Vuckic hersteld van blessure: ''Dan zou ik weer moeten kunnen spelen''

( 71 reacties)
Vuckic hersteld van blessure: ''Dan zou ik weer moeten kunnen spelen''

Haris Vuckic ontbrak vorige week op de training van FC Twente. Op de Open Dag van FC Twente legt de Sloveen uit dat hij een individueel programma heeft gevolgd. 

"Ik had wat problemen met de buitenkant van mijn knie", vertelt Vuckic aan 1Twente Enschede. "Maar ik train weer, dus alles is weer goed. Ik heb een week lang een aangepast programma gevolgd om weer fit te worden en weer in het ritme te komen."

"Maar nu is alles weer goed", benadrukt de FC Twente-middenvelder. "Ik ga mee op trainingskamp en het harde werken kan weer beginnen." Het volgende oefenduel van FC Twente is Vuckic er naar verwachting weer bij. "Dan zou ik weer moeten kunnen spelen, ja."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2019 om 15:12
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:37
      250 PonyPacks.
    Tripje naar Ponypacks Slagharen.
  • 10 Jul 2019 om 14:54
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:37
      250 PonyPacks.
    Da's nog te veel hahaha keerl toch die ding kost ook wat
  • 10 Jul 2019 om 14:37
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:32
      250K bakstenen?
    250 PonyPacks.
  • 10 Jul 2019 om 14:32
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:25
      Was te mooi geweest 1.5/2 miljoen voor Jari. Was al blij geweest met 250K.
    250K bakstenen?
  • 10 Jul 2019 om 14:25
    Op Voetbalzone staat het nog wel (in de wandelgangen).
  • 10 Jul 2019 om 14:25
    Was te mooi geweest 1.5/2 miljoen voor Jari. Was al blij geweest met 250K.
  • 10 Jul 2019 om 14:21
    De berichten van VI & RTV Oost zijn inmiddels verwijderd.
  • 10 Jul 2019 om 13:15
    Dat van Oosterwijk had ik ook gelezen bij Vi, maar nu ik nog een keer keek om 13.10 uur, kon ik het bericht niet terug vinden, denk dat het verwijderd is !
  • 10 Jul 2019 om 13:15
    • Quote van 10 Jul 2019 om 13:01
      Dat van Oosterwijk is fake, een google image search op de twitter profielfoto van de 'journalist' erop maakt duidelijk dat het nep is. http://twitter.com/baristabrod?lang=hi . Van dit account komt zijn profielfoto vandaan
    Dat het een fake account is hoeft niet te betekenen dat de info ook fake is. Als mensen van rtv oost en vi het ook publiceren zal er wel iets van waarheid achter zitten lijkt me.
  • 10 Jul 2019 om 13:11
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:48
      Nog bij training geweest vandaag jij? Zo Ja wat gehoord van geruchten jari?
    Was besloten, gisteren wel,Ted was wel een uur lang steeds aan het bellen,dus hij is bezig met aankopen,en hopelijk wat verkopen,of verhuur,om meer budget te krijgen, afwachten.
  • 10 Jul 2019 om 13:05
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:43
      Dat was gewoon een geintje van Ket Wiezel lijkt me.
    Was ook mijn eerste reactie over het bericht betreffend Oosterwijk.
  • 10 Jul 2019 om 13:01
    Dat van Oosterwijk is fake, een google image search op de twitter profielfoto van de 'journalist' erop maakt duidelijk dat het nep is. http://twitter.com/baristabrod?lang=hi . Van dit account komt zijn profielfoto vandaan
  • 10 Jul 2019 om 12:51
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:34
      oosterwijk naar leeds voor 1,5 mil ? kan het zelf niet geloven maar las het net
    Hopelijk wel een doorverkoop optie eraan. Straks gaat hij voor 199miljoen naar real:-)
  • 10 Jul 2019 om 12:49
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:44
      Ze hadden gehoopt op het trainingskamp er wat bij te hebben,bv een spits of linksback,plan A,in gesprek, denk je eruit te zijn,heeft de makelaar ineens aanvullende lees financiële eisen, meer salaris,of groter deel bij verkoop, we hebben een bepaald budget,dus word het op een gegeven moment geen cent meer,afgeketst, verder met plan B.Begint het opnieuw.Vitesse wil Bruns en Beerens lozen,wel wat voor ons toch,gaan ze eerst proberen te verkopen,of als dat niet lukt te verhuren,voor zoveel mogelijk geld,dus op dit moment kansloos,maar over bv een maand, als veel clubs de selectie rond hebben wel een optie,zo werkt het,ze zoeken er nog zes,dus geduldig afwachten,het is niet anders.
    En helaas in deze situatie wat je schrijft zitten we helaas. Kwa aankopen.
  • 10 Jul 2019 om 12:48
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:44
      Ze hadden gehoopt op het trainingskamp er wat bij te hebben,bv een spits of linksback,plan A,in gesprek, denk je eruit te zijn,heeft de makelaar ineens aanvullende lees financiële eisen, meer salaris,of groter deel bij verkoop, we hebben een bepaald budget,dus word het op een gegeven moment geen cent meer,afgeketst, verder met plan B.Begint het opnieuw.Vitesse wil Bruns en Beerens lozen,wel wat voor ons toch,gaan ze eerst proberen te verkopen,of als dat niet lukt te verhuren,voor zoveel mogelijk geld,dus op dit moment kansloos,maar over bv een maand, als veel clubs de selectie rond hebben wel een optie,zo werkt het,ze zoeken er nog zes,dus geduldig afwachten,het is niet anders.
    Nog bij training geweest vandaag jij? Zo Ja wat gehoord van geruchten jari?
  • 10 Jul 2019 om 12:46
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:37
      Kom maar door! Hopen dat het geruchten over de Duits sprekende speler naar Paderborn ook waar is!
    Ik heb net gekeken en het is te doen. Ik wil Den Pruts Pruus hoogstpersoonlijk op de byciclette gaan brengen!
  • 10 Jul 2019 om 12:44
    • Quote van 10 Jul 2019 om 09:24
      Tys heeft het heel vaak goed kerel.
    Ze hadden gehoopt op het trainingskamp er wat bij te hebben,bv een spits of linksback,plan A,in gesprek, denk je eruit te zijn,heeft de makelaar ineens aanvullende lees financiële eisen, meer salaris,of groter deel bij verkoop, we hebben een bepaald budget,dus word het op een gegeven moment geen cent meer,afgeketst, verder met plan B.Begint het opnieuw.Vitesse wil Bruns en Beerens lozen,wel wat voor ons toch,gaan ze eerst proberen te verkopen,of als dat niet lukt te verhuren,voor zoveel mogelijk geld,dus op dit moment kansloos,maar over bv een maand, als veel clubs de selectie rond hebben wel een optie,zo werkt het,ze zoeken er nog zes,dus geduldig afwachten,het is niet anders.
  • 10 Jul 2019 om 12:43
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:37
      Kom maar door! Hopen dat het geruchten over de Duits sprekende speler naar Paderborn ook waar is!
    Dat was gewoon een geintje van Ket Wiezel lijkt me.
  • 10 Jul 2019 om 12:37
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:32
      Engelse clubs weten van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten. Nu Hölscher nog naar Derby County. Van der Lely richting WBA en v.d. Heyden naar Notts County en we zijn weer een paar miljoen in de plus.
    Kom maar door! Hopen dat het geruchten over de Duits sprekende speler naar Paderborn ook waar is!
  • 10 Jul 2019 om 12:36
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:29
      Dat van oosterwijk schijnt echt waar te zijn. Vi meldt het ook..
    Ik had al een correctie geplaatst. Maar wat een gekkigheid zeg.
  • 10 Jul 2019 om 12:32
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:29
      Correctie: VI meldt het net. Clubs die 1,7 miljoen voor Jari willen betalen zijn een tikkeltje blind lijkt me.
    Engelse clubs weten van gekkigheid niet wat ze met hun geld moeten. Nu Hölscher nog naar Derby County. Van der Lely richting WBA en v.d. Heyden naar Notts County en we zijn weer een paar miljoen in de plus.
  • 10 Jul 2019 om 12:29
    • Quote van 10 Jul 2019 om 12:21
      1,7 miljoen voor oosterwijk en 1,5 miljoen voor hölscher. Klinkt allemaal nep, maar laat het alsjeblieft zo zijn.
    Dat van oosterwijk schijnt echt waar te zijn. Vi meldt het ook..
  • 10 Jul 2019 om 12:29
    Correctie: VI meldt het net. Clubs die 1,7 miljoen voor Jari willen betalen zijn een tikkeltje blind lijkt me.
  • 10 Jul 2019 om 12:21
    1,7 miljoen voor oosterwijk en 1,5 miljoen voor hölscher. Klinkt allemaal nep, maar laat het alsjeblieft zo zijn.
  • 10 Jul 2019 om 12:13
    • Quote van 10 Jul 2019 om 11:27
      En ik hoorde dat promovendus FC Paderborn 1.3 miljoen over heeft voor een duits sprekende speler van FC Twente.
    Serieus? Of zit je te geinen...
  • 10 Jul 2019 om 12:03
    • Quote van 10 Jul 2019 om 11:27
      En ik hoorde dat promovendus FC Paderborn 1.3 miljoen over heeft voor een duits sprekende speler van FC Twente.
    Hölscher?
  • 10 Jul 2019 om 11:42
    • Quote van 10 Jul 2019 om 11:27
      En ik hoorde dat promovendus FC Paderborn 1.3 miljoen over heeft voor een duits sprekende speler van FC Twente.
    Hmm, Drommel dus....
  • 10 Jul 2019 om 11:41
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:34
      oosterwijk naar leeds voor 1,5 mil ? kan het zelf niet geloven maar las het net
    Trap nu maar niet in deze onzin, dat gaat echt niet gebeuren.
  • 10 Jul 2019 om 11:36
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:45
      https://twitter.com/francis_burrow/status/1148869807313424385?s=12

      Nu wordt het tijd voor ons als Twente-supporters om samen te komen en Jari aan te prijzen. Ik zal inzetten.

      Kan niet geloven dat ze ons Jari af proberen te pakken...
    Geniaal die aanbevelingen..... hilarisch
  • 10 Jul 2019 om 11:32
    • Quote van 10 Jul 2019 om 11:04
      Is een fake account. Zal Dennis wel weer achter zitten. Die heeft echt aandacht te kort.
    Jij hebt denk ik aandacht te kort met je pessimistische gedoe hier op het forum. Als Wij Jari Oosterwijk gaan verkopen dan gaat ie. Ideale speler voor Leeds en geloof er nou eens een keertje in, dat wonderen bestaan. Ook in de voetballerij. Dit is een koopje voor Leeds.
  • 10 Jul 2019 om 11:27
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:34
      oosterwijk naar leeds voor 1,5 mil ? kan het zelf niet geloven maar las het net
    En ik hoorde dat promovendus FC Paderborn 1.3 miljoen over heeft voor een duits sprekende speler van FC Twente.
  • 10 Jul 2019 om 11:21
    Dikke nep
  • 10 Jul 2019 om 11:07
    • Quote van 10 Jul 2019 om 11:04
      Is een fake account. Zal Dennis wel weer achter zitten. Die heeft echt aandacht te kort.
    Lijkt erop inderdaad.
  • 10 Jul 2019 om 11:04
    • Quote van 10 Jul 2019 om 11:02
      Sssst straks lezen ze mee. It is a disaster for fctwente to lose jari Oosterwijk. We can’t sell our greatest football player for 1.5 m
    Is een fake account. Zal Dennis wel weer achter zitten. Die heeft echt aandacht te kort.
  • 10 Jul 2019 om 11:02
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:51
      Als ted dit voor elkaar krijgt, is het de beste deal ooit in het betaald voetbal.
    Sssst straks lezen ze mee. It is a disaster for fctwente to lose jari Oosterwijk. We can’t sell our greatest football player for 1.5 m
  • 10 Jul 2019 om 10:55
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:51
      Als ted dit voor elkaar krijgt, is het de beste deal ooit in het betaald voetbal.
    Standbeeld naast Boschker en N’ Kufo! Ps. wel extra brons bestellen....
  • 10 Jul 2019 om 10:51
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:45
      https://twitter.com/francis_burrow/status/1148869807313424385?s=12

      Nu wordt het tijd voor ons als Twente-supporters om samen te komen en Jari aan te prijzen. Ik zal inzetten.

      Kan niet geloven dat ze ons Jari af proberen te pakken...
    Als ted dit voor elkaar krijgt, is het de beste deal ooit in het betaald voetbal.
  • 10 Jul 2019 om 10:49
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:36
      Ikzeg. Als u gelijk heeft direct laten gaan met een strik er om en geef holcher er gratis bij zou ik zeggen.
    En van de lely vlaggetjes dag
  • 10 Jul 2019 om 10:49
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:42
      Waar las je dat?
    Ik breng hem wel!!!
  • 10 Jul 2019 om 10:45
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:42
      Waar las je dat?
    https://twitter.com/francis_burrow/status/1148869807313424385?s=12

    Nu wordt het tijd voor ons als Twente-supporters om samen te komen en Jari aan te prijzen. Ik zal inzetten.

    Kan niet geloven dat ze ons Jari af proberen te pakken...
  • 10 Jul 2019 om 10:42
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:34
      oosterwijk naar leeds voor 1,5 mil ? kan het zelf niet geloven maar las het net
    Waar las je dat?
  • 10 Jul 2019 om 10:37
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:34
      oosterwijk naar leeds voor 1,5 mil ? kan het zelf niet geloven maar las het net
    En ook nog eens pond he, dat is bijna 1,7 miljoen euro hahahaha. Het lijkt me te mooi om waar te zijn maar anders kom ik hem op de fiets brengen! :)
  • 10 Jul 2019 om 10:36
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:34
      oosterwijk naar leeds voor 1,5 mil ? kan het zelf niet geloven maar las het net
    Ikzeg. Als u gelijk heeft direct laten gaan met een strik er om en geef holcher er gratis bij zou ik zeggen.
  • 10 Jul 2019 om 10:35
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:34
      oosterwijk naar leeds voor 1,5 mil ? kan het zelf niet geloven maar las het net
    Zag het ook. Lijkt me echter heel sterk.
  • 10 Jul 2019 om 10:34
    oosterwijk naar leeds voor 1,5 mil ? kan het zelf niet geloven maar las het net
  • 10 Jul 2019 om 10:28
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:20
      Je moet naar forum als je er bent, dan op 1 topic klikken, dan heb je de reacties.
    Dankje!
  • 10 Jul 2019 om 10:27
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:19
      Dan moet je bovenaan de pagina klikken op 'forum'.
    Aah hahaha... Thanks!
  • 10 Jul 2019 om 10:20
    Je moet naar forum als je er bent, dan op 1 topic klikken, dan heb je de reacties.
  • 10 Jul 2019 om 10:19
    • Quote van 10 Jul 2019 om 10:18
      Hoe komt iedereen toch elke keer met als bron 'fctwente.net'. Het enige wat ik daar zie zijn artikelen waarop je doorverwezen wordt naar een andere site? Zie verder nergens reacties of wat dan ook? Zou overigens wel mooi en nodig zijn dat er twee bijkomen vandaag of morgen. Hopen dat we ook wat Nederlanders kunnen oppikken..
    Dan moet je bovenaan de pagina klikken op 'forum'.
  • 10 Jul 2019 om 10:18
    Hoe komt iedereen toch elke keer met als bron 'fctwente.net'. Het enige wat ik daar zie zijn artikelen waarop je doorverwezen wordt naar een andere site? Zie verder nergens reacties of wat dan ook? Zou overigens wel mooi en nodig zijn dat er twee bijkomen vandaag of morgen. Hopen dat we ook wat Nederlanders kunnen oppikken..
  • 10 Jul 2019 om 09:24
    • Quote van 10 Jul 2019 om 08:39
      Zijn toch allebei niet betrouwbaar, wat heeft TYS nu goed gehad? is allemaal hoop. Waar ik wel blij van ben dat de lek cultuur bij Twente verleden tijd is. Lekker interessant doen ik ga je verzekeren binnen 1 week zijn er 2 versterkingen die voorspelling kun jij toch ook wel doen.
    Tys heeft het heel vaak goed kerel.
  • 10 Jul 2019 om 09:17
    • Quote van 10 Jul 2019 om 08:39
      Zijn toch allebei niet betrouwbaar, wat heeft TYS nu goed gehad? is allemaal hoop. Waar ik wel blij van ben dat de lek cultuur bij Twente verleden tijd is. Lekker interessant doen ik ga je verzekeren binnen 1 week zijn er 2 versterkingen die voorspelling kun jij toch ook wel doen.
    Iedereen zal zijn/haar eigen mening hebben over de verschillende personen met info. In de loop van de tijd kan je zelf wel inschatten wie wat weet en wie niet.
  • 10 Jul 2019 om 08:39
    • Quote van 10 Jul 2019 om 08:37
      helaas iemand anders dus waarschijnlijk niet echt betrouwbaar. Ik dacht, laat ik het toch maar hier plaatsen.
    Zijn toch allebei niet betrouwbaar, wat heeft TYS nu goed gehad? is allemaal hoop. Waar ik wel blij van ben dat de lek cultuur bij Twente verleden tijd is. Lekker interessant doen ik ga je verzekeren binnen 1 week zijn er 2 versterkingen die voorspelling kun jij toch ook wel doen.
  • 10 Jul 2019 om 08:37
    • Quote van 10 Jul 2019 om 07:02
      Tys of Dorothy Harry?
    helaas iemand anders dus waarschijnlijk niet echt betrouwbaar. Ik dacht, laat ik het toch maar hier plaatsen.
  • 10 Jul 2019 om 08:17
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:37
      Ach na 4-6 wedstrijden ligt die er weer 3-6 maanden uit helaas.
    Die kans is zeer groot. Sneu voor hem maar op dergelijke spelers kun je niet bouwen.
  • 10 Jul 2019 om 08:14
    • Quote van 10 Jul 2019 om 07:34
      Nee helaas mbt Vuckic realiteit. Kijk zijn cariere er maar op na. En al helemaal sinds hij bij Twente speelt.
    Laten we hopen dat het aan de trainingen lag en hij nu fit blijft (dat geluk zullen we wel weer niet hebben)
  • 10 Jul 2019 om 07:44
    • Quote van 10 Jul 2019 om 07:34
      Nee helaas mbt Vuckic realiteit. Kijk zijn cariere er maar op na. En al helemaal sinds hij bij Twente speelt.
    Klopt als een bus kerel......
  • 10 Jul 2019 om 07:34
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:39
      pessimist! :)
    Nee helaas mbt Vuckic realiteit. Kijk zijn cariere er maar op na. En al helemaal sinds hij bij Twente speelt.
  • 10 Jul 2019 om 07:02
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:30
      .net :)
    Tys of Dorothy Harry?
  • 10 Jul 2019 om 06:28
    Als die Japanner van 18 maar bij ons tekent. Dan ben ik blij. Als er niks vreemds gebeurt met hem en zijn onwikkeling gaat mee zoals Jong en de spelers in het huidige team, dan Kun je hem straks voor een goede prijs doorverkopen! Haal die NAKAMURA binnen! Kijk wat het met Doan doet bij Groningen en wat de Merchandising doet voor de club. Dit soort spelers, geven de club een bepaalde uitstraling.
  • 10 Jul 2019 om 05:51
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:27
      Voor vrijdag 2 nieuwe spelers.
    Nergens op gebaseerd niemand heeft 'inside' informatie als het om transfer gaat. Het moge duidelijk zijn dat er in deze week wat gaat gebeuren. Dat is volstrekte logisch 3 weken voor aanvang van de competitie. Nou jongens heb ook een nieuwtje voor 03/08 zijn er sowieso 4 spelers die erbij komen..
  • 10 Jul 2019 om 00:02
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:48
      Die ted wordt steeds dikker:) Nu moet hij van de week nog effe wat paella en sushi naar binnen werken. Het kan een leuke week worden met een jap en een spanjool:)
    Die japanner zou toch bij groningen tekenen? ;) iig mooi dat hij waarschijnlijk nog komt!
  • 9 Jul 2019 om 23:48
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:27
      Voor vrijdag 2 nieuwe spelers.
    Die ted wordt steeds dikker:) Nu moet hij van de week nog effe wat paella en sushi naar binnen werken. Het kan een leuke week worden met een jap en een spanjool:)
  • 9 Jul 2019 om 23:39
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:30
      .net :)
    Zag het, ben benieuwd!
  • 9 Jul 2019 om 23:39
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:37
      Ach na 4-6 wedstrijden ligt die er weer 3-6 maanden uit helaas.
    pessimist! :)
  • 9 Jul 2019 om 23:37
    Ach na 4-6 wedstrijden ligt die er weer 3-6 maanden uit helaas.
  • 9 Jul 2019 om 23:30
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:28
      intuïtie
    .net :)
  • 9 Jul 2019 om 23:28
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:27
      Hoe weet je dat?
    intuïtie
  • 9 Jul 2019 om 23:27
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:27
      Voor vrijdag 2 nieuwe spelers.
    Hoe weet je dat?
  • 9 Jul 2019 om 23:27
    Voor vrijdag 2 nieuwe spelers.
  • 9 Jul 2019 om 23:18
    Als die komend jaar vrij zou zijn van blessures, hebben we er sowieso een belangrijke schakel mee te pakken, dat weet ik zeker. Mooi dat hij goed bezig is op de weg terug.
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›