Sneer naar Pusic: ''Hij keek niet om naar talenten''

( 89 reacties)
Sneer naar Pusic: ''Hij keek niet om naar talenten''

Na het ontslag van Marino Pusic moet FC Twente druk op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Hoewel de clubleiding zich nog niet uitliet over het profiel van de nieuwe trainer, heeft clubwatcher Leon ten Voorde wel een idee naar wat voor type FC Twente op zoek is.

"De trainer van FC Twente moet er in de eerste plaats voor gaan zorgen dat de club overleeft in de Eredivisie", zegt Ten Voorde bij TC Tubantia. "Daarnaast moet de trainer talenten laten doorstromen en gaan ontwikkelen. Ik denk dat FC Twente naar die mix op zoek is."

"Er moet weer kapitaal op het veld komen te staan", vervolgt Ten Voorde. "In de jeugd lopen een aantal talenten rond en daar moet je mee aan de slag. De vorige trainer keek daar niet naar om. Het wordt tijd dat daar weer aandacht aan besteed gaat worden."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2019 om 23:44
    • Quote van 16 May 2019 om 16:34
      Wie ben jij om mij aan te vallen of ik een vraag wel of niet beantwoord ?
    Ik val je niet aan Anske, ik geef gewoon antwoord op een post van Vlekkie. Jij antwoorde niet op die vraag van Messi omdat je weet dat je mis zat met het contract van Pusic.


    Dat vind toch wel uiterst curieus voor een echte 'insider'. Maar nogmaals Anske, een aanval op jou is het niet. Ik snap best dat jouw bron een beetje opgedroogd is, en dat je dus eigenlijk bint oettedret'n op dit moment.


    Als laatste vind ik deze vraag van jou aan mij best wel hypocriet....de pot verwijt de ketel......., want wie ben jij om het niveau van Enschede78 te beoordelen c.q. te veroordelen? Hij heeft toch gewoon gelijk in de post waarop jij reageert?
  • 16 May 2019 om 16:38
    • Quote van 16 May 2019 om 09:50
      ANS is een grote fantast, jankertje die de boel vaak geniepig loopt op te naaien om daarna te gaan bleren over hoe erg het allemaal wel niet is.
    Ik ben in elk geval blij dat ik nog steeds niet ben afgezakt naar jouw niveau.
  • 16 May 2019 om 16:38
    Garcia officieel nieuwe trainer.
  • 16 May 2019 om 16:34
    • Quote van 16 May 2019 om 11:37
      Anske heeft nooit iets met Messi gehad, maar geeft geen antwoord op een normale vraag van hem aan Anske betreffende de looptijd van Pusic zijn contract? Is het omdat je dan geen info meer wilt geven, en moet Messi het dan ook maar ontgelden....hij die Anske nooit iets heeft misdaan? Als dat zo is, dan is Anske wel heel kinderachtig....vind je niet? Ik denk zelf dat Anske een beetje oettedret'n is, en dat is niet erg hoor, want elke bron kent een moment dat hij droog komt te staan. Kijk maar naar Dorothy Harry op .net, dat is een vergelijkbaar verhaal. Ook hij is oettedret'n en teert ook nog een beetje op zijn verleden qua info.


      Ik meld wat ik hoor...niets meer, en ja....ook ik heb een bron.....bar le duc....mijn pink, duim of dikke teen....wat boeit het. Doe ermee wat je wilt....geloof het of niet Vlekkie. ;)

    Wie ben jij om mij aan te vallen of ik een vraag wel of niet beantwoord ?
  • 16 May 2019 om 11:37
    • Quote van 16 May 2019 om 09:50
      Jij weet ook heel goed waarom ANS hier geen info meer post en ik kan ANS geen ongelijk geven. Hoe vaak heeft ANS er met cijfers naast gezeten.. 0x en jij met jou zgn bron continue. Wordt tijd dat je anderen eens in hun waarde laat ipv continue te zeiken en af te zeiken.
    Anske heeft nooit iets met Messi gehad, maar geeft geen antwoord op een normale vraag van hem aan Anske betreffende de looptijd van Pusic zijn contract? Is het omdat je dan geen info meer wilt geven, en moet Messi het dan ook maar ontgelden....hij die Anske nooit iets heeft misdaan? Als dat zo is, dan is Anske wel heel kinderachtig....vind je niet? Ik denk zelf dat Anske een beetje oettedret'n is, en dat is niet erg hoor, want elke bron kent een moment dat hij droog komt te staan. Kijk maar naar Dorothy Harry op .net, dat is een vergelijkbaar verhaal. Ook hij is oettedret'n en teert ook nog een beetje op zijn verleden qua info.


    Ik meld wat ik hoor...niets meer, en ja....ook ik heb een bron.....bar le duc....mijn pink, duim of dikke teen....wat boeit het. Doe ermee wat je wilt....geloof het of niet Vlekkie. ;)

  • 16 May 2019 om 09:59
    • Quote van 16 May 2019 om 09:50
      Jij weet ook heel goed waarom ANS hier geen info meer post en ik kan ANS geen ongelijk geven. Hoe vaak heeft ANS er met cijfers naast gezeten.. 0x en jij met jou zgn bron continue. Wordt tijd dat je anderen eens in hun waarde laat ipv continue te zeiken en af te zeiken.
    hij heeft er een periode dichtbij gezeten, maar hij heeft zich hier ook een paar keer laten gaan op een amateuristische wijze, totaal niet geloofwaardig.
  • 16 May 2019 om 09:53
    • Quote van 16 May 2019 om 09:50
      Jij weet ook heel goed waarom ANS hier geen info meer post en ik kan ANS geen ongelijk geven. Hoe vaak heeft ANS er met cijfers naast gezeten.. 0x en jij met jou zgn bron continue. Wordt tijd dat je anderen eens in hun waarde laat ipv continue te zeiken en af te zeiken.
    Datzelfde geldt voor het ANS, die doet het alleen minnetjes en niet direct.
    Heb ik meer respect voor mensen die het recht in je pleur zeggen dan dat achterbakse gedoe van "onze mega sponsor" ANS.
  • 16 May 2019 om 09:50
    • Quote van 16 May 2019 om 09:47
      ans heeft al erg lang niks noemenswaardigs geschreven. Wel zo nu en dan meegedaan in kinderachtige discussies, waarbij hij zich enorm liet kennen. Ik geloof er niks van dat hij een sponsor is, dan laat je je niet zo gaan op een forum.
    ANS is een grote fantast, jankertje die de boel vaak geniepig loopt op te naaien om daarna te gaan bleren over hoe erg het allemaal wel niet is.
  • 16 May 2019 om 09:50
    • Quote van 16 May 2019 om 09:41
      Beste Ikzeg. Wie meer waarde vertegenwoordigt of niet op een forum, dat bepaalt een ieder voor zichzelf natuurlijk. Ik vind het knap dat jij denkt te weten wat ik niet of nauwelijks weet, want ook jij weet niet wie Anske in werkelijkheid is, en/of de Anske nog niet oettedret'n is qua informatie. Maar goed, jij mag Anske op een voetstuk (blijven) plaatsen, dat is jouw goed recht en de jouw vrijheid die je hierin hebt. Messi vroeg Anske laatst nog hoe het ook alweer zat met Pusic....die volgens Anske een 1 jarig contract had....en wat was het antwoord denk je? Precies beste Ikzeg....en kwam geen antwoord op die vraag....het bleef stil.


      Next.......


      Aan elke trainer hangt een prijskaartje, dat is zeker waar, net zoals zeker waar is dat Ronald Koeman hier geen trainer wordt. Fred blijft een rol spelen zoals je weet....een adviserende rol. Hoogstwaarschijnlijk wordt het Garcia, aangevuld met een ervaren assistent....beetje Frank de Boer / Hennie Spijkerman constructie. Dat is de goedkoopste oplossing, en misschien ook wel de beste....dat weten we nog niet, dat zal de tijd uit moeten wijzen.
    Jij weet ook heel goed waarom ANS hier geen info meer post en ik kan ANS geen ongelijk geven. Hoe vaak heeft ANS er met cijfers naast gezeten.. 0x en jij met jou zgn bron continue. Wordt tijd dat je anderen eens in hun waarde laat ipv continue te zeiken en af te zeiken.
  • 16 May 2019 om 09:47
    • Quote van 16 May 2019 om 09:41
      Beste Ikzeg. Wie meer waarde vertegenwoordigt of niet op een forum, dat bepaalt een ieder voor zichzelf natuurlijk. Ik vind het knap dat jij denkt te weten wat ik niet of nauwelijks weet, want ook jij weet niet wie Anske in werkelijkheid is, en/of de Anske nog niet oettedret'n is qua informatie. Maar goed, jij mag Anske op een voetstuk (blijven) plaatsen, dat is jouw goed recht en de jouw vrijheid die je hierin hebt. Messi vroeg Anske laatst nog hoe het ook alweer zat met Pusic....die volgens Anske een 1 jarig contract had....en wat was het antwoord denk je? Precies beste Ikzeg....en kwam geen antwoord op die vraag....het bleef stil.


      Next.......


      Aan elke trainer hangt een prijskaartje, dat is zeker waar, net zoals zeker waar is dat Ronald Koeman hier geen trainer wordt. Fred blijft een rol spelen zoals je weet....een adviserende rol. Hoogstwaarschijnlijk wordt het Garcia, aangevuld met een ervaren assistent....beetje Frank de Boer / Hennie Spijkerman constructie. Dat is de goedkoopste oplossing, en misschien ook wel de beste....dat weten we nog niet, dat zal de tijd uit moeten wijzen.
    ans heeft al erg lang niks noemenswaardigs geschreven. Wel zo nu en dan meegedaan in kinderachtige discussies, waarbij hij zich enorm liet kennen. Ik geloof er niks van dat hij een sponsor is, dan laat je je niet zo gaan op een forum.
  • 16 May 2019 om 09:41
    • Quote van 16 May 2019 om 09:28
      Ikzeg. Fct. Ik wil graag even antwoorden op u laatste nieuws over Ans, ik weet wel zeker dat Ans meer waarde heeft dan u hier zo brengt, u weet dat zeker zelf ook wel, maar helaas wilt u het niet of nauwelijks weten. Nu ga ik u iets vertellen natuurlijk weet iedereen iets te vertellen maar een trainer die dit plaatje in moet vullen is natuurlijk financieel Door ons te halen. Dat begrijpt u ook. Wie daar wel een rol in kan spelen is onze eigen fred. Maar daar wordt nog steeds over gepraat geloof mij maar. Of ie het wordt dat is natuurlijk nog niet helemaal 100 procent duidelijk. En dan moeten er boys bij komen en met een dichte portemonnee zal ook dit weer moeilijk worden. Dan ligt het volgende voor de hand, carcia onervaren en sander maar dan kom ik terug bij fred die zou wel is een rol van betekenis gaan invullen. Dat laatste lijkt mij nodig. Want carcia is er nog lang niet klaar voor. Zo dit is mijn informatie, en ik denk dat u hier wel raad mee weet. Fijne dag en tot de volgende keer.
    Beste Ikzeg. Wie meer waarde vertegenwoordigt of niet op een forum, dat bepaalt een ieder voor zichzelf natuurlijk. Ik vind het knap dat jij denkt te weten wat ik niet of nauwelijks weet, want ook jij weet niet wie Anske in werkelijkheid is, en/of de Anske nog niet oettedret'n is qua informatie. Maar goed, jij mag Anske op een voetstuk (blijven) plaatsen, dat is jouw goed recht en de jouw vrijheid die je hierin hebt. Messi vroeg Anske laatst nog hoe het ook alweer zat met Pusic....die volgens Anske een 1 jarig contract had....en wat was het antwoord denk je? Precies beste Ikzeg....en kwam geen antwoord op die vraag....het bleef stil.


    Next.......


    Aan elke trainer hangt een prijskaartje, dat is zeker waar, net zoals zeker waar is dat Ronald Koeman hier geen trainer wordt. Fred blijft een rol spelen zoals je weet....een adviserende rol. Hoogstwaarschijnlijk wordt het Garcia, aangevuld met een ervaren assistent....beetje Frank de Boer / Hennie Spijkerman constructie. Dat is de goedkoopste oplossing, en misschien ook wel de beste....dat weten we nog niet, dat zal de tijd uit moeten wijzen.
  • 16 May 2019 om 09:37
    • Quote van 16 May 2019 om 01:02
      Vanaf de 2e periode Steve....oftewel 2012 is het spel op de mat van FC Twente kut. Menigeen is er zo langzamerhand impotent van geraakt en menig vrouw heeft een glijmiddel nodig om niet te stroef te zijn. Dat is dus al 7 seizoenen zo.


      Ik begrijp de kritiek van John w op de media dus niet zo goed wanneer zij schrijven dat FC Twente kut speelt. Zoals gezegd is Leon iemand die achter de feiten aanloopt met zijn journalistiek. Hetgeen hij schrijft verkondigt menigeen al veel eerder hier op dit forum, zoals het feit dat Pusic niet naar de jeugd (om)keek. Zoals het feit dat Pusic mede schuldig was aan degradatie maar jaar in jaar uit de ontslag dans ontsprong omdat hij niet in het voetlicht stond als hoofdtrainer.


      Maar goed, ik ben benieuwd welke positieve ontwikkelingen John gezien heeft vanaf 2012, waarop de TCT positief zou kunnen schrijven....
    Nu blijft zijn reactie weer uit, de simpele ziel. Het is idd niet anders dan dat het al zolang ruk is, zowel het spel als de trainers. Ten voorde komt idd vaak als mosterd na de maaltijd.
  • 16 May 2019 om 09:34
    • Quote van 16 May 2019 om 01:19
      Dit ben ik met je eens, maar geloof mij maar dat Tys veelal goede info verschaft. Dorothy Harry's bron staat inderdaad al jaren droog. Hij roept nu veelal iets vanuit zijn gevoel...althans...dat idee heb ik als ik zijn zogenaamde info lees.


      Hier op Twentefans heb je ook niet veel info. Wel heb ik het idee dat Eppie momenteel ook veel weet. Anske is voor mijn gevoel oettedret'n qua inside informatie, en daarom peilt Leon veelal de opinie...de uitlatingen van supporters op spelers, een trainer of het bestuur. Daar haakt Leon dan graag op in en begint te publiceren....veinzen alsof hij het wiel uitgevonden heeft, terwijl hij dat 'wiel' op Twentefans heeft gevonden...
    Eppie schrijft wel leuke dingen idd. Tys is een van de betrouwbaarste forumleden op .net idd. Helaas is het niet zo dat hij al in een vroeg stadium een aitor benoemd. Het is meer ze zijn met die en die bezig, zonder dat hier daadwerkelijk wat uitkomt. Het is dan niet te controleren zeg maar. Blijft wel interessant om te volgen, kan goede informatie tussen zitten.
  • 16 May 2019 om 09:28
    • Quote van 16 May 2019 om 01:19
      Dit ben ik met je eens, maar geloof mij maar dat Tys veelal goede info verschaft. Dorothy Harry's bron staat inderdaad al jaren droog. Hij roept nu veelal iets vanuit zijn gevoel...althans...dat idee heb ik als ik zijn zogenaamde info lees.


      Hier op Twentefans heb je ook niet veel info. Wel heb ik het idee dat Eppie momenteel ook veel weet. Anske is voor mijn gevoel oettedret'n qua inside informatie, en daarom peilt Leon veelal de opinie...de uitlatingen van supporters op spelers, een trainer of het bestuur. Daar haakt Leon dan graag op in en begint te publiceren....veinzen alsof hij het wiel uitgevonden heeft, terwijl hij dat 'wiel' op Twentefans heeft gevonden...
    Ikzeg. Fct. Ik wil graag even antwoorden op u laatste nieuws over Ans, ik weet wel zeker dat Ans meer waarde heeft dan u hier zo brengt, u weet dat zeker zelf ook wel, maar helaas wilt u het niet of nauwelijks weten. Nu ga ik u iets vertellen natuurlijk weet iedereen iets te vertellen maar een trainer die dit plaatje in moet vullen is natuurlijk financieel Door ons te halen. Dat begrijpt u ook. Wie daar wel een rol in kan spelen is onze eigen fred. Maar daar wordt nog steeds over gepraat geloof mij maar. Of ie het wordt dat is natuurlijk nog niet helemaal 100 procent duidelijk. En dan moeten er boys bij komen en met een dichte portemonnee zal ook dit weer moeilijk worden. Dan ligt het volgende voor de hand, carcia onervaren en sander maar dan kom ik terug bij fred die zou wel is een rol van betekenis gaan invullen. Dat laatste lijkt mij nodig. Want carcia is er nog lang niet klaar voor. Zo dit is mijn informatie, en ik denk dat u hier wel raad mee weet. Fijne dag en tot de volgende keer.
  • 16 May 2019 om 01:19
    • Quote van 15 May 2019 om 12:58
      .net is ook niet echt betrouwbaar te noemen, paar lui kunnen het heel geleerd en interessant vertellen(4ever en tys). Er zit mss ook wel waarheid in, maar het is niet zo dat zij de komst van aitor enz benoemen. Dirty harry is al helemaal niet meer te vertrouwen, laatst opende hij een nieuw kopje met de stelligheid dat garcia garcia de nieuwe trainer is. Kan nog best, maar als het toen al zo zeker was geweest dan was het al bevestigd geweest.
    Dit ben ik met je eens, maar geloof mij maar dat Tys veelal goede info verschaft. Dorothy Harry's bron staat inderdaad al jaren droog. Hij roept nu veelal iets vanuit zijn gevoel...althans...dat idee heb ik als ik zijn zogenaamde info lees.


    Hier op Twentefans heb je ook niet veel info. Wel heb ik het idee dat Eppie momenteel ook veel weet. Anske is voor mijn gevoel oettedret'n qua inside informatie, en daarom peilt Leon veelal de opinie...de uitlatingen van supporters op spelers, een trainer of het bestuur. Daar haakt Leon dan graag op in en begint te publiceren....veinzen alsof hij het wiel uitgevonden heeft, terwijl hij dat 'wiel' op Twentefans heeft gevonden...
  • 16 May 2019 om 01:02
    • Quote van 15 May 2019 om 23:46
      zijn eigen waarheden zijn feiten, wat hem niet aanstaat zijn fabels. Dan ben je toch helemaal van het padje.
    Vanaf de 2e periode Steve....oftewel 2012 is het spel op de mat van FC Twente kut. Menigeen is er zo langzamerhand impotent van geraakt en menig vrouw heeft een glijmiddel nodig om niet te stroef te zijn. Dat is dus al 7 seizoenen zo.


    Ik begrijp de kritiek van John w op de media dus niet zo goed wanneer zij schrijven dat FC Twente kut speelt. Zoals gezegd is Leon iemand die achter de feiten aanloopt met zijn journalistiek. Hetgeen hij schrijft verkondigt menigeen al veel eerder hier op dit forum, zoals het feit dat Pusic niet naar de jeugd (om)keek. Zoals het feit dat Pusic mede schuldig was aan degradatie maar jaar in jaar uit de ontslag dans ontsprong omdat hij niet in het voetlicht stond als hoofdtrainer.


    Maar goed, ik ben benieuwd welke positieve ontwikkelingen John gezien heeft vanaf 2012, waarop de TCT positief zou kunnen schrijven....
  • 15 May 2019 om 23:46
    • Quote van 15 May 2019 om 23:32
      Welke positieve ontwikkeling heb jij de laatste jaren ervaren bij FC Twente, waarover negatief werd geschreven? Jij bent toch een man van de feiten John?
    zijn eigen waarheden zijn feiten, wat hem niet aanstaat zijn fabels. Dan ben je toch helemaal van het padje.
  • 15 May 2019 om 23:32
    • Quote van 15 May 2019 om 18:50
      Nee zo makkelijk ben ik persoonlijk niet. Ik ben juist heel kritisch en probeer het beste in de persoon naar boven te halen. Maar ik ben geen voorstander om mensen te beschadigen met leugens en slecht onderbouwde verhaaltjes. Dat is de simpelste weg kiezen zonder verantwoordelijkheden te nemen. De media heeft een belangrijke functie maar niet alleen het negatieve moet worden uitvergroot. Maar het postive mag best wat meer aandacht krijgen.
    Welke positieve ontwikkeling heb jij de laatste jaren ervaren bij FC Twente, waarover negatief werd geschreven? Jij bent toch een man van de feiten John?
  • 15 May 2019 om 23:19
    • Quote van 15 May 2019 om 21:33
      Was het maar ze simpel. Ga deze over ijverige journalist nou niet belonen. Deze man heeft nog nooit van zelf kritiek gehoord. Ga Schreuder en Verbeek en hake en Pusic een werkelijk vragen wat ze van sommige media vinden. En hoe ze daar door hebben moeten werken.
    jij blijft janken dat ze kapot gemaakt zijn, ga nou eens werkelijk kijken hoe ze gepresteerd hebben als trainer. Schreuder heeft het schandalig slecht gedaan, stond met ziyech o.a. 17e. Hake heeft het goed gedaan, tot zijn laatste kalenderjaar. is deels wel kapotgemaakt met de slechte selectie van van halst. Verbeek was een eigenwijze hork, had met iedereen ruzie. Een dictator met narcistische trekken, lekker met 532 spelen terwijl de verdediging zo lek als een mandje was. Pusic tactisch zwak en geen wisselbeleid, hoe slecht het ook was zag het er volgens hem goed uit.
  • 15 May 2019 om 23:13
    • Quote van 15 May 2019 om 18:50
      Nee zo makkelijk ben ik persoonlijk niet. Ik ben juist heel kritisch en probeer het beste in de persoon naar boven te halen. Maar ik ben geen voorstander om mensen te beschadigen met leugens en slecht onderbouwde verhaaltjes. Dat is de simpelste weg kiezen zonder verantwoordelijkheden te nemen. De media heeft een belangrijke functie maar niet alleen het negatieve moet worden uitvergroot. Maar het postive mag best wat meer aandacht krijgen.
    Pusic wordt niet beschadigd, jij bent degene met fabels. Als trainer sta je onder een vergrootglas en als je zo zwak bent dan kun je eruit vliegen. Als je kijkt naar valentijn driesen, die ten hag aanvalt op zijn accent. Dan ben je iemand aan het beschadigen.
  • 15 May 2019 om 23:00
    • Quote van 15 May 2019 om 21:33
      Was het maar ze simpel. Ga deze over ijverige journalist nou niet belonen. Deze man heeft nog nooit van zelf kritiek gehoord. Ga Schreuder en Verbeek en hake en Pusic een werkelijk vragen wat ze van sommige media vinden. En hoe ze daar door hebben moeten werken.
    Als jeniet tegen kritiek kunt moet je geen trainer worden van een club. Want dan staat je altijd in de pucture, positief of negatief. Heel simpel, hij was een slechte trainer, dus terecht kritiek gehad en krijgt. Heel simpel.
  • 15 May 2019 om 21:33
    • Quote van 15 May 2019 om 21:01
      Bij mijn weten en wat ik er van mee gekregen heb is Pusic als mens (bijna) nergens beschadigd. Zijn kwaliteiten als trainer werden steeds meer in twijfel getrokken. Dat mag toch en daar moet je tegen kunnen, want anders ben je totaal niet geschikt. Zo simpel is het.
    Was het maar ze simpel. Ga deze over ijverige journalist nou niet belonen. Deze man heeft nog nooit van zelf kritiek gehoord. Ga Schreuder en Verbeek en hake en Pusic een werkelijk vragen wat ze van sommige media vinden. En hoe ze daar door hebben moeten werken.
  • 15 May 2019 om 21:01
    • Quote van 15 May 2019 om 18:50
      Nee zo makkelijk ben ik persoonlijk niet. Ik ben juist heel kritisch en probeer het beste in de persoon naar boven te halen. Maar ik ben geen voorstander om mensen te beschadigen met leugens en slecht onderbouwde verhaaltjes. Dat is de simpelste weg kiezen zonder verantwoordelijkheden te nemen. De media heeft een belangrijke functie maar niet alleen het negatieve moet worden uitvergroot. Maar het postive mag best wat meer aandacht krijgen.
    Bij mijn weten en wat ik er van mee gekregen heb is Pusic als mens (bijna) nergens beschadigd. Zijn kwaliteiten als trainer werden steeds meer in twijfel getrokken. Dat mag toch en daar moet je tegen kunnen, want anders ben je totaal niet geschikt. Zo simpel is het.
  • 15 May 2019 om 18:50
    • Quote van 15 May 2019 om 10:59
      Jij lijkt mij typisch zo'n figuur die nergens kwaad in ziet en alles met de mantel der liefde bedekt. Ik kan mij zelfs voorstellen dat jij jouw vrouw in bed betrapt met een ander jij deze persoon ook nog een emotionele ovatie geeft en hem blijft aanmoedigen. Met vriendje Hengelo naast jou.
    Nee zo makkelijk ben ik persoonlijk niet. Ik ben juist heel kritisch en probeer het beste in de persoon naar boven te halen. Maar ik ben geen voorstander om mensen te beschadigen met leugens en slecht onderbouwde verhaaltjes. Dat is de simpelste weg kiezen zonder verantwoordelijkheden te nemen. De media heeft een belangrijke functie maar niet alleen het negatieve moet worden uitvergroot. Maar het postive mag best wat meer aandacht krijgen.
  • 15 May 2019 om 13:33
    • Quote van 15 May 2019 om 13:22
      Klopt eens. Dat had wel gemogen. Kan nooit geen kwaad dan kan je zo’n speler brengen als je dik voor staat. Alleen kwamen er een aantal spelers terug van blessures en die konden die 20 min ook goed gebruiken en vooraf kun je niet weten dat assaidi niet meer zijn oude niveau haalt. Maar nogmaals een beetje meer aandacht had wel gemogen maar er zijn maar een paar talenten die er direct staan en ze maken altijd die ene cruciale fout in eerste paar wedstrijden.
    Klopt is ook niet altijd makkelijk, maar 2 keepers op de bank heeft hij het hele jaar aangehouden en daarmee het hele jaar een jeugdspeler opgehouden. Eeuwig zonde.
  • 15 May 2019 om 13:22
    • Quote van 15 May 2019 om 13:08
      Uiteraard heeft ieder zijn visie en hangt het af van de fase, maar volgend jaar is er de druk om niet te degraderen. Wanneer kan je wel jeugd inpassen? Als spelers goed genoeg zijn moet je ook een keer durven. Heb ook niet gezegd dat er 3 of 4 jeugdspelers in de basis hadden moeten spelen. Af en toe wat jeugd op de bank zetten gaf je al een signaal af, ze moeten je niet gaan lopen. Nu heeft men bapoh gehuurd om de bank warm te houden, had trotman ook wel kunnen doen of fernandez bijv.
    Klopt eens. Dat had wel gemogen. Kan nooit geen kwaad dan kan je zo’n speler brengen als je dik voor staat. Alleen kwamen er een aantal spelers terug van blessures en die konden die 20 min ook goed gebruiken en vooraf kun je niet weten dat assaidi niet meer zijn oude niveau haalt. Maar nogmaals een beetje meer aandacht had wel gemogen maar er zijn maar een paar talenten die er direct staan en ze maken altijd die ene cruciale fout in eerste paar wedstrijden.
  • 15 May 2019 om 13:08
    • Quote van 15 May 2019 om 13:02
      Dat is gewoon mijn visie en de visie van veel trainers. McLaren en een tal van anderen. Het heeft ons altijd resultaat gebracht. Uiteraard was het niet zo ver gekomen als Fred het niet met jeugspelers een paar jaar daarvoor had opgebouwd. Dus een keuze voor jeugdspelers hangt af van de fase waarin de club zich bevind. Vorig jaar was nu niet echt de juiste fase om een paar jeugdspelers op je gemakkie te laten rijpen. Sterker nog misschien zelfs wel kapot te maken door de druk.
    Uiteraard heeft ieder zijn visie en hangt het af van de fase, maar volgend jaar is er de druk om niet te degraderen. Wanneer kan je wel jeugd inpassen? Als spelers goed genoeg zijn moet je ook een keer durven. Heb ook niet gezegd dat er 3 of 4 jeugdspelers in de basis hadden moeten spelen. Af en toe wat jeugd op de bank zetten gaf je al een signaal af, ze moeten je niet gaan lopen. Nu heeft men bapoh gehuurd om de bank warm te houden, had trotman ook wel kunnen doen of fernandez bijv.
  • 15 May 2019 om 13:02
    • Quote van 15 May 2019 om 12:51
      kearl reageer toch niet zo kinderachtig, zo moeilijk is het toch niet. Nogmaals al zet je er af en toe 1 op de bank, had makkelijk gekund. Pusic zet er 2 keepers neer, het is gewoon lachwekkend. Nu betrek je 0,0 jeugd, de grootste talenten gaan lopen en dan kun je nooit kapitaal opbouwen. Het meeste geld is ooit verdient met ola john enz. Volgend jaar mag je niet degraderen, staat die druk erop. Wanneer wil je dan jeugd in gaan passen? Het valt niet goed te praten dat hij echt 0.0 zijn best gedaan heeft om ook maar een jeugdspeler mee te nemen.
    Dat is gewoon mijn visie en de visie van veel trainers. McLaren en een tal van anderen. Het heeft ons altijd resultaat gebracht. Uiteraard was het niet zo ver gekomen als Fred het niet met jeugspelers een paar jaar daarvoor had opgebouwd. Dus een keuze voor jeugdspelers hangt af van de fase waarin de club zich bevind. Vorig jaar was nu niet echt de juiste fase om een paar jeugdspelers op je gemakkie te laten rijpen. Sterker nog misschien zelfs wel kapot te maken door de druk.
  • 15 May 2019 om 12:58
    • Quote van 15 May 2019 om 12:54
      Ach Rene, ik neem Leon al helemaal niet zo serieus zoals velen blijkbaar wel doen. Hij loopt achter de feiten aan....schrijft hetgeen hier en op twente.net al veel eerder werd gemeld.


      Twentefans en .net zijn dan ook Leon's bronnen. Hij peilt van daaruit de opinie en schrijft in dat straatje mee. Dat wil echter niet zeggen dat hij fabels of onzin verkondigt.....ook niet wanneer het oude koeien zijn.
    .net is ook niet echt betrouwbaar te noemen, paar lui kunnen het heel geleerd en interessant vertellen(4ever en tys). Er zit mss ook wel waarheid in, maar het is niet zo dat zij de komst van aitor enz benoemen. Dirty harry is al helemaal niet meer te vertrouwen, laatst opende hij een nieuw kopje met de stelligheid dat garcia garcia de nieuwe trainer is. Kan nog best, maar als het toen al zo zeker was geweest dan was het al bevestigd geweest.
  • 15 May 2019 om 12:55
    • Quote van 15 May 2019 om 12:49
      Zou jij durven stellen dat geen enkele jeugdspeler het niet beter zou hebben gedaan dan bijvoorbeeld Tim Hölscher of Fred Friday?
    Die zijn daarom ook gewisseld en vervangen door andere spelers. Zehnini en vuckic. Die laatste twee heb ik idd liever dan trotman. In een niet overleven situatie had ik voor trotman gekozen omdat zeknini geen geld oplevert.
  • 15 May 2019 om 12:54
    • Quote van 15 May 2019 om 12:50
      ik zal een een stukje verduidelijken. Het gaat met name om het tweede deel van mijn zin “ ... op dit forum” Ik zal je eerlijk zeggen dat ik een goed forum over Twente zoals voorbeeld voetbalzone. De reacties op voetbalzone zijn evenwichtiger. Dat is ook precies wat ik mis in Leon ten Voorde. Bij een club die het erg moeilijk heeft is het helemaal niet moeilijk om een negatief punt naar Uit te vergroten of om onheil te voorspellen. Door dit bij herhaling te doen ben je in mijn ogen onverantwoordelijk bezig en dan krijg je al gauw de vraag wat de drijfveren van Leon zijn. ... die kun jezelf wel inkoppen neem ik aan
    als je nou een driessen hebt, die pakt ten hag nog aan op zijn accent (wordt persoonlijk). Gaat niet mee naar madrid omdat ze toch gaan verliezen volgens hem maar vervolgens zijn ongelijk niet toegeven en ook geen credits toeschuiven naar ten hag. Dan ben je kinderachtig en een nare vent, niet eerlijk. Ten voorde doet dit toch echt anders, ben het wel met je eens dat hij af en toe als mosterd na de maaltijd komt. Heeft niet zovaak meer primeurtjes.
  • 15 May 2019 om 12:54
    • Quote van 15 May 2019 om 12:50
      ik zal een een stukje verduidelijken. Het gaat met name om het tweede deel van mijn zin “ ... op dit forum” Ik zal je eerlijk zeggen dat ik een goed forum over Twente zoals voorbeeld voetbalzone. De reacties op voetbalzone zijn evenwichtiger. Dat is ook precies wat ik mis in Leon ten Voorde. Bij een club die het erg moeilijk heeft is het helemaal niet moeilijk om een negatief punt naar Uit te vergroten of om onheil te voorspellen. Door dit bij herhaling te doen ben je in mijn ogen onverantwoordelijk bezig en dan krijg je al gauw de vraag wat de drijfveren van Leon zijn. ... die kun jezelf wel inkoppen neem ik aan
    Ach Rene, ik neem Leon al helemaal niet zo serieus zoals velen blijkbaar wel doen. Hij loopt achter de feiten aan....schrijft hetgeen hier en op twente.net al veel eerder werd gemeld.


    Twentefans en .net zijn dan ook Leon's bronnen. Hij peilt van daaruit de opinie en schrijft in dat straatje mee. Dat wil echter niet zeggen dat hij fabels of onzin verkondigt.....ook niet wanneer het oude koeien zijn.
  • 15 May 2019 om 12:51
    • Quote van 15 May 2019 om 12:44
      Precies war je zegt. Die hoeven geen kampioen te worden. Wij wel dus geen jeugd en het heeft goed uitgepakt.
    kearl reageer toch niet zo kinderachtig, zo moeilijk is het toch niet. Nogmaals al zet je er af en toe 1 op de bank, had makkelijk gekund. Pusic zet er 2 keepers neer, het is gewoon lachwekkend. Nu betrek je 0,0 jeugd, de grootste talenten gaan lopen en dan kun je nooit kapitaal opbouwen. Het meeste geld is ooit verdient met ola john enz. Volgend jaar mag je niet degraderen, staat die druk erop. Wanneer wil je dan jeugd in gaan passen? Het valt niet goed te praten dat hij echt 0.0 zijn best gedaan heeft om ook maar een jeugdspeler mee te nemen.
  • 15 May 2019 om 12:50
    • Quote van 15 May 2019 om 12:35
      FcT. FABELS!!
    Maar Hengelo, even een normaal vraagje. Went het al dat je steeds ongelijk hebt inzake ontslagen van keepers, trainers en bestuurders?
  • 15 May 2019 om 12:50
    • Quote van 15 May 2019 om 12:32
      Okey, dan gewoon de vraag aan jou Rene:


      Waaruit blijkt dan dat de reactie van John w zeldzaam goed is?
    ik zal een een stukje verduidelijken. Het gaat met name om het tweede deel van mijn zin “ ... op dit forum” Ik zal je eerlijk zeggen dat ik een goed forum over Twente zoals voorbeeld voetbalzone. De reacties op voetbalzone zijn evenwichtiger. Dat is ook precies wat ik mis in Leon ten Voorde. Bij een club die het erg moeilijk heeft is het helemaal niet moeilijk om een negatief punt naar Uit te vergroten of om onheil te voorspellen. Door dit bij herhaling te doen ben je in mijn ogen onverantwoordelijk bezig en dan krijg je al gauw de vraag wat de drijfveren van Leon zijn. ... die kun jezelf wel inkoppen neem ik aan
  • 15 May 2019 om 12:49
    • Quote van 15 May 2019 om 12:44
      Precies war je zegt. Die hoeven geen kampioen te worden. Wij wel dus geen jeugd en het heeft goed uitgepakt.
    Zou jij durven stellen dat geen enkele jeugdspeler het niet beter zou hebben gedaan dan bijvoorbeeld Tim Hölscher of Fred Friday?
  • 15 May 2019 om 12:44
    • Quote van 15 May 2019 om 12:42
      pff, das ook geen vergelijking. Jong ajax en jong psv hoeven geen kampioen te worden, zijn jeugdteams (opleidingsteams). Pusic had best wat vaker een trotman op de bank kunnen zetten (gevoel geven dat hij ertegenaan zit) of een roemeratoe wat vaker laten spelen. Niemand zegt dat hij alleen maar met jeugd moet spelen,
    Precies war je zegt. Die hoeven geen kampioen te worden. Wij wel dus geen jeugd en het heeft goed uitgepakt.
  • 15 May 2019 om 12:43
    • Quote van 15 May 2019 om 12:28
      Ik dacht dat je bijvoorbeeld Ihattaren met het grootte psv bedoelde, mijn fout, maar in mijn inziens konden er misschien 2 de kans krijgen, niet zoals bij hun 11.
    Had inderdaad wat meer kunnen zijn. Misschien de laatste wedstrijden. Ik zie het zeker niet als een fout. Jeugd is voor de langere termijn. Een investering en noodzakelijk over een paar jaar geld te genereren. Er is geen lange termijn zonder overleving op korte termijn. Het seizoen was er op gericht om op korte termijn te overleven en dat doe je niet met jeugdspelers.
  • 15 May 2019 om 12:42
    • Quote van 15 May 2019 om 12:33
      McLaren kreeg dit verwijt ook toen hij kampioen werd. Kocht ook liever dan eigen jeugd. Je ziet het aan jong PSV, Ajax, AZ die deden dit seizoen gewoon niet mee om het kampioenschap. Dan heb je potententieel kapitaal op het veld staan maar wordt je geen kampioen. Ik ben blij dat daar niet voor gekozen is. Je kan hem hooguit verwijten dat hij de laatste paar wedstrijden niet wat meer jeugd heeft gebracht. Kijk als je volgend jaar merkt dat je ergens in de middenmoot gaat eindigen dan kan je makkelijk wat jeugd brengen. Daarom was het voor Fred ook wat makkelijker om dat te doen. Die speelde in de tijd lekker tussen de 6-14 plek. Dan kan je wel wat risico nemen.
    pff, das ook geen vergelijking. Jong ajax en jong psv hoeven geen kampioen te worden, zijn jeugdteams (opleidingsteams). Pusic had best wat vaker een trotman op de bank kunnen zetten (gevoel geven dat hij ertegenaan zit) of een roemeratoe wat vaker laten spelen. Niemand zegt dat hij alleen maar met jeugd moet spelen,
  • 15 May 2019 om 12:35
    • Quote van 15 May 2019 om 11:10
      Of 1 persoon met meerdere accounts, waarbij Hengelo het neefje is? ;)
    FcT. FABELS!!
  • 15 May 2019 om 12:33
    • Quote van 15 May 2019 om 11:10
      Of 1 persoon met meerdere accounts, waarbij Hengelo het neefje is? ;)
    Denk eerder de schandknaap ;))
  • 15 May 2019 om 12:33
    McLaren kreeg dit verwijt ook toen hij kampioen werd. Kocht ook liever dan eigen jeugd. Je ziet het aan jong PSV, Ajax, AZ die deden dit seizoen gewoon niet mee om het kampioenschap. Dan heb je potententieel kapitaal op het veld staan maar wordt je geen kampioen. Ik ben blij dat daar niet voor gekozen is. Je kan hem hooguit verwijten dat hij de laatste paar wedstrijden niet wat meer jeugd heeft gebracht. Kijk als je volgend jaar merkt dat je ergens in de middenmoot gaat eindigen dan kan je makkelijk wat jeugd brengen. Daarom was het voor Fred ook wat makkelijker om dat te doen. Die speelde in de tijd lekker tussen de 6-14 plek. Dan kan je wel wat risico nemen.
  • 15 May 2019 om 12:32
    • Quote van 15 May 2019 om 12:15
      Kom op TC, je doet jezelf tekort en dit moet beter kunnen, je reacties worden een beetje sleets.
    Okey, dan gewoon de vraag aan jou Rene:


    Waaruit blijkt dan dat de reactie van John w zeldzaam goed is?
  • 15 May 2019 om 12:32
    • Quote van 15 May 2019 om 12:15
      Kom op TC, je doet jezelf tekort en dit moet beter kunnen, je reacties worden een beetje sleets.
    Jou adoratie tov Pusic en John W ook.
  • 15 May 2019 om 12:28
    • Quote van 15 May 2019 om 12:23
      Volgens mij speelt jeugd van Ajax en PSV in de kk leage.
    Ik dacht dat je bijvoorbeeld Ihattaren met het grootte psv bedoelde, mijn fout, maar in mijn inziens konden er misschien 2 de kans krijgen, niet zoals bij hun 11.
  • 15 May 2019 om 12:23
    • Quote van 15 May 2019 om 09:31
      Ik schat de eredivisie een stukje hoger in dan de kkd, maar kan aan mij liggen.
    Volgens mij speelt jeugd van Ajax en PSV in de kk leage.
  • 15 May 2019 om 12:15
    • Quote van 15 May 2019 om 11:11
      Waaruit blijkt dan dat de reactie van John w zeldzaam goed is? Is het omdat het zeldzaam veel fabels bevat?
    Kom op TC, je doet jezelf tekort en dit moet beter kunnen, je reacties worden een beetje sleets.
  • 15 May 2019 om 12:11
    • Quote van 15 May 2019 om 09:44
      Deze journalist vind zichzelf het allerbelangrijkste. Wat hij over trainers schrijft en bestuurders schrijft interesseert hem geen hol. Het is de Ike Ike beperking van hem. Dat hij hiermee mensen beschadigd maakt hem niets uit, een journalist heeft ook een stuk verantwoordelijkheid in hoe en wat hij schrijft. Want er zijn en blijven andere personen die in zijn fabels geloven. Deze personen kun je ook omschrijven als mening loze windvaantjes.
    alles wat jou niet aanstaat zijn fabels, jij blijft maar onzin verkondigen en alles maar goedpraten. Jij bent hier de zieke geest,met je mening loze windvaantjes. Jij bent zon zwakzinnige die nog steeds in de polonaise achter joop munsterman aanloopt. Lekker kop in het zand blijven steken.
  • 15 May 2019 om 11:11
    • Quote van 15 May 2019 om 11:09
      dit is jou kijk op de zaak, dat mag. Ik wil je wel meegeven dat niet iedereen redeneert vanuit de tegenstelling en het ophitsen van elkaar.
    Waaruit blijkt dan dat de reactie van John w zeldzaam goed is? Is het omdat het zeldzaam veel fabels bevat?
  • 15 May 2019 om 11:10
    • Quote van 15 May 2019 om 11:05
      Rene, John W. en Hengelo en hun Pusic fetish. Hebben jullie ook een privé-clubje?
    Of 1 persoon met meerdere accounts, waarbij Hengelo het neefje is? ;)
  • 15 May 2019 om 11:09
    • Quote van 15 May 2019 om 11:03
      Kijk, het andere account van John w meldt zich ter ondersteuning. :))
    dit is jou kijk op de zaak, dat mag. Ik wil je wel meegeven dat niet iedereen redeneert vanuit de tegenstelling en het ophitsen van elkaar.
  • 15 May 2019 om 11:08
    • Quote van 15 May 2019 om 11:05
      Rene, John W. en Hengelo en hun Pusic fetish. Hebben jullie ook een privé-clubje?
    Ja en het draagt de nam Pussy in:-)
  • 15 May 2019 om 11:07
    • Quote van 15 May 2019 om 11:02
      Zeldzaam goede reactie op dit forum
    Je bedoelt de reactie van Ket wiezel op John W toch he. Echt zeldzaam goed whahaha ik lag in een deuk jij ook?
  • 15 May 2019 om 11:05
    Rene, John W. en Hengelo en hun Pusic fetish. Hebben jullie ook een privé-clubje?
  • 15 May 2019 om 11:03
    • Quote van 15 May 2019 om 11:02
      Zeldzaam goede reactie op dit forum
    Kijk, het andere account van John w meldt zich ter ondersteuning. :))
  • 15 May 2019 om 11:02
    • Quote van 15 May 2019 om 10:59
      Jij lijkt mij typisch zo'n figuur die nergens kwaad in ziet en alles met de mantel der liefde bedekt. Ik kan mij zelfs voorstellen dat jij jouw vrouw in bed betrapt met een ander jij deze persoon ook nog een emotionele ovatie geeft en hem blijft aanmoedigen. Met vriendje Hengelo naast jou.
    Hahahahaha


    Ik zie het zo voor me Ket.....mits John w een vrouw heeft. ;)
  • 15 May 2019 om 11:02
    • Quote van 15 May 2019 om 09:44
      Deze journalist vind zichzelf het allerbelangrijkste. Wat hij over trainers schrijft en bestuurders schrijft interesseert hem geen hol. Het is de Ike Ike beperking van hem. Dat hij hiermee mensen beschadigd maakt hem niets uit, een journalist heeft ook een stuk verantwoordelijkheid in hoe en wat hij schrijft. Want er zijn en blijven andere personen die in zijn fabels geloven. Deze personen kun je ook omschrijven als mening loze windvaantjes.
    Zeldzaam goede reactie op dit forum
  • 15 May 2019 om 11:00
    • Quote van 15 May 2019 om 10:57
      Daar gaan we weer met Pusic Hater no 2 .!!
    Maar Hengelo, even een normaal vraagje. Went het al dat je steeds ongelijk hebt inzake ontslagen van keepers, trainers en bestuurders?
  • 15 May 2019 om 10:59
    • Quote van 15 May 2019 om 09:44
      Deze journalist vind zichzelf het allerbelangrijkste. Wat hij over trainers schrijft en bestuurders schrijft interesseert hem geen hol. Het is de Ike Ike beperking van hem. Dat hij hiermee mensen beschadigd maakt hem niets uit, een journalist heeft ook een stuk verantwoordelijkheid in hoe en wat hij schrijft. Want er zijn en blijven andere personen die in zijn fabels geloven. Deze personen kun je ook omschrijven als mening loze windvaantjes.
    Jij lijkt mij typisch zo'n figuur die nergens kwaad in ziet en alles met de mantel der liefde bedekt. Ik kan mij zelfs voorstellen dat jij jouw vrouw in bed betrapt met een ander jij deze persoon ook nog een emotionele ovatie geeft en hem blijft aanmoedigen. Met vriendje Hengelo naast jou.
  • 15 May 2019 om 10:57
    • Quote van 15 May 2019 om 10:26
      Hup ga je aanmelden bij psychische hulp kerel, want accepteer nou gewoon dat Pusic weg is, en dat hij nooit meer terug komt. Gewoon ziekelijke adoratie van die clown.
    Daar gaan we weer met Pusic Hater no 2 .!!
  • 15 May 2019 om 10:52
    • Quote van 15 May 2019 om 10:22
      Klopt dat is een ziekelijke obsessie DIE mensen die constant Pusic lopen af te zeiken en af te branden met ten Voorde voorop en maar door blijven gaan met de man in een kwaad daglicht te zetten en neer te sabelen .het houdt maar niet op wat een droeftoeters.Echt waar ik ben moe van dit soort negatievelingen!!!
    Ach maak je niet zo druk Hengelo. Leon verteld oud nieuws. Dat zou je juist deugt moeten doen. Wees blij dat FC Twente hem gewoon door moet betalen zolang hij thuis zit, want dat zal voor jou het belangrijkste zijn....toch?


    Pusic zelf.....die lacht hier juist om. Lekker thuis zitten....geld cashen en wachten totdat er zich een club meldt bij zijn zaakwaarnemer..
  • 15 May 2019 om 10:40
    Wat Leon ook schrijft, het is nooit naar ieders zin, ieder mens heeft zijn/haar mening, en dat moeten we maar van elkaar respecteren, we leven in een democratisch land, waar we een vrije mening mogen en kunnen hebben en elkaar niet constant moeten lopen afzeiken !
  • 15 May 2019 om 10:34
    • Quote van 15 May 2019 om 09:44
      Deze journalist vind zichzelf het allerbelangrijkste. Wat hij over trainers schrijft en bestuurders schrijft interesseert hem geen hol. Het is de Ike Ike beperking van hem. Dat hij hiermee mensen beschadigd maakt hem niets uit, een journalist heeft ook een stuk verantwoordelijkheid in hoe en wat hij schrijft. Want er zijn en blijven andere personen die in zijn fabels geloven. Deze personen kun je ook omschrijven als mening loze windvaantjes.
    Waarom vind Leon zichzelf het belangrijkste John w.....waaruit blijkt dat? Hoort hij als clubwatcher niet over trainers en bestuurders te schrijven....of wil jij zelf liever niet dat hij dat doet?


    Verkondigt Leon fabels? Waaruit blijkt feitelijk dat hij fabels verkondigd? Windvaantjes? Mensen die anderen geloven? Hou jij er Noord Koreaanse praktijken op na John w.....en ga je nu Hengelo achterna?
  • 15 May 2019 om 10:26
    • Quote van 15 May 2019 om 10:22
      Klopt dat is een ziekelijke obsessie DIE mensen die constant Pusic lopen af te zeiken en af te branden met ten Voorde voorop en maar door blijven gaan met de man in een kwaad daglicht te zetten en neer te sabelen .het houdt maar niet op wat een droeftoeters.Echt waar ik ben moe van dit soort negatievelingen!!!
    Hup ga je aanmelden bij psychische hulp kerel, want accepteer nou gewoon dat Pusic weg is, en dat hij nooit meer terug komt. Gewoon ziekelijke adoratie van die clown.
  • 15 May 2019 om 10:22
    • Quote van 15 May 2019 om 10:17
      TC deze gasten zijn ziekelijk en moet echt in behandeling gaan. Die complot theorieen en het maar blijven opnemen voor Pusic, dat is een ziekelijke obsessie. Echt waar, ik ben moe van die hele Pusic......
    Klopt dat is een ziekelijke obsessie DIE mensen die constant Pusic lopen af te zeiken en af te branden met ten Voorde voorop en maar door blijven gaan met de man in een kwaad daglicht te zetten en neer te sabelen .het houdt maar niet op wat een droeftoeters.Echt waar ik ben moe van dit soort negatievelingen!!!
  • 15 May 2019 om 10:17
    • Quote van 15 May 2019 om 09:44
      Meen je dit nou echt wat je hier schrijft?
    TC deze gasten zijn ziekelijk en moet echt in behandeling gaan. Die complot theorieen en het maar blijven opnemen voor Pusic, dat is een ziekelijke obsessie. Echt waar, ik ben moe van die hele Pusic......
  • 15 May 2019 om 10:15
    • Quote van 15 May 2019 om 09:44
      Deze journalist vind zichzelf het allerbelangrijkste. Wat hij over trainers schrijft en bestuurders schrijft interesseert hem geen hol. Het is de Ike Ike beperking van hem. Dat hij hiermee mensen beschadigd maakt hem niets uit, een journalist heeft ook een stuk verantwoordelijkheid in hoe en wat hij schrijft. Want er zijn en blijven andere personen die in zijn fabels geloven. Deze personen kun je ook omschrijven als mening loze windvaantjes.
    En hoe kunnen we jou dan noemen???Een onmeunige obsessieve persoon die het maar voor Pusic blijft opnemen. Je adoreert Pusic man, en LtV verteld nu gewoon de waarheid. Als ik jou was liet ik mij behandelen want je bent totaal geflipt, dit is ziekelijk man. Accepteer dat Pusic weg is en niet weer komt, en zoek hulp.....
  • 15 May 2019 om 09:47
    • Quote van 15 May 2019 om 08:00
      Ordinair natrappen van Leon, maar goed dat verbaasd ons niet
    Hij heeft gewoon gelijk, daarbij vond pusic het nodig om te melden dat hij het maximale eruit gehaald heeft. Nou nee. Maar ben ook wel klaar met dat pusic hoofdstuk, hij is terecht weg dus klaar.
  • 15 May 2019 om 09:45
    • Quote van 14 May 2019 om 23:43
      Hier moet ik het een beetje opnemen voor pusic want Hulscher was het oogappeltje van Ted de man die hem ook terug haalde daar waar iedereen wist dat dit een fout was!
    Ja dat was ook wel overduidelijk idd. Blijf het raar vinden want wie is dan verdomme de trainer.
  • 15 May 2019 om 09:44
    • Quote van 15 May 2019 om 08:27
      Sinds wanneer is feiten benoemen natrappen? Wat jij doet is ordinair je kop in het zand blijven steken.
    Deze journalist vind zichzelf het allerbelangrijkste. Wat hij over trainers schrijft en bestuurders schrijft interesseert hem geen hol. Het is de Ike Ike beperking van hem. Dat hij hiermee mensen beschadigd maakt hem niets uit, een journalist heeft ook een stuk verantwoordelijkheid in hoe en wat hij schrijft. Want er zijn en blijven andere personen die in zijn fabels geloven. Deze personen kun je ook omschrijven als mening loze windvaantjes.
  • 15 May 2019 om 09:44
    • Quote van 15 May 2019 om 02:56
      Leon doet dit in opdracht van Ted. Als het sentiment rond Pusic weer een beetje de positieve kant op lijkt te gaan, zoals na zijn optreden bij Kees aan tafel, moet Leon iets negatiefs schrijven van Ted. Anders is het excuus voor het ontslag niet sterk genoeg. Twente moet natuurlijk er wel voor zorgen dat, voor de ogen van het "Nederlandse volk", het ontslag te rechtvaardigen is.......,....
    Meen je dit nou echt wat je hier schrijft?
  • 15 May 2019 om 09:31
    • Quote van 15 May 2019 om 09:19
      Met jeugd kampioen worden? Dat is Ajax,PSV zelfs dit jaar niet gelukt. Of schat jij onze jeugd hoger in?
    Ik schat de eredivisie een stukje hoger in dan de kkd, maar kan aan mij liggen.
  • 15 May 2019 om 09:30
    Niets nieuws en gewoon de waarheid, maar maakt het dat ook na-trappen als je weet dat Marino nooit naar de jeugd omkeek en nooit bij die wedstrijden langs de lijn stond te kijken? Hij heeft gedaan wat hij moest doen....promoveren. Hij wordt daar netjes voor bedankt, krijgt vast een bos ruikers mee voor de vrouw en een overheerlijke slof van Oonk.

    Succes in je verdere loopbaan Marino, en voor Leon geldt.....meld dit soort zaken gewoon eerder als clubwatcher, want daar ben je voor of ruil weer met Fardau van club als watcher. Veel supporters hebben dit 'nieuws' namelijk al veel vaker gemeld...en vooral veel eerder.
  • 15 May 2019 om 09:19
    • Quote van 15 May 2019 om 08:29
      Het is allemaal een complot tegen Pusic. Zijn slechte wissels. Geen jeugd laten doorstromen. Ontbreken van een tactisch plan. Het veelal dramatische voetbal. Allemaal TvL.
    Met jeugd kampioen worden? Dat is Ajax,PSV zelfs dit jaar niet gelukt. Of schat jij onze jeugd hoger in?
  • 15 May 2019 om 08:55
    • Quote van 15 May 2019 om 08:51
      Jij moet net als Rene emigreren naar een.land als N.Korea, continu met die maffe hersenspinsels over complot theorieën. Man word wakker in het land de werkelijkheid, en stop met gezeik over al die complot theorieën, wat LtV zegt is gewoon waar, is niet mis mee. Get al life man.
    Tjee t is maar een successuporter waar maak jij jou druk om?
  • 15 May 2019 om 08:51
    • Quote van 15 May 2019 om 02:56
      Leon doet dit in opdracht van Ted. Als het sentiment rond Pusic weer een beetje de positieve kant op lijkt te gaan, zoals na zijn optreden bij Kees aan tafel, moet Leon iets negatiefs schrijven van Ted. Anders is het excuus voor het ontslag niet sterk genoeg. Twente moet natuurlijk er wel voor zorgen dat, voor de ogen van het "Nederlandse volk", het ontslag te rechtvaardigen is.......,....
    Jij moet net als Rene emigreren naar een.land als N.Korea, continu met die maffe hersenspinsels over complot theorieën. Man word wakker in het land de werkelijkheid, en stop met gezeik over al die complot theorieën, wat LtV zegt is gewoon waar, is niet mis mee. Get al life man.
  • 15 May 2019 om 08:51
    Meneer pusic heeft twente weer een paar ton door de neus geboord. We zijn de nacompetitie mis gelopen door domweg kampioen te worden. Een paar extra wedstrijden had zo weer een paar ton in het laatje gebracht.
  • 15 May 2019 om 08:29
    • Quote van 15 May 2019 om 02:56
      Leon doet dit in opdracht van Ted. Als het sentiment rond Pusic weer een beetje de positieve kant op lijkt te gaan, zoals na zijn optreden bij Kees aan tafel, moet Leon iets negatiefs schrijven van Ted. Anders is het excuus voor het ontslag niet sterk genoeg. Twente moet natuurlijk er wel voor zorgen dat, voor de ogen van het "Nederlandse volk", het ontslag te rechtvaardigen is.......,....
    Het is allemaal een complot tegen Pusic. Zijn slechte wissels. Geen jeugd laten doorstromen. Ontbreken van een tactisch plan. Het veelal dramatische voetbal. Allemaal TvL.
  • 15 May 2019 om 08:27
    • Quote van 15 May 2019 om 08:00
      Ordinair natrappen van Leon, maar goed dat verbaasd ons niet
    Sinds wanneer is feiten benoemen natrappen? Wat jij doet is ordinair je kop in het zand blijven steken.
  • 15 May 2019 om 08:00
    Ordinair natrappen van Leon, maar goed dat verbaasd ons niet
  • 15 May 2019 om 07:08
    Zullen we dat hoofdstuk Pusic hier op Twentefans maar eens afsluiten? Begint behoorlijk te irriteren. Stoppen a.u.b. Laten we van het verleden leren en onze energie in de toekomst steken. Lijkt mij veel belangrijker en toch ook veel leuker.
  • 15 May 2019 om 02:56
    • Quote van 15 May 2019 om 01:01
      Leon maakt zichzelf belachelijk, keer op keer. Dat hij dat zelf niet in de gaten heeft geeft zijn brevet van totale onvermogen aan. Ik kijk al uit naar zijn volgende bekrompen hersenspinsel...
    Leon doet dit in opdracht van Ted. Als het sentiment rond Pusic weer een beetje de positieve kant op lijkt te gaan, zoals na zijn optreden bij Kees aan tafel, moet Leon iets negatiefs schrijven van Ted. Anders is het excuus voor het ontslag niet sterk genoeg. Twente moet natuurlijk er wel voor zorgen dat, voor de ogen van het "Nederlandse volk", het ontslag te rechtvaardigen is.......,....
  • 15 May 2019 om 01:01
    • Quote van 15 May 2019 om 00:04
      Stel hij had een paar "talenten" gebruikt, en we hadden de wedstrijd verloren, dan zat men weer te klagen omdat hij geen zekerheid in het team opbouwt en een onervaren speler opstelt. Tedje zal ook wel een vinger in de pap hebben gehad omdat zijn spelertjes steeds opgesteld werden. Maar nee Leon weet het allemaal wel weer, smerige rat is het.
    Leon maakt zichzelf belachelijk, keer op keer. Dat hij dat zelf niet in de gaten heeft geeft zijn brevet van totale onvermogen aan. Ik kijk al uit naar zijn volgende bekrompen hersenspinsel...
  • 15 May 2019 om 00:36
    • Quote van 15 May 2019 om 00:04
      Stel hij had een paar "talenten" gebruikt, en we hadden de wedstrijd verloren, dan zat men weer te klagen omdat hij geen zekerheid in het team opbouwt en een onervaren speler opstelt. Tedje zal ook wel een vinger in de pap hebben gehad omdat zijn spelertjes steeds opgesteld werden. Maar nee Leon weet het allemaal wel weer, smerige rat is het.
    Jammer dat onze vriend Leon blijft natrappen
  • 15 May 2019 om 00:04
    Stel hij had een paar "talenten" gebruikt, en we hadden de wedstrijd verloren, dan zat men weer te klagen omdat hij geen zekerheid in het team opbouwt en een onervaren speler opstelt. Tedje zal ook wel een vinger in de pap hebben gehad omdat zijn spelertjes steeds opgesteld werden. Maar nee Leon weet het allemaal wel weer, smerige rat is het.
  • 14 May 2019 om 23:43
    • Quote van 14 May 2019 om 23:18
      Is het zo dat hij geen talenten op mocht stellen? Had holscher eruit moeten laten voor een talent, maar toch altijd maar die holscher blijven opstellen.
    Hier moet ik het een beetje opnemen voor pusic want Hulscher was het oogappeltje van Ted de man die hem ook terug haalde daar waar iedereen wist dat dit een fout was!
  • 14 May 2019 om 23:18
    • Quote van 14 May 2019 om 23:15
      Zegt meneer op TV dat er toch talenten van 16 en 17 meetrainden,hij moest dat doen van de leiding,gelukkig is hij op het hoogtepunt weggegaan,is ook een kunst
    Is het zo dat hij geen talenten op mocht stellen? Had holscher eruit moeten laten voor een talent, maar toch altijd maar die holscher blijven opstellen.
  • 14 May 2019 om 23:15
    • Quote van 14 May 2019 om 22:43
      Geen sneer, gewoon de waarheid.
    Zegt meneer op TV dat er toch talenten van 16 en 17 meetrainden,hij moest dat doen van de leiding,gelukkig is hij op het hoogtepunt weggegaan,is ook een kunst
  • 14 May 2019 om 22:43
    Geen sneer, gewoon de waarheid.