Pusic: ''Eén regionale verslaggever voert een hetze tegen mij''

( 94 reacties)
Pusic: ''Eén regionale verslaggever voert een hetze tegen mij''

Marino Pusic zorgde afgelopen weekend voor verbazing door in een interview met NPO Radio 1 hard uit te halen naar de regionale media en de club FC Twente. De trainer van FC Twente komt nu terug op die uitspraken.

"Ik heb me misschien laten gaan in mijn woordkeuze, maar ik werd getriggerd", zegt Pusic in gesprek met Voetbal International. "Er is één regionale verslaggever die al een tijd een hetze tegen mij voert. Ik heb geen moeite met kritiek en hou zelfs van discussie, maar ik voel me respectloos behandeld."

LEES OOK: Pusic haalt uit: ''Ze hebben ernstige karakterproblematiek''

Pusic zei echter ook dat hij het geen wonder vindt dat FC Twente al jarenlang in de problemen zit. "Wat FC Twente betreft heb ik alleen maar willen aangeven dat ik hoop dat het hier weer een keer rustig wordt, zodat een trainer gewoon zijn contract kan uitdienen", relativeert hij nu. "Ik heb juist veel respect voor de mensen die de club nu leiden."

De oefenmeester heeft wel geleerd van het interview. "De volgende keer zal ik mijn tong afbijten, want zo'n interview leidt alleen maar af van datgene wat werkelijk van belang is. Als je ziet waar wij vandaag komen en wat wij dit seizoen hebben gepresteerd, ben ik bijzonder trots op onze groep en ons werk."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Apr 2019 om 19:16
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:59
      Geloof ik 16 pagina's vol,en echt hij wordt helemaal gefileerd,zijn echt ongelofelijke dingen gebeurd weer,heb weer vol verbazing van alles gevolgd,nu is de tijd niet,lees het volgende week maar,ben heel blij dat we kampioen gaan worden,en echt dat is niet dankzij maar ondanks de trainer!Hoop dat de volgende wel een goede greep word,zeker is dat Rutten het niet word,hoop wel dat hij terugkomt maar dan in een andere rol,word echt tijd dat er jeugd doorstroomt en er goed gescout word,wat dat betreft heb ik veel vertrouwen in Ted en Evert,en hoop ik dat Fred ons ook weer gaat helpen,op voetbalgebied gaat het goed,B blijft waarschijnlijk eredivisie,A gaat promoveren naar de Eredivisie en Jong staat bovenaan,talenten genoeg,nu ze een kans geven,en tranferwaarde realiseren ,dat is het doel,eerst maar een feest dinsdag,en dan een hele interessante discussie,sommigen snappen echt niet wat er soms speelt bij onze club,je zult verbaasd zijn als je hoort hoe het echt zat in de groep
    Ben erg benieuwd
  • 18 Apr 2019 om 18:56
    • Quote van 18 Apr 2019 om 15:20
      Ik zeg woord voor woord dat ik geen kenner ben, zeg 'volgens mij'. En toch heb je de drang om te corrigeren EN sniper te vertellen dat hij weet wat hij weet. Onmeunige brilsmurf. Bah!
    Toch je nieuwe quotum maar aangesproken? Als je ergens geen kennis van hebt, benoem het dan niet. Iedere voetbalfanaat weet toch hoe futsal in elkaar steekt en is er wel eens naar toe geweest? Je mag me voor van alles uitmaken, dat zijn we van jou gewend, zoals we ook van jou gewend zijn dat je graag een 1-zijdige reactie geeft en die dan ook nog eens sterk overdrijft..... :-) :-) :-)
  • 18 Apr 2019 om 18:21
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:59
      Geloof ik 16 pagina's vol,en echt hij wordt helemaal gefileerd,zijn echt ongelofelijke dingen gebeurd weer,heb weer vol verbazing van alles gevolgd,nu is de tijd niet,lees het volgende week maar,ben heel blij dat we kampioen gaan worden,en echt dat is niet dankzij maar ondanks de trainer!Hoop dat de volgende wel een goede greep word,zeker is dat Rutten het niet word,hoop wel dat hij terugkomt maar dan in een andere rol,word echt tijd dat er jeugd doorstroomt en er goed gescout word,wat dat betreft heb ik veel vertrouwen in Ted en Evert,en hoop ik dat Fred ons ook weer gaat helpen,op voetbalgebied gaat het goed,B blijft waarschijnlijk eredivisie,A gaat promoveren naar de Eredivisie en Jong staat bovenaan,talenten genoeg,nu ze een kans geven,en tranferwaarde realiseren ,dat is het doel,eerst maar een feest dinsdag,en dan een hele interessante discussie,sommigen snappen echt niet wat er soms speelt bij onze club,je zult verbaasd zijn als je hoort hoe het echt zat in de groep
    ben heel benieuwd, en vooral een dikke vinger dus naar frank john w e.d. die pusic altijd maar weer bleven ophemelen.
  • 18 Apr 2019 om 18:15
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:59
      Geloof ik 16 pagina's vol,en echt hij wordt helemaal gefileerd,zijn echt ongelofelijke dingen gebeurd weer,heb weer vol verbazing van alles gevolgd,nu is de tijd niet,lees het volgende week maar,ben heel blij dat we kampioen gaan worden,en echt dat is niet dankzij maar ondanks de trainer!Hoop dat de volgende wel een goede greep word,zeker is dat Rutten het niet word,hoop wel dat hij terugkomt maar dan in een andere rol,word echt tijd dat er jeugd doorstroomt en er goed gescout word,wat dat betreft heb ik veel vertrouwen in Ted en Evert,en hoop ik dat Fred ons ook weer gaat helpen,op voetbalgebied gaat het goed,B blijft waarschijnlijk eredivisie,A gaat promoveren naar de Eredivisie en Jong staat bovenaan,talenten genoeg,nu ze een kans geven,en tranferwaarde realiseren ,dat is het doel,eerst maar een feest dinsdag,en dan een hele interessante discussie,sommigen snappen echt niet wat er soms speelt bij onze club,je zult verbaasd zijn als je hoort hoe het echt zat in de groep
    Ep bedankt voor de info,
  • 18 Apr 2019 om 18:15
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:59
      Geloof ik 16 pagina's vol,en echt hij wordt helemaal gefileerd,zijn echt ongelofelijke dingen gebeurd weer,heb weer vol verbazing van alles gevolgd,nu is de tijd niet,lees het volgende week maar,ben heel blij dat we kampioen gaan worden,en echt dat is niet dankzij maar ondanks de trainer!Hoop dat de volgende wel een goede greep word,zeker is dat Rutten het niet word,hoop wel dat hij terugkomt maar dan in een andere rol,word echt tijd dat er jeugd doorstroomt en er goed gescout word,wat dat betreft heb ik veel vertrouwen in Ted en Evert,en hoop ik dat Fred ons ook weer gaat helpen,op voetbalgebied gaat het goed,B blijft waarschijnlijk eredivisie,A gaat promoveren naar de Eredivisie en Jong staat bovenaan,talenten genoeg,nu ze een kans geven,en tranferwaarde realiseren ,dat is het doel,eerst maar een feest dinsdag,en dan een hele interessante discussie,sommigen snappen echt niet wat er soms speelt bij onze club,je zult verbaasd zijn als je hoort hoe het echt zat in de groep
    Ep bedankt voor de info,
  • 18 Apr 2019 om 18:06
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:59
      Geloof ik 16 pagina's vol,en echt hij wordt helemaal gefileerd,zijn echt ongelofelijke dingen gebeurd weer,heb weer vol verbazing van alles gevolgd,nu is de tijd niet,lees het volgende week maar,ben heel blij dat we kampioen gaan worden,en echt dat is niet dankzij maar ondanks de trainer!Hoop dat de volgende wel een goede greep word,zeker is dat Rutten het niet word,hoop wel dat hij terugkomt maar dan in een andere rol,word echt tijd dat er jeugd doorstroomt en er goed gescout word,wat dat betreft heb ik veel vertrouwen in Ted en Evert,en hoop ik dat Fred ons ook weer gaat helpen,op voetbalgebied gaat het goed,B blijft waarschijnlijk eredivisie,A gaat promoveren naar de Eredivisie en Jong staat bovenaan,talenten genoeg,nu ze een kans geven,en tranferwaarde realiseren ,dat is het doel,eerst maar een feest dinsdag,en dan een hele interessante discussie,sommigen snappen echt niet wat er soms speelt bij onze club,je zult verbaasd zijn als je hoort hoe het echt zat in de groep
    Dit is nog eens een teaser... Ben zeer benieuwd wat er allemaal boven water komt dinsdag. Is alles op basis van feiten of betreft het ook aannames?
  • 18 Apr 2019 om 17:59
    • Quote van 18 Apr 2019 om 15:18
      Kan niet tot Dinsdag wacht, al heb ik al wel een vermoeden hahahahaha
    Geloof ik 16 pagina's vol,en echt hij wordt helemaal gefileerd,zijn echt ongelofelijke dingen gebeurd weer,heb weer vol verbazing van alles gevolgd,nu is de tijd niet,lees het volgende week maar,ben heel blij dat we kampioen gaan worden,en echt dat is niet dankzij maar ondanks de trainer!Hoop dat de volgende wel een goede greep word,zeker is dat Rutten het niet word,hoop wel dat hij terugkomt maar dan in een andere rol,word echt tijd dat er jeugd doorstroomt en er goed gescout word,wat dat betreft heb ik veel vertrouwen in Ted en Evert,en hoop ik dat Fred ons ook weer gaat helpen,op voetbalgebied gaat het goed,B blijft waarschijnlijk eredivisie,A gaat promoveren naar de Eredivisie en Jong staat bovenaan,talenten genoeg,nu ze een kans geven,en tranferwaarde realiseren ,dat is het doel,eerst maar een feest dinsdag,en dan een hele interessante discussie,sommigen snappen echt niet wat er soms speelt bij onze club,je zult verbaasd zijn als je hoort hoe het echt zat in de groep
  • 18 Apr 2019 om 17:59
    • Quote van 18 Apr 2019 om 15:18
      Kan niet tot Dinsdag wacht, al heb ik al wel een vermoeden hahahahaha
    Geloof ik 16 pagina's vol,en echt hij wordt helemaal gefileerd,zijn echt ongelofelijke dingen gebeurd weer,heb weer vol verbazing van alles gevolgd,nu is de tijd niet,lees het volgende week maar,ben heel blij dat we kampioen gaan worden,en echt dat is niet dankzij maar ondanks de trainer!Hoop dat de volgende wel een goede greep word,zeker is dat Rutten het niet word,hoop wel dat hij terugkomt maar dan in een andere rol,word echt tijd dat er jeugd doorstroomt en er goed gescout word,wat dat betreft heb ik veel vertrouwen in Ted en Evert,en hoop ik dat Fred ons ook weer gaat helpen,op voetbalgebied gaat het goed,B blijft waarschijnlijk eredivisie,A gaat promoveren naar de Eredivisie en Jong staat bovenaan,talenten genoeg,nu ze een kans geven,en tranferwaarde realiseren ,dat is het doel,eerst maar een feest dinsdag,en dan een hele interessante discussie,sommigen snappen echt niet wat er soms speelt bij onze club,je zult verbaasd zijn als je hoort hoe het echt zat in de groep
  • 18 Apr 2019 om 16:22
    • Quote van 18 Apr 2019 om 15:27
      Echt waar, het is verschrikkelijk dat mensen moeten zoeken naar zaken als 'goede teamspirit'.

      Als je wint, dan ontstaat cohesie. Daar hoef je niet al te veel aan te doen.

      Verdedigen is onderdeel van voetbal, een basisbeginsel - voetbal begint van achteruit. Daarna volgen nog een aantal hoofdstukken........... Goed, we hebben niet de meest begaafde voetballers, maar 3x naar elkaar passen.........dat zou toch moeten kunnen?

      Borderline vrouwenvoetbal hebben we gezien dit seizoen.
    Wanneer zijn we begonnen dan met winnen, de 1e competitie helft stonden we 4e of zo, dus dan is er nog weinig cohesie zoals je zegt, hij had volgens mij wel alle neuzen dezelfde kant op staan in tegenstelling tot de "realistische" supporter die toen al moord en brand schreeuwden, er was rust in de tent bij de spelers iig (ook bij degene die niet speelden) en dat is ook een kwaliteit. Voetbaltechnisch was het knudde kunnen we kort over zijn.
  • 18 Apr 2019 om 16:12
    Iets meer respect voor de persoon Pusic aub.
  • 18 Apr 2019 om 15:45
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:51
      Juist geen zaal voetbal. Zaal voetbal val je aan met z’n allen en verdedig je met z,n allen. Verder gaat 95 % van zaalvoetbal over de grond en niet met een ros naar voren. Dat het een bewuste tactiek is ben ik wel met je eens. Vertrouwen op dat je bijna geen tegen doelpunten krijgt en scoren uit individuele actie en standaard situaties. Aanvallend die seizoen niks verbeterd. De verdienste van pusic zit hem voornamelijk in het neerzetten van de verdediging.
    De verdediging stond pas beter toen Peetken Nacho uit de basis had gespeeld. De verdienste van Peetken dus en niet van Pusic die...zoals BAM al aangaf....een paar wildvreemden de voorkeur gaf om in de basis te starten.


    De verdienste van Pusic zit hem denk ik in 'knuffelen in de kleedkamer'.
  • 18 Apr 2019 om 15:27
    • Quote van 18 Apr 2019 om 15:18
      Een goede verdediging en de teamspirit zijn denk ik wel punten waarvoor Pusic verantwoordelijk is en de credits hiervoor dient te krijgen, het begint bij de basis en dan zijn dit de belangrijkste factoren. Als Pusic bij promotie al zo afgebrand wordt kun je nagaan wat de supporters van Sparta, Go Ahead, nec, roda jc, den bosch (toch alle genoemd als titelkandidaat) over hun trainers moeten denken, wellicht hebben ze beter voetbal gezien maar geen promotie, 't is maar wat je belangrijk vond dit jaar. Ben niet pro-Pusic maar doe niet mee met de Pusic bashing.
    Echt waar, het is verschrikkelijk dat mensen moeten zoeken naar zaken als 'goede teamspirit'.

    Als je wint, dan ontstaat cohesie. Daar hoef je niet al te veel aan te doen.

    Verdedigen is onderdeel van voetbal, een basisbeginsel - voetbal begint van achteruit. Daarna volgen nog een aantal hoofdstukken........... Goed, we hebben niet de meest begaafde voetballers, maar 3x naar elkaar passen.........dat zou toch moeten kunnen?

    Borderline vrouwenvoetbal hebben we gezien dit seizoen.
  • 18 Apr 2019 om 15:22
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:51
      Lees dinsdag de kampioensbijlage van de Tubantia maar eens,dan weten jullie pas echt hoe het er dit seizoen toeging in de kleedkamer,eigenlijk heeft Leon zich heel bewust rustig gehouden,en over de trainer hij was de volgende passant,in de eindeloze rij,ben benieuwd wie de volgende trainer word,en dat hij gaan moet,ligt niet aan de journalisten maar aan het werk dat hij geleverd heeft,lekkere teaser toch? Voorlopig verder nu eerst de buit maar binnenhalen,Wout hoopte dat Dylan George morgen 6 goals maakt,hoe eerder hoe beter kampioen!Volgende week wel meer hierover,nu is het moment nog niet daar! ligt niet aan de journalisten
    Het is een grote opluchting dat die kwakzalver moet vertrekken. Kunnen we het eindelijk weer over voetbal hebben.
  • 18 Apr 2019 om 15:20
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:52
      Inderdaad, ik zou eerst eens bij een Eredivisie wedstrijd Futsal gaan kijken voor je daarover oordeelt....
    Ik zeg woord voor woord dat ik geen kenner ben, zeg 'volgens mij'. En toch heb je de drang om te corrigeren EN sniper te vertellen dat hij weet wat hij weet. Onmeunige brilsmurf. Bah!
  • 18 Apr 2019 om 15:18
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:51
      Lees dinsdag de kampioensbijlage van de Tubantia maar eens,dan weten jullie pas echt hoe het er dit seizoen toeging in de kleedkamer,eigenlijk heeft Leon zich heel bewust rustig gehouden,en over de trainer hij was de volgende passant,in de eindeloze rij,ben benieuwd wie de volgende trainer word,en dat hij gaan moet,ligt niet aan de journalisten maar aan het werk dat hij geleverd heeft,lekkere teaser toch? Voorlopig verder nu eerst de buit maar binnenhalen,Wout hoopte dat Dylan George morgen 6 goals maakt,hoe eerder hoe beter kampioen!Volgende week wel meer hierover,nu is het moment nog niet daar! ligt niet aan de journalisten
    Kan niet tot Dinsdag wacht, al heb ik al wel een vermoeden hahahahaha
  • 18 Apr 2019 om 15:18
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:51
      Juist geen zaal voetbal. Zaal voetbal val je aan met z’n allen en verdedig je met z,n allen. Verder gaat 95 % van zaalvoetbal over de grond en niet met een ros naar voren. Dat het een bewuste tactiek is ben ik wel met je eens. Vertrouwen op dat je bijna geen tegen doelpunten krijgt en scoren uit individuele actie en standaard situaties. Aanvallend die seizoen niks verbeterd. De verdienste van pusic zit hem voornamelijk in het neerzetten van de verdediging.
    Een goede verdediging en de teamspirit zijn denk ik wel punten waarvoor Pusic verantwoordelijk is en de credits hiervoor dient te krijgen, het begint bij de basis en dan zijn dit de belangrijkste factoren. Als Pusic bij promotie al zo afgebrand wordt kun je nagaan wat de supporters van Sparta, Go Ahead, nec, roda jc, den bosch (toch alle genoemd als titelkandidaat) over hun trainers moeten denken, wellicht hebben ze beter voetbal gezien maar geen promotie, 't is maar wat je belangrijk vond dit jaar. Ben niet pro-Pusic maar doe niet mee met de Pusic bashing.
  • 18 Apr 2019 om 15:15
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:51
      Juist geen zaal voetbal. Zaal voetbal val je aan met z’n allen en verdedig je met z,n allen. Verder gaat 95 % van zaalvoetbal over de grond en niet met een ros naar voren. Dat het een bewuste tactiek is ben ik wel met je eens. Vertrouwen op dat je bijna geen tegen doelpunten krijgt en scoren uit individuele actie en standaard situaties. Aanvallend die seizoen niks verbeterd. De verdienste van pusic zit hem voornamelijk in het neerzetten van de verdediging.
    Ah okay, bedankt. Zoals aangegeven, niet al te veel verstand van zaalvoetbal.
  • 18 Apr 2019 om 14:59
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:51
      Juist geen zaal voetbal. Zaal voetbal val je aan met z’n allen en verdedig je met z,n allen. Verder gaat 95 % van zaalvoetbal over de grond en niet met een ros naar voren. Dat het een bewuste tactiek is ben ik wel met je eens. Vertrouwen op dat je bijna geen tegen doelpunten krijgt en scoren uit individuele actie en standaard situaties. Aanvallend die seizoen niks verbeterd. De verdienste van pusic zit hem voornamelijk in het neerzetten van de verdediging.
    Correct. Futsal is juist combinatie voetbal op de kleine ruimte...
  • 18 Apr 2019 om 14:52
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:39
      Ja, maar dit was zover ik kon beoordelen de Pusic-Tactiek. Aitor die blijft hangen, zoals vroeger balletjes wachten, en dan naar links of rechts afdwaalde en dan of van Drommel of van de CV een lange ros naar voren kreeg.

      Ik ben geen kenner van zaalvoetbal, maar volgens mij speelt Pusic zaalvoetbal.
    Inderdaad, ik zou eerst eens bij een Eredivisie wedstrijd Futsal gaan kijken voor je daarover oordeelt....
  • 18 Apr 2019 om 14:51
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:39
      Ja, maar dit was zover ik kon beoordelen de Pusic-Tactiek. Aitor die blijft hangen, zoals vroeger balletjes wachten, en dan naar links of rechts afdwaalde en dan of van Drommel of van de CV een lange ros naar voren kreeg.

      Ik ben geen kenner van zaalvoetbal, maar volgens mij speelt Pusic zaalvoetbal.
    Juist geen zaal voetbal. Zaal voetbal val je aan met z’n allen en verdedig je met z,n allen. Verder gaat 95 % van zaalvoetbal over de grond en niet met een ros naar voren. Dat het een bewuste tactiek is ben ik wel met je eens. Vertrouwen op dat je bijna geen tegen doelpunten krijgt en scoren uit individuele actie en standaard situaties. Aanvallend die seizoen niks verbeterd. De verdienste van pusic zit hem voornamelijk in het neerzetten van de verdediging.
  • 18 Apr 2019 om 14:39
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:26
      Laat ik het anders stellen; als een team echt fit is ga je geen ballen blind naar voren rossen als je langere tijd onder druk staat, terwijl voorin een eenzame speler zich het snot voor de ogen loopt. En dat gebeurde vaker dan 1 keer kan ik je vertellen. Ballen inspelen en zelf weer de vrije ruimte zoeken of induiken? Noppes. Zeldzaamheidswaarde. Het is te vaak ballen inspelen en zelf staan blijven. Goedkoop alibivoetbal. Bij een aanval lekker met 7-8 man achterin blijven hangen en daarvoor zoeken ze het maar lekker uit. Jazeker staan we bovenaan en worden we kampioen, maar ik ben ervan overtuigd dat met een beetje visie en inzicht van de trainer het aantal punten zeer zeker in combatie had gekund met beter en logischer voetbal.
    Ja, maar dit was zover ik kon beoordelen de Pusic-Tactiek. Aitor die blijft hangen, zoals vroeger balletjes wachten, en dan naar links of rechts afdwaalde en dan of van Drommel of van de CV een lange ros naar voren kreeg.

    Ik ben geen kenner van zaalvoetbal, maar volgens mij speelt Pusic zaalvoetbal.
  • 18 Apr 2019 om 14:26
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:50
      Teveel....of eigenlijk alle spelers niet echt 100% wedstrijdfit Jeff? Moet je kijken hoe vaak de selectie al na 70 minuten met de tong op de schoenen liep te spelen.
    Laat ik het anders stellen; als een team echt fit is ga je geen ballen blind naar voren rossen als je langere tijd onder druk staat, terwijl voorin een eenzame speler zich het snot voor de ogen loopt. En dat gebeurde vaker dan 1 keer kan ik je vertellen. Ballen inspelen en zelf weer de vrije ruimte zoeken of induiken? Noppes. Zeldzaamheidswaarde. Het is te vaak ballen inspelen en zelf staan blijven. Goedkoop alibivoetbal. Bij een aanval lekker met 7-8 man achterin blijven hangen en daarvoor zoeken ze het maar lekker uit. Jazeker staan we bovenaan en worden we kampioen, maar ik ben ervan overtuigd dat met een beetje visie en inzicht van de trainer het aantal punten zeer zeker in combatie had gekund met beter en logischer voetbal.
  • 18 Apr 2019 om 14:21
    • Quote van 18 Apr 2019 om 14:03
      Je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt.
    Mij ook ben benieuwd.
  • 18 Apr 2019 om 14:03
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:51
      Lees dinsdag de kampioensbijlage van de Tubantia maar eens,dan weten jullie pas echt hoe het er dit seizoen toeging in de kleedkamer,eigenlijk heeft Leon zich heel bewust rustig gehouden,en over de trainer hij was de volgende passant,in de eindeloze rij,ben benieuwd wie de volgende trainer word,en dat hij gaan moet,ligt niet aan de journalisten maar aan het werk dat hij geleverd heeft,lekkere teaser toch? Voorlopig verder nu eerst de buit maar binnenhalen,Wout hoopte dat Dylan George morgen 6 goals maakt,hoe eerder hoe beter kampioen!Volgende week wel meer hierover,nu is het moment nog niet daar! ligt niet aan de journalisten
    Je hebt mij wel nieuwsgierig gemaakt.
  • 18 Apr 2019 om 13:59
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:54
      ja het is niet handig, sws niet eerlijk naar twente toe aangezien hij wel mocht blijven zitten ondanks dat hij in 3 samenstellingen zat en toch degradeerde.
    Het woord solidariteit is en was Pusic dan ook vreemd.....
  • 18 Apr 2019 om 13:59
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:51
      Lees dinsdag de kampioensbijlage van de Tubantia maar eens,dan weten jullie pas echt hoe het er dit seizoen toeging in de kleedkamer,eigenlijk heeft Leon zich heel bewust rustig gehouden,en over de trainer hij was de volgende passant,in de eindeloze rij,ben benieuwd wie de volgende trainer word,en dat hij gaan moet,ligt niet aan de journalisten maar aan het werk dat hij geleverd heeft,lekkere teaser toch? Voorlopig verder nu eerst de buit maar binnenhalen,Wout hoopte dat Dylan George morgen 6 goals maakt,hoe eerder hoe beter kampioen!Volgende week wel meer hierover,nu is het moment nog niet daar! ligt niet aan de journalisten
    Dan weten jullie pas echt hoe het er dit seizoen toeging in de kleedkamer.........

    Wout die 'm een sok in de bek stouwt en het voortouw neemt? Serieus, de kleedkamer... boeit dat? Wij zijn supporters, alles wat wij willen zien is 'het veld' toch?

    Mijn probleem is, slecht voetbal is geen probleem maar wees daar dan gewoon eerlijk over. Ik ben allergisch voor kwakzalvers. En als professionele bullshitter, kan iemand mij niet 'bullshitten', die herken je in 1 oogopslag. En Pusic, is een bullshitter. Klassiek voorbeeld.
  • 18 Apr 2019 om 13:54
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:51
      Het zou idd kunnen zijn dat hij diep gefrustreerd is. Maar dan nog, dan ga je toch zo positief mogelijk weg? je hebt in ogen van 'de buitenwacht', andere delen van het land waar ze FCT niet intensief volgen, waar ze enkel het resultaat zien en dit aan Pusic hangen, mogelijkheden om een baan als hoofdtrainer te krijgen. Want wie wil er nu niet een kampioenmaker in huis halen?

      En dan gaat #VaginaVanMarina zichzelf zo te kakken zetten?
    ja het is niet handig, sws niet eerlijk naar twente toe aangezien hij wel mocht blijven zitten ondanks dat hij in 3 samenstellingen zat en toch degradeerde.
  • 18 Apr 2019 om 13:53
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:48
      Ik kom met punt 17. Heeft teveel spelers niet fit.
    Eens. Maar Brama, Assaidi, Vuckic kun je hem niet aanrekenen. Dan heb je de factor kunstgras. Plus, dit was een structureel probleem onder Schreuder en Hake, enkel Verbeek boekte binnen 3 maanden opzichtige vooruitgang, maar verneukte Assaidi in het proces (zo denkt men), dus wat is wijsheid in deze?
  • 18 Apr 2019 om 13:51
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:26
      Ik blijf erbij. Kampioen niet dank maar ondanks de trainer en daar mag iedereen zijn eigen zienswijze over hebben. Net zo goed het recht is van de media om erover te schrijven. Zoals HB81 terecht aangeeft zijn die pas heel laat beginnen te morren, omdat er structureel bar slecht voetbal werd voorgeschoteld terwijl menigeen hiero in het najaar al zijn bedenkingen over deze beperkte coach had. Maar laten we hem lekker nog een jaartje laten zitten. En dan blijven klappen en vooral ja blijven knikken.
    Lees dinsdag de kampioensbijlage van de Tubantia maar eens,dan weten jullie pas echt hoe het er dit seizoen toeging in de kleedkamer,eigenlijk heeft Leon zich heel bewust rustig gehouden,en over de trainer hij was de volgende passant,in de eindeloze rij,ben benieuwd wie de volgende trainer word,en dat hij gaan moet,ligt niet aan de journalisten maar aan het werk dat hij geleverd heeft,lekkere teaser toch? Voorlopig verder nu eerst de buit maar binnenhalen,Wout hoopte dat Dylan George morgen 6 goals maakt,hoe eerder hoe beter kampioen!Volgende week wel meer hierover,nu is het moment nog niet daar! ligt niet aan de journalisten
  • 18 Apr 2019 om 13:51
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:44
      Jij snapt het zelf blijkbaar niet, die hele lijst geeft aan wat pusic allemaal niet goed doet. Het gros van de wedstrijden won twente met alle geluk van de wereld, zo'n fout van de keeper van gae bij de 1-2 en zo waren er vele meer. Volgend jaar ga je eruit op deze manier. Denk dat pusic ook weggaat, want anders had hij ook nooit dit allemaal naar buiten gebracht.
    Het zou idd kunnen zijn dat hij diep gefrustreerd is. Maar dan nog, dan ga je toch zo positief mogelijk weg? je hebt in ogen van 'de buitenwacht', andere delen van het land waar ze FCT niet intensief volgen, waar ze enkel het resultaat zien en dit aan Pusic hangen, mogelijkheden om een baan als hoofdtrainer te krijgen. Want wie wil er nu niet een kampioenmaker in huis halen?

    En dan gaat #VaginaVanMarina zichzelf zo te kakken zetten?
  • 18 Apr 2019 om 13:50
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:48
      Ik kom met punt 17. Heeft teveel spelers niet fit.
    Teveel....of eigenlijk alle spelers niet echt 100% wedstrijdfit Jeff? Moet je kijken hoe vaak de selectie al na 70 minuten met de tong op de schoenen liep te spelen.
  • 18 Apr 2019 om 13:48
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:34
      Even een paar punten waar iedereen wel van denkt dat kritiek op z'n plaats was.
      1) Twee nieuwelingen voor de leeuwen gooien, terwijl ze amper uit het vliegtuig waren, terwijl CV duo tegen Sparta uitstekend stond. Ongekend risico, heeft punten gekost?
      2) Bijen aan de kant geschoven, gedwongen op terug gekomen. Is maar goed ook.
      3) Volledig tactisch afgetroefd (thuis) door Top Oss. Verliezen, gelijk spelen was/is niet erg, het was verwacht. Maar dit was opzichtig geklungel.
      4) Vasthouden aan Holscher. Tegen beter weten in.
      5) Uitwedstrijd. Uitpubliek scanderen: voetballen voetballen (uniek)
      6) Bapoh, Maria, Lely, Schenk lijken uit de gratie. Klagen over een kleine selectie, maar als jongerenwerker in een zeer kleine selectie een aantal spelers (bewust) negeren, of niet kunnen managen. Knap?
      7) De kranten attenderen op bankbeleid, 4 wissels. Op basis van een of andere kuttige pseudo-psychologische filosofie dat het tweede zich naar de bank moet vechten. Dit corrigeren ze een week nadat de media hier vragen bij stelde. Geheel terecht, want de deur naar het 1ste sluiten is natuurlijk het domste wat je kunt doen.
      8) Geluiden klinken dat Pusic bij het tweede zelden tot nooit komt kijken.
      9) Hoongelach van de tribunes (thuis) vanwege ballerina Holscher (die onlangs statistisch door de mangel is gehaald). Pusic stelt 'm toch op, en haalt 'm er (blessure of niet) in de eerste helft doodleuk af.
      10) LtV schrijft dat Espinosa naar links moet, en een week later........ wie staat er op links?
      11) Journalisten stellen vervelende vragen. Reageert geheel onnodig geagiteerd op TV Oost (Wissink?) als er naar de rol van Rutten wordt gevraagd.

      12) Zet een ongeslagen reeks neer, maar bijna elke wedstrijd in interviews stellen SPELERS (niet de media): het was niet best. het leek nergens op. Toch, Pusic sprak menigmaal van een dominant twente, terwijl 50,000 ogen het tegenovergestelde concludeerden.
      13) Nacho op rechts, wissel eerste helft. Tweede maal dat Pusic zichzelf moet corrigeren. (uniek)
      14) Lely wisselen voor Assaidi en Aitor naar rechtback verhuizen, waardoor elke vorm van organisatie kwam te vervallen, en over die flank 2 tegendoelpunten vielen gemaakt door de (wissel)spelers op die flank (uniek)
      15) Denk als Mr. Nobody even de FCT organisatie op z'n plek te kunnen zetten. Overduidelijk gebrek aan media-training.
      Ik gebruik het woordje UNIEK. het is namelijk in mijn ogen UNIEK dat je kampioen kunt worden, ONDANKS flater op flater. Het is UNIEK om 1ste te staan en je dan nog in een positie te wringen waarin je de oorlog aangaat met Media. het is UNIEK dat je goed weet te presteren maar overduidelijk geen, beperkt, vertrouwen van de achterban geniet.
      Deze UNIEKE situaties, althans de optelsom ervan, maken hem volledig ongeschikt voor de ED. Want volgend seizoen, dan gaat de media pas echt los bij tegenslag?
    Amen
  • 18 Apr 2019 om 13:48
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:41
      Helemaal met je eens, echt sterk verhaal en geen punt gelogen. Het is geen trainer. Nog een punt 16) Assaidi gaf op een zondagmorgen bij de tafel van Kees aan dat hij te weinig speeltijd kreeg, vervolgens stond hij de vrijdag erop in de basis.
    Ik kom met punt 17. Heeft teveel spelers niet fit.
  • 18 Apr 2019 om 13:44
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:41
      TC, hij leeft! Hoestie moat :-) ?
    Ja goed man. Post alleen niet zo vaak meer, maar lees wel intensief mee Bammeke. ;)
  • 18 Apr 2019 om 13:44
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:34
      Even een paar punten waar iedereen wel van denkt dat kritiek op z'n plaats was.
      1) Twee nieuwelingen voor de leeuwen gooien, terwijl ze amper uit het vliegtuig waren, terwijl CV duo tegen Sparta uitstekend stond. Ongekend risico, heeft punten gekost?
      2) Bijen aan de kant geschoven, gedwongen op terug gekomen. Is maar goed ook.
      3) Volledig tactisch afgetroefd (thuis) door Top Oss. Verliezen, gelijk spelen was/is niet erg, het was verwacht. Maar dit was opzichtig geklungel.
      4) Vasthouden aan Holscher. Tegen beter weten in.
      5) Uitwedstrijd. Uitpubliek scanderen: voetballen voetballen (uniek)
      6) Bapoh, Maria, Lely, Schenk lijken uit de gratie. Klagen over een kleine selectie, maar als jongerenwerker in een zeer kleine selectie een aantal spelers (bewust) negeren, of niet kunnen managen. Knap?
      7) De kranten attenderen op bankbeleid, 4 wissels. Op basis van een of andere kuttige pseudo-psychologische filosofie dat het tweede zich naar de bank moet vechten. Dit corrigeren ze een week nadat de media hier vragen bij stelde. Geheel terecht, want de deur naar het 1ste sluiten is natuurlijk het domste wat je kunt doen.
      8) Geluiden klinken dat Pusic bij het tweede zelden tot nooit komt kijken.
      9) Hoongelach van de tribunes (thuis) vanwege ballerina Holscher (die onlangs statistisch door de mangel is gehaald). Pusic stelt 'm toch op, en haalt 'm er (blessure of niet) in de eerste helft doodleuk af.
      10) LtV schrijft dat Espinosa naar links moet, en een week later........ wie staat er op links?
      11) Journalisten stellen vervelende vragen. Reageert geheel onnodig geagiteerd op TV Oost (Wissink?) als er naar de rol van Rutten wordt gevraagd.

      12) Zet een ongeslagen reeks neer, maar bijna elke wedstrijd in interviews stellen SPELERS (niet de media): het was niet best. het leek nergens op. Toch, Pusic sprak menigmaal van een dominant twente, terwijl 50,000 ogen het tegenovergestelde concludeerden.
      13) Nacho op rechts, wissel eerste helft. Tweede maal dat Pusic zichzelf moet corrigeren. (uniek)
      14) Lely wisselen voor Assaidi en Aitor naar rechtback verhuizen, waardoor elke vorm van organisatie kwam te vervallen, en over die flank 2 tegendoelpunten vielen gemaakt door de (wissel)spelers op die flank (uniek)
      15) Denk als Mr. Nobody even de FCT organisatie op z'n plek te kunnen zetten. Overduidelijk gebrek aan media-training.
      Ik gebruik het woordje UNIEK. het is namelijk in mijn ogen UNIEK dat je kampioen kunt worden, ONDANKS flater op flater. Het is UNIEK om 1ste te staan en je dan nog in een positie te wringen waarin je de oorlog aangaat met Media. het is UNIEK dat je goed weet te presteren maar overduidelijk geen, beperkt, vertrouwen van de achterban geniet.
      Deze UNIEKE situaties, althans de optelsom ervan, maken hem volledig ongeschikt voor de ED. Want volgend seizoen, dan gaat de media pas echt los bij tegenslag?
    Spijker op z'n kop!
  • 18 Apr 2019 om 13:44
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:06
      Het negatieve gedrag naar deze trainer is volstrekt belachelijk en een teken van onkunde van deze individuen. Bepaalde media laat zien niets maar dan ook niets van het spelletje voetbal te snappen, juist deze media die het negatieve gaat uitvergroten denkt daar resultaten mee te halen. Het enige wat ze ermee gaan creëren is onrust en dat is niet de beste combinatie om goed te presteren Deze trainer heeft samen met de staf en spelersgroep een wereld prestatie neergezet. Hij is het seizoen onder bijzonder moeilijke omstandigheden begonnen en heeft toch bij een groep spelers het beste naar boven gehaald. Dat zijn feiten anders had deze club niet bovenaan gestaan en maandag kampioen gaat worden.
    Jij snapt het zelf blijkbaar niet, die hele lijst geeft aan wat pusic allemaal niet goed doet. Het gros van de wedstrijden won twente met alle geluk van de wereld, zo'n fout van de keeper van gae bij de 1-2 en zo waren er vele meer. Volgend jaar ga je eruit op deze manier. Denk dat pusic ook weggaat, want anders had hij ook nooit dit allemaal naar buiten gebracht.
  • 18 Apr 2019 om 13:43
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:41
      Helemaal met je eens, echt sterk verhaal en geen punt gelogen. Het is geen trainer. Nog een punt 16) Assaidi gaf op een zondagmorgen bij de tafel van Kees aan dat hij te weinig speeltijd kreeg, vervolgens stond hij de vrijdag erop in de basis.
    Helemaal vergeten. Dat is inderdaad geen indicatie van een autonoom denkende trainer.

    16!
  • 18 Apr 2019 om 13:42
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:34
      Even een paar punten waar iedereen wel van denkt dat kritiek op z'n plaats was.
      1) Twee nieuwelingen voor de leeuwen gooien, terwijl ze amper uit het vliegtuig waren, terwijl CV duo tegen Sparta uitstekend stond. Ongekend risico, heeft punten gekost?
      2) Bijen aan de kant geschoven, gedwongen op terug gekomen. Is maar goed ook.
      3) Volledig tactisch afgetroefd (thuis) door Top Oss. Verliezen, gelijk spelen was/is niet erg, het was verwacht. Maar dit was opzichtig geklungel.
      4) Vasthouden aan Holscher. Tegen beter weten in.
      5) Uitwedstrijd. Uitpubliek scanderen: voetballen voetballen (uniek)
      6) Bapoh, Maria, Lely, Schenk lijken uit de gratie. Klagen over een kleine selectie, maar als jongerenwerker in een zeer kleine selectie een aantal spelers (bewust) negeren, of niet kunnen managen. Knap?
      7) De kranten attenderen op bankbeleid, 4 wissels. Op basis van een of andere kuttige pseudo-psychologische filosofie dat het tweede zich naar de bank moet vechten. Dit corrigeren ze een week nadat de media hier vragen bij stelde. Geheel terecht, want de deur naar het 1ste sluiten is natuurlijk het domste wat je kunt doen.
      8) Geluiden klinken dat Pusic bij het tweede zelden tot nooit komt kijken.
      9) Hoongelach van de tribunes (thuis) vanwege ballerina Holscher (die onlangs statistisch door de mangel is gehaald). Pusic stelt 'm toch op, en haalt 'm er (blessure of niet) in de eerste helft doodleuk af.
      10) LtV schrijft dat Espinosa naar links moet, en een week later........ wie staat er op links?
      11) Journalisten stellen vervelende vragen. Reageert geheel onnodig geagiteerd op TV Oost (Wissink?) als er naar de rol van Rutten wordt gevraagd.

      12) Zet een ongeslagen reeks neer, maar bijna elke wedstrijd in interviews stellen SPELERS (niet de media): het was niet best. het leek nergens op. Toch, Pusic sprak menigmaal van een dominant twente, terwijl 50,000 ogen het tegenovergestelde concludeerden.
      13) Nacho op rechts, wissel eerste helft. Tweede maal dat Pusic zichzelf moet corrigeren. (uniek)
      14) Lely wisselen voor Assaidi en Aitor naar rechtback verhuizen, waardoor elke vorm van organisatie kwam te vervallen, en over die flank 2 tegendoelpunten vielen gemaakt door de (wissel)spelers op die flank (uniek)
      15) Denk als Mr. Nobody even de FCT organisatie op z'n plek te kunnen zetten. Overduidelijk gebrek aan media-training.
      Ik gebruik het woordje UNIEK. het is namelijk in mijn ogen UNIEK dat je kampioen kunt worden, ONDANKS flater op flater. Het is UNIEK om 1ste te staan en je dan nog in een positie te wringen waarin je de oorlog aangaat met Media. het is UNIEK dat je goed weet te presteren maar overduidelijk geen, beperkt, vertrouwen van de achterban geniet.
      Deze UNIEKE situaties, althans de optelsom ervan, maken hem volledig ongeschikt voor de ED. Want volgend seizoen, dan gaat de media pas echt los bij tegenslag?
    Goed geschreven stuk met 15 sterke opmerkingen.

    +100
  • 18 Apr 2019 om 13:41
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:34
      Even een paar punten waar iedereen wel van denkt dat kritiek op z'n plaats was.
      1) Twee nieuwelingen voor de leeuwen gooien, terwijl ze amper uit het vliegtuig waren, terwijl CV duo tegen Sparta uitstekend stond. Ongekend risico, heeft punten gekost?
      2) Bijen aan de kant geschoven, gedwongen op terug gekomen. Is maar goed ook.
      3) Volledig tactisch afgetroefd (thuis) door Top Oss. Verliezen, gelijk spelen was/is niet erg, het was verwacht. Maar dit was opzichtig geklungel.
      4) Vasthouden aan Holscher. Tegen beter weten in.
      5) Uitwedstrijd. Uitpubliek scanderen: voetballen voetballen (uniek)
      6) Bapoh, Maria, Lely, Schenk lijken uit de gratie. Klagen over een kleine selectie, maar als jongerenwerker in een zeer kleine selectie een aantal spelers (bewust) negeren, of niet kunnen managen. Knap?
      7) De kranten attenderen op bankbeleid, 4 wissels. Op basis van een of andere kuttige pseudo-psychologische filosofie dat het tweede zich naar de bank moet vechten. Dit corrigeren ze een week nadat de media hier vragen bij stelde. Geheel terecht, want de deur naar het 1ste sluiten is natuurlijk het domste wat je kunt doen.
      8) Geluiden klinken dat Pusic bij het tweede zelden tot nooit komt kijken.
      9) Hoongelach van de tribunes (thuis) vanwege ballerina Holscher (die onlangs statistisch door de mangel is gehaald). Pusic stelt 'm toch op, en haalt 'm er (blessure of niet) in de eerste helft doodleuk af.
      10) LtV schrijft dat Espinosa naar links moet, en een week later........ wie staat er op links?
      11) Journalisten stellen vervelende vragen. Reageert geheel onnodig geagiteerd op TV Oost (Wissink?) als er naar de rol van Rutten wordt gevraagd.

      12) Zet een ongeslagen reeks neer, maar bijna elke wedstrijd in interviews stellen SPELERS (niet de media): het was niet best. het leek nergens op. Toch, Pusic sprak menigmaal van een dominant twente, terwijl 50,000 ogen het tegenovergestelde concludeerden.
      13) Nacho op rechts, wissel eerste helft. Tweede maal dat Pusic zichzelf moet corrigeren. (uniek)
      14) Lely wisselen voor Assaidi en Aitor naar rechtback verhuizen, waardoor elke vorm van organisatie kwam te vervallen, en over die flank 2 tegendoelpunten vielen gemaakt door de (wissel)spelers op die flank (uniek)
      15) Denk als Mr. Nobody even de FCT organisatie op z'n plek te kunnen zetten. Overduidelijk gebrek aan media-training.
      Ik gebruik het woordje UNIEK. het is namelijk in mijn ogen UNIEK dat je kampioen kunt worden, ONDANKS flater op flater. Het is UNIEK om 1ste te staan en je dan nog in een positie te wringen waarin je de oorlog aangaat met Media. het is UNIEK dat je goed weet te presteren maar overduidelijk geen, beperkt, vertrouwen van de achterban geniet.
      Deze UNIEKE situaties, althans de optelsom ervan, maken hem volledig ongeschikt voor de ED. Want volgend seizoen, dan gaat de media pas echt los bij tegenslag?
    Helemaal met je eens, echt sterk verhaal en geen punt gelogen. Het is geen trainer. Nog een punt 16) Assaidi gaf op een zondagmorgen bij de tafel van Kees aan dat hij te weinig speeltijd kreeg, vervolgens stond hij de vrijdag erop in de basis.
  • 18 Apr 2019 om 13:41
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:35
      Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen heftige kritieken voorbij heb zien komen van LtV naar de persoon Pusic toe. De stukjes kritiek die ik vaak las gingen vooral de slechte wedstrijden. Mag een clubwatcher het daar niet over hebben en is alles alleen maar rozengeur en maneschijn? Zoals HB81 al aangeeft, ben ik ook wel benieuwd naar de linkjes media kritieken waarin LtV puur op de persoon Pusic gespeeld heeft.

      Nadert het einde voor Pusic als hoofdtrainer van FC Twente? Na het kampioenschap zal hij misschien wel te horen krijgen dat hij weer als assistent mag gaan fungeren, en daarom deze vreemde sprongen maakt? Eerst uithalen naar het beleid van FC Twente, en nu ineens dat allemaal willen corrigeren en zijn pijlen op LtV richten zonder aantoonbare bewijzen van kritieken op de persoon Pusic? Eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit meegemaakt en kan er wel om lachen, maar het geeft ook wel aan hoe onprofessioneel en warrig Pusic in de media verschijnt wanneer hij iets kwijt wil.
    TC, hij leeft! Hoestie moat :-) ?
  • 18 Apr 2019 om 13:40
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:06
      Het negatieve gedrag naar deze trainer is volstrekt belachelijk en een teken van onkunde van deze individuen. Bepaalde media laat zien niets maar dan ook niets van het spelletje voetbal te snappen, juist deze media die het negatieve gaat uitvergroten denkt daar resultaten mee te halen. Het enige wat ze ermee gaan creëren is onrust en dat is niet de beste combinatie om goed te presteren Deze trainer heeft samen met de staf en spelersgroep een wereld prestatie neergezet. Hij is het seizoen onder bijzonder moeilijke omstandigheden begonnen en heeft toch bij een groep spelers het beste naar boven gehaald. Dat zijn feiten anders had deze club niet bovenaan gestaan en maandag kampioen gaat worden.
    Elke club heeft een watcher, elke club heeft een forum en een irritante blogger. Elke club heeft een huis aan huis columnist, elke club heeft 1000 coaches die het beter weten. Als coach die kampioen geworden is moet je media GEWOON negeren, je bent namelijk kampioen, je kunt niet meer verliezen, er VOLWASSEN mee omgaan. Het allerallerallerdomste wat je kunt doen, is de oorlog onnodig aangaan met de media. Dan begrijp je het gewoon niet of ben je megalomaan. Zelfs een John W kan dit niet recht lullen. Zoek mij eens 1 diep-kritisch artikel op John, ik daag je uit. Lukt je niet.
  • 18 Apr 2019 om 13:35
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen heftige kritieken voorbij heb zien komen van LtV naar de persoon Pusic toe. De stukjes kritiek die ik vaak las gingen vooral de slechte wedstrijden. Mag een clubwatcher het daar niet over hebben en is alles alleen maar rozengeur en maneschijn? Zoals HB81 al aangeeft, ben ik ook wel benieuwd naar de linkjes media kritieken waarin LtV puur op de persoon Pusic gespeeld heeft.

    Nadert het einde voor Pusic als hoofdtrainer van FC Twente? Na het kampioenschap zal hij misschien wel te horen krijgen dat hij weer als assistent mag gaan fungeren, en daarom deze vreemde sprongen maakt? Eerst uithalen naar het beleid van FC Twente, en nu ineens dat allemaal willen corrigeren en zijn pijlen op LtV richten zonder aantoonbare bewijzen van kritieken op de persoon Pusic? Eerlijk gezegd heb ik dit nog nooit meegemaakt en kan er wel om lachen, maar het geeft ook wel aan hoe onprofessioneel en warrig Pusic in de media verschijnt wanneer hij iets kwijt wil.
  • 18 Apr 2019 om 13:34
    Even een paar punten waar iedereen wel van denkt dat kritiek op z'n plaats was.
    1) Twee nieuwelingen voor de leeuwen gooien, terwijl ze amper uit het vliegtuig waren, terwijl CV duo tegen Sparta uitstekend stond. Ongekend risico, heeft punten gekost?
    2) Bijen aan de kant geschoven, gedwongen op terug gekomen. Is maar goed ook.
    3) Volledig tactisch afgetroefd (thuis) door Top Oss. Verliezen, gelijk spelen was/is niet erg, het was verwacht. Maar dit was opzichtig geklungel.
    4) Vasthouden aan Holscher. Tegen beter weten in.
    5) Uitwedstrijd. Uitpubliek scanderen: voetballen voetballen (uniek)
    6) Bapoh, Maria, Lely, Schenk lijken uit de gratie. Klagen over een kleine selectie, maar als jongerenwerker in een zeer kleine selectie een aantal spelers (bewust) negeren, of niet kunnen managen. Knap?
    7) De kranten attenderen op bankbeleid, 4 wissels. Op basis van een of andere kuttige pseudo-psychologische filosofie dat het tweede zich naar de bank moet vechten. Dit corrigeren ze een week nadat de media hier vragen bij stelde. Geheel terecht, want de deur naar het 1ste sluiten is natuurlijk het domste wat je kunt doen.
    8) Geluiden klinken dat Pusic bij het tweede zelden tot nooit komt kijken.
    9) Hoongelach van de tribunes (thuis) vanwege ballerina Holscher (die onlangs statistisch door de mangel is gehaald). Pusic stelt 'm toch op, en haalt 'm er (blessure of niet) in de eerste helft doodleuk af.
    10) LtV schrijft dat Espinosa naar links moet, en een week later........ wie staat er op links?
    11) Journalisten stellen vervelende vragen. Reageert geheel onnodig geagiteerd op TV Oost (Wissink?) als er naar de rol van Rutten wordt gevraagd.

    12) Zet een ongeslagen reeks neer, maar bijna elke wedstrijd in interviews stellen SPELERS (niet de media): het was niet best. het leek nergens op. Toch, Pusic sprak menigmaal van een dominant twente, terwijl 50,000 ogen het tegenovergestelde concludeerden.
    13) Nacho op rechts, wissel eerste helft. Tweede maal dat Pusic zichzelf moet corrigeren. (uniek)
    14) Lely wisselen voor Assaidi en Aitor naar rechtback verhuizen, waardoor elke vorm van organisatie kwam te vervallen, en over die flank 2 tegendoelpunten vielen gemaakt door de (wissel)spelers op die flank (uniek)
    15) Denk als Mr. Nobody even de FCT organisatie op z'n plek te kunnen zetten. Overduidelijk gebrek aan media-training.
    Ik gebruik het woordje UNIEK. het is namelijk in mijn ogen UNIEK dat je kampioen kunt worden, ONDANKS flater op flater. Het is UNIEK om 1ste te staan en je dan nog in een positie te wringen waarin je de oorlog aangaat met Media. het is UNIEK dat je goed weet te presteren maar overduidelijk geen, beperkt, vertrouwen van de achterban geniet.
    Deze UNIEKE situaties, althans de optelsom ervan, maken hem volledig ongeschikt voor de ED. Want volgend seizoen, dan gaat de media pas echt los bij tegenslag?
  • 18 Apr 2019 om 13:26
    • Quote van 18 Apr 2019 om 13:06
      Het negatieve gedrag naar deze trainer is volstrekt belachelijk en een teken van onkunde van deze individuen. Bepaalde media laat zien niets maar dan ook niets van het spelletje voetbal te snappen, juist deze media die het negatieve gaat uitvergroten denkt daar resultaten mee te halen. Het enige wat ze ermee gaan creëren is onrust en dat is niet de beste combinatie om goed te presteren Deze trainer heeft samen met de staf en spelersgroep een wereld prestatie neergezet. Hij is het seizoen onder bijzonder moeilijke omstandigheden begonnen en heeft toch bij een groep spelers het beste naar boven gehaald. Dat zijn feiten anders had deze club niet bovenaan gestaan en maandag kampioen gaat worden.
    Ik blijf erbij. Kampioen niet dank maar ondanks de trainer en daar mag iedereen zijn eigen zienswijze over hebben. Net zo goed het recht is van de media om erover te schrijven. Zoals HB81 terecht aangeeft zijn die pas heel laat beginnen te morren, omdat er structureel bar slecht voetbal werd voorgeschoteld terwijl menigeen hiero in het najaar al zijn bedenkingen over deze beperkte coach had. Maar laten we hem lekker nog een jaartje laten zitten. En dan blijven klappen en vooral ja blijven knikken.
  • 18 Apr 2019 om 13:16
    Pfffffff, hij voert een hetze tegen mij. Kom op zeg dat valt nog reuze mee, er wordt gewoon terecht zware kritiek geleverd op zijn functioneren als eind verantwoordelijke. Het elftal is totaal niet beter gaan spelen dit seizoen, spel systeem is er ook niet in geslepen. Dat we kampioen worden komt meer door geluk en toevalligheden maar zeker niet door het getoonde spel. Ik denk ook echt dat we morgen kampioen worden zonder te spelen. Dit past ook precies in het in het verloop/plaatje van dit seizoen. Dus laat die pedagoog & jongerenwerker eerst eens duidelijk en goed in de spiegel kijken en nadenken over zijn functioneren. Wat een droeftoeter zeg.
  • 18 Apr 2019 om 13:16
    • Quote van 18 Apr 2019 om 12:08
      1) Wat een onzin. Het is een voetbalcliche die gestoeld is op helemaal niets. We winnen vanwege Aitor solo.
      2) De eerste wedstrijd tegen Sparta was duidelijk dat er wat in dit team zat. Het excuus van de late voorbereiding was valide. Dus, je geeft de trainer 15, 16, 17 wedsstrijden de tijd ipv de norm 10 (de norm is dat na 10 wedstrijden een elftal vorm moet krijgen)

      3) Leon.

      Loop de verslaggeving na. Leon is zeer netjes tot aan 11/2018 muisstil geweest, geen piep geen niets. Ultra-soft commentaar, dat niet eens kritiek viel te noemen.

      het was Wes Beuvink die Holscher wetenschappelijk fileerde. Daarna had Leon enkel wat commentaar op het wisselbeleid en het gebruik van jeugd. Ik kan dit weten, wat ik heb me bont en blauw geergerd over de sociale werkplaatshouding van Brama, Leon, Ted en een ieder die excuus op excuus bleef stapelen en de hand boven Pusic houden. Tot aan 2019 was er geen media-vuiltje in de lucht.

      Zelfs nu is er geen fuck aan de hand, ja men leest de fora. Men ziet de tactische knulligheid van een Pusic die het amper in de hand heeft. Die zonder Brama pardoes twee maal op rij verliest. Zich gewoon moet herpakken.

      Maar wat doet de domme lul? Gaat geheel onnodig in de media lopen janken over een pseudo-journalist die het nievau van de DonaldDuckBriefVanDeWeek niet ontstijgd. Als ik bij de Graafschap zou werken dan zou ik nogmaal over Pusic nadenken.
    +1
  • 18 Apr 2019 om 13:06
    Ach wat ben je toch zielig poeslief !
  • 18 Apr 2019 om 13:06
    • Quote van 18 Apr 2019 om 12:08
      1) Wat een onzin. Het is een voetbalcliche die gestoeld is op helemaal niets. We winnen vanwege Aitor solo.
      2) De eerste wedstrijd tegen Sparta was duidelijk dat er wat in dit team zat. Het excuus van de late voorbereiding was valide. Dus, je geeft de trainer 15, 16, 17 wedsstrijden de tijd ipv de norm 10 (de norm is dat na 10 wedstrijden een elftal vorm moet krijgen)

      3) Leon.

      Loop de verslaggeving na. Leon is zeer netjes tot aan 11/2018 muisstil geweest, geen piep geen niets. Ultra-soft commentaar, dat niet eens kritiek viel te noemen.

      het was Wes Beuvink die Holscher wetenschappelijk fileerde. Daarna had Leon enkel wat commentaar op het wisselbeleid en het gebruik van jeugd. Ik kan dit weten, wat ik heb me bont en blauw geergerd over de sociale werkplaatshouding van Brama, Leon, Ted en een ieder die excuus op excuus bleef stapelen en de hand boven Pusic houden. Tot aan 2019 was er geen media-vuiltje in de lucht.

      Zelfs nu is er geen fuck aan de hand, ja men leest de fora. Men ziet de tactische knulligheid van een Pusic die het amper in de hand heeft. Die zonder Brama pardoes twee maal op rij verliest. Zich gewoon moet herpakken.

      Maar wat doet de domme lul? Gaat geheel onnodig in de media lopen janken over een pseudo-journalist die het nievau van de DonaldDuckBriefVanDeWeek niet ontstijgd. Als ik bij de Graafschap zou werken dan zou ik nogmaal over Pusic nadenken.
    Het negatieve gedrag naar deze trainer is volstrekt belachelijk en een teken van onkunde van deze individuen. Bepaalde media laat zien niets maar dan ook niets van het spelletje voetbal te snappen, juist deze media die het negatieve gaat uitvergroten denkt daar resultaten mee te halen. Het enige wat ze ermee gaan creëren is onrust en dat is niet de beste combinatie om goed te presteren Deze trainer heeft samen met de staf en spelersgroep een wereld prestatie neergezet. Hij is het seizoen onder bijzonder moeilijke omstandigheden begonnen en heeft toch bij een groep spelers het beste naar boven gehaald. Dat zijn feiten anders had deze club niet bovenaan gestaan en maandag kampioen gaat worden.
  • 18 Apr 2019 om 13:03
    Begin van deze competitie, een KKD selectie met een KKD trainer met 1 opdracht promoveren , en dat gaat lukken. Trainer voor volgend jaar, dat weet ik niet , maar wel credits en respect voor het kampioenschap. Als we geld hebben voor maar 1 vervanging, dan liever een nieuwe Target spits ipv een trainer.
  • 18 Apr 2019 om 13:00
    • Quote van 18 Apr 2019 om 12:56
      Alle kritiek op Pusic vind ik raar. En sommigen blijven maar negatief over hem, omdat ze eigenwijs willen zijn en negatief willen blijven doen. Gvd bijan iedereen denkt dat ze t beter weten
    Daar hoor jij dan blijkbaar ook bij.
  • 18 Apr 2019 om 12:56
    Alle kritiek op Pusic vind ik raar. En sommigen blijven maar negatief over hem, omdat ze eigenwijs willen zijn en negatief willen blijven doen. Gvd bijan iedereen denkt dat ze t beter weten
  • 18 Apr 2019 om 12:56
    Ik daag iedereen uit om 1 zwaar kritisch Artikel van Leon te vinden VOOR 11/2018. Dat mag niet het artikel zijn waarin hij de 4 mans bank aanhaalde, of het gebrek aan jeugd: gezien FCT dit zelf corrigeerde. In die tijd valt, naar ik mij herinner, ook te lezen dat LtV schreef dat Espinosa op links (idioterie) moest (hetgeen Pusic een week later deed). Link AUB.
  • 18 Apr 2019 om 12:54
    • Quote van 18 Apr 2019 om 10:58
      Vooropgesteld ik ben geen fan van Pusic. 2x misschien 3x een goede pot gezien en ik snap de opstellingen en wissels vaak niet. Maar 1. Winnende trainers hebben altijd gelijk. 2. Het is niet makkelijk binnen 1 jaar terug te komen , zeker niet als het seizoen begint met slechts Brama, Bijen, Drommel en een bezem als selectie omdat die kale de club compleet berooid en ingestort had achter gelaten 3. en last but not least.... wie bepaalt dat onze trainer weg moet? Leon "de rat "ten voorde ? De telegraaf? Andere zwamgasten die maar wat roepen? Ik denk dat niet het clubblad van Ajax dat bepaalt of de lokale riooljournalistiek of andere media die opeens weten wie wij volgende seizoen als trainer moeten hebben. Dat bepalen WIJ de supporters die alweer veel meer geld in de FC hebben gestopt dan ze eigenlijk kunnen besteden. En we gaan het gvd flikken. Kampioen! Ik was erbij en zelfs in in het eerdere 1e divisie jaar in 1983/1984 met een behoorlijk goede selectie werden we slechts 2e .... dat gaf wel directe promotie destijds.Nu MOEST je kampioen worden voor directe promotie en het is ons gelukt. En inmiddels ben ik zover dat ik denk , krijg allemaal maar een dikke, laat die Pusic volgend jaar maar in de Eredivisie een jaar proberen. Zijn start zal 100x beter zijn qua voorbereiding dan dit seizoen. Betere spelers, beter voetbal en wie weet waar hij ons brengt. Bovendien liever een speler erbij dan een afkoopsom, de man heeft gewoon nog een contract.
    Helemaal mee eens. Tegenwoordig kan je het ook niet meer snel goed doen.
  • 18 Apr 2019 om 12:53
    Ik ben ook trots op je prestatie, Marino. En ik begrijp de kritiek ook niet. Toen het niet liep heeft ie de boel omgegooid. Is zich gaan aanpassen aan tegenstanders. Is gaan roeien met de riemen die hij heeft. Heeft met een veel mindere selectie dan Sparta een voorsprong van 10 punten opgebouwd. Denk je dat Allegri met dit team aantrekkelijk voetbal had gespeeld? Die speelt ook scheitbakkenvoetbal maar heeft de beste spelers van de wereld tot zijn beschikking. Misschien speelt Pusic met Juventus wel prachtig voetbal omdat hij daar het materiaal voor heeft. Misschien is zijn stijl wel hetzelfde als nu maar laat ie Ronaldo alle vrij trappen nemen en koppen de verdedigers de ballen erin. Net als nu bij Twente. Punt is dat ie gepresteerd heeft (hopelijk) wat er van m verwacht werd en daardoor hoort hij meer credits te krijgen. Ik hoop dat ie volgend jaar gewoon voor de groep staat met beter spelersmateriaal. Als ie zich weet te handhaven met lelijk voetbal, so be it. Pas met betere spelers mag je ook verwachten dat de speelstijl beter wordt.
  • 18 Apr 2019 om 12:44
    Duidelijk niet rijp voor een stap hoger op. In England spanje of de mof maakt de Pers je kaputt met zulke zaad wedstrijden
  • 18 Apr 2019 om 12:36
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:42
      Iedereen weet dat er in deze kk divisie niet mooi gevoetbald word,het is allemaal vechtvoetal,sommigen/velen hier, beseffen niet dat wij geen matriaal hebben om aanvallend te spelen daar hebben wij de verdedigers niet voor,hadden wij op de aanval gespeeld,dan hadden wij nog meer tegen doelpunten gehad en hadden wij nu niet eerste gestaan. En daarbij zijn wij het grote Twente elke club richt zijn pijlen op ons,daar willen wij van winnen.Zie de andere clubs de grote favorieten NEC,Roda, den Bosch, GAE en Sparta hoeveel punten staan ze achter op ons en daarbij hadden wij kort voor begin van het seizoen de selectie nog niet compleet.En is nu een maal zo in deze kk divisie kan iedereen van iedereen winnen of verliezen,menige eredivisie clubs zouden hier nog moeite hebben om er gelijk naar 1jaar weer te promoveren.En als dat gaat lukken, dan heeft pusic ook aan bijgedragen.
    Wat een Huulert is die Pusic. Klein piemeltje en een groot ego. Het is de taak van de Twentewatcher om commentaar te geven wat goed gaat en wat slecht gaat. Als je dan van de 34 wedstrijden er slechts 4 relatief gemakkelijk wint en de overige wedstrijden ook net zo goed zou kunnen verliezen, dan lijkt mij enige kritiek van Ten Voorde toch minimaal billijk. Er is geen progressie geboekt, spel is niet beter geworden, geen persoonlijke ontwikkeling. Idiote wissels en krampachtig vasthouden aan Holscher. #exit #wegwezen
  • 18 Apr 2019 om 12:34
    Laat dit ‘spelletje’ toch een keer ophouden — de vrienden EB, FR en LtV die al jaren dit soort ongein uithalen! Bepalen zij wat wij vinden of bepalen wij dat als supporters zelf? Volgens mij moet iemand hier een keer wat aan doen
  • 18 Apr 2019 om 12:26
    Pusic,.... wat let je om die waslap er een keer over aan te spreken.
  • 18 Apr 2019 om 12:23
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:42
      Iedereen weet dat er in deze kk divisie niet mooi gevoetbald word,het is allemaal vechtvoetal,sommigen/velen hier, beseffen niet dat wij geen matriaal hebben om aanvallend te spelen daar hebben wij de verdedigers niet voor,hadden wij op de aanval gespeeld,dan hadden wij nog meer tegen doelpunten gehad en hadden wij nu niet eerste gestaan. En daarbij zijn wij het grote Twente elke club richt zijn pijlen op ons,daar willen wij van winnen.Zie de andere clubs de grote favorieten NEC,Roda, den Bosch, GAE en Sparta hoeveel punten staan ze achter op ons en daarbij hadden wij kort voor begin van het seizoen de selectie nog niet compleet.En is nu een maal zo in deze kk divisie kan iedereen van iedereen winnen of verliezen,menige eredivisie clubs zouden hier nog moeite hebben om er gelijk naar 1jaar weer te promoveren.En als dat gaat lukken, dan heeft pusic ook aan bijgedragen.
    Precies
  • 18 Apr 2019 om 12:19
    • Quote van 18 Apr 2019 om 12:09
      Het laatste advieswerk deed hij toch ook voor 2 kratjes Grolsch en een vleesschotel van Zwanenberg?
    Exl declaratie bonnetjes;-)
  • 18 Apr 2019 om 12:09
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:37
      Dat komt helaas niet voor in Fred R zijn dagboek, vooe een paar € of $ meer zit hij in de zandbank. Of ergens anders. Dus niet aan beginnen.
    Het laatste advieswerk deed hij toch ook voor 2 kratjes Grolsch en een vleesschotel van Zwanenberg?
  • 18 Apr 2019 om 12:08
    • Quote van 18 Apr 2019 om 10:58
      Vooropgesteld ik ben geen fan van Pusic. 2x misschien 3x een goede pot gezien en ik snap de opstellingen en wissels vaak niet. Maar 1. Winnende trainers hebben altijd gelijk. 2. Het is niet makkelijk binnen 1 jaar terug te komen , zeker niet als het seizoen begint met slechts Brama, Bijen, Drommel en een bezem als selectie omdat die kale de club compleet berooid en ingestort had achter gelaten 3. en last but not least.... wie bepaalt dat onze trainer weg moet? Leon "de rat "ten voorde ? De telegraaf? Andere zwamgasten die maar wat roepen? Ik denk dat niet het clubblad van Ajax dat bepaalt of de lokale riooljournalistiek of andere media die opeens weten wie wij volgende seizoen als trainer moeten hebben. Dat bepalen WIJ de supporters die alweer veel meer geld in de FC hebben gestopt dan ze eigenlijk kunnen besteden. En we gaan het gvd flikken. Kampioen! Ik was erbij en zelfs in in het eerdere 1e divisie jaar in 1983/1984 met een behoorlijk goede selectie werden we slechts 2e .... dat gaf wel directe promotie destijds.Nu MOEST je kampioen worden voor directe promotie en het is ons gelukt. En inmiddels ben ik zover dat ik denk , krijg allemaal maar een dikke, laat die Pusic volgend jaar maar in de Eredivisie een jaar proberen. Zijn start zal 100x beter zijn qua voorbereiding dan dit seizoen. Betere spelers, beter voetbal en wie weet waar hij ons brengt. Bovendien liever een speler erbij dan een afkoopsom, de man heeft gewoon nog een contract.
    1) Wat een onzin. Het is een voetbalcliche die gestoeld is op helemaal niets. We winnen vanwege Aitor solo.
    2) De eerste wedstrijd tegen Sparta was duidelijk dat er wat in dit team zat. Het excuus van de late voorbereiding was valide. Dus, je geeft de trainer 15, 16, 17 wedsstrijden de tijd ipv de norm 10 (de norm is dat na 10 wedstrijden een elftal vorm moet krijgen)

    3) Leon.

    Loop de verslaggeving na. Leon is zeer netjes tot aan 11/2018 muisstil geweest, geen piep geen niets. Ultra-soft commentaar, dat niet eens kritiek viel te noemen.

    het was Wes Beuvink die Holscher wetenschappelijk fileerde. Daarna had Leon enkel wat commentaar op het wisselbeleid en het gebruik van jeugd. Ik kan dit weten, wat ik heb me bont en blauw geergerd over de sociale werkplaatshouding van Brama, Leon, Ted en een ieder die excuus op excuus bleef stapelen en de hand boven Pusic houden. Tot aan 2019 was er geen media-vuiltje in de lucht.

    Zelfs nu is er geen fuck aan de hand, ja men leest de fora. Men ziet de tactische knulligheid van een Pusic die het amper in de hand heeft. Die zonder Brama pardoes twee maal op rij verliest. Zich gewoon moet herpakken.

    Maar wat doet de domme lul? Gaat geheel onnodig in de media lopen janken over een pseudo-journalist die het nievau van de DonaldDuckBriefVanDeWeek niet ontstijgd. Als ik bij de Graafschap zou werken dan zou ik nogmaal over Pusic nadenken.
  • 18 Apr 2019 om 11:56
    #VaginaVanMarina
    Wat een zwakstroom is die Pusic.
  • 18 Apr 2019 om 11:54
    • Quote van 18 Apr 2019 om 10:58
      Vooropgesteld ik ben geen fan van Pusic. 2x misschien 3x een goede pot gezien en ik snap de opstellingen en wissels vaak niet. Maar 1. Winnende trainers hebben altijd gelijk. 2. Het is niet makkelijk binnen 1 jaar terug te komen , zeker niet als het seizoen begint met slechts Brama, Bijen, Drommel en een bezem als selectie omdat die kale de club compleet berooid en ingestort had achter gelaten 3. en last but not least.... wie bepaalt dat onze trainer weg moet? Leon "de rat "ten voorde ? De telegraaf? Andere zwamgasten die maar wat roepen? Ik denk dat niet het clubblad van Ajax dat bepaalt of de lokale riooljournalistiek of andere media die opeens weten wie wij volgende seizoen als trainer moeten hebben. Dat bepalen WIJ de supporters die alweer veel meer geld in de FC hebben gestopt dan ze eigenlijk kunnen besteden. En we gaan het gvd flikken. Kampioen! Ik was erbij en zelfs in in het eerdere 1e divisie jaar in 1983/1984 met een behoorlijk goede selectie werden we slechts 2e .... dat gaf wel directe promotie destijds.Nu MOEST je kampioen worden voor directe promotie en het is ons gelukt. En inmiddels ben ik zover dat ik denk , krijg allemaal maar een dikke, laat die Pusic volgend jaar maar in de Eredivisie een jaar proberen. Zijn start zal 100x beter zijn qua voorbereiding dan dit seizoen. Betere spelers, beter voetbal en wie weet waar hij ons brengt. Bovendien liever een speler erbij dan een afkoopsom, de man heeft gewoon nog een contract.
    Of zijn start beter zal zijn dan dit seizoen is maar de vraag. Er zullen nieuwe spelers komen die hij weer moet inpassen. Dat wordt dus weer een lange voorbereiding. Ik heb na ruim 30 wedstrijden nog steeds geen duidelijk patroon kunnen ontdekken en is een combi over 3 a 4 schijven al teveel gevraagd. Daarnaast is het team verre van fit. En als je een goede speler haalt, zoals Espinosa, dan zet hij hem op de verkeerde plek. Dan lijkt het mij beter om wel een goede trainer te halen die juist een mindere speler wél op de goede plek zet.
  • 18 Apr 2019 om 11:46
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:45
      De complete Top 4 uit de Balkan zit achter hem aan te vangen.....hoop ik. ;-)
    De waterpoloteams ja. haha.
  • 18 Apr 2019 om 11:46
    • Quote van 18 Apr 2019 om 10:58
      Vooropgesteld ik ben geen fan van Pusic. 2x misschien 3x een goede pot gezien en ik snap de opstellingen en wissels vaak niet. Maar 1. Winnende trainers hebben altijd gelijk. 2. Het is niet makkelijk binnen 1 jaar terug te komen , zeker niet als het seizoen begint met slechts Brama, Bijen, Drommel en een bezem als selectie omdat die kale de club compleet berooid en ingestort had achter gelaten 3. en last but not least.... wie bepaalt dat onze trainer weg moet? Leon "de rat "ten voorde ? De telegraaf? Andere zwamgasten die maar wat roepen? Ik denk dat niet het clubblad van Ajax dat bepaalt of de lokale riooljournalistiek of andere media die opeens weten wie wij volgende seizoen als trainer moeten hebben. Dat bepalen WIJ de supporters die alweer veel meer geld in de FC hebben gestopt dan ze eigenlijk kunnen besteden. En we gaan het gvd flikken. Kampioen! Ik was erbij en zelfs in in het eerdere 1e divisie jaar in 1983/1984 met een behoorlijk goede selectie werden we slechts 2e .... dat gaf wel directe promotie destijds.Nu MOEST je kampioen worden voor directe promotie en het is ons gelukt. En inmiddels ben ik zover dat ik denk , krijg allemaal maar een dikke, laat die Pusic volgend jaar maar in de Eredivisie een jaar proberen. Zijn start zal 100x beter zijn qua voorbereiding dan dit seizoen. Betere spelers, beter voetbal en wie weet waar hij ons brengt. Bovendien liever een speler erbij dan een afkoopsom, de man heeft gewoon nog een contract.
    Ik ben ook geen fan van Pusic. Maar ik denk toch echt dat jij de kracht van de media onderschat. Ook al is het maar het lokale sufferdje (Tubantia).
  • 18 Apr 2019 om 11:45
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:38
      Bij zijn volgende club hoop ik toch?
    De complete Top 4 uit de Balkan zit achter hem aan te vangen.....hoop ik. ;-)
  • 18 Apr 2019 om 11:42
    Iedereen weet dat er in deze kk divisie niet mooi gevoetbald word,het is allemaal vechtvoetal,sommigen/velen hier, beseffen niet dat wij geen matriaal hebben om aanvallend te spelen daar hebben wij de verdedigers niet voor,hadden wij op de aanval gespeeld,dan hadden wij nog meer tegen doelpunten gehad en hadden wij nu niet eerste gestaan. En daarbij zijn wij het grote Twente elke club richt zijn pijlen op ons,daar willen wij van winnen.Zie de andere clubs de grote favorieten NEC,Roda, den Bosch, GAE en Sparta hoeveel punten staan ze achter op ons en daarbij hadden wij kort voor begin van het seizoen de selectie nog niet compleet.En is nu een maal zo in deze kk divisie kan iedereen van iedereen winnen of verliezen,menige eredivisie clubs zouden hier nog moeite hebben om er gelijk naar 1jaar weer te promoveren.En als dat gaat lukken, dan heeft pusic ook aan bijgedragen.
  • 18 Apr 2019 om 11:42
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:00
      Eens, gewoon zijn contact laten uitdienen. Heeft hij ook verdient met de behaalde resultaten!
    Als oefenmeester valt hij grandioos door de mand en schiet op teveel fronten tekort. Wordt in de Eredivisie straks gelijk afgestraft.
  • 18 Apr 2019 om 11:41
    Pusic heeft een baan geaccepteerd bij Endemol, hij wordt acteur (GTST).
  • 18 Apr 2019 om 11:38
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:35
      Pusic staat opeens in de schijnwerpers en dat is hij blijkbaar niet gewend. Begint dan tijdens intervieuws te huilen en/of laat zich verleiden tot uitspraken die achteraf niet heel erg verstandig waren. Moet zich nog aanleren bóven bepaalde dingen te staan waar het beter is om niet op te reageren. Die ervaring neemt hij dan mooi weer mee in zijn rugzakje. Mag je tenminste hopen.
    Bij zijn volgende club hoop ik toch?
  • 18 Apr 2019 om 11:37
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:32
      Liefde en waardering.
    Dat komt helaas niet voor in Fred R zijn dagboek, vooe een paar € of $ meer zit hij in de zandbank. Of ergens anders. Dus niet aan beginnen.
  • 18 Apr 2019 om 11:35
    Pusic staat opeens in de schijnwerpers en dat is hij blijkbaar niet gewend. Begint dan tijdens intervieuws te huilen en/of laat zich verleiden tot uitspraken die achteraf niet heel erg verstandig waren. Moet zich nog aanleren bóven bepaalde dingen te staan waar het beter is om niet op te reageren. Die ervaring neemt hij dan mooi weer mee in zijn rugzakje. Mag je tenminste hopen.
  • 18 Apr 2019 om 11:32
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:22
      Besteed liever dat geld aan een speler zeg je. Maar waar word Rutten dan van betaald?
    Liefde en waardering.
  • 18 Apr 2019 om 11:28
    • Quote van 18 Apr 2019 om 10:58
      Vooropgesteld ik ben geen fan van Pusic. 2x misschien 3x een goede pot gezien en ik snap de opstellingen en wissels vaak niet. Maar 1. Winnende trainers hebben altijd gelijk. 2. Het is niet makkelijk binnen 1 jaar terug te komen , zeker niet als het seizoen begint met slechts Brama, Bijen, Drommel en een bezem als selectie omdat die kale de club compleet berooid en ingestort had achter gelaten 3. en last but not least.... wie bepaalt dat onze trainer weg moet? Leon "de rat "ten voorde ? De telegraaf? Andere zwamgasten die maar wat roepen? Ik denk dat niet het clubblad van Ajax dat bepaalt of de lokale riooljournalistiek of andere media die opeens weten wie wij volgende seizoen als trainer moeten hebben. Dat bepalen WIJ de supporters die alweer veel meer geld in de FC hebben gestopt dan ze eigenlijk kunnen besteden. En we gaan het gvd flikken. Kampioen! Ik was erbij en zelfs in in het eerdere 1e divisie jaar in 1983/1984 met een behoorlijk goede selectie werden we slechts 2e .... dat gaf wel directe promotie destijds.Nu MOEST je kampioen worden voor directe promotie en het is ons gelukt. En inmiddels ben ik zover dat ik denk , krijg allemaal maar een dikke, laat die Pusic volgend jaar maar in de Eredivisie een jaar proberen. Zijn start zal 100x beter zijn qua voorbereiding dan dit seizoen. Betere spelers, beter voetbal en wie weet waar hij ons brengt. Bovendien liever een speler erbij dan een afkoopsom, de man heeft gewoon nog een contract.
    Je hebt zeker een punt. Ik waardeer het dat hij zijn eerdere interview corrigeert, hij stelt terecht dat hij de organisatie van Fc Twente, zoals deze nu staat, waardeert. Wat de pers betreft, ze hadden vaak gelijk wat het spelbeeld betreft, dat moet dan ook gemeld worden, dat is hun vak. Om Pusic compleet af te branden, zoals op dit forum soms gebeurt, gaat mij te ver. Hij haalt per slot van rekening de doelstelling om direct te promoveren, dat verdient respect. En of hij volgend seizoen wel of geen trainer is, mag de huidige directie bepalen.... Als de trainer maar de tijd krijgt om een team op te bouwen.....
  • 18 Apr 2019 om 11:24
    Sinds Pusic weet dat hij weg moet heeft hij opeens overal praatjes.Hij was een man geweest wanneer die dat vanaf dag 1 had gedaan.
  • 18 Apr 2019 om 11:22
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:18
      Pusic laten blijven. Besteedt het geld liever aan een speler dan aan een afkoopsom. Fred Rutten als adviseur erbij en Ted die de pareltjes verzorgt voor komend seizoen. Gaat goed komen!
    Besteed liever dat geld aan een speler zeg je. Maar waar word Rutten dan van betaald?
  • 18 Apr 2019 om 11:19
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:04
      Pusic denkt nog steeds dat hij God is,man wees eens realistisch je hebt het hele seizoen slecht voetbal laten zien ,de jeugd geen kans gegeven ,geluk gehad en dat Sparta punten liet liggen op voor Twente goede momenten thuiswedstrijden die niet om aan te gluren waren, ben het niet altijd eens met Leon ten Voorde maar hij durfde het wel te benoemen het grote ongelijk van jou ,en dan aan het eind de club ook nog in de zeik zetten man maak dat je weg komt ,ik zie het zo voor me net wat Robben deed met de WK dat hij de leiding van van Gaal over nam denk dat zoiets ook bij ons in kleedkamer gebeurt met Brama, die heeft de boel op scherp gezet en niet jij Mario.
    Het was idd regelmatig niet om aan te gluren, maar Pusic heeft maar 1 opdracht meegekregen: promoveren. Had hij de opdracht 'oogstrelend voetbal spelen' meegekregen dan was er idd reden tot ontslag. LtV denkt te veel als supporter. Een supporter die nog leeft in het tijdperk Rutten, McClaren, Preud'homme.
  • 18 Apr 2019 om 11:19
    Het zou met niet verbazen als er in de zomer het volgende gaat gebeuren. Ted gaat naar een andere club na zijn 2e kampioenschap op rij. Fred Rutten komt als td en zal Marino van die positie ondersteunen in het hoofdtrainerschap.
  • 18 Apr 2019 om 11:18
    Pusic laten blijven. Besteedt het geld liever aan een speler dan aan een afkoopsom. Fred Rutten als adviseur erbij en Ted die de pareltjes verzorgt voor komend seizoen. Gaat goed komen!
  • 18 Apr 2019 om 11:16
    Pusic was niet verantwoordelijk voor het team samenstellen. Ted moet alle credits krijgen voor zijn geweldige werk. Heeft spelers gehaald met voldoende kwaliteit en met beperkte middelen.
  • 18 Apr 2019 om 11:11
    De doelstelling was promoveren. En niet mooi voetbal. 1 jaar geweldig. Voetbal gezien met Preud’Homme. Maar promotie Dat gaat pusic wel halen denk ik. Dus heeft hij het goed gedaan.
  • 18 Apr 2019 om 11:08
    • Quote van 18 Apr 2019 om 11:04
      Pusic denkt nog steeds dat hij God is,man wees eens realistisch je hebt het hele seizoen slecht voetbal laten zien ,de jeugd geen kans gegeven ,geluk gehad en dat Sparta punten liet liggen op voor Twente goede momenten thuiswedstrijden die niet om aan te gluren waren, ben het niet altijd eens met Leon ten Voorde maar hij durfde het wel te benoemen het grote ongelijk van jou ,en dan aan het eind de club ook nog in de zeik zetten man maak dat je weg komt ,ik zie het zo voor me net wat Robben deed met de WK dat hij de leiding van van Gaal over nam denk dat zoiets ook bij ons in kleedkamer gebeurt met Brama, die heeft de boel op scherp gezet en niet jij Mario.
    Trainer die wint heeft altijd gelijk
  • 18 Apr 2019 om 11:08
    Heeft pusic goed gezegd, hij is misschien menselijker dan vele achterbakse die zich media noemen. Pusic heerlijk jezelf blijven.
  • 18 Apr 2019 om 11:04
    Pusic denkt nog steeds dat hij God is,man wees eens realistisch je hebt het hele seizoen slecht voetbal laten zien ,de jeugd geen kans gegeven ,geluk gehad en dat Sparta punten liet liggen op voor Twente goede momenten thuiswedstrijden die niet om aan te gluren waren, ben het niet altijd eens met Leon ten Voorde maar hij durfde het wel te benoemen het grote ongelijk van jou ,en dan aan het eind de club ook nog in de zeik zetten man maak dat je weg komt ,ik zie het zo voor me net wat Robben deed met de WK dat hij de leiding van van Gaal over nam denk dat zoiets ook bij ons in kleedkamer gebeurt met Brama, die heeft de boel op scherp gezet en niet jij Mario.
  • 18 Apr 2019 om 11:00
    • Quote van 18 Apr 2019 om 10:58
      Vooropgesteld ik ben geen fan van Pusic. 2x misschien 3x een goede pot gezien en ik snap de opstellingen en wissels vaak niet. Maar 1. Winnende trainers hebben altijd gelijk. 2. Het is niet makkelijk binnen 1 jaar terug te komen , zeker niet als het seizoen begint met slechts Brama, Bijen, Drommel en een bezem als selectie omdat die kale de club compleet berooid en ingestort had achter gelaten 3. en last but not least.... wie bepaalt dat onze trainer weg moet? Leon "de rat "ten voorde ? De telegraaf? Andere zwamgasten die maar wat roepen? Ik denk dat niet het clubblad van Ajax dat bepaalt of de lokale riooljournalistiek of andere media die opeens weten wie wij volgende seizoen als trainer moeten hebben. Dat bepalen WIJ de supporters die alweer veel meer geld in de FC hebben gestopt dan ze eigenlijk kunnen besteden. En we gaan het gvd flikken. Kampioen! Ik was erbij en zelfs in in het eerdere 1e divisie jaar in 1983/1984 met een behoorlijk goede selectie werden we slechts 2e .... dat gaf wel directe promotie destijds.Nu MOEST je kampioen worden voor directe promotie en het is ons gelukt. En inmiddels ben ik zover dat ik denk , krijg allemaal maar een dikke, laat die Pusic volgend jaar maar in de Eredivisie een jaar proberen. Zijn start zal 100x beter zijn qua voorbereiding dan dit seizoen. Betere spelers, beter voetbal en wie weet waar hij ons brengt. Bovendien liever een speler erbij dan een afkoopsom, de man heeft gewoon nog een contract.
    Eens, gewoon zijn contact laten uitdienen. Heeft hij ook verdient met de behaalde resultaten!
  • 18 Apr 2019 om 10:58
    Vooropgesteld ik ben geen fan van Pusic. 2x misschien 3x een goede pot gezien en ik snap de opstellingen en wissels vaak niet. Maar 1. Winnende trainers hebben altijd gelijk. 2. Het is niet makkelijk binnen 1 jaar terug te komen , zeker niet als het seizoen begint met slechts Brama, Bijen, Drommel en een bezem als selectie omdat die kale de club compleet berooid en ingestort had achter gelaten 3. en last but not least.... wie bepaalt dat onze trainer weg moet? Leon "de rat "ten voorde ? De telegraaf? Andere zwamgasten die maar wat roepen? Ik denk dat niet het clubblad van Ajax dat bepaalt of de lokale riooljournalistiek of andere media die opeens weten wie wij volgende seizoen als trainer moeten hebben. Dat bepalen WIJ de supporters die alweer veel meer geld in de FC hebben gestopt dan ze eigenlijk kunnen besteden. En we gaan het gvd flikken. Kampioen! Ik was erbij en zelfs in in het eerdere 1e divisie jaar in 1983/1984 met een behoorlijk goede selectie werden we slechts 2e .... dat gaf wel directe promotie destijds.Nu MOEST je kampioen worden voor directe promotie en het is ons gelukt. En inmiddels ben ik zover dat ik denk , krijg allemaal maar een dikke, laat die Pusic volgend jaar maar in de Eredivisie een jaar proberen. Zijn start zal 100x beter zijn qua voorbereiding dan dit seizoen. Betere spelers, beter voetbal en wie weet waar hij ons brengt. Bovendien liever een speler erbij dan een afkoopsom, de man heeft gewoon nog een contract.
  • 18 Apr 2019 om 10:58
    • Quote van 18 Apr 2019 om 10:56
      pipo
    Wie Pusic toch neem ik aan he?
  • 18 Apr 2019 om 10:56
    • Quote van 18 Apr 2019 om 10:54
      Doei Doei Pussy, ga elders janken.
    pipo
  • 18 Apr 2019 om 10:54
    Doei Doei Pussy, ga elders janken.
  • 18 Apr 2019 om 10:52
    Is toch exit volgend seizoen, dus niets eens meer druk om maken. Succes bij je volgende club.Ajuus
  • 18 Apr 2019 om 10:52
    Welkom bij de club. Was met verbeek ook al zo.
  • 18 Apr 2019 om 10:51
    • Quote van 18 Apr 2019 om 10:45
      Ik snap het ook vel volledig van hem, die man kan niks goeds doen volgens de media, hij heeft en diepe liefde voor onze club en hij maakt ons ook nog kampioen. Hij is niet voor niets een opgelwide trainer met jarenlang evaring, iedereen denkt gewoon dat ie het beter weet tegenwoordig.
    Klopt
  • 18 Apr 2019 om 10:45
    Ik snap het ook vel volledig van hem, die man kan niks goeds doen volgens de media, hij heeft en diepe liefde voor onze club en hij maakt ons ook nog kampioen. Hij is niet voor niets een opgelwide trainer met jarenlang evaring, iedereen denkt gewoon dat ie het beter weet tegenwoordig.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›