FC Twente kan vrijdag titel pakken na verlies Sparta

( 207 reacties)
FC Twente kan vrijdag titel pakken na verlies Sparta

FC Twente kan de champagne alvast koud zetten. Na de nederlaag van nummer twee Sparta Rotterdam zondagmiddag kunnen de Tukkers aankomende vrijdag al kampioen worden.

Sparta ging in eigen huis met liefst 1-4 onderuit. Het gat met koploper FC Twente bedraagt daardoor liefst tien punten.

FC Twente kan vrijdag kampioen worden van de Keuken Kampioen Divisie door te winnen van Jong Ajax. Als Sparta in eigen huis verliest van Helmond Sport kan eveneens de titel worden binnengehaald.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2019 om 09:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:52
      Zo dom als of trainers de sleutel zijn naar winst of verlies!!!! Dat zijn de spelers die je tot je beschikking hebt en niets meer of minder. Beste voorbeeld Fc Groningen heeft zijn trainer laten zitten en enkele betere spelers opgehaald en woila van plek 18 naar plek 8 !!!!
    dat vind ik wat simpel gedacht. Trainer moet eenheid in de selectie krijgen (lukt pusic wel), tactisch sterk zijn en een wedstrijd om kunnen draaien, evt. met wissels. Hij is tactisch erg matig en qua wisselbeleid ook. Hij krijgt er totaal geen voetbal in, het is echt schandalig zwak. Zo misselijk zijn de spelers niet, aitor zekhnini assaidi vuckic brama smith, bijen gonzalez. Qua selectie echt wel een van de betere van de pils league.
  • 15 Apr 2019 om 09:07
    • Quote van 14 Apr 2019 om 22:49
      Dan heb je niet goed opgelet ja die ik zei dat ze bij jong psv niet zouden winnen... dat ze vandaag verloren heeft alles te maken met dat wij vrijdag wonnen... dat was voor hun het breekpunt... en wij maar klagen dat het niet vermakelijk was :) cruciale 3 punten ik was zo blij als een kind :)
      Maar ik wil je wel gelijk geven hoor... geef jij dan toe dat je de eerste 20 duels ons geen kampioen zag worden?

      Maar even goede vrienden: proficiat!
      Ook al zijn we verschillende personen met andere gedachtes ik geloof bij o.a. jou wel dat je ook een echte twente man bent voor wie het allemaal heel veel betekend... ons leven is
    Dat was idd het breekpunt, gaf ik vrijdag al aan hierop te hopen. Mijn inziens moet het geen overdreven volksfeest worden, de schade is gerepareerd maar twente hoort in de eredivisie en dan is een overdreven groot feest ongepast.
  • 15 Apr 2019 om 08:52
    • Quote van 14 Apr 2019 om 23:09
      +1
    Zo dom als of trainers de sleutel zijn naar winst of verlies!!!! Dat zijn de spelers die je tot je beschikking hebt en niets meer of minder. Beste voorbeeld Fc Groningen heeft zijn trainer laten zitten en enkele betere spelers opgehaald en woila van plek 18 naar plek 8 !!!!
  • 14 Apr 2019 om 23:21
    Prachtig dat we nu al kampioen kunnen worden. Wat een feest zal dat worden jongs. Ik lees alle reacties en denk maar 1 ding: wat een baggerwedstrijden heb ik dit jaar weer gezien. Alle kritiek op Pusic is helemaal terecht. Ondanks dat heb ik genoten van Drommel, Smith en Aitor dit jaar. Dat waren de lichtpuntjes bij de matige wedstrijden. Lekker feesten en snel door naar de Eredivisie. Heb er nou al zin an.
  • 14 Apr 2019 om 23:16
    • Quote van 14 Apr 2019 om 19:37
      Man kerel ga lekker met John W op de borrel, Pusic daar komt hele mooie club voor uit de Balkan, althans dat hoop ik vurig, want Pusic is niet geschikt nu niet en in de eredivisie al helemaal niet.
    Als je kijk naar Danny Buijs bij Groningen waren ze eerst ook niet van onder de indruk. Doet het nu naar behoren goed. Het maakt wel degelijk uit wat voor assistent je op de bank heb zitten. Zo’n Claudio Braga dat Technisch voetbal hoog in het vandaan heeft staan past uitstekend bij deze Spaanse sprekers.
  • 14 Apr 2019 om 23:09
    • Quote van 14 Apr 2019 om 21:33
      Flikker toch op met hoofdtrainer Fred . Die vent kan er helemaal geen ene reet van. Heeft ook weer met Anderlecht met 5-0 verloren en doet het gewoon zeer matig. Ik snap echt niet dat sommige mensen nog deze man als trainer willen. Persoonlijk denk ik zelfs dat Rutten het niet gelukt was om met deze zeer matige kut ploeg kampioen te worden met vreselijke spitsen. Pusic heeft het fantastisch gedaan en dat bewijst hij met dit kampioenschap. Deze man verdient het om nog een jaar trainer te zijn voor FC twente. En ik denk ook dat Ted een vinger in de pap heeft met het vasthouden van Friday en Holscher. Als dat niet het geval is dan kun je dat hem als enige kwalijk nemen....
    +1
  • 14 Apr 2019 om 22:49
    • Quote van 14 Apr 2019 om 20:16
      Denk dat Brama stopt.
    Kapotte achillespees? :)
  • 14 Apr 2019 om 22:49
    • Quote van 14 Apr 2019 om 19:34
      Jij was het toch ook die tegen me zij, Sparta laat geen punten meer liggen, waarop ik je zij dat ze dat wel degelijk gingen doen, en zie vanmiddag Frank!!!
    Dan heb je niet goed opgelet ja die ik zei dat ze bij jong psv niet zouden winnen... dat ze vandaag verloren heeft alles te maken met dat wij vrijdag wonnen... dat was voor hun het breekpunt... en wij maar klagen dat het niet vermakelijk was :) cruciale 3 punten ik was zo blij als een kind :)
    Maar ik wil je wel gelijk geven hoor... geef jij dan toe dat je de eerste 20 duels ons geen kampioen zag worden?

    Maar even goede vrienden: proficiat!
    Ook al zijn we verschillende personen met andere gedachtes ik geloof bij o.a. jou wel dat je ook een echte twente man bent voor wie het allemaal heel veel betekend... ons leven is
  • 14 Apr 2019 om 21:58
    • Quote van 14 Apr 2019 om 21:33
      Flikker toch op met hoofdtrainer Fred . Die vent kan er helemaal geen ene reet van. Heeft ook weer met Anderlecht met 5-0 verloren en doet het gewoon zeer matig. Ik snap echt niet dat sommige mensen nog deze man als trainer willen. Persoonlijk denk ik zelfs dat Rutten het niet gelukt was om met deze zeer matige kut ploeg kampioen te worden met vreselijke spitsen. Pusic heeft het fantastisch gedaan en dat bewijst hij met dit kampioenschap. Deze man verdient het om nog een jaar trainer te zijn voor FC twente. En ik denk ook dat Ted een vinger in de pap heeft met het vasthouden van Friday en Holscher. Als dat niet het geval is dan kun je dat hem als enige kwalijk nemen....
    ik hoef rutten ook niet terug te zien. Pusic is tactisch en qua wisselbeleid dramatisch, dus er is echt wel meer op hem aan te rekenen. Het spel is ook dramatisch. Het is wel een team, dat heeft hij wel voor elkaar.
  • 14 Apr 2019 om 21:33
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:24
      Van mij mag Fred terugkomen met bijvoorbeeld Brama en Peter Niemeyer als assistenten en ik hoop dan dat een speler als El Ahmadi terugkomt als opvolger van Brama.
    Flikker toch op met hoofdtrainer Fred . Die vent kan er helemaal geen ene reet van. Heeft ook weer met Anderlecht met 5-0 verloren en doet het gewoon zeer matig. Ik snap echt niet dat sommige mensen nog deze man als trainer willen. Persoonlijk denk ik zelfs dat Rutten het niet gelukt was om met deze zeer matige kut ploeg kampioen te worden met vreselijke spitsen. Pusic heeft het fantastisch gedaan en dat bewijst hij met dit kampioenschap. Deze man verdient het om nog een jaar trainer te zijn voor FC twente. En ik denk ook dat Ted een vinger in de pap heeft met het vasthouden van Friday en Holscher. Als dat niet het geval is dan kun je dat hem als enige kwalijk nemen....
  • 14 Apr 2019 om 20:43
    • Quote van 14 Apr 2019 om 20:16
      Denk dat Brama stopt.
    Ik denk niet dat het echt nodig is! Hij hoeft nu niet meer echt te spelen en kan dus zijn Achillespezen in principe rust geven! Dat is voor zijn voetbaltoekomst wel een must! Ik heb een heuse medische achtergrond en daarnaast persoonlijk dezelfde blessure meegemaakt!
  • 14 Apr 2019 om 20:30
    • Quote van 14 Apr 2019 om 20:16
      Denk dat Brama stopt.
    Als dat zo is direct hoofdtrainer maken, niemand anders heeft alle prijzen in NL gewonnen behalve ons Woutje
  • 14 Apr 2019 om 20:21
    • Quote van 14 Apr 2019 om 20:16
      Denk dat Brama stopt.
    Waarop gebaseerd?
  • 14 Apr 2019 om 20:16
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:58
      Hij straalt rust uit. Heeft overzicht en scoort altijd tussen de 6 en 8. Samen met Brama en smith (opnieuw huren) met de punt naar voren. Liever Koolwijk dan Vlaar
    Denk dat Brama stopt.
  • 14 Apr 2019 om 20:13
    • Quote van 14 Apr 2019 om 19:01
      Wel een heel eng stukje.....
    Tja
  • 14 Apr 2019 om 20:13
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:59
      Inderdaad maar ja John W he. Al zet Pusic een hoop stront in de spits dan nog loopt hij de polonaise met een Pusic string aan.
    Net als het bij anderen niet uitmaakt wat ze onder pusic winnen die man moet kapot! We kunnen ook blij zijn met het eindresultaat en pusic een mooie volgende stap gunnen in zijn carrière en voor twente een nieuwe trainer die jullie hier wekelijks af kunnen branden en vragen om trainer nummer .....
  • 14 Apr 2019 om 20:11
    • Quote van 14 Apr 2019 om 20:08
      De Graafschap was toch ook voor hem in de markt?
    Mag ook breng ik hem wel weg :-)
  • 14 Apr 2019 om 20:08
    • Quote van 14 Apr 2019 om 19:37
      Man kerel ga lekker met John W op de borrel, Pusic daar komt hele mooie club voor uit de Balkan, althans dat hoop ik vurig, want Pusic is niet geschikt nu niet en in de eredivisie al helemaal niet.
    De Graafschap was toch ook voor hem in de markt?
  • 14 Apr 2019 om 19:37
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:58
      Volkomen mee eens. Pusic - Garcia en dan die Claudio Braga van Dodrecht erbij. Rutten met adviezen. Overigens hebben Braga als eedere assistent van Vitesse destijds samen gewerkt met van Leeuwen.
    Man kerel ga lekker met John W op de borrel, Pusic daar komt hele mooie club voor uit de Balkan, althans dat hoop ik vurig, want Pusic is niet geschikt nu niet en in de eredivisie al helemaal niet.
  • 14 Apr 2019 om 19:34
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:19
      Selectie en pusic bedankt! Nu kan het niet meer misgaan... super bedankt dat dankzij jullie onze club blijft bestaan en de doelstelling behaald is. Ik heb geweldige en gezellige uitwedstrijden meegemaakt dit seizoen.. het was wel onder het mom van: laat het please maar een ervaring voor 1 seizoen zijn... en gelukkig is het dat... ik heb dus een mooi seizoen gehad en zal jullie altijd dankbaar zijn dat het jullie gelukt is omdat we anders weleens failliet zouden hebben kunnen gaan... dus thanks daarvoor! Medefans ook proficiat! Vrijdag nog maar gelijkspelen want op mijn verjaardag maandag is mooier :)En nu doorselecteren en team samenstellen voor de eredivisie om volgend seizoen tussen plek 12 en 15 te eindigen... denk wel dat ik volgend seizoen hier nog minder zal zijn dan dit seizoen al het geval was... want ik voor zie weer heeeeeeel veel onrealistische verwachtingen voor de "4e club van Nederland" afijn we blijven bestaan dat was het allerbelangrijkste en hebben pusic en zijn mannen gerealiseerd voor ons: trots!
    Jij was het toch ook die tegen me zij, Sparta laat geen punten meer liggen, waarop ik je zij dat ze dat wel degelijk gingen doen, en zie vanmiddag Frank!!!
  • 14 Apr 2019 om 19:01
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:19
      Selectie en pusic bedankt! Nu kan het niet meer misgaan... super bedankt dat dankzij jullie onze club blijft bestaan en de doelstelling behaald is. Ik heb geweldige en gezellige uitwedstrijden meegemaakt dit seizoen.. het was wel onder het mom van: laat het please maar een ervaring voor 1 seizoen zijn... en gelukkig is het dat... ik heb dus een mooi seizoen gehad en zal jullie altijd dankbaar zijn dat het jullie gelukt is omdat we anders weleens failliet zouden hebben kunnen gaan... dus thanks daarvoor! Medefans ook proficiat! Vrijdag nog maar gelijkspelen want op mijn verjaardag maandag is mooier :)En nu doorselecteren en team samenstellen voor de eredivisie om volgend seizoen tussen plek 12 en 15 te eindigen... denk wel dat ik volgend seizoen hier nog minder zal zijn dan dit seizoen al het geval was... want ik voor zie weer heeeeeeel veel onrealistische verwachtingen voor de "4e club van Nederland" afijn we blijven bestaan dat was het allerbelangrijkste en hebben pusic en zijn mannen gerealiseerd voor ons: trots!
    Wel een heel eng stukje.....
  • 14 Apr 2019 om 18:59
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:56
      Volgens mij is hier op het forum door sommigen al aardig wat bier gedronken. Ik denk dat straks iemand nog gaat roepen om het contract van Pusic te verlengen. Ik verwacht John w als eerste.
    Inderdaad maar ja John W he. Al zet Pusic een hoop stront in de spits dan nog loopt hij de polonaise met een Pusic string aan.
  • 14 Apr 2019 om 18:58
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:56
      Volgens mij is hier op het forum door sommigen al aardig wat bier gedronken. Ik denk dat straks iemand nog gaat roepen om het contract van Pusic te verlengen. Ik verwacht John w als eerste.
    Die hoeft daar geen bier voor op te hebben ;)
  • 14 Apr 2019 om 18:58
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:32
      De goede hoofdtrainer hebben we nu al en deze trainer heeft nog een contract voor 1 seizoen hierna in de eredivisie. Deze trainer heeft samen met zijn hulptrainers en spelers een wereld prestatie neer gezet, en als je in ogenschouw neemt onder welke omstandigheden hij is begonnen. Dus een hoofdtrainer hebben we al het zou wel mooi zijn dat Fred rutten de technische staf gaat ondersteunen met allerlei adviezen.
    Volkomen mee eens. Pusic - Garcia en dan die Claudio Braga van Dodrecht erbij. Rutten met adviezen. Overigens hebben Braga als eedere assistent van Vitesse destijds samen gewerkt met van Leeuwen.
  • 14 Apr 2019 om 18:56
    Volgens mij is hier op het forum door sommigen al aardig wat bier gedronken. Ik denk dat straks iemand nog gaat roepen om het contract van Pusic te verlengen. Ik verwacht John w als eerste.
  • 14 Apr 2019 om 18:52
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:43
      Dat is al meer dan 5 jaar geleden Volgens mij.
    Was het start moment van het trainers kerkhof in Enschede.
  • 14 Apr 2019 om 18:49
    Top vamOSS!
  • 14 Apr 2019 om 18:48
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:42
      Wijsneus ! Beetje bepalen waar ik over na moet denken.
    Wel een goede suggestie ouwe...
  • 14 Apr 2019 om 18:42
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:47
      Als je kampioen wordt met 10 punten voorsprong zul je toch wel iets goed doen,onder moeilijke omstandigheden terwijl we technisch failliet waren,eigenlijk heeft hij er wezenlijk aan bijgedragen dat we weer bestaansrecht hebben,volgend seizoen weer eredivisie,Marino bedankt,eigenlijk best zuur dat alle criticasters van hem nu hagelsteen dronken gaan worden en nu met de neus vooraanstaan,denken jullie daar maar eens over na!
    Wijsneus ! Beetje bepalen waar ik over na moet denken.
  • 14 Apr 2019 om 18:37
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:47
      Als je kampioen wordt met 10 punten voorsprong zul je toch wel iets goed doen,onder moeilijke omstandigheden terwijl we technisch failliet waren,eigenlijk heeft hij er wezenlijk aan bijgedragen dat we weer bestaansrecht hebben,volgend seizoen weer eredivisie,Marino bedankt,eigenlijk best zuur dat alle criticasters van hem nu hagelsteen dronken gaan worden en nu met de neus vooraanstaan,denken jullie daar maar eens over na!
    Mee eens.
  • 14 Apr 2019 om 18:37
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:32
      Vraag ik daarom of verlang ik daar naar dan? :) geef het alleen aan omdat ik tot die conclusie gekomen ben
    Alweer? Hoe kom je er op om zoon stuk te schrijven man dan ben je toch koekoek. Hebben ze die schaal al in de handen nope eerst maar eens zelf vrijdag winnen of nie.
  • 14 Apr 2019 om 18:32
    Laat Ted van Leeuwen een rapport bekijken van die Richoinell Margaret (Vitesse) en hem naar Enschede halen. Vitesse wou heel graag door met hem. Maar hij wil andere uitdaging. Hij is nu 18 jaar en is afkomstig uit de Jeugd van Ajax. Heeft al meerdere keren in gevallen bij Vitesse in de Eredivisie.
  • 14 Apr 2019 om 18:32
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:29
      Hahahaha lees het morgen nog eens op je gemak terug frank. Ik zal je een tip geven!!! Er is geen hond die jouw of MIJ mist dit is een forum man hahaha
    Vraag ik daarom of verlang ik daar naar dan? :) geef het alleen aan omdat ik tot die conclusie gekomen ben
  • 14 Apr 2019 om 18:32
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:15
      Wie zie jij dan graag komen als hoofdtrainer?
    De goede hoofdtrainer hebben we nu al en deze trainer heeft nog een contract voor 1 seizoen hierna in de eredivisie. Deze trainer heeft samen met zijn hulptrainers en spelers een wereld prestatie neer gezet, en als je in ogenschouw neemt onder welke omstandigheden hij is begonnen. Dus een hoofdtrainer hebben we al het zou wel mooi zijn dat Fred rutten de technische staf gaat ondersteunen met allerlei adviezen.
  • 14 Apr 2019 om 18:29
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:19
      Selectie en pusic bedankt! Nu kan het niet meer misgaan... super bedankt dat dankzij jullie onze club blijft bestaan en de doelstelling behaald is. Ik heb geweldige en gezellige uitwedstrijden meegemaakt dit seizoen.. het was wel onder het mom van: laat het please maar een ervaring voor 1 seizoen zijn... en gelukkig is het dat... ik heb dus een mooi seizoen gehad en zal jullie altijd dankbaar zijn dat het jullie gelukt is omdat we anders weleens failliet zouden hebben kunnen gaan... dus thanks daarvoor! Medefans ook proficiat! Vrijdag nog maar gelijkspelen want op mijn verjaardag maandag is mooier :)En nu doorselecteren en team samenstellen voor de eredivisie om volgend seizoen tussen plek 12 en 15 te eindigen... denk wel dat ik volgend seizoen hier nog minder zal zijn dan dit seizoen al het geval was... want ik voor zie weer heeeeeeel veel onrealistische verwachtingen voor de "4e club van Nederland" afijn we blijven bestaan dat was het allerbelangrijkste en hebben pusic en zijn mannen gerealiseerd voor ons: trots!
    Hahahaha lees het morgen nog eens op je gemak terug frank. Ik zal je een tip geven!!! Er is geen hond die jouw of MIJ mist dit is een forum man hahaha
  • 14 Apr 2019 om 18:24
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:15
      Wie zie jij dan graag komen als hoofdtrainer?
    Van mij mag Fred terugkomen met bijvoorbeeld Brama en Peter Niemeyer als assistenten en ik hoop dan dat een speler als El Ahmadi terugkomt als opvolger van Brama.
  • 14 Apr 2019 om 18:24
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:17
      Art Langeler.
    Als Pusic doorgaat past die Claudio Braga ( huidige trainer van FC Dordrecht) goed bij de huidige assistenten. Heeft een hele trackrecord bij Eredivisie clubs en is naast de Nederlandse taal ook Portugees en Spaanstalig. Hij kon wel eens een goede aanvulling zijn op de Technische staf als Pusic doorgaat!
  • 14 Apr 2019 om 18:19
    Selectie en pusic bedankt! Nu kan het niet meer misgaan... super bedankt dat dankzij jullie onze club blijft bestaan en de doelstelling behaald is. Ik heb geweldige en gezellige uitwedstrijden meegemaakt dit seizoen.. het was wel onder het mom van: laat het please maar een ervaring voor 1 seizoen zijn... en gelukkig is het dat... ik heb dus een mooi seizoen gehad en zal jullie altijd dankbaar zijn dat het jullie gelukt is omdat we anders weleens failliet zouden hebben kunnen gaan... dus thanks daarvoor! Medefans ook proficiat! Vrijdag nog maar gelijkspelen want op mijn verjaardag maandag is mooier :)En nu doorselecteren en team samenstellen voor de eredivisie om volgend seizoen tussen plek 12 en 15 te eindigen... denk wel dat ik volgend seizoen hier nog minder zal zijn dan dit seizoen al het geval was... want ik voor zie weer heeeeeeel veel onrealistische verwachtingen voor de "4e club van Nederland" afijn we blijven bestaan dat was het allerbelangrijkste en hebben pusic en zijn mannen gerealiseerd voor ons: trots!
  • 14 Apr 2019 om 18:17
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:15
      Wie zie jij dan graag komen als hoofdtrainer?
    Art Langeler.
  • 14 Apr 2019 om 18:15
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:47
      Als je kampioen wordt met 10 punten voorsprong zul je toch wel iets goed doen,onder moeilijke omstandigheden terwijl we technisch failliet waren,eigenlijk heeft hij er wezenlijk aan bijgedragen dat we weer bestaansrecht hebben,volgend seizoen weer eredivisie,Marino bedankt,eigenlijk best zuur dat alle criticasters van hem nu hagelsteen dronken gaan worden en nu met de neus vooraanstaan,denken jullie daar maar eens over na!
    Wie zie jij dan graag komen als hoofdtrainer?
  • 14 Apr 2019 om 18:14
    • Quote van 14 Apr 2019 om 18:03
      Niks Hengelo ,rot op het hoort gewoon in Enschede. Zou wel heel erg opzichtig zijn als Hengelo dit nu wil doen, laat ze gvd mee betalen aan het feest in Enschede!!! Nee dit is vies spelletje van die kut stad Hengelo, het hoort in Enschede!!!!!!
    Wat maak je je toch weer druk? :) laat ze lekker feest vieren waar men wil... kan me er niet druk om maken
  • 14 Apr 2019 om 18:07
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:33
      Contract van Nacho mag wat mij betreft verlengd worden. Pusic wegdoen. Smith, Zekhnini en Gonzalez voor nog een jaar huren. Engels overnemen van Roda. Zo ben je al een heel eind in de goede richting aan het gaan!
    Gonzalez ben ik nog niet zo zeker van dat hij het in Eredivisie goed zal doen maakt nog regelmatig domme fouten en is ook niet bepaald de snelste. De bezem zal er flink doorheen moeten en alle dure contractspelers moeten ook weg omdat we nog steeds flink moeten bezuinigen dus Drommel, Ricardinho, Assaidi, Friday, Hamdaoui en misschien ook Boere, vd Lely, vd Heyden moeten allemaal weg omdat ze een godsvermogen verdienen.
  • 14 Apr 2019 om 18:03
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:54
      Kampioen worden bij Jong Ajax, daarna de A1 weer bezet houden en vervolgens rondrit en huldiging in Hengelo omdat de gemeente Enschede het niet meer groots wil vieren.
    Niks Hengelo ,rot op het hoort gewoon in Enschede. Zou wel heel erg opzichtig zijn als Hengelo dit nu wil doen, laat ze gvd mee betalen aan het feest in Enschede!!! Nee dit is vies spelletje van die kut stad Hengelo, het hoort in Enschede!!!!!!
  • 14 Apr 2019 om 17:59
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:26
      Dat is ook het punt niet. Het wordt zeker live uitgezonden. Het gaat hierover de speellocatie en de Tukkers die naar Amsterdam komen.
    Als er wat broeit dan gaan de Tukkers massaal on tour en dat baart zorgen hahaha WE ZIJN NIET TE STOPPEN.
  • 14 Apr 2019 om 17:56
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:47
      Als je kampioen wordt met 10 punten voorsprong zul je toch wel iets goed doen,onder moeilijke omstandigheden terwijl we technisch failliet waren,eigenlijk heeft hij er wezenlijk aan bijgedragen dat we weer bestaansrecht hebben,volgend seizoen weer eredivisie,Marino bedankt,eigenlijk best zuur dat alle criticasters van hem nu hagelsteen dronken gaan worden en nu met de neus vooraanstaan,denken jullie daar maar eens over na!
    Daar is hij toch echt zelf de schuld van. Als je gaat roepen dat je goed hebt gevoetbald en het was toch in werkelijkheid bagger en je herhaalt dit soort controversiele uitspraken wekelijks dan ben je op een gegeven moment niet meer geloofwaardig.
  • 14 Apr 2019 om 17:56
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:47
      Neem aan dat de FC opnieuw scherm op gaat zetten in het stadion zoals met de wedstrijd in 2010 zodat de supporters die dat willen een kaartje kunnen kopen om deze wedstrijd te kunnen volgen . Dit geld dan voor de supporters die niet naar het uit duel kunnen dan maar feessie bouwen in het eigen stadion
    Gewoon de wedstrijd verplaatsen naar de veste, en er een mooi feest van maken. Mooi prijsje van maken dan kan er toch zo weer even een mil afgeschreven worden van de schuld
  • 14 Apr 2019 om 17:56
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:48
      Haha, waarschijnlijk kom je dan uit bij Hans de Koning die zichzelf ieder jaar aanbiedt
    Aub niet. Pff.
  • 14 Apr 2019 om 17:54
    Kampioen worden bij Jong Ajax, daarna de A1 weer bezet houden en vervolgens rondrit en huldiging in Hengelo omdat de gemeente Enschede het niet meer groots wil vieren.
  • 14 Apr 2019 om 17:54
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:58
      Aanvallend niet beter gemaakt. Verdedigend zeker veel beter dan eerste seizoenshelft. Of zijn mensen dat al weer vergeten. De Spaanse verdedigers die moesten wennen aan Nederlandse spel. Pusic heeft het beste systeem gebruikt voor de kk leage. Heel veel controle ten koste van goed voetbal. Het is echt een bewuste keuze van pusic. Met een middenveld spelen met nauwelijks scorend vermogen. Een centrale verdediger op rechts. Niet mijn favoriete speelstijl. Ik had er zelfs nooit opgekomen. Hij wordt kampioen dus hij heeft gelijk gehad.
    Helemaal mee eens!! Uiteindelijk zijn op deze site diverse spelers verkettert. En daar moest hij wel mee werken. En er werd wel gekscherend op deze site gesproken dat ze aan elkaar moesten wennen maar het was wel de realiteit dat hij heel laat het gros van de spelers tot z’n beschikking had. Het kan altijd beter maar 4 wedstrijden voor het einde 10 punten voorsprong hebben is de laatste jaren nmm niet gebeurd in kk-divisie! Bovendien nog eens de extra druk die er op zat! We moesten direct terug!! Er werd wel gezegd volgend jaar kan ook maar dat kostte ons weer veel geld. Als we Pucis aan de kant willen zetten dan kan dat zo zijn! Misschien is hij goed geweest voor dit seizoen en minder voor de eredivisie maar iets meer respect zou op z’n plaats zijn!
  • 14 Apr 2019 om 17:53
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:49
      Zeknini is tocj gekocht des tijds ?
    Nope, gehuurd van Fiorentina
  • 14 Apr 2019 om 17:49
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:33
      Contract van Nacho mag wat mij betreft verlengd worden. Pusic wegdoen. Smith, Zekhnini en Gonzalez voor nog een jaar huren. Engels overnemen van Roda. Zo ben je al een heel eind in de goede richting aan het gaan!
    Zeknini is tocj gekocht des tijds ?
  • 14 Apr 2019 om 17:48
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:39
      Welke trainer wil er nog voor een club (FC Twente) werken die elke trainer vroegtijdig eruit gooit. ??
    Haha, waarschijnlijk kom je dan uit bij Hans de Koning die zichzelf ieder jaar aanbiedt
  • 14 Apr 2019 om 17:48
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:28
      wat gaan jullie doen, uitvak, thuisvak, centrum Adam of centrum hengelo/enschede?
    Liefst enschede scherm maar anders in hengelo
  • 14 Apr 2019 om 17:47
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:14
      Maar daarmee is Pusic nog steeds geen goede trainer.
    Als je kampioen wordt met 10 punten voorsprong zul je toch wel iets goed doen,onder moeilijke omstandigheden terwijl we technisch failliet waren,eigenlijk heeft hij er wezenlijk aan bijgedragen dat we weer bestaansrecht hebben,volgend seizoen weer eredivisie,Marino bedankt,eigenlijk best zuur dat alle criticasters van hem nu hagelsteen dronken gaan worden en nu met de neus vooraanstaan,denken jullie daar maar eens over na!
  • 14 Apr 2019 om 17:47
    Neem aan dat de FC opnieuw scherm op gaat zetten in het stadion zoals met de wedstrijd in 2010 zodat de supporters die dat willen een kaartje kunnen kopen om deze wedstrijd te kunnen volgen . Dit geld dan voor de supporters die niet naar het uit duel kunnen dan maar feessie bouwen in het eigen stadion
  • 14 Apr 2019 om 17:46
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:44
      Nogmaals Preud'homme.... hij is er ook nooit uitgegooid:-)
    Eens
  • 14 Apr 2019 om 17:45
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:29
      Muv van Verbeek waren ALLE andere beter!
    En er tussendoor uitgetrapt. Waarom dan?
  • 14 Apr 2019 om 17:45
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:41
      En dan ineens duizenden supporters...? Ik denk het niet. Hoop gespin weinig wol.
    Er gaan er toch duizenden naartoe, met of zonder kaartje. Ik denk dat Halsema ze liever in het stadion heeft dan op een plein in Amsterdam.
  • 14 Apr 2019 om 17:45
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:39
      Welke trainer wil er nog voor een club (FC Twente) werken die elke trainer vroegtijdig eruit gooit. ??
    Dat is niet alleen bij twente, maar bij vrijwel elke club als je niet presteert.
  • 14 Apr 2019 om 17:44
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:39
      Welke trainer wil er nog voor een club (FC Twente) werken die elke trainer vroegtijdig eruit gooit. ??
    Nogmaals Preud'homme.... hij is er ook nooit uitgegooid:-)
  • 14 Apr 2019 om 17:43
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:38
      Ik herinner me sir steve rot op.....
    Dat is al meer dan 5 jaar geleden Volgens mij.
  • 14 Apr 2019 om 17:42
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:39
      Welke trainer wil er nog voor een club (FC Twente) werken die elke trainer vroegtijdig eruit gooit. ??
    Levert toch een mooi zakcentje op voor die paar dagen werken.
  • 14 Apr 2019 om 17:41
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:33
      Die wedstrijd gaat echt niet op de Toekomst gespeeld worden. Dat risico gaan ze echt niet nemen. Ik verwacht gewoon de Arena.
    En dan ineens duizenden supporters...? Ik denk het niet. Hoop gespin weinig wol.
  • 14 Apr 2019 om 17:39
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:36
      Verbeek zag ik graag komen. Maar daar heb ik me erg in vergist. De rest in de afgelopen 5 jaar waren allemaal assistent trainers. Dus daar zouden ze een keer mee moeten stoppen om die door te schuiven.
    Welke trainer wil er nog voor een club (FC Twente) werken die elke trainer vroegtijdig eruit gooit. ??
  • 14 Apr 2019 om 17:38
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:36
      Verbeek zag ik graag komen. Maar daar heb ik me erg in vergist. De rest in de afgelopen 5 jaar waren allemaal assistent trainers. Dus daar zouden ze een keer mee moeten stoppen om die door te schuiven.
    Ik herinner me sir steve rot op.....
  • 14 Apr 2019 om 17:38
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:28
      Ze zien de bui nu al hangen in Amsterdam. Maar ach als je de supporters van Juventus en Ajax zelf kunt handlen dan toch zeker ook een paar tukkers?
    Hahah dat ging ook niet erg lekker anders ;))
  • 14 Apr 2019 om 17:37
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:32
      Die mogelijkheid hebben wij niet. Gaat amsterdam meer om tukkers uit de stad te houden ( op goede vrijdag bijna iedereen vrij) denk ik. Dus arena uitvak voor de tukkers met verplichte bus trein combi denk ik dat het word
    In dit geval zou andersom toch echt logischer zijn. Twente in de thuis vakken. Supporters voor j ajax in uit, hoeveel komen er daar nou van.
  • 14 Apr 2019 om 17:37
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:26
      Nou moet je trots zijn dat kampioen bent geworden in de keuken kampioen divisie? En die amdere trainers zaten toch echt in de eredevisie
    Heb het over eerstedivisie trainers dat is namelijk de competitie waarin we spelen! En ja als (bijna)failliete clup in 1 jaar terug naar de eredivisie daar mag je heel trots op zijn!!!! Meer voorbeelden die dat niet lukten dan wel!
  • 14 Apr 2019 om 17:36
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:33
      En toch moesten ze allemaal weg!
    Verbeek zag ik graag komen. Maar daar heb ik me erg in vergist. De rest in de afgelopen 5 jaar waren allemaal assistent trainers. Dus daar zouden ze een keer mee moeten stoppen om die door te schuiven.
  • 14 Apr 2019 om 17:33
    Die wedstrijd gaat echt niet op de Toekomst gespeeld worden. Dat risico gaan ze echt niet nemen. Ik verwacht gewoon de Arena.
  • 14 Apr 2019 om 17:33
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:29
      Muv van Verbeek waren ALLE andere beter!
    En toch moesten ze allemaal weg!
  • 14 Apr 2019 om 17:32
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:29
      Ik snap Ajax wel als ze het niet zouden doen, wij zouden toch ook niet meer kaarten aan de uitsupporters geven als hun kampioen konden worden
    Die mogelijkheid hebben wij niet. Gaat amsterdam meer om tukkers uit de stad te houden ( op goede vrijdag bijna iedereen vrij) denk ik. Dus arena uitvak voor de tukkers met verplichte bus trein combi denk ik dat het word
  • 14 Apr 2019 om 17:29
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:25
      Wie wel dan de laatste 5jaren. ?
    Muv van Verbeek waren ALLE andere beter!
  • 14 Apr 2019 om 17:29
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:27
      Ging niet over live uitzending op foxsports. Ging over misschien toch verplaatsing van wedstrijd naar arena
    Ik snap Ajax wel als ze het niet zouden doen, wij zouden toch ook niet meer kaarten aan de uitsupporters geven als hun kampioen konden worden
  • 14 Apr 2019 om 17:28
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:22
      Er is overleg tussen Ajax en gemeente.”
    Ze zien de bui nu al hangen in Amsterdam. Maar ach als je de supporters van Juventus en Ajax zelf kunt handlen dan toch zeker ook een paar tukkers?
  • 14 Apr 2019 om 17:27
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:25
      Onduidelijk? Er kan iemand kampioen worden dat word wel live uitgezonden
    Ging niet over live uitzending op foxsports. Ging over misschien toch verplaatsing van wedstrijd naar arena
  • 14 Apr 2019 om 17:26
    Denk dat we bij city ook nog wel weer wat toppertjes weg kunnen halen , vooral gezien de ontwikkeling van Smith, die ook nog wel jaartje mag blijven. En ook eigen spelers proberen te halen, en aanvullen met paar goede huurlingen en x o steeds verder opbouwen.
  • 14 Apr 2019 om 17:26
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:25
      Onduidelijk? Er kan iemand kampioen worden dat word wel live uitgezonden
    Dat is ook het punt niet. Het wordt zeker live uitgezonden. Het gaat hierover de speellocatie en de Tukkers die naar Amsterdam komen.
  • 14 Apr 2019 om 17:26
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:58
      Aanvallend niet beter gemaakt. Verdedigend zeker veel beter dan eerste seizoenshelft. Of zijn mensen dat al weer vergeten. De Spaanse verdedigers die moesten wennen aan Nederlandse spel. Pusic heeft het beste systeem gebruikt voor de kk leage. Heel veel controle ten koste van goed voetbal. Het is echt een bewuste keuze van pusic. Met een middenveld spelen met nauwelijks scorend vermogen. Een centrale verdediger op rechts. Niet mijn favoriete speelstijl. Ik had er zelfs nooit opgekomen. Hij wordt kampioen dus hij heeft gelijk gehad.
    Mee eens. Ik wil er nog aan toevoegen dat Pusic bij de zeer lastige seizoenstart rustig is gebleven en vervolgens veerkracht met het team heeft getoond met een indrukwekkende reeks van overwinningen
  • 14 Apr 2019 om 17:26
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:18
      Pusic zou een held zijn wanneer we volgende week winnen en de laatste 3 wedstrijden verzorgd aanvallend voetbal spelen. Dan heeft hij zijn ultieme gelijk gehaald.
    Dat zal niet zo zijn simpel weg omdat de spelers niet veel beter kunnen en die wel beter kunnen zijn niet fit genoeg.
  • 14 Apr 2019 om 17:26
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:23
      Maar beter dan die andere 19 anders waren die wel kampioen geworden he? Je kan alles natuurlijk draaien hoe je wil en dan je gelijk halen,maar in de sport gaat het om de prijzen en niets minder!
    Nou moet je trots zijn dat kampioen bent geworden in de keuken kampioen divisie? En die amdere trainers zaten toch echt in de eredevisie
  • 14 Apr 2019 om 17:26
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:25
      Wie wel dan de laatste 5jaren. ?
    Pusic assistent van Preud'homme
  • 14 Apr 2019 om 17:25
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:34
      Op Fox sports wordt net verteld dat het nog niet duidelijk is hoe het aanstaande vrijdag moet gaan. Er is contact met de KNVB en daarnaast is het nog niet bekend hoeveel Tukkers er mee mogen.
    Onduidelijk? Er kan iemand kampioen worden dat word wel live uitgezonden
  • 14 Apr 2019 om 17:25
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:14
      Maar daarmee is Pusic nog steeds geen goede trainer.
    Wie wel dan de laatste 5jaren. ?
  • 14 Apr 2019 om 17:23
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:14
      Maar daarmee is Pusic nog steeds geen goede trainer.
    Maar beter dan die andere 19 anders waren die wel kampioen geworden he? Je kan alles natuurlijk draaien hoe je wil en dan je gelijk halen,maar in de sport gaat het om de prijzen en niets minder!
  • 14 Apr 2019 om 17:22
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:34
      Op Fox sports wordt net verteld dat het nog niet duidelijk is hoe het aanstaande vrijdag moet gaan. Er is contact met de KNVB en daarnaast is het nog niet bekend hoeveel Tukkers er mee mogen.
    Er is overleg tussen Ajax en gemeente.”
  • 14 Apr 2019 om 17:21
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:09
      Bevliegingen van aitor waren blijkbaar in de eerste seizoenshelft niet genoeg. Precies wat brama zei. Je wordt een kampioen met een team. De verdedigende organisatie stond gewoon veel beter.
    Dat klopt, maar controle gaat te ver. Bleef billenknijpen maar is mij nu om het even, proost!
  • 14 Apr 2019 om 17:18
    Pusic zou een held zijn wanneer we volgende week winnen en de laatste 3 wedstrijden verzorgd aanvallend voetbal spelen. Dan heeft hij zijn ultieme gelijk gehaald.
  • 14 Apr 2019 om 17:14
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:04
      Alles uit en thuis live,en zag eerstedivisie voetbal keer op keer dit is het niveau in deze competitie zie Sparta vandaag weer!!!! En van al dat hele slechte voetbal is de ploeg die aan het einde boven aan staat de minst slechte!!!
    Maar daarmee is Pusic nog steeds geen goede trainer.
  • 14 Apr 2019 om 17:11
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:07
      Spelers en trainers niet beoordelen aan de hand van één wedstrijd. Als je de laatste drie jaar van deze speler evalueert dan zal je zien dat hij de nodige kwaliteiten heeft!
    Weet ik, maar iets in me zegt dat je deze speler niet moet halen.
  • 14 Apr 2019 om 17:10
    Friday op doel vrijdag, Hölscher in de spits.
  • 14 Apr 2019 om 17:09
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:06
      Controle? Heel veel gescoord uit dode spelmomenten bedoel je en teren op bevliegingen van Aitor. Desalniettemin, goed werk afgeleverd!
    Bevliegingen van aitor waren blijkbaar in de eerste seizoenshelft niet genoeg. Precies wat brama zei. Je wordt een kampioen met een team. De verdedigende organisatie stond gewoon veel beter.
  • 14 Apr 2019 om 17:08
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:50
      Iets meer respect voor Pusic mag wel. Wat een respectloze en trieste benadering van deze trainer die het wel aandurfde en het gewoon gaat flikken. Hij brengt onze club gewoon weer terug naar de eredivisie. Binnen 1 seizoen, met dit materiaal. Wat ze ook met hem gaan doen bij FC Twente. Ik zou hem willen feliciteren met deze TOP prestatie.
    Helemaal mee eens! Niks aan toe te voegen
  • 14 Apr 2019 om 17:08
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:08
      In de breedte kunnen we nog wel een paar van deze voetballers gebruiken. Toch zal Ted een aantal spelers moeten halen met subtop eredivisie niveau. Of spelers huren die in potentie de top van de eredivisie kunnen halen zoals Unal, Celina.
    Holla (grapje)
  • 14 Apr 2019 om 17:08
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:00
      Branco vd Boomen
    In de breedte kunnen we nog wel een paar van deze voetballers gebruiken. Toch zal Ted een aantal spelers moeten halen met subtop eredivisie niveau. Of spelers huren die in potentie de top van de eredivisie kunnen halen zoals Unal, Celina.
  • 14 Apr 2019 om 17:07
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:59
      Hij werd gisteren aan alle kanten voorbijgelopen op het middenveld. Vd Beek hoefde waar een tikkie tegen de bal te geven en hij was Koolwijk voorbij.
    Spelers en trainers niet beoordelen aan de hand van één wedstrijd. Als je de laatste drie jaar van deze speler evalueert dan zal je zien dat hij de nodige kwaliteiten heeft!
  • 14 Apr 2019 om 17:07
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:00
      Branco vd Boomen
    Ricardo van rhijn misschien proberen?
  • 14 Apr 2019 om 17:07
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:58
      En dan te bedenken dat ze in Enschede geboren is of in elk geval haar jeugd heeft doorgebracht.
    Schijnt dat ze de hele dagen lag te blowen bij de kokerjuffer. ;-)
  • 14 Apr 2019 om 17:06
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:58
      Aanvallend niet beter gemaakt. Verdedigend zeker veel beter dan eerste seizoenshelft. Of zijn mensen dat al weer vergeten. De Spaanse verdedigers die moesten wennen aan Nederlandse spel. Pusic heeft het beste systeem gebruikt voor de kk leage. Heel veel controle ten koste van goed voetbal. Het is echt een bewuste keuze van pusic. Met een middenveld spelen met nauwelijks scorend vermogen. Een centrale verdediger op rechts. Niet mijn favoriete speelstijl. Ik had er zelfs nooit opgekomen. Hij wordt kampioen dus hij heeft gelijk gehad.
    Controle? Heel veel gescoord uit dode spelmomenten bedoel je en teren op bevliegingen van Aitor. Desalniettemin, goed werk afgeleverd!
  • 14 Apr 2019 om 17:06
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:39
      Hulp van Sparta toch?
    In deze knotsgekke competitie is gewoon alles mogelijk..... probeer maar eens van een strijdlustige ploeg "die de bus parkeert" te winnen......
  • 14 Apr 2019 om 17:05
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:03
      Haha, hoeveel schijfruimte heb je?
    Doe er ook een rekening nummer bij ze moeten ook betaald worden!
  • 14 Apr 2019 om 17:04
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:57
      Voetbal gezien dit jaar?
    Alles uit en thuis live,en zag eerstedivisie voetbal keer op keer dit is het niveau in deze competitie zie Sparta vandaag weer!!!! En van al dat hele slechte voetbal is de ploeg die aan het einde boven aan staat de minst slechte!!!
  • 14 Apr 2019 om 17:03
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:02
      Transfer tips kunnen gemaild worden naar. fctwente@nieuwespelers.nl
    Haha, hoeveel schijfruimte heb je?
  • 14 Apr 2019 om 17:03
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:00
      Branco vd Boomen
    Ook 100 punt’n!
  • 14 Apr 2019 om 17:03
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:01
      Ik zou dan kiezen voor Schouten van Excelsior
    Goede speler. Maar gaat naar Feyenoord denk ik.
  • 14 Apr 2019 om 17:02
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:01
      Ik zou dan kiezen voor Schouten van Excelsior
    100 punt’n!
  • 14 Apr 2019 om 17:02
    Dat wordt een volle Arena...
  • 14 Apr 2019 om 17:02
    Transfer tips kunnen gemaild worden naar. fctwente@nieuwespelers.nl
  • 14 Apr 2019 om 17:01
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:00
      Koolwijk is een zeer beperkte voetballer. Niet aan beginnen.
    Ik zou dan kiezen voor Schouten van Excelsior
  • 14 Apr 2019 om 17:00
    • Quote van 14 Apr 2019 om 17:00
      Koolwijk is een zeer beperkte voetballer. Niet aan beginnen.
    Branco vd Boomen
  • 14 Apr 2019 om 17:00
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:59
      Hij werd gisteren aan alle kanten voorbijgelopen op het middenveld. Vd Beek hoefde waar een tikkie tegen de bal te geven en hij was Koolwijk voorbij.
    Koolwijk is een zeer beperkte voetballer. Niet aan beginnen.
  • 14 Apr 2019 om 16:59
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:58
      Aanvallend niet beter gemaakt. Verdedigend zeker veel beter dan eerste seizoenshelft. Of zijn mensen dat al weer vergeten. De Spaanse verdedigers die moesten wennen aan Nederlandse spel. Pusic heeft het beste systeem gebruikt voor de kk leage. Heel veel controle ten koste van goed voetbal. Het is echt een bewuste keuze van pusic. Met een middenveld spelen met nauwelijks scorend vermogen. Een centrale verdediger op rechts. Niet mijn favoriete speelstijl. Ik had er zelfs nooit opgekomen. Hij wordt kampioen dus hij heeft gelijk gehad.
    Helemaal juist.
  • 14 Apr 2019 om 16:59
    De 22 jarige Pelle van Amersfoort (SC Heerenveen) is na dit seizoen ook transfervrij!
  • 14 Apr 2019 om 16:59
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:53
      Ik zou Koolwijk van Exelsior halen
    Hij werd gisteren aan alle kanten voorbijgelopen op het middenveld. Vd Beek hoefde waar een tikkie tegen de bal te geven en hij was Koolwijk voorbij.
  • 14 Apr 2019 om 16:58
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:47
      Vergeet je zwemspullen niet! Kans op plaatselijke regenbuien in de buurt van blauwe busjes :-))
    En dan te bedenken dat ze in Enschede geboren is of in elk geval haar jeugd heeft doorgebracht.
  • 14 Apr 2019 om 16:58
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:55
      Dacht ik gisteren ook even aan!
    Hij straalt rust uit. Heeft overzicht en scoort altijd tussen de 6 en 8. Samen met Brama en smith (opnieuw huren) met de punt naar voren. Liever Koolwijk dan Vlaar
  • 14 Apr 2019 om 16:58
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:48
      Hij verdient waardering voor het feit dat hij er in het begin van het seizoen het beste van heeft gemaakt, Maar hij heeft ze daarna niet beter gemaakt en ook niet beter laten voetballen. Hij heeft geen duidelijk spelconcept toegevoegd en niemand beter gemaakt. Dan houdt het op. Zou hij zelf ook moeten zien!
    Aanvallend niet beter gemaakt. Verdedigend zeker veel beter dan eerste seizoenshelft. Of zijn mensen dat al weer vergeten. De Spaanse verdedigers die moesten wennen aan Nederlandse spel. Pusic heeft het beste systeem gebruikt voor de kk leage. Heel veel controle ten koste van goed voetbal. Het is echt een bewuste keuze van pusic. Met een middenveld spelen met nauwelijks scorend vermogen. Een centrale verdediger op rechts. Niet mijn favoriete speelstijl. Ik had er zelfs nooit opgekomen. Hij wordt kampioen dus hij heeft gelijk gehad.
  • 14 Apr 2019 om 16:57
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:50
      Iets meer respect voor Pusic mag wel. Wat een respectloze en trieste benadering van deze trainer die het wel aandurfde en het gewoon gaat flikken. Hij brengt onze club gewoon weer terug naar de eredivisie. Binnen 1 seizoen, met dit materiaal. Wat ze ook met hem gaan doen bij FC Twente. Ik zou hem willen feliciteren met deze TOP prestatie.
    De prestatie is uitstekend, de rest bagger. De ware Pusic is tijdens het radio 1 interview wel naar voren gekomen. Hij heeft zijn eigen ruiten ingegooid. Dat is gwoon exit Pusic.
  • 14 Apr 2019 om 16:57
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:53
      Maar staat 4 wedstrijden voor het einde wel 10 punten los!!!!!!! Je kan aan alles een punt lullen maar cijfers liegen niet!
    Voetbal gezien dit jaar?
  • 14 Apr 2019 om 16:55
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:53
      Ik zou Koolwijk van Exelsior halen
    Dacht ik gisteren ook even aan!
  • 14 Apr 2019 om 16:54
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:50
      Iets meer respect voor Pusic mag wel. Wat een respectloze en trieste benadering van deze trainer die het wel aandurfde en het gewoon gaat flikken. Hij brengt onze club gewoon weer terug naar de eredivisie. Binnen 1 seizoen, met dit materiaal. Wat ze ook met hem gaan doen bij FC Twente. Ik zou hem willen feliciteren met deze TOP prestatie.
    +1
  • 14 Apr 2019 om 16:54
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:53
      Zou ik niet aan beginnen
    Hangt ervan af kosten plaatje en fitheid!
  • 14 Apr 2019 om 16:54
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:41
      Gewoon een hand geven en bedanken voor het seizoen. Meer niet.
    Wat zou het wat zijn als Pusic ons komend seizoen naar Europees voetbal leidt. Ik zou het hem van harte gunnen.
  • 14 Apr 2019 om 16:53
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:53
      Zou ik niet aan beginnen
    Ik zou Koolwijk van Exelsior halen
  • 14 Apr 2019 om 16:53
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:34
      Op Fox sports wordt net verteld dat het nog niet duidelijk is hoe het aanstaande vrijdag moet gaan. Er is contact met de KNVB en daarnaast is het nog niet bekend hoeveel Tukkers er mee mogen.
    Zou mooi zijn als er meer mee mogen dan dat handje vol. Uiteraard zal de Arena niet open gaan voor deze wedstrijd maar er zijn meer mogelijkheden. Het wordt een goede vrijdag.
  • 14 Apr 2019 om 16:53
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:48
      Hij verdient waardering voor het feit dat hij er in het begin van het seizoen het beste van heeft gemaakt, Maar hij heeft ze daarna niet beter gemaakt en ook niet beter laten voetballen. Hij heeft geen duidelijk spelconcept toegevoegd en niemand beter gemaakt. Dan houdt het op. Zou hij zelf ook moeten zien!
    Maar staat 4 wedstrijden voor het einde wel 10 punten los!!!!!!! Je kan aan alles een punt lullen maar cijfers liegen niet!
  • 14 Apr 2019 om 16:53
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:44
      Oud betekent niet altijd slecht!
    Zou ik niet aan beginnen
  • 14 Apr 2019 om 16:52
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:49
      Wel van de Lidl he?
    Nee van Dirk
  • 14 Apr 2019 om 16:51
    Blij dat we hoogstwaarschijnlijk vrijdag kampioen worden, maar lijkt mij het mooist dat we in een thuiswedstrijd kampioen worden. MET ZN ALLEN IN DE FONTEIN????
  • 14 Apr 2019 om 16:51
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:50
      Iets meer respect voor Pusic mag wel. Wat een respectloze en trieste benadering van deze trainer die het wel aandurfde en het gewoon gaat flikken. Hij brengt onze club gewoon weer terug naar de eredivisie. Binnen 1 seizoen, met dit materiaal. Wat ze ook met hem gaan doen bij FC Twente. Ik zou hem willen feliciteren met deze TOP prestatie.
    +100
  • 14 Apr 2019 om 16:51
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:50
      Vind ik wel,maar hoop echt dat hij zelf zal vertrekken naar een mooie club die hem wil door de snelle terugkeer met fc twente wat ook zijn verdienste is!!! Maar voor iederéén beter dat hij vertrekt,maar dan wel onder luid applaus en op de schouders gedragen Dat moet iedereen toch op kunnen brengen!!! De één om vreugde van zijn vertrek de ander om waardering voor deze prestatie!
    Prima
  • 14 Apr 2019 om 16:50
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:39
      Verdient Pusic niet iets meer waardering voor z’n werk? De man is met niets begonnen aan het seizoen en nu wordt ie wel kampioen!
    Vind ik wel,maar hoop echt dat hij zelf zal vertrekken naar een mooie club die hem wil door de snelle terugkeer met fc twente wat ook zijn verdienste is!!! Maar voor iederéén beter dat hij vertrekt,maar dan wel onder luid applaus en op de schouders gedragen Dat moet iedereen toch op kunnen brengen!!! De één om vreugde van zijn vertrek de ander om waardering voor deze prestatie!
  • 14 Apr 2019 om 16:50
    Iets meer respect voor Pusic mag wel. Wat een respectloze en trieste benadering van deze trainer die het wel aandurfde en het gewoon gaat flikken. Hij brengt onze club gewoon weer terug naar de eredivisie. Binnen 1 seizoen, met dit materiaal. Wat ze ook met hem gaan doen bij FC Twente. Ik zou hem willen feliciteren met deze TOP prestatie.
  • 14 Apr 2019 om 16:49
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:49
      Wel van de Lidl he?
    Voedselbank.
  • 14 Apr 2019 om 16:49
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:47
      Kom op zeg. Bloemetje en doosje bonbons kan er ook nog wel vanaf.
    Wel van de Lidl he?
  • 14 Apr 2019 om 16:48
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:39
      Verdient Pusic niet iets meer waardering voor z’n werk? De man is met niets begonnen aan het seizoen en nu wordt ie wel kampioen!
    Hij verdient waardering voor het feit dat hij er in het begin van het seizoen het beste van heeft gemaakt, Maar hij heeft ze daarna niet beter gemaakt en ook niet beter laten voetballen. Hij heeft geen duidelijk spelconcept toegevoegd en niemand beter gemaakt. Dan houdt het op. Zou hij zelf ook moeten zien!
  • 14 Apr 2019 om 16:47
    Kampioenschap zo goed als zeker!! Gefeliciteerd iedereen en bouw er een klein feestje van vandaag! De grote zal komen....
  • 14 Apr 2019 om 16:47
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:34
      Halsema heeft het zweet nu in de bilnaad staan. Twente kumt d’r an
    Vergeet je zwemspullen niet! Kans op plaatselijke regenbuien in de buurt van blauwe busjes :-))
  • 14 Apr 2019 om 16:47
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:41
      Gewoon een hand geven en bedanken voor het seizoen. Meer niet.
    Kom op zeg. Bloemetje en doosje bonbons kan er ook nog wel vanaf.
  • 14 Apr 2019 om 16:46
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:42
      Oud?
    Is 35. Kan nog wel een jaartje mee pakken bij ons als stand in van Brama.
  • 14 Apr 2019 om 16:46
    shit,alweer naar de A1
  • 14 Apr 2019 om 16:45
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:25
      Mooi weer de hele snelweg blokkeren!
    Regel jij dan ook Theo Janssen even MCdommels? Dan kan hij de snelweg weer oplopen met een traytje bier. :D
  • 14 Apr 2019 om 16:44
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:42
      Oud?
    Oud betekent niet altijd slecht!
  • 14 Apr 2019 om 16:43
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:40
      Die gaat az niet wegdoen.
    Huren
  • 14 Apr 2019 om 16:43
    Voor iedereen die nu los gaat met die en die ophalen! Wij zijn fc twente en dus nog altijd afhankelijk van transfervrije spelers het lowbudget segment en spelers moeten dan ook nog willen!!! Na vele turbulente jaren en continu negatief in de media beschreven zal niet elke speler staan te trappelen om in Enschede aan de slag te gaan!!!
  • 14 Apr 2019 om 16:42
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:40
      Ik zou proberen om schaars te halen. Zijn contract wordt niet verlengd bij Heerenveen.
    Oud?
  • 14 Apr 2019 om 16:41
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:39
      Verdient Pusic niet iets meer waardering voor z’n werk? De man is met niets begonnen aan het seizoen en nu wordt ie wel kampioen!
    Gewoon een hand geven en bedanken voor het seizoen. Meer niet.
  • 14 Apr 2019 om 16:41
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:39
      Verdient Pusic niet iets meer waardering voor z’n werk? De man is met niets begonnen aan het seizoen en nu wordt ie wel kampioen!
    Nee.
  • 14 Apr 2019 om 16:41
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:30
      Ikzeg. Dat ik dit mag mee maken super geweldig. Er op vrijdag niets anders als een ware kampioen te keer gaan op het gras van Ajax. Die nederlaag thuis zit mij heel hoog er op of geen eten JAAAAAAAAAA.
    Ze zouden het alleen al voor jou moeten doen Ik ;-)) erop of geen eten :-))
  • 14 Apr 2019 om 16:40
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:39
      Verdient Pusic niet iets meer waardering voor z’n werk? De man is met niets begonnen aan het seizoen en nu wordt ie wel kampioen!
    Met niets? We hebben een behoorlijk spelersbudget
  • 14 Apr 2019 om 16:40
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:40
      Engels is een eendagsvlieg. Volgend jaar is ie al minder. Probeer Druyff te halen.
    Die gaat az niet wegdoen.
  • 14 Apr 2019 om 16:40
    Wat is het heerlijk lezen op de sparta fansite itwm. Leedvermaak is toch heerlijk
  • 14 Apr 2019 om 16:40
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:37
      Ja dit doen idd! Er moeten dan nog wel wat backs bij en een paar centrale verdedigers. Drommel ook verlengen trouwens. Misschien nog een buitenspeler erbij en eentje huren van City ofzo. Vervanging voor Brama moet er ook komen, voor als hij weer geblesseerd is. Je hebt zo echt een heel aardig team!
    Ik zou proberen om schaars te halen. Zijn contract wordt niet verlengd bij Heerenveen.
  • 14 Apr 2019 om 16:40
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:36
      Oosterwijk, boere, van der Heijden, van der lely en ricardinho mogen ook wegwezen. Dogan en Engels terug binnenhalen en je hebt al 2 goede spitsen er voor terug.
    Engels is een eendagsvlieg. Volgend jaar is ie al minder. Probeer Druyff te halen.
  • 14 Apr 2019 om 16:40
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:33
      Ikzeg. Cot die meneer pusic had gewoon Hulp moeten hebben. Hij heeft het toch maar even geflikt hè. En dat zonder hulp.
    Zonder hulp?.. alle concurenten hebben hier aan geholpen hij heeft zoveel hulp gehad.
  • 14 Apr 2019 om 16:39
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:33
      Ikzeg. Cot die meneer pusic had gewoon Hulp moeten hebben. Hij heeft het toch maar even geflikt hè. En dat zonder hulp.
    Hulp van Sparta toch?
  • 14 Apr 2019 om 16:39
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:31
      En Pusic zn contract met een jaar verminderen!
    Verdient Pusic niet iets meer waardering voor z’n werk? De man is met niets begonnen aan het seizoen en nu wordt ie wel kampioen!
  • 14 Apr 2019 om 16:37
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:36
      Oosterwijk, boere, van der Heijden, van der lely en ricardinho mogen ook wegwezen. Dogan en Engels terug binnenhalen en je hebt al 2 goede spitsen er voor terug.
    Ja dit doen idd! Er moeten dan nog wel wat backs bij en een paar centrale verdedigers. Drommel ook verlengen trouwens. Misschien nog een buitenspeler erbij en eentje huren van City ofzo. Vervanging voor Brama moet er ook komen, voor als hij weer geblesseerd is. Je hebt zo echt een heel aardig team!
  • 14 Apr 2019 om 16:37
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:33
      Ikzeg. Cot die meneer pusic had gewoon Hulp moeten hebben. Hij heeft het toch maar even geflikt hè. En dat zonder hulp.
    Beste Ik. Wat een (h)eerlijke opmerking. Top.
  • 14 Apr 2019 om 16:36
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:36
      Gaan dr ook twentefans in t thuisvak zitten aankomende vrijdag?
    Yes
  • 14 Apr 2019 om 16:36
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:33
      Contract van Nacho mag wat mij betreft verlengd worden. Pusic wegdoen. Smith, Zekhnini en Gonzalez voor nog een jaar huren. Engels overnemen van Roda. Zo ben je al een heel eind in de goede richting aan het gaan!
    Oosterwijk, boere, van der Heijden, van der lely en ricardinho mogen ook wegwezen. Dogan en Engels terug binnenhalen en je hebt al 2 goede spitsen er voor terug.
  • 14 Apr 2019 om 16:36
    Gaan dr ook twentefans in t thuisvak zitten aankomende vrijdag?
  • 14 Apr 2019 om 16:35
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:34
      Op Fox sports wordt net verteld dat het nog niet duidelijk is hoe het aanstaande vrijdag moet gaan. Er is contact met de KNVB en daarnaast is het nog niet bekend hoeveel Tukkers er mee mogen.
    Ondanks dat wordt het ongetwijfeld gezellig vrijdag!! Wie is er vd partij bij de homeless!?
  • 14 Apr 2019 om 16:35
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:33
      Contract van Nacho mag wat mij betreft verlengd worden. Pusic wegdoen. Smith, Zekhnini en Gonzalez voor nog een jaar huren. Engels overnemen van Roda. Zo ben je al een heel eind in de goede richting aan het gaan!
    Zo vroeg kampioen heeft wel als voordeel dat je qua tijd een voorsprong hebt op de concurrentie qua contractverlengingen.
  • 14 Apr 2019 om 16:34
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:30
      Ikzeg. Dat ik dit mag mee maken super geweldig. Er op vrijdag niets anders als een ware kampioen te keer gaan op het gras van Ajax. Die nederlaag thuis zit mij heel hoog er op of geen eten JAAAAAAAAAA.
    Komt helemaal goed !
  • 14 Apr 2019 om 16:34
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:32
      Feestje bij Halsema op de stoep.
    Halsema heeft het zweet nu in de bilnaad staan. Twente kumt d’r an
  • 14 Apr 2019 om 16:34
    Op Fox sports wordt net verteld dat het nog niet duidelijk is hoe het aanstaande vrijdag moet gaan. Er is contact met de KNVB en daarnaast is het nog niet bekend hoeveel Tukkers er mee mogen.
  • 14 Apr 2019 om 16:33
    Contract van Nacho mag wat mij betreft verlengd worden. Pusic wegdoen. Smith, Zekhnini en Gonzalez voor nog een jaar huren. Engels overnemen van Roda. Zo ben je al een heel eind in de goede richting aan het gaan!
  • 14 Apr 2019 om 16:33
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:31
      En Pusic zn contract met een jaar verminderen!
    Gewoon een hand geven en bedanken voor het seizoen. Dan mag hij wegwezen.
  • 14 Apr 2019 om 16:33
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:30
      HOPPAA, en eerlijk is eerlijk. Voordat onze wedstrijd begon vrijdag was ik bang dat sparta dit weekend weer dichterbij ons zou komen.
    Gezien het spel wel ja. Schijnbaar is de rest toch nog veel slechter.
  • 14 Apr 2019 om 16:33
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:31
      En Pusic zn contract met een jaar verminderen!
    Ikzeg. Cot die meneer pusic had gewoon Hulp moeten hebben. Hij heeft het toch maar even geflikt hè. En dat zonder hulp.
  • 14 Apr 2019 om 16:33
    Twente terecht en met overmacht kampioen!
    Pusic mogen we wel op het schild hijsen!
    Gefeliciteerd Twente en iedereen die onze club een warm hart toedraagt!
  • 14 Apr 2019 om 16:32
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:23
      Gewoon verliezen vrijdag, en dan tegen jong az kampioen worden :p
    Dat hebben wij zelfs niet eens in eigen handen. We hoeven vrijdag niet eens te winnen om kampioen te worden. Als Sparta verliest zijn wij ook kampioen.
  • 14 Apr 2019 om 16:32
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:28
      Als we kampioen worden kunnen ze gelijk bezig met contracten verlengen etc. Geeft Tedje weer een weekje extra!
    3 dagen*
  • 14 Apr 2019 om 16:32
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:28
      wat gaan jullie doen, uitvak, thuisvak, centrum Adam of centrum hengelo/enschede?
    Feestje bij Halsema op de stoep.
  • 14 Apr 2019 om 16:31
    Benieuwd of ze nu onder de indruk waren van Sparta hahahaha
  • 14 Apr 2019 om 16:31
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:28
      Als we kampioen worden kunnen ze gelijk bezig met contracten verlengen etc. Geeft Tedje weer een weekje extra!
    En Pusic zn contract met een jaar verminderen!
  • 14 Apr 2019 om 16:31
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:24
      Als we vorige week hadden gewonnen waren we nu kampioen geweest
    En wat dacht je van de week ervoor haha
  • 14 Apr 2019 om 16:30
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:29
      Dogan en Smeets per direct ophalen !
    Dogan zou ik wel graag bij twente zien. Smeets niet.
  • 14 Apr 2019 om 16:30
    Ikzeg. Dat ik dit mag mee maken super geweldig. Er op vrijdag niets anders als een ware kampioen te keer gaan op het gras van Ajax. Die nederlaag thuis zit mij heel hoog er op of geen eten JAAAAAAAAAA.
  • 14 Apr 2019 om 16:30
    Gefeliciteerd allemaal met het kampioenschap!
  • 14 Apr 2019 om 16:30
    HOPPAA, en eerlijk is eerlijk. Voordat onze wedstrijd begon vrijdag was ik bang dat sparta dit weekend weer dichterbij ons zou komen.
  • 14 Apr 2019 om 16:30
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:29
      Dogan en Smeets per direct ophalen !
    Ik zeg ook Smeets
  • 14 Apr 2019 om 16:29
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:28
      Als we kampioen worden kunnen ze gelijk bezig met contracten verlengen etc. Geeft Tedje weer een weekje extra!
    3 dagen.
  • 14 Apr 2019 om 16:29
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:28
      wat gaan jullie doen, uitvak, thuisvak, centrum Adam of centrum hengelo/enschede?
    Liefst Amsterdam Arena, anders een stad in... Al gaat er wat georganiseerd worden door Twente fans in Amsterdam gaan we naar Amsterdam, anders in Enschede (als dat überhaupt kan)
  • 14 Apr 2019 om 16:29
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:24
      Als we vorige week hadden gewonnen waren we nu kampioen geweest
    Als als als
  • 14 Apr 2019 om 16:29
    Dogan en Smeets per direct ophalen !
  • 14 Apr 2019 om 16:28
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:26
      Ergens denk ik; niet winnen in Amsterdam. Vele malen mooier om voor 30.000 man thuis kampioen te worden. Aan de andere kant; dan is het kampioen schap maar vast binnen.
    Als we kampioen worden kunnen ze gelijk bezig met contracten verlengen etc. Geeft Tedje weer een weekje extra!
  • 14 Apr 2019 om 16:28
    wat gaan jullie doen, uitvak, thuisvak, centrum Adam of centrum hengelo/enschede?
  • 14 Apr 2019 om 16:28
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:25
      Mooi weer de hele snelweg blokkeren!
    Haha dat ja xD
  • 14 Apr 2019 om 16:27
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:26
      Ergens denk ik; niet winnen in Amsterdam. Vele malen mooier om voor 30.000 man thuis kampioen te worden. Aan de andere kant; dan is het kampioen schap maar vast binnen.
    Ja net zo gek, waarom dat risico lopen?
  • 14 Apr 2019 om 16:27
    Ikzeg. Jaaaaaaaaaa
  • 14 Apr 2019 om 16:26
    D'RAN MET DE LIPPE!
  • 14 Apr 2019 om 16:26
    Ergens denk ik; niet winnen in Amsterdam. Vele malen mooier om voor 30.000 man thuis kampioen te worden. Aan de andere kant; dan is het kampioen schap maar vast binnen.
  • 14 Apr 2019 om 16:25
    Mooi weer de hele snelweg blokkeren!
  • 14 Apr 2019 om 16:25
    Eentje winnen nog, daarna feestje, seizoen gauw vergeten en weer bouwen aan een nieuw team. Lastig genoeg met de middelen die Twente heeft, maar gelukkig genoeg tijd om te handelen
  • 14 Apr 2019 om 16:25
    • Quote van 14 Apr 2019 om 16:23
      Gewoon verliezen vrijdag, en dan tegen jong az kampioen worden :p
    En dan al die fans in Hengelo op schermen en in Amsterdam teleur stellen... gewoon winnen niks verliezen.
  • 14 Apr 2019 om 16:25
    Met 20000 naar amsterdam
  • 14 Apr 2019 om 16:25
    Hopelijk mogen we nu de Arena in, of op zn minst een groot scherm op de Markt!
  • 14 Apr 2019 om 16:25
    Heerlijk dit, Radio Rijnmond dat zo pro-Sparta was bijna horen janken. Opnieuw Bryan Smeets weer, wat een held is dat!