Pusic beseft: ''Winnen is winnen en daar gaat het uiteindelijk om''

( 28 reacties)
Pusic beseft: ''Winnen is winnen en daar gaat het uiteindelijk om''

Marino Pusic zag hoe FC Twente zondag een moeilijke overwinning boekte op bezoek bij Go Ahead Eagles. De trainer van de koploper prijst zich gelukkig met opnieuw een driepunter.

"Het was keihard werken vandaag, vooral in de tweede helft. Ik vond dat we de eerste helft vrij goed onder controle hadden, we hadden alleen voorin wat doortastender kunnen zijn. Desalniettemin ga je met een 0-1 voorsprong de rust in. Toen wisten we wel dat het de tweede helft zou gaan stormen, want zij moesten wel. Ze gingen veel over de flanken spelen met veel lange ballen en dan wordt het echt oorlog", vertelt Pusic op de website van FC Twente.

Pusic is blij met de drie punten. "Wat ik in de tweede helft wel goed vond gaan, was het overleven en het knokken. En dan dat ene moment waar je op zoek naar bent met Joel en Aitor pakte gewoon goed uit en aan het eind van de rit win je hier. Winnen is winnen en daar gaat het uiteindelijk om.” 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Mar 2019 om 10:20
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:07
      We gaan lekker een feestje vieren met pusic! Kampioenen! En de mensen die ze vanaf het begin hebben gesteund zullen de titel mooier beleven dan de mensen die vanaf werkelijkwaar dag 1 pusic hebben zitten afkraken die zullen toch met een bepaalde schaamte of niet het ultieme geluk het vieren... pusic ole!
    Ikzeg. Frank ben het helemaal met u eens. Ikzeg. Heren kom op en vrijdag weer een zware wedstrijd kom op
  • 25 Mar 2019 om 09:17
    • Quote van 24 Mar 2019 om 22:54
      Als gae niet promoveert een goede speler voor ons volgend jaar
    Vind ik ook.
  • 24 Mar 2019 om 22:54
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:16
      Wees gerust... navratil zou maria of vd lely ook gedold hebben... is gewoon een eredivisiewaardige speler... 1 van de beteren in de keuken klasse
    Als gae niet promoveert een goede speler voor ons volgend jaar
  • 24 Mar 2019 om 22:45
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:04
      Een hele grote stap richting titel... maar scherp blijven... op naar Den bosch en dan mooi feestje vieren met al deze selectiespelers die allen hun bijdrage hebben geleverd aan de terugkeer en daarmee het bestaan van onze liefde... was er veel aan te merken? Absoluut... moeten we ze dankbaar zijn? Absoluut! Dankzij hun blijft onze club bestaan als we promoveren... pusic en zijn staf en deze spelers zal ik daar dankbaar voor blijven.En dan kunnen we doorselecteren voor de eredivisie.
    Een uitstekende realistische reactie
  • 24 Mar 2019 om 22:04
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:04
      Een hele grote stap richting titel... maar scherp blijven... op naar Den bosch en dan mooi feestje vieren met al deze selectiespelers die allen hun bijdrage hebben geleverd aan de terugkeer en daarmee het bestaan van onze liefde... was er veel aan te merken? Absoluut... moeten we ze dankbaar zijn? Absoluut! Dankzij hun blijft onze club bestaan als we promoveren... pusic en zijn staf en deze spelers zal ik daar dankbaar voor blijven.En dan kunnen we doorselecteren voor de eredivisie.
    Helemaal mee eens!!!
  • 24 Mar 2019 om 20:44
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:35
      Deze speler loopt de meeste linksback in de eredivisie er ook uit op snelheid.
    Yup had de pech dat hij kuwas voor zich had
  • 24 Mar 2019 om 20:42
    Ik zie weer Duitse vlaggen, veel supporters van Twente ?
  • 24 Mar 2019 om 20:35
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:16
      Wees gerust... navratil zou maria of vd lely ook gedold hebben... is gewoon een eredivisiewaardige speler... 1 van de beteren in de keuken klasse
    Deze speler loopt de meeste linksback in de eredivisie er ook uit op snelheid.
  • 24 Mar 2019 om 20:32
    Iedereen weet dat Ricardinho hier in principe maar 1 seizoen speelt. Je hebt niet beter. Niemand heeft hem eruit kunnen spelen tot nu toe.
  • 24 Mar 2019 om 20:30
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:20
      Vd lely niet. Maria wel.
    Maria was er volgens mij niet. Ik had het met Schenk geprobeerd zoals hiervoor geschreven
  • 24 Mar 2019 om 20:28
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:11
      Maar deze linksback wordt er helemaal niets anders van. Hij is het helemaal gewend en hij staat volgende week toch weer in de basis.
    Blijkbaar is er dan geen beter alternatief. Maar ik had waarschiinlijk Schenk ingebracht na een half uur. Kent Navratil en tegen z’n oude club. Had denk ik niet slechter geworden, aan de andere kant pleit het voor Pusic dat hij vertrouwen houdt in zijn basis
  • 24 Mar 2019 om 20:27
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:20
      Vd lely niet. Maria wel.
    V/d Lely niet?man man hoe kun je dat nou zeggen
  • 24 Mar 2019 om 20:20
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:16
      Wees gerust... navratil zou maria of vd lely ook gedold hebben... is gewoon een eredivisiewaardige speler... 1 van de beteren in de keuken klasse
    De traagheid van Ricardinho is een probleem, een snellere speler komt niet zo in de problemen
  • 24 Mar 2019 om 20:20
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:16
      Wees gerust... navratil zou maria of vd lely ook gedold hebben... is gewoon een eredivisiewaardige speler... 1 van de beteren in de keuken klasse
    Vd lely niet. Maria wel.
  • 24 Mar 2019 om 20:16
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:01
      Het zegt iets over de selectie of de trainer dat er blijkbaar geen alternatief is voor een linksback die volledig zoek gespeeld wordt. Het zegt irts over de kwaliteit van de tegenstander dat je ermee weg komt
    Wees gerust... navratil zou maria of vd lely ook gedold hebben... is gewoon een eredivisiewaardige speler... 1 van de beteren in de keuken klasse
  • 24 Mar 2019 om 20:11
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:01
      Het zegt iets over de selectie of de trainer dat er blijkbaar geen alternatief is voor een linksback die volledig zoek gespeeld wordt. Het zegt irts over de kwaliteit van de tegenstander dat je ermee weg komt
    Maar deze linksback wordt er helemaal niets anders van. Hij is het helemaal gewend en hij staat volgende week toch weer in de basis.
  • 24 Mar 2019 om 20:10
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:04
      Een hele grote stap richting titel... maar scherp blijven... op naar Den bosch en dan mooi feestje vieren met al deze selectiespelers die allen hun bijdrage hebben geleverd aan de terugkeer en daarmee het bestaan van onze liefde... was er veel aan te merken? Absoluut... moeten we ze dankbaar zijn? Absoluut! Dankzij hun blijft onze club bestaan als we promoveren... pusic en zijn staf en deze spelers zal ik daar dankbaar voor blijven.En dan kunnen we doorselecteren voor de eredivisie.
    Mee eens
  • 24 Mar 2019 om 20:07
    • Quote van 24 Mar 2019 om 20:01
      Het zegt iets over de selectie of de trainer dat er blijkbaar geen alternatief is voor een linksback die volledig zoek gespeeld wordt. Het zegt irts over de kwaliteit van de tegenstander dat je ermee weg komt
    We gaan lekker een feestje vieren met pusic! Kampioenen! En de mensen die ze vanaf het begin hebben gesteund zullen de titel mooier beleven dan de mensen die vanaf werkelijkwaar dag 1 pusic hebben zitten afkraken die zullen toch met een bepaalde schaamte of niet het ultieme geluk het vieren... pusic ole!
  • 24 Mar 2019 om 20:04
    Een hele grote stap richting titel... maar scherp blijven... op naar Den bosch en dan mooi feestje vieren met al deze selectiespelers die allen hun bijdrage hebben geleverd aan de terugkeer en daarmee het bestaan van onze liefde... was er veel aan te merken? Absoluut... moeten we ze dankbaar zijn? Absoluut! Dankzij hun blijft onze club bestaan als we promoveren... pusic en zijn staf en deze spelers zal ik daar dankbaar voor blijven.En dan kunnen we doorselecteren voor de eredivisie.
  • 24 Mar 2019 om 20:01
    Het zegt iets over de selectie of de trainer dat er blijkbaar geen alternatief is voor een linksback die volledig zoek gespeeld wordt. Het zegt irts over de kwaliteit van de tegenstander dat je ermee weg komt
  • 24 Mar 2019 om 19:58
    Over 3 weken tegen Telstar kunnen we al kampioen worden
  • 24 Mar 2019 om 19:55
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:21
      Na Preud'homme heeft niemand zijn doelstelling gehaald, deze trainer haalt het wel.
    Ikzeg. Piet. U heeft gelijk dit had niemand in het begin gedacht. Ook ik niet. Want ik zij dat de heer pusic Hulp nodig had. En of het wonderbaarlijk geluk is weet ik niet. Maar wat ik wel weet, vind ik dit zeer knap staaltje werk.
  • 24 Mar 2019 om 19:38
    Nog even en hij gaat een boek schrijven! En ..... we gaan het nog lezen ook! Moet niet gekker worden!
  • 24 Mar 2019 om 19:27
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:13
      Als je vanaf nu de laatste 8x alleen nog maar gelijkspeelt moet sparta nog 7x van de 8 winnen om voor te komen. Volgens mij zijn we er wel
    Herr professor, gij zijt een waarlijk rekenwonder
  • 24 Mar 2019 om 19:21
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:13
      Kwalitatief was het een kutwedstrijd. Onterecht gewonnen. Gestolen punten. Maar ja. Stapje dichter bij het kampioenschap.
    Na Preud'homme heeft niemand zijn doelstelling gehaald, deze trainer haalt het wel.
  • 24 Mar 2019 om 19:21
    • Quote van 24 Mar 2019 om 19:13
      Kwalitatief was het een kutwedstrijd. Onterecht gewonnen. Gestolen punten. Maar ja. Stapje dichter bij het kampioenschap.
    Sparta- nec gezien over een kut wedstrijd gesproken!!! Weet niet welke sport dat was maar geen voetbal!
  • 24 Mar 2019 om 19:13
    Als je vanaf nu de laatste 8x alleen nog maar gelijkspeelt moet sparta nog 7x van de 8 winnen om voor te komen. Volgens mij zijn we er wel
  • 24 Mar 2019 om 19:13
    Kwalitatief was het een kutwedstrijd. Onterecht gewonnen. Gestolen punten. Maar ja. Stapje dichter bij het kampioenschap.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›