''Hamdaoui heeft zeker zijn waarde voor ons gehad''

( 28 reacties)
''Hamdaoui heeft zeker zijn waarde voor ons gehad''

Mohamed Hamdaoui werd in de winterstop gehuurd van De Graafschap. De vleugelaanvaller kwam niet veel aan spelen toe, maar toonde zich in de slotfase van het seizoen. Zo scoorde hij een fraai doelpunt tegen SC Cambuur (2-2).

"Dat is toch fantastisch? Een prachtige goal", vertelt FC Twente-trainer Marino Pusic bij De Tafel van Kees op FOX Sports. "Ik ben heel blij voor die jongen, die van heel ver moest komen. Hij zeker in de laatste fase van wedstrijden zijn waarde voor ons gehad. Dat is leuk om te zien."

Toch was Hamdaoui geen basisspeler bij FC Twente. "Je hebt te maken met diverse keuzes en mogelijkheden van je ploeg", geeft Pusic aan. "Vergeet niet dat hij vanuit een heel lastige periode kwam waarin hij heel weinig gespeeld heeft. Uiteindelijk kwam een van de beste spelers van ons terug, Zekhnini. Die besliste wedstrijden voor ons. Dan moet je die keuze maken."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2019 om 17:48
    • Quote van 14 May 2019 om 15:55
      Oosterwijk miste door die trieste omstandigheden 3 of 4 wedstrijden, friday heeft er veel meer gespeeld dus daar heeft het niet mee te maken. Hamdaoui had best wat meer kansen mogen krijgen, uit bij sparta was hij ook uitstekend.
    Was Boere niet daarna geblesseerd?
  • 14 May 2019 om 17:03
    • Quote van 14 May 2019 om 16:46
      De laatste wedstrijden speelde hamdaoui meer van af 10 of half positie, mooie steekpass En assists, zou hem direct halen als ik Ted was, Zeknini moet toch terug en is duur, hamdaoui kun je voor 2 ton kopen
    koopje dus ...m.i. ook goede investering voor toekomst ...
  • 14 May 2019 om 16:46
    • Quote van 14 May 2019 om 13:21
      Zelf vond ik Zekhnini beter dan Hamdaoui, wat vindt jij? 1 van de 2 kon maar spelen.....
    De laatste wedstrijden speelde hamdaoui meer van af 10 of half positie, mooie steekpass En assists, zou hem direct halen als ik Ted was, Zeknini moet toch terug en is duur, hamdaoui kun je voor 2 ton kopen
  • 14 May 2019 om 15:55
    • Quote van 14 May 2019 om 15:33
      Friday moest spelen omdat Oosterwijk afwezig was ivm privé omstandigheden en op dat moment het wijzigen van 4-4-2 naar 4-3-3 een slechtere middenveld bezetting inhield? Hij liet echter niet zien waarom hij überhaupt gehaald was op 1 versierde penalty na.....
    Oosterwijk miste door die trieste omstandigheden 3 of 4 wedstrijden, friday heeft er veel meer gespeeld dus daar heeft het niet mee te maken. Hamdaoui had best wat meer kansen mogen krijgen, uit bij sparta was hij ook uitstekend.
  • 14 May 2019 om 15:33
    • Quote van 14 May 2019 om 14:33
      Het is gwn wanbeleid om een niet wedstrijdfitte speler voor een half jaar te huren, als je dat doet moet je hem veel laten spelen en dat dit niet is gebeurd komt door pusic. Hoe verklaar je anders waarom friday er wel steeds in stond? Ook niet wedstrijdfit en half jaar gehuurd, hij speelde wel regelmatig.
    Friday moest spelen omdat Oosterwijk afwezig was ivm privé omstandigheden en op dat moment het wijzigen van 4-4-2 naar 4-3-3 een slechtere middenveld bezetting inhield? Hij liet echter niet zien waarom hij überhaupt gehaald was op 1 versierde penalty na.....
  • 14 May 2019 om 14:33
    • Quote van 13 May 2019 om 22:26
      Zeker deze speler heeft genoeg kwaliteit maar bij de graafschap maanden niet gespeeld in competitie verband. Hij kwam dus met een redelijke achterstand binnen en heeft de tijd gekregen van de trainers om zichzelf weer verder te ontwikkelen. Je zag ook bij de laaste wedstrijden waar de druk van af was dat deze creatieve speler zichzelf weer terug aan het vinden was in allerlei opzichten.
    Het is gwn wanbeleid om een niet wedstrijdfitte speler voor een half jaar te huren, als je dat doet moet je hem veel laten spelen en dat dit niet is gebeurd komt door pusic. Hoe verklaar je anders waarom friday er wel steeds in stond? Ook niet wedstrijdfit en half jaar gehuurd, hij speelde wel regelmatig.
  • 14 May 2019 om 13:21
    • Quote van 14 May 2019 om 11:57
      Waarvoor hij gehaald is maakt mij niet uit. Is hij beter of slechter dan Zekhnini.....of zou hij prima naast Zekhnini kunnen spelen? Ik hoop het te gaan zien...mits Tedjen hem gaat kunnen halen.....
    Zelf vond ik Zekhnini beter dan Hamdaoui, wat vindt jij? 1 van de 2 kon maar spelen.....
  • 14 May 2019 om 13:13
    Wat een zwamverhaal van Pusic. Zekhnini raakte eind januari geblesseerd, Ted van Leeuwen reageerde meteen adequaat en huurde een vervanger die direct inzetbaar was op dezelfde linksbuiten positie. Wat deed Pusic? Hij gooide het systeem om, door zonder linksbuiten te gaan spelen. Daarmee zette hij Ted van Leeuwen en Mohammed Hamdaoui allebei in hun hemd. Dat heeft hij zo'n 12 wedstrijden volgehouden totdat de supporters en de pers duidelijk maakten dat er toch echt 4-3-3 gespeeld moet worden. Toen mochten Hamdaoui en Zekhnini (die net weer fit was) zo ongeveer om de beurt linksbuiten spelen. En dan gaat Pusic nu lopen vertellen dat 'Hamdaoui in de laatste fase zijn nut heeft gehad'. Wat een gezwets, hij had na de blessure van Zekhnini gewoon direct met Hamdaoui op linksbuiten moeten gaan spelen in plaats van die idiote verandering van systeem, die voornamelijk bedoeld was om die prutser Fred Friday in de basis te kunnen opstellen, wat uiteindelijk een totale flop is geworden. De cijfers van het afgelopen halfjaar spreken boekdelen: Fred Friday, 11 wedstrijden (663 minuten), 0 doelpunten, 1 assist; Mohamed Hamdaoui, 11 wedstrijden (483 minuten), 1 doelpunt, 6 assists, waarbij Hamdaoui ook nog een aantal wedstrijden op een 'verkeerde' positie moest spelen.
  • 14 May 2019 om 12:14
    • Quote van 14 May 2019 om 12:00
      Gaat niet gebeuren,schijnen betere opties te zijn.
    Hamdaoui kennen we ..wat nu komt moet je dan maar afwachten..huuropties waarschijnlijk...korte termijn werk... Hamdaoui is ook de toekomst ..
  • 14 May 2019 om 12:00
    • Quote van 14 May 2019 om 11:57
      Waarvoor hij gehaald is maakt mij niet uit. Is hij beter of slechter dan Zekhnini.....of zou hij prima naast Zekhnini kunnen spelen? Ik hoop het te gaan zien...mits Tedjen hem gaat kunnen halen.....
    Gaat niet gebeuren,schijnen betere opties te zijn.
  • 14 May 2019 om 11:57
    • Quote van 14 May 2019 om 11:46
      Jouw reactie kun je wel wat nuanceren. Hamdaoui is als backup voor Zekhnini gehaald. Wie van de 2 vindt jij beter?
    Waarvoor hij gehaald is maakt mij niet uit. Is hij beter of slechter dan Zekhnini.....of zou hij prima naast Zekhnini kunnen spelen? Ik hoop het te gaan zien...mits Tedjen hem gaat kunnen halen.....
  • 14 May 2019 om 11:46
    • Quote van 14 May 2019 om 08:59
      Hoe dan ook, niet velen denken zoals John w....
    Jouw reactie kun je wel wat nuanceren. Hamdaoui is als backup voor Zekhnini gehaald. Wie van de 2 vindt jij beter?
  • 14 May 2019 om 08:59
    • Quote van 14 May 2019 om 08:44
      wha..zelfde mening.. jouw verhaaltje had ik niet eens gelezen ...hopelijk geen copy rechten :-))
    Hoe dan ook, niet velen denken zoals John w....
  • 14 May 2019 om 08:52
    • Quote van 14 May 2019 om 08:44
      wha..zelfde mening.. jouw verhaaltje had ik niet eens gelezen ...hopelijk geen copy rechten :-))
    €50,00 kerel. ;)
  • 14 May 2019 om 08:44
    • Quote van 14 May 2019 om 08:39
      Gebruik je nou mijn woorden in een reactie op een post van Ja Die? ;)
    wha..zelfde mening.. jouw verhaaltje had ik niet eens gelezen ...hopelijk geen copy rechten :-))
  • 14 May 2019 om 08:39
    • Quote van 14 May 2019 om 07:46
      helemaal gelijk ..die invalbeurten telkens aan het einde van een wedstrijd zag je al dat hij echt kon voetballen...Puslief gaf het zelf ook toe maar bracht hem pas een hele wedstrijd toen ons niks meer kon gebeuren ..waardeloze trainer voor mij...
    Gebruik je nou mijn woorden in een reactie op een post van Ja Die? ;)
  • 14 May 2019 om 07:58
    • Quote van 14 May 2019 om 07:46
      helemaal gelijk ..die invalbeurten telkens aan het einde van een wedstrijd zag je al dat hij echt kon voetballen...Puslief gaf het zelf ook toe maar bracht hem pas een hele wedstrijd toen ons niks meer kon gebeuren ..waardeloze trainer voor mij...
    100+
  • 14 May 2019 om 07:54
    En die Fred had iedereen al gezien na 1x ..kon er helemaal niets van...die liet ie wel staan..
  • 14 May 2019 om 07:46
    • Quote van 14 May 2019 om 07:39
      Waarom huur je dan een speler voor een half seizoen? Vind dit echt dom gepraat, die jongen had gewoon vanaf het begin een kans moeten krijgen. En dan praat jij over geduld hebben? Die jongen was fit, en had je gewoon veel vaker moeten gebruiken, het is gewoon duidelijk dat Pusic de potentie van deze gast niet zag. Kom daar toch gewoon vooruit ipv het maar opnemen voor Pusic.
    helemaal gelijk ..die invalbeurten telkens aan het einde van een wedstrijd zag je al dat hij echt kon voetballen...Puslief gaf het zelf ook toe maar bracht hem pas een hele wedstrijd toen ons niks meer kon gebeuren ..waardeloze trainer voor mij...
  • 14 May 2019 om 07:39
    • Quote van 13 May 2019 om 23:21
      Jazeker deze speler heeft niet of nauwelijks gespeeld in competitie verband bij de graafschap. Dus dat houd in dat je wedstrijd ritme mist. Dat deze speler creatief is heeft niets te maken met wedstrijd ritme en het weer 90 minuten te kunnen spelen onder druk. En daar goede keuzes in te maken als speler in allerlei opzichten. Dat kost tijd en geduld en als deze speler dit kan opbrengen bij zijn volgende werkgever kan hij het maximale uit zijn carrière halen.
    Waarom huur je dan een speler voor een half seizoen? Vind dit echt dom gepraat, die jongen had gewoon vanaf het begin een kans moeten krijgen. En dan praat jij over geduld hebben? Die jongen was fit, en had je gewoon veel vaker moeten gebruiken, het is gewoon duidelijk dat Pusic de potentie van deze gast niet zag. Kom daar toch gewoon vooruit ipv het maar opnemen voor Pusic.
  • 13 May 2019 om 23:21
    • Quote van 13 May 2019 om 22:51
      Maanden niet gespeeld, maar kwam gewoon fit binnen. Heeft gewoon te weinig vertrouwen gekregen van Pusic. Hij liet al vaker zijn flitsende acties en creativiteit zien bij invalbeurten. Gegroeid is hij echter niet, want zo voetballen, zoals hij liet zien in die laatste wedstrijd, dat zat er al heel lang in. De trainer zag het blijkbaar niet of durfde het niet aan om echt aanvallend te spelen. Pas toen de druk van de ketel was, toen durfde Pusic hem meer speeltijd te gunnen....
    Jazeker deze speler heeft niet of nauwelijks gespeeld in competitie verband bij de graafschap. Dus dat houd in dat je wedstrijd ritme mist. Dat deze speler creatief is heeft niets te maken met wedstrijd ritme en het weer 90 minuten te kunnen spelen onder druk. En daar goede keuzes in te maken als speler in allerlei opzichten. Dat kost tijd en geduld en als deze speler dit kan opbrengen bij zijn volgende werkgever kan hij het maximale uit zijn carrière halen.
  • 13 May 2019 om 22:51
    • Quote van 13 May 2019 om 22:26
      Zeker deze speler heeft genoeg kwaliteit maar bij de graafschap maanden niet gespeeld in competitie verband. Hij kwam dus met een redelijke achterstand binnen en heeft de tijd gekregen van de trainers om zichzelf weer verder te ontwikkelen. Je zag ook bij de laaste wedstrijden waar de druk van af was dat deze creatieve speler zichzelf weer terug aan het vinden was in allerlei opzichten.
    Maanden niet gespeeld, maar kwam gewoon fit binnen. Heeft gewoon te weinig vertrouwen gekregen van Pusic. Hij liet al vaker zijn flitsende acties en creativiteit zien bij invalbeurten. Gegroeid is hij echter niet, want zo voetballen, zoals hij liet zien in die laatste wedstrijd, dat zat er al heel lang in. De trainer zag het blijkbaar niet of durfde het niet aan om echt aanvallend te spelen. Pas toen de druk van de ketel was, toen durfde Pusic hem meer speeltijd te gunnen....
  • 13 May 2019 om 22:26
    • Quote van 13 May 2019 om 20:03
      Hamdaoui is zeker gegroeid onder Pusic. Dat doet ie toch goed hoor!
    Zeker deze speler heeft genoeg kwaliteit maar bij de graafschap maanden niet gespeeld in competitie verband. Hij kwam dus met een redelijke achterstand binnen en heeft de tijd gekregen van de trainers om zichzelf weer verder te ontwikkelen. Je zag ook bij de laaste wedstrijden waar de druk van af was dat deze creatieve speler zichzelf weer terug aan het vinden was in allerlei opzichten.
  • 13 May 2019 om 22:25
    • Quote van 13 May 2019 om 20:03
      Hamdaoui is zeker gegroeid onder Pusic. Dat doet ie toch goed hoor!
    Hij was 1,70m in de winterstop en dat is hij nog steeds!
  • 13 May 2019 om 20:49
    • Quote van 13 May 2019 om 20:03
      Hamdaoui is zeker gegroeid onder Pusic. Dat doet ie toch goed hoor!
    Haha, Pusic heeft hem steeds genegeerd.
  • 13 May 2019 om 20:39
    • Quote van 13 May 2019 om 20:16
      Gegroeid onder Pusic? Beetje lachwekkend hij was er in de winterstop, dus Pusic heeft hem amper gebruikt, en schrok hoe goed deze jongen kon voetballen. Dit is totaal niet de verdienste van Pusic, eerder hopeloos falen dat hij hem niet eerder opstelde en vertrouwen gaf!!!
    Precies. Hamdaoui laat juist met zijn getoonde spel het onvermogen van Pusic zien.
  • 13 May 2019 om 20:16
    • Quote van 13 May 2019 om 20:03
      Hamdaoui is zeker gegroeid onder Pusic. Dat doet ie toch goed hoor!
    Gegroeid onder Pusic? Beetje lachwekkend hij was er in de winterstop, dus Pusic heeft hem amper gebruikt, en schrok hoe goed deze jongen kon voetballen. Dit is totaal niet de verdienste van Pusic, eerder hopeloos falen dat hij hem niet eerder opstelde en vertrouwen gaf!!!
  • 13 May 2019 om 20:03
    Hamdaoui is zeker gegroeid onder Pusic. Dat doet ie toch goed hoor!