Pusic slaat Sparta Rotterdam over: ''Ik ga naar Jong AZ''

( 11 reacties)
Pusic slaat Sparta Rotterdam over: ''Ik ga naar Jong AZ''

FC Twente komt vrijdagavond niet in actie, omdat de kampioenswedstrijd tegen Jong Ajax is verplaatst. Trainer Marino Pusic had graag gespeeld op De Toekomst.

"We hadden 'm heel graag gespeeld en daar waren we ook op ingesteld, maar de beslissing is genomen en dat moeten we respecteren", zegt de oefenmeester tegen FOX Sports. "Aan de andere kant is het ook heel fijn voor onze supporters dat wij voor de eigen fans de eerste kans krijgen om het kampioenschap binnen te slepen. Dat verdienen ze allemaal en daar willen we heel graag voor gaan. Het komt niet slecht uit."

Pusic bekijkt vrijdagavond niet de wedstrijd tussen Sparta Rotterdam en Helmond Sport. "Ik ga naar Jong AZ (tegen MVV Maastricht, red.)", verklapt hij. "Wij focussen ons op de eerstvolgende wedstrijd. Zo staan we het hele seizoen er al in. Dat houden we tot het einde vast, dus ik ga naar Alkmaar", aldus Pusic.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Apr 2019 om 22:13
    Ikzeg. Een trainer gaat altijd het team bekijken en dit overbrengen aan de 11 in het veld en natuurlijk de reserve op dat moment, hier is eigenlijk niets mis mee.
  • 18 Apr 2019 om 21:51
    Jong Az??? Het is toch geen Barca! Kom op man. Met 8 man win je die pot nog.....30.000 leute op de banken, de jonkies uit Alkmaar hebben voor de tijd de bokse al nat.
  • 18 Apr 2019 om 21:50
    Hij brengt ze een lekker kratje grolsch
  • 18 Apr 2019 om 21:18
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:51
      Pusic ga toch lekker in de zon zitten,je hoeft helemaal niet naar Alkmaar toe,je tegenstander tebekijken ,heb 1 tip de tegenstander vanaf de aftrap bij de strot pakken,en zo snel mogelijk doelpunten maken,je gaat je spel als FC Twente toch niet aanpassen aan Jong AZ,de gewoon opknallen vanaf de eerste seconde
    Hij gaat snoepjes brengen en een persoonlijke knuffel.
  • 18 Apr 2019 om 20:32
    Ik dacht naar Jong Twente?
  • 18 Apr 2019 om 19:56
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:51
      Pusic ga toch lekker in de zon zitten,je hoeft helemaal niet naar Alkmaar toe,je tegenstander tebekijken ,heb 1 tip de tegenstander vanaf de aftrap bij de strot pakken,en zo snel mogelijk doelpunten maken,je gaat je spel als FC Twente toch niet aanpassen aan Jong AZ,de gewoon opknallen vanaf de eerste seconde
    Hij gaat die 16 jAZ fans alvast hun toegangskaartje brengen
  • 18 Apr 2019 om 19:51
    Pusic ga toch lekker in de zon zitten,je hoeft helemaal niet naar Alkmaar toe,je tegenstander tebekijken ,heb 1 tip de tegenstander vanaf de aftrap bij de strot pakken,en zo snel mogelijk doelpunten maken,je gaat je spel als FC Twente toch niet aanpassen aan Jong AZ,de gewoon opknallen vanaf de eerste seconde
  • 18 Apr 2019 om 19:16
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:39
      Pusic komt naderhand waarschijnlijk met de conclusie dat jong AZ op volle sterkte is omdat nummer 1 t/m 11 konden worden opgesteld.
    En natuurlijk 2 doelmannen op de bank niet te vergeten. Haha.
  • 18 Apr 2019 om 18:39
    Pusic komt naderhand waarschijnlijk met de conclusie dat jong AZ op volle sterkte is omdat nummer 1 t/m 11 konden worden opgesteld.
  • 18 Apr 2019 om 18:35
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:34
      Goed zo pusic... hou ik van... je goed voorbereiden
    Nu de uitvoering nog..... ;)
  • 18 Apr 2019 om 18:34
    Goed zo pusic... hou ik van... je goed voorbereiden
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›