Pusic op de schopstoel bij FC Twente: ''Gaat negatief uitvallen''

( 142 reacties)
Pusic op de schopstoel bij FC Twente: ''Gaat negatief uitvallen''

FC Twente won afgelopen weekend van Telstar en Sparta Rotterdam verloor van TOP Oss. Daardoor kunnen de Tukkers volgende week kampioen worden. Ondanks dat vooruitzicht rommelt het in Enschede. 

Trainer Marino Pusic haalde na de wedstrijd tegen Telstar in een interview uit naar zijn club. ''De Kroatische trainer fulmineerde onder andere tegen het weinig consistente beleid van de club, waar de afgelopen jaren een lange rij trainers voortijdig moest vertrekken. De uithaal van Pusic kan niet los worden gezien van de lastige situatie waarin hij zich bevindt'', valt te lezen in De Telegraaf

De oefenmeester staat volgens de ochtendkrant namelijk voor een vertrek uit de Grolsch Veste. ''Ondanks de aanstaande titel zit de trainer op de schopstoel bij FC Twente. Pusic hoorde officieel nog niks van de clubleiding, die de rust probeert te bewaren zolang de titel nog niet is veiliggesteld. Zodra de buit binnen is, zal er een evaluatie volgen en het is een publiek geheim dat die negatief gaat uitvallen voor de trainer.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2019 om 21:19
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:48
      Mannen ik vind het ongehoord en negatief dat Pusic, die ons nota bene laat promoveren weg zou moeten. Iedereen die FC Twente zo’n speelbal van meningen wil laten zijn verdient een schop onder z’n hol. Het gaat hier om het belang van de club niet het belang van een paar mannetjes met een opinie of fijne ego (want ego’s tellen zgn niet meer)
    Het belang van de club is allang verkwanseld. Al jaren! Moeten wij daar allemaal maar in blijven hangen als supporter? Iedereen die bang is dat we nooit meer uit de KKD zouden komen is knettergek. De KKD stelt helemaal niets voor. Een spek en bonen competitie.
    We worden allemaal voor de gek gehouden elke dag weer. Ze zoeken het maar uit. De gemiddelde supporter wil gewoon goed voetbal zien. Daar betalen ze voor. En dan kan er best eens een slechte wedstrijd tussen zitten maar niet structureel en als excuus steeds weer gebruiken dat er geen geld is/was. Er is altijd geld geweest! Nu ook weer!
  • 15 Apr 2019 om 21:02
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:08
      En waarom zou Stein geschikt zijn? Zijn resultaten bij VVV zijn weliswaar dik in orde, maar het voetbal bij VVV is niet om aan te zien en voor het tweede seizoen op rij zakt het na de winterstop als een plumpudding in elkaar bij VVV. Van Luhukay is het nog maar afwachten of hij überhaupt beschikbaar is. Hij heeft weliswaar getekend tot eind seizoen bij St. Pauli, maar het kan maar zo zijn dat hij bij succes mag bijtekenen.
    Maar hij houd met zijn zeer beperkte middelen vvv wel op het hoogste plan, en hij heeft tenminste een voetba visie. Dat kun je van Pusic niet zeggen, ook i zie Steyn als gede kandidaat.
  • 15 Apr 2019 om 20:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:53
      Andere suggestie: Edward Sturing die wil weg bij Vitesse en een club leiden. Kent van Leuuwen en Rutten. Trackrecord van Edward Sturing kan je zelf op zoeken. Meer dan voldoende ervaring en eist het naximale van Spelers en waarschijnlijk hoef daar geen afkoopsom voor worden afgerekend.
    Ben je vanmorgen er zo overduidelij op gewezen met je namen droppen dat zijn er al weer 2 bij, Faber, Sturing.
  • 15 Apr 2019 om 20:58
    • Quote van 15 Apr 2019 om 20:48
      Mannen ik vind het ongehoord en negatief dat Pusic, die ons nota bene laat promoveren weg zou moeten. Iedereen die FC Twente zo’n speelbal van meningen wil laten zijn verdient een schop onder z’n hol. Het gaat hier om het belang van de club niet het belang van een paar mannetjes met een opinie of fijne ego (want ego’s tellen zgn niet meer)
    Nou dan.kunnen we beginnen met jou een schop in jou hol geven, want een forum is om meningen te uiten.
  • 15 Apr 2019 om 20:48
    Mannen ik vind het ongehoord en negatief dat Pusic, die ons nota bene laat promoveren weg zou moeten. Iedereen die FC Twente zo’n speelbal van meningen wil laten zijn verdient een schop onder z’n hol. Het gaat hier om het belang van de club niet het belang van een paar mannetjes met een opinie of fijne ego (want ego’s tellen zgn niet meer)
  • 15 Apr 2019 om 18:34
    • Quote van 15 Apr 2019 om 17:53
      Andere suggestie: Edward Sturing die wil weg bij Vitesse en een club leiden. Kent van Leuuwen en Rutten. Trackrecord van Edward Sturing kan je zelf op zoeken. Meer dan voldoende ervaring en eist het naximale van Spelers en waarschijnlijk hoef daar geen afkoopsom voor worden afgerekend.
    Mijn persoonlijke voorkeur is Stegeman van de Eagles, heeft het jaren goed gedaan bij onze buurman en staat voor leuk voetbal, lijkt me ook niet te beroerd om jonge spelers in te passen, wellicht heeft die een clausule in zijn contract dat ie weg mag voor een prikkie, iig het proberen waard.
  • 15 Apr 2019 om 17:53
    • Quote van 15 Apr 2019 om 15:45
      De namen die je opnoemt zijn goede maar tevens ook niet haalbare trainers vrees ik.
      Luhukay is Duits of Engels salaris gewend en lijkt me niet dat we aan zijn eisen kunnen of willen voldoen, Langerer zit bij Jong Oranje en is zelf van clubtrainer afgestapt weet niet of het weer gaat kriebelen bij hem en Twente is niet een walk in the park, Steyn zou inderdaad zeer geschikt zijn echter VVV wil afkoopsom en dat is het struikelblok vrees ik. Denk dat we moeten denken aan een Duitse trainer zoals ook Heracles heeft gedaan (deze zijn wel inventief met weinig geld), we kunnen daar een voorbeeld aan nemen ongeacht wat je van die club vind.
    Andere suggestie: Edward Sturing die wil weg bij Vitesse en een club leiden. Kent van Leuuwen en Rutten. Trackrecord van Edward Sturing kan je zelf op zoeken. Meer dan voldoende ervaring en eist het naximale van Spelers en waarschijnlijk hoef daar geen afkoopsom voor worden afgerekend.
  • 15 Apr 2019 om 17:08
    • Quote van 15 Apr 2019 om 15:45
      De namen die je opnoemt zijn goede maar tevens ook niet haalbare trainers vrees ik.
      Luhukay is Duits of Engels salaris gewend en lijkt me niet dat we aan zijn eisen kunnen of willen voldoen, Langerer zit bij Jong Oranje en is zelf van clubtrainer afgestapt weet niet of het weer gaat kriebelen bij hem en Twente is niet een walk in the park, Steyn zou inderdaad zeer geschikt zijn echter VVV wil afkoopsom en dat is het struikelblok vrees ik. Denk dat we moeten denken aan een Duitse trainer zoals ook Heracles heeft gedaan (deze zijn wel inventief met weinig geld), we kunnen daar een voorbeeld aan nemen ongeacht wat je van die club vind.
    En waarom zou Stein geschikt zijn? Zijn resultaten bij VVV zijn weliswaar dik in orde, maar het voetbal bij VVV is niet om aan te zien en voor het tweede seizoen op rij zakt het na de winterstop als een plumpudding in elkaar bij VVV. Van Luhukay is het nog maar afwachten of hij überhaupt beschikbaar is. Hij heeft weliswaar getekend tot eind seizoen bij St. Pauli, maar het kan maar zo zijn dat hij bij succes mag bijtekenen.
  • 15 Apr 2019 om 17:04
    Met deze trainer ga je het in de eredivisie niet redden! Dus laat hem lekker door de voordeur vertrekken, anders staat hij voor de winterstop al op straat.
  • 15 Apr 2019 om 16:44
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:39
      Jij moet helemaal niets uitleggen. Als je ergens geen verstand van hebt moet je luisteren.

      4-3-3 we werden overlopen, op het middenveld.
      4-4-2 we werden alsnog overlopen, maar spelen met liefst twee halve spitsen

      En hiermee is mijn citro-quota voor de maand April weer voldaan. Vooral om jezelf blijven lachen, je staat onmeunig voor lul met je smileys.
    4-3-3: FcT stond er qua organisatie niet, door afwezigheid van Brama, ook was Zekhnini toen nog niet wedstrijdfit en moest Espinoza op die positie spelen. 4-4-2; stond prima met Brama erbij en Oosterwijk/Boere beide in de spits. Het werd anders toen Oosterwijk met Friday moest spelen. Nu Zekhnini er weer is en Hamdaoui een prima backup is, kan het weer wel.... alleen heeft Oosterwijk niet veel laten zien. Espinoza op 10 is veel beter. Een middenveld met Brama en Vuckic interessant genoeg om vaker te spelen. Prima dat jouw quotum op is, zijn we daar ook voorlopig weer van verlost..... :-) :-) :-)
  • 15 Apr 2019 om 16:39
    • Quote van 15 Apr 2019 om 16:19
      Dat heeft geen zin. Dan moet ik uitleggen waarom de organisatie niet "staat", als Brama er niet is, of waarom er zoveel gewisseld moest worden op de verschillende posities of waarom 4-4-2 beter stond, dan 4-3-3, dat dit nu anders kan, heeft te maken met de beschikbaarheid van spelers......
    Jij moet helemaal niets uitleggen. Als je ergens geen verstand van hebt moet je luisteren.

    4-3-3 we werden overlopen, op het middenveld.
    4-4-2 we werden alsnog overlopen, maar spelen met liefst twee halve spitsen

    En hiermee is mijn citro-quota voor de maand April weer voldaan. Vooral om jezelf blijven lachen, je staat onmeunig voor lul met je smileys.
  • 15 Apr 2019 om 16:25
    Nogmaals imo de juiste trainer voor Twente, Art Langeler.
  • 15 Apr 2019 om 16:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 15:31
      Dat je compleet geen toegevoegde waarde hebt in deze discussie blijkt wel uit deze vage reactie van je. Karakterloos en zonder inhoud! Precies zoals FC Twente zichzelf ook presenteert en nog jaren zal blijven presenteren. Zonder een kapitein en ambities is FC Twente dood en zal het nog jaren dood blijven. Opgaan in de massa zoals vele clubs doen!
    Vage reactie? Lijkt me redelijk concreet op de reactie van HB81/HB81 Mobile/BAM..... Zie verder ook andere reacties van mij....Hoef toch niet steeds in herhaling te vallen?
  • 15 Apr 2019 om 16:19
    • Quote van 15 Apr 2019 om 15:39
      ga eens inhoudelijk op hem in, hij heeft gwn gelijk dat het zwakke spel niks met de waardeloze competitie te maken hebben.
    Dat heeft geen zin. Dan moet ik uitleggen waarom de organisatie niet "staat", als Brama er niet is, of waarom er zoveel gewisseld moest worden op de verschillende posities of waarom 4-4-2 beter stond, dan 4-3-3, dat dit nu anders kan, heeft te maken met de beschikbaarheid van spelers......
  • 15 Apr 2019 om 15:45
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:53
      Daar ga je weer Faber, laat ze gewoon een trainer halen met de nodige ervaring, geen vrienden diensten, als Rutten komt dat hij Faber kent, en ga zo maar door. Nee heb meerdere namen voorbij zien komen wat beter is voor Twente. Gewoon compleet schoon schip maken, heb oa Art Langeler gehoord ook goede optie, ok vind nog steeds Steyn van VVV ook heel geschikt, en ook die Jos luhaky of hoe je zijn naam ook soelt lijkt me ook niet verkeerd.Gewoon een trainer die er onbevangen in kan stappen.
    De namen die je opnoemt zijn goede maar tevens ook niet haalbare trainers vrees ik.
    Luhukay is Duits of Engels salaris gewend en lijkt me niet dat we aan zijn eisen kunnen of willen voldoen, Langerer zit bij Jong Oranje en is zelf van clubtrainer afgestapt weet niet of het weer gaat kriebelen bij hem en Twente is niet een walk in the park, Steyn zou inderdaad zeer geschikt zijn echter VVV wil afkoopsom en dat is het struikelblok vrees ik. Denk dat we moeten denken aan een Duitse trainer zoals ook Heracles heeft gedaan (deze zijn wel inventief met weinig geld), we kunnen daar een voorbeeld aan nemen ongeacht wat je van die club vind.
  • 15 Apr 2019 om 15:39
    • Quote van 15 Apr 2019 om 15:21
      Het is interessant om te lezen dat je altijd op dezelfde onzinnige manier reageert, als je kritiek krijgt..... Omdat jullie met jullie 3-en in de zandbak zitten, is wel duidelijk wie het denkvermogen van een 8-jarige hebben..... en helaas kun je dat niet met 3 vermenigvuldigen..... :-) :-) :-)
    ga eens inhoudelijk op hem in, hij heeft gwn gelijk dat het zwakke spel niks met de waardeloze competitie te maken hebben.
  • 15 Apr 2019 om 15:31
    • Quote van 15 Apr 2019 om 15:21
      Het is interessant om te lezen dat je altijd op dezelfde onzinnige manier reageert, als je kritiek krijgt..... Omdat jullie met jullie 3-en in de zandbak zitten, is wel duidelijk wie het denkvermogen van een 8-jarige hebben..... en helaas kun je dat niet met 3 vermenigvuldigen..... :-) :-) :-)
    Dat je compleet geen toegevoegde waarde hebt in deze discussie blijkt wel uit deze vage reactie van je. Karakterloos en zonder inhoud! Precies zoals FC Twente zichzelf ook presenteert en nog jaren zal blijven presenteren. Zonder een kapitein en ambities is FC Twente dood en zal het nog jaren dood blijven. Opgaan in de massa zoals vele clubs doen!
  • 15 Apr 2019 om 15:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:44
      Ga je weer citrofielen, zaken draaien zodat ze jou uitkomen. Zo verschrikkelijk kinderachtig.

      Knotsgekke competitie heeft niets te maken met fatsoenlijk positiespel, niets te maken met het opzetten van een vloeiende aanval, niets te maken met Hol;scherliefde of Nacho op rechts zetten, of Aitor op RA zetten omdat Ome Oussama eist dat hij moet spelen. 'Gekheid' van deze competitie zit 'm in onvoorspelbaarheid van kracht van een elftal en uiteenlopende uitslagen, niet in vage opstellingen en een middenveld dat wekelijk wordt overlopen.

      Jij gebruikt de argumenten die je zijn ingefluisterd, maar gezien je van voetbal (een simpel en dom spel) geen kaas gegeten hebt, lul je maar wat uit je nek.

      Feit is gewoon dat spelers, kenners (scribenten) en analisten wekelijks een kruiwagen vol kritiek hebben. Daar heb je mij niet voor nodig om dat uit te leggen, minimaal het denkvermogen van een 8 jarige .........

      Pusic volgend jaar op Twente Vrouwen zetten, heeft bewezen een uitstekende huppelkuttenvoetbaltrainer te zijn.
    Het is interessant om te lezen dat je altijd op dezelfde onzinnige manier reageert, als je kritiek krijgt..... Omdat jullie met jullie 3-en in de zandbak zitten, is wel duidelijk wie het denkvermogen van een 8-jarige hebben..... en helaas kun je dat niet met 3 vermenigvuldigen..... :-) :-) :-)
  • 15 Apr 2019 om 14:55
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:35
      Groning heeft zich op 5 posities versterkt in de winterstop, letterlijk versterkt want ze staan stuk voor stuk in de basis. Dus Ted weet waar hij kijken moet.
    Precies, Pusic moet zich eerst maar eens bewijzen in een echte competitie. Iemand die de KKD serieus neemt heeft net als het huidige FC Twente, heel weinig ambitie in het leven!
  • 15 Apr 2019 om 14:53
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:24
      Maar dan moet er wel een goede assistent komen die nauw op het veld gaat samen werken met FR. Dan lijkt mij Ernst Faber een uitstekende persoon voor. Zit nu de Jeugdopleiding door te voeren bij PSV en daags achter een bureau. Heeft de Eredivisie ervaring en Groningen redelijk aan het voetballen gekregen. Denkt dat hij assistentschap in het kielzog van FR wel ziet zitten. Ze kennen elkaar al langer van de periode bij PSV.
    Daar ga je weer Faber, laat ze gewoon een trainer halen met de nodige ervaring, geen vrienden diensten, als Rutten komt dat hij Faber kent, en ga zo maar door. Nee heb meerdere namen voorbij zien komen wat beter is voor Twente. Gewoon compleet schoon schip maken, heb oa Art Langeler gehoord ook goede optie, ok vind nog steeds Steyn van VVV ook heel geschikt, en ook die Jos luhaky of hoe je zijn naam ook soelt lijkt me ook niet verkeerd.Gewoon een trainer die er onbevangen in kan stappen.
  • 15 Apr 2019 om 14:44
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:18
      1. Dank je voor jouw "waardeoordeel".... Ik wilde het speciaal voor jou simpel houden 2. Wat verwacht je eigenlijk van deze "knotsgekke" 1e divisie? Ik alleen maar het kampioenschap, hoe? Helemaal niet interessant.... 3. Dus voor jou is de kwaliteit van de jeugdopleiding, enkel afhankelijk van het inzetten van jeugd, op een moment dat het niet verstandig is? Je hebt zeker de voorbereiding niet gezien..... dat is overigens begrijpelijk in jullie drie-kapittel discussie in de zandbak...... :-) :-) :-)
    Ga je weer citrofielen, zaken draaien zodat ze jou uitkomen. Zo verschrikkelijk kinderachtig.

    Knotsgekke competitie heeft niets te maken met fatsoenlijk positiespel, niets te maken met het opzetten van een vloeiende aanval, niets te maken met Hol;scherliefde of Nacho op rechts zetten, of Aitor op RA zetten omdat Ome Oussama eist dat hij moet spelen. 'Gekheid' van deze competitie zit 'm in onvoorspelbaarheid van kracht van een elftal en uiteenlopende uitslagen, niet in vage opstellingen en een middenveld dat wekelijk wordt overlopen.

    Jij gebruikt de argumenten die je zijn ingefluisterd, maar gezien je van voetbal (een simpel en dom spel) geen kaas gegeten hebt, lul je maar wat uit je nek.

    Feit is gewoon dat spelers, kenners (scribenten) en analisten wekelijks een kruiwagen vol kritiek hebben. Daar heb je mij niet voor nodig om dat uit te leggen, minimaal het denkvermogen van een 8 jarige .........

    Pusic volgend jaar op Twente Vrouwen zetten, heeft bewezen een uitstekende huppelkuttenvoetbaltrainer te zijn.
  • 15 Apr 2019 om 14:35
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:28
      Groningen doet het ook een stuk beter na de winterstop. Wereldtrainer daar. Ligt echt niet aan een trainer maar aan hoe sterk de competitie is waarin je speelt en je materiaal dat je hebt. Aitor held. Die heeft veel punten voor fc twente gehaald. De kkd is zo slecht dat fc twente ondanks het slechte spel makkelijk kampioen wordt.
    Groning heeft zich op 5 posities versterkt in de winterstop, letterlijk versterkt want ze staan stuk voor stuk in de basis. Dus Ted weet waar hij kijken moet.
  • 15 Apr 2019 om 14:28
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:18
      1. Dank je voor jouw "waardeoordeel".... Ik wilde het speciaal voor jou simpel houden 2. Wat verwacht je eigenlijk van deze "knotsgekke" 1e divisie? Ik alleen maar het kampioenschap, hoe? Helemaal niet interessant.... 3. Dus voor jou is de kwaliteit van de jeugdopleiding, enkel afhankelijk van het inzetten van jeugd, op een moment dat het niet verstandig is? Je hebt zeker de voorbereiding niet gezien..... dat is overigens begrijpelijk in jullie drie-kapittel discussie in de zandbak...... :-) :-) :-)
    Groningen doet het ook een stuk beter na de winterstop. Wereldtrainer daar. Ligt echt niet aan een trainer maar aan hoe sterk de competitie is waarin je speelt en je materiaal dat je hebt. Aitor held. Die heeft veel punten voor fc twente gehaald. De kkd is zo slecht dat fc twente ondanks het slechte spel makkelijk kampioen wordt.
  • 15 Apr 2019 om 14:18
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:12
      Tsja... als je zo kinderlijk als jou wil redeneren........

      Het zijn de spelers zelf die nagenoegen elke wedstrijd voor de camera staan 'het was niet best',............ Bijna elke wedstrijd in Jan/Feb/Maart was dit de conclussie, van de spelers.

      1) Assist van Oosterwijk was geweldig mooier dan de goal, dus in jouw ogen is hij Ronaldo. Dat, mijn vriend, is je denknviveau.
      2) Je hebt 4 a 5 volwaardige ED spelers (die absoluut niet in de KKD horen) in je team.
      3) Je bent weer aan het citrofielen. Hoeveel invalbeurten voor jeugdigen dit seizoen? Ze mochten pas op de bank zitten toen LtV er in de krant over begon te zeiken. Ze mochten meetrainen met het eerste na, wederom, commentaar, en natuurlijk om de mensen met moneten te laten zien 'kijk ons eens'.
    1. Dank je voor jouw "waardeoordeel".... Ik wilde het speciaal voor jou simpel houden 2. Wat verwacht je eigenlijk van deze "knotsgekke" 1e divisie? Ik alleen maar het kampioenschap, hoe? Helemaal niet interessant.... 3. Dus voor jou is de kwaliteit van de jeugdopleiding, enkel afhankelijk van het inzetten van jeugd, op een moment dat het niet verstandig is? Je hebt zeker de voorbereiding niet gezien..... dat is overigens begrijpelijk in jullie drie-kapittel discussie in de zandbak...... :-) :-) :-)
  • 15 Apr 2019 om 14:13
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:06
      De conclussie is dat we kampioen zijn dankzij Brama en Aitor, ondanks Pusic.

      Alle eer gaat naar Van Leeuwen, onze schroothandelaar heeft met Aitor, Gonzalez en Espinsa 180 weten te gooien!
    Voor het gemak "vergeet" je Drommel, Bijen, Smith, Zekhnini, Hamdaoui.... EN een selectie dat een team is geworden, dat voor elkaar gaat.... en oh ja.... Asaidi die niet opgesteld hoeft te worden..... alles "ondanks" Pusic...... :-) :-) :-)
  • 15 Apr 2019 om 14:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:04
      1. NUL voetbal blijkt inderdaad uit de goal die Zekhnini scoorde 2. NUL progressie blijkt uit het feit dat de verdediging staat als een huis, het middenveld met Brama, Vuskic en Espinoza Smith misbaar maakt... 3. NUL progressie (waarneembaar)? De jeugdopleiding wordt opnieuw opgetuigd, hoe wil je dat in het 1e seizoen waarnemen? Kort en goed; deze post kan onder de noemer BS in het "permanente archief"...... :-) :-) :-)
    Tsja... als je zo kinderlijk als jou wil redeneren........

    Het zijn de spelers zelf die nagenoegen elke wedstrijd voor de camera staan 'het was niet best',............ Bijna elke wedstrijd in Jan/Feb/Maart was dit de conclussie, van de spelers.

    1) Assist van Oosterwijk was geweldig mooier dan de goal, dus in jouw ogen is hij Ronaldo. Dat, mijn vriend, is je denknviveau.
    2) Je hebt 4 a 5 volwaardige ED spelers (die absoluut niet in de KKD horen) in je team.
    3) Je bent weer aan het citrofielen. Hoeveel invalbeurten voor jeugdigen dit seizoen? Ze mochten pas op de bank zitten toen LtV er in de krant over begon te zeiken. Ze mochten meetrainen met het eerste na, wederom, commentaar, en natuurlijk om de mensen met moneten te laten zien 'kijk ons eens'.
  • 15 Apr 2019 om 14:09
    • Quote van 15 Apr 2019 om 14:01
      Een TM en een TD, jij bent niet wijs.

      Het voetbal is consistent slecht. Dan is er slechts 1 conclussie mogelijk.
    Klopt..... FcT wordt kampioen, "met consistent slecht voetbal", de selectie voor het volgende seizoen staat vast...... De jeugdopleiding staat, alles loopt van "een leien dakje"..... Wie er "niet wijs" is, hoeft inderdaad niet "uitgelegd" te worden...... :-) :-) :-)
  • 15 Apr 2019 om 14:06
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:39
      De conclusie uit jouw statement is dat FcT het feitelijk zonder trainer doet en ook nog eens kampioen wordt?! :-) Wat de perspraatjes betreft.... tsja, ik heb niet veel trainers echte feitelijkheden horen noemen.... meestal is het "prietpraat".... veel belangrijker is hoe de selectie er over denkt.....
    De conclussie is dat we kampioen zijn dankzij Brama en Aitor, ondanks Pusic.

    Alle eer gaat naar Van Leeuwen, onze schroothandelaar heeft met Aitor, Gonzalez en Espinsa 180 weten te gooien!
  • 15 Apr 2019 om 14:04
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:59
      Die 'hobbels' zijn jou aangepraat door de marketingmachine van Twente. 'Hobbels' zoals klein budget, laat begonnen etc die treffen meerdere clubs. Het niveau van dit ren-je-rot twente is het niveau van juist, de voorbereiding.

      Er zit NUL voetbal in dit Twente
      Er zit NUL progressie in het team (geheel afhankelijk van 2 spelers)
      Er zit NUL progressie in jeugdontwikkeling (waarneembaar)

      Eerste worden is fijn, niet zo heel moeilijk met een team dat kwa ervaring en kwaliteit een Ferrari valt te noemen.
    1. NUL voetbal blijkt inderdaad uit de goal die Zekhnini scoorde 2. NUL progressie blijkt uit het feit dat de verdediging staat als een huis, het middenveld met Brama, Vuskic en Espinoza Smith misbaar maakt... 3. NUL progressie (waarneembaar)? De jeugdopleiding wordt opnieuw opgetuigd, hoe wil je dat in het 1e seizoen waarnemen? Kort en goed; deze post kan onder de noemer BS in het "permanente archief"...... :-) :-) :-)
  • 15 Apr 2019 om 14:03
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:21
      1 kanttekening: FcT moet zich afvragen hoe de "beginnersfouten" van Pusic geminimeerd kunnen worden en hoe het tactisch aangepakt gaat worden, om te voorkomen dat FcT het volgende seizoen in de gevarenzone komt..... Want fouten heeft Pusic zeker gemaakt.... echter is ook al door een aantal supporters sinds het begin van dit seizoen nadrukkelijk gesteld dat hij geholpen moest worden..... Wat m.i. voor Pusic niet gemakkelijk te accepteren was..... M.a.w. probleemloos was het nu ook weer niet, maar wel oplosbaar..... Zolang FcT beseft waar zij staat in de opbouw......
    Een paar fouten...... de lijst is lang maat, zeer lang.

    Het is een tactisch onbenul die ook geen wedstrijd kan lezen, en daarom bizar slecht wisselt. Ik heb nog nooit een trainer in de eerste helft zien wisselen om een fout in de opstelling te corrigeren.
  • 15 Apr 2019 om 14:01
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:18
      Als FcT het contract met Pusic wil respecteren, zou FR als TM misschien geen gek idee zijn, dan is er tenminste de nodige ervaring om zowel het systeem, als de wedstrijdtactiek, als de opleiding van de spelers uit eigen geledingen (aangevuld met derden), te professionaliseren en er ook sturing aan te geven..... Niet onbelangrijk: de trainer is een passant, niet meer, niet minder..... Consistent beleid is van cruciaal belang om weer terug te keren aan de subtop.....
    Een TM en een TD, jij bent niet wijs.

    Het voetbal is consistent slecht. Dan is er slechts 1 conclussie mogelijk.
  • 15 Apr 2019 om 13:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:58
      Is het niet typerend dat de trainer eruit moet, hoewel hij de doelstelling (Kampioen worden) gaat halen? Als dat al zo moet, hierbij een tip: Geef een trainer nooit een contract langer dan 1 jaar, want langer wordt hij toch niet gepruimd...... Is dit een voorbeeld van gedegen beleid? Beleid dat FcT zal moeten uitvoeren om over ca. 4 seizoenen na het kampioenschap (van de 1e Divisie!!) weer tot de subtop van de ED te horen.....?! Voor mij is de discussie totaal zinloos. De directie zal de lijnen moeten uitzetten en de bij de doelstellingen noodzakelijke medewerkers moeten aannemen. Als deze directie het niet kan, kunnen de "experts" op dit forum het altijd nog overnemen..... :-) Ongeacht de kwaliteiten van in dit geval Pusic, is 1 ding zeker: velen zijn de "hobbels" al vergeten die genomen moesten worden, voordat vanaf november 2018 de resultaten werden gehaald..... Alleen maar geluk? Geluk dwing je af, zeggen ze...... :-) M.a.w. ik laat het oordeel graag aan de directie over...... Volgend jaar eerst maar eens handhaven in de ED, zou ik zeggen...... T.a.v. "mooi voetbal" zullen we nog wel even geduld moeten hebben...... :-)
    Die 'hobbels' zijn jou aangepraat door de marketingmachine van Twente. 'Hobbels' zoals klein budget, laat begonnen etc die treffen meerdere clubs. Het niveau van dit ren-je-rot twente is het niveau van juist, de voorbereiding.

    Er zit NUL voetbal in dit Twente
    Er zit NUL progressie in het team (geheel afhankelijk van 2 spelers)
    Er zit NUL progressie in jeugdontwikkeling (waarneembaar)

    Eerste worden is fijn, niet zo heel moeilijk met een team dat kwa ervaring en kwaliteit een Ferrari valt te noemen.
  • 15 Apr 2019 om 13:53
    Heeft Pusic z'n afscheid al aangekondigd of wacht hij tot het eind van het seizoen?
  • 15 Apr 2019 om 13:49
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:35
      Mee eens, maar iets moet hij toch goed gedaan hebben, kijk maar naar de cijfers van voor en ná de thuis wedstrijd tegen jong ajax, van gemiddeld bijna 1,5 doelpunten tegen naar gemiddeld 0,5 doelpunten tegen, bij een gelijkblijvend gemiddelde doelpunten vóór (ongeveer 2 per wedstrijd). Dus dan win je veel wedstrijden. Hoe dat dan werkt en wat de invloed precies is van een trainer, geen idee, maar blijkbaarbaar kunnen de trainers bij andere clubs, en dan voornamelijk Sparta, dat dan niet. Terwijl Henk Fräser toch vaak als top trainer aangemerkt wordt en de selectie als minstens gelijkwaardig gezien wordt.
    Fräser viel bij ado en vitesse ook door de mand, dus weet niet wie hem een toptrainer vind. Belangrijkste is de promotie, pusic heeft vooral een team gesmeed. Dat is zijn belangrijkste ding geweest. Na jong ajax heeft hij de formatie wat anders neergezet, maar dat kwam vooral door veel gemor van supporters en media, ook rutten was toen adviseur achter de schermen. Het slechte wisselbeleid, tactisch zwak, vast blijven houden aan holscher etc. Het is geen goede trainer, het gros van de wedstrijden gewonnen door bevliegingen van aitor en goed werk van drommel.
  • 15 Apr 2019 om 13:42
    Wat een dom gelul hier! KKD! Mensen lullen hier alsof we de champions league hebben gewonnen.
  • 15 Apr 2019 om 13:39
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:21
      Schreuder heeft als hoofdcoach niks bewezen. Ja, oeverloos geschuif, potjes verliezen om daarna met kurkdroge ogen te beweren dat hij toch veel dominantie had gezien en dat spelers weer stapoen in het proces had gemaakt. Welk proces weten we nog steeds niet. Het zou leuk zijn dat hij de hele Bundesliga komend seizoen zou verrassen met leuk en atractief voetbal, maar voor mij is het een ideale assistent-trainer. Meer tot nu toe nog niet. Hake begon voortreffelijk en zakte steeds verder in het moeras. Kijk de cijfers er maar op na. Aanblijven was dus helemaal geen optie! Naja, en het verhaal Pusic is bekend. Zoals hij nu acteert is het in mijn ogen nog niet eens een geschikte assistent. Heb nog nog van hem een goed strategisch verhaal of uitleg gehoord. Ongeschikt.
    De conclusie uit jouw statement is dat FcT het feitelijk zonder trainer doet en ook nog eens kampioen wordt?! :-) Wat de perspraatjes betreft.... tsja, ik heb niet veel trainers echte feitelijkheden horen noemen.... meestal is het "prietpraat".... veel belangrijker is hoe de selectie er over denkt.....
  • 15 Apr 2019 om 13:35
    • Quote van 15 Apr 2019 om 13:21
      Schreuder heeft als hoofdcoach niks bewezen. Ja, oeverloos geschuif, potjes verliezen om daarna met kurkdroge ogen te beweren dat hij toch veel dominantie had gezien en dat spelers weer stapoen in het proces had gemaakt. Welk proces weten we nog steeds niet. Het zou leuk zijn dat hij de hele Bundesliga komend seizoen zou verrassen met leuk en atractief voetbal, maar voor mij is het een ideale assistent-trainer. Meer tot nu toe nog niet. Hake begon voortreffelijk en zakte steeds verder in het moeras. Kijk de cijfers er maar op na. Aanblijven was dus helemaal geen optie! Naja, en het verhaal Pusic is bekend. Zoals hij nu acteert is het in mijn ogen nog niet eens een geschikte assistent. Heb nog nog van hem een goed strategisch verhaal of uitleg gehoord. Ongeschikt.
    Mee eens, maar iets moet hij toch goed gedaan hebben, kijk maar naar de cijfers van voor en ná de thuis wedstrijd tegen jong ajax, van gemiddeld bijna 1,5 doelpunten tegen naar gemiddeld 0,5 doelpunten tegen, bij een gelijkblijvend gemiddelde doelpunten vóór (ongeveer 2 per wedstrijd). Dus dan win je veel wedstrijden. Hoe dat dan werkt en wat de invloed precies is van een trainer, geen idee, maar blijkbaarbaar kunnen de trainers bij andere clubs, en dan voornamelijk Sparta, dat dan niet. Terwijl Henk Fräser toch vaak als top trainer aangemerkt wordt en de selectie als minstens gelijkwaardig gezien wordt.
  • 15 Apr 2019 om 13:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:38
      Heeft Schreuder niets bewezen? Men is dik tevreden over hem bij Hoffenheim en Ajax, toch grotere clubs dan FcT op dit moment..... Hake had m.i. niet ontslagen hoeven te worden.... prima trainer voor het niveau van dat moment, Pusic? Onervaren, maakt fouten, maar haalt wel de doelstelling. Afkraken is niet zo moeilijk, de positieve dingen zien, blijkbaar wel.... Hij heeft er wel een team van gemaakt, dat voor elkaar gaat, 1 van de belangrijkste pijlers voor succes..... en heeft met veel blessures/vorm crisissen te maken gehad..... Hoelang heeft b.v. het aanvalsduo Oostenrijk/Boere samen gespeeld?
    Schreuder heeft als hoofdcoach niks bewezen. Ja, oeverloos geschuif, potjes verliezen om daarna met kurkdroge ogen te beweren dat hij toch veel dominantie had gezien en dat spelers weer stapoen in het proces had gemaakt. Welk proces weten we nog steeds niet. Het zou leuk zijn dat hij de hele Bundesliga komend seizoen zou verrassen met leuk en atractief voetbal, maar voor mij is het een ideale assistent-trainer. Meer tot nu toe nog niet. Hake begon voortreffelijk en zakte steeds verder in het moeras. Kijk de cijfers er maar op na. Aanblijven was dus helemaal geen optie! Naja, en het verhaal Pusic is bekend. Zoals hij nu acteert is het in mijn ogen nog niet eens een geschikte assistent. Heb nog nog van hem een goed strategisch verhaal of uitleg gehoord. Ongeschikt.
  • 15 Apr 2019 om 13:00
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:51
      Een trainer is erg afhankelijk van de kwaliteit van de selectie. Schreuder staat volgend jaar wel weer bij een subtopper in Duitsland voor de groep....
    schreuder had ziyech guti en cabral o.a. tot zijn beschikking, hake had dezelfde selectie en heeft het rechtgebreid. Het lachwekkende was toen dat derksen precies hetzelfde zei, schreuder is kapot gegaan door de zwakke selectie en wat hake deed was meer dan logisch wegens de goede selectie. Het ligt duidelijk anders. Overigens zou ik ook niet weten wie pusic zou moeten vervangen.
  • 15 Apr 2019 om 12:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:14
      Wat trainers betreft ben ik persoonlijk een tegenstander van het geven van meerderjarige contracten. Een 1 jarig contract met daarbij een éénzijdige optie. Dat houdt de boel scherp. Nu zit je weer met een onkundige trainer opgezadeld, want deze paljas valt in de Eredivisie gigantisch door de mand.
    Is het aantrekkelijk voor een goede trainer om maar voor 1 jaar te tekenen? Prijs je jezelf dan niet uit de markt als club zijnde als dezelfde trainer bij andere clubs wel voor meerdere jaren kan tekenen.
    De gedachtengang begrijp ik maar weet niet of dit realistisch is.
  • 15 Apr 2019 om 12:57
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:36
      Welke trainer wil er nu bij FC Twente werken ??? , niemand toch Ten Voorde heeft Schreuder helemaal kapot geschreven, die moest dus ook al vanwege de Tubantia verdwijnen en nu zal en moet Pusic vertrekken, en de club moet de afkoopsommen allemaal betalen. Als ten Voorde Pusic er nu ook uit wil drukken dan moet de objectieve Tubantia de afkoopsom van Pusic maar betalen
    Dat trainers zo nu en dan kapotgeschreven worden ben ik wel met je eens. In het geval schreuder vind ik het echter niet eerlijk om ten voorde daarvan te betichten. Schreuder heeft adriaanse eruit gewerkt als slinkse hond en er vervolgens zelf niks van gemaakt ondanks een gruwelijk salaris. Twente stond 17e met spelers als guti ziyech cabral, toen schreuder eruitging en hake kwam werden ze nog 11e ofzo. Het spel was toen ook niet om aan te zien, wellicht dat hij nu veel bijgeleerd heeft, maar toen was zijn presteren de reden dat hij er terecht uitging.
  • 15 Apr 2019 om 12:57
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:51
      Op dit moment subtopper. Volgend seizoen degradatie kandidaat.
    Dus Alexander Rosen, Stevens, Nagelsmann zijn allemaal gek? :-)
  • 15 Apr 2019 om 12:56
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:51
      Op dit moment subtopper. Volgend seizoen degradatie kandidaat.
    Van Subtopper naar degradatiekandidaat dat kan in Duitsland ook met dezelfde trainer.
  • 15 Apr 2019 om 12:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:51
      Een trainer is erg afhankelijk van de kwaliteit van de selectie. Schreuder staat volgend jaar wel weer bij een subtopper in Duitsland voor de groep....
    Op dit moment subtopper. Volgend seizoen degradatie kandidaat.
  • 15 Apr 2019 om 12:45
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:41
      Pusic is een kwakzalvende lulhannes die fout op fout op fout op fout weet te stapelen, nul tactisch of strategisch inzicht. We hebben dit seizoen poliozaalvoetbal gezien. Hij heeft gelijk, het beleid van de club is verschrikkelijk slecht, het aanstellen van low-budget trainers als Hake en Schreuder, terwijl we miljoenen pompen in management-fees. Dat moet andersom.
      Ook Pusic weet dat zijn enige geluk Aitor is, een schot in de roos van Ted. Brama een KKD-luxe. Trek deze twee van FCT af, en je haalt de nacompetitie niet eens.
    Low budget trainer Schreuder? Kreeg die niet, dankzij Munsterman, 8 ton per jaar?
  • 15 Apr 2019 om 12:38
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:27
      Hoezo functioneren ze elders wel dan? Schreuder is na zijn ontslag weer als assistent aan de slag gegaan. Bij Hoffenheim gaan we het meemaken of onze lachebek het daar gaat waarmaken. Heeft dus als hoofdcoach niks bewezen. Hake's contract wordt na een relatief korte periode niet meer verlengd bij Cambuur.rara. Verbeek staat ook aan de zijlijn te gapen. En dan nu onze Balkanvriend Pusic. M.i.wel de slechtste in dit rijtje. En ik gun hem het allerbeste, maar of hij elders gaat slagen, heb mijn bedenkingen.
    Heeft Schreuder niets bewezen? Men is dik tevreden over hem bij Hoffenheim en Ajax, toch grotere clubs dan FcT op dit moment..... Hake had m.i. niet ontslagen hoeven te worden.... prima trainer voor het niveau van dat moment, Pusic? Onervaren, maakt fouten, maar haalt wel de doelstelling. Afkraken is niet zo moeilijk, de positieve dingen zien, blijkbaar wel.... Hij heeft er wel een team van gemaakt, dat voor elkaar gaat, 1 van de belangrijkste pijlers voor succes..... en heeft met veel blessures/vorm crisissen te maken gehad..... Hoelang heeft b.v. het aanvalsduo Oostenrijk/Boere samen gespeeld?
  • 15 Apr 2019 om 12:27
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:06
      Moet FcT zich dan niet eerst afvragen waarom de "kneuzen", die zij hebben binnen gehaald, elders wel kunnen functioneren?
    Hoezo functioneren ze elders wel dan? Schreuder is na zijn ontslag weer als assistent aan de slag gegaan. Bij Hoffenheim gaan we het meemaken of onze lachebek het daar gaat waarmaken. Heeft dus als hoofdcoach niks bewezen. Hake's contract wordt na een relatief korte periode niet meer verlengd bij Cambuur.rara. Verbeek staat ook aan de zijlijn te gapen. En dan nu onze Balkanvriend Pusic. M.i.wel de slechtste in dit rijtje. En ik gun hem het allerbeste, maar of hij elders gaat slagen, heb mijn bedenkingen.
  • 15 Apr 2019 om 12:26
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:12
      Pusic is ook geen probleem de media maakt van een mug een kudde olifanten. Deze trainer heeft het uitstekend gedaan met deze club dit seizoen hij heeft niet onder optimale omstandigheden kunnen werken. En toch haalt hij in samenwerking met de hulptrainers en spelers het optimale resultaat. Daarnaast is het volstrekt belachelijk dat ze niet verder gaan met hem, en is fctwente niet in de goede financiële situatie dat ze hem kunnen uitkopen.
    He mooie jongerenwerker en stoelpoot zager wat lul je weer lekker dom uit je NEK
  • 15 Apr 2019 om 12:24
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:03
      FR moet je niet nemen als trainer voor een interim periode. Hij is veel beter op zijn plaats om de middellange en lange termijn visie op te zetten. Daarnaast is hij vakkundig genoeg om tactische adviezen te geven, die dan wel bindend moeten zijn. Daarmee zou TvL het "technische gedeelte" goed gedelegeerd hebben..... Er moet met een naar verhouding laag budget, heel veel gedaan worden..... M.i. een mooie uitdaging als TM dus....
    Maar dan moet er wel een goede assistent komen die nauw op het veld gaat samen werken met FR. Dan lijkt mij Ernst Faber een uitstekende persoon voor. Zit nu de Jeugdopleiding door te voeren bij PSV en daags achter een bureau. Heeft de Eredivisie ervaring en Groningen redelijk aan het voetballen gekregen. Denkt dat hij assistentschap in het kielzog van FR wel ziet zitten. Ze kennen elkaar al langer van de periode bij PSV.
  • 15 Apr 2019 om 12:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:12
      Pusic is ook geen probleem de media maakt van een mug een kudde olifanten. Deze trainer heeft het uitstekend gedaan met deze club dit seizoen hij heeft niet onder optimale omstandigheden kunnen werken. En toch haalt hij in samenwerking met de hulptrainers en spelers het optimale resultaat. Daarnaast is het volstrekt belachelijk dat ze niet verder gaan met hem, en is fctwente niet in de goede financiële situatie dat ze hem kunnen uitkopen.
    Hey Pusic is weer onder zijn alias online ;))
  • 15 Apr 2019 om 12:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 12:12
      Pusic is ook geen probleem de media maakt van een mug een kudde olifanten. Deze trainer heeft het uitstekend gedaan met deze club dit seizoen hij heeft niet onder optimale omstandigheden kunnen werken. En toch haalt hij in samenwerking met de hulptrainers en spelers het optimale resultaat. Daarnaast is het volstrekt belachelijk dat ze niet verder gaan met hem, en is fctwente niet in de goede financiële situatie dat ze hem kunnen uitkopen.
    1 kanttekening: FcT moet zich afvragen hoe de "beginnersfouten" van Pusic geminimeerd kunnen worden en hoe het tactisch aangepakt gaat worden, om te voorkomen dat FcT het volgende seizoen in de gevarenzone komt..... Want fouten heeft Pusic zeker gemaakt.... echter is ook al door een aantal supporters sinds het begin van dit seizoen nadrukkelijk gesteld dat hij geholpen moest worden..... Wat m.i. voor Pusic niet gemakkelijk te accepteren was..... M.a.w. probleemloos was het nu ook weer niet, maar wel oplosbaar..... Zolang FcT beseft waar zij staat in de opbouw......
  • 15 Apr 2019 om 12:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:36
      Welke trainer wil er nu bij FC Twente werken ??? , niemand toch Ten Voorde heeft Schreuder helemaal kapot geschreven, die moest dus ook al vanwege de Tubantia verdwijnen en nu zal en moet Pusic vertrekken, en de club moet de afkoopsommen allemaal betalen. Als ten Voorde Pusic er nu ook uit wil drukken dan moet de objectieve Tubantia de afkoopsom van Pusic maar betalen
    Pusic is ook geen probleem de media maakt van een mug een kudde olifanten. Deze trainer heeft het uitstekend gedaan met deze club dit seizoen hij heeft niet onder optimale omstandigheden kunnen werken. En toch haalt hij in samenwerking met de hulptrainers en spelers het optimale resultaat. Daarnaast is het volstrekt belachelijk dat ze niet verder gaan met hem, en is fctwente niet in de goede financiële situatie dat ze hem kunnen uitkopen.
  • 15 Apr 2019 om 12:11
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:33
      Zo is het, elke wedstrijd koppijn van de spanning, en hopen op een individuele actie van een Aitor.
      Omdat ze elke wedstrijd maar aanknoeien en door geluk vaak hebben gewonnen.
      Want er zit het hele seizoen al geen lijn of plan in de wedstrijden.
      We worden zelfs in eigen huis al vanaf de aftrap door welke tegenstander ook direct bij de strot gegrepen.
      Terwijl dit juist andersom hoort te zijn, dat is straks in de eredivisie helemaal dodelijk.
    Juist, tja en anders zijn we snelle dan we denken terug in deze kloten competitie
  • 15 Apr 2019 om 12:06
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:43
      Met Schreuder was het ook niet om aan te gluren, en denk niet dat alleen Tubantia van hem af wilde maar 99,9% van alle mensen die Twente hoog hebben zitten
    Moet FcT zich dan niet eerst afvragen waarom de "kneuzen", die zij hebben binnen gehaald, elders wel kunnen functioneren?
  • 15 Apr 2019 om 12:03
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:29
      Ik denk dat Rutten beter is om adviezen te geven. Zijn trainerscarriere is niet bepaald een vooruitgang geweest, eerder ervaring opgedaan om in verschillende keukens te kijken. Maar prijzen zijn allerminst gepakt.
    FR moet je niet nemen als trainer voor een interim periode. Hij is veel beter op zijn plaats om de middellange en lange termijn visie op te zetten. Daarnaast is hij vakkundig genoeg om tactische adviezen te geven, die dan wel bindend moeten zijn. Daarmee zou TvL het "technische gedeelte" goed gedelegeerd hebben..... Er moet met een naar verhouding laag budget, heel veel gedaan worden..... M.i. een mooie uitdaging als TM dus....
  • 15 Apr 2019 om 11:58
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:33
      Zo is het, elke wedstrijd koppijn van de spanning, en hopen op een individuele actie van een Aitor.
      Omdat ze elke wedstrijd maar aanknoeien en door geluk vaak hebben gewonnen.
      Want er zit het hele seizoen al geen lijn of plan in de wedstrijden.
      We worden zelfs in eigen huis al vanaf de aftrap door welke tegenstander ook direct bij de strot gegrepen.
      Terwijl dit juist andersom hoort te zijn, dat is straks in de eredivisie helemaal dodelijk.
    Precies!
  • 15 Apr 2019 om 11:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:43
      Met Schreuder was het ook niet om aan te gluren, en denk niet dat alleen Tubantia van hem af wilde maar 99,9% van alle mensen die Twente hoog hebben zitten
    Een trainer is erg afhankelijk van de kwaliteit van de selectie. Schreuder staat volgend jaar wel weer bij een subtopper in Duitsland voor de groep....
  • 15 Apr 2019 om 11:43
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:36
      Welke trainer wil er nu bij FC Twente werken ??? , niemand toch Ten Voorde heeft Schreuder helemaal kapot geschreven, die moest dus ook al vanwege de Tubantia verdwijnen en nu zal en moet Pusic vertrekken, en de club moet de afkoopsommen allemaal betalen. Als ten Voorde Pusic er nu ook uit wil drukken dan moet de objectieve Tubantia de afkoopsom van Pusic maar betalen
    Met Schreuder was het ook niet om aan te gluren, en denk niet dat alleen Tubantia van hem af wilde maar 99,9% van alle mensen die Twente hoog hebben zitten
  • 15 Apr 2019 om 11:43
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:35
      Waar moet hij dan advies over geven als hij volgens jouw geen goede trainer is/was... beetje appart verhaal vent. Kan wel wat leuke (job advies) voorbeelden bedenken maar ik vat me kort. Ik hoef fredje iig niet meer te zien bij ons. Voor mij is hij done
    Eens Fredje hoeftvan mij ook niet meer, beetje onbetrouwbaar om daar op lange termijn mee in zee te gaan. Als er een kamelenhoeder langs komt met wat knaken, is Fredje net Dagobert Duck.
  • 15 Apr 2019 om 11:36
    Welke trainer wil er nu bij FC Twente werken ??? , niemand toch Ten Voorde heeft Schreuder helemaal kapot geschreven, die moest dus ook al vanwege de Tubantia verdwijnen en nu zal en moet Pusic vertrekken, en de club moet de afkoopsommen allemaal betalen. Als ten Voorde Pusic er nu ook uit wil drukken dan moet de objectieve Tubantia de afkoopsom van Pusic maar betalen
  • 15 Apr 2019 om 11:35
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:29
      Ik denk dat Rutten beter is om adviezen te geven. Zijn trainerscarriere is niet bepaald een vooruitgang geweest, eerder ervaring opgedaan om in verschillende keukens te kijken. Maar prijzen zijn allerminst gepakt.
    Waar moet hij dan advies over geven als hij volgens jouw geen goede trainer is/was... beetje appart verhaal vent. Kan wel wat leuke (job advies) voorbeelden bedenken maar ik vat me kort. Ik hoef fredje iig niet meer te zien bij ons. Voor mij is hij done
  • 15 Apr 2019 om 11:33
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:38
      Scheiss egal wie bepaalt betaald. Er zullen er zat zijn met geld die ook inzien dat dit puur met geluk te maken heeft. En er totaal nog geen lijn inzit
    Zo is het, elke wedstrijd koppijn van de spanning, en hopen op een individuele actie van een Aitor.
    Omdat ze elke wedstrijd maar aanknoeien en door geluk vaak hebben gewonnen.
    Want er zit het hele seizoen al geen lijn of plan in de wedstrijden.
    We worden zelfs in eigen huis al vanaf de aftrap door welke tegenstander ook direct bij de strot gegrepen.
    Terwijl dit juist andersom hoort te zijn, dat is straks in de eredivisie helemaal dodelijk.
  • 15 Apr 2019 om 11:29
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:18
      Als FcT het contract met Pusic wil respecteren, zou FR als TM misschien geen gek idee zijn, dan is er tenminste de nodige ervaring om zowel het systeem, als de wedstrijdtactiek, als de opleiding van de spelers uit eigen geledingen (aangevuld met derden), te professionaliseren en er ook sturing aan te geven..... Niet onbelangrijk: de trainer is een passant, niet meer, niet minder..... Consistent beleid is van cruciaal belang om weer terug te keren aan de subtop.....
    Ik denk dat Rutten beter is om adviezen te geven. Zijn trainerscarriere is niet bepaald een vooruitgang geweest, eerder ervaring opgedaan om in verschillende keukens te kijken. Maar prijzen zijn allerminst gepakt.
  • 15 Apr 2019 om 11:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:14
      Wat trainers betreft ben ik persoonlijk een tegenstander van het geven van meerderjarige contracten. Een 1 jarig contract met daarbij een éénzijdige optie. Dat houdt de boel scherp. Nu zit je weer met een onkundige trainer opgezadeld, want deze paljas valt in de Eredivisie gigantisch door de mand.
    Je vergeet dat Pusic de enige kandidaat was, die de taak dit seizoen heeft opgepakt en de doelstelling heeft gehaald. Het woord "paljas" vind ik niet op zijn plaats. Zeker is dat hij fouten heeft gemaakt, als ook onervaren was/is als hoofdcoach bij een BVO. Dat was van te voren bekend. Toch wordt de doelstelling gehaald. Hoe het verder moet, is aan de directie. Mijn mening heb ik al gegeven.....
  • 15 Apr 2019 om 11:18
    • Quote van 15 Apr 2019 om 11:12
      Wat zou je zelf willen. Moet Pusic blijven met eventueel ervaren assistent of vind je dat een andere trainer moet komen?
    Als FcT het contract met Pusic wil respecteren, zou FR als TM misschien geen gek idee zijn, dan is er tenminste de nodige ervaring om zowel het systeem, als de wedstrijdtactiek, als de opleiding van de spelers uit eigen geledingen (aangevuld met derden), te professionaliseren en er ook sturing aan te geven..... Niet onbelangrijk: de trainer is een passant, niet meer, niet minder..... Consistent beleid is van cruciaal belang om weer terug te keren aan de subtop.....
  • 15 Apr 2019 om 11:14
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:58
      Is het niet typerend dat de trainer eruit moet, hoewel hij de doelstelling (Kampioen worden) gaat halen? Als dat al zo moet, hierbij een tip: Geef een trainer nooit een contract langer dan 1 jaar, want langer wordt hij toch niet gepruimd...... Is dit een voorbeeld van gedegen beleid? Beleid dat FcT zal moeten uitvoeren om over ca. 4 seizoenen na het kampioenschap (van de 1e Divisie!!) weer tot de subtop van de ED te horen.....?! Voor mij is de discussie totaal zinloos. De directie zal de lijnen moeten uitzetten en de bij de doelstellingen noodzakelijke medewerkers moeten aannemen. Als deze directie het niet kan, kunnen de "experts" op dit forum het altijd nog overnemen..... :-) Ongeacht de kwaliteiten van in dit geval Pusic, is 1 ding zeker: velen zijn de "hobbels" al vergeten die genomen moesten worden, voordat vanaf november 2018 de resultaten werden gehaald..... Alleen maar geluk? Geluk dwing je af, zeggen ze...... :-) M.a.w. ik laat het oordeel graag aan de directie over...... Volgend jaar eerst maar eens handhaven in de ED, zou ik zeggen...... T.a.v. "mooi voetbal" zullen we nog wel even geduld moeten hebben...... :-)
    Wat trainers betreft ben ik persoonlijk een tegenstander van het geven van meerderjarige contracten. Een 1 jarig contract met daarbij een éénzijdige optie. Dat houdt de boel scherp. Nu zit je weer met een onkundige trainer opgezadeld, want deze paljas valt in de Eredivisie gigantisch door de mand.
  • 15 Apr 2019 om 11:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:58
      Is het niet typerend dat de trainer eruit moet, hoewel hij de doelstelling (Kampioen worden) gaat halen? Als dat al zo moet, hierbij een tip: Geef een trainer nooit een contract langer dan 1 jaar, want langer wordt hij toch niet gepruimd...... Is dit een voorbeeld van gedegen beleid? Beleid dat FcT zal moeten uitvoeren om over ca. 4 seizoenen na het kampioenschap (van de 1e Divisie!!) weer tot de subtop van de ED te horen.....?! Voor mij is de discussie totaal zinloos. De directie zal de lijnen moeten uitzetten en de bij de doelstellingen noodzakelijke medewerkers moeten aannemen. Als deze directie het niet kan, kunnen de "experts" op dit forum het altijd nog overnemen..... :-) Ongeacht de kwaliteiten van in dit geval Pusic, is 1 ding zeker: velen zijn de "hobbels" al vergeten die genomen moesten worden, voordat vanaf november 2018 de resultaten werden gehaald..... Alleen maar geluk? Geluk dwing je af, zeggen ze...... :-) M.a.w. ik laat het oordeel graag aan de directie over...... Volgend jaar eerst maar eens handhaven in de ED, zou ik zeggen...... T.a.v. "mooi voetbal" zullen we nog wel even geduld moeten hebben...... :-)
    Wat zou je zelf willen. Moet Pusic blijven met eventueel ervaren assistent of vind je dat een andere trainer moet komen?
  • 15 Apr 2019 om 11:04
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:12
      Betaal jij de afkoopsom??!
    Triest figuur die Marino snel weg er mee.
  • 15 Apr 2019 om 10:58
    Is het niet typerend dat de trainer eruit moet, hoewel hij de doelstelling (Kampioen worden) gaat halen? Als dat al zo moet, hierbij een tip: Geef een trainer nooit een contract langer dan 1 jaar, want langer wordt hij toch niet gepruimd...... Is dit een voorbeeld van gedegen beleid? Beleid dat FcT zal moeten uitvoeren om over ca. 4 seizoenen na het kampioenschap (van de 1e Divisie!!) weer tot de subtop van de ED te horen.....?! Voor mij is de discussie totaal zinloos. De directie zal de lijnen moeten uitzetten en de bij de doelstellingen noodzakelijke medewerkers moeten aannemen. Als deze directie het niet kan, kunnen de "experts" op dit forum het altijd nog overnemen..... :-) Ongeacht de kwaliteiten van in dit geval Pusic, is 1 ding zeker: velen zijn de "hobbels" al vergeten die genomen moesten worden, voordat vanaf november 2018 de resultaten werden gehaald..... Alleen maar geluk? Geluk dwing je af, zeggen ze...... :-) M.a.w. ik laat het oordeel graag aan de directie over...... Volgend jaar eerst maar eens handhaven in de ED, zou ik zeggen...... T.a.v. "mooi voetbal" zullen we nog wel even geduld moeten hebben...... :-)
  • 15 Apr 2019 om 10:57
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:42
      D’r uut met die keerl!
    100%
  • 15 Apr 2019 om 10:57
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:35
      "Ik"hoef dat niet te betalen.want hij heeft nog gewoon een.contract voor 1 seizoen Bij Fc TWENTE Maar jij wilt hem nu wegsturen ,dan moet je zijn nog lopende contract opzeggen en dus betalen!!!!
    Ik hoef zijn ontslag ook niet te betalen, wanneer jij denkt van wel, kun jij mij voorbeelden geven waarbij een supporter wél het ontslag van een niet functionerende trainer moest betalen?
  • 15 Apr 2019 om 10:42
    D’r uut met die keerl!
  • 15 Apr 2019 om 10:41
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:37
      Beetje naïeve kleuter reactie die nergens op slaat!
    Oh het leeft weer, maar ff voor jou op je reactie op E78, als je in een bedrijf slecht functioneert, of je ligt slecht bij de bazen vlieg je er ook uit toch? Denk dat een groot deel van de achterban genoeg van hem heeft, en ik denk ook diverse sponsors, maar dat is zomaar een gedachte Hengelo. En naïef, dat ben jij als je denk contract is contract.
  • 15 Apr 2019 om 10:39
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:00
      Velen hier nemen jouw niet serieus.
      Of het nu spelers of trainers zijn, je hebt de hele ere en eerste divisie al aan onze club gelinkt.
      Zo als je ook de partijen hebt genoemd die Twente over zouden moeten nemen,
      En als er vervolgens iemand op je reageert die het niet met je eens is, reageer je op een kinderachtige manier.
    Hoppaaaa BIEM
  • 15 Apr 2019 om 10:38
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:35
      "Ik"hoef dat niet te betalen.want hij heeft nog gewoon een.contract voor 1 seizoen Bij Fc TWENTE Maar jij wilt hem nu wegsturen ,dan moet je zijn nog lopende contract opzeggen en dus betalen!!!!
    Scheiss egal wie bepaalt betaald. Er zullen er zat zijn met geld die ook inzien dat dit puur met geluk te maken heeft. En er totaal nog geen lijn inzit
  • 15 Apr 2019 om 10:37
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:18
      Nee dat doet de gemeente Hengelo wel voor ons .
    Beetje naïeve kleuter reactie die nergens op slaat!
  • 15 Apr 2019 om 10:35
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:30
      Betaal jij het salaris van Pusic?
    "Ik"hoef dat niet te betalen.want hij heeft nog gewoon een.contract voor 1 seizoen Bij Fc TWENTE Maar jij wilt hem nu wegsturen ,dan moet je zijn nog lopende contract opzeggen en dus betalen!!!!
  • 15 Apr 2019 om 10:30
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:12
      Betaal jij de afkoopsom??!
    Betaal jij het salaris van Pusic?
  • 15 Apr 2019 om 10:25
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:33
      Wij neemt jou wel serieus? Laat me niet lachen gast. Ga eerst maar wat doen aan je taalgebruik op dit Forum ;-)
    De waarheid is hard he, kijk eens terug wat je hier allemaal voor namen neer heb gezet 6 dozijn trainers, 279 spelers, 588 x overname RB, en 312 assistent trainers, 111 technisch Directeuren, nou en dan ben ik ongetwijfeld nog een hoop vergeten. En mijn taalgebruik? Zoek je nu steun uit bepaalde hoek? Wat een zielig figuur ben je zo man.
  • 15 Apr 2019 om 10:22
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:48
      Los van mijn mening over de kwaliteiten van Pusic, wil ik er wel even op wijzen dat hier weer een toneelstukje in de media wordt opgevoerd wat we al tientallen keren hebben gezien: Ajax en de Telegraaf spelen onder 1 hoedje om de tegenstander uit z'n concentratie te halen. Het is een repeterend verhaal: een paar dagen of weken voorafgaand aan een wedstrijd van Ajax tegen een bepaalde tegenstander, verschijnt er in de De Telegraaf een artikel met 1 van deze twee berichten: Ajax heeft belangstelling voor de sterspeler van dat team, of er is een verhaal over de trainer/directeur/bestuur dat er interne onvrede is. Talloze voorbeelden: 1) Ajax op 6 april tegen Willem2, op 3 april het bericht 'Ajax belangstelling voor Vrousai'. 2) Ajax op 3 april tegen Emmen, op 16 maart het bericht 'Ajax belangstelling voor Scherpen'. 3) Ajax op 17 maart tegen AZ, in februari het bericht 'Ajax belangstelling voor Stengs'. 4) Wat langer geleden: vlak voor de kampioenswedstrijd 15 mei 2011 het bericht 'Ajax belangstelling voor Theo Jansen'. Concentratie bij Twente weg, kampioenschap verspeeld aan Ajax. Enzovoort, enzovoort, enzovoort. Het is allemaal zo voorspelbaar: Als Ajax een extra steuntje in de rug kan gebruiken en de tegenstander wil ontregelen, verschijnt er een onrust stokend verhaal in de Telegraaf over de aanstaande tegenstander. Waar ik in dit geval dan wel over moet glimlachen is dat de 'hulp' van De Telegraaf nu ook al wordt ingeroepen om het TWEEDE elftal van Ajax een handje te helpen......
    +1, dit was ook het eerste wat ik dacht
  • 15 Apr 2019 om 10:18
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:12
      Betaal jij de afkoopsom??!
    Nee dat doet de gemeente Hengelo wel voor ons .
  • 15 Apr 2019 om 10:17
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:48
      Los van mijn mening over de kwaliteiten van Pusic, wil ik er wel even op wijzen dat hier weer een toneelstukje in de media wordt opgevoerd wat we al tientallen keren hebben gezien: Ajax en de Telegraaf spelen onder 1 hoedje om de tegenstander uit z'n concentratie te halen. Het is een repeterend verhaal: een paar dagen of weken voorafgaand aan een wedstrijd van Ajax tegen een bepaalde tegenstander, verschijnt er in de De Telegraaf een artikel met 1 van deze twee berichten: Ajax heeft belangstelling voor de sterspeler van dat team, of er is een verhaal over de trainer/directeur/bestuur dat er interne onvrede is. Talloze voorbeelden: 1) Ajax op 6 april tegen Willem2, op 3 april het bericht 'Ajax belangstelling voor Vrousai'. 2) Ajax op 3 april tegen Emmen, op 16 maart het bericht 'Ajax belangstelling voor Scherpen'. 3) Ajax op 17 maart tegen AZ, in februari het bericht 'Ajax belangstelling voor Stengs'. 4) Wat langer geleden: vlak voor de kampioenswedstrijd 15 mei 2011 het bericht 'Ajax belangstelling voor Theo Jansen'. Concentratie bij Twente weg, kampioenschap verspeeld aan Ajax. Enzovoort, enzovoort, enzovoort. Het is allemaal zo voorspelbaar: Als Ajax een extra steuntje in de rug kan gebruiken en de tegenstander wil ontregelen, verschijnt er een onrust stokend verhaal in de Telegraaf over de aanstaande tegenstander. Waar ik in dit geval dan wel over moet glimlachen is dat de 'hulp' van De Telegraaf nu ook al wordt ingeroepen om het TWEEDE elftal van Ajax een handje te helpen......
    1965++++
  • 15 Apr 2019 om 10:15
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:47
      De noabers schuiven 14M. Als het merendeel daarvan wil dat Pusic de kuierlatten neemt dan is het gewoon... Baai baai zwaai zwaai
    Dat zou een goede reden kunnen zijn. Is het nodig. Dat laat Ik in het midden. Maar wie betaald, die bepaald.
  • 15 Apr 2019 om 10:15
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:56
      Eens. Ontslag kost klauwen met geld, en dat heeft FC Twente niet. De mensen die hier allemaal roepen dat er (alweer) de trainer moet worden ontslagen, moeten eerst zelf maar eens het geld bij elkaar brengen om zo'n ontslag te bekostigen. Maar ik vermoed dat er dan weinig geld op de tafel zal verschijnen. Het trainers verhaal ligt anders als Pusic uit eigen beweging vertrekt bijvoorbeeld omdat hij ergens anders aan de slag kan, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt. Dan zullen we gewoon moeten roeien met de riemen die we hebben. Speculeren over namen van andere trainers is zinloos.
    +++
  • 15 Apr 2019 om 10:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 10:06
      Nu die zeker weet dat die weg moet krijgt die lafbek opeens praatjes. #PusicOut.
    Betaal jij de afkoopsom??!
  • 15 Apr 2019 om 10:06
    Nu die zeker weet dat die weg moet krijgt die lafbek opeens praatjes. #PusicOut.
  • 15 Apr 2019 om 10:00
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:33
      Wij neemt jou wel serieus? Laat me niet lachen gast. Ga eerst maar wat doen aan je taalgebruik op dit Forum ;-)
    Velen hier nemen jouw niet serieus.
    Of het nu spelers of trainers zijn, je hebt de hele ere en eerste divisie al aan onze club gelinkt.
    Zo als je ook de partijen hebt genoemd die Twente over zouden moeten nemen,
    En als er vervolgens iemand op je reageert die het niet met je eens is, reageer je op een kinderachtige manier.
  • 15 Apr 2019 om 09:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:48
      Lukien van Emmen zag ik graag heeft een goeie kop ,Emmen speelt naar behoren wel positiespel en hebben een goede vechters mentaliteit .
    Eens
  • 15 Apr 2019 om 09:57
    Weer een onzin verhaal in de telegraaf. Pusic heeft in het gesprek juist goed aangegeven wat veel trainers denken over de overijverige journalistiek in de media Het krantje moet vol met veel dingen die wel juist zijn maar ook veel hersenspinsels die nergens op gebaseerd zijn.
  • 15 Apr 2019 om 09:56
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:43
      Weer een trainer ontslaan? Heel goed hoor... Hij heeft nog een contract voor één jaar dus ik neem aan dat hij die uitdient. Sommige mensen zijn echt dom hier om weer te denken dat we zomaar een trainer kunnen ontslaan. Elke cent is hard nodig. 'helaas' moeten we het hierbij doen en hopelijk houdt hij ons in de eredivisie volgend jaar
    Eens. Ontslag kost klauwen met geld, en dat heeft FC Twente niet. De mensen die hier allemaal roepen dat er (alweer) de trainer moet worden ontslagen, moeten eerst zelf maar eens het geld bij elkaar brengen om zo'n ontslag te bekostigen. Maar ik vermoed dat er dan weinig geld op de tafel zal verschijnen. Het trainers verhaal ligt anders als Pusic uit eigen beweging vertrekt bijvoorbeeld omdat hij ergens anders aan de slag kan, maar ik verwacht niet dat dat gebeurt. Dan zullen we gewoon moeten roeien met de riemen die we hebben. Speculeren over namen van andere trainers is zinloos.
  • 15 Apr 2019 om 09:53
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:48
      Los van mijn mening over de kwaliteiten van Pusic, wil ik er wel even op wijzen dat hier weer een toneelstukje in de media wordt opgevoerd wat we al tientallen keren hebben gezien: Ajax en de Telegraaf spelen onder 1 hoedje om de tegenstander uit z'n concentratie te halen. Het is een repeterend verhaal: een paar dagen of weken voorafgaand aan een wedstrijd van Ajax tegen een bepaalde tegenstander, verschijnt er in de De Telegraaf een artikel met 1 van deze twee berichten: Ajax heeft belangstelling voor de sterspeler van dat team, of er is een verhaal over de trainer/directeur/bestuur dat er interne onvrede is. Talloze voorbeelden: 1) Ajax op 6 april tegen Willem2, op 3 april het bericht 'Ajax belangstelling voor Vrousai'. 2) Ajax op 3 april tegen Emmen, op 16 maart het bericht 'Ajax belangstelling voor Scherpen'. 3) Ajax op 17 maart tegen AZ, in februari het bericht 'Ajax belangstelling voor Stengs'. 4) Wat langer geleden: vlak voor de kampioenswedstrijd 15 mei 2011 het bericht 'Ajax belangstelling voor Theo Jansen'. Concentratie bij Twente weg, kampioenschap verspeeld aan Ajax. Enzovoort, enzovoort, enzovoort. Het is allemaal zo voorspelbaar: Als Ajax een extra steuntje in de rug kan gebruiken en de tegenstander wil ontregelen, verschijnt er een onrust stokend verhaal in de Telegraaf over de aanstaande tegenstander. Waar ik in dit geval dan wel over moet glimlachen is dat de 'hulp' van De Telegraaf nu ook al wordt ingeroepen om het TWEEDE elftal van Ajax een handje te helpen......
    Goed opgemerkt,een repeterend gebeuren van de ratten uit Amsterdam
  • 15 Apr 2019 om 09:52
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:47
      De noabers schuiven 14M. Als het merendeel daarvan wil dat Pusic de kuierlatten neemt dan is het gewoon... Baai baai zwaai zwaai
    De onrust zal alleen maar toenemen door deze beslissingen. Er is ook totaal geen visie meer in deze club. Ook omdat er totaal geen ambitie meer is binnen fc Twente. Ik ben bang dat we komende jaren een hele saaie middenmoter worden met degradatiekansen.
  • 15 Apr 2019 om 09:50
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:41
      Schei toch uit. Hij wordt gewoon kampioen met Twente. Kijk eens naar NEC.. je realiseert je totaal niet hoe moeilijk het is om kampioen te móeten worden! Oja die onlogische keuzes van hem.. 442 formatie was wel degelijk een gouden greep.. weliswaar een pure noodgreep, maar het werkte.
    Niet geheel toevallig liep Fred veel op de training toen hij deze keuze maakte. en die 4-4-2 formatie, keer op keer met de hakken over de sloot gewonnen, vaak meer geluk dan wijsheid. Dat wij een mentaal sterk team hebben komt omdat we bovenin meedraaien, voorwaarde is helaas dat ons wout speelt, maar van een achterstand terug in de wedstrijd spelen door te VOETBALLEN....... kan me het niet herinner. Voor de rest is het veelal Aitor geweest die met individuele acties punten zeker stelde. Het enige wat Pusic uitstekend heeft gedaan is dodespelmomenten instuderen, daarvoor alle krediet - het werk van een ware assistent Het was los zand onder Pusic. Het is los zand onder Pusic. Het blijft los zand onder Pusic.
  • 15 Apr 2019 om 09:48
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:24
      Art Langeler is de ideale opvolger.
    Lukien van Emmen zag ik graag heeft een goeie kop ,Emmen speelt naar behoren wel positiespel en hebben een goede vechters mentaliteit .
  • 15 Apr 2019 om 09:48
    Los van mijn mening over de kwaliteiten van Pusic, wil ik er wel even op wijzen dat hier weer een toneelstukje in de media wordt opgevoerd wat we al tientallen keren hebben gezien: Ajax en de Telegraaf spelen onder 1 hoedje om de tegenstander uit z'n concentratie te halen. Het is een repeterend verhaal: een paar dagen of weken voorafgaand aan een wedstrijd van Ajax tegen een bepaalde tegenstander, verschijnt er in de De Telegraaf een artikel met 1 van deze twee berichten: Ajax heeft belangstelling voor de sterspeler van dat team, of er is een verhaal over de trainer/directeur/bestuur dat er interne onvrede is. Talloze voorbeelden: 1) Ajax op 6 april tegen Willem2, op 3 april het bericht 'Ajax belangstelling voor Vrousai'. 2) Ajax op 3 april tegen Emmen, op 16 maart het bericht 'Ajax belangstelling voor Scherpen'. 3) Ajax op 17 maart tegen AZ, in februari het bericht 'Ajax belangstelling voor Stengs'. 4) Wat langer geleden: vlak voor de kampioenswedstrijd 15 mei 2011 het bericht 'Ajax belangstelling voor Theo Jansen'. Concentratie bij Twente weg, kampioenschap verspeeld aan Ajax. Enzovoort, enzovoort, enzovoort. Het is allemaal zo voorspelbaar: Als Ajax een extra steuntje in de rug kan gebruiken en de tegenstander wil ontregelen, verschijnt er een onrust stokend verhaal in de Telegraaf over de aanstaande tegenstander. Waar ik in dit geval dan wel over moet glimlachen is dat de 'hulp' van De Telegraaf nu ook al wordt ingeroepen om het TWEEDE elftal van Ajax een handje te helpen......
  • 15 Apr 2019 om 09:47
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:43
      Weer een trainer ontslaan? Heel goed hoor... Hij heeft nog een contract voor één jaar dus ik neem aan dat hij die uitdient. Sommige mensen zijn echt dom hier om weer te denken dat we zomaar een trainer kunnen ontslaan. Elke cent is hard nodig. 'helaas' moeten we het hierbij doen en hopelijk houdt hij ons in de eredivisie volgend jaar
    De noabers schuiven 14M. Als het merendeel daarvan wil dat Pusic de kuierlatten neemt dan is het gewoon... Baai baai zwaai zwaai
  • 15 Apr 2019 om 09:45
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:11
      Ruud Brood was een goede geweest maar die is helaas naar NAC. Duitse trainer zou ook goed zijn.
    velen zullen het niet met mij eens zijn Ricardo Moniz lijkt mij een goede voor Twente,heeft in het verleden goede dingen gedaan ,met het Tsjechiese clubje Feyenoord een pak slaag gegeven ,en speelde ook fris tegen Ajax het weekend
  • 15 Apr 2019 om 09:43
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:16
      Kunnen we niet de trainer van jong Twente doorschuiven?
    Diverse malen jong zien spelen met beter positie spel dan het eerste team,daarom mochten ze ook niet mee doen van Marino dan zou het teveel opvallen dat de spelers van hem er niets van begrijpen.
  • 15 Apr 2019 om 09:43
    Weer een trainer ontslaan? Heel goed hoor... Hij heeft nog een contract voor één jaar dus ik neem aan dat hij die uitdient. Sommige mensen zijn echt dom hier om weer te denken dat we zomaar een trainer kunnen ontslaan. Elke cent is hard nodig. 'helaas' moeten we het hierbij doen en hopelijk houdt hij ons in de eredivisie volgend jaar
  • 15 Apr 2019 om 09:42
    Als Er een andere trainer moet komen.zou ik Maurice Steijn graag zien komen
  • 15 Apr 2019 om 09:41
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:56
      Nee dat komt doordat wij enkele spelers hebben die zelfs onder leiding van Pipo de clown nog kampioen worden. Pusic heeft het hele seizoen uitgeblonken in onlogische keuzes en presteerde het ook nog om daar koste wat kost aan vast te houden. Het draaide alleen maar om het ego van de heer Pusic blijkt wel uit dit interview.
    Schei toch uit. Hij wordt gewoon kampioen met Twente. Kijk eens naar NEC.. je realiseert je totaal niet hoe moeilijk het is om kampioen te móeten worden! Oja die onlogische keuzes van hem.. 442 formatie was wel degelijk een gouden greep.. weliswaar een pure noodgreep, maar het werkte.
  • 15 Apr 2019 om 09:41
    Pusic is een kwakzalvende lulhannes die fout op fout op fout op fout weet te stapelen, nul tactisch of strategisch inzicht. We hebben dit seizoen poliozaalvoetbal gezien. Hij heeft gelijk, het beleid van de club is verschrikkelijk slecht, het aanstellen van low-budget trainers als Hake en Schreuder, terwijl we miljoenen pompen in management-fees. Dat moet andersom.
    Ook Pusic weet dat zijn enige geluk Aitor is, een schot in de roos van Ted. Brama een KKD-luxe. Trek deze twee van FCT af, en je haalt de nacompetitie niet eens.
  • 15 Apr 2019 om 09:36
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:07
      Ik kan er zo niet eentje opnoemen die de steun van grootste deel van club kan krijgen.
    Daarom lijkt mij het niet verkeerd om eens een keer over de grenzen te kijken. Mijn persoonlijke voorkeur zou, mits haalbaar, een Jos Luhukay zijn. Daarnaast heeft Roger Schmidt een contract tot het einde van dit seizoen ergens in Azië meende ik. Vent die zijn teams superfit heeft en collectief druk naar voren durft te zetten. Soort voetbal dat mij persoonlijk erg aanspreekt. Twente zal echt iets moeten ondernemen, want doorgaan met Pusic is vragen om één brok ellende.
  • 15 Apr 2019 om 09:35
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:23
      De eeuwige type NEC, NAC Roda JC trainers die hier genoemd worden wil je als Twente niet, de echte "top" wil niet naar zo'n slangenkuil als Twente. Een trainer weg kopen is financieel niet haalbaar. Kortom, geen andere keus dan intern weer iemand doorschuiven? Welcome Theo ten Caat? Wordt hoe dan ook weer een roerige zomer. Dit jaar kan er echter wel op tijd begonnen worden.
    +1
  • 15 Apr 2019 om 09:33
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:17
      Ik neem jou en alle namen die je noemt niets seriues, hoeveel namen heb jij hier al neer gedonderd? Nu weer Jans?
    Wij neemt jou wel serieus? Laat me niet lachen gast. Ga eerst maar wat doen aan je taalgebruik op dit Forum ;-)
  • 15 Apr 2019 om 09:24
    Art Langeler is de ideale opvolger.
  • 15 Apr 2019 om 09:23
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:07
      Ik kan er zo niet eentje opnoemen die de steun van grootste deel van club kan krijgen.
    De eeuwige type NEC, NAC Roda JC trainers die hier genoemd worden wil je als Twente niet, de echte "top" wil niet naar zo'n slangenkuil als Twente. Een trainer weg kopen is financieel niet haalbaar. Kortom, geen andere keus dan intern weer iemand doorschuiven? Welcome Theo ten Caat? Wordt hoe dan ook weer een roerige zomer. Dit jaar kan er echter wel op tijd begonnen worden.
  • 15 Apr 2019 om 09:17
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:13
      Kerel Ik ben net zo begaan als jou met FCT. Alleen zou het jammer zijn als er weer een trainer weg moet als er geen geld is. Als Pusic zelf weg wil is het een andere verhaal. Het kan natuurlijk ook zijn dat de club allang rond is Met een nieuwe trainer. Misschien Ron Jans!
    Ik neem jou en alle namen die je noemt niets seriues, hoeveel namen heb jij hier al neer gedonderd? Nu weer Jans?
  • 15 Apr 2019 om 09:16
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:56
      Nee dat komt doordat wij enkele spelers hebben die zelfs onder leiding van Pipo de clown nog kampioen worden. Pusic heeft het hele seizoen uitgeblonken in onlogische keuzes en presteerde het ook nog om daar koste wat kost aan vast te houden. Het draaide alleen maar om het ego van de heer Pusic blijkt wel uit dit interview.
    Eens, kwalitatief is onze selectie vele malen beter als de rest. Gonzalez, Smith, Brama, Nacho, Bijen, Drommel, Aitor, Espinosa, Zekhnini (en Vukcic) zijn allemaal Eredivisie niveau.
  • 15 Apr 2019 om 09:16
    Kunnen we niet de trainer van jong Twente doorschuiven?
  • 15 Apr 2019 om 09:13
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:21
      Wat lul je nou dom?? Je weet dat ik het hele seizoen al anti Pusic ben. En ik denk dat jij een constante erectie hebt als je over Pusic of RB lult. Man pleur in de gracht in Utrecht.
    Kerel Ik ben net zo begaan als jou met FCT. Alleen zou het jammer zijn als er weer een trainer weg moet als er geen geld is. Als Pusic zelf weg wil is het een andere verhaal. Het kan natuurlijk ook zijn dat de club allang rond is Met een nieuwe trainer. Misschien Ron Jans!
  • 15 Apr 2019 om 09:11
    Ruud Brood was een goede geweest maar die is helaas naar NAC. Duitse trainer zou ook goed zijn.
  • 15 Apr 2019 om 09:07
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:54
      Piet slechte kan haast niet sorry maar als je na een seizoen er nog niet een beetje positie spel in krijgt dan ben je niet geschikt als hoofdcoach.
    Ik kan er zo niet eentje opnoemen die de steun van grootste deel van club kan krijgen.
  • 15 Apr 2019 om 09:05
    • Quote van 15 Apr 2019 om 09:03
      Goh en nu heeft de telegraaf ineens wel weer aandacht voor ons. Verwachtingen als feiten brengen om maar weer onrust te zaaien. En toevallig moeten ze vrijdag ook nog eens in Amsterdam voetballen. Riool journalistiek noemen ze dat! Natuurlijk bestaat de kans dat Pusic vertrekt maar zij brengen het al als een voldongen feit.
    Inderdaad , het blijven een stel ratten daar
  • 15 Apr 2019 om 09:03
    Goh en nu heeft de telegraaf ineens wel weer aandacht voor ons. Verwachtingen als feiten brengen om maar weer onrust te zaaien. En toevallig moeten ze vrijdag ook nog eens in Amsterdam voetballen. Riool journalistiek noemen ze dat! Natuurlijk bestaat de kans dat Pusic vertrekt maar zij brengen het al als een voldongen feit.
  • 15 Apr 2019 om 08:54
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:47
      Ik ben ook niet zo kapot van Pusic, ik ben wel benieuwd naar de volgende Pipo de clown die denkt verstand van het spelletje te hebben , Peter Bosz of Ten Hag zal wel niet komen .
    Piet slechte kan haast niet sorry maar als je na een seizoen er nog niet een beetje positie spel in krijgt dan ben je niet geschikt als hoofdcoach.
  • 15 Apr 2019 om 08:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:29
      De timing is opvallend te noemen
    Waarom? Dat volgt toch gewoon op de uitspraak van Pusic zelf?
  • 15 Apr 2019 om 08:47
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:24
      Hoop dat er een mooie club voor hem voorbij komt, zodat het zonder afkoopsom lukt. Dan Jos Luhukay volgen. Hij is interim bij FC Sankt Pauli en zal waarschijnlijk vrij komen.
    Zo ist nu eens een afscheid in goede harmonie waarbij iedereen wint!
  • 15 Apr 2019 om 08:47
    Ik ben ook niet zo kapot van Pusic, ik ben wel benieuwd naar de volgende Pipo de clown die denkt verstand van het spelletje te hebben , Peter Bosz of Ten Hag zal wel niet komen .
  • 15 Apr 2019 om 08:35
    Hij moet gewoon assistent worden bij Twente. Is een echte people manager :)
  • 15 Apr 2019 om 08:28
    Waarom zou Pusic iets van de club moeten horen? Waarom een evaluatie? Hij heeft toch een doorlopend contract.....! Volgens mij is dat namelijk helemaal niet zo. Contract tot medio 2020 oké, maar bij mijn weten maar 1 seizoen als hoofdtrainer. Waarom heeft Twente dat niet naar buiten gebracht? Waarom verkondigde Pusic dit enige weken geleden, ook uit frustratie net zoals nu, zelf wel? Goed... Ted beaamde het later maar waarom pas na de tijd? Dat het niet botert is wel duidelijken komende weken zal een en ander allemaal wel duidelijk gaan worden en.
  • 15 Apr 2019 om 08:28
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:58
      Ze kunnen toch naast Pusic een ervaren assistent aantrekken. Nieuwe trainer kost weer Bakker met geld. Komen ze straks met Jurgen Streppel aan pfff.
    Nee die1000 namen van jou kosten geen geld. Mooi bij de Dom blijven jij met je domme gelul
  • 15 Apr 2019 om 08:24
    Hoop dat er een mooie club voor hem voorbij komt, zodat het zonder afkoopsom lukt. Dan Jos Luhukay volgen. Hij is interim bij FC Sankt Pauli en zal waarschijnlijk vrij komen.
  • 15 Apr 2019 om 08:21
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:51
      Krijg je al een harde plassertje van dit nieuwsbericht?
    Wat lul je nou dom?? Je weet dat ik het hele seizoen al anti Pusic ben. En ik denk dat jij een constante erectie hebt als je over Pusic of RB lult. Man pleur in de gracht in Utrecht.
  • 15 Apr 2019 om 08:19
    • Quote van 15 Apr 2019 om 08:07
      Liever Jurgen streppel dan deze kwakzalver. Gewoon een hand geven en dan mag pusic de wei uit.
    Maar wel weer Met een afkoopsom
  • 15 Apr 2019 om 08:18
    Maurice Steyn proberen los te weken bij VVV.
  • 15 Apr 2019 om 08:07
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:58
      Ze kunnen toch naast Pusic een ervaren assistent aantrekken. Nieuwe trainer kost weer Bakker met geld. Komen ze straks met Jurgen Streppel aan pfff.
    Liever Jurgen streppel dan deze kwakzalver. Gewoon een hand geven en dan mag pusic de wei uit.
  • 15 Apr 2019 om 08:03
    Als Pusic zelf echt wil dan mag die ook wel gaan van me
  • 15 Apr 2019 om 08:00
    Ach ja zo gaat dat bij Twente. Trainer krijgt een contract van 2/3 jaar na een jaar er uit, en lekker die 2 jaar door betalen. Wanbeleid heet zo iets.
  • 15 Apr 2019 om 07:59
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:55
      Jij van jou eigen reactie wel?
    Hij krijgt alleen al een harde plassertje van de naam red Bull.
  • 15 Apr 2019 om 07:58
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:55
      Jij van jou eigen reactie wel?
    Ze kunnen toch naast Pusic een ervaren assistent aantrekken. Nieuwe trainer kost weer Bakker met geld. Komen ze straks met Jurgen Streppel aan pfff.
  • 15 Apr 2019 om 07:56
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:42
      Heb je het interview gehoord? https://www.nporadio1.nl/sport/15887-twente-trainer-ze-zijn-hier-vergeten-dat-champions-league-verleden-tijd-is Opzich snap ik zijn reactie best, gezien de stand wordt er ook zeer asociaal met Pusic omgegaan. Hij heeft inderdaad wat rare keuzes gemaakt met daarin speciaal Friday en Holscher, maar verder heeft hij het toch goed op de rit gekregen? Of komt het door de tegenstanders dat wij na de winterstop nog maar 2 keer hebben verloren?
    Nee dat komt doordat wij enkele spelers hebben die zelfs onder leiding van Pipo de clown nog kampioen worden. Pusic heeft het hele seizoen uitgeblonken in onlogische keuzes en presteerde het ook nog om daar koste wat kost aan vast te houden. Het draaide alleen maar om het ego van de heer Pusic blijkt wel uit dit interview.
  • 15 Apr 2019 om 07:55
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:51
      Krijg je al een harde plassertje van dit nieuwsbericht?
    Jij van jou eigen reactie wel?
  • 15 Apr 2019 om 07:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:42
      Heb je het interview gehoord? https://www.nporadio1.nl/sport/15887-twente-trainer-ze-zijn-hier-vergeten-dat-champions-league-verleden-tijd-is Opzich snap ik zijn reactie best, gezien de stand wordt er ook zeer asociaal met Pusic omgegaan. Hij heeft inderdaad wat rare keuzes gemaakt met daarin speciaal Friday en Holscher, maar verder heeft hij het toch goed op de rit gekregen? Of komt het door de tegenstanders dat wij na de winterstop nog maar 2 keer hebben verloren?
    Inderdaad. Hij heeft ook veel te lang vastgehouden aan Holscher
  • 15 Apr 2019 om 07:51
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:12
      Waar rook is, is vuur, en den inderdaad dat er volgend jaar een andee trainer staat. Vind dat ook wel een goede zaak, want Pusic heeft mij allerminst kunnen bekoren, al vanaf het begin hij komt echt te kort om teainer van Twente te zijn.
    Krijg je al een harde plassertje van dit nieuwsbericht?
  • 15 Apr 2019 om 07:42
    Heb je het interview gehoord? https://www.nporadio1.nl/sport/15887-twente-trainer-ze-zijn-hier-vergeten-dat-champions-league-verleden-tijd-is Opzich snap ik zijn reactie best, gezien de stand wordt er ook zeer asociaal met Pusic omgegaan. Hij heeft inderdaad wat rare keuzes gemaakt met daarin speciaal Friday en Holscher, maar verder heeft hij het toch goed op de rit gekregen? Of komt het door de tegenstanders dat wij na de winterstop nog maar 2 keer hebben verloren?
  • 15 Apr 2019 om 07:29
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:12
      Niks aan gelogen toch.
    De timing is opvallend te noemen
  • 15 Apr 2019 om 07:25
    Pusic kan door de titel door de voordeur vertrekken. Snel afscheid van nemen.
  • 15 Apr 2019 om 07:12
    • Quote van 15 Apr 2019 om 07:05
      Goh de telegraaf krijgt het juist vandaag weer voor elkaar een negatief stuk te publiceren. Toevallig weer hoor.
    Niks aan gelogen toch.
  • 15 Apr 2019 om 07:12
    Waar rook is, is vuur, en den inderdaad dat er volgend jaar een andee trainer staat. Vind dat ook wel een goede zaak, want Pusic heeft mij allerminst kunnen bekoren, al vanaf het begin hij komt echt te kort om teainer van Twente te zijn.
  • 15 Apr 2019 om 07:08
    Iedereen wil zijn brood verdienen. Laten gaan
  • 15 Apr 2019 om 07:05
    Goh de telegraaf krijgt het juist vandaag weer voor elkaar een negatief stuk te publiceren. Toevallig weer hoor.