Verhaegh: ''Ik zie FC Twente nog steeds als een grote club''

( 58 reacties)
Verhaegh: ''Ik zie FC Twente nog steeds als een grote club''

FC Twente haalde deze zomer al vier versterkingen. Rafik Zekhnini werd opnieuw gehuurd van Fiorentina, terwijl Lindon Selahi, Julio Pleguezuelo en Paul Verhaegh transfervrij werden vastgelegd.

Laatstgenoemde koos bewust voor een terugkeer naar de Eredivisie. FC Twente was daarbij geen moeilijke keus voor de ervaren verdediger. "Ik vond FC Twente altijd een mooie club en ben blij om onderdeel van de familie te zijn", vertelt de 35-jarige Verhaegh in gesprek met 1Twente Enschede. "Er waren wel wat meer opties, maar het gevoel bij FC Twente was het beste."

Verhaegh kwam transfervrij over van VfL Wolfsburg. "Na een lange tijd in het buitenland, ben ik blij om weer terug in Nederland te zijn. Na negen jaar in Duitsland was ik er wel aan toe om terug te keren", aldus de routinier, die weet dat FC Twente uit een moeilijke fase komt. "Maar ik zie FC Twente nog steeds als een grote club."

"Ik kan de wedstrijden van een jaartje of tien geleden hier nog herinneren", vervolgt hij. "Laten we hopen dat we stapje voor stapje weer die kant op gaan. Zodat er de komende jaren weer positief naar FC Twente gekeken kan worden. Ik hoop daar in ieder geval dit jaar mijn steentje aan bij te dragen dat we een succesvol seizoen kunnen draaien", besluit Verhaegh.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2019 om 11:58
    • Quote van 11 Jul 2019 om 08:52
      Denk niet dat het verstandig is om pas eind november een beetje een team te hebben die elkaar een beetje een bal in de voet kunnen spelen of voor 60% fit zijn.
    Reken er maar wel op. Sporadies zal er wel iets binnengehaald worden komende 3 weken, maar het gros komt in de laatste 2 weken. En dat terwijl er nu wel geld is om snel toe te kunnen slaan. Toch wordt er weer gehuurd. Korte termijn denken!
  • 11 Jul 2019 om 11:55
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:00
      Jij schreef het 6 weken geleden al. En wij weten het al een paar jaar dat is het verschil tussen jou en de rest sloapert. En volgens seizoen is dat het zelfde geval. Niet door vertellen hoor maar er is geen Geld ssssst
    Welles
  • 11 Jul 2019 om 10:52
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:49
      Feyenoord is wel de ellendigste der ellendige kutclubs. Als straks dat hele stadion op de nieuwe plek de haven in flikkert wordt de wereld een stukje mooier.
    Twente bedoelde ik, om zie nu pas feyenoord staan.
  • 11 Jul 2019 om 10:49
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:10
      Jij bent hier de domme knaap, zelf zeggen ellendige kutclub over Feyenoord, zo laat reageren op een bericht zonder het diep te hebben gelezen, ik denk dat jij naar de calimero's moet, pas je beter.
    Feyenoord is wel de ellendigste der ellendige kutclubs. Als straks dat hele stadion op de nieuwe plek de haven in flikkert wordt de wereld een stukje mooier.
  • 11 Jul 2019 om 10:44
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:29
      Heb je een punt, had ik niet mogen sturen.
    Dan mijn excuses voor wat ik daarna had gestuurd(en daarvoor misschien).
  • 11 Jul 2019 om 10:29
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:25
      En je wil me meegeven dat ik geestelijk niet goed ben onderlegd? Is dat wel normaal en weet jij dat allemaal?
      Dinsdag was ik toevallig vrij van werk, ik had eindelijk de tijd, dus denk maar niet dat ik werkeloos ben ofzo.
    Heb je een punt, had ik niet mogen sturen.
  • 11 Jul 2019 om 10:25
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:18
      Ha ha, praat voor jezelf. Te weinig liefde gekregen dat zijn wel dergelijke uitspraken hoor.. Voor wat omdat ik je bericht voor stemming makerij, zo wat erg. Wil je alleen maar mee geven dat je niet zomaar alles op het net moet slingeren helemaal omdat je dan heel veel twente fans hoop geeft waaronder ik. Dat je daar tijd voor hebt om op dinsdag naar de Lutte heen te rijden maat goed dat is prima.
    En je wil me meegeven dat ik geestelijk niet goed ben onderlegd? Is dat wel normaal en weet jij dat allemaal?
    Dinsdag was ik toevallig vrij van werk, ik had eindelijk de tijd, dus denk maar niet dat ik werkeloos ben ofzo.
  • 11 Jul 2019 om 10:25
    • Quote van 11 Jul 2019 om 10:18
      Ha ha, praat voor jezelf. Te weinig liefde gekregen dat zijn wel dergelijke uitspraken hoor.. Voor wat omdat ik je bericht voor stemming makerij, zo wat erg. Wil je alleen maar mee geven dat je niet zomaar alles op het net moet slingeren helemaal omdat je dan heel veel twente fans hoop geeft waaronder ik. Dat je daar tijd voor hebt om op dinsdag naar de Lutte heen te rijden maat goed dat is prima.
    En je wil me meegeven dat ik geestelijk niet goed ben onderlegd? Is dat wel normaal en weet jij dat allemaal?
    Dinsdag was ik toevallig vrij van werk, ik had eindelijk de tijd, dus denk maar niet dat ik werkeloos ben ofzo.
  • 11 Jul 2019 om 10:18
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:22
      Dat jij niet 100 bent kan ik ook wel zien, maakt niet uit, gewoon te weinig liefde gekregen, nogmaals, als je had gelezen wat ik aangaf, iemand bij Lutte had het aangegeven, en ik had geen flauw idee of het waar is of dat hij zat te trollen, wel lezen he;)
    Ha ha, praat voor jezelf. Te weinig liefde gekregen dat zijn wel dergelijke uitspraken hoor.. Voor wat omdat ik je bericht voor stemming makerij, zo wat erg. Wil je alleen maar mee geven dat je niet zomaar alles op het net moet slingeren helemaal omdat je dan heel veel twente fans hoop geeft waaronder ik. Dat je daar tijd voor hebt om op dinsdag naar de Lutte heen te rijden maat goed dat is prima.
  • 11 Jul 2019 om 09:22
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:19
      Kun je wel zien dat je geestelijk niet helemaal onderlegd bent, als je mijn post leest en de context had je het begrepen. Neem het je niet kwalijk, dat er nog 2 spelers bij komen snapt iedereen bravo je zei deze week maat goed 1 op 1 gekopieerd van twente.net. Jij was toch ook degene die zei dat Jari een kern van waarheid in zit.. We gaan het vandaag zien op de training
    Dat jij niet 100 bent kan ik ook wel zien, maakt niet uit, gewoon te weinig liefde gekregen, nogmaals, als je had gelezen wat ik aangaf, iemand bij Lutte had het aangegeven, en ik had geen flauw idee of het waar is of dat hij zat te trollen, wel lezen he;)
  • 11 Jul 2019 om 09:19
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:02
      Er komen, nogmaals, 2 spelers aan, dat jij me niet serieus neemt, boeit me niet, dat jij me niet mag, boeit me niet, maar als je de club echt support zou je geen ellendige kutclub zeggen.
    Kun je wel zien dat je geestelijk niet helemaal onderlegd bent, als je mijn post leest en de context had je het begrepen. Neem het je niet kwalijk, dat er nog 2 spelers bij komen snapt iedereen bravo je zei deze week maat goed 1 op 1 gekopieerd van twente.net. Jij was toch ook degene die zei dat Jari een kern van waarheid in zit.. We gaan het vandaag zien op de training
  • 11 Jul 2019 om 09:02
    • Quote van 11 Jul 2019 om 09:00
      Ik zit niet de hele dag te reageren op Twente fans iets wat jij wel doet met je stemmingmakerij. En wat bedoel je met jou laatste zin? dat hij die club support, als je dat twitter account bedoeld die jongen heeft FR in zijn naam staan dat staat voor kan je zelf invullen zwimpie.
    Er komen, nogmaals, 2 spelers aan, dat jij me niet serieus neemt, boeit me niet, dat jij me niet mag, boeit me niet, maar als je de club echt support zou je geen ellendige kutclub zeggen.
  • 11 Jul 2019 om 09:00
    • Quote van 11 Jul 2019 om 01:35
      Het "gros" komt pas aan het eind van de transferperiode. Wij kunnen (net als vorig jaar) kiezen uit wat overblijft. Dan zakken de prijzen en versoepelen de eisen van spelers. In die vijver gaat Ted vissen, en probeert betaalbare kwaliteit binnen te hengelen. Pas als echt blijkt dat ze nergens anders terecht kunnen, komt Twente in beeld. Ik schreef dat 6 weken geleden al. Toen wilde niemand mij geloven. Maar ondertussen komt het begin van de competitie akelig dichtbij en het team is nog lang niet compleet.
    Jij schreef het 6 weken geleden al. En wij weten het al een paar jaar dat is het verschil tussen jou en de rest sloapert. En volgens seizoen is dat het zelfde geval. Niet door vertellen hoor maar er is geen Geld ssssst
  • 11 Jul 2019 om 09:00
    • Quote van 11 Jul 2019 om 08:51
      Haha, je begint lachwekkend te worden, 23:00 maakt me niet uit, maar hoeveel later jij reageert in verhouding met mijn bericht, en heb ik gezegd dat Summerville komt? Er komen echt nog wel een Jap en een Spanjool, maar dat hij de"ellendige kutclub" nog support? Dat Je dat al zegt.
    Ik zit niet de hele dag te reageren op Twente fans iets wat jij wel doet met je stemmingmakerij. En wat bedoel je met jou laatste zin? dat hij die club support, als je dat twitter account bedoeld die jongen heeft FR in zijn naam staan dat staat voor kan je zelf invullen zwimpie.
  • 11 Jul 2019 om 08:54
    • Quote van 11 Jul 2019 om 08:51
      Haha, je begint lachwekkend te worden, 23:00 maakt me niet uit, maar hoeveel later jij reageert in verhouding met mijn bericht, en heb ik gezegd dat Summerville komt? Er komen echt nog wel een Jap en een Spanjool, maar dat hij de"ellendige kutclub" nog support? Dat Je dat al zegt.
    Summerville schijnt op huurbasis te komen. Behendig gierig spitsje van 17...… laat maar komen.
  • 11 Jul 2019 om 08:52
    • Quote van 11 Jul 2019 om 01:35
      Het "gros" komt pas aan het eind van de transferperiode. Wij kunnen (net als vorig jaar) kiezen uit wat overblijft. Dan zakken de prijzen en versoepelen de eisen van spelers. In die vijver gaat Ted vissen, en probeert betaalbare kwaliteit binnen te hengelen. Pas als echt blijkt dat ze nergens anders terecht kunnen, komt Twente in beeld. Ik schreef dat 6 weken geleden al. Toen wilde niemand mij geloven. Maar ondertussen komt het begin van de competitie akelig dichtbij en het team is nog lang niet compleet.
    Denk niet dat het verstandig is om pas eind november een beetje een team te hebben die elkaar een beetje een bal in de voet kunnen spelen of voor 60% fit zijn.
  • 11 Jul 2019 om 08:51
    • Quote van 11 Jul 2019 om 05:46
      Vent zo laat was 23.00 in de avond, weet je wel in bed liggen voor dat de wekker gaat telefoon in de hand ken je dat ? en dan lees je die stemmingmakerij jij was ook degene die zei dat er 2 kwamen volgens jou bron.. Kom je met summerville aan, jou kan ik niet meer serieus nemen met je bron. Dan moet ik naar de calimeros heen gaan hoe oud ben je? calimeros? dat is hetzelfde dat je 020 zegt ipv Amsterdam.. Ga jij verder geruchten de wereld inslingeren met je bron van twente.net en laat mij gewoon met rust praatjesmaker! Oh ja jij vertelde toch ook dat het van Oosterwijk waar was, volgens je bron bij het trainingsveld ben heel erg benieuwd dat horen we sowieso vandaag.
    Haha, je begint lachwekkend te worden, 23:00 maakt me niet uit, maar hoeveel later jij reageert in verhouding met mijn bericht, en heb ik gezegd dat Summerville komt? Er komen echt nog wel een Jap en een Spanjool, maar dat hij de"ellendige kutclub" nog support? Dat Je dat al zegt.
  • 11 Jul 2019 om 05:48
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:10
      Was afgelopen jaar uitgeleend aan FC Dordrecht en heeft ook tegen ons gespeeld. In die wedstrijd viel hij niet echt op. Ik heb hem op TV bij andere wedstrijden soms leuke dingen zien doen. Maar zelf denk ik niet dat dit een echte versterking is. Twente heeft eerst spelers nodig die er direct staan
    Dat was die rechtsbuiten? Als die komt dan zie ik het heel somber in. Echt zo'n straat voetballer met een top techniek maar dan houd het wel op.
  • 11 Jul 2019 om 05:46
    • Quote van 10 Jul 2019 om 23:10
      Jij bent hier de domme knaap, zelf zeggen ellendige kutclub over Feyenoord, zo laat reageren op een bericht zonder het diep te hebben gelezen, ik denk dat jij naar de calimero's moet, pas je beter.
    Vent zo laat was 23.00 in de avond, weet je wel in bed liggen voor dat de wekker gaat telefoon in de hand ken je dat ? en dan lees je die stemmingmakerij jij was ook degene die zei dat er 2 kwamen volgens jou bron.. Kom je met summerville aan, jou kan ik niet meer serieus nemen met je bron. Dan moet ik naar de calimeros heen gaan hoe oud ben je? calimeros? dat is hetzelfde dat je 020 zegt ipv Amsterdam.. Ga jij verder geruchten de wereld inslingeren met je bron van twente.net en laat mij gewoon met rust praatjesmaker! Oh ja jij vertelde toch ook dat het van Oosterwijk waar was, volgens je bron bij het trainingsveld ben heel erg benieuwd dat horen we sowieso vandaag.
  • 11 Jul 2019 om 01:35
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:33
      Ik begin ook ongeduldig te worden. Over 3,5 week begint de ellende. Er moet nu spelers komen.
    Het "gros" komt pas aan het eind van de transferperiode. Wij kunnen (net als vorig jaar) kiezen uit wat overblijft. Dan zakken de prijzen en versoepelen de eisen van spelers. In die vijver gaat Ted vissen, en probeert betaalbare kwaliteit binnen te hengelen. Pas als echt blijkt dat ze nergens anders terecht kunnen, komt Twente in beeld. Ik schreef dat 6 weken geleden al. Toen wilde niemand mij geloven. Maar ondertussen komt het begin van de competitie akelig dichtbij en het team is nog lang niet compleet.
  • 11 Jul 2019 om 01:08
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:23
      De straf van KV Mechelen en Waasland Beveren is in Belgie teruggedraaid en spelen volgend seizoen op het hoogste niveau en moeten als de wie de weerga de selectie op peil brengen. Dit is een ideale mogelijkheid voor TvL om spelers aan te bieden als Lely en Ooosterwijk en wel zo snel mogelijk....Telefoon in de handen en bellen en een Package deal regelen naar Belgie. Twee voor de prijs van 1. Voor 1,5 miljoen twee spelers.
    Oosterwijk was vanmiddag volgens jou al aan Leeds verkocht.
  • 10 Jul 2019 om 23:10
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:48
      Werkelijk het niveau begint echt te dalen, summervile een of ander jeugd speler volgt twente op fucking Instagram en dan is gelijk de aanname dat hij naar twente gaat. WAAAAAAUW, het word gepost door een oplettende Feyenoord knaap.. Lijkt me nu net niet de spelers die we nodig hebben
    Jij bent hier de domme knaap, zelf zeggen ellendige kutclub over Feyenoord, zo laat reageren op een bericht zonder het diep te hebben gelezen, ik denk dat jij naar de calimero's moet, pas je beter.
  • 10 Jul 2019 om 23:10
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:48
      Werkelijk het niveau begint echt te dalen, summervile een of ander jeugd speler volgt twente op fucking Instagram en dan is gelijk de aanname dat hij naar twente gaat. WAAAAAAUW, het word gepost door een oplettende Feyenoord knaap.. Lijkt me nu net niet de spelers die we nodig hebben
    Was afgelopen jaar uitgeleend aan FC Dordrecht en heeft ook tegen ons gespeeld. In die wedstrijd viel hij niet echt op. Ik heb hem op TV bij andere wedstrijden soms leuke dingen zien doen. Maar zelf denk ik niet dat dit een echte versterking is. Twente heeft eerst spelers nodig die er direct staan
  • 10 Jul 2019 om 23:07
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:59
      Dat begrijp ik ook, en dat is helemaal niet erg. Ik vind het echt jammer dat alle bronnen gewoon niet kloppen.. Je moet begrijpen dat ik 100 x op een dag refresh die club gaat me te veel aan het hart bah. Ik snap dat iedereen wat wil delen, als je elke dag aan de zijlijn staat van het trainingsveld vang je wel eens wat op maar dat hoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn. Iedere dag 2 man in de pijp ja het gaat gebeuren nog steeds niets!!!
    Begrijpelijk! Het komt wel goed, zoals elk jaar. Het is vakantie en we zitten nu eenmaal niet in de situatie dat we net als grote clubs miljoen en miljoen kunnen betalen om spelers al vroeg te halen. Dat men onder elkaar gist is heel normaal toch, waar moet je het anders over hebben? Het weer?
  • 10 Jul 2019 om 22:59
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:53
      Het is allemaal afwachten wat Tedje uit zijn hoge hoed haalt. Waarschijnlijk weten we het pas eind juli omdat dan de spelers die nog geen club hebben graag naar FC Twente willen komen omdat we een fantastische club zijn. Het is net als afgelopen jaren. We hebben geen mogelijkheden om snel te handelen. Die tijd is voorbij.
    Dat begrijp ik ook, en dat is helemaal niet erg. Ik vind het echt jammer dat alle bronnen gewoon niet kloppen.. Je moet begrijpen dat ik 100 x op een dag refresh die club gaat me te veel aan het hart bah. Ik snap dat iedereen wat wil delen, als je elke dag aan de zijlijn staat van het trainingsveld vang je wel eens wat op maar dat hoeft niet op waarheid gebaseerd te zijn. Iedere dag 2 man in de pijp ja het gaat gebeuren nog steeds niets!!!
  • 10 Jul 2019 om 22:53
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:48
      Werkelijk het niveau begint echt te dalen, summervile een of ander jeugd speler volgt twente op fucking Instagram en dan is gelijk de aanname dat hij naar twente gaat. WAAAAAAUW, het word gepost door een oplettende Feyenoord knaap.. Lijkt me nu net niet de spelers die we nodig hebben
    Het is allemaal afwachten wat Tedje uit zijn hoge hoed haalt. Waarschijnlijk weten we het pas eind juli omdat dan de spelers die nog geen club hebben graag naar FC Twente willen komen omdat we een fantastische club zijn. Het is net als afgelopen jaren. We hebben geen mogelijkheden om snel te handelen. Die tijd is voorbij.
  • 10 Jul 2019 om 22:48
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:36
      Off: Ik weet dat het niet heel betrouwbaar is maar Summerville is Twente gaan volgen ineens, is dat een teken?
    Werkelijk het niveau begint echt te dalen, summervile een of ander jeugd speler volgt twente op fucking Instagram en dan is gelijk de aanname dat hij naar twente gaat. WAAAAAAUW, het word gepost door een oplettende Feyenoord knaap.. Lijkt me nu net niet de spelers die we nodig hebben
  • 10 Jul 2019 om 22:46
    • Quote van 10 Jul 2019 om 22:45
      Wie is dat? Ik ken hem zelf niet. Klinkt een beetje als een gezellig festival;).
    Jeugdspeler van Feyenoord.
  • 10 Jul 2019 om 22:45
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:36
      Off: Ik weet dat het niet heel betrouwbaar is maar Summerville is Twente gaan volgen ineens, is dat een teken?
    Wie is dat? Ik ken hem zelf niet. Klinkt een beetje als een gezellig festival;).
  • 10 Jul 2019 om 21:44
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:33
      Ik begin ook ongeduldig te worden. Over 3,5 week begint de ellende. Er moet nu spelers komen.
    Elke week 1 speler en we hebben in ieder geval een elftal tegen psv.
  • 10 Jul 2019 om 21:33
    • Quote van 10 Jul 2019 om 21:27
      Geloof je toch zelf niet, elke keer weten alle wijs neuzen hier en op het andere forum te melden dat er spelers komen. Er komt helemaal niemand lees ik van Eppie dat er zaakwaarnemers eisen stellen.. Wat is dat voor bull shit die Matos is een geen basis speler in de segunda net zoals die Georgiër wat hebben ze te eisen als ze daar gemiddeld 100 k betalen terwijl ze bij Twente het dubbele kunnen verdienen (simpele aaname) Ik begin gewoon fucking ongeduldig te worden misschien omdat ik al die sites refresh denk als ze mij zoek geschiedenis gaan controleren dat Twente fans en tc tubantia alleen al mij kunnen draaien.. Wat een ellende kut club (L)
    Ik begin ook ongeduldig te worden. Over 3,5 week begint de ellende. Er moet nu spelers komen.
  • 10 Jul 2019 om 21:27
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:52
      Als je die tweet moet geloven kiest hij verstandig, voor speeltijd.
    Geloof je toch zelf niet, elke keer weten alle wijs neuzen hier en op het andere forum te melden dat er spelers komen. Er komt helemaal niemand lees ik van Eppie dat er zaakwaarnemers eisen stellen.. Wat is dat voor bull shit die Matos is een geen basis speler in de segunda net zoals die Georgiër wat hebben ze te eisen als ze daar gemiddeld 100 k betalen terwijl ze bij Twente het dubbele kunnen verdienen (simpele aaname) Ik begin gewoon fucking ongeduldig te worden misschien omdat ik al die sites refresh denk als ze mij zoek geschiedenis gaan controleren dat Twente fans en tc tubantia alleen al mij kunnen draaien.. Wat een ellende kut club (L)
  • 10 Jul 2019 om 20:52
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:44
      Logica dicteert dat de Jap kiest voor de club waar een Jap speelt.
    Als je die tweet moet geloven kiest hij verstandig, voor speeltijd.
  • 10 Jul 2019 om 20:50
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:44
      Logica dicteert dat de Jap kiest voor de club waar een Jap speelt.
    Heb jij al gelezen dat hij daar getekend heeft dan? Niets is zeker in dit leven.
  • 10 Jul 2019 om 20:45
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:44
      Ik geef toch ook zoiets aan dat vele jonge gasten wel naar onze club komen, want dan spelen ze bijna voor 30.000 man ipv 8000. Denk juist dat dit doorslaggevend kan zijn.
    Ik geef je gelijk, ik spreek je niet tegen, ik wil alleen maar zeggen dat inderdaad jij gelijk hebt.
  • 10 Jul 2019 om 20:44
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:34
      Groningen en zulte waren ook met hem in gesprek, als we de geruchten mogen geloven komt hij naar Twente en koos hij Twente boven groningen en zulte.
    Ik geef toch ook zoiets aan dat vele jonge gasten wel naar onze club komen, want dan spelen ze bijna voor 30.000 man ipv 8000. Denk juist dat dit doorslaggevend kan zijn.
  • 10 Jul 2019 om 20:44
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:34
      Groningen en zulte waren ook met hem in gesprek, als we de geruchten mogen geloven komt hij naar Twente en koos hij Twente boven groningen en zulte.
    Logica dicteert dat de Jap kiest voor de club waar een Jap speelt.
  • 10 Jul 2019 om 20:36
    Off: Ik weet dat het niet heel betrouwbaar is maar Summerville is Twente gaan volgen ineens, is dat een teken?
  • 10 Jul 2019 om 20:34
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:31
      Wat bedoel je precies ik vat hem niet.
    Groningen en zulte waren ook met hem in gesprek, als we de geruchten mogen geloven komt hij naar Twente en koos hij Twente boven groningen en zulte.
  • 10 Jul 2019 om 20:31
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:16
      En stel die jap komt er, heeft hij ons verkozen boven groningen en zulte.
    Wat bedoel je precies ik vat hem niet.
  • 10 Jul 2019 om 20:16
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:14
      Maar elke jonge gast heeft gezien wat we zelfs in de KKD voor aanhang hadden. Denk dat veel jonge gasten het wel tof vinden voor bijna 30.000 man te spelen dan voor 8000 ofzo of nog minder. En dat kan soms van doorslaggevend zijn, vooral als de salarissen redelijk bij elkaar liggen.
    En stel die jap komt er, heeft hij ons verkozen boven groningen en zulte.
  • 10 Jul 2019 om 20:14
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:09
      Het groot probleem met te halen spelers is: Ze moeten ook willen. Op het moment is het zo dat als spelers een keus hebben, ze bij een gelijk salaris, voor een concurrent van ons kiezen. Wij denken al gauw dat als we een speler een contract aanbieden, ze ook wel bij ons komen spelen. Daarvis tegenwoordig veel meer overredingskracht voor nodig dan voorheen. Vroeger waren we gewild om voor te spelen, dat is al lang niet meer zo. Ook al is het geld er, en bieden we een relatief goed contract, dat wil nog niet zeggen dat die speler ook bij ons komt. Vooral de jonge spelers die de glorie tijden van Twente niet bewust hebben meegemaakt, kennen Twente alleen als "probleem club". Dat is een extra moeilijkheid, die we vaak vergeten.
    Maar elke jonge gast heeft gezien wat we zelfs in de KKD voor aanhang hadden. Denk dat veel jonge gasten het wel tof vinden voor bijna 30.000 man te spelen dan voor 8000 ofzo of nog minder. En dat kan soms van doorslaggevend zijn, vooral als de salarissen redelijk bij elkaar liggen.
  • 10 Jul 2019 om 20:09
    Het groot probleem met te halen spelers is: Ze moeten ook willen. Op het moment is het zo dat als spelers een keus hebben, ze bij een gelijk salaris, voor een concurrent van ons kiezen. Wij denken al gauw dat als we een speler een contract aanbieden, ze ook wel bij ons komen spelen. Daarvis tegenwoordig veel meer overredingskracht voor nodig dan voorheen. Vroeger waren we gewild om voor te spelen, dat is al lang niet meer zo. Ook al is het geld er, en bieden we een relatief goed contract, dat wil nog niet zeggen dat die speler ook bij ons komt. Vooral de jonge spelers die de glorie tijden van Twente niet bewust hebben meegemaakt, kennen Twente alleen als "probleem club". Dat is een extra moeilijkheid, die we vaak vergeten.
  • 10 Jul 2019 om 19:46
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:44
      Mijn prio-schoplijst is

      1) Holscher
      2) Heyden
      3) Lely
      4) Oosterwijk
      5) Laukart
      6) Boere
      7) Brondeel

      Motivaties gaan niet over geld, maar enkel over hoe godsgruwelijk slecht ze zijn. Holscher met stip bovenaan. Wat een mega-blunder van Ted. Lely had ooit een redelijk seizoen, Brondeel is een uitstekende stand-in. Oosterwijk heeft dat tor-instinkt wel, wil nog wel eens verrassend en gericht uithalen, maar is balvast als een autist die pingpong speelt.
    Mijne is 1) holcher 2) brondeel 3) heijden 4) laukart 5) oosterwijk 6) boere 7) lely
  • 10 Jul 2019 om 19:44
    • Quote van 10 Jul 2019 om 19:25
      Ja helemaal mee eens maar daarom moet je hem juist van de hand doen. Je wilt toch niet iemand die 3/4 ton verdient op de bank hebben zitten? Geldt ook voor Brondeel en Lely.
    Mijn prio-schoplijst is

    1) Holscher
    2) Heyden
    3) Lely
    4) Oosterwijk
    5) Laukart
    6) Boere
    7) Brondeel

    Motivaties gaan niet over geld, maar enkel over hoe godsgruwelijk slecht ze zijn. Holscher met stip bovenaan. Wat een mega-blunder van Ted. Lely had ooit een redelijk seizoen, Brondeel is een uitstekende stand-in. Oosterwijk heeft dat tor-instinkt wel, wil nog wel eens verrassend en gericht uithalen, maar is balvast als een autist die pingpong speelt.
  • 10 Jul 2019 om 19:25
    • Quote van 10 Jul 2019 om 18:46
      Mwah.... Boere was destijds een logische aankoop, en als topscorer die in belangstelling stond van meerdere clubs hangt nu eenmaal een prijskaartje. Dat hij wat meer verdient, niet zo heel verwonderlijk, alleen jammer dat ze nooit hebben gekeken hoe die 30 goals tot stand zijn gekomen, veelal intikkers en penals, meest gescoord tegen kleine clubs, amper de top 5 destijds (ik heb dat ooit eens nagelopen). Scouting van lik-m'n-vesje.
    Ja helemaal mee eens maar daarom moet je hem juist van de hand doen. Je wilt toch niet iemand die 3/4 ton verdient op de bank hebben zitten? Geldt ook voor Brondeel en Lely.
  • 10 Jul 2019 om 18:46
    • Quote van 10 Jul 2019 om 18:00
      Alleen heeft hij een JvH-salaris en is dus wel best prijzig als reserve
    Mwah.... Boere was destijds een logische aankoop, en als topscorer die in belangstelling stond van meerdere clubs hangt nu eenmaal een prijskaartje. Dat hij wat meer verdient, niet zo heel verwonderlijk, alleen jammer dat ze nooit hebben gekeken hoe die 30 goals tot stand zijn gekomen, veelal intikkers en penals, meest gescoord tegen kleine clubs, amper de top 5 destijds (ik heb dat ooit eens nagelopen). Scouting van lik-m'n-vesje.
  • 10 Jul 2019 om 18:30
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:06
      De club word steeds groter:-)
    Geldschuld met die onbenullen aan het roer.
  • 10 Jul 2019 om 18:00
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:57
      Boere als stormram. Is een uitstekende kopper, en conditioneel een machine. Op 't bankje, niet mis mee.
    Alleen heeft hij een JvH-salaris en is dus wel best prijzig als reserve
  • 10 Jul 2019 om 17:57
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:37
      Voor die knaken kun je wa wat regelen, anders houden we Boere achter de hand en doen we Laukhart erbij.
    Boere als stormram. Is een uitstekende kopper, en conditioneel een machine. Op 't bankje, niet mis mee.
  • 10 Jul 2019 om 17:37
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:36
      Dan moet je wel heel erg zeker weten dat er nog minimaal 2 spitsen komen
    Voor die knaken kun je wa wat regelen, anders houden we Boere achter de hand en doen we Laukhart erbij.
  • 10 Jul 2019 om 17:36
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:27
      1.5 voor Oosterwijk, Lely, Holscher, Boere is voldoende met een grote strik.
    Dan moet je wel heel erg zeker weten dat er nog minimaal 2 spitsen komen
  • 10 Jul 2019 om 17:30
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:23
      De straf van KV Mechelen en Waasland Beveren is in Belgie teruggedraaid en spelen volgend seizoen op het hoogste niveau en moeten als de wie de weerga de selectie op peil brengen. Dit is een ideale mogelijkheid voor TvL om spelers aan te bieden als Lely en Ooosterwijk en wel zo snel mogelijk....Telefoon in de handen en bellen en een Package deal regelen naar Belgie. Twee voor de prijs van 1. Voor 1,5 miljoen twee spelers.
    Gratis is genoeg. Het verdwijnen van de payroll is voldoende om moneten voor Ted vrij te maken.
  • 10 Jul 2019 om 17:27
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:23
      De straf van KV Mechelen en Waasland Beveren is in Belgie teruggedraaid en spelen volgend seizoen op het hoogste niveau en moeten als de wie de weerga de selectie op peil brengen. Dit is een ideale mogelijkheid voor TvL om spelers aan te bieden als Lely en Ooosterwijk en wel zo snel mogelijk....Telefoon in de handen en bellen en een Package deal regelen naar Belgie. Twee voor de prijs van 1. Voor 1,5 miljoen twee spelers.
    1.5 voor Oosterwijk, Lely, Holscher, Boere is voldoende met een grote strik.
  • 10 Jul 2019 om 17:23
    De straf van KV Mechelen en Waasland Beveren is in Belgie teruggedraaid en spelen volgend seizoen op het hoogste niveau en moeten als de wie de weerga de selectie op peil brengen. Dit is een ideale mogelijkheid voor TvL om spelers aan te bieden als Lely en Ooosterwijk en wel zo snel mogelijk....Telefoon in de handen en bellen en een Package deal regelen naar Belgie. Twee voor de prijs van 1. Voor 1,5 miljoen twee spelers.
  • 10 Jul 2019 om 17:06
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:05
      idd, volgens mij ziet Verhaegh Twente als een grote club. Dacht ik ergens vernomen te hebben
    De club word steeds groter:-)
  • 10 Jul 2019 om 17:05
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:04
      Hoeveelste keer is dit nu? Nu weten we het wel Twentefans.
    idd, volgens mij ziet Verhaegh Twente als een grote club. Dacht ik ergens vernomen te hebben
  • 10 Jul 2019 om 17:04
    Hoeveelste keer is dit nu? Nu weten we het wel Twentefans.
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›