FC Twente-spelers vol aan de bak: ''Derde training van de dag''

( 25 reacties)
FC Twente-spelers vol aan de bak: ''Derde training van de dag''

FC Twente verblijft deze week voor een trainingskamp in De Lutte. Nabij de Duitse grens wordt de selectie flink aangepakt door trainer Gonzalo Garcia Garcia. Zo werd er dinsdag uitgebreid getraind.

"Derde training van de dag", schrijft clubwatcher Leon ten Voorde van TC Tubantia. "Vanmorgen om 08.00 uur in het bos, aan het einde van de ochtend dik twee uur op het veld en nu tactische sessie en romp- en stabiliteitsoefeningen."

Ten Voorde denkt dat de trainingen van Garcia Garcia komend seizoen haar vruchten zullen afwerpen. "Meer inhoud betekent dat je tot meer in staat bent. Je zult je fysiek moeten bewapenen. Kijk naar Ajax. Ik weet een beetje hoe die trainer (Erik ten Hag, red.) werkt... En ook de kwaliteit valt me niet tegen voor een beginnend trainer. Er is een visie."

Vandaag zijn er geen openbare trainingen in De Lutte. Wel komt scheidsrechter Jeroen Manschot op bezoek. De arbiter zal wat nieuwe spelregels uitleggen en uitleg geven over de VAR, waar FC Twente komend seizoen in de Eredivisie mee te maken krijgt.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2019 om 22:24
    af beulen selectie laats ze maar werken worden ze fitter van kan ons helpen eind van competitie
  • 10 Jul 2019 om 20:38
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:32
      Dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Ik vond de bijdrages van Wallace vreselijk om te lezen, dat was voor mij mede de reden dat ik ben afgehaakt bij Twente.net. De bijdrages van BAM kan ik over het algemeen wel waarderen.
    Ach ja, ik probeer het doorgaans bij materie te houden en soms klap ik een keer uit de school. Wetende dat dit irritatie opwekt, maar who cares? Het is een forum, je kunt kiezen wat je leest of niet. Niet zo heel moeilijk, toch?
  • 10 Jul 2019 om 20:37
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:36
      Net niet….?

      CHALLENGE ACCEPTED! ………...
    Try me...
  • 10 Jul 2019 om 20:36
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:27
      Volgens mij heb jij een enorme behoefte aan waardering? Door excentriek taalgebruik hoop je dat we schuddebuikend op de grond liggen van jouw spitsvondige teksten. Het lijkt wel of je goed hebt gekeken naar Wallace die dit doet op Twente.net. Het jammerlijke voor jou is dat hij wel geestig is en jij net niet..,,
    Net niet….?

    CHALLENGE ACCEPTED! ………...
  • 10 Jul 2019 om 20:32
    • Quote van 10 Jul 2019 om 20:27
      Volgens mij heb jij een enorme behoefte aan waardering? Door excentriek taalgebruik hoop je dat we schuddebuikend op de grond liggen van jouw spitsvondige teksten. Het lijkt wel of je goed hebt gekeken naar Wallace die dit doet op Twente.net. Het jammerlijke voor jou is dat hij wel geestig is en jij net niet..,,
    Dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Ik vond de bijdrages van Wallace vreselijk om te lezen, dat was voor mij mede de reden dat ik ben afgehaakt bij Twente.net. De bijdrages van BAM kan ik over het algemeen wel waarderen.
  • 10 Jul 2019 om 20:27
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:29
      Leon Goebbels, obermeister der FCT propaganda, heeft sedert vorig seizoen volledig aan krediet verloren. Gewillig slachtoffer en slaaf van de hegemonie van Ted van Leeuwen. De analingustische sluitspierstrelingen van bruinneus en lakei Leon op de anusch van Fuhrer Ted liggen er meters dik bovenop in artikelen, zo duidelijk als een remspoor in een witte onderbroek. Verwacht niet dat deze zogenaamde watcher nog van enig waarde zal zijn de komende maanden. Case in point: Elke keer als artikelen enig vorm van intelligentie bevatten, dan staan de namen Kuitert en Fardau er steevast onder. Analyses over voetbal(lers) komen van Beuvink. Dus wat is de meerwaarde van deze aangekoekte Tedxcrement anushaarlikker eigenlijk?
    Volgens mij heb jij een enorme behoefte aan waardering? Door excentriek taalgebruik hoop je dat we schuddebuikend op de grond liggen van jouw spitsvondige teksten. Het lijkt wel of je goed hebt gekeken naar Wallace die dit doet op Twente.net. Het jammerlijke voor jou is dat hij wel geestig is en jij net niet..,,
  • 10 Jul 2019 om 19:13
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:29
      Leon Goebbels, obermeister der FCT propaganda, heeft sedert vorig seizoen volledig aan krediet verloren. Gewillig slachtoffer en slaaf van de hegemonie van Ted van Leeuwen. De analingustische sluitspierstrelingen van bruinneus en lakei Leon op de anusch van Fuhrer Ted liggen er meters dik bovenop in artikelen, zo duidelijk als een remspoor in een witte onderbroek. Verwacht niet dat deze zogenaamde watcher nog van enig waarde zal zijn de komende maanden. Case in point: Elke keer als artikelen enig vorm van intelligentie bevatten, dan staan de namen Kuitert en Fardau er steevast onder. Analyses over voetbal(lers) komen van Beuvink. Dus wat is de meerwaarde van deze aangekoekte Tedxcrement anushaarlikker eigenlijk?
    stom gelul. Neem er nog 1.
  • 10 Jul 2019 om 18:04
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:48
      Komt nog een oefenwedstrijd bij blijkbaar, wel klote dat die zooi vaak niet openbaar kan waar en wanneer je wil omdat er zoveel te regelen is en er zoveel burgemeesters chronisch met poep in de broek lopen.
    Waar staat dat?
  • 10 Jul 2019 om 17:10
    • Quote van 10 Jul 2019 om 17:06
      Traint knotje ( jeroentje) nog een beetje met of hoe zit dat eigenlijk.
    Dacht toch van de week ergens te lezen dat hij niet mee trainde, of ik had paar gele rakkers op.;-)
  • 10 Jul 2019 om 17:06
    Traint knotje ( jeroentje) nog een beetje met of hoe zit dat eigenlijk.
  • 10 Jul 2019 om 16:51
    • Quote van 10 Jul 2019 om 15:04
      Tot nu toe wel ja. De touwtjes worden aangetrokken en het flierefluiten is afgelopen zo te lezen. Het is te hopen dat het met beleid gebeurt, want de spiertjes van Espinosa kunnen het blijkbaar al niet bolwerken. Had ik dan toch gelijk dat de ploeg afgelopen seizoen fysiek/conditioneel niet in orde was?
    Je hebt een punt vind ik ook vaak dat zo rond de 65 minuut ze al op hun tandvlees liepen, met als gevolg dat de zwakste tegenstanders ons in de problemen brachten.Denk dat deze aanpak wel even goed zodat ze er fysiek/conditioneel wat beter voor staan.
  • 10 Jul 2019 om 16:48
    Iemand enig idee hier het met die Japanner zit?
  • 10 Jul 2019 om 16:37
    • Quote van 10 Jul 2019 om 15:04
      Tot nu toe wel ja. De touwtjes worden aangetrokken en het flierefluiten is afgelopen zo te lezen. Het is te hopen dat het met beleid gebeurt, want de spiertjes van Espinosa kunnen het blijkbaar al niet bolwerken. Had ik dan toch gelijk dat de ploeg afgelopen seizoen fysiek/conditioneel niet in orde was?
    Dat waren ze niet totdat Ome Verbeek langs kwam……...
  • 10 Jul 2019 om 15:04
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:12
      Ket , een trainer naar jou hart ?
    Tot nu toe wel ja. De touwtjes worden aangetrokken en het flierefluiten is afgelopen zo te lezen. Het is te hopen dat het met beleid gebeurt, want de spiertjes van Espinosa kunnen het blijkbaar al niet bolwerken. Had ik dan toch gelijk dat de ploeg afgelopen seizoen fysiek/conditioneel niet in orde was?
  • 10 Jul 2019 om 14:54
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:48
      Komt nog een oefenwedstrijd bij blijkbaar, wel klote dat die zooi vaak niet openbaar kan waar en wanneer je wil omdat er zoveel te regelen is en er zoveel burgemeesters chronisch met poep in de broek lopen.
    Dat zou beter zijn. Er moet ook wedstrijdritme komen.
  • 10 Jul 2019 om 14:48
    Komt nog een oefenwedstrijd bij blijkbaar, wel klote dat die zooi vaak niet openbaar kan waar en wanneer je wil omdat er zoveel te regelen is en er zoveel burgemeesters chronisch met poep in de broek lopen.
  • 10 Jul 2019 om 14:45
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:42
      Jammer, er zit namelijk heel veel in. Als je geen zin heb om dergelijk schijtzooi te ontleden, heb ik daar begrip voor.
    Hahaha Dit heb ik wel gelezen
  • 10 Jul 2019 om 14:42
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:38
      Ik ben na 1 zin maar weer gestopt met lezen .
    Jammer, er zit namelijk heel veel in. Als je geen zin heb om dergelijk schijtzooi te ontleden, heb ik daar begrip voor.
  • 10 Jul 2019 om 14:41
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:36
      Hoelang heb je hier over gedaan?
    Deze diarree vloeit er met een zeldzaam gemak uit, binnen een minuut opgekakt. We houden de anaalogie eufemismes er nog even in!

    Het is mijn modus operandi soms, vaak, om verschrikkelijk overdreven een verschrikkelijk kinderachtig een verschrikkelijk goed punt te maken. Zodat iedereen er wat aan heeft. De een lacht, de ander irriteert, en weer een ander krapt zich een keer aan de kont en negeert het.
  • 10 Jul 2019 om 14:38
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:29
      Leon Goebbels, obermeister der FCT propaganda, heeft sedert vorig seizoen volledig aan krediet verloren. Gewillig slachtoffer en slaaf van de hegemonie van Ted van Leeuwen. De analingustische sluitspierstrelingen van bruinneus en lakei Leon op de anusch van Fuhrer Ted liggen er meters dik bovenop in artikelen, zo duidelijk als een remspoor in een witte onderbroek. Verwacht niet dat deze zogenaamde watcher nog van enig waarde zal zijn de komende maanden. Case in point: Elke keer als artikelen enig vorm van intelligentie bevatten, dan staan de namen Kuitert en Fardau er steevast onder. Analyses over voetbal(lers) komen van Beuvink. Dus wat is de meerwaarde van deze aangekoekte Tedxcrement anushaarlikker eigenlijk?
    Ik ben na 1 zin maar weer gestopt met lezen .
  • 10 Jul 2019 om 14:38
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:36
      Hoelang heb je hier over gedaan?
    3 lachgas ballonnen denk ik.
  • 10 Jul 2019 om 14:36
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:29
      Leon Goebbels, obermeister der FCT propaganda, heeft sedert vorig seizoen volledig aan krediet verloren. Gewillig slachtoffer en slaaf van de hegemonie van Ted van Leeuwen. De analingustische sluitspierstrelingen van bruinneus en lakei Leon op de anusch van Fuhrer Ted liggen er meters dik bovenop in artikelen, zo duidelijk als een remspoor in een witte onderbroek. Verwacht niet dat deze zogenaamde watcher nog van enig waarde zal zijn de komende maanden. Case in point: Elke keer als artikelen enig vorm van intelligentie bevatten, dan staan de namen Kuitert en Fardau er steevast onder. Analyses over voetbal(lers) komen van Beuvink. Dus wat is de meerwaarde van deze aangekoekte Tedxcrement anushaarlikker eigenlijk?
    Hoelang heb je hier over gedaan?
  • 10 Jul 2019 om 14:32
    • Quote van 10 Jul 2019 om 14:12
      Ket , een trainer naar jou hart ?
    Voor mij Wel, hij pakt het in ieder geval goed aan.
  • 10 Jul 2019 om 14:29
    Leon Goebbels, obermeister der FCT propaganda, heeft sedert vorig seizoen volledig aan krediet verloren. Gewillig slachtoffer en slaaf van de hegemonie van Ted van Leeuwen. De analingustische sluitspierstrelingen van bruinneus en lakei Leon op de anusch van Fuhrer Ted liggen er meters dik bovenop in artikelen, zo duidelijk als een remspoor in een witte onderbroek. Verwacht niet dat deze zogenaamde watcher nog van enig waarde zal zijn de komende maanden. Case in point: Elke keer als artikelen enig vorm van intelligentie bevatten, dan staan de namen Kuitert en Fardau er steevast onder. Analyses over voetbal(lers) komen van Beuvink. Dus wat is de meerwaarde van deze aangekoekte Tedxcrement anushaarlikker eigenlijk?
  • 10 Jul 2019 om 14:12
    Ket , een trainer naar jou hart ?
zaterdag 19 oktober 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›