Selectie FC Twente nog niet compleet: ''Dat moge duidelijk zijn''

( 12 reacties)
Selectie FC Twente nog niet compleet: ''Dat moge duidelijk zijn''

Gonzalo Garcia-Garcia heeft de eerste weken als hoofdtrainer van FC Twente inmiddels achter de rug. Waar het fit worden in de eerste oefensessies centraal stond, worden de training van de oefenmeester uit Uruguay telkens tactischer.

"In de eerste weken proberen we snelheid aan de bal te creëren en de spelers zelfverzekerd te laten voelen", vertelt Garcia-Garcia in gesprek met 1Twente Enschede. "Daar zijn we mee bezig en nu beginnen we ook met de looplijnen. Het belangrijkste is dat de spelers willen voetballen en de mentale kracht hebben om vooruit te spelen, zonder bang te zijn."

Waar de ploeg van Garcia-Garcia alweer bijna een maand op het veld staan, is de selectie van FC Twente bij lange na nog niet compleet. "Het moge duidelijk zijn dat we nog meer spelers nodig hebben", stelt de hoofdtrainer. "Op sommige posities hebben we er nog geen, dus er moeten er nog een paar bij."

Garcia-Garcia voorziet het bestuur van FC Twente van advies rondom het aankoopbeleid. "Wij proberen te helpen door aan te geven wat we nodig hebben. Maar op dit moment ben ik tevreden over hoe de jongens werken en de inzet die ze tonen", besluit Garcia-Garcia. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2019 om 12:59
    • Quote van 10 Jul 2019 om 01:49
      Wat nu weer? Dit klopt toch gewoon? Natuurlijk valt hij Ted (zijn baas) niet af in het openbaar. Nu nog niet tenminste. En natuurlijk wil elke trainer z'n team op tijd klaar hebben. Welke plank sla ik mis hierbij? Dat ik hoop dat hij de ballen heeft om Ted een beetje van repliek te dienen? Volgens mij ben je gewoon aan het dissen omdat je ook mee wilt lopen met een stel idioten die alles dom veroordelen wat ik zeg. Als jij ook bij die domme idioten wilt horen.......ga je gang......schrijf nog eens iets doms, vooral gespekt met geweld, dan hoor je er helemaal bij!
    Luister eens naar jou zelf,wanneer heb jij iets positiefs gepost zeg maar de afgelopen week. Volgens mij niks. En jij mag uiteraard jou mening ventileren hier ,maar sommigen worden gewoon moe van al dat gezeik wat jij ten toon spreidt Laat het lopen.
  • 10 Jul 2019 om 09:49
    • Quote van 10 Jul 2019 om 09:25
      Nee hoor is de laatste tijd gebleken dat jij dat met grote voorsprong bent. Zonder enige concurrentie, zie de reacties op jou de laatste tijd. Dat spreekt voor zich.
    100% En zelfs de provocaties van SSér werken niet meer. Het is écht een zielig hoopje mens.
  • 10 Jul 2019 om 09:47
    • Quote van 10 Jul 2019 om 09:25
      Nee hoor is de laatste tijd gebleken dat jij dat met grote voorsprong bent. Zonder enige concurrentie, zie de reacties op jou de laatste tijd. Dat spreekt voor zich.
    100 punten, iedereen weet het alleen hij zelf nog niet. Ik heb een vermoeden dat hij geen plaat voor zijn kop heeft maar ee oude betonnen bunker. Triest dat mensen zo in het leven staan.
  • 10 Jul 2019 om 09:40
    • Quote van 10 Jul 2019 om 09:25
      Nee hoor is de laatste tijd gebleken dat jij dat met grote voorsprong bent. Zonder enige concurrentie, zie de reacties op jou de laatste tijd. Dat spreekt voor zich.
    BIEM 100% voltreffer.
  • 10 Jul 2019 om 09:25
    • Quote van 10 Jul 2019 om 09:22
      Sorry, maar die titel heeft iemand anders al in handen. Maar waarschijnlijk is deze persoon zo achterlijk dat hij dat zelf niet beseft. Kleine hint: crimineel, asociaal, gewelddadig, bedreigd anderen op internet (zelfs met de dood), waarschijnlijk alcoholist en of gebruiker van andere geestverruimende middelen en erg, heel erg dom.
    Nee hoor is de laatste tijd gebleken dat jij dat met grote voorsprong bent. Zonder enige concurrentie, zie de reacties op jou de laatste tijd. Dat spreekt voor zich.
  • 10 Jul 2019 om 09:22
    • Quote van 10 Jul 2019 om 08:45
      Jij bent de grootste idioot die hier rond hangt, zonder enige concurrentie.
    Sorry, maar die titel heeft iemand anders al in handen. Maar waarschijnlijk is deze persoon zo achterlijk dat hij dat zelf niet beseft. Kleine hint: crimineel, asociaal, gewelddadig, bedreigd anderen op internet (zelfs met de dood), waarschijnlijk alcoholist en of gebruiker van andere geestverruimende middelen en erg, heel erg dom.
  • 10 Jul 2019 om 08:45
    • Quote van 10 Jul 2019 om 01:49
      Wat nu weer? Dit klopt toch gewoon? Natuurlijk valt hij Ted (zijn baas) niet af in het openbaar. Nu nog niet tenminste. En natuurlijk wil elke trainer z'n team op tijd klaar hebben. Welke plank sla ik mis hierbij? Dat ik hoop dat hij de ballen heeft om Ted een beetje van repliek te dienen? Volgens mij ben je gewoon aan het dissen omdat je ook mee wilt lopen met een stel idioten die alles dom veroordelen wat ik zeg. Als jij ook bij die domme idioten wilt horen.......ga je gang......schrijf nog eens iets doms, vooral gespekt met geweld, dan hoor je er helemaal bij!
    Jij bent de grootste idioot die hier rond hangt, zonder enige concurrentie.
  • 10 Jul 2019 om 01:49
    • Quote van 9 Jul 2019 om 23:44
      Jij hebt wel een aantal planken gemist zeg. Maar die molen heeft je wel geraakt.
    Wat nu weer? Dit klopt toch gewoon? Natuurlijk valt hij Ted (zijn baas) niet af in het openbaar. Nu nog niet tenminste. En natuurlijk wil elke trainer z'n team op tijd klaar hebben. Welke plank sla ik mis hierbij? Dat ik hoop dat hij de ballen heeft om Ted een beetje van repliek te dienen? Volgens mij ben je gewoon aan het dissen omdat je ook mee wilt lopen met een stel idioten die alles dom veroordelen wat ik zeg. Als jij ook bij die domme idioten wilt horen.......ga je gang......schrijf nog eens iets doms, vooral gespekt met geweld, dan hoor je er helemaal bij!
  • 9 Jul 2019 om 23:44
    • Quote van 9 Jul 2019 om 22:18
      Natuurlijk zegt hij tevreden te zijn met wat er op de achtergrond gebeurd. Ik had echt niet verwacht dat hij Ted kritiek zou geven. Maar natuurlijk zint het hem niet dat hij zijn team nog lang niet kompleet heeft. En natuurlijk vind oik hij het veel te lang duren. Is dat niet het geval, heeft hij niks op een voetbalveld te zoeken. Een trainer moet in zo'n situatie ontevreden zijn. Anders heeft hij niet de ambitie, die nodig is, om het maximale eruit te halen. En als hij ballen heeft, spreekt hij Ted er elke dag op aan. Maar naar buiten toe bewaard hij de rust en toont eensgezindheid
    Jij hebt wel een aantal planken gemist zeg. Maar die molen heeft je wel geraakt.
  • 9 Jul 2019 om 23:21
    • Quote van 9 Jul 2019 om 22:17
      We komen nu aanvallend echt te kort
    Op elke linie missen we sowieso een speler minimaal ja. Onze buitenspelers zullen het probleem niet zijn neem ik aan, maar Unal is de laatste echt goede spits die we gehad hebben. Is een beetje jammer dat we daarna niks geen succesvolle spitsen hebben gehad.
  • 9 Jul 2019 om 22:18
    Natuurlijk zegt hij tevreden te zijn met wat er op de achtergrond gebeurd. Ik had echt niet verwacht dat hij Ted kritiek zou geven. Maar natuurlijk zint het hem niet dat hij zijn team nog lang niet kompleet heeft. En natuurlijk vind oik hij het veel te lang duren. Is dat niet het geval, heeft hij niks op een voetbalveld te zoeken. Een trainer moet in zo'n situatie ontevreden zijn. Anders heeft hij niet de ambitie, die nodig is, om het maximale eruit te halen. En als hij ballen heeft, spreekt hij Ted er elke dag op aan. Maar naar buiten toe bewaard hij de rust en toont eensgezindheid