Andere opzet bij Open Dag FC Twente: ''Begint om 14.00 uur''

( 15 reacties)
Andere opzet bij Open Dag FC Twente: ''Begint om 14.00 uur''

Op zondag 7 juli staat de jaarlijkse open dag van FC Twente weer op het programma en de opzet is anders dan voorgaande jaren, zo laat de club uit Enschede weten. Er zijn diverse activiteiten georganiseerd in en rondom de Grolsch Veste. 

"De spelerspresentatie, het traditionele handtekeningen jagen en foto's scoren van de spelers en het Mega Kidsdorp ontbreken niet", laten de Tukkers weten via de clubsite. "Net als de mogelijkheid om deel te nemen aan een speciale rondleiding die je onder meer door de kleedkamer en over het veld leidt. Op de middenstip staat de kampioensschaal klaar, zodat je daarmee op de foto kunt."

"De spelerspresentatie wordt dit jaar in het stadion gehouden", verklapt FC Twente. "Deze presentatie van de selectie begint om 14.00 uur en aansluitend zijn de spelers in groepjes aanwezig op het terrein rondom De Grolsch Veste. Hier kun je alle spelers ontmoeten en is het tijd voor een handtekening of een foto. Ook speelsters van FC Twente Vrouwen zijn erbij op de Open Dag." 

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

???????? DE OPEN DAG KOMT ER WEER AAN! ????????‍?? Wie zien we allemaal op zondag 7 juli? 12:00-17:00 uur @ De Grolsch Veste #fctwenteopendag ?

Een bericht gedeeld door FC Twente (@fctwente) op

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jun 2019 om 22:56
    Zie je Ted doet ook een hoop goed, voor al de doemdenker:-)
  • 5 Jun 2019 om 22:53
    • Quote van 5 Jun 2019 om 22:51
      Inderdaad paul verhaegh
    Die ted zit overuren te maken. Het is wel een geweldige aanwinst.
  • 5 Jun 2019 om 22:51
    Verhaegh naar Twente!
  • 5 Jun 2019 om 22:51
    Paul Verheagh naar FC Twente!
  • 5 Jun 2019 om 22:51
    • Quote van 5 Jun 2019 om 22:50
      Verheagh denk ik zomaar....
    Inderdaad paul verhaegh
  • 5 Jun 2019 om 22:50
    • Quote van 5 Jun 2019 om 22:47
      Op Instragram account van Twente staat een emoij met bril en een potloot . Daarnaast een papiertje, met de tijd 22:50. Nieuwe speler?
    Verheagh denk ik zomaar....
  • 5 Jun 2019 om 22:48
    • Quote van 5 Jun 2019 om 22:47
      Op Instragram account van Twente staat een emoij met bril en een potloot . Daarnaast een papiertje, met de tijd 22:50. Nieuwe speler?
    Garcia ontslagen denk ik ;)
  • 5 Jun 2019 om 22:47
    Op Instragram account van Twente staat een emoij met bril en een potloot . Daarnaast een papiertje, met de tijd 22:50. Nieuwe speler?
  • 5 Jun 2019 om 21:47
    M. ging afgelopen weekend drie uur met verlof volgens het vrijhedenplan van de kliniek. De eerste twee uur hiervan waren begeleid. In het derde uur mocht hij zich onbegeleid voortbewegen. Hij verdween tijdens dit laatste uur.
    ………… echt waar........... alleen in Nederland kun je dergelijke teksten lezen. Deze tekst valt tussen comedy en een huilbui. We laten een moordenaar een uurtje van de lijn, omdat hij de laatste twee uur onder begeleiding niemand heeft vermoord.
  • 5 Jun 2019 om 21:41
    • Quote van 5 Jun 2019 om 21:31
      zoniet dan blijf ik lekker in dord
    Maar Peterrrr M wil de boel daar opblazen met een atoombom, :-/
  • 5 Jun 2019 om 21:31
    zoniet dan blijf ik lekker in dord
  • 5 Jun 2019 om 21:30
    • Quote van 5 Jun 2019 om 21:25
      Andere opzet bij komende open dag FC Twente........
      Een besloten dag. Zoals de trainingen.
    mag hopen dat vak p home open mag word het toch nog feesie
  • 5 Jun 2019 om 21:25
    Andere opzet bij komende open dag FC Twente........
    Een besloten dag. Zoals de trainingen.
  • 5 Jun 2019 om 21:22
    dus mogen we met zijn allen het veld op en voor de kids na 3 uur handtekeningen scoren rare opzet