Sparta wint eenvoudig: FC Twente heeft zege nodig tegen Jong AZ

( 8 reacties)
Sparta wint eenvoudig: FC Twente heeft zege nodig tegen Jong AZ

FC Twente is nog geen kampioen in de Keuken Kampioen divisie. Sparta won vanavond vrij eenvoudig in eigen huis van laagvlieger Helmond Sport met 3-1.

Bij verlies van de Rotterdammers zou FC Twente kampioen zijn, maar zover is het dus nog niet. Maandagmiddag kunnen de Tukkers alsnog kampioen worden, mits het wint van Jong AZ. Dan promoveert het na één seizoen alweer naar de eredivisie. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Apr 2019 om 12:47
    • Quote van 20 Apr 2019 om 11:38
      Ik vind hem niet genoeg. Je moet een spits zoeken die er 20 in kan rossen. Dat maakt het voetballen zoveel makkelijker voor de rest. En bovendien heeft Veldwijk vervelende karaktertrekjes getoond in de tweede seizoenshelft.
    Hij heeft in het verleden (Zwolle) bewezen genoeg scoren vermogen te hebben op eredivisieniveau. Van mij mag hij hierheen komen. Die vervelende karaktertrekjes kan je managen. Die hadden Perez, Janssen, Arnautovic, Elia en Douglas ook.
  • 20 Apr 2019 om 12:05
    • Quote van 20 Apr 2019 om 12:01
      Wij hebben denk ik meer een voetballende spits nodig zoals Mario Engels.
    Beiden beter dan wat we nu hebben. Beiden (zo goed als zeker) zo op te halen. En aangezien het fotoseizoen er aankomt de statieven in de aanbieding doen. Win-win situatie.
  • 20 Apr 2019 om 12:01
    • Quote van 20 Apr 2019 om 11:43
      Ik vind Lars Veldwijk een goede pinch-hitter. Fysiek sterk en kan iets forceren. Op elk front beter dan Jari en Tom.
    Wij hebben denk ik meer een voetballende spits nodig zoals Mario Engels.
  • 20 Apr 2019 om 11:43
    • Quote van 20 Apr 2019 om 11:38
      Ik vind hem niet genoeg. Je moet een spits zoeken die er 20 in kan rossen. Dat maakt het voetballen zoveel makkelijker voor de rest. En bovendien heeft Veldwijk vervelende karaktertrekjes getoond in de tweede seizoenshelft.
    Ik vind Lars Veldwijk een goede pinch-hitter. Fysiek sterk en kan iets forceren. Op elk front beter dan Jari en Tom.
  • 20 Apr 2019 om 11:38
    • Quote van 20 Apr 2019 om 09:02
      Als Sparta niet promoveert, komt Veldwijk vrij. Misschien mooie optie die binnen te hengelen dan..?
    Ik vind hem niet genoeg. Je moet een spits zoeken die er 20 in kan rossen. Dat maakt het voetballen zoveel makkelijker voor de rest. En bovendien heeft Veldwijk vervelende karaktertrekjes getoond in de tweede seizoenshelft.
  • 20 Apr 2019 om 09:02
    Als Sparta niet promoveert, komt Veldwijk vrij. Misschien mooie optie die binnen te hengelen dan..?
  • 20 Apr 2019 om 07:58
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:27
      Of Sparta moet morsen bij PSV.
    inderdaad
  • 19 Apr 2019 om 22:27
    Of Sparta moet morsen bij PSV.