'FC Twente legt Drommel langer vast: contract voor twee seizoenen'

( 70 reacties)
'FC Twente legt Drommel langer vast: contract voor twee seizoenen'

FC Twente keert volgend seizoen terug in de eredivisie en dat doet het met Joël Drommel in de selectie. De doelman heeft zijn contract met twee seizoenen verlengd. 

Dat meldt journalist Jeroen Kapteijns van De Telegraaf. De keeper was in de eredivisie geen onomstreden keeper voor de Tukkers, maar in de Keuken Kampioen Divisie liet hij zien wat hij in zijn mars had. Drommel is nu beloond voor zijn goede seizoen met een nieuw contract.

Hij had er ook voor kunnen kiezen om transfervrij de deur uit te lopen en een nieuwe club te zoeken, maar de sluitpost gaat dus mee naar de eredivisie met de Enschedeërs. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2019 om 06:45
    • Quote van 20 May 2019 om 22:05
      Als je, zoals jezelf zegt, dicht bij het transfergebeuren zit, waarom wist je dan niet dat Drommel blijft ? Intern was dat al voor het afgelopen weekend bekend.
    Nou begin jij dan ook antwoord te geven op de vraag waarom jij steeds verkondigde dat Pusic maar een één jarig contract had? Dat vroeg Messi jou een tijdje terug, maar heb je geen antwoord op gegeven. Dat was toch binnen Fc twente ook bekend dat het 2 jarig was? Ben benieuwd, je zegt hier min of meer dat Eppie helemaal niet zo close is, dat weet ik niet, maar dat jij dat ook niet bent weet ik wel zeker. Dus kom eerst zelf met antwoorden op de vraag over Pusic,.
  • 20 May 2019 om 22:05
    • Quote van 20 May 2019 om 20:32
      Eerlijk,dan willen ze transfervrij weg,en als ze minder kunnen verdienen moeten wij het verschil maar bijpassen,echter heb je ze in het begin nog wel nodig,selectie niet compleet enz,je kunt geen oude schoen weggooien voor je nieuwen hebt heet dat,verhuren is ook een optie,creatief zijn is ruilen,genoeg kkd clubs die onze spitsen wel willen hebben,en Boere zit bij Raiola,kan ook nog naar het buitenland,hoop dat die er 5 miljoen voor vraagt en als wij 4 beuren moeten we het maar doen toch?Grapje jongens,ze weten hier nu echt wel wat ze willen,maar nogmaals,er zijn nog 3 maand te gaan,eerst overal de competitie af laten lopen,echt geweldig toch dat Drommel blijft.
    Als je, zoals jezelf zegt, dicht bij het transfergebeuren zit, waarom wist je dan niet dat Drommel blijft ? Intern was dat al voor het afgelopen weekend bekend.
  • 20 May 2019 om 20:32
    • Quote van 20 May 2019 om 16:33
      Gratis weggeven zal ook wel moeilijk worden ,ze hebben volgens mij een te hoog salaris , die blijven liever bij Twente op de bank zitten.
    Eerlijk,dan willen ze transfervrij weg,en als ze minder kunnen verdienen moeten wij het verschil maar bijpassen,echter heb je ze in het begin nog wel nodig,selectie niet compleet enz,je kunt geen oude schoen weggooien voor je nieuwen hebt heet dat,verhuren is ook een optie,creatief zijn is ruilen,genoeg kkd clubs die onze spitsen wel willen hebben,en Boere zit bij Raiola,kan ook nog naar het buitenland,hoop dat die er 5 miljoen voor vraagt en als wij 4 beuren moeten we het maar doen toch?Grapje jongens,ze weten hier nu echt wel wat ze willen,maar nogmaals,er zijn nog 3 maand te gaan,eerst overal de competitie af laten lopen,echt geweldig toch dat Drommel blijft.
  • 20 May 2019 om 20:22
    • Quote van 20 May 2019 om 16:22
      hoop de talenten uit jong zoals de aanvals linie o,a fernandez.cherouki trotman enz die niet onder deden wat er in de keuken divisie loopt terug te zien.die hebben een prachtig seizoen achter de rug en hebben zich sterk ontwikkeld.
    wel in de 2e divisie, het verschil met de eredivisie is zo groot dat je niet kan verwachten dat ze gelijk aanhaken. Ze moeten sws de voorbereiding mee gaan draaien, mochten ze opvallen dat kan je ze alsnog vast bij de selectie halen.
  • 20 May 2019 om 20:11
    • Quote van 20 May 2019 om 17:08
      Good to know. In de tussentijd blijven we verder speuren.
    Die is toch echt beter als Hamdaoui,en we hebben nog wat tegoed van City,Unal was 14,Celina 5, en Smith levert ze straks 6 op,totaal 25 miljoen,dan mogen we toch wel wat echt goeds krijgen,City heeft geloof ik 53 spelers in de verhuur,haalt nooit een het eerste,pure handel,maar ach wat maakt het uit,als wij maar wat goeds krijgen,liefst twee.
  • 20 May 2019 om 19:52
    • Quote van 20 May 2019 om 08:46
      Waarom zuigt hij spuug van zijn handschoen? Erg fijn dat hij heeft bijgetekend! De eerste van velen..?
    als handschoen nat is heeft het meer grip mip en hij spuugt alleen maar zuigt het niet op ?
  • 20 May 2019 om 17:08
    • Quote van 20 May 2019 om 12:40
      Staat op de lijst,vorig jaar waren ze te laat,gewoon mix van jong talent en ervaring willen ze.
    Good to know. In de tussentijd blijven we verder speuren.
  • 20 May 2019 om 16:33
    • Quote van 20 May 2019 om 15:23
      Goede spitsen is moeilijk,als je een jong talent wil huren van een binnen of buitenlandse topclub moet je geduld hebben,die kijken eerst of ze daar de eerste selectie halen,en transfervrij hebben meestal meer opties,bv Engels van Roda,of die van Frankfurt,kunnen elders meer verdienen dus die beslissen vaak op het laatst,nog meer als 3 maand te gaan,ze zijn zuinig met de centjes,je kunt nu wel veel van het budget uitgeven,maar meestal aan het eind kan er meer,dan zakt de prijs,of kun je wat goeds huren,ook moet je hopen dat er wat weggaan bij ons,zodat er weer salaris ruimte is in het budget,we hebben nog 2 spitsen onder contract.Een overbodige keeper,en veel middenvelders,zullen er eerst wat weg moeten,het is allemaal niet zo simpel. .
    Gratis weggeven zal ook wel moeilijk worden ,ze hebben volgens mij een te hoog salaris , die blijven liever bij Twente op de bank zitten.
  • 20 May 2019 om 16:22
    • Quote van 20 May 2019 om 15:36
      Je denkt toch niet dat ik de hele lijst weet,paar maar,beetje insider weet wel wat er voor goeds in kkd divisie,of jong en onder 19 loopt,bv hele aanval van NEC,direct commentaar niet goed genoeg,of die van Frankfurt,idem dito,ook niks,heeft bij Gladbach het goed gedaan,en Anderlecht heeft ook belangstelling,dus die kan echt wel wat,Kramer dan,heeft Rutten naar Israël gehaald,en Advocaat naar Utrecht,denk dat de deskundigen hier het niks vinden,misschien maakt hij er hier wel 20 of 25,wij hebben geen broodje kroket maar beenham,dus wacht maar af,er komt vanzelf wel weer wat naar buiten.
    hoop de talenten uit jong zoals de aanvals linie o,a fernandez.cherouki trotman enz die niet onder deden wat er in de keuken divisie loopt terug te zien.die hebben een prachtig seizoen achter de rug en hebben zich sterk ontwikkeld.
  • 20 May 2019 om 15:36
    • Quote van 20 May 2019 om 15:04
      Is het niet een idee dat jij gewoon heel die lijst hier publicieert? :)
    Je denkt toch niet dat ik de hele lijst weet,paar maar,beetje insider weet wel wat er voor goeds in kkd divisie,of jong en onder 19 loopt,bv hele aanval van NEC,direct commentaar niet goed genoeg,of die van Frankfurt,idem dito,ook niks,heeft bij Gladbach het goed gedaan,en Anderlecht heeft ook belangstelling,dus die kan echt wel wat,Kramer dan,heeft Rutten naar Israël gehaald,en Advocaat naar Utrecht,denk dat de deskundigen hier het niks vinden,misschien maakt hij er hier wel 20 of 25,wij hebben geen broodje kroket maar beenham,dus wacht maar af,er komt vanzelf wel weer wat naar buiten.
  • 20 May 2019 om 15:23
    • Quote van 20 May 2019 om 10:47
      Eppie , is er al nieuws over onze topspitsen , en eventueel nieuwe spitsen ? Is toch de belangrijkste positie in het voetbal wat twente wil spelen ?
    Goede spitsen is moeilijk,als je een jong talent wil huren van een binnen of buitenlandse topclub moet je geduld hebben,die kijken eerst of ze daar de eerste selectie halen,en transfervrij hebben meestal meer opties,bv Engels van Roda,of die van Frankfurt,kunnen elders meer verdienen dus die beslissen vaak op het laatst,nog meer als 3 maand te gaan,ze zijn zuinig met de centjes,je kunt nu wel veel van het budget uitgeven,maar meestal aan het eind kan er meer,dan zakt de prijs,of kun je wat goeds huren,ook moet je hopen dat er wat weggaan bij ons,zodat er weer salaris ruimte is in het budget,we hebben nog 2 spitsen onder contract.Een overbodige keeper,en veel middenvelders,zullen er eerst wat weg moeten,het is allemaal niet zo simpel. .
  • 20 May 2019 om 15:22
    Goed nieuws.....
  • 20 May 2019 om 15:13
    • Quote van 20 May 2019 om 09:00
      Perfecte actie. Goed voor FC Twente en goed voor Drommel. Wel apart trouwens dat een Telegraaf journalist dit nieuws eerder weet te presenteren dan Tubantia en/of RTV Oost.
    Ted heeft deze info gewoon aan het landelijke blad doorgegeven omdat hij niks te maken wil hebben met roddelkoningen Leon en Wissing
  • 20 May 2019 om 15:07
    • Quote van 20 May 2019 om 15:04
      Is het niet een idee dat jij gewoon heel die lijst hier publicieert? :)
    tuurlijk werkt voor iedereen veel makkelijker..ook voor de andere clubs
  • 20 May 2019 om 15:04
    • Quote van 20 May 2019 om 12:40
      Staat op de lijst,vorig jaar waren ze te laat,gewoon mix van jong talent en ervaring willen ze.
    Is het niet een idee dat jij gewoon heel die lijst hier publicieert? :)
  • 20 May 2019 om 14:11
    • Quote van 20 May 2019 om 13:59
      2 seizoenen met optie voor nog een jaar. Goed geregeld denk ik zelf. Hopelijk zullen er meer volgen.
    Optie?
  • 20 May 2019 om 13:59
    2 seizoenen met optie voor nog een jaar. Goed geregeld denk ik zelf. Hopelijk zullen er meer volgen.
  • 20 May 2019 om 12:40
    • Quote van 20 May 2019 om 11:11
      Betreft aanvallende optie: Wellicht kunnen ze de optie Daniel Arzani (20) van Man City nogmaals bekijken of een lange huur periode haalbaar is. Is vorig seizoen bij Celtic uitgeleend en heeft bij Celtic bijna geen wedstrijden gespeeld. Dit zou voor ons Twente een versterking kunnen zijn. Kan op 3 aanvallende postities spelen. PSV wou hem een jaar geleden nog in de A-selectie hebben. Is tevens Australisch International.
    Staat op de lijst,vorig jaar waren ze te laat,gewoon mix van jong talent en ervaring willen ze.
  • 20 May 2019 om 11:44
    • Quote van 20 May 2019 om 10:52
      Gonzalez zou jammer zijn. Tenminste wel een speler met pit in de duels en kan daarnaast ook nog voetballen.
    Het is echt een sloper, geweldige speler. Voetballend mlet hij het mijn inziens niet van hebben
  • 20 May 2019 om 11:34
    Prachtig !!
  • 20 May 2019 om 11:23
    • Quote van 20 May 2019 om 10:52
      Gonzalez zou jammer zijn. Tenminste wel een speler met pit in de duels en kan daarnaast ook nog voetballen.
    Dat voetballen ben ik totaal mee oneens, pit heeft hij maar Kan niet voetballend opbouwen.
  • 20 May 2019 om 11:11
    Betreft aanvallende optie: Wellicht kunnen ze de optie Daniel Arzani (20) van Man City nogmaals bekijken of een lange huur periode haalbaar is. Is vorig seizoen bij Celtic uitgeleend en heeft bij Celtic bijna geen wedstrijden gespeeld. Dit zou voor ons Twente een versterking kunnen zijn. Kan op 3 aanvallende postities spelen. PSV wou hem een jaar geleden nog in de A-selectie hebben. Is tevens Australisch International.
  • 20 May 2019 om 10:52
    • Quote van 20 May 2019 om 10:03
      van gonzalez en smith is het jammer, al was het eigenlijk ook wel een beetje bekend. Wat zekhnini betreft, zijn snelheid kan een wapen zijn en hij zal meer ruimte gaan krijgen in de eredivisie. Rouwig ben ik niet als hij blijft, maar het is echt een twijfelgeval. Raakte geblesseerd toen hij net op stoom begon te komen.
    Gonzalez zou jammer zijn. Tenminste wel een speler met pit in de duels en kan daarnaast ook nog voetballen.
  • 20 May 2019 om 10:49
    • Quote van 20 May 2019 om 10:47
      Eppie , is er al nieuws over onze topspitsen , en eventueel nieuwe spitsen ? Is toch de belangrijkste positie in het voetbal wat twente wil spelen ?
    Fred Friday nog een jaar huren
  • 20 May 2019 om 10:48
    • Quote van 20 May 2019 om 10:00
      Gonzalez wil zelf geloof ik wel maar zijn club niet,Smith heeft zelf al gezegd dat hij naar een Engelse club wil,City heeft nog wel wat anders voor ons.Denk trouwens dat je het met Zekhnini helemaal mis hebt.
    Ik heb het idee dat als Zekhnini een heel seizoen fit is dat hij dan echt een fantastische voetballer is. Wel moet hij werken aan zijn afmaken.
  • 20 May 2019 om 10:47
    • Quote van 20 May 2019 om 09:41
      Nu Zekhnini nog,Brondeel mag weg en wil zelf ook niet meer op de bank zitten,goed nieuws voor ons,verder zijn ze in Spanje aan het kijken ex spelers Barcelona,en Barcelona B, via Aitor en Espinosa,zo werkt het netwerk van Ted,ben benieuwd wat er nog komt.
    Eppie , is er al nieuws over onze topspitsen , en eventueel nieuwe spitsen ? Is toch de belangrijkste positie in het voetbal wat twente wil spelen ?
  • 20 May 2019 om 10:45
    • Quote van 20 May 2019 om 10:34
      Hoorde ergens de naam Robertsen ofzo ergens voorbij komen.
    Robertson van Liverpool kopen :)
  • 20 May 2019 om 10:40
    • Quote van 20 May 2019 om 10:38
      Robert Schilder :-)
    Haha nee. Deze komt van city. Al hoop ik dat we niet meer gaan huren van city. Ga maar bij Dortmund, Sevilla of villareal huren ofzo. Daar loopt ook leuk talent rond.
  • 20 May 2019 om 10:38
    • Quote van 20 May 2019 om 10:34
      Hoorde ergens de naam Robertsen ofzo ergens voorbij komen.
    Robert Schilder :-)
  • 20 May 2019 om 10:34
    • Quote van 20 May 2019 om 10:00
      Gonzalez wil zelf geloof ik wel maar zijn club niet,Smith heeft zelf al gezegd dat hij naar een Engelse club wil,City heeft nog wel wat anders voor ons.Denk trouwens dat je het met Zekhnini helemaal mis hebt.
    Hoorde ergens de naam Robertsen ofzo ergens voorbij komen.
  • 20 May 2019 om 10:10
    Mooi zo!
  • 20 May 2019 om 10:10
    Hopelijk trekt hij de lijn van afgelopen seizoen door. Ik heb mijn twijfels. We zullen zien.
  • 20 May 2019 om 10:03
    • Quote van 20 May 2019 om 10:00
      Gonzalez wil zelf geloof ik wel maar zijn club niet,Smith heeft zelf al gezegd dat hij naar een Engelse club wil,City heeft nog wel wat anders voor ons.Denk trouwens dat je het met Zekhnini helemaal mis hebt.
    van gonzalez en smith is het jammer, al was het eigenlijk ook wel een beetje bekend. Wat zekhnini betreft, zijn snelheid kan een wapen zijn en hij zal meer ruimte gaan krijgen in de eredivisie. Rouwig ben ik niet als hij blijft, maar het is echt een twijfelgeval. Raakte geblesseerd toen hij net op stoom begon te komen.
  • 20 May 2019 om 10:00
    • Quote van 20 May 2019 om 09:46
      gonzalez en smith geen opties? Die zie ik liever blijven dan zekhnini
    Gonzalez wil zelf geloof ik wel maar zijn club niet,Smith heeft zelf al gezegd dat hij naar een Engelse club wil,City heeft nog wel wat anders voor ons.Denk trouwens dat je het met Zekhnini helemaal mis hebt.
  • 20 May 2019 om 09:47
    • Quote van 20 May 2019 om 09:43
      En ook praat als een mocro
    Hahaha.. klopt. Waar je mee om gaat,...
    Maar wel een hele sympathieke kerel!
  • 20 May 2019 om 09:46
    • Quote van 20 May 2019 om 09:41
      Nu Zekhnini nog,Brondeel mag weg en wil zelf ook niet meer op de bank zitten,goed nieuws voor ons,verder zijn ze in Spanje aan het kijken ex spelers Barcelona,en Barcelona B, via Aitor en Espinosa,zo werkt het netwerk van Ted,ben benieuwd wat er nog komt.
    gonzalez en smith geen opties? Die zie ik liever blijven dan zekhnini
  • 20 May 2019 om 09:46
    Heel erg goed nieuws! Nu Aitor nog....
  • 20 May 2019 om 09:45
    • Quote van 20 May 2019 om 09:10
      Brondeel lekker vertrekken. De Lange 2e keeper maken. Vd Gouw 3e keeper maken. Prima keepers voor de toekomst na Drommel.
    Helemaal eens, brondeel heeft niet de toekomst. De lange moet je ook perspectief bieden, zet hem maar 1 jaar achter drommel. Drommel heeft na komend seizoen nog 1 jaar doorlopend en zal dan verkocht worden mits hij goed keept maar ben daar niet bang voor. Heeft zich echt erg goed ontwikkeld.
  • 20 May 2019 om 09:43
    • Quote van 20 May 2019 om 09:18
      Goed nieuws. En eindelijk een speler die eerlijk is over wat hij zegt.
    En ook praat als een mocro
  • 20 May 2019 om 09:43
    • Quote van 20 May 2019 om 08:26
      De gedachte lijkt simpel. Bewijs je in de ED en maak volgend seizoen een stap groter dan nu mogelijk. Win win voor Drommel en Twente. Tenzij Van Leeuwen er weer een Thesker voor kwakt, dan ben je als keeper kansloos. Goed nieuws.
    Drommel heeft zich stormachtig ontwikkeld. Zoals je het nu stelt lijkt het net of drommel vorig jaar alleen kansloos was door thesker enz. Neem aan dat je het niet zo bedoeld, want drommel heeft toen ook veel houdbare ballen laten lopen.
  • 20 May 2019 om 09:41
    • Quote van 20 May 2019 om 09:08
      Wauw, die zag ik nog niet aankomen. Met een transfervrije status had hij heel wat te kiezen en af te dwingen. Blij mee! (zeker ook in dit vroege stadium)
    Nu Zekhnini nog,Brondeel mag weg en wil zelf ook niet meer op de bank zitten,goed nieuws voor ons,verder zijn ze in Spanje aan het kijken ex spelers Barcelona,en Barcelona B, via Aitor en Espinosa,zo werkt het netwerk van Ted,ben benieuwd wat er nog komt.
  • 20 May 2019 om 09:21
    • Quote van 20 May 2019 om 09:10
      Brondeel lekker vertrekken. De Lange 2e keeper maken. Vd Gouw 3e keeper maken. Prima keepers voor de toekomst na Drommel.
    Helemaal mee eens.
  • 20 May 2019 om 09:18
    Goed nieuws. En eindelijk een speler die eerlijk is over wat hij zegt.
  • 20 May 2019 om 09:16
    Mooi
  • 20 May 2019 om 09:10
    • Quote van 20 May 2019 om 08:56
      Afscheid nemen van Brondeel lijkt mee een goede zaak, niet dat deze niet mee kan komen maar vanwege zijn ruim bemeten salaris althans als ik de insiders mag geloven, is dit niet zo dan is Brondeel een prima optie als 2e keeper.
    Brondeel lekker vertrekken. De Lange 2e keeper maken. Vd Gouw 3e keeper maken. Prima keepers voor de toekomst na Drommel.
  • 20 May 2019 om 09:08
    Wauw, die zag ik nog niet aankomen. Met een transfervrije status had hij heel wat te kiezen en af te dwingen. Blij mee! (zeker ook in dit vroege stadium)
  • 20 May 2019 om 09:07
    Goed nieuws dit. Deze jongen heeft zich goed ontwikkeld. En bewezen dat die punten kan pakken voor zijn team. Hij moet alleen wel normaal blijven doen. En niet naast de schoentjes gaan lopen
  • 20 May 2019 om 09:00
    • Quote van 20 May 2019 om 08:46
      Waarom zuigt hij spuug van zijn handschoen? Erg fijn dat hij heeft bijgetekend! De eerste van velen..?
    De eerste van velen? Dat hoop ik toch niet. Er moet echt een complete bezemwagen door deze selectie heen wil je volgend seizoen niet degraderen.
  • 20 May 2019 om 09:00
    Perfecte actie. Goed voor FC Twente en goed voor Drommel. Wel apart trouwens dat een Telegraaf journalist dit nieuws eerder weet te presenteren dan Tubantia en/of RTV Oost.
  • 20 May 2019 om 08:56
    • Quote van 20 May 2019 om 08:41
      Goed nieuws!Dit zal denk ik wel gevolgen hebben voor Brondeel, daar kun je beter afscheid van nemen. Die jongen moet ook spelen op deze leeftijd.
    Afscheid nemen van Brondeel lijkt mee een goede zaak, niet dat deze niet mee kan komen maar vanwege zijn ruim bemeten salaris althans als ik de insiders mag geloven, is dit niet zo dan is Brondeel een prima optie als 2e keeper.
  • 20 May 2019 om 08:55
    Super goed nieuws!
  • 20 May 2019 om 08:49
    Verstandige zet van Drommel ook, niet verwacht, wel blij mee!
  • 20 May 2019 om 08:48
    • Quote van 20 May 2019 om 08:46
      Waarom zuigt hij spuug van zijn handschoen? Erg fijn dat hij heeft bijgetekend! De eerste van velen..?
    Lekker boeie van dat spuug...
  • 20 May 2019 om 08:46
    Waarom zuigt hij spuug van zijn handschoen? Erg fijn dat hij heeft bijgetekend! De eerste van velen..?
  • 20 May 2019 om 08:41
    Goed nieuws!Dit zal denk ik wel gevolgen hebben voor Brondeel, daar kun je beter afscheid van nemen. Die jongen moet ook spelen op deze leeftijd.
  • 20 May 2019 om 08:40
    • Quote van 20 May 2019 om 08:26
      De gedachte lijkt simpel. Bewijs je in de ED en maak volgend seizoen een stap groter dan nu mogelijk. Win win voor Drommel en Twente. Tenzij Van Leeuwen er weer een Thesker voor kwakt, dan ben je als keeper kansloos. Goed nieuws.
    het word nog erger ...thesker in de goal..
  • 20 May 2019 om 08:36
    Een elftal heeft altijd een goede keeper nodig. Is zo essentieel voor rust en vertrouwen. En Drommel heeft zich fantastisch ontwikkeld.
  • 20 May 2019 om 08:33
    • Quote van 20 May 2019 om 08:31
      Mee eens. Wel mooi dat hij verlengd heeft en hij niet transfervrij de deur uitloopt. Nu de stijgende lijn doorzetten. Al met al zeer goed nieuws.
    Precies
  • 20 May 2019 om 08:31
    • Quote van 20 May 2019 om 08:08
      Ben nooit kapot van hem geweest, maar heeft afgelopen seizoen mij verrast, ik hoop dat hij dit op eredivisie niveau vast kan houden. En nu zsm verder de selectie opbouwen.
    Mee eens. Wel mooi dat hij verlengd heeft en hij niet transfervrij de deur uitloopt. Nu de stijgende lijn doorzetten. Al met al zeer goed nieuws.
  • 20 May 2019 om 08:26
    De gedachte lijkt simpel. Bewijs je in de ED en maak volgend seizoen een stap groter dan nu mogelijk. Win win voor Drommel en Twente. Tenzij Van Leeuwen er weer een Thesker voor kwakt, dan ben je als keeper kansloos. Goed nieuws.
  • 20 May 2019 om 08:09
    Goed nieuws!
  • 20 May 2019 om 08:08
    Ben nooit kapot van hem geweest, maar heeft afgelopen seizoen mij verrast, ik hoop dat hij dit op eredivisie niveau vast kan houden. En nu zsm verder de selectie opbouwen.
  • 20 May 2019 om 08:05
    • Quote van 20 May 2019 om 07:57
      Mooi begin van de nieuwe week. Hij heeft zich prima ontwikkeld afgelopen jaar. Nu Peetje Bijen langer vastleggen Ted.
    Ligt denk ik niet de prioriteit want die heeft nog een contract.
  • 20 May 2019 om 08:00
    Heerlijk, goed nieuws dit!! Een vd belangrijkste spelers afgelopen seizoen!
  • 20 May 2019 om 08:00
    Top! Hopelijk vangen we een mooi bedrag voor hem na het komende seizoen.
  • 20 May 2019 om 07:57
    Mooi begin van de nieuwe week. Hij heeft zich prima ontwikkeld afgelopen jaar. Nu Peetje Bijen langer vastleggen Ted.
  • 20 May 2019 om 07:50
    Het balletje begint te rollen.
  • 20 May 2019 om 07:34
    Mooi! Geweldige keeper dit seizoen
  • 20 May 2019 om 07:33
    Nu de verdediging samenstellen. Doorpakken naar het middenveld en afsluiten met aanvallers. Heb wel vertrouwen in Ted.
  • 20 May 2019 om 07:31
    Goed nieuws! Kan Twente nu wel contracten langer dan 2 jaar aanbieden?
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›