''Mag het nog niet zeggen, maar we gaan wel richting het kampioenschap''

( 10 reacties)
''Mag het nog niet zeggen, maar we gaan wel richting het kampioenschap''

FC Twente won zondag met 1-2 van Go Ahead Eagles. Joel Drommel, doelman van de Tukkers was belangrijk met een assist bij de beslissende goal van FC Twente.

"De tweede helft was Go Ahead stukken beter dan ons. We hebben het spannend gehouden en in de slotfase wonnen wij", aldus Drommel voor de camera van FOX Sports.  "Volgens mij is dit de eerste officiële in het betaald voetbal", aldus Drommel. "Het is heerlijk dat je een keer een assist op je naam hebt en dat je hier uit wint. Dat is helemaal geweldig."

Door de winst staat FC Twente nu elf punten voor op nummer twee Sparta Rotterdam. "Ik mag het nog niet zeggen, maar we gaan wel richting het kampioenschap. We zijn er bijna."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Mar 2019 om 19:53
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:54
      Nec uit...
    Dan ben je al kampioen
  • 24 Mar 2019 om 19:27
    Wonder boven wonder rollen we boven verwachting (vind ik) door dit zware schema heen. Helemaal prima.
  • 24 Mar 2019 om 19:25
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:21
      Als Sparta er vier laat liggen hebben wij aan 10 punten genoeg.
    :-) rekenwonder
  • 24 Mar 2019 om 19:21
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:58
      Gewoon van weekend naar weekend bekijken. Je weet ook niet wat sparta wel doet en waar ze punten laten liggen
    Als Sparta er vier laat liggen hebben wij aan 10 punten genoeg.
  • 24 Mar 2019 om 19:02
    Den bosch thuis moeten we nu kunnen winnen, die waren uit netzo als gae niet beter. Dan zou het verschil 11 punten zijn met nog 7 wedstrijden, terwijl daar jong az dodrecht telstar en cambuur thuis nog bij zitten. Ofwel alle thuiswedstrijden winnen en we zijn er. Zullen ook vast niet alle uitwedstrijden opeens verliezen, al zijn jong ajax rkc nec niet makkelijk.
  • 24 Mar 2019 om 18:58
    Gewoon van weekend naar weekend bekijken. Je weet ook niet wat sparta wel doet en waar ze punten laten liggen
  • 24 Mar 2019 om 18:55
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:54
      Nec uit...
    Dan zijn er waarschijnlijk al kampioen, maar dat is inderdaad ook lastige.
  • 24 Mar 2019 om 18:54
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:47
      En RKC uit ook nog wel.
    Nec uit...
  • 24 Mar 2019 om 18:47
    • Quote van 24 Mar 2019 om 18:42
      Zwaarste wedstrijd voorlopig gehad. Den Bosch is totaal uit vorm, die moeten we kunnen pakken. Alleen Jong Ajax is nog een echt taaie tegenstander. We komen terug!
    En RKC uit ook nog wel.
  • 24 Mar 2019 om 18:42
    Zwaarste wedstrijd voorlopig gehad. Den Bosch is totaal uit vorm, die moeten we kunnen pakken. Alleen Jong Ajax is nog een echt taaie tegenstander. We komen terug!
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›