FOTO | Verhaegh tekent eenjarig contract bij FC Twente

( 12 reacties)
FOTO | Verhaegh tekent eenjarig contract bij FC Twente

Paul Verhaegh is sinds vandaag officieel speler van FC Twente. De ervaren verdediger heeft zijn handtekening gezet onder een eenjarig contract in Enschede.

Het was al bekend dat FC Twente Verhaegh aan zich wist te binden. De 35-jarige verdediger was afgelopen seizoen actief bij VfL Wolfsburg. Vandaag, na zijn vakantie, onderging de drievoudig international de medische keuring. Hij sluit dinsdag aan bij de selectie.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jun 2019 om 21:46
    Ikzeg. Ik heet u welkom bij ons fctwente. En ik hoop dat u het naar uw zin zal hebben. Sterkte en succes en plezier bij ons fctwente. Welkom
  • 24 Jun 2019 om 20:11
    • Quote van 24 Jun 2019 om 19:24
      https://www.tubantia.nl/fc-twente/politie-zet-streep-door-uitgelekt-oefenduel-fc-twente~a6871ffd/. Zij het voor die tijd al vet triest.
    Het is een fucking politiestaat is toch te gek voor woorden, wat een kinderachtig gedoe weer, justitie weer op zijn best bah bah
  • 24 Jun 2019 om 20:06
    • Quote van 24 Jun 2019 om 19:06
      Dat bedoel ik maar, dus gewoon dom lullen wat die gast doet!!
    Loat goan, typisch zo'n geval van grappig willen zijn maar vooraan staan als Paul de winnende maakt dit seizoen.
  • 24 Jun 2019 om 19:24
    https://www.tubantia.nl/fc-twente/politie-zet-streep-door-uitgelekt-oefenduel-fc-twente~a6871ffd/. Zij het voor die tijd al vet triest.
  • 24 Jun 2019 om 19:06
    • Quote van 24 Jun 2019 om 19:05
      Sterker nog hij is waarschijnlijk straks de fitste van het hele team. 9 jaar in duitsland, daar kan niemand aan tippen in deze selectie.
    Dat bedoel ik maar, dus gewoon dom lullen wat die gast doet!!
  • 24 Jun 2019 om 19:05
    • Quote van 24 Jun 2019 om 18:16
      Lul jij mocht willen dat je conditioneel zo sterk was als deze gast.
    Sterker nog hij is waarschijnlijk straks de fitste van het hele team. 9 jaar in duitsland, daar kan niemand aan tippen in deze selectie.
  • 24 Jun 2019 om 18:52
    • Quote van 24 Jun 2019 om 18:15
      Ze gaan na dit jaar evalueren. Als het van 2 kanten goed bevalt komt er een jaar bij
    Gelijk met zijn ervaring, na dit jaar in de Technische staf op nemen. Hij kan van waarde zijn, zowel nu als voor een latere stadium als trainer/coach voor de verdediging.
  • 24 Jun 2019 om 18:16
    • Quote van 24 Jun 2019 om 18:09
      Je rollator niet vergeten Paul. Of spelen we volgend seizoen wandelvierbal.
    Lul jij mocht willen dat je conditioneel zo sterk was als deze gast.
  • 24 Jun 2019 om 18:15
    • Quote van 24 Jun 2019 om 18:13
      Weet iemand waarom ze geen 2 jarig contract hebben gedaan?
    Ze gaan na dit jaar evalueren. Als het van 2 kanten goed bevalt komt er een jaar bij
  • 24 Jun 2019 om 18:13
    Weet iemand waarom ze geen 2 jarig contract hebben gedaan?
  • 24 Jun 2019 om 18:09
    Je rollator niet vergeten Paul. Of spelen we volgend seizoen wandelvierbal.
  • 24 Jun 2019 om 17:47
    Officieel welkom Paul!
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›