Espinosa enthousiast: ''Ik ben gelukkig bij FC Twente''

37
Espinosa enthousiast: ''Ik ben gelukkig bij FC Twente''

Javier Espinosa is op zijn plek bij FC Twente. De middenvelder kijkt ernaar uit om met de club uit Enschede te schitteren in de Eredivisie.

"Ik zeg altijd dat ik op het hoogste niveau wil spelen en ik ben blij dat ik dat nu in Nederland ga doen", zegt Espinosa in gesprek met De Twaalfde Man. "Komend seizoen hoop ik het met FC Twente te beleven en stapje voor stapje verder te komen. Ik ben gelukkig bij FC Twente en geloof dat de mensen hier wel een beetje van me houden. Ik hoop dat ik ze daarvoor ook wat terug kan geven."

De Spanjaard werd afgelopen zomer transfervrij overgenomen van Levante. "Ik had een verandering nodig en moest een nieuwe stap zetten. FC Twente gaf me daarvoor de mogelijkheid. Ik wist dat dit een van de grootste clubs in Nederland was. En als je hier zit, dan voel je dat ook elke dag."

37 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Jun 2019 om 07:16
    • Quote van 19 Jun 2019 om 00:20
      Die hebben we gelukkig nog.
    Nog niet klaar Dennis met het op jezelf reageren?
  • 19 Jun 2019 om 06:59
    • Quote van 18 Jun 2019 om 19:58
      Type Maher is het
    Wordt je nog niet moe van jezelf Dennis, of is je ma op vakantie?
  • 19 Jun 2019 om 04:34
    • Quote van 18 Jun 2019 om 23:16
      Tuurlijk komt maher niet naar Twente en tighadouini ook niet
    Precies. Het budget is nodig voor Anatoli Gerk en Guilherme Afonso.
  • 19 Jun 2019 om 02:57
    • Quote van 19 Jun 2019 om 00:20
      Niks vergeleken bij Maher
    Ben je klaar, klein kind?
  • 19 Jun 2019 om 00:33
    • Quote van 19 Jun 2019 om 00:18
      Daar moest ik ook aan denken! Lang geblesseerd geweest en toen ie weer kon scoorde hij de ene goal na de andere, zooo makkelijk. En weg was ie.
    Ja weet ook niet meer waar hij heen is gegaan, maar echt goede spits.
  • 19 Jun 2019 om 00:28
    • Quote van 19 Jun 2019 om 00:20
      Die hebben we gelukkig nog.
    Godzijdank
  • 19 Jun 2019 om 00:28
    • Quote van 19 Jun 2019 om 00:20
      Die hebben we gelukkig nog.
    Godzijdank
  • 19 Jun 2019 om 00:27
    • Quote van 19 Jun 2019 om 00:11
      Maar vond die Claus Nielsen echt goed hoor zo iets zou ons nu ook wel passen.
    Absoluut
  • 19 Jun 2019 om 00:20
    • Quote van 19 Jun 2019 om 00:20
      Niks vergeleken bij Maher
    Die hebben we gelukkig nog.
  • 19 Jun 2019 om 00:20
    • Quote van 19 Jun 2019 om 00:18
      Daar moest ik ook aan denken! Lang geblesseerd geweest en toen ie weer kon scoorde hij de ene goal na de andere, zooo makkelijk. En weg was ie.
    Niks vergeleken bij Maher
  • 19 Jun 2019 om 00:18
    • Quote van 19 Jun 2019 om 00:11
      Maar vond die Claus Nielsen echt goed hoor zo iets zou ons nu ook wel passen.
    Daar moest ik ook aan denken! Lang geblesseerd geweest en toen ie weer kon scoorde hij de ene goal na de andere, zooo makkelijk. En weg was ie.
  • 19 Jun 2019 om 00:11
    • Quote van 18 Jun 2019 om 23:59
      Niels Clausthaler
    Maar vond die Claus Nielsen echt goed hoor zo iets zou ons nu ook wel passen.
  • 19 Jun 2019 om 00:08
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:48
      Dan zie ik toch liever Piet Keur in de spits grote bal vaste spits en ook nog eens sterk met de kop.
    Zwijmel... dat waren nog eens tijden. Een houthakker die topscorer werd na wereldspits Romario.
  • 19 Jun 2019 om 00:06
    • Quote van 18 Jun 2019 om 19:58
      Type Maher is het
    Hahaha
  • 18 Jun 2019 om 23:59
    • Quote van 18 Jun 2019 om 23:55
      Ja dan kun je Ab Gritter ook wa nemen.
    Niels Clausthaler
  • 18 Jun 2019 om 23:55
    • Quote van 18 Jun 2019 om 23:52
      Billy Ashcroft lijkt me meer een kandidaat
    Ja dan kun je Ab Gritter ook wa nemen.
  • 18 Jun 2019 om 23:52
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:48
      Dan zie ik toch liever Piet Keur in de spits grote bal vaste spits en ook nog eens sterk met de kop.
    Billy Ashcroft lijkt me meer een kandidaat
  • 18 Jun 2019 om 23:19
    • Quote van 18 Jun 2019 om 23:16
      Tuurlijk komt maher niet naar Twente en tighadouini ook niet
    Waarom in vredesnaam niet???
  • 18 Jun 2019 om 23:16
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:27
      Is allemaal fake nieuws van Maher! Hij komt naar Twente! Tighadouini blonk juist uit in zijn professionaliteit en werklust.
    Tuurlijk komt maher niet naar Twente en tighadouini ook niet
  • 18 Jun 2019 om 22:50
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:24
      Maher is al verkast naar Utrecht en wat betreft thiga, nooit meer aan beginnen. Mede door zijn onprofessionele houding gedegradeerd....
    Niet liegen he... Dan groeit je neus langer.
  • 18 Jun 2019 om 22:48
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:19
      Espinosa gewoon in de schaduw van Maher laten ontwikkelen, Maher kan hem veel leren. Diba en Tighadouini voor de flanken halen en Glynor Plet als spits.
    Dan zie ik toch liever Piet Keur in de spits grote bal vaste spits en ook nog eens sterk met de kop.
  • 18 Jun 2019 om 22:45
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:24
      Maher is al verkast naar Utrecht en wat betreft thiga, nooit meer aan beginnen. Mede door zijn onprofessionele houding gedegradeerd....
    SLD stop ermee ;)
  • 18 Jun 2019 om 22:43
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:27
      Is allemaal fake nieuws van Maher! Hij komt naar Twente! Tighadouini blonk juist uit in zijn professionaliteit en werklust.
    1+
  • 18 Jun 2019 om 22:43
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:24
      Maher is al verkast naar Utrecht en wat betreft thiga, nooit meer aan beginnen. Mede door zijn onprofessionele houding gedegradeerd....
    Denk je echt;-)
  • 18 Jun 2019 om 22:27
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:24
      Maher is al verkast naar Utrecht en wat betreft thiga, nooit meer aan beginnen. Mede door zijn onprofessionele houding gedegradeerd....
    Is allemaal fake nieuws van Maher! Hij komt naar Twente! Tighadouini blonk juist uit in zijn professionaliteit en werklust.
  • 18 Jun 2019 om 22:24
    • Quote van 18 Jun 2019 om 22:19
      Espinosa gewoon in de schaduw van Maher laten ontwikkelen, Maher kan hem veel leren. Diba en Tighadouini voor de flanken halen en Glynor Plet als spits.
    Maher is al verkast naar Utrecht en wat betreft thiga, nooit meer aan beginnen. Mede door zijn onprofessionele houding gedegradeerd....
  • 18 Jun 2019 om 22:19
    • Quote van 18 Jun 2019 om 21:31
      Maar dan 80x minder
    Espinosa gewoon in de schaduw van Maher laten ontwikkelen, Maher kan hem veel leren. Diba en Tighadouini voor de flanken halen en Glynor Plet als spits.
  • 18 Jun 2019 om 22:04
    Klasse speler mits op de juiste positie gepositioneerd wordt. En dat is op 10!
  • 18 Jun 2019 om 21:42
    • Quote van 18 Jun 2019 om 21:31
      Maar dan 80x minder
    Ik neem toch aan dat je bedoelt dat Maher 80% minder is hè?
  • 18 Jun 2019 om 21:31
    • Quote van 18 Jun 2019 om 19:58
      Type Maher is het
    Maar dan 80x minder
  • 18 Jun 2019 om 20:22
    • Quote van 18 Jun 2019 om 20:05
      CAM in de eredivisie, gaat de smaakmaker worden.
    Zeker weten
  • 18 Jun 2019 om 20:05
    CAM in de eredivisie, gaat de smaakmaker worden.
  • 18 Jun 2019 om 19:58
    Type Maher is het
  • 18 Jun 2019 om 19:48
    Het viel me vandaag op bij de training dat het nog steeds een erg kleine groep is. Inclusief de jeugdspelers die mee trainden stonden er maar 17 man op het veld. Benieuwd of dat op korte termijn nog veranderd of dat het, net zoals vorig seizoen, weer wachten wordt tot vlak voor het begin van het seizoen
  • 18 Jun 2019 om 19:23
    • Quote van 18 Jun 2019 om 19:13
      Eens misschien eens achter een echte 10 zetten.
    Espinoza achter een echte 10 zetten? Epsinoza is toch de echt 10?
  • 18 Jun 2019 om 19:13
    • Quote van 18 Jun 2019 om 19:12
      Goede speler, iets aan zijn fysiek werken, en op de juiste plek zetten. Maar ik vind hem echt een schitterende speler die dit seizoen met wat betere spelers erbij en meer ruimte ons versteld doet staan.
    Eens misschien eens achter een echte 10 zetten.
  • 18 Jun 2019 om 19:12
    Goede speler, iets aan zijn fysiek werken, en op de juiste plek zetten. Maar ik vind hem echt een schitterende speler die dit seizoen met wat betere spelers erbij en meer ruimte ons versteld doet staan.
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›