FC Twente met 26 spelers op trainingskamp: Brama ontbreekt

( 17 reacties)
FC Twente met 26 spelers op trainingskamp: Brama ontbreekt

FC Twente vertrekt vandaag met 26 spelers naar het trainingskamp in De Lutte. Wout Brama en Alexander Laukart ontbreken in de selectie, dat meldt TC Tubantia.

Brama en Laukart kampen allebei met een blessure en werken op het Trainingscentrum in Hengelo verder aan hun herstel. FC Twente verblijft komende week in De Lutte voor een trainingskamp, waar er verder toegewerkt wordt naar de seizoensstart.

Tot de groep van 26 spelers behoren vier doelmannen, waarvan achttienjarige Ennio van der Gouw de meest opvallende naam is. Verder zijn talenten als Mats Wieffer, Ryan Trotman, Lukas Browning en Jayden Oosterwolde toegevoegd aan de selectie voor het trainingskamp. FC Twente traint om 16.30 uur voor het eerst in De Lutte.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jul 2019 om 22:41
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:12
      Ze moeten zo snel mogelijk afscheid nemen van Laukart , George, v/d Lely, Oosterwijk, v/d Heijden ,en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar, desnoods kosteloos uitlenen aan een paar andere clubs, als ze ze gratis kunnen huren zijn ze binnen twee dagen weg , nu lopen ze alleen de andere in de weg die misschien wel kunnen aanhaken !
    Je zou kunnen denken aan de transfer sommen van deze grootverdieners te verlagen. Vd Lely, Laukert, vd heijde hebben nog een jaar. Brondeel en Oosterwijk 2 jaar dacht ik. Gemiddeld 250 k. Dan zit je nog al die tijd aan die zware salarissen vast. Voor veel minder salaris kun je echt betere spelers binnen halen. Dan pak je even het verlies van de transfersommen maar die gasten lopen volgend seizoen toch gratis de deur uit. Je krijgt dan wel ruimte in je salaris huishouding. Als een andere club minder/ geen transfersom hoeft te betalen kan er daar wellicht een soortgelijk salaris betaald worden. Denk win/ win situatie
  • 8 Jul 2019 om 21:43
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:22
      Of je ze moet isoleren weet ik niet, maar ze mogen iig geen storende factor worden. Voor een aantal van deze jongens geldt dat ze aan het eind van hun contract miljonair kunnen zijn, terwijl dat absoluut niet matcht met hun kwaliteiten. Het minste dat FCT van hen kan verwachten is een prof-instelling. De kans dat ze dit seizoen voor een fractie van hun huidige salaris elders tekenen is nihil.
    Precies, een prof-instelling. Helemaal mee eens. Laten ze daar eens mee beginnen dan wordt het allemaal al een stuk beter en gezelliger!
  • 8 Jul 2019 om 21:41
    Duidelijk een eredivisie waardige selectie lijkt mij.Kan iemand mij uitleggen wat de meer waarde is van een trainingskamp op deze manier?
  • 8 Jul 2019 om 18:22
    • Quote van 8 Jul 2019 om 18:16
      Tsja…….. ik weet dat het naief is, maar je zou denken dat die jongens leven voor de sport en dat het perspectief van tribune-zitten en een volledig irrelevant figuur zijn binnen de groep een opdonder-motivatie zou zijn.

      Wat ze hopelijk doorhebben is dat enkele spelers hoog in de hierarchie stonden tijdens het degradatie-jaar, de spelers met de minste sportieve inbreng de grootste negatieve impact hadden. Dat mag dit seizoen ab-so-luut niet gebeuren, en daarom moet je ze isoleren.
    Of je ze moet isoleren weet ik niet, maar ze mogen iig geen storende factor worden. Voor een aantal van deze jongens geldt dat ze aan het eind van hun contract miljonair kunnen zijn, terwijl dat absoluut niet matcht met hun kwaliteiten. Het minste dat FCT van hen kan verwachten is een prof-instelling. De kans dat ze dit seizoen voor een fractie van hun huidige salaris elders tekenen is nihil.
  • 8 Jul 2019 om 18:16
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:57
      Ik heb begrepen dat een aantal van die jongens rond de 3 ton verdient. De club die ze over wil nemen koop/huur zal maximaal marktconform willen betalen. In veel gevallen is dat minder dan 1 ton. Bovendien zal zo'n club ook weten dat FCT er vanaf wil. De kans dat je op deze manier een forse besparing realiseert is dus miniem.
    Tsja…….. ik weet dat het naief is, maar je zou denken dat die jongens leven voor de sport en dat het perspectief van tribune-zitten en een volledig irrelevant figuur zijn binnen de groep een opdonder-motivatie zou zijn.

    Wat ze hopelijk doorhebben is dat enkele spelers hoog in de hierarchie stonden tijdens het degradatie-jaar, de spelers met de minste sportieve inbreng de grootste negatieve impact hadden. Dat mag dit seizoen ab-so-luut niet gebeuren, en daarom moet je ze isoleren.
  • 8 Jul 2019 om 17:57
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:24
      Al die mindere spelers lijken me uitermate geschikt voor de KKD. Dat zal het probleem niet zijn. Misschien moeten ze gewoon een oprot-premie krijgen, 25% van het jaarsalaris. Het geld is al gebudgetteerd, al vergeven, dus of je nu 100% bespaard, 75% of wat minder.... who cares? (geen idee of dit binnen de mogelijkheden valt legaaln gezien)
    Ik heb begrepen dat een aantal van die jongens rond de 3 ton verdient. De club die ze over wil nemen koop/huur zal maximaal marktconform willen betalen. In veel gevallen is dat minder dan 1 ton. Bovendien zal zo'n club ook weten dat FCT er vanaf wil. De kans dat je op deze manier een forse besparing realiseert is dus miniem.
  • 8 Jul 2019 om 17:24
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:05
      En hopen dat een andere club zo gek is om 1 van de mindere spelers over te nemen.
    Al die mindere spelers lijken me uitermate geschikt voor de KKD. Dat zal het probleem niet zijn. Misschien moeten ze gewoon een oprot-premie krijgen, 25% van het jaarsalaris. Het geld is al gebudgetteerd, al vergeven, dus of je nu 100% bespaard, 75% of wat minder.... who cares? (geen idee of dit binnen de mogelijkheden valt legaaln gezien)
  • 8 Jul 2019 om 17:05
    • Quote van 8 Jul 2019 om 17:02
      Slechtste plan OOIT! Wij gaan dus het salaris betalen en de spelers elders ballen? Dan kun je ze gewoon net zo goed houden en op 't bankje of de tribune zetten. Het enige wat werkt is ze apart laten trainen en op de tribune zetten. Maar die luxe heben we (vooralsnog) niet. Op smerige manier de deur uitwerken, nul perspectief bieden en vertellen dat ze nul kans maken in het eerste of tweede (zonder contractbreuk te plegen)
    En hopen dat een andere club zo gek is om 1 van de mindere spelers over te nemen.
  • 8 Jul 2019 om 17:03
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:31
      Contract ontbinden? Is altijd goedkoper dan nog en jaar in de weg lopen. Snap trouwens niet dat ze zelf geen actie ondernemen. Als ze nog een jaar niet spelen, wie wil ze dan nog hebben? Ook aan hun toekomst denken toch?
    Als die spelers daar zelf niet aan meewerken betaal je gewoon de volle mep. Gratis verhuren heeft om diezelfde reden ook geen zin.
  • 8 Jul 2019 om 17:02
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:12
      Ze moeten zo snel mogelijk afscheid nemen van Laukart , George, v/d Lely, Oosterwijk, v/d Heijden ,en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar, desnoods kosteloos uitlenen aan een paar andere clubs, als ze ze gratis kunnen huren zijn ze binnen twee dagen weg , nu lopen ze alleen de andere in de weg die misschien wel kunnen aanhaken !
    Slechtste plan OOIT! Wij gaan dus het salaris betalen en de spelers elders ballen? Dan kun je ze gewoon net zo goed houden en op 't bankje of de tribune zetten. Het enige wat werkt is ze apart laten trainen en op de tribune zetten. Maar die luxe heben we (vooralsnog) niet. Op smerige manier de deur uitwerken, nul perspectief bieden en vertellen dat ze nul kans maken in het eerste of tweede (zonder contractbreuk te plegen)
  • 8 Jul 2019 om 16:56
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:12
      Ze moeten zo snel mogelijk afscheid nemen van Laukart , George, v/d Lely, Oosterwijk, v/d Heijden ,en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar, desnoods kosteloos uitlenen aan een paar andere clubs, als ze ze gratis kunnen huren zijn ze binnen twee dagen weg , nu lopen ze alleen de andere in de weg die misschien wel kunnen aanhaken !
    George is al transfervrij nu, verder inderdaad zo snel mogelijk van Boere, Holscher, Oosterwijk, vd Heyden en vd Lely af natuurlijk eerst proberen te verkopen maar geen enkele club wil hun salaris betalen je zou alleen nog een ruildeal kunnen maken.
  • 8 Jul 2019 om 16:39
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:13
      Die was vrijdag goed hoor !
    Daarom, als die gretig en sterk oogt hoop ik dat ze hem ook belonen.
  • 8 Jul 2019 om 16:31
    Contract ontbinden? Is altijd goedkoper dan nog en jaar in de weg lopen. Snap trouwens niet dat ze zelf geen actie ondernemen. Als ze nog een jaar niet spelen, wie wil ze dan nog hebben? Ook aan hun toekomst denken toch?
  • 8 Jul 2019 om 16:23
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:12
      Ze moeten zo snel mogelijk afscheid nemen van Laukart , George, v/d Lely, Oosterwijk, v/d Heijden ,en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar, desnoods kosteloos uitlenen aan een paar andere clubs, als ze ze gratis kunnen huren zijn ze binnen twee dagen weg , nu lopen ze alleen de andere in de weg die misschien wel kunnen aanhaken !
    George is naar Telstar als ik zn snapchat mag geloven. Vd Heyden kun je best houden, had een prima seizoen. Als back-up kan hij echt geen kwaad hoor.
  • 8 Jul 2019 om 16:13
    • Quote van 8 Jul 2019 om 16:08
      Als het langer zo doorgaat verdient selahi gewoon die plek van brama bij de seizoensstart.
    Die was vrijdag goed hoor !
  • 8 Jul 2019 om 16:12
    Ze moeten zo snel mogelijk afscheid nemen van Laukart , George, v/d Lely, Oosterwijk, v/d Heijden ,en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wel een paar, desnoods kosteloos uitlenen aan een paar andere clubs, als ze ze gratis kunnen huren zijn ze binnen twee dagen weg , nu lopen ze alleen de andere in de weg die misschien wel kunnen aanhaken !
  • 8 Jul 2019 om 16:08
    Als het langer zo doorgaat verdient selahi gewoon die plek van brama bij de seizoensstart.