet beter worden,onder Phalplatz leek het nog ergens op, maak mij zorgen over de toekomst van onze FC onder deze trainers
  • 24 Mar 2019 om 18:21
    Lekker afscheid van nemen straks.
  • 24 Mar 2019 om 18:15
    Komende vrijdag mag hij van mij in de basis. Ik ben nieuwsgierig wat hij nog kan. Laat maar erns zien dan