Pusic haalt uit: ''Ze hebben ernstige karakterproblematiek''

( 270 reacties)
Pusic haalt uit: ''Ze hebben ernstige karakterproblematiek''

Marino Pusic stevent met FC Twente af naar promotie en het kampioenschap in de Keuken Kampioen Divisie. De trainer krijgt echter veel kritiek over het spel van de Tukkers en daar is hij klaar mee. 

Tijdens een interview op NPO Radio 1 haalt hij fors uit naar de media. "Als je ziet waar we vandaan komen, dan ben ik bijzonder trots en op mijn werk. Misschien zijn ze hier  gewend om Champions League te spelen, ze vergeten wel dat dat verleden tijd is. Ze zijn inhoudelijk zwak en hebben ernstige karakterproblematiek'', doelt hij op de lokale media die kritiek uiten over het spel van de koploper. 

"Dat slaat echt nergens op. Het zijn schandalige handelingen van de lokale pers", vervolgt de oefenmeester. "En ze spreken zichzelf alleen maar tegen. Inhoudelijk zijn ze ook heel zwak. Ze zijn echt belachelijk. Ze doen dit al het hele jaar en het is echt op de persoon gericht..."

Als Twente promoveert is het de vraag of Pusic ook volgend seizoen aan het roer staat in Enschede. De trainer heeft dit seizoen veel punten gepakt, maar zijn elftal speelt geen verzorgd voetbal. "Het is geen wonder dat deze club jarenlang in de problemen heeft gezeten, als je ziet dat geen enkele trainer zijn contract heeft uitgediend de afgelopen tien jaar. Dan zegt het meer over de manier hoe het er hier aan toe gaat, dan over de trainers."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Apr 2019 om 18:35
    Trumpiaanse opstelling Pusic. Alleen journaille, dat hem verheerlijkt, mag zich uitspreken. Anders rest sacherijn.
  • 14 Apr 2019 om 18:03
    • Quote van 14 Apr 2019 om 13:48
      Frank deze drama queens snappen niet heel veel van het spelletje voetbal. En kunnen hun eigen frustratie en irritatie niet de baas. Fctwente staat bovenaan en nog zoeken deze individuen de spelt in de hooiberg Het over grote deel van de supporters snappen en accepteren hoe er wordt gespeeld in de kkdivisie. Mischien een optie voor het volgende eredivisie seizoen dat deze individuen een klaag muur gaan regelen bij de veste .
    Te SNEU voor woorden.
  • 14 Apr 2019 om 16:26
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:21
      Sorry hoeft niet Diekmenneke, jij kon het niet weten. Daarnaast ben ik ook niet zielig, en dat wil ik ook niet gevonden worden, en kon jouw grap dan ook wel waarderen.


      Wij genieten nog steeds, en dat is voor ons het belangrijkste.
    Mooie instelling! Volgende week kampioen in A dam.
  • 14 Apr 2019 om 16:21
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:15
      Sorry, maar geweldig hoe je erin staat. Grote Klasse!
    Sorry hoeft niet Diekmenneke, jij kon het niet weten. Daarnaast ben ik ook niet zielig, en dat wil ik ook niet gevonden worden, en kon jouw grap dan ook wel waarderen.


    Wij genieten nog steeds, en dat is voor ons het belangrijkste.
  • 14 Apr 2019 om 16:15
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:59
      Dat zou ik graag doen, maar ik ben na een re-organisatie al meerdere jaren werkloos, en kom gezien mijn leeftijd nergens meer fatsoenlijk aan de bak. Mijn vrouw is door haar scoliose afgekeurd. Kortom, wij schrapen jaarlijks elke euro bij elkaar, en leggen wekelijks een paar euro's opzij voor de versnaperingen in de Veste.


      Ik kan de grap echter wel waarderen, want ik zou me inderdaad gewoon lam moeten zuipen, en mijn vrouw ook. Daar heb ik alleen de financiën niet voor Diekmenneke.
    Sorry, maar geweldig hoe je erin staat. Grote Klasse!
  • 14 Apr 2019 om 16:12
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:35
      Hahahaha
    En toen stond Sparta met 1-4 achter tegen Top Oss..... Alles is mogelijk in deze 1e Divisie......
  • 14 Apr 2019 om 15:59
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:29
      Dan word het hoog tijd dat je eens wat meer gaat versnaperen ;-)
    Dat zou ik graag doen, maar ik ben na een re-organisatie al meerdere jaren werkloos, en kom gezien mijn leeftijd nergens meer fatsoenlijk aan de bak. Mijn vrouw is door haar scoliose afgekeurd. Kortom, wij schrapen jaarlijks elke euro bij elkaar, en leggen wekelijks een paar euro's opzij voor de versnaperingen in de Veste.


    Ik kan de grap echter wel waarderen, want ik zou me inderdaad gewoon lam moeten zuipen, en mijn vrouw ook. Daar heb ik alleen de financiën niet voor Diekmenneke.
  • 14 Apr 2019 om 15:40
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:29
      Dan word het hoog tijd dat je eens wat meer gaat versnaperen ;-)
    Haha 100%
  • 14 Apr 2019 om 15:35
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:29
      Dan word het hoog tijd dat je eens wat meer gaat versnaperen ;-)
    Hahahaha
  • 14 Apr 2019 om 15:29
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:42
      Ik ga altijd met mijn vrouw naar de thuiswedstrijden, en dat kost ons jaarlijks, inclusief versnaperingen en drankjes ruim €500,00. Daar mag je toch wel enigszins van verwachten dat je ook eens echt vermaakt wordt?


      Wij hebben nog geen duidelijke lijn in het spel kunnen ontdekken Frank. Geen vast patroon, geen automatismen en voetbal wat van toevalligheden aan elkaar hangt. Wij hebben veel respect voor de persoon Pusic, maar wij zijn ook van mening dat hij bij promotie ongeschikt is als trainer voor FC Twente. De kans is dan te groot dat FC Twente zo weer degradeert. Wij begrijpen ook de frustratie bij Pusic, maar de kritiek die hij over zich heen krijgt, dat is niet alleen deze week het geval. Dat gaat het hele seizoen al zo. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.


      Nu heeft Pusic ook nog eens geklaagd over het beleid van de club, en dat was gewoon oliedom. Natuurlijk kent ook Pusic als persoon emoties, maar als trainer hoor je die altijd te verbergen wanneer je uitlatingen doet middels de media, en hoor je al nooit een klap op de hand te geven die je voed. Dit zien mijn vrouw en ik dus als voorteken dat Pusic zijn langste tijd gekend heeft bij FC Twente als trainer.
    Dan word het hoog tijd dat je eens wat meer gaat versnaperen ;-)
  • 14 Apr 2019 om 15:27
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:42
      Ik ga altijd met mijn vrouw naar de thuiswedstrijden, en dat kost ons jaarlijks, inclusief versnaperingen en drankjes ruim €500,00. Daar mag je toch wel enigszins van verwachten dat je ook eens echt vermaakt wordt?


      Wij hebben nog geen duidelijke lijn in het spel kunnen ontdekken Frank. Geen vast patroon, geen automatismen en voetbal wat van toevalligheden aan elkaar hangt. Wij hebben veel respect voor de persoon Pusic, maar wij zijn ook van mening dat hij bij promotie ongeschikt is als trainer voor FC Twente. De kans is dan te groot dat FC Twente zo weer degradeert. Wij begrijpen ook de frustratie bij Pusic, maar de kritiek die hij over zich heen krijgt, dat is niet alleen deze week het geval. Dat gaat het hele seizoen al zo. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.


      Nu heeft Pusic ook nog eens geklaagd over het beleid van de club, en dat was gewoon oliedom. Natuurlijk kent ook Pusic als persoon emoties, maar als trainer hoor je die altijd te verbergen wanneer je uitlatingen doet middels de media, en hoor je al nooit een klap op de hand te geven die je voed. Dit zien mijn vrouw en ik dus als voorteken dat Pusic zijn langste tijd gekend heeft bij FC Twente als trainer.
    Het interview was inderdaad niet slim, daar is iedereen het wel over eens. Op dit moment telt echter alleen het kampioenschap, de rest is "een zorg" voor later (voor de directie).....
  • 14 Apr 2019 om 15:25
    • Quote van 14 Apr 2019 om 15:06
      Ik heb jong Ajax niet te groot gemaakt na die afslachting... maar nadat ze vorig jaar kampioen waren en dit seizoen ook onze concurrenten versloegen
    Oooh toen al. Nouja maakt ook niet uit wanneer. Je moet ze nooit te groot maken en uitgaan van eigen kunnen.
  • 14 Apr 2019 om 15:24
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:38
      Ook dat verwacht ik niet. Ik verwacht wel progressie en vooruitgang gaanderweg het seizoen. Je weet wel. Die dingen die we dit seizoen niet gezien hebben.
    Dat begrijp ik, dan heb je een kwalitatief goede as nodig, die een paar jaar blijft spelen en mee kan groeien.....
  • 14 Apr 2019 om 15:23
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:05
      Ben je zo achterlijk of doe je alleen maar zo?
    @piet likeur .mooi geïllustreerd,,het is wat jij als individu als talent ziet.maar in de voetballerij gelden andere regels.een talent behoord te kunnen voetballen vooral op technisch en tactisch gebied,het is niet alleen maar fysiek en hard rennen met de bal en geen oplossingen weten te vinden waarbij het voetbal er niet uit gaat zien.trainers die verdediger zijn geweest stellen meestal fysiek ingestelde spelers op inplaats van jongens die kunnen voetballen.geen talent hebben is hier dus niet van toepassing het is meer een keuze..en verder een goede lichting bied en onstaat van zelf dat kan je niet maken.
  • 14 Apr 2019 om 15:06
    • Quote van 14 Apr 2019 om 13:59
      Twente moet toe naar een topsportmentaliteit. Daar hoort niet bij dat je tevreden bent met een gelijk spel tegen jong Ajax. Je bent thuis afgeslacht tegen die jonkies. Dat moet ervoor zorgen dat je ze nu vermorzelt. Je hebt jong Ajax na die afstraffing veel te groot gemaakt in je gedachten. Het overgrote deel van jong gaat het nooit redden. Een paar individuen misschien. Dat moet je je als team realiseren en je daar revancheren. Zoals je redeneert lijkt voor mijn gevoel op hoe Pusic er ook in staat.
    Ik heb jong Ajax niet te groot gemaakt na die afslachting... maar nadat ze vorig jaar kampioen waren en dit seizoen ook onze concurrenten versloegen
  • 14 Apr 2019 om 14:42
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:33
      Dat is wat jij ervan verwacht... niet wat ik ervan verwacht... als je vermaak wil moet je naar de bios of naar cabaret.. bij voetbal weet je nooit wat je mag en kunt verwachten.. ja bij Barcelona en Ajax... hoef je het niet met me eens te zijn maar ik wil alleen aangeven dat wat jij zegt niet voor iedereen geldt... wel heb je allen zelf de keus of er aan je verwachtingen voldaan wordt en of je heen gaat
    Ik ga altijd met mijn vrouw naar de thuiswedstrijden, en dat kost ons jaarlijks, inclusief versnaperingen en drankjes ruim €500,00. Daar mag je toch wel enigszins van verwachten dat je ook eens echt vermaakt wordt?


    Wij hebben nog geen duidelijke lijn in het spel kunnen ontdekken Frank. Geen vast patroon, geen automatismen en voetbal wat van toevalligheden aan elkaar hangt. Wij hebben veel respect voor de persoon Pusic, maar wij zijn ook van mening dat hij bij promotie ongeschikt is als trainer voor FC Twente. De kans is dan te groot dat FC Twente zo weer degradeert. Wij begrijpen ook de frustratie bij Pusic, maar de kritiek die hij over zich heen krijgt, dat is niet alleen deze week het geval. Dat gaat het hele seizoen al zo. Hij heeft het over zichzelf afgeroepen.


    Nu heeft Pusic ook nog eens geklaagd over het beleid van de club, en dat was gewoon oliedom. Natuurlijk kent ook Pusic als persoon emoties, maar als trainer hoor je die altijd te verbergen wanneer je uitlatingen doet middels de media, en hoor je al nooit een klap op de hand te geven die je voed. Dit zien mijn vrouw en ik dus als voorteken dat Pusic zijn langste tijd gekend heeft bij FC Twente als trainer.
  • 14 Apr 2019 om 14:38
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:35
      Een handhavend elftal zal geen mooi en verzorgd voetbal laten zien..... dan is het zaak om de nul te houden...... en vanuit de counter te scoren.....
    Ook dat verwacht ik niet. Ik verwacht wel progressie en vooruitgang gaanderweg het seizoen. Je weet wel. Die dingen die we dit seizoen niet gezien hebben.
  • 14 Apr 2019 om 14:35
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:18
      Ik verwacht absoluut geen wonderen. Handhaven is voldoende.
    Een handhavend elftal zal geen mooi en verzorgd voetbal laten zien..... dan is het zaak om de nul te houden...... en vanuit de counter te scoren.....
  • 14 Apr 2019 om 14:32
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:13
      Voegde niks toe alweer vergeten?? De jeugd een kans geven scheiss egal slechter dan hem kon niet.
    Op de positie van Brama of Smith jeugd inzetten? De organisatie wordt daardoor zeker niet gecorrigeerd, dat mag je van jonge spelers ook niet verwachten..... Ze inzetten in een elftal dat niet draait, lijkt me geen goed idee.....
  • 14 Apr 2019 om 14:18
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:12
      Ik heb begrip voor het feit dat het jou niet snel genoeg kan gaan, Jeff!. De werkelijkheid is dat hopelijk vanaf het nieuwe seizoen aan een nieuw team gebouwd kan gaan worden, waarbij spelers in eigendom zijn en een paar jaren blijven spelen, dan pas kun je verder bouwen. Waarom denk je dat ik aan het begin van dit seizoen al gesteld heb dat FcT pas over 5 tot 7 jaren weer in de subtop speelt? Dus verwacht volgend seizoen geen "wonderen"......
    Ik verwacht absoluut geen wonderen. Handhaven is voldoende.
  • 14 Apr 2019 om 14:17
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:08
      Had je alsnog een andere oplossing kunnen zoeken en als dat niet kan gewoon met 10 man op het veld gaan staan.
    Jeff!, er zijn in het seizoen veel wisselingen noodzakelijk geweest in het elftal, omdat er of blessures waren, of spelers uit vorm, of interlandverplichtingen. Telkens moest er geschoven worden. Pas nu bijna de hele selectie redelijk fit is, op Brama, Hölscher, Boere na, kan er gelijkwaardig gewisseld worden.... Dat maakt veel uit.... daarom was de doelstelling, punten halen, prioriteit nr. 1..... In deze 1e Divisie, waarin FcT ook nog vaak het spel moet maken, is alles mogelijk, dus daar moet je in je spel ook rekening mee houden.... Laten we blij zijn dat FcT vanaf volgend jaar weer ED gaat spelen..... dan eerst maar eens de middenmoot halen...... en vanaf daar verder kijken.....
  • 14 Apr 2019 om 14:13
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:06
      Tim Hölscher stond erin toen noch Brama of Smith konden spelen..... alweer vergeten?
    Voegde niks toe alweer vergeten?? De jeugd een kans geven scheiss egal slechter dan hem kon niet.
  • 14 Apr 2019 om 14:12
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:56
      Nee dat denk ik niet. Ik denk wel dat ze volgend jaar twee in plaats van 1 stap moeten maken omdat dit jaar voor hem een verloren jaar is. Ze zijn totaal genegeerd dit seizoen terwijl er genoeg spelers in de eerste selectie werk in week uit faalden.
    Ik heb begrip voor het feit dat het jou niet snel genoeg kan gaan, Jeff!. De werkelijkheid is dat hopelijk vanaf het nieuwe seizoen aan een nieuw team gebouwd kan gaan worden, waarbij spelers in eigendom zijn en een paar jaren blijven spelen, dan pas kun je verder bouwen. Waarom denk je dat ik aan het begin van dit seizoen al gesteld heb dat FcT pas over 5 tot 7 jaren weer in de subtop speelt? Dus verwacht volgend seizoen geen "wonderen"......
  • 14 Apr 2019 om 14:12
    • Quote van 14 Apr 2019 om 13:48
      Frank deze drama queens snappen niet heel veel van het spelletje voetbal. En kunnen hun eigen frustratie en irritatie niet de baas. Fctwente staat bovenaan en nog zoeken deze individuen de spelt in de hooiberg Het over grote deel van de supporters snappen en accepteren hoe er wordt gespeeld in de kkdivisie. Mischien een optie voor het volgende eredivisie seizoen dat deze individuen een klaag muur gaan regelen bij de veste .
    Iets minder uit de hoogte mag wel! Het is niet zo negatief als hier vaak vermeld word maar ook zeker niet zo geweldig als sommigen blijven beweren. Om aan kop te blijven is het belangrijk om kritisch te blijven en tegelijkertijd de rust en sfeer positief te houden.
  • 14 Apr 2019 om 14:11
    • Quote van 14 Apr 2019 om 13:48
      Frank deze drama queens snappen niet heel veel van het spelletje voetbal. En kunnen hun eigen frustratie en irritatie niet de baas. Fctwente staat bovenaan en nog zoeken deze individuen de spelt in de hooiberg Het over grote deel van de supporters snappen en accepteren hoe er wordt gespeeld in de kkdivisie. Mischien een optie voor het volgende eredivisie seizoen dat deze individuen een klaag muur gaan regelen bij de veste .
    Wat ben jij zielig zeg omdat anderen een andere mening hebben noem je ze maar drama queens. Daarnaast dat jij het vertoonde spel een speld in een hooiberg noemt zegt voldoende over het verstand dat jij van voetbal hebt nl 0,0
  • 14 Apr 2019 om 14:09
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:06
      En dat jij achterlijk bent is hier al lang bekend. Daar verspillen we ook geen moeite meer aan.
    Je laat weer zien in jou reactie dat begrijpend lezen al moeilijk genoeg voor jou is.
  • 14 Apr 2019 om 14:08
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:06
      Tim Hölscher stond erin toen noch Brama of Smith konden spelen..... alweer vergeten?
    Had je alsnog een andere oplossing kunnen zoeken en als dat niet kan gewoon met 10 man op het veld gaan staan.
  • 14 Apr 2019 om 14:07
    • Quote van 14 Apr 2019 om 14:05
      Ben je zo achterlijk of doe je alleen maar zo?
    ???? Leg uit .
  • 14 Apr 2019 om 14:06
    • Quote van 14 Apr 2019 om 13:48
      Frank deze drama queens snappen niet heel veel van het spelletje voetbal. En kunnen hun eigen frustratie en irritatie niet de baas. Fctwente staat bovenaan en nog zoeken deze individuen de spelt in de hooiberg Het over grote deel van de supporters snappen en accepteren hoe er wordt gespeeld in de kkdivisie. Mischien een optie voor het volgende eredivisie seizoen dat deze individuen een klaag muur gaan regelen bij de veste .
    En dat jij achterlijk bent is hier al lang bekend. Daar verspillen we ook geen moeite meer aan.
  • 14 Apr 2019 om 14:06
    • Quote van 14 Apr 2019 om 13:52
      Hoezo zijn die al een keer gebracht??Het ziet er verdacht veel uit wat Ted bracht ook in de basis staat. Gelukkig is die malle TIM er een poos uit anders stond die er ook nog in.
    Tim Hölscher stond erin toen noch Brama of Smith konden spelen..... alweer vergeten?
  • 14 Apr 2019 om 14:05
    • Quote van 14 Apr 2019 om 13:38
      Volgens mij kun je net zo goed afscheid van dat hele elftal nemen en de aandacht leggen op de lichting eronder. Je kunt Pusic niet kwalijk nemen dat de jeugd geen talent bezit .
    Ben je zo achterlijk of doe je alleen maar zo?
  • 14 Apr 2019 om 14:02
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:45
      Jeff denk jij dat onze oudste "jeugd ( rond de 20 jaar) mee kan in de middenmoot ED , ik denk van niet. Nu weer op nul beginnen zie ik als positief, financieel is het rond , kunnen ze op tijd met de nieuwe selectie beginnen, veel contracten die aflopen, doorselecteren. Nieuwe ronde betekent óók nieuwe kansen.
    uhm,in deze regio en erbuiten hebben we een goede beloften,die doen het niet slecht wat ze laten zien op tactisch en technisch vlak op de maandag avond tegen vrij eredivisie gangers in die competitie,er zit degelijk rek in een 3 of 4 spelers daaruit.niet voor niets doen ze mee bovenaan voor plek 1 in die competitie. op het voetbal gebied kunnen die gewoon mee straks in de sub het heeft allemaal met het proces en groei en te maken zoals een ajax,psv het doen met hun beste jeugd,de rest komt van zelf.
  • 14 Apr 2019 om 13:59
    • Quote van 14 Apr 2019 om 10:29
      Denk wel een voordeel dat Ajax van de week tegen juve balt nietwaar? Gaan die ekkelenkamp enzo mooi met 1e mee.Afijn dan alsnog lastige opgave hoor.Ander voordeel uit minder druk van thuispubliek en zijn we doorgaans beter
    Twente moet toe naar een topsportmentaliteit. Daar hoort niet bij dat je tevreden bent met een gelijk spel tegen jong Ajax. Je bent thuis afgeslacht tegen die jonkies. Dat moet ervoor zorgen dat je ze nu vermorzelt. Je hebt jong Ajax na die afstraffing veel te groot gemaakt in je gedachten. Het overgrote deel van jong gaat het nooit redden. Een paar individuen misschien. Dat moet je je als team realiseren en je daar revancheren. Zoals je redeneert lijkt voor mijn gevoel op hoe Pusic er ook in staat.
  • 14 Apr 2019 om 13:52
    • Quote van 14 Apr 2019 om 13:38
      Volgens mij kun je net zo goed afscheid van dat hele elftal nemen en de aandacht leggen op de lichting eronder. Je kunt Pusic niet kwalijk nemen dat de jeugd geen talent bezit .
    Hoezo zijn die al een keer gebracht??Het ziet er verdacht veel uit wat Ted bracht ook in de basis staat. Gelukkig is die malle TIM er een poos uit anders stond die er ook nog in.
  • 14 Apr 2019 om 13:48
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:33
      Dat is wat jij ervan verwacht... niet wat ik ervan verwacht... als je vermaak wil moet je naar de bios of naar cabaret.. bij voetbal weet je nooit wat je mag en kunt verwachten.. ja bij Barcelona en Ajax... hoef je het niet met me eens te zijn maar ik wil alleen aangeven dat wat jij zegt niet voor iedereen geldt... wel heb je allen zelf de keus of er aan je verwachtingen voldaan wordt en of je heen gaat
    Frank deze drama queens snappen niet heel veel van het spelletje voetbal. En kunnen hun eigen frustratie en irritatie niet de baas. Fctwente staat bovenaan en nog zoeken deze individuen de spelt in de hooiberg Het over grote deel van de supporters snappen en accepteren hoe er wordt gespeeld in de kkdivisie. Mischien een optie voor het volgende eredivisie seizoen dat deze individuen een klaag muur gaan regelen bij de veste .
  • 14 Apr 2019 om 13:38
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:56
      Nee dat denk ik niet. Ik denk wel dat ze volgend jaar twee in plaats van 1 stap moeten maken omdat dit jaar voor hem een verloren jaar is. Ze zijn totaal genegeerd dit seizoen terwijl er genoeg spelers in de eerste selectie werk in week uit faalden.
    Volgens mij kun je net zo goed afscheid van dat hele elftal nemen en de aandacht leggen op de lichting eronder. Je kunt Pusic niet kwalijk nemen dat de jeugd geen talent bezit .
  • 14 Apr 2019 om 13:27
    • Quote van 14 Apr 2019 om 12:00
      Toen ging ik alleen al voor Bryan Ruiz naar het stadion. Toen was het veldspel, de opstellingen en de wissels beter geregeld dan nu. Bovendien een trainer die de boel wel scherp hield op de training en in de wedstrijd. Iedereen was toen ook super fit. Kun je totaal niet vergelijken met het team en de trainer van nu.
    Er zaten veel wedstrijden tussen, nul houden, balbezit, alle vrije trappen over de middenlijn voor de goal , 75ste minuut 1-0 , cleensheet , omdat we kampioen werden werd het geaccepteerd, 3 jaar later werd dezelfde tactiek/ trainer niet geaccepteerd. Weet je nog , of wil je het niet meer weten.
  • 14 Apr 2019 om 12:52
    • Quote van 14 Apr 2019 om 12:06
      Dus dan weer een jaarsalaris weggegooid, had je ook een leuke speler voor kunnen betalen. Wat is dan wijsheid?
    Idd, dat is nog het meest vervelende. Hij weet toch wel dat de club de kop laat hangen en hen straks weer een oprotpremie meegeeft. Dat heeft Pusic in de laatste jaren ook wel geleerd. Met dit interview lijkt hij gewoon een (lucratieve) breuk te willen forceren.
  • 14 Apr 2019 om 12:21
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:49
      Down met John W. Zou haast denken dat jij je pro Pusic teksten als satire plaatst.
    Lekker creatief ook, in ieder geval beter dan de inteelt verwijzingen van een jaartje of zo terug, ga zo door ;)
  • 14 Apr 2019 om 12:07
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:51
      We zijn zeker geen Ajax, maar zo matig tot slecht veld spel mag ook weer niet in mijn ogen. Nu is het gewoon niet om aan te gluren en is vaak de tegenstander met een fractie van onze begroting gelijk of gewoon beter dan ons. Met veel geluk en vliegwerk staan we boven aan en gaan we zo goed als zeker kampioen worden maar dat heeft niks meer met een beetje VOETBAL te maken
    Inderdaad. We verwachten helemaal geen Ajax-of Barcelona voetbal. Wat een gezeik zeg. Ik verwacht van 34 potjes een stuk of 15 tot 20 ACCEPTABELE partijen waarvan je kunt zeggen dat het liep en er een idee achter zat. Behoudens de wedstrijd tegen Sparta, toen het schijnbaar wel kon, hebben we op een paar helftjes na doffe ellende gezien. Gekloot op de training is gekloot op het veld. Wat mij betreft kan het seizoen mij niet snel genoeg gaan. Zijn we ook verlost van deze zinloze discussies. Het is wel erg zwart/wit dit seizoen.
  • 14 Apr 2019 om 12:06
    • Quote van 13 Apr 2019 om 15:56
      Ik heb maar even dat interview beluisterd bij radio 1. Dat het niet helemaal goed zit in het hoofd bij Pusic dat wisten we al. Nu weet heel nederland het ook. Wat een idioot. Nu weten we gelukkig ook dat hij volgend jaar geen trainer meer zal zijn. Hij heeft zijn eigen ruiten ingegooid. Wat een kneus.
    Dus dan weer een jaarsalaris weggegooid, had je ook een leuke speler voor kunnen betalen. Wat is dan wijsheid?
  • 14 Apr 2019 om 12:01
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:33
      Dat is wat jij ervan verwacht... niet wat ik ervan verwacht... als je vermaak wil moet je naar de bios of naar cabaret.. bij voetbal weet je nooit wat je mag en kunt verwachten.. ja bij Barcelona en Ajax... hoef je het niet met me eens te zijn maar ik wil alleen aangeven dat wat jij zegt niet voor iedereen geldt... wel heb je allen zelf de keus of er aan je verwachtingen voldaan wordt en of je heen gaat
    Frank.....schei uit aub.
  • 14 Apr 2019 om 12:00
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:36
      Bij Ons vorige kampioenschap was het voetbal ook saai. Als je volgend jaar in de middenmoot speelt moet het veldspel wel anders, ben ik met je eens. Speel je om degradatie dan gaat het weer om punten , zie De laatste 3 wedstrijden van De Graafschap, mooi voetbal, weinig punten. Dit jaar, kampioenschap OF vrij en blij attractief voetbal, samen gaat bijna niet . We zijn geen Ajax.
    Toen ging ik alleen al voor Bryan Ruiz naar het stadion. Toen was het veldspel, de opstellingen en de wissels beter geregeld dan nu. Bovendien een trainer die de boel wel scherp hield op de training en in de wedstrijd. Iedereen was toen ook super fit. Kun je totaal niet vergelijken met het team en de trainer van nu.
  • 14 Apr 2019 om 11:56
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:45
      Jeff denk jij dat onze oudste "jeugd ( rond de 20 jaar) mee kan in de middenmoot ED , ik denk van niet. Nu weer op nul beginnen zie ik als positief, financieel is het rond , kunnen ze op tijd met de nieuwe selectie beginnen, veel contracten die aflopen, doorselecteren. Nieuwe ronde betekent óók nieuwe kansen.
    Nee dat denk ik niet. Ik denk wel dat ze volgend jaar twee in plaats van 1 stap moeten maken omdat dit jaar voor hem een verloren jaar is. Ze zijn totaal genegeerd dit seizoen terwijl er genoeg spelers in de eerste selectie werk in week uit faalden.
  • 14 Apr 2019 om 11:51
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:36
      Bij Ons vorige kampioenschap was het voetbal ook saai. Als je volgend jaar in de middenmoot speelt moet het veldspel wel anders, ben ik met je eens. Speel je om degradatie dan gaat het weer om punten , zie De laatste 3 wedstrijden van De Graafschap, mooi voetbal, weinig punten. Dit jaar, kampioenschap OF vrij en blij attractief voetbal, samen gaat bijna niet . We zijn geen Ajax.
    We zijn zeker geen Ajax, maar zo matig tot slecht veld spel mag ook weer niet in mijn ogen. Nu is het gewoon niet om aan te gluren en is vaak de tegenstander met een fractie van onze begroting gelijk of gewoon beter dan ons. Met veel geluk en vliegwerk staan we boven aan en gaan we zo goed als zeker kampioen worden maar dat heeft niks meer met een beetje VOETBAL te maken
  • 14 Apr 2019 om 11:45
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:13
      Nee je bedoelt de mensen die het met Socrates eens zijn. En wat is negatief? Het voetbal en de visie van Pusic! Positief is de plaats op de ranglijst. De toekomst? Bij promotie begin je weer onder nul. Totaal nieuwe selectie. Geen jeugd die al aan het echte werk heeft mogen ruiken. Dus dan begint het weer van voor af aan. Negatief? Denk ik niet. De keiharde waarheid.
    Jeff denk jij dat onze oudste "jeugd ( rond de 20 jaar) mee kan in de middenmoot ED , ik denk van niet. Nu weer op nul beginnen zie ik als positief, financieel is het rond , kunnen ze op tijd met de nieuwe selectie beginnen, veel contracten die aflopen, doorselecteren. Nieuwe ronde betekent óók nieuwe kansen.
  • 14 Apr 2019 om 11:36
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:16
      Als Telstar-supporter had je al genoeg reden om afgelopen vrijdagavond content te zijn met je ploeg. Die verloren wat sneu, maar die lieten echt leuk veld-en positiespel zien. Daar zat een idee achter en dat terwijl ik die Snoei niet al te hoog inschat. En er waren meer ploegen die leuk verzorgd voetbal lieten zien, maar onkundig waren in het kansen verzilveren en dat brak hun op. Maar laten we er een punt achter zetten. Op een lelijke manier maar rap kampioen worden, een biertje drinken en hopen en bidden dat we niet nog eens dergelijke verschrikkelijke potjes te zien krijgen, zonder visie, ideëen etc. Kun je je klanten echt niet verkopen.
    Bij Ons vorige kampioenschap was het voetbal ook saai. Als je volgend jaar in de middenmoot speelt moet het veldspel wel anders, ben ik met je eens. Speel je om degradatie dan gaat het weer om punten , zie De laatste 3 wedstrijden van De Graafschap, mooi voetbal, weinig punten. Dit jaar, kampioenschap OF vrij en blij attractief voetbal, samen gaat bijna niet . We zijn geen Ajax.
  • 14 Apr 2019 om 11:36
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:18
      Voordat je de concurrentie kunt bedanken voor hun slechte resultaten, moet FcT zelf eerst de punten gehaald hebben, toch? :-)
    Haha.
  • 14 Apr 2019 om 11:35
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:16
      Als Telstar-supporter had je al genoeg reden om afgelopen vrijdagavond content te zijn met je ploeg. Die verloren wat sneu, maar die lieten echt leuk veld-en positiespel zien. Daar zat een idee achter en dat terwijl ik die Snoei niet al te hoog inschat. En er waren meer ploegen die leuk verzorgd voetbal lieten zien, maar onkundig waren in het kansen verzilveren en dat brak hun op. Maar laten we er een punt achter zetten. Op een lelijke manier maar rap kampioen worden, een biertje drinken en hopen en bidden dat we niet nog eens dergelijke verschrikkelijke potjes te zien krijgen, zonder visie, ideëen etc. Kun je je klanten echt niet verkopen.
    Eens. Proost!
  • 14 Apr 2019 om 11:33
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:16
      Als Telstar-supporter had je al genoeg reden om afgelopen vrijdagavond content te zijn met je ploeg. Die verloren wat sneu, maar die lieten echt leuk veld-en positiespel zien. Daar zat een idee achter en dat terwijl ik die Snoei niet al te hoog inschat. En er waren meer ploegen die leuk verzorgd voetbal lieten zien, maar onkundig waren in het kansen verzilveren en dat brak hun op. Maar laten we er een punt achter zetten. Op een lelijke manier maar rap kampioen worden, een biertje drinken en hopen en bidden dat we niet nog eens dergelijke verschrikkelijke potjes te zien krijgen, zonder visie, ideëen etc. Kun je je klanten echt niet verkopen.
    Dat is wat jij ervan verwacht... niet wat ik ervan verwacht... als je vermaak wil moet je naar de bios of naar cabaret.. bij voetbal weet je nooit wat je mag en kunt verwachten.. ja bij Barcelona en Ajax... hoef je het niet met me eens te zijn maar ik wil alleen aangeven dat wat jij zegt niet voor iedereen geldt... wel heb je allen zelf de keus of er aan je verwachtingen voldaan wordt en of je heen gaat
  • 14 Apr 2019 om 11:30
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:00
      Hou eens op met dat GEZEIK met die +++++, beredeneer het eens fatsoenlijk!
    Jij bepaald niet hoe iemand moet reageren.
  • 14 Apr 2019 om 11:24
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:13
      Nee je bedoelt de mensen die het met Socrates eens zijn. En wat is negatief? Het voetbal en de visie van Pusic! Positief is de plaats op de ranglijst. De toekomst? Bij promotie begin je weer onder nul. Totaal nieuwe selectie. Geen jeugd die al aan het echte werk heeft mogen ruiken. Dus dan begint het weer van voor af aan. Negatief? Denk ik niet. De keiharde waarheid.
    Het lijkt me eerder een voorbarige conclusie...... Eerst "mag" FcT kampioen worden, hoe is niet zo interessant, dan "mag" de TD laten zien welke kwaliteiten hij heeft..... :-)
  • 14 Apr 2019 om 11:21
    • Quote van 14 Apr 2019 om 08:16
      Weet jij hoe iemand is of wil zijn Frank? Kun jij dat opmaken op hoe of op wat voor manier iemand post? Toen je hier terugkwam zei je dat je alleen nog maar over voetbal wilde kletsen, doe dat dan ook ipv regelmatig van die denigrerende opmerkingen te maken over iemands leefsituatie. Normaal reageer ik nooit zo persoonlijk maar dit wilde ik even kwijt. Oef..... Ik heb gezegd!
    Al filosoferend kom ik tot de conclusie dat de discussie over voetbal meer toevoegt...... :-)
  • 14 Apr 2019 om 11:16
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:00
      Ik ook zie ons deze 2 ook niet winnen... met 4 punten heel tevreden...

      Maar even los van twente en dat dat het hele seizoen al met horten en stoten gaat... kan je clubs noemen die wel leuk voetbal spelen? Op Ajax na... ik niet
    Als Telstar-supporter had je al genoeg reden om afgelopen vrijdagavond content te zijn met je ploeg. Die verloren wat sneu, maar die lieten echt leuk veld-en positiespel zien. Daar zat een idee achter en dat terwijl ik die Snoei niet al te hoog inschat. En er waren meer ploegen die leuk verzorgd voetbal lieten zien, maar onkundig waren in het kansen verzilveren en dat brak hun op. Maar laten we er een punt achter zetten. Op een lelijke manier maar rap kampioen worden, een biertje drinken en hopen en bidden dat we niet nog eens dergelijke verschrikkelijke potjes te zien krijgen, zonder visie, ideëen etc. Kun je je klanten echt niet verkopen.
  • 14 Apr 2019 om 11:13
    • Quote van 14 Apr 2019 om 11:01
      Ik bedoel mensen die vanaf dag 1 en vanaf dat ik op dit forum ben nog nooit iets positiefs gemeld hebben
    Nee je bedoelt de mensen die het met Socrates eens zijn. En wat is negatief? Het voetbal en de visie van Pusic! Positief is de plaats op de ranglijst. De toekomst? Bij promotie begin je weer onder nul. Totaal nieuwe selectie. Geen jeugd die al aan het echte werk heeft mogen ruiken. Dus dan begint het weer van voor af aan. Negatief? Denk ik niet. De keiharde waarheid.
  • 14 Apr 2019 om 11:11
    • Quote van 14 Apr 2019 om 10:22
      Over op persoon afgeven gesproken, jij beschuldigd TC hiervan om hem vervolgens uit te maken voor leugenaar en kontekruiper. Beetje hypocriet Jan.
    Klopt en daar let jij alleen maar op ? Het is bij mij niet gebruikelijk en dat weet jij donders goed. Af en toe kun je een keer uit de slof schieten en dat was dus nu zo.
  • 14 Apr 2019 om 11:01
    • Quote van 14 Apr 2019 om 10:47
      Dus je bedoelt oa mij ?
    Ik bedoel mensen die vanaf dag 1 en vanaf dat ik op dit forum ben nog nooit iets positiefs gemeld hebben
  • 14 Apr 2019 om 11:00
    • Quote van 14 Apr 2019 om 10:31
      Ik heb het niet over wekelijks Frank. Iedere ploeg heeft soms een off day helemaal niet erg hoort bij het leven. Maar nu bijvoorbeeld ook we hebben zoveel wedstrijden gespeeld en nog niet 1 echt overtuigend gewonnen en dat baart zorgen voor nu? We hebben zoveel geluk dus een Sparta zal nog wel een keer verliezen, maar ons zelf zie ik niet deze twee wedstrijden winnen.
    Ik ook zie ons deze 2 ook niet winnen... met 4 punten heel tevreden...

    Maar even los van twente en dat dat het hele seizoen al met horten en stoten gaat... kan je clubs noemen die wel leuk voetbal spelen? Op Ajax na... ik niet
  • 14 Apr 2019 om 10:47
    • Quote van 14 Apr 2019 om 10:20
      Sorry dat je het persoonlijk opvat zo was het niet naar jou toe bedoeld in ieder geval... ik nam jouw tekst als voorbeeld van situaties maar bedoelde jou er in ieder geval niet mee... meer aantal mensen die zich er zo in konden vinden en van wie we continue zulke teksten lezen
    Dus je bedoelt oa mij ?
  • 14 Apr 2019 om 10:31
    • Quote van 14 Apr 2019 om 10:18
      Ik zeg ook nergens dat we leuk voetbal spelen messi... Een vraag van mij aan jou: welke ploegen spelen er van de 38 clubs wel wekelijks leuk en aangenaam voetbal? Wil je die eens voor mij opnoemen? Ik denk jong Ajax ook nederlaag 2-1 maar 1-1 kan ook en daar ga ik voor... dan is een gelijkspel van Sparta uit bij jong psv ook voldoende... als werkgever verliezen moet sparta ook verliezen...
    Ik heb het niet over wekelijks Frank. Iedere ploeg heeft soms een off day helemaal niet erg hoort bij het leven. Maar nu bijvoorbeeld ook we hebben zoveel wedstrijden gespeeld en nog niet 1 echt overtuigend gewonnen en dat baart zorgen voor nu? We hebben zoveel geluk dus een Sparta zal nog wel een keer verliezen, maar ons zelf zie ik niet deze twee wedstrijden winnen.
  • 14 Apr 2019 om 10:29
    Denk wel een voordeel dat Ajax van de week tegen juve balt nietwaar? Gaan die ekkelenkamp enzo mooi met 1e mee.Afijn dan alsnog lastige opgave hoor.Ander voordeel uit minder druk van thuispubliek en zijn we doorgaans beter
  • 14 Apr 2019 om 10:22
    • Quote van 14 Apr 2019 om 09:47
      Afgelopen week kwam jij in een topic met flinke scheldpartijen weer als een duiveltje uit een doosje tevoorschijn om daar weer eens flink op persoon (en) af te geven. Toeval zeker. Bah.
    Over op persoon afgeven gesproken, jij beschuldigd TC hiervan om hem vervolgens uit te maken voor leugenaar en kontekruiper. Beetje hypocriet Jan.
  • 14 Apr 2019 om 10:20
    • Quote van 14 Apr 2019 om 08:16
      Weet jij hoe iemand is of wil zijn Frank? Kun jij dat opmaken op hoe of op wat voor manier iemand post? Toen je hier terugkwam zei je dat je alleen nog maar over voetbal wilde kletsen, doe dat dan ook ipv regelmatig van die denigrerende opmerkingen te maken over iemands leefsituatie. Normaal reageer ik nooit zo persoonlijk maar dit wilde ik even kwijt. Oef..... Ik heb gezegd!
    Sorry dat je het persoonlijk opvat zo was het niet naar jou toe bedoeld in ieder geval... ik nam jouw tekst als voorbeeld van situaties maar bedoelde jou er in ieder geval niet mee... meer aantal mensen die zich er zo in konden vinden en van wie we continue zulke teksten lezen
  • 14 Apr 2019 om 10:18
    • Quote van 14 Apr 2019 om 07:35
      frank dan heb jij duidelijk de afgelopen wedstrijd niet gezien. Ook die was wederom niet best geluk gehad frank vooral de laatste minuut. Durf je een voorspelling te doen voor vrijdag ? Ik wel 3-1 helaas. Ik hoop dat ik er naast zit uiteraard
    Ik zeg ook nergens dat we leuk voetbal spelen messi... Een vraag van mij aan jou: welke ploegen spelen er van de 38 clubs wel wekelijks leuk en aangenaam voetbal? Wil je die eens voor mij opnoemen? Ik denk jong Ajax ook nederlaag 2-1 maar 1-1 kan ook en daar ga ik voor... dan is een gelijkspel van Sparta uit bij jong psv ook voldoende... als werkgever verliezen moet sparta ook verliezen...
  • 14 Apr 2019 om 09:47
    • Quote van 14 Apr 2019 om 09:30
      Met de nadruk op KWAMEN. Op basis waarvan ben ik een leugenaar Jan? Je wordt wel erg sneu, vind je niet?


      Vriendjes zoek ik niet....gewoon omdat virtuele vriendjes geen meerwaarde hebben in iemands leven. Daarnaast beloofde Frank zelf dat hij het alleen nog maar over voetbal wilde hebben, en vanuit dat oogpunt gezien ben ik het dus met Socrates eens.
    Afgelopen week kwam jij in een topic met flinke scheldpartijen weer als een duiveltje uit een doosje tevoorschijn om daar weer eens flink op persoon (en) af te geven. Toeval zeker. Bah.
  • 14 Apr 2019 om 09:36
    Snel die laatste punten binnen harken en kampioen worden, het kraakt aan alle kanten bij de selectie en technische staf. Goed door selecteren en een normale niet zaagende stoelpoot trainer voor de groep zetten die er een beetje positiespel er in kan slijpen (spelsysteem). Op na het volgend seizoen en dit maar snel VERGETEN aub.
  • 14 Apr 2019 om 09:30
    • Quote van 14 Apr 2019 om 08:50
      Wat ben jij een enorme kontekruiper (zoek je weer vriendjes) en leugenaar. De meeste denigrerende, beledigende en onbeschofte opmerkingen kwamen altijd van jou.
    Met de nadruk op KWAMEN. Op basis waarvan ben ik een leugenaar Jan? Je wordt wel erg sneu, vind je niet?


    Vriendjes zoek ik niet....gewoon omdat virtuele vriendjes geen meerwaarde hebben in iemands leven. Daarnaast beloofde Frank zelf dat hij het alleen nog maar over voetbal wilde hebben, en vanuit dat oogpunt gezien ben ik het dus met Socrates eens.
  • 14 Apr 2019 om 08:50
    • Quote van 14 Apr 2019 om 08:31
      Aldus onze Mediant psycholoog Frank. Ik vindt het echt knap dat jij exact weet hoe iemand leeft, en/of wie zij om zich heen hebben.


      Voor de rest sluit ik me bij Socrates aan. Stop toch eens met die denigrerende opmerkingen van je en blijf over voetbal kletsen.
    Wat ben jij een enorme kontekruiper (zoek je weer vriendjes) en leugenaar. De meeste denigrerende, beledigende en onbeschofte opmerkingen kwamen altijd van jou.
  • 14 Apr 2019 om 08:31
    • Quote van 14 Apr 2019 om 07:20
      Me to... wordt allemaal vanaf de negatieve kant benadrukt dus ja dat zal in het straatje van een aantal passen...

      "Als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken"......

      Kan je ook zeggen: knap dat je zo n voorsprong hebt weten te krijgen waar je nu nog voordeel van hebt...

      Etc.. maar goed dat is nou eenmaal verschil in hoe iemand is en wil zijn: positief of negatief... dat moet iedereen lekker voor hem of haar zelf uitmaken en soms kan men daar niets aan doen maar komt het door het leven en wat ze meemaken of wie ze om zich heen hebben
    Aldus onze Mediant psycholoog Frank. Ik vindt het echt knap dat jij exact weet hoe iemand leeft, en/of wie zij om zich heen hebben.


    Voor de rest sluit ik me bij Socrates aan. Stop toch eens met die denigrerende opmerkingen van je en blijf over voetbal kletsen.
  • 14 Apr 2019 om 08:16
    • Quote van 14 Apr 2019 om 07:20
      Me to... wordt allemaal vanaf de negatieve kant benadrukt dus ja dat zal in het straatje van een aantal passen...

      "Als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken"......

      Kan je ook zeggen: knap dat je zo n voorsprong hebt weten te krijgen waar je nu nog voordeel van hebt...

      Etc.. maar goed dat is nou eenmaal verschil in hoe iemand is en wil zijn: positief of negatief... dat moet iedereen lekker voor hem of haar zelf uitmaken en soms kan men daar niets aan doen maar komt het door het leven en wat ze meemaken of wie ze om zich heen hebben
    Weet jij hoe iemand is of wil zijn Frank? Kun jij dat opmaken op hoe of op wat voor manier iemand post? Toen je hier terugkwam zei je dat je alleen nog maar over voetbal wilde kletsen, doe dat dan ook ipv regelmatig van die denigrerende opmerkingen te maken over iemands leefsituatie. Normaal reageer ik nooit zo persoonlijk maar dit wilde ik even kwijt. Oef..... Ik heb gezegd!
  • 14 Apr 2019 om 07:58
    • Quote van 14 Apr 2019 om 07:35
      frank dan heb jij duidelijk de afgelopen wedstrijd niet gezien. Ook die was wederom niet best geluk gehad frank vooral de laatste minuut. Durf je een voorspelling te doen voor vrijdag ? Ik wel 3-1 helaas. Ik hoop dat ik er naast zit uiteraard
    eerst kampioen worden dan laat ik mij uit over spelers en trainers ..jullie verhalen ...ze zulllen de kont maar een tegen de krib gooien dan hebben niks .. mssn was dat de afgelopen verloren wedstrijden al het feit...dus nog even mondje dicht
  • 14 Apr 2019 om 07:35
    • Quote van 14 Apr 2019 om 07:20
      Me to... wordt allemaal vanaf de negatieve kant benadrukt dus ja dat zal in het straatje van een aantal passen...

      "Als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken"......

      Kan je ook zeggen: knap dat je zo n voorsprong hebt weten te krijgen waar je nu nog voordeel van hebt...

      Etc.. maar goed dat is nou eenmaal verschil in hoe iemand is en wil zijn: positief of negatief... dat moet iedereen lekker voor hem of haar zelf uitmaken en soms kan men daar niets aan doen maar komt het door het leven en wat ze meemaken of wie ze om zich heen hebben
    frank dan heb jij duidelijk de afgelopen wedstrijd niet gezien. Ook die was wederom niet best geluk gehad frank vooral de laatste minuut. Durf je een voorspelling te doen voor vrijdag ? Ik wel 3-1 helaas. Ik hoop dat ik er naast zit uiteraard
  • 14 Apr 2019 om 07:20
    • Quote van 14 Apr 2019 om 00:04
      Zie niet wat er mooi aan is, gewoon een verzameling verhaaltjes van alle anti Pusic personen achter elkaar gezet.
    Me to... wordt allemaal vanaf de negatieve kant benadrukt dus ja dat zal in het straatje van een aantal passen...

    "Als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken"......

    Kan je ook zeggen: knap dat je zo n voorsprong hebt weten te krijgen waar je nu nog voordeel van hebt...

    Etc.. maar goed dat is nou eenmaal verschil in hoe iemand is en wil zijn: positief of negatief... dat moet iedereen lekker voor hem of haar zelf uitmaken en soms kan men daar niets aan doen maar komt het door het leven en wat ze meemaken of wie ze om zich heen hebben
  • 14 Apr 2019 om 00:48
    • Quote van 14 Apr 2019 om 00:44
      Goed verhaal Socrates. Helemaal met je eens. Ik ben het met Mario overigens wel eens dat er waardeloze sportjournalisten bij zowel de Tubantia als TV Oost zitten. Ze proberen wat te vertellen. Maar zeggen eigenlijk niets
    Ergste is nog die Tijmen
  • 14 Apr 2019 om 00:44
    • Quote van 13 Apr 2019 om 22:43
      Wauw, mooi stukje schrijven Socrates.
    Goed verhaal Socrates. Helemaal met je eens. Ik ben het met Mario overigens wel eens dat er waardeloze sportjournalisten bij zowel de Tubantia als TV Oost zitten. Ze proberen wat te vertellen. Maar zeggen eigenlijk niets
  • 14 Apr 2019 om 00:07
    • Quote van 14 Apr 2019 om 00:04
      Zie niet wat er mooi aan is, gewoon een verzameling verhaaltjes van alle anti Pusic personen achter elkaar gezet.
    Ach ja iedereen ziet het behalve Pusic en een paar van zijn volgelingen hier.
  • 14 Apr 2019 om 00:04
    • Quote van 13 Apr 2019 om 22:43
      Wauw, mooi stukje schrijven Socrates.
    Zie niet wat er mooi aan is, gewoon een verzameling verhaaltjes van alle anti Pusic personen achter elkaar gezet.
  • 13 Apr 2019 om 22:43
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:13
      Beste Marino...welkom in de grote boze mannenwereld. Het assistent van de rechterhand, waarbij je lekker uit de wind achteroverleunend in de dug-out kunt zitten en niet veel meer doen dan pilonnen uitzetten is nu voorbij. Je bent nu eindverantwoordelijke, en nog wel bij een van de grootste clubs van Nederland, die er niet goed opstaat en waar maar een ding wordt gevraagd....Promotie! je ligt dus nu onder een vergrootglas. Alles wat je zegt, overal waar je gaat, elke scheet die je laat wordt beoordeeld. In plaats van dan meteen de ''we gaan ervoor'' modus aan te zetten wordt van meet af aan de ''excuuscultuur'' gebruikt. Veuuuul te lange voorbereiding, te laat spelers die ook nog niet fit waren, uit een andere cultuur kwamen, de taal niet spraken, enzovoort. Tja, dan kun je weleens commentaar/kritiek krijgen. Als je dan met patronen gaat spelen die, behalve jij, niemand snapt dan kun je weleens kritiek krijgen. Als je vervolgens ene Holscher net zo lang blijft opstellen totdat die jongen op een gegeven moment jankend van het veld gaat, dan kun je weleens kritiek krijgen. Als het spel, uitzondering daargelaten, niet om aan te gluren is en de spelers dat zelfs beamen, kun je weleens kritiek krijgen. Als je spelers op verkeerde plaatsen zet, verkeerd of veel te laat wisselt, dan kun je weleens kritiek krijgen. als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken, dan kun je weleens kritiek krijgen. De wereld....media....supporters zijn hard en die kijken, anders dan jij, niet alleen naar het scorebord. Als we tegen Telstar niet hadden gewonnen, en die kans was zeker reeel, had ik me afgevraagd of je deze kritiek ook gespuugd had. Nu was het simpel....na een broodnodige, zwaarbevochten overwinning en met nog 4 wedstrijden te gaan, kwam alle woede, alle frustratie eruit en moest die boze, oneerlijke media eraan geloven. we staan immers bovenaan dus wat lullen ze nou. Ik hoop dat we kampioen worden, daar heb jij dan deel van uitgemaakt en zal prima staan op je cv. Echter gun ik mij, met mij heeeeeel veel anderen en jou eigenlijk ook wel, een andere club als we promoveren. De druk in de ed zal namelijk alleen maar groter, en de media mondiger worden. En als er dan een andere club voor je mocht komen, dan hoop ik dat ze je niet willen op basis van scorebordjournalistiek, maar verder hebben gekeken. Mvg, R
    Wauw, mooi stukje schrijven Socrates.
  • 13 Apr 2019 om 22:09
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:46
      Ja, leuke tekst met mooie woorden... maar als er pakweg 1.5 miljoen (even uit de lucht) in de selectie gaat, klopt je zin .... maar zijn we ver van huis.
    Zouden de aflopende contracten mbt "overbodige personeelsleden" niet al een kostenbesparing van € 1,5 Mio opleveren?
  • 13 Apr 2019 om 22:06
    • Quote van 13 Apr 2019 om 21:02
      Thanks, nog een paar wedstrijden... dan gaan we europa in! Al geloof ik er nog niet in als ik het progamma bekijk
    Programma ook even bekeken was wel benieuwd maar indd het programma beloofd niet veel goeds... maar het is je gegund! Succes
  • 13 Apr 2019 om 21:45
    Best een gefrustreerd mannetje die Pusic. Propt het hele jaar alles op. Lult uit zijn nek het hele jaar en haalt nu even uit! Hoe noemen ze dat in de real world? Geraffineerd zijn of zoiets.Kan me voorstellen dat kritiek niet leuk is maar in sommige banen krijg je nu eenmaal te maken met veel kritiek. Je kunt er ook voor kiezen om in de luwte een baan te zoeken dan heb je daar minder last van.
    Hij past goed in het cultuurtje, allemaal mekaar naar de mond lullen, vooral geen kritiek uiten en allemaal elke dag halleluja roepen. Vooral niet tegen de draad in gaan want dan wordt je gezien als asociaal, of wordt je verbannen.
    Pusic heeft net als alle andere trainers zijn kansen afgewacht. Letterlijk! Nu mocht hij het proberen en ja hoor het is gelukt we worden kampioen in de KKD competitie. Zijn carriere is nog maar net begonnen als hoofdtrainer. Hij moet net als Hake eerst maar eens laten zien of die structureel kampioen kan worden. Als ik hem was zou ik bij een andere club in de KKD trainer worden. Als hij die club ook kampioen kan maken dan praten we verder.Twente wordt kampioen omdat de andere clubs gewoon van amateurnivo zijn. We hebben een Aitor en de gratis penalty's hebben ons kampioen gemaakt. Vele wedstrijden waren billenknijpen, zat/zit geen systeem in. Weinig zelf afgedwongen. FC Twente onwaardig. Maar lekker makkelijk alles op het verleden gooien en geld!



  • 13 Apr 2019 om 21:13
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:13
      Beste Marino...welkom in de grote boze mannenwereld. Het assistent van de rechterhand, waarbij je lekker uit de wind achteroverleunend in de dug-out kunt zitten en niet veel meer doen dan pilonnen uitzetten is nu voorbij. Je bent nu eindverantwoordelijke, en nog wel bij een van de grootste clubs van Nederland, die er niet goed opstaat en waar maar een ding wordt gevraagd....Promotie! je ligt dus nu onder een vergrootglas. Alles wat je zegt, overal waar je gaat, elke scheet die je laat wordt beoordeeld. In plaats van dan meteen de ''we gaan ervoor'' modus aan te zetten wordt van meet af aan de ''excuuscultuur'' gebruikt. Veuuuul te lange voorbereiding, te laat spelers die ook nog niet fit waren, uit een andere cultuur kwamen, de taal niet spraken, enzovoort. Tja, dan kun je weleens commentaar/kritiek krijgen. Als je dan met patronen gaat spelen die, behalve jij, niemand snapt dan kun je weleens kritiek krijgen. Als je vervolgens ene Holscher net zo lang blijft opstellen totdat die jongen op een gegeven moment jankend van het veld gaat, dan kun je weleens kritiek krijgen. Als het spel, uitzondering daargelaten, niet om aan te gluren is en de spelers dat zelfs beamen, kun je weleens kritiek krijgen. Als je spelers op verkeerde plaatsen zet, verkeerd of veel te laat wisselt, dan kun je weleens kritiek krijgen. als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken, dan kun je weleens kritiek krijgen. De wereld....media....supporters zijn hard en die kijken, anders dan jij, niet alleen naar het scorebord. Als we tegen Telstar niet hadden gewonnen, en die kans was zeker reeel, had ik me afgevraagd of je deze kritiek ook gespuugd had. Nu was het simpel....na een broodnodige, zwaarbevochten overwinning en met nog 4 wedstrijden te gaan, kwam alle woede, alle frustratie eruit en moest die boze, oneerlijke media eraan geloven. we staan immers bovenaan dus wat lullen ze nou. Ik hoop dat we kampioen worden, daar heb jij dan deel van uitgemaakt en zal prima staan op je cv. Echter gun ik mij, met mij heeeeeel veel anderen en jou eigenlijk ook wel, een andere club als we promoveren. De druk in de ed zal namelijk alleen maar groter, en de media mondiger worden. En als er dan een andere club voor je mocht komen, dan hoop ik dat ze je niet willen op basis van scorebordjournalistiek, maar verder hebben gekeken. Mvg, R
    Mooi stuk
  • 13 Apr 2019 om 21:07
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:13
      Beste Marino...welkom in de grote boze mannenwereld. Het assistent van de rechterhand, waarbij je lekker uit de wind achteroverleunend in de dug-out kunt zitten en niet veel meer doen dan pilonnen uitzetten is nu voorbij. Je bent nu eindverantwoordelijke, en nog wel bij een van de grootste clubs van Nederland, die er niet goed opstaat en waar maar een ding wordt gevraagd....Promotie! je ligt dus nu onder een vergrootglas. Alles wat je zegt, overal waar je gaat, elke scheet die je laat wordt beoordeeld. In plaats van dan meteen de ''we gaan ervoor'' modus aan te zetten wordt van meet af aan de ''excuuscultuur'' gebruikt. Veuuuul te lange voorbereiding, te laat spelers die ook nog niet fit waren, uit een andere cultuur kwamen, de taal niet spraken, enzovoort. Tja, dan kun je weleens commentaar/kritiek krijgen. Als je dan met patronen gaat spelen die, behalve jij, niemand snapt dan kun je weleens kritiek krijgen. Als je vervolgens ene Holscher net zo lang blijft opstellen totdat die jongen op een gegeven moment jankend van het veld gaat, dan kun je weleens kritiek krijgen. Als het spel, uitzondering daargelaten, niet om aan te gluren is en de spelers dat zelfs beamen, kun je weleens kritiek krijgen. Als je spelers op verkeerde plaatsen zet, verkeerd of veel te laat wisselt, dan kun je weleens kritiek krijgen. als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken, dan kun je weleens kritiek krijgen. De wereld....media....supporters zijn hard en die kijken, anders dan jij, niet alleen naar het scorebord. Als we tegen Telstar niet hadden gewonnen, en die kans was zeker reeel, had ik me afgevraagd of je deze kritiek ook gespuugd had. Nu was het simpel....na een broodnodige, zwaarbevochten overwinning en met nog 4 wedstrijden te gaan, kwam alle woede, alle frustratie eruit en moest die boze, oneerlijke media eraan geloven. we staan immers bovenaan dus wat lullen ze nou. Ik hoop dat we kampioen worden, daar heb jij dan deel van uitgemaakt en zal prima staan op je cv. Echter gun ik mij, met mij heeeeeel veel anderen en jou eigenlijk ook wel, een andere club als we promoveren. De druk in de ed zal namelijk alleen maar groter, en de media mondiger worden. En als er dan een andere club voor je mocht komen, dan hoop ik dat ze je niet willen op basis van scorebordjournalistiek, maar verder hebben gekeken. Mvg, R
    Hoe lang heb je over dit stuk gedaan?:)
  • 13 Apr 2019 om 21:02
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:52
      Gefeliciteerd.
    Thanks, nog een paar wedstrijden... dan gaan we europa in! Al geloof ik er nog niet in als ik het progamma bekijk
  • 13 Apr 2019 om 21:00
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:13
      Beste Marino...welkom in de grote boze mannenwereld. Het assistent van de rechterhand, waarbij je lekker uit de wind achteroverleunend in de dug-out kunt zitten en niet veel meer doen dan pilonnen uitzetten is nu voorbij. Je bent nu eindverantwoordelijke, en nog wel bij een van de grootste clubs van Nederland, die er niet goed opstaat en waar maar een ding wordt gevraagd....Promotie! je ligt dus nu onder een vergrootglas. Alles wat je zegt, overal waar je gaat, elke scheet die je laat wordt beoordeeld. In plaats van dan meteen de ''we gaan ervoor'' modus aan te zetten wordt van meet af aan de ''excuuscultuur'' gebruikt. Veuuuul te lange voorbereiding, te laat spelers die ook nog niet fit waren, uit een andere cultuur kwamen, de taal niet spraken, enzovoort. Tja, dan kun je weleens commentaar/kritiek krijgen. Als je dan met patronen gaat spelen die, behalve jij, niemand snapt dan kun je weleens kritiek krijgen. Als je vervolgens ene Holscher net zo lang blijft opstellen totdat die jongen op een gegeven moment jankend van het veld gaat, dan kun je weleens kritiek krijgen. Als het spel, uitzondering daargelaten, niet om aan te gluren is en de spelers dat zelfs beamen, kun je weleens kritiek krijgen. Als je spelers op verkeerde plaatsen zet, verkeerd of veel te laat wisselt, dan kun je weleens kritiek krijgen. als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken, dan kun je weleens kritiek krijgen. De wereld....media....supporters zijn hard en die kijken, anders dan jij, niet alleen naar het scorebord. Als we tegen Telstar niet hadden gewonnen, en die kans was zeker reeel, had ik me afgevraagd of je deze kritiek ook gespuugd had. Nu was het simpel....na een broodnodige, zwaarbevochten overwinning en met nog 4 wedstrijden te gaan, kwam alle woede, alle frustratie eruit en moest die boze, oneerlijke media eraan geloven. we staan immers bovenaan dus wat lullen ze nou. Ik hoop dat we kampioen worden, daar heb jij dan deel van uitgemaakt en zal prima staan op je cv. Echter gun ik mij, met mij heeeeeel veel anderen en jou eigenlijk ook wel, een andere club als we promoveren. De druk in de ed zal namelijk alleen maar groter, en de media mondiger worden. En als er dan een andere club voor je mocht komen, dan hoop ik dat ze je niet willen op basis van scorebordjournalistiek, maar verder hebben gekeken. Mvg, R
    Zo daar kan John w nog een puntje aan zuigen. Perfect verwoord Griekse held!
  • 13 Apr 2019 om 20:53
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:15
      Ben ik niet met je eens... die Spanjaarden hebben gewoon ook nog lange tijd aan het land... competitie. ... weer... kunstgras noem allemaal maar op moeten wennen... dat is gewoon zo...

      Ik denk dat het elftal wel meevalt qua kwaliteiten daarom zeg ik ook telkens dat ik ook nog maar moet bezien of bijen wel echt sprongen gemaakt heeft of dat dit gewoon zijn niveau is en dat hij in eredivisie weer gedold zal worden
    Even goede vrienden, Frank.Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn. Geen probleem. Maar als ik trainer was geweest had ik het behoorlijk anders aangepakt.
  • 13 Apr 2019 om 20:52
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:13
      Beste Marino...welkom in de grote boze mannenwereld. Het assistent van de rechterhand, waarbij je lekker uit de wind achteroverleunend in de dug-out kunt zitten en niet veel meer doen dan pilonnen uitzetten is nu voorbij. Je bent nu eindverantwoordelijke, en nog wel bij een van de grootste clubs van Nederland, die er niet goed opstaat en waar maar een ding wordt gevraagd....Promotie! je ligt dus nu onder een vergrootglas. Alles wat je zegt, overal waar je gaat, elke scheet die je laat wordt beoordeeld. In plaats van dan meteen de ''we gaan ervoor'' modus aan te zetten wordt van meet af aan de ''excuuscultuur'' gebruikt. Veuuuul te lange voorbereiding, te laat spelers die ook nog niet fit waren, uit een andere cultuur kwamen, de taal niet spraken, enzovoort. Tja, dan kun je weleens commentaar/kritiek krijgen. Als je dan met patronen gaat spelen die, behalve jij, niemand snapt dan kun je weleens kritiek krijgen. Als je vervolgens ene Holscher net zo lang blijft opstellen totdat die jongen op een gegeven moment jankend van het veld gaat, dan kun je weleens kritiek krijgen. Als het spel, uitzondering daargelaten, niet om aan te gluren is en de spelers dat zelfs beamen, kun je weleens kritiek krijgen. Als je spelers op verkeerde plaatsen zet, verkeerd of veel te laat wisselt, dan kun je weleens kritiek krijgen. als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken, dan kun je weleens kritiek krijgen. De wereld....media....supporters zijn hard en die kijken, anders dan jij, niet alleen naar het scorebord. Als we tegen Telstar niet hadden gewonnen, en die kans was zeker reeel, had ik me afgevraagd of je deze kritiek ook gespuugd had. Nu was het simpel....na een broodnodige, zwaarbevochten overwinning en met nog 4 wedstrijden te gaan, kwam alle woede, alle frustratie eruit en moest die boze, oneerlijke media eraan geloven. we staan immers bovenaan dus wat lullen ze nou. Ik hoop dat we kampioen worden, daar heb jij dan deel van uitgemaakt en zal prima staan op je cv. Echter gun ik mij, met mij heeeeeel veel anderen en jou eigenlijk ook wel, een andere club als we promoveren. De druk in de ed zal namelijk alleen maar groter, en de media mondiger worden. En als er dan een andere club voor je mocht komen, dan hoop ik dat ze je niet willen op basis van scorebordjournalistiek, maar verder hebben gekeken. Mvg, R
    Top stuk 100+
  • 13 Apr 2019 om 20:52
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:50
      All good, sorry jeff... heb niet alles gelezen. Kom net ladderzat uit het stadion
    Gefeliciteerd.
  • 13 Apr 2019 om 20:50
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:49
      Nee.
    All good, sorry jeff... heb niet alles gelezen. Kom net ladderzat uit het stadion
  • 13 Apr 2019 om 20:49
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:48
      Loop je nou te janken als een trainer even terug bijt?
    Nee.
  • 13 Apr 2019 om 20:48
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:13
      Beste Marino...welkom in de grote boze mannenwereld. Het assistent van de rechterhand, waarbij je lekker uit de wind achteroverleunend in de dug-out kunt zitten en niet veel meer doen dan pilonnen uitzetten is nu voorbij. Je bent nu eindverantwoordelijke, en nog wel bij een van de grootste clubs van Nederland, die er niet goed opstaat en waar maar een ding wordt gevraagd....Promotie! je ligt dus nu onder een vergrootglas. Alles wat je zegt, overal waar je gaat, elke scheet die je laat wordt beoordeeld. In plaats van dan meteen de ''we gaan ervoor'' modus aan te zetten wordt van meet af aan de ''excuuscultuur'' gebruikt. Veuuuul te lange voorbereiding, te laat spelers die ook nog niet fit waren, uit een andere cultuur kwamen, de taal niet spraken, enzovoort. Tja, dan kun je weleens commentaar/kritiek krijgen. Als je dan met patronen gaat spelen die, behalve jij, niemand snapt dan kun je weleens kritiek krijgen. Als je vervolgens ene Holscher net zo lang blijft opstellen totdat die jongen op een gegeven moment jankend van het veld gaat, dan kun je weleens kritiek krijgen. Als het spel, uitzondering daargelaten, niet om aan te gluren is en de spelers dat zelfs beamen, kun je weleens kritiek krijgen. Als je spelers op verkeerde plaatsen zet, verkeerd of veel te laat wisselt, dan kun je weleens kritiek krijgen. als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken, dan kun je weleens kritiek krijgen. De wereld....media....supporters zijn hard en die kijken, anders dan jij, niet alleen naar het scorebord. Als we tegen Telstar niet hadden gewonnen, en die kans was zeker reeel, had ik me afgevraagd of je deze kritiek ook gespuugd had. Nu was het simpel....na een broodnodige, zwaarbevochten overwinning en met nog 4 wedstrijden te gaan, kwam alle woede, alle frustratie eruit en moest die boze, oneerlijke media eraan geloven. we staan immers bovenaan dus wat lullen ze nou. Ik hoop dat we kampioen worden, daar heb jij dan deel van uitgemaakt en zal prima staan op je cv. Echter gun ik mij, met mij heeeeeel veel anderen en jou eigenlijk ook wel, een andere club als we promoveren. De druk in de ed zal namelijk alleen maar groter, en de media mondiger worden. En als er dan een andere club voor je mocht komen, dan hoop ik dat ze je niet willen op basis van scorebordjournalistiek, maar verder hebben gekeken. Mvg, R
    Prima stuk!
  • 13 Apr 2019 om 20:48
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:10
      Pusic heeft het over gezwellen. Dat mag wel?
    Loop je nou te janken als een trainer even terug bijt?
  • 13 Apr 2019 om 20:46
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:13
      De eis van de Noabers was en is dat er ook geinvesteerd moet worden in nieuwe spelers, dus in een betere selectie en dat gaat ook gebeuren.
    Ja, leuke tekst met mooie woorden... maar als er pakweg 1.5 miljoen (even uit de lucht) in de selectie gaat, klopt je zin .... maar zijn we ver van huis.
  • 13 Apr 2019 om 20:36
    Na de promotie heel snel afscheid nemen van "onze" kwakzalver.
  • 13 Apr 2019 om 20:15
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:09
      Het heeft nu geen zin meer, maar als Pusic vanaf het begin de zaak beter in de smiezen had gehad inzake wie, wat en waar dan had hij in mijn ogen resultaat met aardig voetbal best wel kunnen combineren. Maar door oorzaken die grotendeels bij hem zelf te zoeken zijn is het er totaal niet van gekomen. Dat aardige voetbal welteverstaan.
    Ben ik niet met je eens... die Spanjaarden hebben gewoon ook nog lange tijd aan het land... competitie. ... weer... kunstgras noem allemaal maar op moeten wennen... dat is gewoon zo...

    Ik denk dat het elftal wel meevalt qua kwaliteiten daarom zeg ik ook telkens dat ik ook nog maar moet bezien of bijen wel echt sprongen gemaakt heeft of dat dit gewoon zijn niveau is en dat hij in eredivisie weer gedold zal worden
  • 13 Apr 2019 om 20:14
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:10
      Pusic heeft het over gezwellen. Dat mag wel?
    ik ga mij niet eens meer ergeren aan die pusic, het wordt er niet anders van. Wat hij ook zegt of doet, hopen dat hij weg is na dit seizoen.
  • 13 Apr 2019 om 20:12
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:07
      Denk eens logisch na hoeveel spelers fctwente in de voorbereiding had om mee te spelen. Was dit een ideale situatie of vind je dit geen probleem. En ik denk ook wel dat je weet dat er wel meer problemen waren in het begin het was niet echt een punica oase van rust bij de club.
    Wat hij bedoelt is dat twente in het begin ondanks die voorbereiding toch goed kón spelen. Dat het dan in totaal maar 3 keer gebeurt in tig wedstrijden valt niet goed te praten. Druk hoort bij een bvo, zeker bij een grote als twente. De onrust komt ergens vandaan, dat kun je niet alleen bij de media neerleggen zoals jij doet. Las dat jij gisteren weer zei dat ze tegen zichzelf aan het spelen waren. Dat ze nu last krijgen van kampioensdruk is logisch, echter spelen ze al vrijwel het hele seizoen zo dus dan kun je niet alles daarop af schuiven.
  • 13 Apr 2019 om 20:10
    • Quote van 13 Apr 2019 om 20:08
      Dan eens.
    Pusic heeft het over gezwellen. Dat mag wel?
  • 13 Apr 2019 om 20:09
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:24
      Ja klopt we zijn indd jaren succesvol....
      Als liefhebber van het spelletje volg ik buitenlands voetbal...
      Zat er toevallig vandaag nog aan te denken, kreten als: we mogen als seizoenkaarthouder toch weleens verwend worden?
      Welke club in de eredivisie speelt er nou echt leuk voetbal? Het is allemaal kommer en kwel hoor...
    Het heeft nu geen zin meer, maar als Pusic vanaf het begin de zaak beter in de smiezen had gehad inzake wie, wat en waar dan had hij in mijn ogen resultaat met aardig voetbal best wel kunnen combineren. Maar door oorzaken die grotendeels bij hem zelf te zoeken zijn is het er totaal niet van gekomen. Dat aardige voetbal welteverstaan.
  • 13 Apr 2019 om 20:08
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:17
      En juist om het laatste ging het mij.
    Dan eens.
  • 13 Apr 2019 om 20:07
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:39
      Onzin. Tot OKTOBER geen vuiltje aan de lucht. Sparta en Roda verslagen. 1 Gelijkspel, 1 zeperd thuis tegen Oss. Groningen bijna letterlijk uit de beker gekegeld. Daarna holde het achteruit en dan ligt het opeens allemaal aan de voorbereiding?!?!?
    Denk eens logisch na hoeveel spelers fctwente in de voorbereiding had om mee te spelen. Was dit een ideale situatie of vind je dit geen probleem. En ik denk ook wel dat je weet dat er wel meer problemen waren in het begin het was niet echt een punica oase van rust bij de club.
  • 13 Apr 2019 om 19:43
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:13
      Beste Marino...welkom in de grote boze mannenwereld. Het assistent van de rechterhand, waarbij je lekker uit de wind achteroverleunend in de dug-out kunt zitten en niet veel meer doen dan pilonnen uitzetten is nu voorbij. Je bent nu eindverantwoordelijke, en nog wel bij een van de grootste clubs van Nederland, die er niet goed opstaat en waar maar een ding wordt gevraagd....Promotie! je ligt dus nu onder een vergrootglas. Alles wat je zegt, overal waar je gaat, elke scheet die je laat wordt beoordeeld. In plaats van dan meteen de ''we gaan ervoor'' modus aan te zetten wordt van meet af aan de ''excuuscultuur'' gebruikt. Veuuuul te lange voorbereiding, te laat spelers die ook nog niet fit waren, uit een andere cultuur kwamen, de taal niet spraken, enzovoort. Tja, dan kun je weleens commentaar/kritiek krijgen. Als je dan met patronen gaat spelen die, behalve jij, niemand snapt dan kun je weleens kritiek krijgen. Als je vervolgens ene Holscher net zo lang blijft opstellen totdat die jongen op een gegeven moment jankend van het veld gaat, dan kun je weleens kritiek krijgen. Als het spel, uitzondering daargelaten, niet om aan te gluren is en de spelers dat zelfs beamen, kun je weleens kritiek krijgen. Als je spelers op verkeerde plaatsen zet, verkeerd of veel te laat wisselt, dan kun je weleens kritiek krijgen. als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken, dan kun je weleens kritiek krijgen. De wereld....media....supporters zijn hard en die kijken, anders dan jij, niet alleen naar het scorebord. Als we tegen Telstar niet hadden gewonnen, en die kans was zeker reeel, had ik me afgevraagd of je deze kritiek ook gespuugd had. Nu was het simpel....na een broodnodige, zwaarbevochten overwinning en met nog 4 wedstrijden te gaan, kwam alle woede, alle frustratie eruit en moest die boze, oneerlijke media eraan geloven. we staan immers bovenaan dus wat lullen ze nou. Ik hoop dat we kampioen worden, daar heb jij dan deel van uitgemaakt en zal prima staan op je cv. Echter gun ik mij, met mij heeeeeel veel anderen en jou eigenlijk ook wel, een andere club als we promoveren. De druk in de ed zal namelijk alleen maar groter, en de media mondiger worden. En als er dan een andere club voor je mocht komen, dan hoop ik dat ze je niet willen op basis van scorebordjournalistiek, maar verder hebben gekeken. Mvg, R
    +1
  • 13 Apr 2019 om 19:39
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:41
      Mooie Reactie frank deze trainers en spelers doen het gewoon goed. En gaan over een paar wedstrijden het kampioenschap binnen halen. Dat is een geweldig resultaat als je in ogenschouw neemt hoe ze in de voorbereiding zijn begonnen.
    Onzin. Tot OKTOBER geen vuiltje aan de lucht. Sparta en Roda verslagen. 1 Gelijkspel, 1 zeperd thuis tegen Oss. Groningen bijna letterlijk uit de beker gekegeld. Daarna holde het achteruit en dan ligt het opeens allemaal aan de voorbereiding?!?!?
  • 13 Apr 2019 om 19:26
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:21
      Heb je het gisteren gemist Frank? Er werd gisteren niet alleen maar leuk over voetbal gepraat:-)
    Die discussies lees ik niet eens meer en sla ik tegenwoordig over en dan richt ik me alleen op een topic waar we over voetbal kletsen :) zijn toch altijd dezelfde en dat is prima hoor die moeten ook hun gal spuwen... maar laat ik me niet meer door verleiden gelukkig... alleen tc terug dat is wel een dingetje voor mij :p nou ja wie weet heeft de pauze hem ook goed gedaan zoals het die mij destijds ook goed gedaan heeft :) welkom terug tc sorry voor mijn wantrouwen :)
  • 13 Apr 2019 om 19:22
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:40
      Yup en vanaf speelronde 1 tot 25 riep o.a. jij dat ze never nooit kampioen zouden worden... en nu hadden we het al moeten zijn...
    Maar is niet de kwaliteit van deze clown, dat komt door enkele slechte wedstrijden.concurrentie, en heel veel mazzel, en niet door zijn technische/tactische vaardigheden. Datmoet je toch ook duidelijk zijn, kijk alleen al in het begin hoe lang hij prutser Holscher liet staan? Deze trainer is hopeloos en komt van geluk nog een onder de tram.
  • 13 Apr 2019 om 19:21
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:06
      Heb die beste man nog nooit op humor kunnen betrappen...
      En hij is ook de enige hier bij wie ik bij elk bericht van hem denk: dat is gewoon niet waar en wat een onzin...
      Maar uiteraard zijn goed recht hier ook te zijn... maar ik heb hem niet gemist... werd leuk over voetbal gesproken tijdens zijn afwezigheid
    Heb je het gisteren gemist Frank? Er werd gisteren niet alleen maar leuk over voetbal gepraat:-)
  • 13 Apr 2019 om 19:18
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:53
      Hij ook al? Wat bedoel je Jan? Iedereen mag zijn mening geven, het lijkt alleen dat jij die van bepaalde mensen wel wilt horen en accepteert en van anderen weer niet... En inderdaad er zijn forumleden gegaan en ook weer nieuwen bij gekomen. Of heb jij de illusie dat je hier tig jaren met exact dezelfde "leden" zit?
    Jij gebruikte de term down.
  • 13 Apr 2019 om 19:17
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:37
      de manier waarop john w zelf post is normaal wou je zeggen? Zo lachwekkend naief en als je wat realistischer bent (iedereen ziet dat het spel niet om aan te zien is) dan snap je er gelijk niks van en ben je fabels aan het vertellen volgens hem. Hij ligt met iedereen in de clinch, dan lijkt mij de oorzaak wel duidelijk. Het woord down vind ik trouwens niet nodig.
    En juist om het laatste ging het mij.
  • 13 Apr 2019 om 19:17
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:06
      Heb die beste man nog nooit op humor kunnen betrappen...
      En hij is ook de enige hier bij wie ik bij elk bericht van hem denk: dat is gewoon niet waar en wat een onzin...
      Maar uiteraard zijn goed recht hier ook te zijn... maar ik heb hem niet gemist... werd leuk over voetbal gesproken tijdens zijn afwezigheid
    Zoals je weet vind ik elke mening van belang, zolang het niet respectloos is.... Je hoeft en zult het daarbij niet altijd met elkaar eens zijn.... Gelukkig maar..... De discussie over de verschillende systemen, opstellingen en vooral verschillende meningen, is inderdaad boeiend.... Ook dat kan... en niet alleen in de 1e Divisie..... :-)
  • 13 Apr 2019 om 19:15
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:12
      Ik lijk wat dat betreft op jou Frank. Jij bleef ook niet weg. ;)
    Oh je had gezegd dat je weg zou blijven? Wie is dat gelukt? Wat was de oorzaak daarvan? Heb ik gemist :)
  • 13 Apr 2019 om 19:13
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:10
      Nee, ik praat over het bedrag dat gereserveert staat voor ingaande transfers (zonder verkopen)
    De eis van de Noabers was en is dat er ook geinvesteerd moet worden in nieuwe spelers, dus in een betere selectie en dat gaat ook gebeuren.
  • 13 Apr 2019 om 19:13
    Beste Marino...welkom in de grote boze mannenwereld. Het assistent van de rechterhand, waarbij je lekker uit de wind achteroverleunend in de dug-out kunt zitten en niet veel meer doen dan pilonnen uitzetten is nu voorbij. Je bent nu eindverantwoordelijke, en nog wel bij een van de grootste clubs van Nederland, die er niet goed opstaat en waar maar een ding wordt gevraagd....Promotie! je ligt dus nu onder een vergrootglas. Alles wat je zegt, overal waar je gaat, elke scheet die je laat wordt beoordeeld. In plaats van dan meteen de ''we gaan ervoor'' modus aan te zetten wordt van meet af aan de ''excuuscultuur'' gebruikt. Veuuuul te lange voorbereiding, te laat spelers die ook nog niet fit waren, uit een andere cultuur kwamen, de taal niet spraken, enzovoort. Tja, dan kun je weleens commentaar/kritiek krijgen. Als je dan met patronen gaat spelen die, behalve jij, niemand snapt dan kun je weleens kritiek krijgen. Als je vervolgens ene Holscher net zo lang blijft opstellen totdat die jongen op een gegeven moment jankend van het veld gaat, dan kun je weleens kritiek krijgen. Als het spel, uitzondering daargelaten, niet om aan te gluren is en de spelers dat zelfs beamen, kun je weleens kritiek krijgen. Als je spelers op verkeerde plaatsen zet, verkeerd of veel te laat wisselt, dan kun je weleens kritiek krijgen. als je een voorsprong van 11 punten ziet slinken, dan kun je weleens kritiek krijgen. De wereld....media....supporters zijn hard en die kijken, anders dan jij, niet alleen naar het scorebord. Als we tegen Telstar niet hadden gewonnen, en die kans was zeker reeel, had ik me afgevraagd of je deze kritiek ook gespuugd had. Nu was het simpel....na een broodnodige, zwaarbevochten overwinning en met nog 4 wedstrijden te gaan, kwam alle woede, alle frustratie eruit en moest die boze, oneerlijke media eraan geloven. we staan immers bovenaan dus wat lullen ze nou. Ik hoop dat we kampioen worden, daar heb jij dan deel van uitgemaakt en zal prima staan op je cv. Echter gun ik mij, met mij heeeeeel veel anderen en jou eigenlijk ook wel, een andere club als we promoveren. De druk in de ed zal namelijk alleen maar groter, en de media mondiger worden. En als er dan een andere club voor je mocht komen, dan hoop ik dat ze je niet willen op basis van scorebordjournalistiek, maar verder hebben gekeken. Mvg, R
  • 13 Apr 2019 om 19:12
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:01
      Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      Je bent er weer.... jammer
    Ik lijk wat dat betreft op jou Frank. Jij bleef ook niet weg. ;)
  • 13 Apr 2019 om 19:11
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:03
      TC maar weer eens gewisseld van account?
    ???


    Teveel drank op Diekmenneke?


  • 13 Apr 2019 om 19:10
    Nee, ik praat over het bedrag dat gereserveert staat voor ingaande transfers (zonder verkopen)
  • 13 Apr 2019 om 19:08
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:05
      Zover ik weet niet ANS... dat heeft mn kennis uit de gemeenteraad verklapt. Ik ga geen cijfers benoemen die niet vast staan... maar het gepresenteerde transferbudget liet een traantje vallen bij mij........ wellicht weet je meer
    Dan praat je over de begroting.
  • 13 Apr 2019 om 19:06
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:03
      Beetje "humor" moet kunnen, da's TC, in elk geval niet "respectloos".... :-)
    Heb die beste man nog nooit op humor kunnen betrappen...
    En hij is ook de enige hier bij wie ik bij elk bericht van hem denk: dat is gewoon niet waar en wat een onzin...
    Maar uiteraard zijn goed recht hier ook te zijn... maar ik heb hem niet gemist... werd leuk over voetbal gesproken tijdens zijn afwezigheid
  • 13 Apr 2019 om 19:05
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:53
      Helemaal met je eens Frank en er is zeker geld voor nieuwe spelers.
    Zover ik weet niet ANS... dat heeft mn kennis uit de gemeenteraad verklapt. Ik ga geen cijfers benoemen die niet vast staan... maar het gepresenteerde transferbudget liet een traantje vallen bij mij........ wellicht weet je meer
  • 13 Apr 2019 om 19:04
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:53
      Hij ook al? Wat bedoel je Jan? Iedereen mag zijn mening geven, het lijkt alleen dat jij die van bepaalde mensen wel wilt horen en accepteert en van anderen weer niet... En inderdaad er zijn forumleden gegaan en ook weer nieuwen bij gekomen. Of heb jij de illusie dat je hier tig jaren met exact dezelfde "leden" zit?
    Iets met een pot en ketel.......
  • 13 Apr 2019 om 19:03
    • Quote van 13 Apr 2019 om 19:01
      Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      Je bent er weer.... jammer
    Beetje "humor" moet kunnen, da's TC, in elk geval niet "respectloos".... :-)
  • 13 Apr 2019 om 19:03
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:56
      Daarvoor: "Niets verandelijker als een mens Frank."


      Aandoenlijk.....Frank heeft een volger. :) :) :)
    TC maar weer eens gewisseld van account?
  • 13 Apr 2019 om 19:03
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:56
      Daarvoor: "Niets verandelijker als een mens Frank."


      Aandoenlijk.....Frank heeft een volger. :) :) :)
    TC maar weer eens gewisseld van account?
  • 13 Apr 2019 om 19:02
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:56
      Daarvoor: "Niets verandelijker als een mens Frank."


      Aandoenlijk.....Frank heeft een volger. :) :) :)
    Boeeeeee!!!!
  • 13 Apr 2019 om 19:01
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:56
      Daarvoor: "Niets verandelijker als een mens Frank."


      Aandoenlijk.....Frank heeft een volger. :) :) :)
    Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    Je bent er weer.... jammer
  • 13 Apr 2019 om 18:56
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:53
      Helemaal met je eens Frank en er is zeker geld voor nieuwe spelers.
    Daarvoor: "Niets verandelijker als een mens Frank."


    Aandoenlijk.....Frank heeft een volger. :) :) :)
  • 13 Apr 2019 om 18:53
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:30
      Hij ook al. ? Omdat hij een andere mening heeft.? Heel veel anderen zijn ook al uit vrije wil van fctwentefans vertrokken. Hoe zou dat nou komen. .? Wie is de volgende?
    Hij ook al? Wat bedoel je Jan? Iedereen mag zijn mening geven, het lijkt alleen dat jij die van bepaalde mensen wel wilt horen en accepteert en van anderen weer niet... En inderdaad er zijn forumleden gegaan en ook weer nieuwen bij gekomen. Of heb jij de illusie dat je hier tig jaren met exact dezelfde "leden" zit?
  • 13 Apr 2019 om 18:53
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:45
      Precies... en dat er dan vervolgens veel moet gebeuren nog voor de eredivisie dat moge duidelijk zijn... maar deze groep en staf had maar 1 opdracht: promoveren omdat er anders geen fc twente meer zou zijn.... nou ga er maar aan staan... dat kon weleens de zwaarste opdracht uit de historie van twente zijn en dan gaan we zeuren omdat we niet "vermaakt" worden.... ik zal deze spelers en staf eeuwig dankbaar zijn mochten we erin slagen de eredivisie te behalen en dan kunnen en moeten we doorselecteren en ja dan zul je van behoorlijk aantal afscheid nemen normaliter als het tenminste allemaal kan want gezien financiële situatie kan je niet zo allerlei contracten afkopen/beëindigen en een hele vracht nieuwe spelers halen
    Helemaal met je eens Frank en er is zeker geld voor nieuwe spelers.
  • 13 Apr 2019 om 18:51
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:40
      Als je alles realistisch bekijkt dan zie je ook dat het voetbal na 34 wedstrijden nog steeds niet beter is geworden. Er zit totaal geen progressie in.
    Van het veldspel sta ik ook niet te juichen en moet veel beter. Maar de resultaten zijn gewoon uitstekend te noemen, en de opdracht voor de trainers en spelers dit seizoen is en was promoveren doormiddel van een kampioenschap en of nacompetitie. Als je de spelers selectie in de kkdivisie naast elkaar legt. Hebben sparta en nec de beste spelers op papier, daarna komt fctwente dus ze doen het gewoon uitstekend in allerlei opzichten.
  • 13 Apr 2019 om 18:49
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:40
      Yup en vanaf speelronde 1 tot 25 riep o.a. jij dat ze never nooit kampioen zouden worden... en nu hadden we het al moeten zijn...
    Niets verandelijker als een mens Frank.
  • 13 Apr 2019 om 18:45
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:41
      Mooie Reactie frank deze trainers en spelers doen het gewoon goed. En gaan over een paar wedstrijden het kampioenschap binnen halen. Dat is een geweldig resultaat als je in ogenschouw neemt hoe ze in de voorbereiding zijn begonnen.
    Precies... en dat er dan vervolgens veel moet gebeuren nog voor de eredivisie dat moge duidelijk zijn... maar deze groep en staf had maar 1 opdracht: promoveren omdat er anders geen fc twente meer zou zijn.... nou ga er maar aan staan... dat kon weleens de zwaarste opdracht uit de historie van twente zijn en dan gaan we zeuren omdat we niet "vermaakt" worden.... ik zal deze spelers en staf eeuwig dankbaar zijn mochten we erin slagen de eredivisie te behalen en dan kunnen en moeten we doorselecteren en ja dan zul je van behoorlijk aantal afscheid nemen normaliter als het tenminste allemaal kan want gezien financiële situatie kan je niet zo allerlei contracten afkopen/beëindigen en een hele vracht nieuwe spelers halen
  • 13 Apr 2019 om 18:41
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:07
      Het blijft hilarisch... 38 wedstrijden kritiek en gezeik en gezeur te hebben gehad en dan met de schaal in de lucht :) Winnende coach heeft altijd gelijk... go pusic!
    Mooie Reactie frank deze trainers en spelers doen het gewoon goed. En gaan over een paar wedstrijden het kampioenschap binnen halen. Dat is een geweldig resultaat als je in ogenschouw neemt hoe ze in de voorbereiding zijn begonnen.
  • 13 Apr 2019 om 18:40
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:23
      Ja en met zo een selectie, 34 wedstrijden met de billen aan elkaar zitten. Totaal geen.line in het spel, spelers op verkeerde plekken zetten, domme wissels. Menig supporter zit aan de bloedrukverlagers onder Pusic. Had niet langer moeten duren want dan hadden ze het druk gehad op de cardiologie en intensive care.
    Yup en vanaf speelronde 1 tot 25 riep o.a. jij dat ze never nooit kampioen zouden worden... en nu hadden we het al moeten zijn...
  • 13 Apr 2019 om 18:40
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:33
      Ik ben gewoon realistisch en kijk hoe deze club er voor stond en staat. De trainers hebben van een onmogelijke opdracht aan het begin van het seizoen iets goeds gecreëerd. En een groep spelers dingen laten doen waar ze goed in zijn. Dat er ook nog steeds veel fout gaat heeft met verschillende factoren te maken. Als je alles bij elkaar realistisch bekijkt doen ze het gewoon bijzonder goed, en is het bijzonder knap dat ze op het punt staan om kampioen te worden
    Als je alles realistisch bekijkt dan zie je ook dat het voetbal na 34 wedstrijden nog steeds niet beter is geworden. Er zit totaal geen progressie in.
  • 13 Apr 2019 om 18:37
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:30
      Hij ook al. ? Omdat hij een andere mening heeft.? Heel veel anderen zijn ook al uit vrije wil van fctwentefans vertrokken. Hoe zou dat nou komen. .? Wie is de volgende?
    de manier waarop john w zelf post is normaal wou je zeggen? Zo lachwekkend naief en als je wat realistischer bent (iedereen ziet dat het spel niet om aan te zien is) dan snap je er gelijk niks van en ben je fabels aan het vertellen volgens hem. Hij ligt met iedereen in de clinch, dan lijkt mij de oorzaak wel duidelijk. Het woord down vind ik trouwens niet nodig.
  • 13 Apr 2019 om 18:36
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:24
      Ja klopt we zijn indd jaren succesvol....
      Als liefhebber van het spelletje volg ik buitenlands voetbal...
      Zat er toevallig vandaag nog aan te denken, kreten als: we mogen als seizoenkaarthouder toch weleens verwend worden?
      Welke club in de eredivisie speelt er nou echt leuk voetbal? Het is allemaal kommer en kwel hoor...
    Niemand hier eist of verwacht wekelijks mooi en hoogstaand voetbal, maar 2 van de 34 wedstrijden goed voetbal is toch wel heel magertjes, vind je niet?
  • 13 Apr 2019 om 18:33
    • Quote van 13 Apr 2019 om 17:24
      Het ligt er zo dik bovenop dat je helemaal idolaat van Pusic bent, mij best maar je mag ook wel eens kritiek hebben op deze clown.
    Ik ben gewoon realistisch en kijk hoe deze club er voor stond en staat. De trainers hebben van een onmogelijke opdracht aan het begin van het seizoen iets goeds gecreëerd. En een groep spelers dingen laten doen waar ze goed in zijn. Dat er ook nog steeds veel fout gaat heeft met verschillende factoren te maken. Als je alles bij elkaar realistisch bekijkt doen ze het gewoon bijzonder goed, en is het bijzonder knap dat ze op het punt staan om kampioen te worden
  • 13 Apr 2019 om 18:30
    Hup Twente, hup Pusic.Doorgaan en vooral doorgaan met overwinningen.
  • 13 Apr 2019 om 18:30
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:49
      Down met John W. Zou haast denken dat jij je pro Pusic teksten als satire plaatst.
    Hij ook al. ? Omdat hij een andere mening heeft.? Heel veel anderen zijn ook al uit vrije wil van fctwentefans vertrokken. Hoe zou dat nou komen. .? Wie is de volgende?
  • 13 Apr 2019 om 18:29
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:25
      Dat is toch wat hij bedoelt in een mooi jasje dat is toch wel duidelijk of niet?
    Ik heb gisteren het interview op radio gehoord. Ik heb meer het idee dat het intern niet altijd allemaal op 1 lijn zit. Ook gezien de uitspraken die Ted in de winterstop heeft gedaan. Volgens mij niet zo zeer op de supporters gericht.
  • 13 Apr 2019 om 18:27
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:21
      Dat je bent afgegleden van “liefhebber van het spelletje” naar SuccesSupporter is nu wel overduidelijk.
    Dat kan alleen maar in de 1e Divisie...... :-)
  • 13 Apr 2019 om 18:25
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:23
      Heb ik wat gemist? Uitspraken over supporters? Leg eens uit?
    Dat is toch wat hij bedoelt in een mooi jasje dat is toch wel duidelijk of niet?
  • 13 Apr 2019 om 18:24
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:21
      Dat je bent afgegleden van “liefhebber van het spelletje” naar SuccesSupporter is nu wel overduidelijk.
    Ja klopt we zijn indd jaren succesvol....
    Als liefhebber van het spelletje volg ik buitenlands voetbal...
    Zat er toevallig vandaag nog aan te denken, kreten als: we mogen als seizoenkaarthouder toch weleens verwend worden?
    Welke club in de eredivisie speelt er nou echt leuk voetbal? Het is allemaal kommer en kwel hoor...
  • 13 Apr 2019 om 18:24
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:22
      Maar deze selectie is niet zo heel goed
    Bovengemiddeld voor de KKD.
  • 13 Apr 2019 om 18:24
    Als een keeper of verdediger wat fout doet is het gezeik maar die Oosterwijk gvd zeg
  • 13 Apr 2019 om 18:23
    • Quote van 13 Apr 2019 om 17:29
      Dan moet hij niet van die rare uitspraken doen over de supporters, want dan ben je toch gvd totaal verkeerd bezig? Hij heeft geen karakter, en hij word er nog dik voor betaald ook om trainer te spelen van onze mooie club, terwijl de supporters elk jaar een fiks bedrag neer leggen , nu ook in de KKD, en het kost heel veel karakter, om telkens met de billen aan elkaar naar angstvoetbal te kijken, zonder enige lijn. Die 27.000 - enkele ,ze weten wel wie, die hebben karakter.
    Heb ik wat gemist? Uitspraken over supporters? Leg eens uit?
  • 13 Apr 2019 om 18:23
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:07
      Het blijft hilarisch... 38 wedstrijden kritiek en gezeik en gezeur te hebben gehad en dan met de schaal in de lucht :) Winnende coach heeft altijd gelijk... go pusic!
    Ja en met zo een selectie, 34 wedstrijden met de billen aan elkaar zitten. Totaal geen.line in het spel, spelers op verkeerde plekken zetten, domme wissels. Menig supporter zit aan de bloedrukverlagers onder Pusic. Had niet langer moeten duren want dan hadden ze het druk gehad op de cardiologie en intensive care.
  • 13 Apr 2019 om 18:22
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:10
      als pusic weggaat wordt het echt anders, niet als pusic blijft. Dan kan de selectie nog zo goed zijn....
    Maar deze selectie is niet zo heel goed
  • 13 Apr 2019 om 18:21
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:07
      Het blijft hilarisch... 38 wedstrijden kritiek en gezeik en gezeur te hebben gehad en dan met de schaal in de lucht :) Winnende coach heeft altijd gelijk... go pusic!
    Dat je bent afgegleden van “liefhebber van het spelletje” naar SuccesSupporter is nu wel overduidelijk.
  • 13 Apr 2019 om 18:17
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:10
      als pusic weggaat wordt het echt anders, niet als pusic blijft. Dan kan de selectie nog zo goed zijn....
    Met een goede spits erbij gaat de ploeg al een stuk beter spelen. Of dat nu met of zonder Pusic is. De juiste spelers zijn belangrijker dan de trainer die ervoor staat.
  • 13 Apr 2019 om 18:14
    • Quote van 13 Apr 2019 om 18:07
      Het blijft hilarisch... 38 wedstrijden kritiek en gezeik en gezeur te hebben gehad en dan met de schaal in de lucht :) Winnende coach heeft altijd gelijk... go pusic!
    Kleine aanvulling: met 3 spitsen die niet of nauwelijks scoren. Maar ja, who cares. Als we maar kampioen worden.
  • 13 Apr 2019 om 18:10
    • Quote van 13 Apr 2019 om 17:05
      Je hoeft je nog niet druk te maken over volgend seizoen. Dan speel je weer met een compleet andere selectie. En hoogstwaarschijnlijk vertrekt Pusic ook.
    als pusic weggaat wordt het echt anders, niet als pusic blijft. Dan kan de selectie nog zo goed zijn....
  • 13 Apr 2019 om 18:07
    Het blijft hilarisch... 38 wedstrijden kritiek en gezeik en gezeur te hebben gehad en dan met de schaal in de lucht :) Winnende coach heeft altijd gelijk... go pusic!
  • 13 Apr 2019 om 17:59
    Pusic moet de twee journalisten vanwege smaad en laster voor de burgerrechter dagen
  • 13 Apr 2019 om 17:58
    • Quote van 13 Apr 2019 om 17:38
      Begrijpelijk !?!? De kritiek is meer dan terecht. Zo zie je maar weer dat ook jij er geen kut van snapt. Zo een uitbarsting is, zeker met de pedagogische achtergrond van Pusic, een grote blamage voor hem , maar zeker ook voor de club. 0,0 zelfreflectie.
    Zeg ik dat kritiek onterecht is? Nee, is het altijd terecht geweest? Ook niet.... Als ik er geen k.... van snap, weet je in elk geval dat ik mijn mening geef, zonder "gehinderd" te zijn door kennis...... :-)
  • 13 Apr 2019 om 17:56
    • Quote van 13 Apr 2019 om 17:41
      Citro ok maar ik ben vanaf het begin al geen fan van hem, met sommige anderen hier. Maar als je dan ook nog zulke uitspraken doetben je voor mij een grote nul. En moet je gvd je niet laten toe juichen door die karakterproblematische supporters, om je kapot te schamen, nu zie je hoe deze gast echt in elkaar zit. En als jij trainer bent van de 4 club van NL kun je verwachten dat je kritisch word gevolgd, dus hij moet niet janken Citro.
    Beste Ja Die, eigenlijk is hij de coach die "een onmogelijke opdracht" heeft aangenomen. Er was op dat moment geen andere keuze. Dat wil niet zeggen dat hij geen fouten maakt. Die heeft hij genoeg gemaakt. Belangrijker vind ik dat FcT wel op nr. 1 staat, ondanks het mindere voetbal. Dat hij emotioneel is, weten we en dat mag hij zijn van mij. Wat het interview betreft, denk ik "loat goan"..... Hij had beter moeten weten..... De komende 6 punten zijn belangrijker....
  • 13 Apr 2019 om 17:41
    • Quote van 13 Apr 2019 om 17:30
      Beste Ja Die, Pusic heeft in het interview uitspraken gedaan, die niet slim waren, doordat hij emotioneel op vragen van de verslaggever heeft gereageerd.... Niet slim, maar wel begrijpelijk na alle kritiek van een gedeelte van de achterban en pers.... Hij had beter kunnen wachten totdat FcT kampioen is geworden.....
    Citro ok maar ik ben vanaf het begin al geen fan van hem, met sommige anderen hier. Maar als je dan ook nog zulke uitspraken doetben je voor mij een grote nul. En moet je gvd je niet laten toe juichen door die karakterproblematische supporters, om je kapot te schamen, nu zie je hoe deze gast echt in elkaar zit. En als jij trainer bent van de 4 club van NL kun je verwachten dat je kritisch word gevolgd, dus hij moet niet janken Citro.
  • 13 Apr 2019 om 17:38
    • Quote van 13 Apr 2019 om 17:30
      Beste Ja Die, Pusic heeft in het interview uitspraken gedaan, die niet slim waren, doordat hij emotioneel op vragen van de verslaggever heeft gereageerd.... Niet slim, maar wel begrijpelijk na alle kritiek van een gedeelte van de achterban en pers.... Hij had beter kunnen wachten totdat FcT kampioen is geworden.....
    Begrijpelijk !?!? De kritiek is meer dan terecht. Zo zie je maar weer dat ook jij er geen kut van snapt. Zo een uitbarsting is, zeker met de pedagogische achtergrond van Pusic, een grote blamage voor hem , maar zeker ook voor de club. 0,0 zelfreflectie.
  • 13 Apr 2019 om 17:30
    • Quote van 13 Apr 2019 om 17:24
      Het ligt er zo dik bovenop dat je helemaal idolaat van Pusic bent, mij best maar je mag ook wel eens kritiek hebben op deze clown.
    Beste Ja Die, Pusic heeft in het interview uitspraken gedaan, die niet slim waren, doordat hij emotioneel op vragen van de verslaggever heeft gereageerd.... Niet slim, maar wel begrijpelijk na alle kritiek van een gedeelte van de achterban en pers.... Hij had beter kunnen wachten totdat FcT kampioen is geworden.....
  • 13 Apr 2019 om 17:29
    • Quote van 13 Apr 2019 om 17:22
      Ondanks de kritiek die over het algemeen best wel terecht is kan de manier van verwoorden wel een pondje minder.
      Beetje respect voor de man zou wel mogen!!!
    Dan moet hij niet van die rare uitspraken doen over de supporters, want dan ben je toch gvd totaal verkeerd bezig? Hij heeft geen karakter, en hij word er nog dik voor betaald ook om trainer te spelen van onze mooie club, terwijl de supporters elk jaar een fiks bedrag neer leggen , nu ook in de KKD, en het kost heel veel karakter, om telkens met de billen aan elkaar naar angstvoetbal te kijken, zonder enige lijn. Die 27.000 - enkele ,ze weten wel wie, die hebben karakter.
  • 13 Apr 2019 om 17:24
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:44
      Ik schrijf niet dat hij iets fout doet want iedereen maakt fouten. Het verhaal van Pusic was het meeste gericht naar de plaatselijke media. En ik denk dat je wel begrijpt wie ik bedoel daarmee. Over hake en Verbeek en van halst en alle mensen die ik nog vergeet is door deze journalist meer bagger dan normale verhaaltjes geschreven. Deze persoon vind zichzelf het allerbelangrijkste en is gaan geloven in zijn eigen waarheden?
    Het ligt er zo dik bovenop dat je helemaal idolaat van Pusic bent, mij best maar je mag ook wel eens kritiek hebben op deze clown.
  • 13 Apr 2019 om 17:22
    • Quote van 13 Apr 2019 om 14:42
      Jo Citro, hoe vind je dat Fred het doet?
    Fred Friday? Die had er gisteren echt geen zin in om nog in te vallen...... Dat is een kwalijke zaak. Een spits, die de bal vast kan houden, had gisteren iets kunnen betekenen..... Fred Rutten? Het zou me verbazen dat hij nog langer bij RSCA mag blijven.... Het is daar wel een grote bende (verkeerde spelers gehaald, hier kan geen enkele trainer veel meer van maken), met als toppunt de gisteren door de supporters, met vuurwerk afgedwongen, gestaakte wedstrijd.... Vandaag evaluatie, zoals dat heet, dan weet je het wel......
  • 13 Apr 2019 om 17:22
    • Quote van 13 Apr 2019 om 11:19
      Beste Pipo Pusic jij praat over een karakterprobleem bij de achterban? Ik denk dat gemiddelde supporter meer karakter in zijn grote teen heeft, dan jij in je hele lichaam. Schaam je kapot, door vergelijk te maken met championsleague voetbal. Je voetbalt gvd in de KKD, en daar staan we bivenaan door meer geluk, en individuele acties van bepaalde spelers!!! Niet door jou technische/tactische inzicht, je weet vaak niet eens de spelers op de juiste plek te zetten. En dan het karakter van de groep, als jij een beetje karakter gehad dan had je je op de eerste plaats , bij het onslag van de vorige teainers solidair verklaard, en was ook opgestapt, en dan het karakter van dit elftal, Wout is de gene die de boel op karakter aan stuurt niet jij, ik geloof dat bijna alle wedstrijden waar Wout er niet bij was we verloren. Dan is het toch wel duidelijk dat jij geen karakter/vechtlust bij de jongens ik kan brengen.maar dat dit Wout is. Je bent gewoon een grote Pipo de clown, rot op naar de Balkan, want je kunt hier nig geen fatsoenlijke pot voetbal op de mat leggen in de KKD, laat staan in de eredivisie!!!!! Ga in de Balkan lekker pipo de clown uithangen, en vergeet ff niet bij je opmerking over karakter, dat er elke keer 27.000 mensen op karakter komen kijken, ondanks het matige tot zeer slechte voetbal, dat is karakter. Clown dat je bent..
    Ondanks de kritiek die over het algemeen best wel terecht is kan de manier van verwoorden wel een pondje minder.
    Beetje respect voor de man zou wel mogen!!!
  • 13 Apr 2019 om 17:05
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:15
      Pusic had een moeilijk begin, zonder enige twijfel. Valt hem niet te verwijten! Maar ....... het is niet beter geworden. Punten, ja prima! Maar er zit geen plan, geen visie achter! Hij heeft inmiddels tijd genoeg gehad, maar het is nog steeds niet om aan te gluren!
    Precies! Om je daarnaast in de media ook nog eens negatief over het beleid van de club, je werkgever, uit te laten vind ik ook niet chique.
  • 13 Apr 2019 om 17:05
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:36
      dan nog steeds blijft het spel zwak. Met dit spel ga je er volgend jaar gelijk weer uit, en dat is het zorgwekkende aan de hele situatie. En dat heeft niet alleen met de kwaliteiten op het veld te maken, pusic is geen eredivisietrainer.
    Je hoeft je nog niet druk te maken over volgend seizoen. Dan speel je weer met een compleet andere selectie. En hoogstwaarschijnlijk vertrekt Pusic ook.
  • 13 Apr 2019 om 16:50
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:44
      Ik schrijf niet dat hij iets fout doet want iedereen maakt fouten. Het verhaal van Pusic was het meeste gericht naar de plaatselijke media. En ik denk dat je wel begrijpt wie ik bedoel daarmee. Over hake en Verbeek en van halst en alle mensen die ik nog vergeet is door deze journalist meer bagger dan normale verhaaltjes geschreven. Deze persoon vind zichzelf het allerbelangrijkste en is gaan geloven in zijn eigen waarheden?
    Jou laatste stuk tekst slaat meer op Pusic.
  • 13 Apr 2019 om 16:49
    Down met John W. Zou haast denken dat jij je pro Pusic teksten als satire plaatst.
  • 13 Apr 2019 om 16:44
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:32
      Ok wij hangen negatief verhaal over Pusic op, onderbouwd of niet, sommigen doen dat zeker wel goed. Maar jij bent zo overdreven content met deze hopeloze trainer dat jij elke keer hetzelfde roedeltje eruit gooit. Man zit je in de pro Pusic campagne of zo? Die kerel doet in jou ogen niets fout, kap daar dan ook eens mee man.
    Ik schrijf niet dat hij iets fout doet want iedereen maakt fouten. Het verhaal van Pusic was het meeste gericht naar de plaatselijke media. En ik denk dat je wel begrijpt wie ik bedoel daarmee. Over hake en Verbeek en van halst en alle mensen die ik nog vergeet is door deze journalist meer bagger dan normale verhaaltjes geschreven. Deze persoon vind zichzelf het allerbelangrijkste en is gaan geloven in zijn eigen waarheden?
  • 13 Apr 2019 om 16:32
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:00
      Uistekende reactie van Pusic na alle wijsneuzen die het allemaal zo goed weten. Kijk eens hoe deze trainer en spelers dit seizoen zijn begonnen en onder welke omstandigheden. Of zijn er nog steeds mensen van mening dat de omstandigheden bij fctwente ideaal waren. Dat deze club nu het kampioenschap bijna binnen heeft is een wereld prestatie. Klagen klagen en nog eens klagen. Het is nooit goed ook bij de andere trainers werdt alles wat verkeerd ging door deze wijsneuzen uitvergroot. Deze heren en dames nemen zelf totaal geen verantwoordelijkheid voor hun slecht onderbouwde verhaaltjes.
    Ok wij hangen negatief verhaal over Pusic op, onderbouwd of niet, sommigen doen dat zeker wel goed. Maar jij bent zo overdreven content met deze hopeloze trainer dat jij elke keer hetzelfde roedeltje eruit gooit. Man zit je in de pro Pusic campagne of zo? Die kerel doet in jou ogen niets fout, kap daar dan ook eens mee man.
  • 13 Apr 2019 om 16:27
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:19
      Omdat hake en Verbeek zo'n goede selectie haden zijn het vorige seizoen ontslagen?? Dit ontslag geeft niets om de kwaliteit van een spelers selectie te maken maar veel meer hoe de media er mee om gaat. De makkelijkste weg is alles wat niet goed gaat uitvergroten en klagen en dit als verstrekt normaal gedrag te bestempelen. De hele media heeft een geweldig wapen in handen in negatieve en postive berichtgeving. Dat wil je zien of dat wil je niet zien.
    Vorig jaar hadden we voor 90% baggerspelers dankzij Jantje en de 10% die redelijk waren raakten geblesseerd, denk aan Hidde. Tuurlijk maakt de media er een groot drama van, maar dat zouden ze ook doen als jij BN'er was en in je onderbroek zou gaan juichen voor een doelpunt van Twente. Altijd weer de media de schuld geven kun je doen maar los je niks mee op. Pusic een trap onder z'n kloten geven misschien wel. Als hij met politiek correct gelul iets wil bereiken moet hij maar naar Sparta gaan, daar hebben ze nogal van dat neuzenpubliek
  • 13 Apr 2019 om 16:19
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:10
      Debiel. Ook met Verbeek of Hake zou je met deze selectie kampioen worden. Spelers zijn veel beter dan de rest van de competitie. Brama draagt het team en dat zie je terug op het veld. Maar nu moet meneer opeens de plaatselijke media aanvallen? Pusic moet eens een hobby gaan zoeken, de media zal je altijd aanvallen, dat weet je als je als hoofdtrainer ergens begint. In sommige gevallen is het overdreven, maar ook ik erger me dood aan de onkunde van Pusic
    Omdat hake en Verbeek zo'n goede selectie haden zijn het vorige seizoen ontslagen?? Dit ontslag geeft niets om de kwaliteit van een spelers selectie te maken maar veel meer hoe de media er mee om gaat. De makkelijkste weg is alles wat niet goed gaat uitvergroten en klagen en dit als verstrekt normaal gedrag te bestempelen. De hele media heeft een geweldig wapen in handen in negatieve en postive berichtgeving. Dat wil je zien of dat wil je niet zien.
  • 13 Apr 2019 om 16:16
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:00
      Uistekende reactie van Pusic na alle wijsneuzen die het allemaal zo goed weten. Kijk eens hoe deze trainer en spelers dit seizoen zijn begonnen en onder welke omstandigheden. Of zijn er nog steeds mensen van mening dat de omstandigheden bij fctwente ideaal waren. Dat deze club nu het kampioenschap bijna binnen heeft is een wereld prestatie. Klagen klagen en nog eens klagen. Het is nooit goed ook bij de andere trainers werdt alles wat verkeerd ging door deze wijsneuzen uitvergroot. Deze heren en dames nemen zelf totaal geen verantwoordelijkheid voor hun slecht onderbouwde verhaaltjes.
    Het enige dat goed is op dit moment is de eerste plaats. En daar is alles mee gezegd. De zware tekortkomingen van Pusic vwb voetbal zijn hier al vele malen voorbij gekomen. Hoe hij naar zichzelf en zijn omgeving kijkt is nu ook duidelijk. Hand in eigen boezem steken is totaal vreemd voor deze man. Altijd maar weer die slachtofferrol. Nederland heeft schijt aan ons en ziet ons op geen enkel vlak als slachtoffer. Als coach ben je 1 van de bepalende gezichten van de club. Als je je dan zo opstelt zoals Pusic komt het terechte commentaar vanzelf.
  • 13 Apr 2019 om 16:15
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:10
      Debiel. Ook met Verbeek of Hake zou je met deze selectie kampioen worden. Spelers zijn veel beter dan de rest van de competitie. Brama draagt het team en dat zie je terug op het veld. Maar nu moet meneer opeens de plaatselijke media aanvallen? Pusic moet eens een hobby gaan zoeken, de media zal je altijd aanvallen, dat weet je als je als hoofdtrainer ergens begint. In sommige gevallen is het overdreven, maar ook ik erger me dood aan de onkunde van Pusic
    Pusic had een moeilijk begin, zonder enige twijfel. Valt hem niet te verwijten! Maar ....... het is niet beter geworden. Punten, ja prima! Maar er zit geen plan, geen visie achter! Hij heeft inmiddels tijd genoeg gehad, maar het is nog steeds niet om aan te gluren!
  • 13 Apr 2019 om 16:10
    • Quote van 13 Apr 2019 om 16:00
      Uistekende reactie van Pusic na alle wijsneuzen die het allemaal zo goed weten. Kijk eens hoe deze trainer en spelers dit seizoen zijn begonnen en onder welke omstandigheden. Of zijn er nog steeds mensen van mening dat de omstandigheden bij fctwente ideaal waren. Dat deze club nu het kampioenschap bijna binnen heeft is een wereld prestatie. Klagen klagen en nog eens klagen. Het is nooit goed ook bij de andere trainers werdt alles wat verkeerd ging door deze wijsneuzen uitvergroot. Deze heren en dames nemen zelf totaal geen verantwoordelijkheid voor hun slecht onderbouwde verhaaltjes.
    Debiel. Ook met Verbeek of Hake zou je met deze selectie kampioen worden. Spelers zijn veel beter dan de rest van de competitie. Brama draagt het team en dat zie je terug op het veld. Maar nu moet meneer opeens de plaatselijke media aanvallen? Pusic moet eens een hobby gaan zoeken, de media zal je altijd aanvallen, dat weet je als je als hoofdtrainer ergens begint. In sommige gevallen is het overdreven, maar ook ik erger me dood aan de onkunde van Pusic
  • 13 Apr 2019 om 16:00
    Uistekende reactie van Pusic na alle wijsneuzen die het allemaal zo goed weten. Kijk eens hoe deze trainer en spelers dit seizoen zijn begonnen en onder welke omstandigheden. Of zijn er nog steeds mensen van mening dat de omstandigheden bij fctwente ideaal waren. Dat deze club nu het kampioenschap bijna binnen heeft is een wereld prestatie. Klagen klagen en nog eens klagen. Het is nooit goed ook bij de andere trainers werdt alles wat verkeerd ging door deze wijsneuzen uitvergroot. Deze heren en dames nemen zelf totaal geen verantwoordelijkheid voor hun slecht onderbouwde verhaaltjes.
  • 13 Apr 2019 om 15:56
    Ik heb maar even dat interview beluisterd bij radio 1. Dat het niet helemaal goed zit in het hoofd bij Pusic dat wisten we al. Nu weet heel nederland het ook. Wat een idioot. Nu weten we gelukkig ook dat hij volgend jaar geen trainer meer zal zijn. Hij heeft zijn eigen ruiten ingegooid. Wat een kneus.
  • 13 Apr 2019 om 15:29
    Laatste stuiptrekkingen van Charlatan Pusic, hij weet dat het na dit seizoen over is. Eindelijk een einde voor deze met een glimlach aan stoelpoten zagende kwakzalver.
  • 13 Apr 2019 om 15:06
    • Quote van 13 Apr 2019 om 14:29
      Pusic wordt beoordeelt over alle wedstrijden die tot dusverre zijn gespeeld, en dan vooral de manier waarop die zijn gespeeld. De resultaten waren tot aan de winterstop gewoon veel te ver beneden peil. Daar mag hij zich best wel diep voor schamen als trainer van FC Twente, maar dat doet hij blijkbaar niet want je hoort hem daar niet over praten. In de winterstop heeft Pusic hulp gehad van Rutten, en dat werd zichtbaar na de winterstop. De resultaten werden beter. Nu ineens denkt Pusic dat hij hoog van de toren moet gaan blazen? Waarom geen dankwoord richting Rutten voor de geboden hulp?

      Duidelijk is al wel dat Marino nauwelijks tot geen zelfreflectie kent, en dat FC Twente met Pusic als trainer geen gelukkig huwelijk is, en dat het beter is om van elkaar te gaan scheiden na dit seizoen.
    +1.
  • 13 Apr 2019 om 14:45
    • Quote van 13 Apr 2019 om 14:28
      Het spel is al 5 jaar niet om aan te gluren. Dat er desondanks nog steeds zoveel supporters komen is heel bijzonder. Ik heb daar wel wat biertjes (voor een schandalige prijs overigens) bij nodig. De supporters zijn dan ook de enige reden dat FC Twente überhaupt nog bestaat.
    Inderdaad heel knap dat ze nog zoveel supporters weten te trekken. Ook uit heel Twente. Bij de oprichting in 1965 had ik al mijn vraagtekens bij de naam FC Twente. FC Enschede zou veel logischer zijn geweest. Het was een geweldige gedachte!!! FC Enschede had zeker niet meer bestaan! Geweldig dat heel Twente (zonder Almelo) de club een warm hart toe draagt. Houden zo!!!
  • 13 Apr 2019 om 14:42
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:20
      De veldbezetting was gisteren beter dan in voorgaande wedstrijden.... Een elftal heeft nu eenmaal een "leider" nodig..... en als het schot van Oosterwijk, als ook de lob van Hamdaoui er in gegaan waren, had niemand het over het spel gehad......
    Jo Citro, hoe vind je dat Fred het doet?
  • 13 Apr 2019 om 14:39
    • Quote van 13 Apr 2019 om 14:28
      Het spel is al 5 jaar niet om aan te gluren. Dat er desondanks nog steeds zoveel supporters komen is heel bijzonder. Ik heb daar wel wat biertjes (voor een schandalige prijs overigens) bij nodig. De supporters zijn dan ook de enige reden dat FC Twente überhaupt nog bestaat.
    Schandalige prijs? Denk dat Twente nog een van de goedkoopste is onder de betaald voetbalverenigingen.
  • 13 Apr 2019 om 14:29
    Pusic wordt beoordeelt over alle wedstrijden die tot dusverre zijn gespeeld, en dan vooral de manier waarop die zijn gespeeld. De resultaten waren tot aan de winterstop gewoon veel te ver beneden peil. Daar mag hij zich best wel diep voor schamen als trainer van FC Twente, maar dat doet hij blijkbaar niet want je hoort hem daar niet over praten. In de winterstop heeft Pusic hulp gehad van Rutten, en dat werd zichtbaar na de winterstop. De resultaten werden beter. Nu ineens denkt Pusic dat hij hoog van de toren moet gaan blazen? Waarom geen dankwoord richting Rutten voor de geboden hulp?

    Duidelijk is al wel dat Marino nauwelijks tot geen zelfreflectie kent, en dat FC Twente met Pusic als trainer geen gelukkig huwelijk is, en dat het beter is om van elkaar te gaan scheiden na dit seizoen.
  • 13 Apr 2019 om 14:28
    Het spel is al 5 jaar niet om aan te gluren. Dat er desondanks nog steeds zoveel supporters komen is heel bijzonder. Ik heb daar wel wat biertjes (voor een schandalige prijs overigens) bij nodig. De supporters zijn dan ook de enige reden dat FC Twente überhaupt nog bestaat.
  • 13 Apr 2019 om 14:28
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:15
      Volgens mij vergeten heel veel van die achterlijke, sommige hersenloze, zich Fct supporters noemen dat onze professor schandalig veel geld voor zijn job krijgt, om nog maar te zwijgen hoe hij op de positie gekomen is...!! Hij is gvd gewoon een passant..!! De mensen, het volk dat is ons mooie Fc Twente..!!
    Ik weet niet wat hij verdient maar ik vraag mij wel af met welk lef hij de resultaten naar zich toe durft te trekken. Zonder het geluk aan onze zijde hadden we met NEC en Roda om plaats 10 kunnen spelen. Hoe zou de stemming onder de fans dan zijn geweest? Ik weet het is als, als maar het spel is ook bijna als verbrande turf.
  • 13 Apr 2019 om 14:17
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:20
      De veldbezetting was gisteren beter dan in voorgaande wedstrijden.... Een elftal heeft nu eenmaal een "leider" nodig..... en als het schot van Oosterwijk, als ook de lob van Hamdaoui er in gegaan waren, had niemand het over het spel gehad......
    Wat ik op een vorig blog al aangaf Citro. Het is al vanaf het begin vd competitie bar en boos. Komt bij dat gegoochel met spelers. Schenk erin, Schenk er weer uit. Laukart erin, Laukart er weer uit. Maria erin, Maria er weer uit. Vd Lelie erin en hup, gelijk er weer uit. Espinosa linksbuiten, dan weer op 10 en vice versa. Gevalletje Hölscher vergeten we dan gemakshalve nog maar even. Ik zie geen betere veldbezetting ten opzichte van het begin van het seizoen. Ik zie dezelfde dolende groep zonder gebruiksaanwijzing over de groene mat stuntelen. Er is één speler die het cement is en die de boel nog enigzins bij elkaar kan houden en dat is Brama. Zonder hem is het doffe ellende. Wie had dat 10 jaar terug ooit kunnen kennen. Het wordt een hele drukke zomer voor Tedje en co.
  • 13 Apr 2019 om 14:02
    • Quote van 13 Apr 2019 om 12:44
      Met Nacho er niet bij (geschorst), zou Smith alternatief op de backpositie kunnen starten.....
    Dat zou zeker kunnen. Zou je ook 442 met een ruit kunnen spelen. Smith rechtsback. Brama punt naar achter, Espinoza punt naar voren Vuckic en Zekhnini op de flanken en Assaidi en Aitor in de spits. Of eventueel Hamdaoui. Of Zekhnini bij in de spits en Assaidi of Hamdaoui op de flank. We krijgen steeds meer mogelijkheden dat is wel mooi.
  • 13 Apr 2019 om 13:44
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:39
      Eerst maar eens kampioen worden, zou ik zeggen..... Volgend seizoen met nieuwe spelers..... en een degelijke voorbereiding..... De TD mag het organiseren.....
    We zijn er idd nog steed niet, met dit zwakke spel kun je zo verliezen bij jong ajax en nec.
  • 13 Apr 2019 om 13:39
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:36
      dan nog steeds blijft het spel zwak. Met dit spel ga je er volgend jaar gelijk weer uit, en dat is het zorgwekkende aan de hele situatie. En dat heeft niet alleen met de kwaliteiten op het veld te maken, pusic is geen eredivisietrainer.
    Eerst maar eens kampioen worden, zou ik zeggen..... Volgend seizoen met nieuwe spelers..... en een degelijke voorbereiding..... De TD mag het organiseren.....
  • 13 Apr 2019 om 13:36
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:20
      De veldbezetting was gisteren beter dan in voorgaande wedstrijden.... Een elftal heeft nu eenmaal een "leider" nodig..... en als het schot van Oosterwijk, als ook de lob van Hamdaoui er in gegaan waren, had niemand het over het spel gehad......
    dan nog steeds blijft het spel zwak. Met dit spel ga je er volgend jaar gelijk weer uit, en dat is het zorgwekkende aan de hele situatie. En dat heeft niet alleen met de kwaliteiten op het veld te maken, pusic is geen eredivisietrainer.
  • 13 Apr 2019 om 13:20
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:17
      Ja, maar zoals ik zeg doet pusic alsof er zo geweldig gevoetbald wordt. Het is niet om aan te zien zo schandalig slecht.
    De veldbezetting was gisteren beter dan in voorgaande wedstrijden.... Een elftal heeft nu eenmaal een "leider" nodig..... en als het schot van Oosterwijk, als ook de lob van Hamdaoui er in gegaan waren, had niemand het over het spel gehad......
  • 13 Apr 2019 om 13:19
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:15
      Volgens mij vergeten heel veel van die achterlijke, sommige hersenloze, zich Fct supporters noemen dat onze professor schandalig veel geld voor zijn job krijgt, om nog maar te zwijgen hoe hij op de positie gekomen is...!! Hij is gvd gewoon een passant..!! De mensen, het volk dat is ons mooie Fc Twente..!!
    Wat verdient hij, en wat verdiende bijv onze slechtste trainer ooit? (Verbeek) Hoe duur waren de andere trainers die in de ogen van de supporters niet goed genoeg waren? En wat heeft het vertrek van hen allen ons gebracht?
  • 13 Apr 2019 om 13:18
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:04
      Laten we eerlijk zijn, we hebben veel mazzel gehad, het spel is VAAK niet om aan te zien, en met dank aan de concurrentie die veel laat liggen worden wij kampioen !
    Voordat je de concurrentie kunt bedanken voor hun slechte resultaten, moet FcT zelf eerst de punten gehaald hebben, toch? :-)
  • 13 Apr 2019 om 13:17
    • Quote van 13 Apr 2019 om 12:52
      Volgens mij is het resultaat het enige dat telt in de strijd om het kampioenschap.....
    Ja, maar zoals ik zeg doet pusic alsof er zo geweldig gevoetbald wordt. Het is niet om aan te zien zo schandalig slecht.
  • 13 Apr 2019 om 13:15
    Volgens mij vergeten heel veel van die achterlijke, sommige hersenloze, zich Fct supporters noemen dat onze professor schandalig veel geld voor zijn job krijgt, om nog maar te zwijgen hoe hij op de positie gekomen is...!! Hij is gvd gewoon een passant..!! De mensen, het volk dat is ons mooie Fc Twente..!!
  • 13 Apr 2019 om 13:13
    • Quote van 13 Apr 2019 om 13:03
      Och och Leonneke, heb je iets met Pusic uit te vechten en doe je dat maar via jouw kanaaltje? Pusic heeft m.i. hartstikke gelijk. Ik vind hem geen goede trainer, maar bij elke scheet wordt alweer met een hoop verbaal geweld neergeknuppeld. Naar mijn mening verdient hij dit niet. Hij was de enige die het nog aandurfde, en waarschijnlijk voor een betaalbaar salaris. Hij lijkt met het team de doelstelling te halen en dat is het belangrijkste. Zolang hij die haalt, mag hij van mij nog best vreemd wisselen of tactisch onbegrijpelijke dingen doen. Promoveren is het enige wat telt en wat ons in leven kan houden. Ik hoop voor de toekomst dat de club zelf het beleid (goed) gaat voeren en zich niet (weer) laat leiden door een groep supporters met de grootste mond.
    Amen
  • 13 Apr 2019 om 13:08
    Pusic rot op. Het is niet voor niks dat je bakken kritiek over je heen krijgt. Brama loopt continu je problemen op te lossen. Vanaf 1 juli een nieuwe baan zou goed zijn!
  • 13 Apr 2019 om 13:05
    • Quote van 13 Apr 2019 om 12:55
      Vuckic is echt een hele goede speler,maar ja zijn blessure gevoeligheid staat hem in de weg voor de echte top!
    We gaan het meemaken..... als hij gedoseerd gebracht wordt, kon hij wel eens belangrijk worden..... Zoals de hele selectie belangrijk is, nu er spelers "op scherp" staan..... De breedte van de selectie bepaalt mede het kampioenschap.....
  • 13 Apr 2019 om 13:04
    Laten we eerlijk zijn, we hebben veel mazzel gehad, het spel is VAAK niet om aan te zien, en met dank aan de concurrentie die veel laat liggen worden wij kampioen !
  • 13 Apr 2019 om 13:03
    Och och Leonneke, heb je iets met Pusic uit te vechten en doe je dat maar via jouw kanaaltje? Pusic heeft m.i. hartstikke gelijk. Ik vind hem geen goede trainer, maar bij elke scheet wordt alweer met een hoop verbaal geweld neergeknuppeld. Naar mijn mening verdient hij dit niet. Hij was de enige die het nog aandurfde, en waarschijnlijk voor een betaalbaar salaris. Hij lijkt met het team de doelstelling te halen en dat is het belangrijkste. Zolang hij die haalt, mag hij van mij nog best vreemd wisselen of tactisch onbegrijpelijke dingen doen. Promoveren is het enige wat telt en wat ons in leven kan houden. Ik hoop voor de toekomst dat de club zelf het beleid (goed) gaat voeren en zich niet (weer) laat leiden door een groep supporters met de grootste mond.
  • 13 Apr 2019 om 13:02
    • Quote van 13 Apr 2019 om 12:50
      We kunnen roemeratoe daar ook wegzetten.
    Daar heeft Pusic nog nooit van gehoord, speelt die ook bij FCTWENTE? !
  • 13 Apr 2019 om 13:00
    • Quote van 13 Apr 2019 om 12:50
      2000++++
    Hou eens op met dat GEZEIK met die +++++, beredeneer het eens fatsoenlijk!