Pusic neemt afscheid van FC Twente: ''Blijdschap en trots overheerst''

( 53 reacties)
Pusic neemt afscheid van FC Twente: ''Blijdschap en trots overheerst''

FC Twente vond dat het genoeg was voor Marino Pusic afgelopen week. De Bosniër is erg trots maar ook verontwaardigd over zijn ontslag. 

''Zelf ben ik natuurlijk ook teleurgesteld. Nee, niet kwaad. Het is buitengewoon vervelend, want ik had graag FC Twente naar de middenmoot van de eredivisie gebracht. Mijn missie is volbracht, maar het is mij niet gegund om er bij deze mooie en grote club een vervolg aan te kunnen geven. Dat voelt als onrecht en het is inderdaad ook een rare spagaat'', vertelt Pusic in gesprek met Omroep Gelderland.

Pusic werd verkozen tot coach van het jaar in de Keuken Kampioen divisie. ''Door de aanvoerders en trainers. Vakgenoten en dus een grote erkenning en eer voor mij. Ik ben zeer dankbaar. Het is een enorme waardering en het maakt me trots.''

''Blijdschap en trots overheersen daarom. Wat ik nu ga doen? Eerst een korte vakantie, mijn ouders bezoeken en even tot mezelf komen. Ik zie wel wat er gaat komen. Over clubs ga ik pas nadenken als er concreet een vraag gaat komen.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 May 2019 om 14:35
    • Quote van 12 May 2019 om 19:42
      Wat heb je liever: met goed voetbal verliezen of met slecht voetbal winnen?
    Het liefst normaal presteren met het beste materiaal van de KKD.
  • 12 May 2019 om 19:42
    • Quote van 11 May 2019 om 21:26
      Slecht voetbal is nooit goed te praten als je spelersmatriaal hebt om goed voetbal te spelen.
    Wat heb je liever: met goed voetbal verliezen of met slecht voetbal winnen?
  • 12 May 2019 om 00:42
    • Quote van 11 May 2019 om 20:37
      Maar past TvL wel bij Twente, toen ANS nog poste wees hij al op het gevaar van TvL betreffende einzelganger en zo en zie Holscher en plannen met Garcia?
    PvdK is ervaren genoeg om zaken te doorzien. TvL kan het niet alleen beslissen. Laten we eerst maar eens afwachten hoe de TS er voor het komende seizoen uit gaat zien.
  • 11 May 2019 om 23:45
    Homo, klaar mee
  • 11 May 2019 om 21:26
    • Quote van 11 May 2019 om 20:24
      Lekker belangrijk, blijft KKD divisie en lijfsbehoud was pure noodzaak en alles was daaraan ondergeschikt.
    Slecht voetbal is nooit goed te praten als je spelersmatriaal hebt om goed voetbal te spelen.
  • 11 May 2019 om 20:37
    • Quote van 11 May 2019 om 19:01
      Vind je het woord "charlatan" passen bij de coach waarmee FcT kampioen is geworden? Ik niet, het is respectloos. Vind ik dat MP had moeten blijven? Nee, want hij past niet in de structuur die TvL voor ogen heeft en ik had en heb twijfels of hij het in de ED wel alleen zou kunnen, al wordt de helft van de selectie vervangen.... Verder is het VVT!
    Maar past TvL wel bij Twente, toen ANS nog poste wees hij al op het gevaar van TvL betreffende einzelganger en zo en zie Holscher en plannen met Garcia?
  • 11 May 2019 om 20:30
    • Quote van 11 May 2019 om 16:49
      hij heeft zijn rechten, maar meneer zelf heeft de wijsheid in pacht. HIJ is zogenaamd realistisch en komt met feiten, mensen met een andere mening komen alleen maar met fabels. Hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, en zo zijn er wel meer die er zo over denken.
    Gewoon die posts niet meer lezen zou ik aanraden, beetje als ramptoerisme je weet dat je niet moet kijken maar toch doe je het :)
  • 11 May 2019 om 20:26
    • Quote van 11 May 2019 om 16:47
      je benoemt wat je het beste uitkomt. 8x verliezen is veel voor een kampioen, als we het over feiten hebben. Verloren thuis met 5-2 van JONG ajax, dordrecht, mvv, top oss enz. De manier waarop den bosch 4 punten voorsprong verspeelt en 18 punten ofzo achter ons eindigt, dat is niks anders dan falen. Je doet maar, pusic is lekker weg.
    Maar Garcia, Boschker die medeverantwoordelijk zijn zijn er nog?
  • 11 May 2019 om 20:24
    • Quote van 11 May 2019 om 15:56
      Helemaal niet goed gezien. Een kampioen is dominant... wordt kampioen op eigen kracht. Dat heeft ons Twente niet gedaan!!!!!
    Lekker belangrijk, blijft KKD divisie en lijfsbehoud was pure noodzaak en alles was daaraan ondergeschikt.
  • 11 May 2019 om 20:21
    • Quote van 11 May 2019 om 16:22
      Nog steeds topics met als onderwerp die charlatan. Laten we het over voetbal hebben.
    Je blijft reageren dus blijven ze dit plaatsen.
  • 11 May 2019 om 20:19
    • Quote van 11 May 2019 om 14:20
      En zo ist! Hopelijk is die Pusic clan solidair met hem en hoepelt ook op. Het is een misselijkmakend zooitje. Deal er mee dat hij weg is. En Doooooooooooorrrrrr.
    +1
  • 11 May 2019 om 20:18
    • Quote van 11 May 2019 om 20:15
      Eens, top gezegd.
    Jij bent net zo gek als je die bulshit geloofd.
  • 11 May 2019 om 20:15
    • Quote van 11 May 2019 om 13:52
      Dat constante verhaal van slecht voetbal.. heb je Pusic zijn aflevering bij RTV Oost gekeken? Hij benoemde dat element van slecht voetbal ook. Was een ieder blij geweest als we mooi voetbal hadden gezien maar geen kampioen waren geworden? Ik denk het niet.. 16 wedstrijden op rij winnen is geen geluk meer, eerder een tactiek. Zoals Pusic in die aflevering vermeldde, beter een zekerheid inbouwen voor het kampioenschap dan gaan experimenteren. En verder.. wil je echt beweren dat de selectie van dit seizoen een sterrenteam is? Het is de KKD mensen, en je kan pas oordelen over Pusic zijn tactisch inzicht als je een fatsoenlijk eredivisie elftal hebt en zien hoe hij in de Eredivisie presteert. Maar die kans krijgt hij niet bij Twente, daarom hoop ik van harte dat hij mensen het tegendeel kan bewijzen bij een andere Eredivisie club.
    Eens, top gezegd.
  • 11 May 2019 om 19:12
    • Quote van 11 May 2019 om 16:49
      hij heeft zijn rechten, maar meneer zelf heeft de wijsheid in pacht. HIJ is zogenaamd realistisch en komt met feiten, mensen met een andere mening komen alleen maar met fabels. Hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, en zo zijn er wel meer die er zo over denken.
    En jij hebt de wijsheid niet in pacht???
  • 11 May 2019 om 19:07
    • Quote van 11 May 2019 om 16:47
      je benoemt wat je het beste uitkomt. 8x verliezen is veel voor een kampioen, als we het over feiten hebben. Verloren thuis met 5-2 van JONG ajax, dordrecht, mvv, top oss enz. De manier waarop den bosch 4 punten voorsprong verspeelt en 18 punten ofzo achter ons eindigt, dat is niks anders dan falen. Je doet maar, pusic is lekker weg.
    beste twente199, je stelt dat John W benoemt wat hem het beste uitkomt. Wat doe je zelf? Als je de resultaten benoemt, moet je toch ook de opstellingen erbij halen? Weet je niet meer dat FcT veel heeft moeten sleutelen op het middenveld tijdens de afwezigheid van Brama en/of Smith? Daar waren aantoonbaar geen vervangers voor.... Denk verder aan de samenstelling van de verdediging, niet te vergeten, de juiste samenstelling van de voorhoede.... 4-3-3 of toch noodgedwongen 4-4-2 door blessures, afwezigheid door privé omstandigheden.... Wanneer een club kampioen wordt? Het is toch statistisch aangetoond dat rond de 80 punten in de 1e Divisie voldoende moet zijn om kampioen te worden? FcT is toch kampioen geworden omdat ze met een voorsprong van 11 punten op de nr. 2 de meeste punten hadden? Dat we als supporters ook graag mooi voetbal hadden gezien, klopt helemaal, maar is op dit moment, ook het komende seizoen, geen realiteit. Verder is het VVT!
  • 11 May 2019 om 19:01
    • Quote van 11 May 2019 om 16:22
      Nog steeds topics met als onderwerp die charlatan. Laten we het over voetbal hebben.
    Vind je het woord "charlatan" passen bij de coach waarmee FcT kampioen is geworden? Ik niet, het is respectloos. Vind ik dat MP had moeten blijven? Nee, want hij past niet in de structuur die TvL voor ogen heeft en ik had en heb twijfels of hij het in de ED wel alleen zou kunnen, al wordt de helft van de selectie vervangen.... Verder is het VVT!
  • 11 May 2019 om 17:50
    Ikzeg. Het is jammer dat er op meerdere topic zo op elkaar wordt gescholden, waarom wordt er niet normaal met elkaar gesproken wij zijn toch allemaal voor ons fctwente. Volgende de heer pusic had vanaf het begin Hulp nodig, ook lees ik topic en daar wordt ook gezegd heer pusic weigerde Hulp. Ikzeg. Voor aanvang van de competitie had de heer pusic gewoon assistent moeten zijn en iemand anders voor de klas. Dan heb je deze problemen ook niet.
  • 11 May 2019 om 16:49
    • Quote van 11 May 2019 om 14:54
      Schei uit zeg, ik vind het prima dat Pusic weg is en geloof alle achterliggende redenen ook wel. Maar mensen die het niet met je eens zijn weg wensen. Wat een zwaktebod. Accepteer gewoon eens dat iemand er anders in kan staan dan jij. Ik ben het zelden met een John w eens, maar die heeft net zoveel recht om hier wat te plaatsen als ik.
    hij heeft zijn rechten, maar meneer zelf heeft de wijsheid in pacht. HIJ is zogenaamd realistisch en komt met feiten, mensen met een andere mening komen alleen maar met fabels. Hij haalt het bloed onder mijn nagels vandaan, en zo zijn er wel meer die er zo over denken.
  • 11 May 2019 om 16:47
    • Quote van 11 May 2019 om 14:26
      Onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen van mening zijn dat fctwente kampioen is geworden omdat andere clubs meer punten laten liggen. Waarom wordt dit geschreven even een paar feiten tegen sparta hebben ze uit en thuis gewonnen. De eindstand in de kkdivisie was en is dat fctwente 11 punten voorsprong heeft op sparta nummer 2 en 16 punten op Jong psv nummer 3 dat zijn feiten Dit is toch een vreemde gedachte want is het niet zo dat elke club wereld wijd die kampioen wordt, wordt omdat ze de meeste punten hebben. En juist het geluk hebben dat alle andere ploegen meer punten hebben laten liggen, en daardoor wordt je juist kampioen. Want anders is het onmogelijk om kampioen te worden.
    je benoemt wat je het beste uitkomt. 8x verliezen is veel voor een kampioen, als we het over feiten hebben. Verloren thuis met 5-2 van JONG ajax, dordrecht, mvv, top oss enz. De manier waarop den bosch 4 punten voorsprong verspeelt en 18 punten ofzo achter ons eindigt, dat is niks anders dan falen. Je doet maar, pusic is lekker weg.
  • 11 May 2019 om 16:22
    Nog steeds topics met als onderwerp die charlatan. Laten we het over voetbal hebben.
  • 11 May 2019 om 16:03
    • Quote van 11 May 2019 om 15:56
      Helemaal niet goed gezien. Een kampioen is dominant... wordt kampioen op eigen kracht. Dat heeft ons Twente niet gedaan!!!!!
    We hebben rond de 80 punten gehaald, wat doorgaans genoeg is om kampioen te worden in deze divisie dus ben dat niet helemaal met je eens. Ik denk alleen dat de rol van Pusic daarin een stuk kleiner is geweest dan die van onze leidende spelers en td. En ik denk dat er een stuk meer uit het team valt te halen qua spel.
  • 11 May 2019 om 15:56
    • Quote van 11 May 2019 om 15:03
      Goed gezien!
    Helemaal niet goed gezien. Een kampioen is dominant... wordt kampioen op eigen kracht. Dat heeft ons Twente niet gedaan!!!!!
  • 11 May 2019 om 15:03
    • Quote van 11 May 2019 om 14:26
      Onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen van mening zijn dat fctwente kampioen is geworden omdat andere clubs meer punten laten liggen. Waarom wordt dit geschreven even een paar feiten tegen sparta hebben ze uit en thuis gewonnen. De eindstand in de kkdivisie was en is dat fctwente 11 punten voorsprong heeft op sparta nummer 2 en 16 punten op Jong psv nummer 3 dat zijn feiten Dit is toch een vreemde gedachte want is het niet zo dat elke club wereld wijd die kampioen wordt, wordt omdat ze de meeste punten hebben. En juist het geluk hebben dat alle andere ploegen meer punten hebben laten liggen, en daardoor wordt je juist kampioen. Want anders is het onmogelijk om kampioen te worden.
    Goed gezien!
  • 11 May 2019 om 14:54
    • Quote van 11 May 2019 om 14:20
      En zo ist! Hopelijk is die Pusic clan solidair met hem en hoepelt ook op. Het is een misselijkmakend zooitje. Deal er mee dat hij weg is. En Doooooooooooorrrrrr.
    Schei uit zeg, ik vind het prima dat Pusic weg is en geloof alle achterliggende redenen ook wel. Maar mensen die het niet met je eens zijn weg wensen. Wat een zwaktebod. Accepteer gewoon eens dat iemand er anders in kan staan dan jij. Ik ben het zelden met een John w eens, maar die heeft net zoveel recht om hier wat te plaatsen als ik.
  • 11 May 2019 om 14:47
    Jullie praten maar over Pusic , dan kijk ik wel voetbal , aanwezig bij de BVB .
  • 11 May 2019 om 14:26
    • Quote van 11 May 2019 om 13:58
      Superlatieven ten top. Als als als. Dat er slecht voetbal is gespeeld staat als een paal boven water. Mijn inziens heeft Pusic lopen slapen qua Hamdaoui bijvoorbeeld. Top dat we kampioen zijn geworden... echter vind ik dat het meer aan bijvoorbeeld Sparta ligt dat ze niet constant waren. Nog minder constant dan ons Twente.
    Onbegrijpelijk dat er nog steeds mensen van mening zijn dat fctwente kampioen is geworden omdat andere clubs meer punten laten liggen. Waarom wordt dit geschreven even een paar feiten tegen sparta hebben ze uit en thuis gewonnen. De eindstand in de kkdivisie was en is dat fctwente 11 punten voorsprong heeft op sparta nummer 2 en 16 punten op Jong psv nummer 3 dat zijn feiten Dit is toch een vreemde gedachte want is het niet zo dat elke club wereld wijd die kampioen wordt, wordt omdat ze de meeste punten hebben. En juist het geluk hebben dat alle andere ploegen meer punten hebben laten liggen, en daardoor wordt je juist kampioen. Want anders is het onmogelijk om kampioen te worden.
  • 11 May 2019 om 14:20
    • Quote van 11 May 2019 om 13:58
      Dat constante verhaal van slecht voetbal? Nee het constante verhaal van de Pusic clan hier. Nergens zeg ik dat we een sterren elftal hadden, maar dat er meer uit te halen was moet jij toch ook gezien hebben. Maar zeur maar lekker verder over Pusic, dit is van mij het laatste dat ik er over zeg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    En zo ist! Hopelijk is die Pusic clan solidair met hem en hoepelt ook op. Het is een misselijkmakend zooitje. Deal er mee dat hij weg is. En Doooooooooooorrrrrr.
  • 11 May 2019 om 14:11
    • Quote van 11 May 2019 om 13:58
      Dat constante verhaal van slecht voetbal? Nee het constante verhaal van de Pusic clan hier. Nergens zeg ik dat we een sterren elftal hadden, maar dat er meer uit te halen was moet jij toch ook gezien hebben. Maar zeur maar lekker verder over Pusic, dit is van mij het laatste dat ik er over zeg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Ik ben niet pro en niet anti Pusic, ik bekijk het allemaal uit een breder perspectief (plus achtergrond info die ik tot mijn beschikking heb). Of je het nou eens bent of niet, probeer in ieder geval verder te kijken dan de Tubantia en gun deze discussie meerdere perspectieven.
  • 11 May 2019 om 14:08
    • Quote van 11 May 2019 om 13:52
      Dat constante verhaal van slecht voetbal.. heb je Pusic zijn aflevering bij RTV Oost gekeken? Hij benoemde dat element van slecht voetbal ook. Was een ieder blij geweest als we mooi voetbal hadden gezien maar geen kampioen waren geworden? Ik denk het niet.. 16 wedstrijden op rij winnen is geen geluk meer, eerder een tactiek. Zoals Pusic in die aflevering vermeldde, beter een zekerheid inbouwen voor het kampioenschap dan gaan experimenteren. En verder.. wil je echt beweren dat de selectie van dit seizoen een sterrenteam is? Het is de KKD mensen, en je kan pas oordelen over Pusic zijn tactisch inzicht als je een fatsoenlijk eredivisie elftal hebt en zien hoe hij in de Eredivisie presteert. Maar die kans krijgt hij niet bij Twente, daarom hoop ik van harte dat hij mensen het tegendeel kan bewijzen bij een andere Eredivisie club.
    Een goed en duidelijk verhaal hier sta ik ook voor 100%,achter. Deze trainer heeft het met het materiaal wat hij te laat heeft gekregen her uitstekend gedaan. Menig eredivisie trainer had deze resultaten niet gehaald met fctwente. Want je moet de kkdivisie niet overschatten maar ook niet onderschatten, hij zijn vaak wedstrijden met vecht voetbal in ren je rot systemen de meeste clubs in eredivisie zouden hier nu ook moeite mee hebben. Ga er maar aan staan onder welke omstandigheden hij heeft moeten werken, hij heeft op dit moment het maximale uit deze groep spelers weten te halen.
  • 11 May 2019 om 13:58
    • Quote van 11 May 2019 om 13:52
      Dat constante verhaal van slecht voetbal.. heb je Pusic zijn aflevering bij RTV Oost gekeken? Hij benoemde dat element van slecht voetbal ook. Was een ieder blij geweest als we mooi voetbal hadden gezien maar geen kampioen waren geworden? Ik denk het niet.. 16 wedstrijden op rij winnen is geen geluk meer, eerder een tactiek. Zoals Pusic in die aflevering vermeldde, beter een zekerheid inbouwen voor het kampioenschap dan gaan experimenteren. En verder.. wil je echt beweren dat de selectie van dit seizoen een sterrenteam is? Het is de KKD mensen, en je kan pas oordelen over Pusic zijn tactisch inzicht als je een fatsoenlijk eredivisie elftal hebt en zien hoe hij in de Eredivisie presteert. Maar die kans krijgt hij niet bij Twente, daarom hoop ik van harte dat hij mensen het tegendeel kan bewijzen bij een andere Eredivisie club.
    Dat constante verhaal van slecht voetbal? Nee het constante verhaal van de Pusic clan hier. Nergens zeg ik dat we een sterren elftal hadden, maar dat er meer uit te halen was moet jij toch ook gezien hebben. Maar zeur maar lekker verder over Pusic, dit is van mij het laatste dat ik er over zeg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
  • 11 May 2019 om 13:58
    • Quote van 11 May 2019 om 13:52
      Dat constante verhaal van slecht voetbal.. heb je Pusic zijn aflevering bij RTV Oost gekeken? Hij benoemde dat element van slecht voetbal ook. Was een ieder blij geweest als we mooi voetbal hadden gezien maar geen kampioen waren geworden? Ik denk het niet.. 16 wedstrijden op rij winnen is geen geluk meer, eerder een tactiek. Zoals Pusic in die aflevering vermeldde, beter een zekerheid inbouwen voor het kampioenschap dan gaan experimenteren. En verder.. wil je echt beweren dat de selectie van dit seizoen een sterrenteam is? Het is de KKD mensen, en je kan pas oordelen over Pusic zijn tactisch inzicht als je een fatsoenlijk eredivisie elftal hebt en zien hoe hij in de Eredivisie presteert. Maar die kans krijgt hij niet bij Twente, daarom hoop ik van harte dat hij mensen het tegendeel kan bewijzen bij een andere Eredivisie club.
    Superlatieven ten top. Als als als. Dat er slecht voetbal is gespeeld staat als een paal boven water. Mijn inziens heeft Pusic lopen slapen qua Hamdaoui bijvoorbeeld. Top dat we kampioen zijn geworden... echter vind ik dat het meer aan bijvoorbeeld Sparta ligt dat ze niet constant waren. Nog minder constant dan ons Twente.
  • 11 May 2019 om 13:52
    • Quote van 11 May 2019 om 13:40
      Zou jij nog weer een seizoen afbraak voetbal voorgeschoteld willen krijgen.
      Verder hoef je niet zoveel verstand van voetbal te hebben om te zien dat Pusic tactisch wel heel zwak is.
      Snap niet dat je niet begrijpt dat Pusic geen resultaat trainer is.
      We hebben het kampioenschap grotendeels aan Sparta te danken.
      Dat is de reden, en niet omdat de selectie de sterren van de hemel heeft gespeeld.
      Of Pusic zon top trainer is.
      En ga er maar van uit dat hij morgen zijn verhaaltje bij Fox wel openbaar maakt want hij heeft hier en daar al zitten klagen.
      Maar als de goede man medelijden wil, mag dat van mij.
      Ik hoop dat we in de eredivisie toch iets ander voetbal voorgeschoteld krijgen.
    Dat constante verhaal van slecht voetbal.. heb je Pusic zijn aflevering bij RTV Oost gekeken? Hij benoemde dat element van slecht voetbal ook. Was een ieder blij geweest als we mooi voetbal hadden gezien maar geen kampioen waren geworden? Ik denk het niet.. 16 wedstrijden op rij winnen is geen geluk meer, eerder een tactiek. Zoals Pusic in die aflevering vermeldde, beter een zekerheid inbouwen voor het kampioenschap dan gaan experimenteren. En verder.. wil je echt beweren dat de selectie van dit seizoen een sterrenteam is? Het is de KKD mensen, en je kan pas oordelen over Pusic zijn tactisch inzicht als je een fatsoenlijk eredivisie elftal hebt en zien hoe hij in de Eredivisie presteert. Maar die kans krijgt hij niet bij Twente, daarom hoop ik van harte dat hij mensen het tegendeel kan bewijzen bij een andere Eredivisie club.
  • 11 May 2019 om 13:51
    • Quote van 11 May 2019 om 12:00
      Omdat hij geen kwakzalver is ,maar toptrainer van het jaar.en terecht!
    Iemand die zo op zijn oude werkgever afgeeft en domweg voordat we kampioen zijn op de radio zijn beklag over alles en iedereen gaat doen is geen toptrainer, maar gestoord!
  • 11 May 2019 om 13:48
    • Quote van 11 May 2019 om 13:40
      Zou jij nog weer een seizoen afbraak voetbal voorgeschoteld willen krijgen.
      Verder hoef je niet zoveel verstand van voetbal te hebben om te zien dat Pusic tactisch wel heel zwak is.
      Snap niet dat je niet begrijpt dat Pusic geen resultaat trainer is.
      We hebben het kampioenschap grotendeels aan Sparta te danken.
      Dat is de reden, en niet omdat de selectie de sterren van de hemel heeft gespeeld.
      Of Pusic zon top trainer is.
      En ga er maar van uit dat hij morgen zijn verhaaltje bij Fox wel openbaar maakt want hij heeft hier en daar al zitten klagen.
      Maar als de goede man medelijden wil, mag dat van mij.
      Ik hoop dat we in de eredivisie toch iets ander voetbal voorgeschoteld krijgen.
    Helemaal mee eens. Er zijn wel resultaten gehaald maar resultaatvoetbal was het zeker niet. Het spel hing van toevalligheden aan elkaar en mede dankzij een enorme dosis geluk en het falen van de concurrentie zijn we kampioen geworden. Een van de weinige dingen die Pusic heeft laten zien is dat hij een tactisch onbenul is.
  • 11 May 2019 om 13:40
    • Quote van 11 May 2019 om 13:17
      Waarom zou het niet verantwoord zijn om met hem de eredivisie in te gaan. Net of je met een andere trainer wel een garantie hebt. Ik denk dat we volgend jaar prima een resultaat trainer kunnen gebruiken. We zijn er nog niet. Dit is pas het begin.
    Zou jij nog weer een seizoen afbraak voetbal voorgeschoteld willen krijgen.
    Verder hoef je niet zoveel verstand van voetbal te hebben om te zien dat Pusic tactisch wel heel zwak is.
    Snap niet dat je niet begrijpt dat Pusic geen resultaat trainer is.
    We hebben het kampioenschap grotendeels aan Sparta te danken.
    Dat is de reden, en niet omdat de selectie de sterren van de hemel heeft gespeeld.
    Of Pusic zon top trainer is.
    En ga er maar van uit dat hij morgen zijn verhaaltje bij Fox wel openbaar maakt want hij heeft hier en daar al zitten klagen.
    Maar als de goede man medelijden wil, mag dat van mij.
    Ik hoop dat we in de eredivisie toch iets ander voetbal voorgeschoteld krijgen.
  • 11 May 2019 om 13:17
    • Quote van 11 May 2019 om 11:21
      En jij praat over walgelijk? Lees aub eerst eens je reacties terug die jij de laatste tijd hebt geplaatst, en hoe je gereageerd hebt op mede leden om maar even over respect te praten. En ja hij heeft zijn ziel en zaligheid er misschien wel in gestort. Helaas hebben we geen fatsoenlijk voetbal gezien afgelopen seizoen op een paar wedstrijden na, waar hij ook nog met de eer wilde strijken. Elke interview met Fox begon het met desalniettemin ben ik trots op de ploeg, hoe bagger de wedstrijd ook was en het praatje waar we wel niet weg kwamen. Dat was na een keer of twee ook wel bekend geweest. Nee het was geen super selectie, maar je had er zeker meer voetbal uit kunnen halen. En altijd nog gemiddeld een betere selectie dan de meeste clubs in KKD. Het zou dan ook zeker niet verantwoord zijn om met deze trainer de eredivisie in te gaan. En ik hoop dan ook dat hij de eer aan zichzelf houd, en het er verder bij laat . Er is nu genoeg over gezegd, op naar weer een nieuw tijdperk met een frisse selectie en trainer.
    Waarom zou het niet verantwoord zijn om met hem de eredivisie in te gaan. Net of je met een andere trainer wel een garantie hebt. Ik denk dat we volgend jaar prima een resultaat trainer kunnen gebruiken. We zijn er nog niet. Dit is pas het begin.
  • 11 May 2019 om 12:28
    En wederom wordt hier een stuk uit het interview weggelaten. “Appjes van spelers'Ik kreeg ook maar één opdracht mee. Breng ons alsjeblieft terug naar de eredivisie. Dat heb ik gedaan. Ik heb ook altijd gehandeld in het belang van de club en de werksfeer was ook altijd professioneel. Het ontbreken van chemie met spelers? Totale onzin', zegt Pusic. Voor de uitzending bij Radio en TV Gelderland laat de Bosnische Kroaat enkele reacties zien op zijn telefoon van teleurgestelde spelers. Ze spreken hun dank uit en zeggen zijn ontslag te betreuren. Een van die spelers is de Spanjaard Javier Espinosa, één van de dragende krachten dit seizoen bij FC Twente. ” staat gewoon allemaal netjes bij omroep Gelderland om over te nemen maar zo werkt de media met dingen van elkaar overnemen he.
  • 11 May 2019 om 12:13
    Aan de fans: graag wat meer respect richting deze man. Hij is met gemankeerde aanvallers kampioen geworden. Ik ben nog steeds verbaast dat het gelukt is. Mooi voetbal was her niet nee....mee eens. Aan Pusic: niet mopperen maar doorgaan. Concentreer je op positieve zaken zoals het hoofdcoach zijn. Je moet nog veel leren maar volgens mij kom je er wel.
  • 11 May 2019 om 12:10
    • Quote van 11 May 2019 om 12:00
      Omdat hij geen kwakzalver is ,maar toptrainer van het jaar.en terecht!
    Hij zal volgend jaar terugkomen als de verlosser mocht Twente degraderen
  • 11 May 2019 om 12:00
    • Quote van 11 May 2019 om 10:40
      Waarom krijgt deze kwakzalver zoveel aandacht op dit forum. Hij is passé. Next.
    Omdat hij geen kwakzalver is ,maar toptrainer van het jaar.en terecht!
  • 11 May 2019 om 11:21
    • Quote van 11 May 2019 om 10:27
      Ik vind het echt walgelijk hoe er hier, op dit forum, op Pusic gereageerd wordt. Zo ga je als mens niet met een ander mens om. Marino is ook maar gewoon een mens, die zich met ziel en zaligheid op zijn taak heeft gestort. Wat je ook persoonlijk van hem vindt, hoe je ook vindt dat hij het team heeft geleid en wat hij ook fout moge hebben gedaan, dit verdient hij niet. Ik twijfel er zelf niet aan dat hij zich naar zijn beste vermogen, voor onze club, heeft ingezet. En alleen daarom al verdient hij meer respect dan dat hij hier krijgt.
    En jij praat over walgelijk? Lees aub eerst eens je reacties terug die jij de laatste tijd hebt geplaatst, en hoe je gereageerd hebt op mede leden om maar even over respect te praten. En ja hij heeft zijn ziel en zaligheid er misschien wel in gestort. Helaas hebben we geen fatsoenlijk voetbal gezien afgelopen seizoen op een paar wedstrijden na, waar hij ook nog met de eer wilde strijken. Elke interview met Fox begon het met desalniettemin ben ik trots op de ploeg, hoe bagger de wedstrijd ook was en het praatje waar we wel niet weg kwamen. Dat was na een keer of twee ook wel bekend geweest. Nee het was geen super selectie, maar je had er zeker meer voetbal uit kunnen halen. En altijd nog gemiddeld een betere selectie dan de meeste clubs in KKD. Het zou dan ook zeker niet verantwoord zijn om met deze trainer de eredivisie in te gaan. En ik hoop dan ook dat hij de eer aan zichzelf houd, en het er verder bij laat . Er is nu genoeg over gezegd, op naar weer een nieuw tijdperk met een frisse selectie en trainer.
  • 11 May 2019 om 11:11
    • Quote van 11 May 2019 om 11:09
      Valt me wel op TC dat als het goed gaat met Twente je niet reageert en nu er weer reuring is je in volle glorie en op je eigen manier weer hele dagen het woord voert. Narcistische trekjes zijn je niet onbekend.
    Valt wel mee Red....ik blijf kritisch.
  • 11 May 2019 om 11:09
    • Quote van 11 May 2019 om 10:58
      Click bait......
    Valt me wel op TC dat als het goed gaat met Twente je niet reageert en nu er weer reuring is je in volle glorie en op je eigen manier weer hele dagen het woord voert. Narcistische trekjes zijn je niet onbekend.
  • 11 May 2019 om 10:58
    • Quote van 11 May 2019 om 10:40
      Waarom krijgt deze kwakzalver zoveel aandacht op dit forum. Hij is passé. Next.
    Click bait......
  • 11 May 2019 om 10:54
    • Quote van 11 May 2019 om 10:40
      Waarom krijgt deze kwakzalver zoveel aandacht op dit forum. Hij is passé. Next.
    Ik vraag mij hier ook vaak af waarom er zoveel haat op dit forum is , komt dat omdát het anoniem is en elkaar besmet ?
  • 11 May 2019 om 10:45
    • Quote van 11 May 2019 om 09:05
      Djw voor je degradatie en promotie ,ga je goed !
    Hoe zo degradatie?? Was dat niet de schuld van die lieve GertJan Verbeek die jullie zo graag wilden?? Die 6 wedstrijden voor het einde heeft hij niks aan kunnen doen. Bah wat ben jij een akelig figuur.
  • 11 May 2019 om 10:44
    Is dit nu www.twentefans.nl of heb ik iets gemist en is het ongedoopt tot www.pusicfans.nl? Nu is het toch wel een keertje genoeg dacht ik zo.
  • 11 May 2019 om 10:40
    Waarom krijgt deze kwakzalver zoveel aandacht op dit forum. Hij is passé. Next.
  • 11 May 2019 om 10:32
    • Quote van 11 May 2019 om 09:51
      En verleng de vakantie in de Balkan hoop ik. Je geeft jezelf te veel eer.
    Over een paar weken is er een nieuwe trainer. Slijp de messen maar vast!
  • 11 May 2019 om 10:31
    Het mag hier wel minder pusic op dit forum. Hij is weg en we moeten vooruit kijken.
  • 11 May 2019 om 10:27
    Ik vind het echt walgelijk hoe er hier, op dit forum, op Pusic gereageerd wordt. Zo ga je als mens niet met een ander mens om. Marino is ook maar gewoon een mens, die zich met ziel en zaligheid op zijn taak heeft gestort. Wat je ook persoonlijk van hem vindt, hoe je ook vindt dat hij het team heeft geleid en wat hij ook fout moge hebben gedaan, dit verdient hij niet. Ik twijfel er zelf niet aan dat hij zich naar zijn beste vermogen, voor onze club, heeft ingezet. En alleen daarom al verdient hij meer respect dan dat hij hier krijgt.
  • 11 May 2019 om 09:51
    En verleng de vakantie in de Balkan hoop ik. Je geeft jezelf te veel eer.
  • 11 May 2019 om 09:05
    Djw voor je degradatie en promotie ,ga je goed !
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›