Hamdaoui blikt terug: ''Uiteindelijk een mooi halfjaar geworden''

( 20 reacties)
Hamdaoui blikt terug: ''Uiteindelijk een mooi halfjaar geworden''

Mo Hamdaoui kwam in de winter op huurbasis over van De Graafschap. De aanvaller beleefde een aantal goede maanden in Enschede, waar het venijn vooral in de staart zat. 

''Voor mij was het heel mooi. Ik kwam natuurlijk van een uitzichtloze situatie bij De Graafschap. In het begin was het prima, ik maakte mijn minuten. En vervolgens speelde ik gewoon een maand lang niks, dat is raar'', vertelt Hamdaoui toen hij te gast was bij FC Afkicken. 

Pusic speelde vaak met andere formaties of andere spelers op de positie van Hamdaoui. ''Hij moest keuzes maken, dat was wat hij mij vertelde. Dan wil ik wel dat die keuze op mij valt, logischerwijs. Maar ik heb gelukkig in het einde wel mijn waarde bewezen. Uiteindelijk is het een mooi halfjaar geworden.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 May 2019 om 18:02
    • Quote van 19 May 2019 om 15:19
      Dat zeg ik niet jij handelt met kennis die je voor tijd nog niet had. Voor de twee wedstrijden had hij niks meer bereikt dan een assiadi of een friday. Als jij me had gevraagd in de winterstop wie moet er meer kans krijgen. Friday of hamdoei. Dan had 90% gekozen voor friday. Toen hamdoei goed speelde mocht hij ook gelijk weer beginnen in de basis maar toen was het seizoen al afgelopen.
    Dus kortom te laat een kans gegeven, hoe je het draait of keert.
  • 19 May 2019 om 15:19
    • Quote van 19 May 2019 om 14:56
      Vertel me nou eens werkelijk hoeveel kansen die jongen gehad heeft, en hoeveel minuten? Terwijl hij een hopeloos falende Friday laat staan? Dus jij wilt hier indirect mee zeggen dat Friday zijn kans heeft gepakt? Wees gewoon reëel dat die ptutser van een Pusic deze jongen geen fatsoenlijke kans heeft gegeven.
    Dat zeg ik niet jij handelt met kennis die je voor tijd nog niet had. Voor de twee wedstrijden had hij niks meer bereikt dan een assiadi of een friday. Als jij me had gevraagd in de winterstop wie moet er meer kans krijgen. Friday of hamdoei. Dan had 90% gekozen voor friday. Toen hamdoei goed speelde mocht hij ook gelijk weer beginnen in de basis maar toen was het seizoen al afgelopen.
  • 19 May 2019 om 15:17
    • Quote van 19 May 2019 om 15:13
      Respect moet je verdien op het veld, en hoe hij de laatste tijd op zijn onslag reageerd op de club daar geef ik hem respect voor, maar dat neemt niet weg dat ik hem een prutser vond.
    Vind het wel meevallen. Hij heeft het goed gedaan. Nu alle geld op Rutten en GGG zetten. Weer een nieuw begin en billenknijpen.
  • 19 May 2019 om 15:13
    • Quote van 19 May 2019 om 15:06
      Klein beetje respect is wel op zijn plaats Ja Die!
      Begrijp je frustratie niet! We zijn gepromoveerd. Mocht je het nog niet weten...:-)
    Respect moet je verdien op het veld, en hoe hij de laatste tijd op zijn onslag reageerd op de club daar geef ik hem respect voor, maar dat neemt niet weg dat ik hem een prutser vond.
  • 19 May 2019 om 15:06
    • Quote van 19 May 2019 om 14:56
      Vertel me nou eens werkelijk hoeveel kansen die jongen gehad heeft, en hoeveel minuten? Terwijl hij een hopeloos falende Friday laat staan? Dus jij wilt hier indirect mee zeggen dat Friday zijn kans heeft gepakt? Wees gewoon reëel dat die ptutser van een Pusic deze jongen geen fatsoenlijke kans heeft gegeven.
    Klein beetje respect is wel op zijn plaats Ja Die!
    Begrijp je frustratie niet! We zijn gepromoveerd. Mocht je het nog niet weten...:-)
  • 19 May 2019 om 14:56
    • Quote van 19 May 2019 om 14:27
      Achteraf praten is makkelijk. Op basis waarvan zou hij meer tijd moeten krijgen. Op basis van de bagger wedstrijden bij de graafschap of op basis van de matige invalbeurten. Pusic heeft hem een kans gegeven en die heeft hij gepakt. Het was een ander verhaal geweest als hij de eerste invalbeurten zo goed had gespeeld en dat hij vervolgens niet meer was opgesteld.
    Vertel me nou eens werkelijk hoeveel kansen die jongen gehad heeft, en hoeveel minuten? Terwijl hij een hopeloos falende Friday laat staan? Dus jij wilt hier indirect mee zeggen dat Friday zijn kans heeft gepakt? Wees gewoon reëel dat die ptutser van een Pusic deze jongen geen fatsoenlijke kans heeft gegeven.
  • 19 May 2019 om 14:27
    • Quote van 19 May 2019 om 13:12
      Inderdaad met voetbal dat bagger was, en waar je je had kunnen verbeteren wat veldspel betreft de betreffende speler vaker een kans te geven. Dan hadden we misschien ons niet zo vaak kapot geërgerd ondanks resultaten, maar je mag toch ook niet anders verwachten dat je resultaat boekt in de KKD,en dat het met veel leuker voetbal ook was gelukt, maar dat heet lef hebben als trainer kijk naar bv RKC,die spelen gewoon leuk gedurfd voetbal en staan nu dan met veel minder kwaliteit in de playoffs.
    Achteraf praten is makkelijk. Op basis waarvan zou hij meer tijd moeten krijgen. Op basis van de bagger wedstrijden bij de graafschap of op basis van de matige invalbeurten. Pusic heeft hem een kans gegeven en die heeft hij gepakt. Het was een ander verhaal geweest als hij de eerste invalbeurten zo goed had gespeeld en dat hij vervolgens niet meer was opgesteld.
  • 19 May 2019 om 13:12
    • Quote van 19 May 2019 om 13:03
      Pusic wilde niet aanvallend spelen maar dat heb ik al vaker gezegd. Pusic wilde op resultaat spelen. Dus jah. Een wedstrijd spelen als het er niet om gaat is heel anders voetballen. Dat weet iedere sporter. Dat pusic anders speelde de laatste wedstrijden klopt ook. Want het speelde toen niet meer op resultaat. De buit was al binnen.
    Inderdaad met voetbal dat bagger was, en waar je je had kunnen verbeteren wat veldspel betreft de betreffende speler vaker een kans te geven. Dan hadden we misschien ons niet zo vaak kapot geërgerd ondanks resultaten, maar je mag toch ook niet anders verwachten dat je resultaat boekt in de KKD,en dat het met veel leuker voetbal ook was gelukt, maar dat heet lef hebben als trainer kijk naar bv RKC,die spelen gewoon leuk gedurfd voetbal en staan nu dan met veel minder kwaliteit in de playoffs.
  • 19 May 2019 om 13:03
    • Quote van 19 May 2019 om 12:52
      Uitzwaaiwedstrijdjes? Dan was dat ook het geval voor Pusic neem ik aan, een van de weinige wedstrijden waar er een beetje goed gespeeld werd. Dus dat houd ook in dat Pusic niets in de eredivisie te zoeken heeft met Fc Twente, want ook hij durft de ploeg alleen maar beetje goed te laten spelen in uitzwaaiwedstrijdje? Dus inderdaad terecht ontslagen dan.
    Pusic wilde niet aanvallend spelen maar dat heb ik al vaker gezegd. Pusic wilde op resultaat spelen. Dus jah. Een wedstrijd spelen als het er niet om gaat is heel anders voetballen. Dat weet iedere sporter. Dat pusic anders speelde de laatste wedstrijden klopt ook. Want het speelde toen niet meer op resultaat. De buit was al binnen.
  • 19 May 2019 om 12:52
    • Quote van 19 May 2019 om 12:27
      Hij heeft talent en 2 uitzwaaiwedstrijdjes zonder druk goed gespeeld. Voor de rest nog niks laten zien dit seizoen. Ik wil zeker niet zeggen dat hij het niet in zich heeft maar hem gelijk ophemelen vind ik echt overdreven. Ik vind het nog geen talent te noemen. Eerder een potentieel talent. Oftewel leuke speler om volgend jaar op de bank te zetten. Niet meer en niet minder.
    Uitzwaaiwedstrijdjes? Dan was dat ook het geval voor Pusic neem ik aan, een van de weinige wedstrijden waar er een beetje goed gespeeld werd. Dus dat houd ook in dat Pusic niets in de eredivisie te zoeken heeft met Fc Twente, want ook hij durft de ploeg alleen maar beetje goed te laten spelen in uitzwaaiwedstrijdje? Dus inderdaad terecht ontslagen dan.
  • 19 May 2019 om 12:27
    • Quote van 19 May 2019 om 12:04
      Dat moeten we nog even zien...volgens mij kan ook de Graafschap er nog uitvliegen, dus denk dat deze trainer het ook niet echt geweldig heeft gedaan. Ondanks dat ik hem symphatieke gast vind.
    Hij heeft talent en 2 uitzwaaiwedstrijdjes zonder druk goed gespeeld. Voor de rest nog niks laten zien dit seizoen. Ik wil zeker niet zeggen dat hij het niet in zich heeft maar hem gelijk ophemelen vind ik echt overdreven. Ik vind het nog geen talent te noemen. Eerder een potentieel talent. Oftewel leuke speler om volgend jaar op de bank te zetten. Niet meer en niet minder.
  • 19 May 2019 om 12:04
    • Quote van 19 May 2019 om 11:53
      Graafschap trainer was zeker ook slecht.
    Dat moeten we nog even zien...volgens mij kan ook de Graafschap er nog uitvliegen, dus denk dat deze trainer het ook niet echt geweldig heeft gedaan. Ondanks dat ik hem symphatieke gast vind.
  • 19 May 2019 om 11:53
    • Quote van 19 May 2019 om 10:51
      Hij heeft ook niet veel kansen gehad he? Omdat de trainer het niet zo goed zag, sommige spelers hebben gewoon een beetje vertrouwen nodig.
    Graafschap trainer was zeker ook slecht.
  • 19 May 2019 om 10:51
    • Quote van 19 May 2019 om 10:30
      Je analyse klopt als je het hebt over de laatste twee wedstrijden. Over het hele seizoen heeft hij niet genoeg gebracht. Ook bij de graafschap niet. Ik zou hem halen voor de bank. Zeker (nog) niet stabiel genoeg voor de basis. Dat kan nog komen.
    Hij heeft ook niet veel kansen gehad he? Omdat de trainer het niet zo goed zag, sommige spelers hebben gewoon een beetje vertrouwen nodig.
  • 19 May 2019 om 10:30
    • Quote van 18 May 2019 om 20:55
      Al gebruik je hem als alternatief voor de 10 en zijkanten. Kan iets forceren/ is creatief, heeft scorend vermogen en goede leeftijd
    Je analyse klopt als je het hebt over de laatste twee wedstrijden. Over het hele seizoen heeft hij niet genoeg gebracht. Ook bij de graafschap niet. Ik zou hem halen voor de bank. Zeker (nog) niet stabiel genoeg voor de basis. Dat kan nog komen.
  • 18 May 2019 om 22:18
    Halen die gast!
  • 18 May 2019 om 20:55
    Al gebruik je hem als alternatief voor de 10 en zijkanten. Kan iets forceren/ is creatief, heeft scorend vermogen en goede leeftijd
  • 18 May 2019 om 17:46
    • Quote van 18 May 2019 om 17:26
      Zo denk ik er ook over... Kent de club... De NLse competitie... Is jong...zit nog rek in.... Teamplayer... Heeft overzicht... Kan een assist geven... Heeft een vrije trap... Kan monneten opleveren.....Wat wil en zoek je nog meer? Maarrrrrr... spreekt waarschijnlijk geen Spaans en er schijnen, als je mag geloven, NOG betere opties op de Tedlijst te staan.
    Betere opties...hmmm...Ola John misschien? Het zou zomaar kunnen Socrates nu Tedjen en Fredjen samen 'de boer op gaan'.


    Edoch zou ik deze 'Ham' alsnog halen.....gewoon een zekerheid in het genereren van geld.
  • 18 May 2019 om 17:26
    • Quote van 18 May 2019 om 17:10
      Ik zou hem halen als ik Tedjen was. Zal nu nog relatief goedkoop zijn en er zit nog zeker rek in....knaap met statiegeld....
    Zo denk ik er ook over... Kent de club... De NLse competitie... Is jong...zit nog rek in.... Teamplayer... Heeft overzicht... Kan een assist geven... Heeft een vrije trap... Kan monneten opleveren.....Wat wil en zoek je nog meer? Maarrrrrr... spreekt waarschijnlijk geen Spaans en er schijnen, als je mag geloven, NOG betere opties op de Tedlijst te staan.
  • 18 May 2019 om 17:10
    Ik zou hem halen als ik Tedjen was. Zal nu nog relatief goedkoop zijn en er zit nog zeker rek in....knaap met statiegeld....