Drommel op z'n plek: ''Heb het echt naar mijn zin hier''

( 17 reacties)
Drommel op z'n plek: ''Heb het echt naar mijn zin hier''

Joël Drommel kon FC Twente deze zomer transfervrij verlaten, maar besloot de club uit Enschede trouw te blijven. De sluitpost wist gelijk dat hij bij FC Twente wilde blijven.

"Toen we kampioen waren, kwam iedereen het veld op en zeiden ze al: Blijf je, blijf je? Ik zei gelijk: Ik wil graag, maar we moeten kijken wat de club wil. We zijn er goed uitgekomen en ik heb nu met twee jaar verlengd", vertelt Drommel in gesprek met 1Twente Enschede.

De 22-jarige keeper zag genoeg redenen om te verlengen. "Ontwikkeling, vertrouwen en ik voel me hier thuis. Ik heb het echt naar mijn zin hier, ook om te wonen. Voor mij was het een punt om hier te blijven. Ik ben blij met die keuze", aldus Drommel.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 00:00
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:55
      Zelfs na 6 beugels trap ik die keepster het bed uit. Laat haar wel los int weiland, lol.
    Hahaha nou ik ook, zou van schrik weer nuchter wezen en rennen dan hahaha :-):-)
  • 10 Jul 2019 om 23:55
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:14
      Ja hij kan er moeilijk tegen maar dat mot hij toch maar leren dat de een zo denkt en de ander zo klaar. En hij mot niet steeds zijn dochters er in betrekken want dat slaat nergens op en wat vind jij nou van die keeper van dat dames elftal? Oh kerel toch dat is toch schrikken moet je eens kieken ...
    Zelfs na 6 beugels trap ik die keepster het bed uit. Laat haar wel los int weiland, lol.
  • 10 Jul 2019 om 23:46
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:18
      Je gaat toch niet iemand beoordelen op het uiterlijk? Kan zij er iets aan doen?
      Hoe zou jij het vinden als mensen jou op basis van je uiterlijk beoordelen ipv je kwaliteiten?
      Je bent toch oud en wijs genoeg dat je wel weet dat het daar niet omgaat. Er zijn zoveel verschillende mensen op deze planeet. Misschien had God ons net zoals de dieren allemaal hetzelfde uiterlijk moeten geven. Hadden we meer over de kwaliteiten van mensen kunnen praten ipv het uiterlijk!
    1 iedereen oordeelt (mede) obv een 1ste indruk, dus ja uiterlijk is iets waarop mensen (de een meer dan de ander) altijd oordelen. Wanneer ik iemand voor het eerst zie heb ik een bepaalde gedachte/mening over die persoon op dat moment puur gebasseerd op uiterlijk. Leer je iemand kennen kun je dat bijstellen uiteraard. 2 "God" is een theorie geen feit, evolutie bewezen.
  • 10 Jul 2019 om 22:44
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:18
      Je gaat toch niet iemand beoordelen op het uiterlijk? Kan zij er iets aan doen?
      Hoe zou jij het vinden als mensen jou op basis van je uiterlijk beoordelen ipv je kwaliteiten?
      Je bent toch oud en wijs genoeg dat je wel weet dat het daar niet omgaat. Er zijn zoveel verschillende mensen op deze planeet. Misschien had God ons net zoals de dieren allemaal hetzelfde uiterlijk moeten geven. Hadden we meer over de kwaliteiten van mensen kunnen praten ipv het uiterlijk!
    Ach keerl wil je mij nou zeggen dat jij niet kijkt naar een lekker ding? Of denk jij dan niet van mijn god daar heb ik wel een weekje ruzie voor over met de vrouw? Kom de ene is nou eenmaal mooier als de andere, daarom kan ze wel aardig zijn hoor, maar het oog wil toch ook wat of niet;-)
  • 10 Jul 2019 om 22:21
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:18
      Je gaat toch niet iemand beoordelen op het uiterlijk? Kan zij er iets aan doen?
      Hoe zou jij het vinden als mensen jou op basis van je uiterlijk beoordelen ipv je kwaliteiten?
      Je bent toch oud en wijs genoeg dat je wel weet dat het daar niet omgaat. Er zijn zoveel verschillende mensen op deze planeet. Misschien had God ons net zoals de dieren allemaal hetzelfde uiterlijk moeten geven. Hadden we meer over de kwaliteiten van mensen kunnen praten ipv het uiterlijk!
    heb ik ook al gezegd scorpio andere opic
  • 10 Jul 2019 om 22:18
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:14
      Ja hij kan er moeilijk tegen maar dat mot hij toch maar leren dat de een zo denkt en de ander zo klaar. En hij mot niet steeds zijn dochters er in betrekken want dat slaat nergens op en wat vind jij nou van die keeper van dat dames elftal? Oh kerel toch dat is toch schrikken moet je eens kieken ...
    Je gaat toch niet iemand beoordelen op het uiterlijk? Kan zij er iets aan doen?
    Hoe zou jij het vinden als mensen jou op basis van je uiterlijk beoordelen ipv je kwaliteiten?
    Je bent toch oud en wijs genoeg dat je wel weet dat het daar niet omgaat. Er zijn zoveel verschillende mensen op deze planeet. Misschien had God ons net zoals de dieren allemaal hetzelfde uiterlijk moeten geven. Hadden we meer over de kwaliteiten van mensen kunnen praten ipv het uiterlijk!
  • 10 Jul 2019 om 22:14
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:00
      Die gast projecteert alles op z'n eigen en is helemaal gestressed wanneer de meute niet meehobbelt met dat wijvenvoetbal. Puur omdat die een paar keuters heeft die ook voetballen vat die het persoonlijk op.
    Ja hij kan er moeilijk tegen maar dat mot hij toch maar leren dat de een zo denkt en de ander zo klaar. En hij mot niet steeds zijn dochters er in betrekken want dat slaat nergens op en wat vind jij nou van die keeper van dat dames elftal? Oh kerel toch dat is toch schrikken moet je eens kieken ...
  • 10 Jul 2019 om 22:00
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:31
      Dat hoor je mij niet zeggen, maar zie wel het verschil tussen een lekker ding en ja hoe moet ik het noemen..
    Die gast projecteert alles op z'n eigen en is helemaal gestressed wanneer de meute niet meehobbelt met dat wijvenvoetbal. Puur omdat die een paar keuters heeft die ook voetballen vat die het persoonlijk op.
  • 10 Jul 2019 om 21:45
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:24
      Weten jullie wel dat Paul Verhaegh Twente een grote club vindt?
    .0ik heb liever dat er wat meer spelers naar deze grote club komem heracles en pec hengelen iedereen binnen
  • 10 Jul 2019 om 21:32
    Man dat voetbal is afgelopen laten we ons met Twente bezig houden verder. Er is genoeg aandacht voor geweest.
  • 10 Jul 2019 om 21:31
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:29
      En jij bent wel moeders mooiste?
    Dat hoor je mij niet zeggen, maar zie wel het verschil tussen een lekker ding en ja hoe moet ik het noemen..
  • 10 Jul 2019 om 21:29
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:28
      Ik ook dan weet je zeker dat er geen speler in de buurt van ons doel komt....dat ziet er toch niet uit
    En jij bent wel moeders mooiste?
  • 10 Jul 2019 om 21:28
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:24
      +1
    Ik ook dan weet je zeker dat er geen speler in de buurt van ons doel komt....dat ziet er toch niet uit
  • 10 Jul 2019 om 21:24
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:14
      Ik zou van Veenendaal ophalen
    +1
  • 10 Jul 2019 om 21:14
    Ik zou van Veenendaal ophalen
  • 10 Jul 2019 om 19:43
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:24
      Weten jullie wel dat Paul Verhaegh Twente een grote club vindt?
    Ja en ook mooi he ;)
  • 10 Jul 2019 om 19:24
    Weten jullie wel dat Paul Verhaegh Twente een grote club vindt?
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›