Vuckic: ''Het is nog niet gespeeld, het is nog verre van gedaan''

( 24 reacties)
Vuckic: ''Het is nog niet gespeeld, het is nog verre van gedaan''

Haris Vuckic moest bijna het hele seizoen missen met een blessure. Maar net op tijd is de middenvelder fit voor het slotstuk. Want maandag kan FC Twente immers kampioen worden. 

''Natuurlijk is er een bepaalde spanning, maar we moeten de rust bewaren. Het is nog niet gespeeld, het is nog verre van gedaan'', zegt Vuckic over het mogelijke kampioenschap, in gesprek met 1Twente. ''Daar zijn we ons van bewust. We moeten zorgen dat we er klaar voor zijn en gefocust blijven, hard trainen en niet achterover leunen. En dan denk ik dat we maandag een geweldig resultaat kunnen halen.''

''Jong AZ is een kwalitatief goed team met veel jonge talenten. Het wordt dus geen makkelijke wedstrijd. We moeten 100% voorbereid zijn. Ik geloof in mijn teamgenoten en in de saamhorigheid van het team. Ik weet ook hoe we dit benaderen, we praten erover in de kleedkamer. Dat we er nog niet zijn, daar zijn we ons goed van bewust. Ik geloof dat we het maandag gaan doen en ik hoop dat dat waarheid wordt.''

Lang blessureleed hield Vuckic dus aan de kant, maar nu hij alles weer kan, is hij door het dolle. ''Het is fantastisch. Het is een geweldig gevoel om weer over het veld te rennen, om midden in de actie te zitten. Weer te strijden. Het enige wat nog mist is een doelpunt. Ik heb een aantal goede kansen gehad. Ik hoop dat ik maandag scoor. Dat zou de kers op de taart zijn.''

Foto: Orange Pictures

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Apr 2019 om 13:09
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:05
      Schandalig dit.

      Je speelt tegen Jong AZ. Thuis. Volle bak. Kampioenswedstrijd.

      Pusic kan thuis blijven, Brama mag de opstelling maken, en Malki mag de peptalk doen. De motivatie is vanzelfsprekend, de drang om te winnen gewoon puur natuur voor topsporters, dus een overwinning, omdat je met een half ED-waardig elftal speelt, gewoon vanzelfsprekend, je bent op elke positie XX% beter.

      Geen gezeik, gewoon zelfvertrouwen. Helaas heb je supermongool Pusic die stelt dat we diep moeten gaan, en zich wederom een kwakzalvende pseudo psycholoog bewijst.

      Schandalig.
    Helemaal met je eens.
  • 21 Apr 2019 om 12:19
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:05
      Schandalig dit.

      Je speelt tegen Jong AZ. Thuis. Volle bak. Kampioenswedstrijd.

      Pusic kan thuis blijven, Brama mag de opstelling maken, en Malki mag de peptalk doen. De motivatie is vanzelfsprekend, de drang om te winnen gewoon puur natuur voor topsporters, dus een overwinning, omdat je met een half ED-waardig elftal speelt, gewoon vanzelfsprekend, je bent op elke positie XX% beter.

      Geen gezeik, gewoon zelfvertrouwen. Helaas heb je supermongool Pusic die stelt dat we diep moeten gaan, en zich wederom een kwakzalvende pseudo psycholoog bewijst.

      Schandalig.
    bammetje, Geef nou maar gewoon toe dat jullie altijd ongelijk hebben gehad met jullie negatieve gezwetst. Straks worden we kampioen en dat geeft aan dat wij positieven hier op het forum altijd gelijk hebben gehad. In plaats van stuiptrekkingen te vertonen en je laatste kleine beetje gelijk proberen te halen. Iemand die vervolgens een speler uitroept tot trainer omdat hij een paar goede interviews geeft kan ik al helemaal niet serieus nemen.( De materiaalman als assistent trainer. Dat ik hier nog op reageer.)
  • 21 Apr 2019 om 10:08
    • Quote van 21 Apr 2019 om 09:54
      Het niveau van ons Twente is ver gedaald, maar het niveau op dit forum is ver door de onder grens gezakt. Wees eens lief naar elkaar. Wat een verdeeldheid tussen de supporters. Nog nooit zo erg geweest als nu.
    #dewereldiskapot ;))
  • 21 Apr 2019 om 10:08
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:05
      Schandalig dit.

      Je speelt tegen Jong AZ. Thuis. Volle bak. Kampioenswedstrijd.

      Pusic kan thuis blijven, Brama mag de opstelling maken, en Malki mag de peptalk doen. De motivatie is vanzelfsprekend, de drang om te winnen gewoon puur natuur voor topsporters, dus een overwinning, omdat je met een half ED-waardig elftal speelt, gewoon vanzelfsprekend, je bent op elke positie XX% beter.

      Geen gezeik, gewoon zelfvertrouwen. Helaas heb je supermongool Pusic die stelt dat we diep moeten gaan, en zich wederom een kwakzalvende pseudo psycholoog bewijst.

      Schandalig.
    Eens!
  • 21 Apr 2019 om 09:54
    Het niveau van ons Twente is ver gedaald, maar het niveau op dit forum is ver door de onder grens gezakt. Wees eens lief naar elkaar. Wat een verdeeldheid tussen de supporters. Nog nooit zo erg geweest als nu.
  • 21 Apr 2019 om 09:15
    • Quote van 20 Apr 2019 om 23:45
      Mijn reactie is een hyperbolische op de verschrikkelijke sputterpoep die jij dag in dag uit ten toon stelt .... nooit een onderbouwing of argumentatie maar altijd een slap aftreksel zonder diepgang....

      Je werkt voor de afdeling marketing twente ? Een normaal mens heeft gewoon kritiek...
    Je hebt gewoon voor de 100% gelijk.
  • 21 Apr 2019 om 07:01
    • Quote van 20 Apr 2019 om 23:45
      Mijn reactie is een hyperbolische op de verschrikkelijke sputterpoep die jij dag in dag uit ten toon stelt .... nooit een onderbouwing of argumentatie maar altijd een slap aftreksel zonder diepgang....

      Je werkt voor de afdeling marketing twente ? Een normaal mens heeft gewoon kritiek...
    100+
  • 21 Apr 2019 om 06:34
    • Quote van 20 Apr 2019 om 23:45
      Mijn reactie is een hyperbolische op de verschrikkelijke sputterpoep die jij dag in dag uit ten toon stelt .... nooit een onderbouwing of argumentatie maar altijd een slap aftreksel zonder diepgang....

      Je werkt voor de afdeling marketing twente ? Een normaal mens heeft gewoon kritiek...
    +1
  • 21 Apr 2019 om 01:31
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:05
      Schandalig dit.

      Je speelt tegen Jong AZ. Thuis. Volle bak. Kampioenswedstrijd.

      Pusic kan thuis blijven, Brama mag de opstelling maken, en Malki mag de peptalk doen. De motivatie is vanzelfsprekend, de drang om te winnen gewoon puur natuur voor topsporters, dus een overwinning, omdat je met een half ED-waardig elftal speelt, gewoon vanzelfsprekend, je bent op elke positie XX% beter.

      Geen gezeik, gewoon zelfvertrouwen. Helaas heb je supermongool Pusic die stelt dat we diep moeten gaan, en zich wederom een kwakzalvende pseudo psycholoog bewijst.

      Schandalig.
    Azijnpisser.
  • 20 Apr 2019 om 23:48
    • Quote van 20 Apr 2019 om 23:45
      Mijn reactie is een hyperbolische op de verschrikkelijke sputterpoep die jij dag in dag uit ten toon stelt .... nooit een onderbouwing of argumentatie maar altijd een slap aftreksel zonder diepgang....

      Je werkt voor de afdeling marketing twente ? Een normaal mens heeft gewoon kritiek...
    Yess.... het wachten is op de volgende nonsens.... moet je echt jouw frustraties hier afreageren? Discussieer eens op een normale manier aub....
  • 20 Apr 2019 om 23:46
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:27
      Het spijt me.

      Ik heb persoonlijk nooit getwijfeld aan het worden van kampioen, of promotie. Dat was duidelijk na de eerste wedstrijd tegen Sparta .

      De ontlading voor mij is direct een kopzorg... volgend seizoen is het seizoen der seizoenen. Ted van Leeuwen heeft met verhoudingsgewijs heel veel geld goed werk geleverd, maar het is slechts de KKD ....
    Wat TvL betreft.... die kon er volgens jou helemaal niets van.... "oudijzerboer"... zoals je hem steeds betitelde.... dat zegt genoeg... :-) :-) :-)
  • 20 Apr 2019 om 23:45
    • Quote van 20 Apr 2019 om 23:24
      Met deze reactie laat je zien verstandelijk een groot probleem te hebben. De trainer voor kwakzalver en voor supermongool uitmaken vind jij volstrekt normaal gedrag.?? Over beperkingen gesproken wat vind je eigen gedrag.
    Mijn reactie is een hyperbolische op de verschrikkelijke sputterpoep die jij dag in dag uit ten toon stelt .... nooit een onderbouwing of argumentatie maar altijd een slap aftreksel zonder diepgang....

    Je werkt voor de afdeling marketing twente ? Een normaal mens heeft gewoon kritiek...
  • 20 Apr 2019 om 23:43
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:05
      Schandalig dit.

      Je speelt tegen Jong AZ. Thuis. Volle bak. Kampioenswedstrijd.

      Pusic kan thuis blijven, Brama mag de opstelling maken, en Malki mag de peptalk doen. De motivatie is vanzelfsprekend, de drang om te winnen gewoon puur natuur voor topsporters, dus een overwinning, omdat je met een half ED-waardig elftal speelt, gewoon vanzelfsprekend, je bent op elke positie XX% beter.

      Geen gezeik, gewoon zelfvertrouwen. Helaas heb je supermongool Pusic die stelt dat we diep moeten gaan, en zich wederom een kwakzalvende pseudo psycholoog bewijst.

      Schandalig.
    En daar heb je hem weer.... daarom zei hij al eerder.... Je moet me nooit, maar dan ook nooit geloven.... zie hier de bevestiging.... :-) :-) :-)
  • 20 Apr 2019 om 23:24
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:05
      Schandalig dit.

      Je speelt tegen Jong AZ. Thuis. Volle bak. Kampioenswedstrijd.

      Pusic kan thuis blijven, Brama mag de opstelling maken, en Malki mag de peptalk doen. De motivatie is vanzelfsprekend, de drang om te winnen gewoon puur natuur voor topsporters, dus een overwinning, omdat je met een half ED-waardig elftal speelt, gewoon vanzelfsprekend, je bent op elke positie XX% beter.

      Geen gezeik, gewoon zelfvertrouwen. Helaas heb je supermongool Pusic die stelt dat we diep moeten gaan, en zich wederom een kwakzalvende pseudo psycholoog bewijst.

      Schandalig.
    Met deze reactie laat je zien verstandelijk een groot probleem te hebben. De trainer voor kwakzalver en voor supermongool uitmaken vind jij volstrekt normaal gedrag.?? Over beperkingen gesproken wat vind je eigen gedrag.
  • 20 Apr 2019 om 21:37
    Ik denk dat het een zakelijke 2-0 wordt.
  • 20 Apr 2019 om 21:27
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:15
      Je hebt zeker gelijk maar voor de ontlading zou dat geweldig zijn.
    Het spijt me.

    Ik heb persoonlijk nooit getwijfeld aan het worden van kampioen, of promotie. Dat was duidelijk na de eerste wedstrijd tegen Sparta .

    De ontlading voor mij is direct een kopzorg... volgend seizoen is het seizoen der seizoenen. Ted van Leeuwen heeft met verhoudingsgewijs heel veel geld goed werk geleverd, maar het is slechts de KKD ....
  • 20 Apr 2019 om 21:15
    • Quote van 20 Apr 2019 om 21:05
      Schandalig dit.

      Je speelt tegen Jong AZ. Thuis. Volle bak. Kampioenswedstrijd.

      Pusic kan thuis blijven, Brama mag de opstelling maken, en Malki mag de peptalk doen. De motivatie is vanzelfsprekend, de drang om te winnen gewoon puur natuur voor topsporters, dus een overwinning, omdat je met een half ED-waardig elftal speelt, gewoon vanzelfsprekend, je bent op elke positie XX% beter.

      Geen gezeik, gewoon zelfvertrouwen. Helaas heb je supermongool Pusic die stelt dat we diep moeten gaan, en zich wederom een kwakzalvende pseudo psycholoog bewijst.

      Schandalig.
    Je hebt zeker gelijk maar voor de ontlading zou dat geweldig zijn.
  • 20 Apr 2019 om 21:05
    • Quote van 20 Apr 2019 om 20:06
      Ik hoop dat we maandag 0-3 achter komen maar dankzij 1 doelpunt van Brama en een zuivere hattrick van Vukcic waaronder een goal in de 95e minuut toch winnen.
    Schandalig dit.

    Je speelt tegen Jong AZ. Thuis. Volle bak. Kampioenswedstrijd.

    Pusic kan thuis blijven, Brama mag de opstelling maken, en Malki mag de peptalk doen. De motivatie is vanzelfsprekend, de drang om te winnen gewoon puur natuur voor topsporters, dus een overwinning, omdat je met een half ED-waardig elftal speelt, gewoon vanzelfsprekend, je bent op elke positie XX% beter.

    Geen gezeik, gewoon zelfvertrouwen. Helaas heb je supermongool Pusic die stelt dat we diep moeten gaan, en zich wederom een kwakzalvende pseudo psycholoog bewijst.

    Schandalig.
  • 20 Apr 2019 om 20:56
    • Quote van 20 Apr 2019 om 20:06
      Ik hoop dat we maandag 0-3 achter komen maar dankzij 1 doelpunt van Brama en een zuivere hattrick van Vukcic waaronder een goal in de 95e minuut toch winnen.
    Je spoort niet, je idee is grappig maar hoeveel mensen wil jij een hartinfarct bezorgen. Pfff lekker zeg....
  • 20 Apr 2019 om 20:09
    • Quote van 20 Apr 2019 om 20:06
      Ik hoop dat we maandag 0-3 achter komen maar dankzij 1 doelpunt van Brama en een zuivere hattrick van Vukcic waaronder een goal in de 95e minuut toch winnen.
    Dat zou een droomsenario zijn.
  • 20 Apr 2019 om 20:06
    Ik hoop dat we maandag 0-3 achter komen maar dankzij 1 doelpunt van Brama en een zuivere hattrick van Vukcic waaronder een goal in de 95e minuut toch winnen.
  • 20 Apr 2019 om 19:31
    Het is nog verre van gespeeld lijkt mij wat overdreven met virtueel 10 punten voor
  • 20 Apr 2019 om 19:06
    Zou mooi voor deze speler zijn als hij morgen een doelpunt maakt. Als je zo'n zware blessure hebt gehad mag je al blij zijn dat je weer kunt voetballen.
  • 20 Apr 2019 om 18:43
    Het zou fantastisch zijn dat hij de winnende scoort of in elk geval dat mede door een doelpunt van hem de schaal omhoog kunnen houden. Dan heeft hij de zomer om geheel wedstrijd fit te worden.