Te Wierik: ''Het is niet handig om in die situatie te komen''

( 55 reacties)
Te Wierik: ''Het is niet handig om in die situatie te komen''

FC Twente won zaterdag van een negental Groningers. FC Groningen-aanvoerder Mike te Wierik is het niet eens met de gekregen rode kaarten. 

"Het is hoe je die eerste rode kaart interpreteert. Vorige week werd er bij ons op dezelfde manier een aanval eruit gehaald en hij kreeg geel. Dan mag jij mij uitleggen waarom wij rood krijgen vandaag. Dat is best frustrerend", begint hij bij FOX Sports.

"Hij geeft hem geen doodschop, hij wil hem niet blesseren, hij wil alleen die counter eruit halen", vervolgt de verdediger. "De ene week is het geel, de andere week rood. Als je de VAR niet hebt en de scheidsrechter interpreteert het anders, dat kan. Alleen als je de ene week geel krijgt en de andere week rood, dat gaat er bij mij niet in. Als je vorige week geel geeft, moet je vandaag ook geel geven. Als je vorige week rood geeft, moet je vandaag ook rood geven. Zo simpel is het", stelt de aanvoerder.

Zelf kreeg Te Wierik ook een rode kaart. "De bal kwam tussen ons in. Hij komt met een gestrekt been van de zijkant en ik kom rechtdoor en wil de bal spelen maar hij is iets net iets eerder bij de bal. Natuurlijk is het dan een gestrekt been, ik kan mijn been er niet afhalen als ik hem niet wil raken", aldus Te Wierik.

"Dan probeer ik nog iets weg te draaien en raak ik hem met mijn hak heel licht net naast zijn knie", beschrijft hij de actie voor zijn rode kaart. "Voor mijn gevoel raak ik hem bijna niet. Volgens mij zie je dat ook wel. Je ziet dat ik hem schamp. Het is niet handig om in die situatie te komen. Dat kan ik mezelf aanrekenen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Aug 2019 om 12:32
    Eppie, ik heb zaterdag een half uurtje naar O19 gekeken. Zwakke tegenstander maar Thijs van Leeuwen vond ik verreweg de beste man van het veld. Hij heeft natuurlijk niet voor niets in de voorbereiding al mee gedraaid. Zijn verder de linksbuiten (Omid) en de linksback (ze noemden hem Kappie) de grote talenten? De lange blonde aanvoerder (verdedigende middenvelder) kan mss ook wat zijn maar stond zo weinig onder druk dat ik het niet goed in kan schatten.
  • 12 Aug 2019 om 11:25
    • Quote van 12 Aug 2019 om 09:47
      Dennis Google eens Correia en B siterats,in een reactie staat d Trump,dus gewoon een Brabants kneusje die komt trollen en kijken wat wij van City krijgen,wat een sukkeltje.
    Krijgen we dat pareltje nog Eppie?
  • 12 Aug 2019 om 10:23
    • Quote van 12 Aug 2019 om 09:47
      Dennis Google eens Correia en B siterats,in een reactie staat d Trump,dus gewoon een Brabants kneusje die komt trollen en kijken wat wij van City krijgen,wat een sukkeltje.
    Hey maar eppie, graag nog een verslagje van wat je zaterdag op de jeugdvelden allemaal gezien hebt.
  • 12 Aug 2019 om 10:19
    • Quote van 12 Aug 2019 om 09:47
      Dennis Google eens Correia en B siterats,in een reactie staat d Trump,dus gewoon een Brabants kneusje die komt trollen en kijken wat wij van City krijgen,wat een sukkeltje.
    Duidelijk Eppie :)
  • 12 Aug 2019 om 09:47
    • Quote van 12 Aug 2019 om 00:11
      Jouw mening is niet relevant
    Dennis Google eens Correia en B siterats,in een reactie staat d Trump,dus gewoon een Brabants kneusje die komt trollen en kijken wat wij van City krijgen,wat een sukkeltje.
  • 12 Aug 2019 om 09:12
    • Quote van 11 Aug 2019 om 23:47
      Precies, hardstikke mooie kerel die altijd z'n eigen positieve kijk heeft op het voetbal en nooit geruzie met iemand.
    Zo is dat. En nu denkt Tukkerclan dat jij met jezelf zit te kletsen :D
  • 12 Aug 2019 om 00:11
    • Quote van 12 Aug 2019 om 00:04
      Ik begin me een beetje kapot te ergeren aan jou. Hele tijd zielig doen, deze mensen hebben vast niet voor niets het idee dat jij al die troll account gemaakt hebt. Ga niet mij de schuld geven ik heb niks gezegd in verband met jou dus stfu
    Jouw mening is niet relevant
  • 12 Aug 2019 om 00:04
    • Quote van 11 Aug 2019 om 23:15
      Haha geloof het of niet maar ik ben compleet iemand anders als die andere stumperts. Die Trump heeft zichzelf in een eerder topic al verraden.
    Ik begin me een beetje kapot te ergeren aan jou. Hele tijd zielig doen, deze mensen hebben vast niet voor niets het idee dat jij al die troll account gemaakt hebt. Ga niet mij de schuld geven ik heb niks gezegd in verband met jou dus stfu
  • 12 Aug 2019 om 00:02
    • Quote van 11 Aug 2019 om 23:13
      Jij bent hier al super lang om lekker via mijn naam de bende hier op te fokken.
    Ey kneusje ik heb dit al 10x gezegd ik heb me geen seconde voor gedaan als jou. Ik ben er net maak een klein grapje en heb heel dit trieste forum over me heen
  • 11 Aug 2019 om 23:47
    • Quote van 11 Aug 2019 om 23:21
      Ik heeft een mooi imago opgebouwd met een uniek handelsmerk.
    Precies, hardstikke mooie kerel die altijd z'n eigen positieve kijk heeft op het voetbal en nooit geruzie met iemand.
  • 11 Aug 2019 om 23:21
    • Quote van 11 Aug 2019 om 22:21
      Ikzeg vind ik gewoon een beetje raar. Ik begin toch ook niet elke post met ‘ik romperstomper zeg’ ?
    Ik heeft een mooi imago opgebouwd met een uniek handelsmerk.
  • 11 Aug 2019 om 23:15
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:27
      Rompermooiweerpietonly.......weer gehact is wieder bezig of nie. Geen zin an dit gezijk
    Haha geloof het of niet maar ik ben compleet iemand anders als die andere stumperts. Die Trump heeft zichzelf in een eerder topic al verraden.
  • 11 Aug 2019 om 23:13
    • Quote van 11 Aug 2019 om 17:27
      Ik heb niks met die rare lui te maken. Ben er net een weekje ik maak een klein grapje en ik wird allerlei dingen beschuldigt en heb heel dit forum over me heen wat een triest triest gebeuren hier
    Jij bent hier al super lang om lekker via mijn naam de bende hier op te fokken.
  • 11 Aug 2019 om 23:10
    • Quote van 11 Aug 2019 om 22:21
      Ikzeg vind ik gewoon een beetje raar. Ik begin toch ook niet elke post met ‘ik romperstomper zeg’ ?
    Randdebiel
  • 11 Aug 2019 om 23:07
    • Quote van 11 Aug 2019 om 21:24
      Dito
    Helaas voor jou geef ik precies niks om jou mening over mij, jij maakt je zelfs druk om een mening van mij over iemand anders
  • 11 Aug 2019 om 23:07
    • Quote van 11 Aug 2019 om 22:21
      Ikzeg vind ik gewoon een beetje raar. Ik begin toch ook niet elke post met ‘ik romperstomper zeg’ ?
    +100 lijkt wel een robot
  • 11 Aug 2019 om 22:21
    Ikzeg vind ik gewoon een beetje raar. Ik begin toch ook niet elke post met ‘ik romperstomper zeg’ ?
  • 11 Aug 2019 om 21:24
    • Quote van 11 Aug 2019 om 19:58
      Sneu figuur
    Dito
  • 11 Aug 2019 om 19:58
    • Quote van 11 Aug 2019 om 19:35
      Mooi zo.
    Sneu figuur
  • 11 Aug 2019 om 19:35
    • Quote van 11 Aug 2019 om 19:11
      Maar maak je geen zorgen want je zal mij niet vaak zien op dit ‘forum’
    Mooi zo.
  • 11 Aug 2019 om 19:19
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:57
      Scorpio die voor slachtoffer speelt? Hahaha!
    Nee hoor, gewoon even een nieuwkomer helpen, die nog niet weet hoe het hier aan toegaat.
    Er zitten een paar tussen die alleen maar op de persoon reageren ipv hun eigen mening te geven. Ikzeg kan zichzelf wel verdedigen maar sommigen denken dat hij dat niet kan of zo en moeten dan iemand met de grond gelijk maken. Slaat nergens op!
  • 11 Aug 2019 om 19:11
    Maar maak je geen zorgen want je zal mij niet vaak zien op dit ‘forum’
  • 11 Aug 2019 om 19:10
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:52
      Omdat je via het internet je mening geeft en totaal geen idee hebt wie Ikzeg is. Veel te kort door de bocht dus. Niet iedereen is gezegend met zo’n schrijftalent als jij.
    Ik heb niks gezegd over ikzeg. En als ik dat nodig vind om wel te doen doe ik het gwn want hij is geen heilige god ofzo. Dat schijnheilige politiek correcte gelul heb ik zon hekel aan
  • 11 Aug 2019 om 18:57
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:41
      Je moet er niet teveel op reageren. Als je hier een tijdje bent weet je precies wie het zijn.
      Gewoon je eigen ding doen. Laat je niet kisten. Ze proberen je klein te krijgen!
    Scorpio die voor slachtoffer speelt? Hahaha!
  • 11 Aug 2019 om 18:52
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:37
      Omdat ik zeg wat ik vind en jullie jankerds het er niet mee eens zijn?!
    Omdat je via het internet je mening geeft en totaal geen idee hebt wie Ikzeg is. Veel te kort door de bocht dus. Niet iedereen is gezegend met zo’n schrijftalent als jij.
  • 11 Aug 2019 om 18:41
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:37
      Omdat ik zeg wat ik vind en jullie jankerds het er niet mee eens zijn?!
    Je moet er niet teveel op reageren. Als je hier een tijdje bent weet je precies wie het zijn.
    Gewoon je eigen ding doen. Laat je niet kisten. Ze proberen je klein te krijgen!
  • 11 Aug 2019 om 18:37
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:31
      Internetheld!
    Omdat ik zeg wat ik vind en jullie jankerds het er niet mee eens zijn?!
  • 11 Aug 2019 om 18:32
    • Quote van 11 Aug 2019 om 17:28
      Ongelofelijk dat niemand anders zegt wat voorn verschrikkelijk zielig wijferige rotzooi dit is???
    Nog een internetheld!
  • 11 Aug 2019 om 18:31
    • Quote van 11 Aug 2019 om 15:46
      Jij zegt....wat eigenlijk?? Lees het nu 3x, maar het is een onnavolgbare woordenbrei wat je gebruikt
    Internetheld!
  • 11 Aug 2019 om 18:17
    Walgelijk mannetje die te wierik, als ik 1 wel een rode kaart gun is het te wierik jankbal, calimeroen een schoppert
  • 11 Aug 2019 om 18:10
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:03
      Zwolle ook al achter nu,twee wedstrijden gespeeld en we zijn al weer de beste club van Overijssel,tegen RKC winnen dan hebben we zeven punten,de boys hebben nog wat goed te maken tegen hun,na de nederlaag vorig seizoen.
    Hey eppie, nog iets gehoord over die portugese jongen van 19 van City? En nog talenten gezien in Riessen?
  • 11 Aug 2019 om 18:03
    • Quote van 11 Aug 2019 om 17:24
      Hopelijk, zetten ze dat gemiddelde door. Dan heb je over 34 wedstrijden 17 punten.
    Zwolle ook al achter nu,twee wedstrijden gespeeld en we zijn al weer de beste club van Overijssel,tegen RKC winnen dan hebben we zeven punten,de boys hebben nog wat goed te maken tegen hun,na de nederlaag vorig seizoen.
  • 11 Aug 2019 om 17:28
    Ongelofelijk dat niemand anders zegt wat voorn verschrikkelijk zielig wijferige rotzooi dit is???
  • 11 Aug 2019 om 17:27
    • Quote van 11 Aug 2019 om 17:24
      Dag D.Trump met je zoveelste pseudoniem hier. Moet voor jou toch duidelijk zijn. Ajuus
    Ik heb niks met die rare lui te maken. Ben er net een weekje ik maak een klein grapje en ik wird allerlei dingen beschuldigt en heb heel dit forum over me heen wat een triest triest gebeuren hier
  • 11 Aug 2019 om 17:24
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:29
      Lijkt er op mooi dat volk van Erve Asito weer punten verspeeld haha;-)
    Hopelijk, zetten ze dat gemiddelde door. Dan heb je over 34 wedstrijden 17 punten.
  • 11 Aug 2019 om 17:24
    • Quote van 11 Aug 2019 om 17:21
      Het enige wat ie zegt is dat ie niet kan lezen wat ie zegt, wat een kneus ben jij Gelijk beledigt kweek is een wat dikkere huid man slappeling
    Dag D.Trump met je zoveelste pseudoniem hier. Moet voor jou toch duidelijk zijn. Ajuus
  • 11 Aug 2019 om 17:21
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:27
      Het gaat er om dat hij bewust Ik Zeg beledigt en Ik Zeg is altijd correct en netjes! En dan over die bullshit van grammatica daar hebben we het al vaak genoeg over gehad. Slaat gewoon nergens op iemand zo te beledigen klaar. En vooral een correct persoon als , Ik Zeg.
    Het enige wat ie zegt is dat ie niet kan lezen wat ie zegt, wat een kneus ben jij Gelijk beledigt kweek is een wat dikkere huid man slappeling
  • 11 Aug 2019 om 17:01
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:29
      Lijkt er op mooi dat volk van Erve Asito weer punten verspeeld haha;-)
    Met de als hoogtepunt. Was niet helemaal terecht. Maar ik slaap er wel om????????
  • 11 Aug 2019 om 16:38
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:27
      Rompermooiweerpietonly.......weer gehact is wieder bezig of nie. Geen zin an dit gezijk
    ?
  • 11 Aug 2019 om 16:36
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:27
      Het gaat er om dat hij bewust Ik Zeg beledigt en Ik Zeg is altijd correct en netjes! En dan over die bullshit van grammatica daar hebben we het al vaak genoeg over gehad. Slaat gewoon nergens op iemand zo te beledigen klaar. En vooral een correct persoon als , Ik Zeg.
    Begrijp ik alleen vind het woord beledigen wel een beetje ver gaan?
  • 11 Aug 2019 om 16:29
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:27
      Rompermooiweerpietonly.......weer gehact is wieder bezig of nie. Geen zin an dit gezijk
    Lijkt er op mooi dat volk van Erve Asito weer punten verspeeld haha;-)
  • 11 Aug 2019 om 16:27
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:22
      Denkt ook dat die het mannetje is door iemand die vraagt wat die zegt te bedreigen met hem in elkaar te slaan????
    Het gaat er om dat hij bewust Ik Zeg beledigt en Ik Zeg is altijd correct en netjes! En dan over die bullshit van grammatica daar hebben we het al vaak genoeg over gehad. Slaat gewoon nergens op iemand zo te beledigen klaar. En vooral een correct persoon als , Ik Zeg.
  • 11 Aug 2019 om 16:27
    Ben trouwens blij dat die prutser bij Groningen mee deed, altijd gefrustreerd tegen ons was nu ook weer duidelijk te zien.
  • 11 Aug 2019 om 16:27
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:22
      Denkt ook dat die het mannetje is door iemand die vraagt wat die zegt te bedreigen met hem in elkaar te slaan????
    Rompermooiweerpietonly.......weer gehact is wieder bezig of nie. Geen zin an dit gezijk
  • 11 Aug 2019 om 16:25
    • Quote van 11 Aug 2019 om 15:25
      Beide rode kaarten kan en moet je misschien wel keer op keer geven.Van achteren haken zonder de bal te willen of kunnen spelen was 40 jaar geleden al direct rood, nu nog steeds.
    Zo is het
  • 11 Aug 2019 om 16:22
    • Quote van 11 Aug 2019 om 16:16
      Ff normaal he rompestomper tegen Ik Zeg, anders kun ie wel wat rompe stompertjes krijgen. Ik Zeg is altijd correct hier, en nooit schelden of zo dus doe dat tegen de juiste personen hier, je mag mij nemen hoor!!!
    Denkt ook dat die het mannetje is door iemand die vraagt wat die zegt te bedreigen met hem in elkaar te slaan????
  • 11 Aug 2019 om 16:18
    • Quote van 11 Aug 2019 om 15:46
      Jij zegt....wat eigenlijk?? Lees het nu 3x, maar het is een onnavolgbare woordenbrei wat je gebruikt
    Snel een flessie pap en een nieuw rompertje aan en int wieggie er met.
  • 11 Aug 2019 om 16:16
    • Quote van 11 Aug 2019 om 15:46
      Jij zegt....wat eigenlijk?? Lees het nu 3x, maar het is een onnavolgbare woordenbrei wat je gebruikt
    Ff normaal he rompestomper tegen Ik Zeg, anders kun ie wel wat rompe stompertjes krijgen. Ik Zeg is altijd correct hier, en nooit schelden of zo dus doe dat tegen de juiste personen hier, je mag mij nemen hoor!!!
  • 11 Aug 2019 om 16:12
    • Quote van 11 Aug 2019 om 15:46
      Jij zegt....wat eigenlijk?? Lees het nu 3x, maar het is een onnavolgbare woordenbrei wat je gebruikt
    Ikzeg. Elke wedstrijd weer. Je bent de speler voorbij en hoe je het ook bekijkt, je doet een poging de bal af te pakken en je raakt hem(tegenstander) wel of niet. Bij elke club is dat gewoon terecht rood. Klaar, dan weet ik zeker dat doet hij nooit meer. Zo moeilijk was niet toch? Niet iedereen is even sterk in de geschreven taal, met een beetje moeite kan je er vaak best wel het juiste uit halen.
  • 11 Aug 2019 om 16:04
    • Quote van 11 Aug 2019 om 15:46
      Jij zegt....wat eigenlijk?? Lees het nu 3x, maar het is een onnavolgbare woordenbrei wat je gebruikt
    Idioot
  • 11 Aug 2019 om 15:50
    • Quote van 11 Aug 2019 om 15:46
      Jij zegt....wat eigenlijk?? Lees het nu 3x, maar het is een onnavolgbare woordenbrei wat je gebruikt
    Jij hebt net een account zeker, laat onze meest gewaardere forumlid met rust aub.
  • 11 Aug 2019 om 15:46
    • Quote van 11 Aug 2019 om 15:14
      Ikzeg. Elke wedstrijd weer je bent de speler voor bij hoe je het ook bekijkt en je doet een poging of je raakt hem wel /niet bij elke club gewoon terecht rood. Klaar dan weet ik zeker dit doe ik nooit weer.
    Jij zegt....wat eigenlijk?? Lees het nu 3x, maar het is een onnavolgbare woordenbrei wat je gebruikt
  • 11 Aug 2019 om 15:25
    Beide rode kaarten kan en moet je misschien wel keer op keer geven.Van achteren haken zonder de bal te willen of kunnen spelen was 40 jaar geleden al direct rood, nu nog steeds.
  • 11 Aug 2019 om 15:14
    Ikzeg. Elke wedstrijd weer je bent de speler voor bij hoe je het ook bekijkt en je doet een poging of je raakt hem wel /niet bij elke club gewoon terecht rood. Klaar dan weet ik zeker dit doe ik nooit weer.
  • 11 Aug 2019 om 14:59
    Gefrustreerd mannetje gisteravond.
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›