Espinosa verklapt: ''Dan wordt mijn contract automatisch verlengd'' Ten Voorde analyseert: ''Dat is geen optie met deze selectie'' ''Ook bij FC Twente krijg ik mee dat er soms over me wordt gemord'' Roemeratoe maakt indruk bij FC Twente: ''Dat is hartstikke mooi'' Van Staa: ''Daarom vind ik ook dat hij een compliment verdient''

''Als de competitie begint zitten wij nog midden in de voorbereiding''

( 73 reacties)
''Als de competitie begint zitten wij nog midden in de voorbereiding''

FC Twente speelde zaterdag doelpuntloos gelijk tegen OH Leuven. Trainer Gonzalo Garcia Garcia weet dat zijn selectie nog lang niet compleet is en hoopt snel op nieuwe spelers.

"Als de competitie begint zitten wij nog midden in onze voorbereiding", begint Garcia Garcia tegenover TC Tubantia. "We moeten dealen met de realiteit. Die jongens die er nog niet zijn, geven ons straks een plus en helpen ons verder. Dus moeten wij er voor zorgen dat ze in een team terechtkomen, waarin bepaalde lijnen al zichtbaar zijn, zodat de aanpassing makkelijker gaat."

Garcia Garcia wil met FC Twente verzorgd voetbal gaan spelen en minder vaak de lange bal gebruiken. "De jongens moeten een omslag in hun hoofd maken", zegt Garcia Garcia. "Ze moeten ervan overtuigd raken dat deze manier van spelen, ze op den duur het meeste gaat brengen." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2019 om 20:02
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:20
      Gaat Nakamura niet linksbuiten spelen? Daar speelde hij vooral in japan.
    Ik denk dat Zekhnini daar komt. Espinosa op 10, Aitor op rechts. Misschien schuift Espinosa op naar midveld en dat er voorin eea wordt geschoven
  • 22 Jul 2019 om 19:59
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:00
      Geen geld voor,als Boere gaat heb je er nog drie
    Vind het best tricky om eventueel te bouwen op de overige drie spitsen. Die hebben nóg minder als Boere laten zien tot dusver.
  • 22 Jul 2019 om 19:58
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:50
      Een déjà veu gevoel een beetje maar er komt nog iets bij. Dat is alleen maar mooi.
    Weet je toevallig of ze met spelers voor specifieke posities praten?
  • 22 Jul 2019 om 15:00
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:09
      huilie huilie hahahahaha
      Je naam is berucht hier op het forum!
      Toch nog iets bereikt!
    He Scorpio donder op de enige die huillie huillie doet is SS.Maar gewoon dat een ander mijn naam ergens gebruikt slaat nergens op. En is gewoon provoceren en ik hoef niet berucht te zijn boeit me echt niet maar mijn belofte aan SS staat.
  • 22 Jul 2019 om 14:29
    • Quote van 22 Jul 2019 om 14:14
      Berggreen is voor de Eredivisie echt een goede spits,mits fit,en Nakamura is wel wedstrijdfit,zat midden in de competitie, maar wel een hele overgang,dus afwachten toch, momenteel is het echt koffiedik kijken,over 4 a 5 weken kun je pas zien hoe we er voor staan, kennen ze elkaar langer,verwachte basiself heeft nog nooit samengespeeld dat heeft nu eenmaal tijd nodig,ben erg benieuwd naar morgen.
    De spoeling voorin blijft wel heel dun aangezien je met Berggreen, Aitor, Zekhnini en Nakamura eigenlijk maar 4 volwaardige spelers hebt voor 3 posities.
  • 22 Jul 2019 om 14:14
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:51
      Laten we inderdaad maar hopen dat ze nog ergens een spitsje kunnen huren want het is anders wel heel matig allemaal.
    Berggreen is voor de Eredivisie echt een goede spits,mits fit,en Nakamura is wel wedstrijdfit,zat midden in de competitie, maar wel een hele overgang,dus afwachten toch, momenteel is het echt koffiedik kijken,over 4 a 5 weken kun je pas zien hoe we er voor staan, kennen ze elkaar langer,verwachte basiself heeft nog nooit samengespeeld dat heeft nu eenmaal tijd nodig,ben erg benieuwd naar morgen.
  • 22 Jul 2019 om 13:56
    Wanneer begint de echte voorbereiding voor het seizoen?Ik verwacht dat deze toch wel is afgerond als ze tegen PSV spelen.Als er dan nog geen team staat is misschien handig een telraam mee te nemen.Dit is een boze droom die hopelijk niet uit zal komen
  • 22 Jul 2019 om 13:51
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:43
      Voorlopig wel, misschien gaat Jari ook nog wel weg,eerst maar eens vier of vijf weken aankijken hoe snel Berggreen en Nakamura aanhaken,in de laatste tranferweek kun je altijd nog wat oppikken toch,wat nu onmogelijk is kan dan vaak wel.
    Laten we inderdaad maar hopen dat ze nog ergens een spitsje kunnen huren want het is anders wel heel matig allemaal.
  • 22 Jul 2019 om 13:43
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:23
      Nakamura lijkt me vooral een vleugelspeler. Maar goed, er komt dus geen spits bij en dus moeten we het dit jaar doen met een chronisch geblesseerde, een lantaarnpaal zonder talent en een verkapte vleugelspeler als spitsen.
    Voorlopig wel, misschien gaat Jari ook nog wel weg,eerst maar eens vier of vijf weken aankijken hoe snel Berggreen en Nakamura aanhaken,in de laatste tranferweek kun je altijd nog wat oppikken toch,wat nu onmogelijk is kan dan vaak wel.
  • 22 Jul 2019 om 13:42
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:30
      Om hoofden schreewen, wie? GGG is een al dan niet gedwongen gok van koppelbaas Ted. GGG zal gewoon 15 wedstrijden moeten krijgen, zoals iedere trainer. We hebben een ploeg met veel voetbal en veel potentie. Hij mag laten zien dat hij er meer van snap dan Pusic. Bungelen we na 10 wedstrijden onderaan, dan heeft hij een probleem. Maar gelukkig is de ED zo verschrikkelijk slecht en zwak, dat je het wel heel erg slecht moet doen wil je het verprutsen. Degraderen kan bijna niet met dit materiaal.
    Dat vind ok een zeer gewaagde uitspraak voor iemand met een kritische toon als de jouwe
  • 22 Jul 2019 om 13:26
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:23
      Nakamura lijkt me vooral een vleugelspeler. Maar goed, er komt dus geen spits bij en dus moeten we het dit jaar doen met een chronisch geblesseerde, een lantaarnpaal zonder talent en een verkapte vleugelspeler als spitsen.
    Maak je niet ongerust. Twente scoort er driftig op los in de voorbereiding......
  • 22 Jul 2019 om 13:23
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:17
      Nakamura toch,dus een ervaren jongen met Berggreen,een jong talent met Nakamura,en Jari er tussen in,wie er spelen gaat mogen ze mooi uitvechten.
    Nakamura lijkt me vooral een vleugelspeler. Maar goed, er komt dus geen spits bij en dus moeten we het dit jaar doen met een chronisch geblesseerde, een lantaarnpaal zonder talent en een verkapte vleugelspeler als spitsen.
  • 22 Jul 2019 om 13:20
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:17
      Nakamura toch,dus een ervaren jongen met Berggreen,een jong talent met Nakamura,en Jari er tussen in,wie er spelen gaat mogen ze mooi uitvechten.
    Gaat Nakamura niet linksbuiten spelen? Daar speelde hij vooral in japan.
  • 22 Jul 2019 om 13:17
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:03
      Wie dan behalve Berggreen en Oosterwijk?
    Nakamura toch,dus een ervaren jongen met Berggreen,een jong talent met Nakamura,en Jari er tussen in,wie er spelen gaat mogen ze mooi uitvechten.
  • 22 Jul 2019 om 13:03
    • Quote van 22 Jul 2019 om 13:00
      Geen geld voor,als Boere gaat heb je er nog drie
    Wie dan behalve Berggreen en Oosterwijk?
  • 22 Jul 2019 om 13:00
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:56
      Een extra spits is ook geen overbodige luxe.
    Geen geld voor,als Boere gaat heb je er nog drie
  • 22 Jul 2019 om 12:56
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:51
      Goed lezen,als Boere gaat,nu twee Turkse clubs,dan is er geld om wat te doen,een CV,Gonzalez?,een back up linksback,en een middenvelder,hopelijk Chery zullen er nog wel meer verhuurd worden,dan is er weer wat salaris budget.
    Een extra spits is ook geen overbodige luxe.
  • 22 Jul 2019 om 12:51
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:33
      Dat heeft Twentefans er van gemaakt. In het originele stuk in de Tubantia staat er nergens dat hij op nieuwe spelers hoopt.
    Goed lezen,als Boere gaat,nu twee Turkse clubs,dan is er geld om wat te doen,een CV,Gonzalez?,een back up linksback,en een middenvelder,hopelijk Chery zullen er nog wel meer verhuurd worden,dan is er weer wat salaris budget.
  • 22 Jul 2019 om 12:30
    Om hoofden schreewen, wie? GGG is een al dan niet gedwongen gok van koppelbaas Ted. GGG zal gewoon 15 wedstrijden moeten krijgen, zoals iedere trainer. We hebben een ploeg met veel voetbal en veel potentie. Hij mag laten zien dat hij er meer van snap dan Pusic. Bungelen we na 10 wedstrijden onderaan, dan heeft hij een probleem. Maar gelukkig is de ED zo verschrikkelijk slecht en zwak, dat je het wel heel erg slecht moet doen wil je het verprutsen. Degraderen kan bijna niet met dit materiaal.
  • 22 Jul 2019 om 12:19
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:45
      En het gezeur over voorbereiding begint weer van voor af aan.......
    Heeft hij van de meester Charlatan Pusic geleerd.
  • 22 Jul 2019 om 12:11
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:05
      Waarom laat je mij er niet buiten? Waarom moet je mijn naam weer roepen?
    Nou :Leeroy, of ik dat nu wel of niet doe, je mengt je er toch wel in, en je bent natuurlijk van harte welkom.

    Was maar een grapje. Rustaaaghhh !
  • 22 Jul 2019 om 12:09
    • Quote van 22 Jul 2019 om 12:05
      Waarom laat je mij er niet buiten? Waarom moet je mijn naam weer roepen?
    huilie huilie hahahahaha
    Je naam is berucht hier op het forum!
    Toch nog iets bereikt!
  • 22 Jul 2019 om 12:05
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:22
      Leroy Labiel. …….. alleen de naam al is FCT-waardig. Klinkt als de echte naam van Ja Die ook, Leeroy Labiel
    Waarom laat je mij er niet buiten? Waarom moet je mijn naam weer roepen?
  • 22 Jul 2019 om 11:48
    • Quote van 22 Jul 2019 om 10:12
      Goedemorgen
    Je denkt even testen hoe er op SSer gereageerd wordt na je wangedrag. Flikker lekker een eind op.
  • 22 Jul 2019 om 11:47
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:22
      Leroy Labiel. …….. alleen de naam al is FCT-waardig. Klinkt als de echte naam van Ja Die ook, Leeroy Labiel
    #Fail.
  • 22 Jul 2019 om 11:45
    En het gezeur over voorbereiding begint weer van voor af aan.......
  • 22 Jul 2019 om 11:33
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:22
      Leroy Labiel. …….. alleen de naam al is FCT-waardig. Klinkt als de echte naam van Ja Die ook, Leeroy Labiel
    Goh, wat grappig. Niet dus.
  • 22 Jul 2019 om 11:32
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:40
      Hopen op chery, extra spits en linksbuiten, dan zijn we denk ik zo goed als klaar.
    Heb je niks aan.. jonge spelers halen die je daarna kunt verkopen voor een goed bedrag. Dat is pas beleid.
  • 22 Jul 2019 om 11:24
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:21
      Leroy Labylle is sinds vandaag transfervrij. Is dit iets als tweede linksback?
    Gewoon alles binnenhalen wat los en vast zit. KWW beleid hebben we toch al!
  • 22 Jul 2019 om 11:22
    • Quote van 22 Jul 2019 om 11:21
      Leroy Labylle is sinds vandaag transfervrij. Is dit iets als tweede linksback?
    Leroy Labiel. …….. alleen de naam al is FCT-waardig. Klinkt als de echte naam van Ja Die ook, Leeroy Labiel
  • 22 Jul 2019 om 11:21
    Leroy Labylle is sinds vandaag transfervrij. Is dit iets als tweede linksback?
  • 22 Jul 2019 om 11:03
    • Quote van 22 Jul 2019 om 07:51
      Geeft de burger wel moet. Er komen dus nog directe versterkingen.
    Moët & Chandon ja? Luxe hoor, cheers!
  • 22 Jul 2019 om 11:01
    Gadverdamme, lauwe taal. Bah bah bahj Ik wil het niet horen. Lamme gelul over de voorbereiding moet verboden worden, vele clubs zitten in hetzelfde schuitje - minimaal 6. we hebben kwaliteit zat. We hebben spelers zat.
    Niks geen excuses. Niks geen lauw gelul. Niks geen indekken en lam gelul over hoe zielig we zijn.
  • 22 Jul 2019 om 10:30
    • Quote van 22 Jul 2019 om 10:17
      Weg met dit soort berichten op twentefans plus ban voor afzender
    Helemaal mee oneens! Dit soort berichten moet je koesteren op twentefans!
  • 22 Jul 2019 om 10:29
    • Quote van 22 Jul 2019 om 10:12
      Goedemorgen
    buongiorno
  • 22 Jul 2019 om 10:17
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:39
      Hebt u geprobeerd om zonder succes leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of vestiging van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende leningbedrijven in het Verenigd Koninkrijk. Neem voor meer informatie contact op met e-mail: larryfox2017@gmail.com
    Weg met dit soort berichten op twentefans plus ban voor afzender
  • 22 Jul 2019 om 10:13
    • Quote van 22 Jul 2019 om 10:05
      Zijn eerst langs munsterhuis
    hahahahaha
  • 22 Jul 2019 om 10:12
    Goedemorgen
  • 22 Jul 2019 om 10:07
    De excuses en het gelul begint nu alweer!
  • 22 Jul 2019 om 10:05
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:44
      Die zitten op de bahama's............
    Zijn eerst langs munsterhuis
  • 22 Jul 2019 om 09:56
    Off topic: Twente-Schalke op fox1 morgen!
  • 22 Jul 2019 om 09:51
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:47
      En misschien ook even willen optreden tegen wat personen hier.
    Censuur?
  • 22 Jul 2019 om 09:51
    Haal Tjarron Chery
  • 22 Jul 2019 om 09:47
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:43
      Bjorn of Niek, kunnen jullie bovenstaand bericht verwijderen?
    En misschien ook even willen optreden tegen wat personen hier.
  • 22 Jul 2019 om 09:44
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:43
      Bjorn of Niek, kunnen jullie bovenstaand bericht verwijderen?
    Die zitten op de bahama's............
  • 22 Jul 2019 om 09:43
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:39
      Hebt u geprobeerd om zonder succes leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of vestiging van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende leningbedrijven in het Verenigd Koninkrijk. Neem voor meer informatie contact op met e-mail: larryfox2017@gmail.com
    Bjorn of Niek, kunnen jullie bovenstaand bericht verwijderen?
  • 22 Jul 2019 om 09:40
    Gewoon Pusic 2.0. Stond ook met de handen in het haar aan het begin van het seizoen. Deja Vu.Mooie ambities van GGG maar ze waar KUNNEN maken is een tweede!
    We gaan het meemaken.
  • 22 Jul 2019 om 09:39
    Hebt u geprobeerd om zonder succes leningen van banken te krijgen? Dringend geld nodig om uit de schulden te komen? Geld nodig voor uitbreiding of vestiging van uw eigen bedrijf? Ontvang een lening bij een van de toonaangevende leningbedrijven in het Verenigd Koninkrijk. Neem voor meer informatie contact op met e-mail: larryfox2017@gmail.com
  • 22 Jul 2019 om 09:39
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:33
      Dat heeft Twentefans er van gemaakt. In het originele stuk in de Tubantia staat er nergens dat hij op nieuwe spelers hoopt.
    Of krijgt... Mee eens Daarin staat dat hij hoopt dat de spelers die tot nu toe of niet mee hebben gedaan, er dan wel staan. Uiteraard is het dan nog afwachten of die spelers wel de schwung brengen
  • 22 Jul 2019 om 09:33
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:27
      Hij hoopt op nieuwe spelers staat er.
    Dat heeft Twentefans er van gemaakt. In het originele stuk in de Tubantia staat er nergens dat hij op nieuwe spelers hoopt.
  • 22 Jul 2019 om 09:32
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:47
      Doelt hij niet op spelers die nog niet aanwezig waren zoals die Japanner of die spits die nog niet mee doet? Want qua spelers halen stond er pas nog dat dit het was ze moesten nu een pas op de plaats maken!
    Dat denk ik ook, tenzij Boere nog verkocht wordt. Krijg je misschien 750000 euro. Daar moet 75% naar aflossen. Dan hou je 188000 over. Je moet je dan afvragen of je daar iets moois van kunt halen. Volgens mij moeten we het hiermee doen en is het afwachten tot alle spelers mee kunnen doen.
  • 22 Jul 2019 om 09:31
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:27
      Hij hoopt op nieuwe spelers staat er.
    Ik denk dat Leon dit zelf bedenkt
  • 22 Jul 2019 om 09:28
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:21
      Pusic 2.0
    Valt wel mee. Ik heb pusic nog nooit horen zeggen dat ze verzorgt voetbal willen spelen en minder de lange bal willen gebruiken.
  • 22 Jul 2019 om 09:27
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:47
      Doelt hij niet op spelers die nog niet aanwezig waren zoals die Japanner of die spits die nog niet mee doet? Want qua spelers halen stond er pas nog dat dit het was ze moesten nu een pas op de plaats maken!
    Hij hoopt op nieuwe spelers staat er.
  • 22 Jul 2019 om 09:24
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:21
      Pusic 2.0
    Hopelijk qua voetbal niet
  • 22 Jul 2019 om 09:21
    Pusic 2.0
  • 22 Jul 2019 om 09:21
    Het begint wat afgezaagd te worden
  • 22 Jul 2019 om 09:16
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:07
      Dan worden we weer kampioen.
    Hahaha, gevat.
  • 22 Jul 2019 om 09:11
    • Quote van 22 Jul 2019 om 09:07
      Dan worden we weer kampioen.
    Wat een feest heb er nu al zin in ;-)
  • 22 Jul 2019 om 09:07
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:49
      Dit verhaal komt me bekend voor
    Dan worden we weer kampioen.
  • 22 Jul 2019 om 08:58
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:47
      Doelt hij niet op spelers die nog niet aanwezig waren zoals die Japanner of die spits die nog niet mee doet? Want qua spelers halen stond er pas nog dat dit het was ze moesten nu een pas op de plaats maken!
    Wie weet is het de extra 500.000 er bovenop het de 1.000.000 voor het spelersfonds. Ik den dat we nog wel verrast worden.
  • 22 Jul 2019 om 08:51
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:47
      Doelt hij niet op spelers die nog niet aanwezig waren zoals die Japanner of die spits die nog niet mee doet? Want qua spelers halen stond er pas nog dat dit het was ze moesten nu een pas op de plaats maken!
    Dat dacht ik ook
  • 22 Jul 2019 om 08:51
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:49
      Dit verhaal komt me bekend voor
    Eens
  • 22 Jul 2019 om 08:50
    Een déjà veu gevoel een beetje maar er komt nog iets bij. Dat is alleen maar mooi.
  • 22 Jul 2019 om 08:49
    Dit verhaal komt me bekend voor
  • 22 Jul 2019 om 08:47
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:32
      Er zal nog wat komen zo te lezen. Of dit dan kwantiteit of kwaliteit is moeten we maar afwachten. En tja, de voorbereiding zal weer tot Sinterklaas duren helaas. Dan maar weer na de winterstop vlammen en vooral duimen dat iedereen fit is en blijft.
    Doelt hij niet op spelers die nog niet aanwezig waren zoals die Japanner of die spits die nog niet mee doet? Want qua spelers halen stond er pas nog dat dit het was ze moesten nu een pas op de plaats maken!
  • 22 Jul 2019 om 08:40
    Hopen op chery, extra spits en linksbuiten, dan zijn we denk ik zo goed als klaar.
  • 22 Jul 2019 om 08:32
    • Quote van 22 Jul 2019 om 07:51
      Geeft de burger wel moet. Er komen dus nog directe versterkingen.
    Er zal nog wat komen zo te lezen. Of dit dan kwantiteit of kwaliteit is moeten we maar afwachten. En tja, de voorbereiding zal weer tot Sinterklaas duren helaas. Dan maar weer na de winterstop vlammen en vooral duimen dat iedereen fit is en blijft.
  • 22 Jul 2019 om 08:17
    Ik denk ook wel dat er nog 1 of 2 spelers bij komen, maar daar moeten we gewoon nog even op wachten.
  • 22 Jul 2019 om 08:10
    • Quote van 22 Jul 2019 om 08:03
      Zou kunnen dat er nog wat bij komt. Oa afhankelijk wat er met Boere gaat gebeuren. Maar hij doelt natuurlijk ook op de Japanner die nog onderweg is. De Georgiër die nog geen werkvergunning heeft, Paul V die niet mee deed, Brama, de nieuwe Deense spits. Allemaal gasten die nog niet mee hebben gedaan. Alleen Paul V heeft mee getraind.
    Hoopt snel op nieuwe spelers
  • 22 Jul 2019 om 08:03
    • Quote van 22 Jul 2019 om 07:51
      Geeft de burger wel moet. Er komen dus nog directe versterkingen.
    Zou kunnen dat er nog wat bij komt. Oa afhankelijk wat er met Boere gaat gebeuren. Maar hij doelt natuurlijk ook op de Japanner die nog onderweg is. De Georgiër die nog geen werkvergunning heeft, Paul V die niet mee deed, Brama, de nieuwe Deense spits. Allemaal gasten die nog niet mee hebben gedaan. Alleen Paul V heeft mee getraind.
  • 22 Jul 2019 om 07:51
    Geeft de burger wel moet. Er komen dus nog directe versterkingen.
  • 22 Jul 2019 om 07:44
    Ik dacht dat er niet veel meer mogelijk zou zijn. Afwachten. Wie weet gaat Boere nog weg
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›