VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen OH Leuven

( 189 reacties)
VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen OH Leuven

FC Twente heeft vanmiddag de oefenwedstrijd tegen OH Leuven niet weten te winnen. De ploeg van Gonzalo Garcia Garcia speelde doelpuntloos gelijk tegen de Belgische club.

FC Twente begon sterk aan de wedstrijd, maar wist dit niet op het scorebord af te drukken. De grootste kans was voor OH Leuven, na een fout van Peet Bijen. De inzet werd echter gemist door de Belgische tweedeklasser.

Na rust kwam FC Twente weinig in het spel voor. Er waren tal van kansen voor OH Leuven, maar de ploeg kwam niet tot scoren. FC Twente kreeg een kleine kans via Van der Heyden, maar hij schoot naast de Belgische goal.

Opstelling FC Twente: Drommel (63. Brondeel), Pleguezuelo, Bijen, Schenk, Matos (46. Van der Lely), Bosch (63. Wieffer), Selahi (46. Van der Heyden), Vuckic (46. Zerrouki), Aitor (63. Trotman), Boere, Zehknini (63. Agca).

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2019 om 11:19
    Wat is er in deze samenvatting nu te zien dan?

  • 22 Jul 2019 om 11:06
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:56
      Het wordt hier steeds dramatischer. Iedereen heeft een mening over de strijd tussen Ja Die en successupporter. Ik stel voor dat zij niet meer op elkaar reageren en elkaar niet provoceren. Iedereen die problemen heeft met een van beide raad ik aan hetzelfde te doen. Laat dit forum weer over voetbal/ FC Twente gaan en niet over allerlei vervelende randzaken. Kom op, jullie kunnen het hoor!!!
    De kleuterklas aanpak hebben we vorige al week uitgeprobeerd, zonder effect. Tijd om Niek en Bjorn te vragen om een moderator met veeg en schop macht.
  • 21 Jul 2019 om 22:29
    • Quote van 21 Jul 2019 om 21:33
      Beste Beerntjes er was vanmorgen niets aan de hand, helemaal niet en vervolgens begint SS zo uit het niets, zonder dat ik hem maar een woord heb gezegd. Maar een keer ben ik er echt klaar mee want dan mag hij nu aangifte gaan doen echt waar dat boeit me niet maar dan zet ik alles in om hem op te sporen. Ik laat me niet elke dag uitmaken voor , alcoholist, crimineel, en weet al niet wat meer. Maar een keer is het mooi geweest, en dan vooral zomaar uit het niets? Als ik een discussie had met hem Ok, maar die was er niet. En dat hij zegt dat ik het verstand heb van weet ik veel, dat ik ADHD heb, en weer vast zit dan ben ik echt een keer klaar. En dan zal ik alles en iedereen inzetten om hem op te sporen dat is echt een belofte aan hem. En dan mag hij in mijn gezicht zeggen wat hij allemaal wil zeggen. Maar laat hij nu echt gewaarschuwd zijn en dat meen ik oprecht want als ik hem in mijn handen krijg dan gaat hij het verder zeer moeilijk krijgen in zijn leven. Ik heb zelf een grote bek hoor klopt maar het verchil tussen hem en mij is dat ik hem heel graag wil ontmoeten heel graag. Want ik ben hem zo zat. Verder maar weer over voetbal.
    Beste Ja Die, Wat betreft vandaag heb je helemaal gelijk hoor. Successupporter vindt het gewoon leuk om jou uit te dagen en te sarren. Jij reageert daar op en dan heeft hij zijn doel bereikt. Ik begrijp heel goed dat je zijn gedrag zat bent. Daarnaast zijn er nog meer forumleden die hem totaal niet moeten. Helaas escaleert dit keer op keer. Nogmaals ik heb begrip voor het feit dat jij er enorm van baalt en het helemaal zat bent. Jij reageert daar op jouw eigen manier op.
  • 21 Jul 2019 om 21:33
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:56
      Het wordt hier steeds dramatischer. Iedereen heeft een mening over de strijd tussen Ja Die en successupporter. Ik stel voor dat zij niet meer op elkaar reageren en elkaar niet provoceren. Iedereen die problemen heeft met een van beide raad ik aan hetzelfde te doen. Laat dit forum weer over voetbal/ FC Twente gaan en niet over allerlei vervelende randzaken. Kom op, jullie kunnen het hoor!!!
    Beste Beerntjes er was vanmorgen niets aan de hand, helemaal niet en vervolgens begint SS zo uit het niets, zonder dat ik hem maar een woord heb gezegd. Maar een keer ben ik er echt klaar mee want dan mag hij nu aangifte gaan doen echt waar dat boeit me niet maar dan zet ik alles in om hem op te sporen. Ik laat me niet elke dag uitmaken voor , alcoholist, crimineel, en weet al niet wat meer. Maar een keer is het mooi geweest, en dan vooral zomaar uit het niets? Als ik een discussie had met hem Ok, maar die was er niet. En dat hij zegt dat ik het verstand heb van weet ik veel, dat ik ADHD heb, en weer vast zit dan ben ik echt een keer klaar. En dan zal ik alles en iedereen inzetten om hem op te sporen dat is echt een belofte aan hem. En dan mag hij in mijn gezicht zeggen wat hij allemaal wil zeggen. Maar laat hij nu echt gewaarschuwd zijn en dat meen ik oprecht want als ik hem in mijn handen krijg dan gaat hij het verder zeer moeilijk krijgen in zijn leven. Ik heb zelf een grote bek hoor klopt maar het verchil tussen hem en mij is dat ik hem heel graag wil ontmoeten heel graag. Want ik ben hem zo zat. Verder maar weer over voetbal.
  • 21 Jul 2019 om 21:11
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:46
      Is dit nou echt nodig TC? Om nog eens extra olie op het vuur te gooien? Ik had beter van jou verwacht!
    Ik gedroeg me even zoals Ss-er normaal zou doen.

    Ik laat het hier verder bij.....
  • 21 Jul 2019 om 20:57
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:46
      Is dit nou echt nodig TC? Om nog eens extra olie op het vuur te gooien? Ik had beter van jou verwacht!
    Kun je beter tegen die SSer zeggen. Naait de boel op beledigd en verdwijnt als een dief in de nacht wanneer het hem te heet wordt onder de voeten.
  • 21 Jul 2019 om 20:56
    Het wordt hier steeds dramatischer. Iedereen heeft een mening over de strijd tussen Ja Die en successupporter. Ik stel voor dat zij niet meer op elkaar reageren en elkaar niet provoceren. Iedereen die problemen heeft met een van beide raad ik aan hetzelfde te doen. Laat dit forum weer over voetbal/ FC Twente gaan en niet over allerlei vervelende randzaken. Kom op, jullie kunnen het hoor!!!
  • 21 Jul 2019 om 20:46
    • Quote van 21 Jul 2019 om 20:38
      En vervolgens durft Ss-er zich dan ook....zoals verwacht...niet meer te laten zien...de lafbek.

      Hahahahahaha
    Is dit nou echt nodig TC? Om nog eens extra olie op het vuur te gooien? Ik had beter van jou verwacht!
  • 21 Jul 2019 om 20:38
    En vervolgens durft Ss-er zich dan ook....zoals verwacht...niet meer te laten zien...de lafbek.

    Hahahahahaha
  • 21 Jul 2019 om 19:42
    • Quote van 21 Jul 2019 om 19:26
      Van mij normaal ook niet maar deze gast vraagt er om pure uitlokkerij keer op keer. iedereen stoort zich eraan zelfs een Rijvers komt met een betoog omdat hij er ook kloar met is zegt genoeg lijkt mij.
    Ja klopt, een keer is het klaar.
  • 21 Jul 2019 om 19:26
    • Quote van 21 Jul 2019 om 19:15
      Fanatiek discussiëren is geen probleem. Het klopt dat ss telkens weer de confrontatie opzoekt maar namen op het forum gooien hoeft van mij niet perse.
    Van mij normaal ook niet maar deze gast vraagt er om pure uitlokkerij keer op keer. iedereen stoort zich eraan zelfs een Rijvers komt met een betoog omdat hij er ook kloar met is zegt genoeg lijkt mij.
  • 21 Jul 2019 om 19:15
    • Quote van 21 Jul 2019 om 18:50
      Hoezo dat heb jij met Dennis toch? Met zulke lui als SS heb ik daar geen moeite/beklag mee. Die moet ik ook niet tegen komen die vieze rat.
    Fanatiek discussiëren is geen probleem. Het klopt dat ss telkens weer de confrontatie opzoekt maar namen op het forum gooien hoeft van mij niet perse.
  • 21 Jul 2019 om 18:58
    SSer wéér bezig. Tijd dat kreupele hond (sorry honden) de pijp uit gaat. Vies laf mannetje is het.
  • 21 Jul 2019 om 18:50
    • Quote van 21 Jul 2019 om 15:34
      Doe niet zo triest TC! Doen ze bij jou toch ook niet. Kinderachtig spul weer.
    Hoezo dat heb jij met Dennis toch? Met zulke lui als SS heb ik daar geen moeite/beklag mee. Die moet ik ook niet tegen komen die vieze rat.
  • 21 Jul 2019 om 18:38
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:22
      Heb een tijdje meegelezen.
      En het was allemaal best gemoedelijk, lekker zeuren met elkaar.
      Tot jij je weer melde op het forum, met je uitdagend gedrag.
      Je hebt zeker een slechte zondag, of je mocht niks bij je vrouw of vriend.
      Maar je viel direct weer iemand aan.
      Kik je daarop of hoe zit dat precies, ben ik toch wel heel benieuwd naar.
      Verder heb ik sterke twijfels of je in de echte wereld ook zon stoer ventje bent.
      Want normaal krijgen praatjesmakers als jij nog wel eens eentje aan de fitting.
      Wel jammer dat er niet eentje is die je af en toe achter je toetsenbord een corrigerende tik toe dient als je weer die onzin van je uit kraamt.
      Maar je bent toch niet te helpen jammer genoeg, als ik het voor het zeggen had hier, had ik je er al lang af geknikkerd


    +100
  • 21 Jul 2019 om 18:11
    • Quote van 21 Jul 2019 om 17:22
      Heb een tijdje meegelezen.
      En het was allemaal best gemoedelijk, lekker zeuren met elkaar.
      Tot jij je weer melde op het forum, met je uitdagend gedrag.
      Je hebt zeker een slechte zondag, of je mocht niks bij je vrouw of vriend.
      Maar je viel direct weer iemand aan.
      Kik je daarop of hoe zit dat precies, ben ik toch wel heel benieuwd naar.
      Verder heb ik sterke twijfels of je in de echte wereld ook zon stoer ventje bent.
      Want normaal krijgen praatjesmakers als jij nog wel eens eentje aan de fitting.
      Wel jammer dat er niet eentje is die je af en toe achter je toetsenbord een corrigerende tik toe dient als je weer die onzin van je uit kraamt.
      Maar je bent toch niet te helpen jammer genoeg, als ik het voor het zeggen had hier, had ik je er al lang af geknikkerd


    +100
  • 21 Jul 2019 om 17:22
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:16
      Heb je ook een eigen mening gebaseerd op eigen bevindingen? Tot nu toe praat je alleen anderen na, en heb het het steeds over niet relevante bijzaken. (Heracles, Pusic, enz)
    Heb een tijdje meegelezen.
    En het was allemaal best gemoedelijk, lekker zeuren met elkaar.
    Tot jij je weer melde op het forum, met je uitdagend gedrag.
    Je hebt zeker een slechte zondag, of je mocht niks bij je vrouw of vriend.
    Maar je viel direct weer iemand aan.
    Kik je daarop of hoe zit dat precies, ben ik toch wel heel benieuwd naar.
    Verder heb ik sterke twijfels of je in de echte wereld ook zon stoer ventje bent.
    Want normaal krijgen praatjesmakers als jij nog wel eens eentje aan de fitting.
    Wel jammer dat er niet eentje is die je af en toe achter je toetsenbord een corrigerende tik toe dient als je weer die onzin van je uit kraamt.
    Maar je bent toch niet te helpen jammer genoeg, als ik het voor het zeggen had hier, had ik je er al lang af geknikkerd


  • 21 Jul 2019 om 16:29
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:20
      Och zielepoot, 99,9% van alle dingen over jou heb je zelf uitgelokt. Actie=reactie.
    Zo gaat dat met hem al jaren.
  • 21 Jul 2019 om 16:09
    • Quote van 21 Jul 2019 om 15:34
      Doe niet zo triest TC! Doen ze bij jou toch ook niet. Kinderachtig spul weer.
    Gewoon eens kijken of Ss-er z'n bek dan nog zover open trekt tegen Ja Die.......
  • 21 Jul 2019 om 15:34
    • Quote van 21 Jul 2019 om 15:30
      Do it kerel.......please!
    Doe niet zo triest TC! Doen ze bij jou toch ook niet. Kinderachtig spul weer.
  • 21 Jul 2019 om 15:30
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:21
      Ik wil je naam hier wel neer plempen hoor. Kunnen jij en Ja Die ondervinden of de vooroordelen kloppen. Lijkt je dat wat?
    Do it kerel.......please!
  • 21 Jul 2019 om 15:26
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:35
      Met hoe jij gericht iemand uit de tent probeert te lokken. Maar er zijn er meer die dat kunnen. Wat jij hier vertelt zijn toch ook maar aannames,dan moet je niet iemand van papegaaien gedrag betichten. En dat ik het flauw vind altijd maar dezelfde persoon eruit te pikken.
    Dat is Ss-er ten voeten uit.....vooral gericht Ja Die uitdagen...


    Beticht anderen altijd van alles en nog wat, en dat terwijl hij zichzelf overal (ook) schuldig aan maakt. :))))


    Hoe hypocriet kun je zijn? Eigenlijk gewoon zielig Kabert, wanthij heeft het zelf niet een door...
  • 21 Jul 2019 om 15:19
    • Quote van 21 Jul 2019 om 15:11
      7 weer
    12x alweer!
  • 21 Jul 2019 om 15:11
    7 weer
  • 21 Jul 2019 om 13:39
    Zo die drommel houd er ook wel een paar lekker uit. Zijn waarde wordt nog wel eens onderschat. Eerste seizoen ons punten gekost , 2e seizoen ons punten opgeleverd. Gezien deze wedstrijd trekt hij die lijn door.
  • 21 Jul 2019 om 13:35
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:26
      Waar bemoei je je mee?
    Met hoe jij gericht iemand uit de tent probeert te lokken. Maar er zijn er meer die dat kunnen. Wat jij hier vertelt zijn toch ook maar aannames,dan moet je niet iemand van papegaaien gedrag betichten. En dat ik het flauw vind altijd maar dezelfde persoon eruit te pikken.
  • 21 Jul 2019 om 13:30
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:23
      Elke reactie op Suc6 is er een te veel..... een terrasje, de ZC, het CHIO Aachen, de Tour, allemaal veel beter...... Laten we het gewoon over Fc Twente hebben.....
    Dat blijft een lastig verhaal tussen Ja Die en successupporter. Actie=reactie, waarbij successupporter vandaag Ja Die bewust opzoekt. Jammer van dit forum en totaal zinloos.
  • 21 Jul 2019 om 13:29
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:21
      Ik wil je naam hier wel neer plempen hoor. Kunnen jij en Ja Die ondervinden of de vooroordelen kloppen. Lijkt je dat wat?
    Als hij akkoord gaat graag, maar wil geen anderen in de problemen brengen LPGU. Maar nogmaals alleen als hij akkoord gaat heel graag. Fijne dag.
  • 21 Jul 2019 om 13:23
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:01
      Wielrennen mooi maar heb geen geduld om zo lang te zitten kijken. Overigens veel respect voor die gasten, die bergen op, en voetballers soms maar klagen....we hebben het zwaar.
    Elke reactie op Suc6 is er een te veel..... een terrasje, de ZC, het CHIO Aachen, de Tour, allemaal veel beter...... Laten we het gewoon over Fc Twente hebben.....
  • 21 Jul 2019 om 13:22
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:15
      Er werd zojuust ook wwer een situatie geschetst waarin ik me zou bevinden. Dat gebeurt dagelijks met het doel mij te vernederen. Meestal reageer ik niet op die onzin. Maar het profiel wat ik schets over JaDie meen ik echt. Ik denk echt dat hij zo in elkaar zit. Daarom drukt hij zich ook telkens in een slachtofferrol. Hij heeft altijd het gevoel dat iedereen het op hem gemunt heeft. Hij is zuc continu aan het verdedigen. Dat compenseert hij met zijn grote bek.
    Nee hoor jij praat je nu in de slachtofferrol, jij denkt dit van mij, ik zit vast, ik zuip de hele dag, enz . Ik ben de eerste doe toegeeft dat ik een grote bek heb, maar het verschil tussen ons is dat ik mijn woord nakom, en ik niet alleen achter mijn toetsenbord zo gedraag, ik sta in ieder geval wel voor wat ik zeg. Ik ken heel veel mensen in de stad kan met iedereen goed wat drinken, zonder gezeik, maar iedereen weet ook dat ik geen neppers ben of lafbek. Ik sta voor wat ik zeg of doe. Dat is het grote verschil tussen jou en mij. En ik heb je niet opgezocht toch vandaag, jij doet dit heel bewust om mij op te zoeken.
  • 21 Jul 2019 om 13:21
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:15
      Er werd zojuust ook wwer een situatie geschetst waarin ik me zou bevinden. Dat gebeurt dagelijks met het doel mij te vernederen. Meestal reageer ik niet op die onzin. Maar het profiel wat ik schets over JaDie meen ik echt. Ik denk echt dat hij zo in elkaar zit. Daarom drukt hij zich ook telkens in een slachtofferrol. Hij heeft altijd het gevoel dat iedereen het op hem gemunt heeft. Hij is zuc continu aan het verdedigen. Dat compenseert hij met zijn grote bek.
    Ik wil je naam hier wel neer plempen hoor. Kunnen jij en Ja Die ondervinden of de vooroordelen kloppen. Lijkt je dat wat?
  • 21 Jul 2019 om 13:20
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:15
      Er werd zojuust ook wwer een situatie geschetst waarin ik me zou bevinden. Dat gebeurt dagelijks met het doel mij te vernederen. Meestal reageer ik niet op die onzin. Maar het profiel wat ik schets over JaDie meen ik echt. Ik denk echt dat hij zo in elkaar zit. Daarom drukt hij zich ook telkens in een slachtofferrol. Hij heeft altijd het gevoel dat iedereen het op hem gemunt heeft. Hij is zuc continu aan het verdedigen. Dat compenseert hij met zijn grote bek.
    Och zielepoot, 99,9% van alle dingen over jou heb je zelf uitgelokt. Actie=reactie.
  • 21 Jul 2019 om 13:15
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:08
      SS is dat nu nodig?
      Jij gaat maar door.
      Jij lokt zelf uit.
      Doe je ding maar hou op steeds JaDie op te zoeken.
      Gaat nergens over wat je schrijft!
    Er werd zojuust ook wwer een situatie geschetst waarin ik me zou bevinden. Dat gebeurt dagelijks met het doel mij te vernederen. Meestal reageer ik niet op die onzin. Maar het profiel wat ik schets over JaDie meen ik echt. Ik denk echt dat hij zo in elkaar zit. Daarom drukt hij zich ook telkens in een slachtofferrol. Hij heeft altijd het gevoel dat iedereen het op hem gemunt heeft. Hij is zuc continu aan het verdedigen. Dat compenseert hij met zijn grote bek.
  • 21 Jul 2019 om 13:12
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:05
      8 reacties over mij. Kijk ze zich eens druk maken over me. Ik probeer me wel eens een voorstelling van JaDie te maken. Net zoals hij regelmatig een profielschets van mij maakt. Ik zie hem voor me als een klein adhd opneukertje, zo'n klein drift kopje, wat zijn gebrek aan lengte denkt te moeten compenseren met een grote bek. Hij zal niet gauw weglopen, maar als hij het met zijn kleine vuistjes niet aankan, trekt hij een mes of ander wapen. Door zijn kleine formaat heeft hij ook een probleem met alcohol. Hij kan er slecht tegen! Wat samen met z'n grote bek, tot nog meer problemen lijdt. Een minderwaardigheidscomplex, in combinatie met adhd, een grote bek en een tekort aan normen en waarden, staan garant voor leven vol uitdagingen.
    Mijn laatste reactie op jou vandaag kerel, 1.88, 105 kilo . Dus ben niet klein, maar dat maakt niets uit, de lengte grote maakt niets uit. Ik onderschat niemand SS, zou jij ook niet moeten doen.
  • 21 Jul 2019 om 13:08
    • Quote van 21 Jul 2019 om 13:05
      8 reacties over mij. Kijk ze zich eens druk maken over me. Ik probeer me wel eens een voorstelling van JaDie te maken. Net zoals hij regelmatig een profielschets van mij maakt. Ik zie hem voor me als een klein adhd opneukertje, zo'n klein drift kopje, wat zijn gebrek aan lengte denkt te moeten compenseren met een grote bek. Hij zal niet gauw weglopen, maar als hij het met zijn kleine vuistjes niet aankan, trekt hij een mes of ander wapen. Door zijn kleine formaat heeft hij ook een probleem met alcohol. Hij kan er slecht tegen! Wat samen met z'n grote bek, tot nog meer problemen lijdt. Een minderwaardigheidscomplex, in combinatie met adhd, een grote bek en een tekort aan normen en waarden, staan garant voor leven vol uitdagingen.
    SS is dat nu nodig?
    Jij gaat maar door.
    Jij lokt zelf uit.
    Doe je ding maar hou op steeds JaDie op te zoeken.
    Gaat nergens over wat je schrijft!
  • 21 Jul 2019 om 13:08
    Een fijne middag verder.
  • 21 Jul 2019 om 13:05
    8 reacties over mij. Kijk ze zich eens druk maken over me. Ik probeer me wel eens een voorstelling van JaDie te maken. Net zoals hij regelmatig een profielschets van mij maakt. Ik zie hem voor me als een klein adhd opneukertje, zo'n klein drift kopje, wat zijn gebrek aan lengte denkt te moeten compenseren met een grote bek. Hij zal niet gauw weglopen, maar als hij het met zijn kleine vuistjes niet aankan, trekt hij een mes of ander wapen. Door zijn kleine formaat heeft hij ook een probleem met alcohol. Hij kan er slecht tegen! Wat samen met z'n grote bek, tot nog meer problemen lijdt. Een minderwaardigheidscomplex, in combinatie met adhd, een grote bek en een tekort aan normen en waarden, staan garant voor leven vol uitdagingen.
  • 21 Jul 2019 om 13:01
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:56
      En anders is er nog een mooie touretappe vandaag :D
    Wielrennen mooi maar heb geen geduld om zo lang te zitten kijken. Overigens veel respect voor die gasten, die bergen op, en voetballers soms maar klagen....we hebben het zwaar.
  • 21 Jul 2019 om 12:56
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:36
      wat een gezeik weer, je kunt ook gewoon bier drinken op de zwarte cross
    En anders is er nog een mooie touretappe vandaag :D
  • 21 Jul 2019 om 12:51
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:49
      Laat gaan kerel...het is gewoon een kreupele kneus. Grote bek vanaf zijn zolderkamertje.....rillend als een rietje wanneer er onverwachts aangebeld wordt.


      Zo'n figuur is het. Geniet straks van je biertje kerel. Het is er goed weer voor om een terrasje te pakken.
    Doe ik ook TC, het is een LAFBEK en meer niet. Fijne dag ;-)
  • 21 Jul 2019 om 12:49
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:46
      Spreek af en kijk zelf of Ja Die in de bak zit, of op een terras.

      Durf je niet eens lafbek.....
    Heel graag, dat zou mijn dag geweldig maken, maar vrees dat je gelijk hebt en hij daar veel te laf voor is. Jammer jammer. En denk die lul dat je in de bajes iets met een modem er in mag hebben wat een randebiel zeg.
  • 21 Jul 2019 om 12:49
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:40
      Je rotkop rot trappen dat lijkt me wel wat op deze zondagmiddag. Vieze lamme hond dat je bent.
    Laat gaan kerel...het is gewoon een kreupele kneus. Grote bek vanaf zijn zolderkamertje.....rillend als een rietje wanneer er onverwachts aangebeld wordt.


    Zo'n figuur is het. Geniet straks van je biertje kerel. Het is er goed weer voor om een terrasje te pakken.
  • 21 Jul 2019 om 12:46
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:36
      Ik ben nog nooit in de bak geweest, dus ben daar niet mee bekend. Maar je kunt ook met een pc of laptop op dit forum, niet alleen middels een smartphone. Of mag je die dingen ook niet hebben in de bak?
    Spreek af en kijk zelf of Ja Die in de bak zit, of op een terras.

    Durf je niet eens lafbek.....
  • 21 Jul 2019 om 12:44
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:21
      Nee joh jij bent een topper! Hou eens op met dat gezuig laat je vrouw dat doen die zal het vast beter kunnen.
    Zijn vrouw? Zal me niet eens verbazen wanneer Ss-er een 'nicht' is aangezien hij hier graag 'zuigt'.... ;)
  • 21 Jul 2019 om 12:42
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:36
      Ik ben nog nooit in de bak geweest, dus ben daar niet mee bekend. Maar je kunt ook met een pc of laptop op dit forum, niet alleen middels een smartphone. Of mag je die dingen ook niet hebben in de bak?
    En de bajes zou je nog geen dag vol houden dan is het huili huili , zouden daar snel klaar zijn met een figuur als jou.
  • 21 Jul 2019 om 12:41
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:30
      Tel mijn reactie's maar eens. Zal je tegenvallen. Er wordt meer over mij geluld. Meer dan 10 reacties op een dag zul je niet vaak vinden, ventje.
    En toch ben je heul vaak 'hier'....ongeacht je aantal reacties Ss-er.....
  • 21 Jul 2019 om 12:40
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:36
      Ik ben nog nooit in de bak geweest, dus ben daar niet mee bekend. Maar je kunt ook met een pc of laptop op dit forum, niet alleen middels een smartphone. Of mag je die dingen ook niet hebben in de bak?
    Je rotkop rot trappen dat lijkt me wel wat op deze zondagmiddag. Vieze lamme hond dat je bent.
  • 21 Jul 2019 om 12:39
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:36
      wat een gezeik weer, je kunt ook gewoon bier drinken op de zwarte cross
    Kan ook
  • 21 Jul 2019 om 12:36
    wat een gezeik weer, je kunt ook gewoon bier drinken op de zwarte cross
  • 21 Jul 2019 om 12:36
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:33
      Haha wist niet dat je telefoon in de bajes mocht hebben? En in de stad, ja daar ben ik heel vaak te vinden en heb jou ook al een paar keer de kans gegeven om mij face to face te ontmoeten toch?? Maar dat durf jij niet helaas, oh ben vanmiddag ook in de stad kunnen nu ook afspreken? Je bent gewoon een grote zielepoot, als ik in de stad ben kan reageren hoor, heb mobiel internet kneus. God wat zou ik graag willen dat jij durfde echt waar. Lafaard.
    Ik ben nog nooit in de bak geweest, dus ben daar niet mee bekend. Maar je kunt ook met een pc of laptop op dit forum, niet alleen middels een smartphone. Of mag je die dingen ook niet hebben in de bak?
  • 21 Jul 2019 om 12:33
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:30
      Tel mijn reactie's maar eens. Zal je tegenvallen. Er wordt meer over mij geluld. Meer dan 10 reacties op een dag zul je niet vaak vinden, ventje.
    Reacties tellen? We hebben niet allemaal last van obsessief forumgedrag, omdat we in bed moeten blijven liggen. Ventje.
  • 21 Jul 2019 om 12:33
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:24
      Moet jij nu werkelijk op elke reactie, bij elk topic, reageren? Dat je daar tijd voor hebt! Of houd je ons steeds voor de gek met je "naar de stad gaan". Het zou me niet verbazen als je in werkelijkheid weer in de bak zit. Anders kan je toch niet de hele godganselijke dag hier op alles reageren?!?!
    Haha wist niet dat je telefoon in de bajes mocht hebben? En in de stad, ja daar ben ik heel vaak te vinden en heb jou ook al een paar keer de kans gegeven om mij face to face te ontmoeten toch?? Maar dat durf jij niet helaas, oh ben vanmiddag ook in de stad kunnen nu ook afspreken? Je bent gewoon een grote zielepoot, als ik in de stad ben kan reageren hoor, heb mobiel internet kneus. God wat zou ik graag willen dat jij durfde echt waar. Lafaard.
  • 21 Jul 2019 om 12:30
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:28
      Jij bent hier ook hele dagen joh sneuneus.
    Tel mijn reactie's maar eens. Zal je tegenvallen. Er wordt meer over mij geluld. Meer dan 10 reacties op een dag zul je niet vaak vinden, ventje.
  • 21 Jul 2019 om 12:28
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:24
      Moet jij nu werkelijk op elke reactie, bij elk topic, reageren? Dat je daar tijd voor hebt! Of houd je ons steeds voor de gek met je "naar de stad gaan". Het zou me niet verbazen als je in werkelijkheid weer in de bak zit. Anders kan je toch niet de hele godganselijke dag hier op alles reageren?!?!
    Jij bent hier ook hele dagen joh sneuneus.
  • 21 Jul 2019 om 12:26
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:21
      Nee joh jij bent een topper! Hou eens op met dat gezuig laat je vrouw dat doen die zal het vast beter kunnen.
    Waar bemoei je je mee?
  • 21 Jul 2019 om 12:25
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:19
      Heb jij die wel dan? Van jou hoor ik alleen hoe slecht het allemaal wel niet is.
    Dat is toch echt mijn eigen mening. Ik praat niemand na!
  • 21 Jul 2019 om 12:24
    • Quote van 21 Jul 2019 om 10:46
      En dat zeg jij;-) mot niet gekker worden met jou.
    Moet jij nu werkelijk op elke reactie, bij elk topic, reageren? Dat je daar tijd voor hebt! Of houd je ons steeds voor de gek met je "naar de stad gaan". Het zou me niet verbazen als je in werkelijkheid weer in de bak zit. Anders kan je toch niet de hele godganselijke dag hier op alles reageren?!?!
  • 21 Jul 2019 om 12:21
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:18
      Maar je bent ook niet zo slim.
    Nee joh jij bent een topper! Hou eens op met dat gezuig laat je vrouw dat doen die zal het vast beter kunnen.
  • 21 Jul 2019 om 12:21
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:18
      Maar je bent ook niet zo slim.
    Wat wil je weer de boel opfokken kerel? Graag doe maar, boeit me geen moer vandaag. Duidelijk SS.
  • 21 Jul 2019 om 12:19
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:16
      Heb je ook een eigen mening gebaseerd op eigen bevindingen? Tot nu toe praat je alleen anderen na, en heb het het steeds over niet relevante bijzaken. (Heracles, Pusic, enz)
    Heb jij die wel dan? Van jou hoor ik alleen hoe slecht het allemaal wel niet is.
  • 21 Jul 2019 om 12:19
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:16
      Heb je ook een eigen mening gebaseerd op eigen bevindingen? Tot nu toe praat je alleen anderen na, en heb het het steeds over niet relevante bijzaken. (Heracles, Pusic, enz)
    He blinde ik reageerde op iemand die Pusic zelf aanhaalde, dus eerst goed lezen voordat je reageert. Ie bint een idioot en nog een blind paard ook, en een eigen mening? Ja die heb ik al vanaf het begin. Dag SS
  • 21 Jul 2019 om 12:18
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:52
      Haha echt niet, never van mijn leven, ik sterf nog liever dan voor die Paupers zijn. Maar wel grappig van je opgemerkt, scherp had ik niet eens door.:-):-)
    Maar je bent ook niet zo slim.
  • 21 Jul 2019 om 12:16
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:51
      Dat zou mooi zijn, maar denk ik niet op de eerste plaats voetbal je nu hoger, en gunnen ik weet niet wat ok daar op moet zeggen. Als je bijna het hele seizoen slecht voetbal hebt gezien dan zit er maar een ding op in het betaalde voetbal, opstappen, want Twente is gewoon een miljoenenbedrijf en kun je geen liefdadigheids beleid voeren. Dat zal ongetwijfeld ook voor GG gelden, maar wil hem eerst wel eens zien tot aan de winterstop. Ik ben van mening dat het een pro is dat GG ook langer op hoog niveau heeft gevoetbald, en zijn trainingen zijn goed volgens forumleden die er geregeld staan. Dus we zullen zien.
    Heb je ook een eigen mening gebaseerd op eigen bevindingen? Tot nu toe praat je alleen anderen na, en heb het het steeds over niet relevante bijzaken. (Heracles, Pusic, enz)
  • 21 Jul 2019 om 12:05
    • Quote van 21 Jul 2019 om 12:00
      Hoe zit het met sluiter en madi?
    Die komen over een jaar wel aansluiten, nu nog niet goed genoeg.
  • 21 Jul 2019 om 12:00
    Hoe zit het met sluiter en madi?
  • 21 Jul 2019 om 11:59
    • Quote van 21 Jul 2019 om 11:53
      Boere al vot ??????
    Volgens het interview die hij gaf ziet hij het wel zitten in een Turkse avontuur. Het is wachten op de bankgarantie.
  • 21 Jul 2019 om 11:55
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:39
      Haha hoop dat dit niet serieus is.
    Nee dat is onzin van mensen die leven voor deze kant van voetbal,meestal hebben ze er verder ook weinig verstand van of kijk op.
  • 21 Jul 2019 om 11:53
    Boere al vot ??????
  • 21 Jul 2019 om 10:46
    • Quote van 21 Jul 2019 om 03:32
      IK denk dat de zuid-zimbabwaans hangbuikzwijn inhoudelijk en intellectueel meer te brengen heeft dan onze sociaal gestoorde forumpuber, waarvan de gedragsstoornis aan het escaleren is,
    En dat zeg jij;-) mot niet gekker worden met jou.
  • 21 Jul 2019 om 03:32
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:24
      Lol, ik heb geen mening over iets wat mij niet interesseert. Zo heb ik ook geen mening over het drinkgedrag van een zuid-zimbabwaans hangbuikzwijn.
    IK denk dat de zuid-zimbabwaans hangbuikzwijn inhoudelijk en intellectueel meer te brengen heeft dan onze sociaal gestoorde forumpuber, waarvan de gedragsstoornis aan het escaleren is,
  • 21 Jul 2019 om 03:24
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:49
      Wie van hen zou jij kopen?
    Je bent een TD of je bent het niet. We haden ze vorig seizoen niet nodig, we hebben gekozen voor 4 man op de bank zonder jeugd, daarna moest er gedwongen jeugd bij. Je hebt een jaar + de tijd om ze de deur uit te drukken. Ik heb ergens het gevoel dat er van planning bij FCT niet veel sprake is.
  • 21 Jul 2019 om 02:03
    • Quote van 21 Jul 2019 om 00:59
      Twente.
    Weet ik genoeg, thanks!
  • 21 Jul 2019 om 00:59
    • Quote van 21 Jul 2019 om 00:45
      Zijn eigen keuze of wou Twente niet verder?
    Twente.
  • 21 Jul 2019 om 00:45
    • Quote van 20 Jul 2019 om 23:49
      Contract niet verlengd.
    Zijn eigen keuze of wou Twente niet verder?
  • 20 Jul 2019 om 23:49
    • Quote van 20 Jul 2019 om 23:40
      Even off-topic: Reda Taha El Idrissi van jong Twente zet op zn Instagram verhaal een foto dat hij met Arsenal meespeelt. Zijn we die kwijt?
    Contract niet verlengd.
  • 20 Jul 2019 om 23:40
    Even off-topic: Reda Taha El Idrissi van jong Twente zet op zn Instagram verhaal een foto dat hij met Arsenal meespeelt. Zijn we die kwijt?
  • 20 Jul 2019 om 23:40
    • Quote van 20 Jul 2019 om 23:00
      Hahaha mooi man! Goed weekend verder, boys!
    Jij ook goed weekend verder keerl
  • 20 Jul 2019 om 23:00
    • Quote van 20 Jul 2019 om 22:21
      Ik stond naast zoon Bauer bij de WC die ook moest pissen en die werkte daar achter de Bar. Hij had zoon lederschort voor hij zegt tegen mij een stukkie vel omhoog en dat andere vel omlaag en Dan komt het wel goed hahahaha watn kearl. Top Volk servus
    Hahaha mooi man! Goed weekend verder, boys!
  • 20 Jul 2019 om 22:35
    • Quote van 20 Jul 2019 om 22:21
      Ik stond naast zoon Bauer bij de WC die ook moest pissen en die werkte daar achter de Bar. Hij had zoon lederschort voor hij zegt tegen mij een stukkie vel omhoog en dat andere vel omlaag en Dan komt het wel goed hahahaha watn kearl. Top Volk servus
    Hahahaha das is dikke pret of niet dan mooi genieten keerl en super die van Bauer haha super man ik ga straks efkes de stad in weer muziek maar toch maar een kijken goed weekend verder keerl
  • 20 Jul 2019 om 22:21
    • Quote van 20 Jul 2019 om 22:08
      Hahaha zo te keer gegaan hahaha
    Ik stond naast zoon Bauer bij de WC die ook moest pissen en die werkte daar achter de Bar. Hij had zoon lederschort voor hij zegt tegen mij een stukkie vel omhoog en dat andere vel omlaag en Dan komt het wel goed hahahaha watn kearl. Top Volk servus
  • 20 Jul 2019 om 22:08
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:59
      Zo Messi is terug van de freiwillige Feuerwehr Kearl wat zoepn.HEILL BAYERN
    Hahaha zo te keer gegaan hahaha
  • 20 Jul 2019 om 21:59
    Zo Messi is terug van de freiwillige Feuerwehr Kearl wat zoepn.HEILL BAYERN
  • 20 Jul 2019 om 21:52
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:47
      Toch voor Heracles, JaDie?
    Haha echt niet, never van mijn leven, ik sterf nog liever dan voor die Paupers zijn. Maar wel grappig van je opgemerkt, scherp had ik niet eens door.:-):-)
  • 20 Jul 2019 om 21:47
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:27
      Beter zwart wit dan steke blind!!!!
    Toch voor Heracles, JaDie?
  • 20 Jul 2019 om 21:33
    https://www.youtube.com/watch?v=zpLyJ91F6e4
    Samenvatting

  • 20 Jul 2019 om 21:27
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:23
      Wat is het leven toch heerlijk eenvoudig als alles zwart of wit is, haha. Je had toch al gewonnen? Nogmaals: fijne avond :D
    Beter zwart wit dan steke blind!!!!
  • 20 Jul 2019 om 21:25
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:23
      Wat is het leven toch heerlijk eenvoudig als alles zwart of wit is, haha. Je had toch al gewonnen? Nogmaals: fijne avond :D
    Wasrom reageer jij dan nog je was klaar Haha? Je kunt het niet laten he.
  • 20 Jul 2019 om 21:24
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:19
      Hoezo? 3 man zeggen dat ze gepromoveerd zijn toen ik het had over een 2deklasser, wat gewoon kul is. Dat is toch ook gewoon dom napraten?
    Net zoals jij altijd die pro Pusic bullshit na prate toch?
  • 20 Jul 2019 om 21:23
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:09
      Hij is zelf een van de grootste nalullers van de pro Pusic clan. Hij weet niet beter.
    Wat is het leven toch heerlijk eenvoudig als alles zwart of wit is, haha. Je had toch al gewonnen? Nogmaals: fijne avond :D
  • 20 Jul 2019 om 21:19
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:02
      Jij begint echt simpel te worden, hou je is bezig met jezelf en laat ons met rust.
    Hoezo? 3 man zeggen dat ze gepromoveerd zijn toen ik het had over een 2deklasser, wat gewoon kul is. Dat is toch ook gewoon dom napraten?
  • 20 Jul 2019 om 21:09
    • Quote van 20 Jul 2019 om 21:02
      Jij begint echt simpel te worden, hou je is bezig met jezelf en laat ons met rust.
    Hij is zelf een van de grootste nalullers van de pro Pusic clan. Hij weet niet beter.
  • 20 Jul 2019 om 21:02
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:23
      Gewoon dom napraten en zomaar dingen voor waar aannemen, haha
    Jij begint echt simpel te worden, hou je is bezig met jezelf en laat ons met rust.
  • 20 Jul 2019 om 20:53
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:50
      Veel heeft ook te maken met Boere hoor. Een echte targetman, die kan een balletje bij zich houden en meevoetballen met de rest maar Boere kan dat niet en dus moest alles via de zijkanten waardoor veel aanvallen uiteindelijk vastliepen. Hopelijk verbetert dat met Bergreen en de nog aan te trekken nieuwe tweede spits.
    Sinds Boere bij ons is kan hij geen bal vast houden, geen techniek, en geen afmaker. Dat nekt ons.
  • 20 Jul 2019 om 20:51
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:42
      Ben benieuwd of we dit jaar ook elf punten boven Sparta eindigen. Kampioenschap schat ik altijd nog hoger in dan een paar geslaagde training kies. Ik oordeel niet over GG . Dat doe ik pas einde van dit seizoen. Alleen had ik die kans aan pusic gegund.
    Dat zou mooi zijn, maar denk ik niet op de eerste plaats voetbal je nu hoger, en gunnen ik weet niet wat ok daar op moet zeggen. Als je bijna het hele seizoen slecht voetbal hebt gezien dan zit er maar een ding op in het betaalde voetbal, opstappen, want Twente is gewoon een miljoenenbedrijf en kun je geen liefdadigheids beleid voeren. Dat zal ongetwijfeld ook voor GG gelden, maar wil hem eerst wel eens zien tot aan de winterstop. Ik ben van mening dat het een pro is dat GG ook langer op hoog niveau heeft gevoetbald, en zijn trainingen zijn goed volgens forumleden die er geregeld staan. Dus we zullen zien.
  • 20 Jul 2019 om 20:50
    Veel heeft ook te maken met Boere hoor. Een echte targetman, die kan een balletje bij zich houden en meevoetballen met de rest maar Boere kan dat niet en dus moest alles via de zijkanten waardoor veel aanvallen uiteindelijk vastliepen. Hopelijk verbetert dat met Bergreen en de nog aan te trekken nieuwe tweede spits.
  • 20 Jul 2019 om 20:42
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:39
      Daar heb je ook alles mee gezegd, maar verder was het grote prut. En verliep de voorbereiding ook zwaar kut toch? En helaas werd toen het voetbal voor geen meter beter, en nu hoor je in ieder geval nog wel positieve geluiden.
    Ben benieuwd of we dit jaar ook elf punten boven Sparta eindigen. Kampioenschap schat ik altijd nog hoger in dan een paar geslaagde training kies. Ik oordeel niet over GG . Dat doe ik pas einde van dit seizoen. Alleen had ik die kans aan pusic gegund.
  • 20 Jul 2019 om 20:39
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:37
      Alsof jij kan inschatten hoe sterk het huidige FC Volendam is. Misschien zijn ze juist erg goed, worden ze kampioen en gaan ze promoveren.
    Dat kan dus ook met die Belgen?
  • 20 Jul 2019 om 20:37
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:21
      Je ben echt een trol man ik vraag jou gewoon een mening daarover, die wil je niet geven omdat je weet dat ik gelijk heb. Die Calimero hadden Volendam dik op moeten rollen want dat is zeer matig team uit de KKD het zelfde als België 2 liga.
    Alsof jij kan inschatten hoe sterk het huidige FC Volendam is. Misschien zijn ze juist erg goed, worden ze kampioen en gaan ze promoveren.
  • 20 Jul 2019 om 20:28
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:27
      Te dom om te poepen, haha. Prima, mijn mond is gesnoerd omdat ik me niet druk maak om de Calimero's. Jij hebt gewonnen! Neem nog een snuifje op je overwinning. Fijne avond!
    Veel plezier in je Papendorp en morgen op tijd naar de kerk he.
  • 20 Jul 2019 om 20:27
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:25
      Haha ik ook en wat fanatieker als jou denk ik, het gaat puur omdat domme gelul van jou, dat clubje moet je toch oprollen?? En vervolgens is je de bek gesnoerd drammit.
    Te dom om te poepen, haha. Prima, mijn mond is gesnoerd omdat ik me niet druk maak om de Calimero's. Jij hebt gewonnen! Neem nog een snuifje op je overwinning. Fijne avond!
  • 20 Jul 2019 om 20:27
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:24
      Lol, ik heb geen mening over iets wat mij niet interesseert. Zo heb ik ook geen mening over het drinkgedrag van een zuid-zimbabwaans hangbuikzwijn.
    Zou ik best als huisdier willen hebben, grappig beestje, liever dat dan vette trol naast op de bank.
  • 20 Jul 2019 om 20:25
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:22
      Nogmaals: wat heb ik met Almelo? Trek je wit-zwarte truitje aan en maak je lekker druk om hen. Ik ben Twentesupporter!
    Haha ik ook en wat fanatieker als jou denk ik, het gaat puur omdat domme gelul van jou, dat clubje moet je toch oprollen?? En vervolgens is je de bek gesnoerd drammit.
  • 20 Jul 2019 om 20:24
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:21
      Je ben echt een trol man ik vraag jou gewoon een mening daarover, die wil je niet geven omdat je weet dat ik gelijk heb. Die Calimero hadden Volendam dik op moeten rollen want dat is zeer matig team uit de KKD het zelfde als België 2 liga.
    Lol, ik heb geen mening over iets wat mij niet interesseert. Zo heb ik ook geen mening over het drinkgedrag van een zuid-zimbabwaans hangbuikzwijn.
  • 20 Jul 2019 om 20:23
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:22
      ze zijn helemaal niet gepromoveerd, hoe komen jullie aan die onzin?
    Gewoon dom napraten en zomaar dingen voor waar aannemen, haha
  • 20 Jul 2019 om 20:22
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:18
      Nou dat kan maar vorig jaar was ook een drama toch? Nu ziet het er vooral beter uit en in ieder geval een betere trainer. Zo een zeikers ben jij Nu, en geef me nou eens antwoord op mijn vraag keumes
    Nogmaals: wat heb ik met Almelo? Trek je wit-zwarte truitje aan en maak je lekker druk om hen. Ik ben Twentesupporter!
  • 20 Jul 2019 om 20:22
    ze zijn helemaal niet gepromoveerd, hoe komen jullie aan die onzin?
  • 20 Jul 2019 om 20:21
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:17
      Wat heb ik met Almelo te maken? Dat is echt wel het laatste waar ik mij druk om kan maken, haha
    Je ben echt een trol man ik vraag jou gewoon een mening daarover, die wil je niet geven omdat je weet dat ik gelijk heb. Die Calimero hadden Volendam dik op moeten rollen want dat is zeer matig team uit de KKD het zelfde als België 2 liga.
  • 20 Jul 2019 om 20:18
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:16
      Oh ja.. je hebt echter iedere oefenpot finaal afgekraakt vorig jaar. Steevast vervolgd met het 10x dagelijks gedram om spelers. Ik weet het nog dondersgoed want ik dacht nog 'zo'n dramtit heb ik nog noooit meegemaakt'
    Nou dat kan maar vorig jaar was ook een drama toch? Nu ziet het er vooral beter uit en in ieder geval een betere trainer. Zo een zeikers ben jij Nu, en geef me nou eens antwoord op mijn vraag keumes
  • 20 Jul 2019 om 20:17
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:14
      Heb jij piep in je oor? Ik zeg je 2 keer dat ik het hier voorbij heb zien komen!!! En is slecht drinken overdag pfffgf en geef mij nou ook eens antwoord op mijn andere vraag dat de lat in Almelo ook laag ligt verliezen van KKD clubje moet je toch dik overheen rollen of niet?
    Wat heb ik met Almelo te maken? Dat is echt wel het laatste waar ik mij druk om kan maken, haha
  • 20 Jul 2019 om 20:16
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:14
      Feyenoord 3-0 panathinaikos verloren, utrecht verloren, az oostende verloren, heerenveen st pauli verloren, willem 11 gelijk.
    Ja maar vooral Almelo tegen middelmatig ploegje uit de KKD hadden Volendam toch op moeten rollen of niet Boeskool?
  • 20 Jul 2019 om 20:16
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:02
      Sorry hoor, ik dacht dat die lui gepromoveerd waren? En dan nog het is een oefenwedstrijd, en ik denk dat je tegen een geronomeerde tegenstander ook een ander spel krijgt. Maar even om te vergelijken jij vind dus ook dat Heracles met dikke cijfers had moeten winnen van Volendam? Ook geen top ploeg op tweede niveau hier, en zo zijn er nog wel een paar. En welke oefenpot kraakte ik finaal af volgens jou?
    Oh ja.. je hebt echter iedere oefenpot finaal afgekraakt vorig jaar. Steevast vervolgd met het 10x dagelijks gedram om spelers. Ik weet het nog dondersgoed want ik dacht nog 'zo'n dramtit heb ik nog noooit meegemaakt'
  • 20 Jul 2019 om 20:14
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:12
      Ik zeg je ik heb het ook hier voorbij horen komen, maar zoek dat lekker verder uit. Maar je hebt me nog geen antwoord gegeven dat de lat in Almelo ook wel heel laag moet liggen als je verliest bij middelmaat KKD Volendam. Dus dat is maatgevend? En zo zijn er wel meer clubs die gelijk spelen tegen clubs uit lagere divisies of verliezen. En dan speelde Twente met het beoogde halve selectie van de basis.
    Feyenoord 3-0 panathinaikos verloren, utrecht verloren, az oostende verloren, heerenveen st pauli verloren, willem 11 gelijk.
  • 20 Jul 2019 om 20:14
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:10
      In wat ik heb gegoogled heb ik het niet gevonden. Jij weet dat ze gepromoveerd zijn, dus waar kan ik het nu vinden? Moet toch niet zo moeilijk zijn?
    Heb jij piep in je oor? Ik zeg je 2 keer dat ik het hier voorbij heb zien komen!!! En is slecht drinken overdag pfffgf en geef mij nou ook eens antwoord op mijn andere vraag dat de lat in Almelo ook laag ligt verliezen van KKD clubje moet je toch dik overheen rollen of niet?
  • 20 Jul 2019 om 20:14
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:07
      Er zijn er 2(TwenteFanRsd, ja die) Die nu hetzelfde zeggen, dus ga er maar vanuit dat het zo is.
    Die zeggen maar wat. Niet alles geloven wat er wordt geschreven. OH Leuven speelt volgend jaar ook gewoon 1B: https://www.voetbal.com/teams/oud-heverlee-leuven/2020/3/
  • 20 Jul 2019 om 20:12
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:08
      7de geworden vorig jaar. Voor wat ik heb gevonden staan ze ook niet bij de teams voor 1A in 2019/2020. Waar kan ik het vinden?
    Ik zeg je ik heb het ook hier voorbij horen komen, maar zoek dat lekker verder uit. Maar je hebt me nog geen antwoord gegeven dat de lat in Almelo ook wel heel laag moet liggen als je verliest bij middelmaat KKD Volendam. Dus dat is maatgevend? En zo zijn er wel meer clubs die gelijk spelen tegen clubs uit lagere divisies of verliezen. En dan speelde Twente met het beoogde halve selectie van de basis.
  • 20 Jul 2019 om 20:10
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:07
      Google wijsneus ik heb het ook gehoord hier.
    In wat ik heb gegoogled heb ik het niet gevonden. Jij weet dat ze gepromoveerd zijn, dus waar kan ik het nu vinden? Moet toch niet zo moeilijk zijn?
  • 20 Jul 2019 om 20:09
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:06
      Ach dit gezeik zul je houden, dat zijn vooral van de meesten die Pusic de hand boven het hoofd hielden. Let er maar eens op. Maar inderdaad halve basiselftal, en hoor gelukkig ook positieve geluiden uit verschillende hoeken.
    Inderdaad, ben je er dinsdag ook? Kunnen we met eigen ogen zien dat er een filosofie in zit, ook daar heb ik zin in!
  • 20 Jul 2019 om 20:08
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:04
      Wij waren vorig seizoen ook 2e klasse. Dus ik snap jou punt niet. Hun zijn net als wij gepromoveerd.
    7de geworden vorig jaar. Voor wat ik heb gevonden staan ze ook niet bij de teams voor 1A in 2019/2020. Waar kan ik het vinden?
  • 20 Jul 2019 om 20:07
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:04
      Als dat zo is, moet dat via een nacompetitie zijn, want ze werden 7de. Heb je een link?
    Google wijsneus ik heb het ook gehoord hier.
  • 20 Jul 2019 om 20:07
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:04
      Als dat zo is, moet dat via een nacompetitie zijn, want ze werden 7de. Heb je een link?
    Er zijn er 2(TwenteFanRsd, ja die) Die nu hetzelfde zeggen, dus ga er maar vanuit dat het zo is.
  • 20 Jul 2019 om 20:06
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:04
      En natuurlijk de vele spelers die er niet waren en dinsdag misschien ook niet zijn.
    Ach dit gezeik zul je houden, dat zijn vooral van de meesten die Pusic de hand boven het hoofd hielden. Let er maar eens op. Maar inderdaad halve basiselftal, en hoor gelukkig ook positieve geluiden uit verschillende hoeken.
  • 20 Jul 2019 om 20:04
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:58
      Sorry hoor, maar moet je tegen een Belgische tweedeklasser niet gewoon flink erover? Als we al blij worden van een goede helft, ligt de lat bijzonder laag. Ik kan me heel goed herinneren dat juist jij diegene was die de boel finaal afbranden na een matige oefenpot.
    Wij waren vorig seizoen ook 2e klasse. Dus ik snap jou punt niet. Hun zijn net als wij gepromoveerd.
  • 20 Jul 2019 om 20:04
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:00
      Gepromoveerd, nu eerste klasser las ik.
    Als dat zo is, moet dat via een nacompetitie zijn, want ze werden 7de. Heb je een link?
  • 20 Jul 2019 om 20:04
    • Quote van 20 Jul 2019 om 20:02
      Sorry hoor, ik dacht dat die lui gepromoveerd waren? En dan nog het is een oefenwedstrijd, en ik denk dat je tegen een geronomeerde tegenstander ook een ander spel krijgt. Maar even om te vergelijken jij vind dus ook dat Heracles met dikke cijfers had moeten winnen van Volendam? Ook geen top ploeg op tweede niveau hier, en zo zijn er nog wel een paar. En welke oefenpot kraakte ik finaal af volgens jou?
    En natuurlijk de vele spelers die er niet waren en dinsdag misschien ook niet zijn.
  • 20 Jul 2019 om 20:02
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:58
      Sorry hoor, maar moet je tegen een Belgische tweedeklasser niet gewoon flink erover? Als we al blij worden van een goede helft, ligt de lat bijzonder laag. Ik kan me heel goed herinneren dat juist jij diegene was die de boel finaal afbranden na een matige oefenpot.
    Sorry hoor, ik dacht dat die lui gepromoveerd waren? En dan nog het is een oefenwedstrijd, en ik denk dat je tegen een geronomeerde tegenstander ook een ander spel krijgt. Maar even om te vergelijken jij vind dus ook dat Heracles met dikke cijfers had moeten winnen van Volendam? Ook geen top ploeg op tweede niveau hier, en zo zijn er nog wel een paar. En welke oefenpot kraakte ik finaal af volgens jou?
  • 20 Jul 2019 om 20:00
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:58
      Sorry hoor, maar moet je tegen een Belgische tweedeklasser niet gewoon flink erover? Als we al blij worden van een goede helft, ligt de lat bijzonder laag. Ik kan me heel goed herinneren dat juist jij diegene was die de boel finaal afbranden na een matige oefenpot.
    Gepromoveerd, nu eerste klasser las ik.
  • 20 Jul 2019 om 19:58
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:56
      Nu heb ik van enkele gasten hier gehoord dat het de eerste helft best goed Was, en dat lees ik nu ook van LtV.
    Sorry hoor, maar moet je tegen een Belgische tweedeklasser niet gewoon flink erover? Als we al blij worden van een goede helft, ligt de lat bijzonder laag. Ik kan me heel goed herinneren dat juist jij diegene was die de boel finaal afbranden na een matige oefenpot.
  • 20 Jul 2019 om 19:58
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:56
      Nu heb ik van enkele gasten hier gehoord dat het de eerste helft best goed Was, en dat lees ik nu ook van LtV.
    Inderdaad, hij zegt dat Selahi en Bosch vooral positief opvielen.
  • 20 Jul 2019 om 19:56
    Nu heb ik van enkele gasten hier gehoord dat het de eerste helft best goed Was, en dat lees ik nu ook van LtV.
  • 20 Jul 2019 om 19:56
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:49
      Boere gaat gewoon weg, en vd Lely, en Co zullen er ongetwijfeld nog wat gaan op huurbasis.Read my lips.
    Mark my words?
  • 20 Jul 2019 om 19:55
    Iemand trouwens een idee waarom de lange amper minuten krijgt in de oefenwedstrijden?
  • 20 Jul 2019 om 19:50
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:45
      Het zou behoorlijk schandalig zijn als Ted geen enkele speler de deur uit weet te drukken.

      Lely, Oosterwijk, Holscher, Laukart, Heyden…. minimaal 2 a 3 is een eis. Boere als tweede of derde spits kan best.
    Eis? Keerl hou op Man, wat heb jij te eisen.
  • 20 Jul 2019 om 19:49
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:45
      Het zou behoorlijk schandalig zijn als Ted geen enkele speler de deur uit weet te drukken.

      Lely, Oosterwijk, Holscher, Laukart, Heyden…. minimaal 2 a 3 is een eis. Boere als tweede of derde spits kan best.
    Wie van hen zou jij kopen?
  • 20 Jul 2019 om 19:49
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:46
      Als Boere niet wil….. basta. .
    Boere gaat gewoon weg, en vd Lely, en Co zullen er ongetwijfeld nog wat gaan op huurbasis.Read my lips.
  • 20 Jul 2019 om 19:46
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:43
      De Turken hebben zich officieel gemeld volgens Leon Ten Voorde.
    Als Boere niet wil….. basta. .
  • 20 Jul 2019 om 19:45
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:39
      Boere lijkt gewoon te blijven. DH zijn bronnen leken opgedroogd maar hij had het wel goed met die georgier en die deen. Hij zei dat het sws een groot onzin verhaal was dat hij weg zou gaan. Hoop wel dat hij gaat, maar ben er bang voor.
    Het zou behoorlijk schandalig zijn als Ted geen enkele speler de deur uit weet te drukken.

    Lely, Oosterwijk, Holscher, Laukart, Heyden…. minimaal 2 a 3 is een eis. Boere als tweede of derde spits kan best.
  • 20 Jul 2019 om 19:43
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:39
      Boere lijkt gewoon te blijven. DH zijn bronnen leken opgedroogd maar hij had het wel goed met die georgier en die deen. Hij zei dat het sws een groot onzin verhaal was dat hij weg zou gaan. Hoop wel dat hij gaat, maar ben er bang voor.
    De Turken hebben zich officieel gemeld volgens Leon Ten Voorde.
  • 20 Jul 2019 om 19:39
    Boere lijkt gewoon te blijven. DH zijn bronnen leken opgedroogd maar hij had het wel goed met die georgier en die deen. Hij zei dat het sws een groot onzin verhaal was dat hij weg zou gaan. Hoop wel dat hij gaat, maar ben er bang voor.
  • 20 Jul 2019 om 19:37
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:34
      Gebrek aan kwaliteit van de tegenstanders. Daarbij de individuele kwaliteiten die wij zelf wel hadden en je hebt je uitleg.
    Kort, krachtig en correct.
  • 20 Jul 2019 om 19:34
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:26
      Je kan alles van pusic zeggen maar verliezen deed die niet zoveel.
    Gebrek aan kwaliteit van de tegenstanders. Daarbij de individuele kwaliteiten die wij zelf wel hadden en je hebt je uitleg.
  • 20 Jul 2019 om 19:32
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:40
      Intenties waren goed, vanuit achteruit voetballen en driehoekjes maken. Opbouw moet echter stukken nauwkeuriger en sneller. Dit is een kwestie van tijd gelukkig. Alleen nog een uitzakkende 6 nodig die de ballen komt ophalen bij de verdedigers, hopen dat Aburjania daarvoor gehaald is. Ik zie het positief in!
    Snel schakelen, snel passen = veel balverlies en fouten. Traditioneel heeft FCT hier de spelers niet voor en de conditionele kwaliteiten al helemaal niet. Die Abu moet van niveau Mokotjo zijn, en Vuckic mag onder geen beding geblesseerd raken. Anders heb je een groot probleem.
  • 20 Jul 2019 om 19:26
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:02
      Bosch was goed. Viel als 1 van de weinigen echt op. Vuckic vond ik niet echt overtuigend vandaag.
    Oefenwedstrijden, die gast speelt aannemelijk op 60%. Wil natuurlijk de competitie halen. (is een aanname)
  • 20 Jul 2019 om 19:07
    • Quote van 20 Jul 2019 om 19:02
      Bosch was goed. Viel als 1 van de weinigen echt op. Vuckic vond ik niet echt overtuigend vandaag.
    Wat deed hij zoal goed? Ben er wel benieuwd wat eigenlijk?
  • 20 Jul 2019 om 19:02
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:02
      Bosch en Vuckic zijn beide aanvallende middenvelders, stonden beide basis.
    Bosch was goed. Viel als 1 van de weinigen echt op. Vuckic vond ik niet echt overtuigend vandaag.
  • 20 Jul 2019 om 18:39
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:26
      Je kan alles van pusic zeggen maar verliezen deed die niet zoveel.
    Daar heb je ook alles mee gezegd, maar verder was het grote prut. En verliep de voorbereiding ook zwaar kut toch? En helaas werd toen het voetbal voor geen meter beter, en nu hoor je in ieder geval nog wel positieve geluiden.
  • 20 Jul 2019 om 18:36
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:26
      Dat gezeik is al zo oud als het voetbal, haha. Klopt wel dat oefenwedstrijden in de voorbereiding doorgaans geen goede graadmeter zijn. De ene ploeg zit langer in voorbereiding dan de ander, soms doen bepalende spelers niet mee, soms heb je er net een hele zware trainingsweek op zitten of heb je zelfs 's ochtends nog getrained(tegen Jong Ajax bijv.).

      En met een nieuwe ploeg en een nieuwe trainer zit je er ook nog mee dat je je gedachtes op een heel team over moet brengen, wat tijd kost. Ten Hag was ook geen instant succes bij Ajax bijv., maar dat draait nu als een tierelier. Hopelijk staan we er meteen vanaf dag 1 in de Eredivisie, maar het kan ook gewoon ff duren voordat alles in elkaar valt. Zoals in de eerste periode McClaren en de tweede periode Rutten, toen het even duurde voordat alles klikte.
    Klopt
  • 20 Jul 2019 om 18:36
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:40
      Het word een heel pittig seizoen!!
    Dat geloof. Maar nog niet alle nieuwe spelers deden mee.
  • 20 Jul 2019 om 18:33
    Als je wil opbouwen vanuit achteruit heb je ook spelers nodig die vanuit achteruit goed kunnen voetballen en dat ga je met peet bijen nooit lukken zeer matige voetballer aan de bal.
  • 20 Jul 2019 om 18:26
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:02
      Sinds pusic bij az zit, winnen ze bijna niet meer. Afgelopen week hadden ze verloren en nu staan ze met 0-1 achter. Dat noemen we het pusic effect.
    Je kan alles van pusic zeggen maar verliezen deed die niet zoveel.
  • 20 Jul 2019 om 18:26
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:58
      Feit blijft dat de oefencampagne tot nu toe niet veel soeps is, een magere 3-0 overwinning tegen amateurs, 2-1 verliezen tegen jong ajax en doelpuntloos gelijkspelen tegen arabiers en een club van het tweede niveau van België.
    Leuven is gepromoveerd naar de hoogste klasse dus is geen slechte ploeg en ons verwachtingspatroon moet al jaren naar beneden ik denk dat je met dit materiaal hooguit bovenin rechterrijtje terecht komt.
  • 20 Jul 2019 om 18:26
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:10
      Weetje al dit gezeik rond oefenwedstrijden slaat allemaal nergens op. Man ze zijn er voor om te kijken wat er beter moet, eventueel nog speler huren, daar zijn oefenwedstrijden voor, en dan speel je ook nog eens met bijna de helft van de beoogde basis, dus die wedstrijden zeggen geen moer, zit niet echt de competitie spanning Op, geen aansprekende tegenstander, geen vol stadion dat de boel opzweept. Nee gewoon niets zeggende wedstrijden, en je hoort van sommigen ook positieve dingen. Let we nou eens kijken hoe we het doen met de beoogde basis eventueel nog een mutatie met de komst van nog een speler, en dan pas zeggen het is goed of zwaar kut. Klaar links en rechts verliezen eredivisie clubs ook van ploegen uit lagere divisies, om nog maar niet te spreken van potentiële topclubs, PSV en Feyenoord deed je ook zeer aan de ogen.
    Dat gezeik is al zo oud als het voetbal, haha. Klopt wel dat oefenwedstrijden in de voorbereiding doorgaans geen goede graadmeter zijn. De ene ploeg zit langer in voorbereiding dan de ander, soms doen bepalende spelers niet mee, soms heb je er net een hele zware trainingsweek op zitten of heb je zelfs 's ochtends nog getrained(tegen Jong Ajax bijv.).

    En met een nieuwe ploeg en een nieuwe trainer zit je er ook nog mee dat je je gedachtes op een heel team over moet brengen, wat tijd kost. Ten Hag was ook geen instant succes bij Ajax bijv., maar dat draait nu als een tierelier. Hopelijk staan we er meteen vanaf dag 1 in de Eredivisie, maar het kan ook gewoon ff duren voordat alles in elkaar valt. Zoals in de eerste periode McClaren en de tweede periode Rutten, toen het even duurde voordat alles klikte.
  • 20 Jul 2019 om 18:24
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:22
      Bosch deed het goed hoorde ik.
    Toch zou ik niet gokken op een jeugdspeler. Die moet je brengen achter een ervaren man die er gewoon 8- 12 inschiet.
  • 20 Jul 2019 om 18:22
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:10
      Espinoza op papier ook maar denk dat de staf dat niet goed inschat. Vuckic kan in de buurt komen. Geen enkele aanvallende middenvelder heeft vorig jaar veel gescoord. Zelfs niet op een lager niveau. Een gok dus. Bosch is jeugd dus ook een gok
    Bosch deed het goed hoorde ik.
  • 20 Jul 2019 om 18:10
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:02
      Bosch en Vuckic zijn beide aanvallende middenvelders, stonden beide basis.
    Espinoza op papier ook maar denk dat de staf dat niet goed inschat. Vuckic kan in de buurt komen. Geen enkele aanvallende middenvelder heeft vorig jaar veel gescoord. Zelfs niet op een lager niveau. Een gok dus. Bosch is jeugd dus ook een gok
  • 20 Jul 2019 om 18:10
    Weetje al dit gezeik rond oefenwedstrijden slaat allemaal nergens op. Man ze zijn er voor om te kijken wat er beter moet, eventueel nog speler huren, daar zijn oefenwedstrijden voor, en dan speel je ook nog eens met bijna de helft van de beoogde basis, dus die wedstrijden zeggen geen moer, zit niet echt de competitie spanning Op, geen aansprekende tegenstander, geen vol stadion dat de boel opzweept. Nee gewoon niets zeggende wedstrijden, en je hoort van sommigen ook positieve dingen. Let we nou eens kijken hoe we het doen met de beoogde basis eventueel nog een mutatie met de komst van nog een speler, en dan pas zeggen het is goed of zwaar kut. Klaar links en rechts verliezen eredivisie clubs ook van ploegen uit lagere divisies, om nog maar niet te spreken van potentiële topclubs, PSV en Feyenoord deed je ook zeer aan de ogen.
  • 20 Jul 2019 om 18:05
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:00
      Ja hoor mag je op letten, vind dat GG het in ieder geval verdiend om eerlijke kans te krijgen tot aan de winterstop. Want ik geloof meer in de trainer GG dan in knuffelboer Pusic, die een heel seizoen heeft mogen aan knoeien en dan ook nog in de KKD. En je hoort en leest van sommigen ook goede geluiden.
    Ik hoop met je mee!
  • 20 Jul 2019 om 18:03
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:59
      Hopen dat chery komt. Die heeft dat allemaal wel.
    Dat mooi zijn anders zo’n type. Met net zulke goede statieken. Vroeger hadden we mazzel met bijvoorbeeld perez. Zoiets moeten we nu ook hebben.
  • 20 Jul 2019 om 18:03
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:00
      Ja hoor mag je op letten, vind dat GG het in ieder geval verdiend om eerlijke kans te krijgen tot aan de winterstop. Want ik geloof meer in de trainer GG dan in knuffelboer Pusic, die een heel seizoen heeft mogen aan knoeien en dan ook nog in de KKD. En je hoort en leest van sommigen ook goede geluiden.
    En als je naar training kijkt zie je ook een duidelijk verschil.
  • 20 Jul 2019 om 18:03
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:02
      Sinds pusic bij az zit, winnen ze bijna niet meer. Afgelopen week hadden ze verloren en nu staan ze met 0-1 achter. Dat noemen we het pusic effect.
    Yes slechter kan ook niet met zo een trainer.(hulpje)
  • 20 Jul 2019 om 18:02
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:58
      We moeten gewoon een goede aanvallende middenvelder hebben dan gaat het wel draaien. Totaal geen doelgerichtheid bij huidige middenveld. Zag je vorig seizoen ook. Toen die hamdoei (ofzo) ineens gaat draaien dan loopt het als een trein. Maar jah als je middenveld vol gooit met defensiefs middenvelders en centrale middenvelders. Dan kun je ook geen aanvallende team verwachten. De tijden dat wel succesvol waren hadden we altijd een goede 10 die geregeld scoorde. Zolang we die niet hebben kan je het aanvallend voetbal wel vergeten.
    Bosch en Vuckic zijn beide aanvallende middenvelders, stonden beide basis.
  • 20 Jul 2019 om 18:02
    • Quote van 20 Jul 2019 om 18:00
      Ja hoor mag je op letten, vind dat GG het in ieder geval verdiend om eerlijke kans te krijgen tot aan de winterstop. Want ik geloof meer in de trainer GG dan in knuffelboer Pusic, die een heel seizoen heeft mogen aan knoeien en dan ook nog in de KKD. En je hoort en leest van sommigen ook goede geluiden.
    Sinds pusic bij az zit, winnen ze bijna niet meer. Afgelopen week hadden ze verloren en nu staan ze met 0-1 achter. Dat noemen we het pusic effect.
  • 20 Jul 2019 om 18:01
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:58
      Feit blijft dat de oefencampagne tot nu toe niet veel soeps is, een magere 3-0 overwinning tegen amateurs, 2-1 verliezen tegen jong ajax en doelpuntloos gelijkspelen tegen arabiers en een club van het tweede niveau van België.
    Slechte repetitie betekent goede generale hoop ik dan maar.
  • 20 Jul 2019 om 18:00
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:56
      Zo fanatiek anti Pusic als je bent, zo fanatiek pro García ben je. Kijken of dat na 3 verliespartijen op rij nog zo is......
    Ja hoor mag je op letten, vind dat GG het in ieder geval verdiend om eerlijke kans te krijgen tot aan de winterstop. Want ik geloof meer in de trainer GG dan in knuffelboer Pusic, die een heel seizoen heeft mogen aan knoeien en dan ook nog in de KKD. En je hoort en leest van sommigen ook goede geluiden.
  • 20 Jul 2019 om 17:59
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:58
      We moeten gewoon een goede aanvallende middenvelder hebben dan gaat het wel draaien. Totaal geen doelgerichtheid bij huidige middenveld. Zag je vorig seizoen ook. Toen die hamdoei (ofzo) ineens gaat draaien dan loopt het als een trein. Maar jah als je middenveld vol gooit met defensiefs middenvelders en centrale middenvelders. Dan kun je ook geen aanvallende team verwachten. De tijden dat wel succesvol waren hadden we altijd een goede 10 die geregeld scoorde. Zolang we die niet hebben kan je het aanvallend voetbal wel vergeten.
    Hopen dat chery komt. Die heeft dat allemaal wel.
  • 20 Jul 2019 om 17:58
    Feit blijft dat de oefencampagne tot nu toe niet veel soeps is, een magere 3-0 overwinning tegen amateurs, 2-1 verliezen tegen jong ajax en doelpuntloos gelijkspelen tegen arabiers en een club van het tweede niveau van België.
  • 20 Jul 2019 om 17:58
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:36
      Werden heel veel spelers tegelijk gewisseld. Helemaal. Iets aan de hand. Zekhnini wel last van schouder leek het en zerrouki tik op enkel waar die last van had. Verder erg matige wedstrijd waarbij Leuven vaak bovenliggende partij was en ook de betere kansen had. Twente stelt voorin erg weinig voor
    We moeten gewoon een goede aanvallende middenvelder hebben dan gaat het wel draaien. Totaal geen doelgerichtheid bij huidige middenveld. Zag je vorig seizoen ook. Toen die hamdoei (ofzo) ineens gaat draaien dan loopt het als een trein. Maar jah als je middenveld vol gooit met defensiefs middenvelders en centrale middenvelders. Dan kun je ook geen aanvallende team verwachten. De tijden dat wel succesvol waren hadden we altijd een goede 10 die geregeld scoorde. Zolang we die niet hebben kan je het aanvallend voetbal wel vergeten.
  • 20 Jul 2019 om 17:56
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:16
      Beetje raar in 63 min
    Achter elke boom spook zien of niet?
  • 20 Jul 2019 om 17:56
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:46
      Lullo
    Zo fanatiek anti Pusic als je bent, zo fanatiek pro García ben je. Kijken of dat na 3 verliespartijen op rij nog zo is......
  • 20 Jul 2019 om 17:55
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:40
      Intenties waren goed, vanuit achteruit voetballen en driehoekjes maken. Opbouw moet echter stukken nauwkeuriger en sneller. Dit is een kwestie van tijd gelukkig. Alleen nog een uitzakkende 6 nodig die de ballen komt ophalen bij de verdedigers, hopen dat Aburjania daarvoor gehaald is. Ik zie het positief in!
    Ik denk dat Roemeratoe daar heel sterk in is, vind hem echt goed.
  • 20 Jul 2019 om 17:53
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:51
      Ik hoop echt niet dat holscher speelminuten gaat krijgen dit seizoen. Ik ken voetballers die bij een plaatselijke amateur beter spelen dan holscher.
    Ik hoop dat die nog een heeele lange weg van herstel nodig heeft, minstens tot 2 wedstrijden voor het einde van het seizoen;-)
  • 20 Jul 2019 om 17:51
    Ik hoop echt niet dat holscher speelminuten gaat krijgen dit seizoen. Ik ken voetballers die bij een plaatselijke amateur beter spelen dan holscher.
  • 20 Jul 2019 om 17:46
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:46
      Eindelijk verstandige geluiden...
    Lullo
  • 20 Jul 2019 om 17:43
    Ik heb wel lichtpuntjes gezien we zijn ook nog maar net in de voorbereiding bovendien nog twee hele weken te gaan.Komt alle maal goed.
  • 20 Jul 2019 om 17:40
    Intenties waren goed, vanuit achteruit voetballen en driehoekjes maken. Opbouw moet echter stukken nauwkeuriger en sneller. Dit is een kwestie van tijd gelukkig. Alleen nog een uitzakkende 6 nodig die de ballen komt ophalen bij de verdedigers, hopen dat Aburjania daarvoor gehaald is. Ik zie het positief in!
  • 20 Jul 2019 om 17:40
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:39
      Een belgische 2e klasser die bovenliggende in de partij was. Dat is wel slecht
    Het word een heel pittig seizoen!!
  • 20 Jul 2019 om 17:39
    Een belgische 2e klasser die bovenliggende in de partij was. Dat is wel slecht
  • 20 Jul 2019 om 17:36
    • Quote van 20 Jul 2019 om 17:16
      Beetje raar in 63 min
    Werden heel veel spelers tegelijk gewisseld. Helemaal. Iets aan de hand. Zekhnini wel last van schouder leek het en zerrouki tik op enkel waar die last van had. Verder erg matige wedstrijd waarbij Leuven vaak bovenliggende partij was en ook de betere kansen had. Twente stelt voorin erg weinig voor
  • 20 Jul 2019 om 17:36
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:32
      Ikzeg. Het zal even duren maar ik heb er nog steeds volop vertrouwen in.
    Ik niet echt we hebben een heel mager elftal,gelukkig is Holscher op de weg terug!!
  • 20 Jul 2019 om 17:16
    Alweer fout van Bijen dus. Tegen Al Wahda ook al. Cmon peet
  • 20 Jul 2019 om 17:16
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:57
      Omdat hij, met de helft van het elftal, gewisseld is?
    Beetje raar in 63 min
  • 20 Jul 2019 om 16:57
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:37
      Let op drommel geblesseerd
    Omdat hij, met de helft van het elftal, gewisseld is?
  • 20 Jul 2019 om 16:46
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:30
      García OUT!
    Verwijder je account svp
  • 20 Jul 2019 om 16:46
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:30
      García OUT!
    Eindelijk verstandige geluiden...
  • 20 Jul 2019 om 16:39
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:37
      Let op drommel geblesseerd
    Serieus?
  • 20 Jul 2019 om 16:39
    • Quote van 20 Jul 2019 om 16:30
      García OUT!
    Haha hoop dat dit niet serieus is.
  • 20 Jul 2019 om 16:37
    Let op drommel geblesseerd
  • 20 Jul 2019 om 16:32
    Ikzeg. Het zal even duren maar ik heb er nog steeds volop vertrouwen in.
  • 20 Jul 2019 om 16:31