Kritische Drommel: ''Ik moet zeggen dat ik baal van die tegengoal''

( 10 reacties)
Kritische Drommel: ''Ik moet zeggen dat ik baal van die tegengoal''

FC Twente promoveerde afgelopen jaar naar de Eredivisie en maakt nu voor het eerst de VAR mee, met al zijn voor- en nadelen.

"Echt niet normaal hè. Wat een belevenis. Drie penalty’s, twee rode kaarten, hoeveel minuten we hebben gespeeld is ook niet normaal", vertelt keeper Drommel aan RTV Oost. "Maar we hebben de drie punten binnen en uiteindelijk gaat het daar om."

Toch werd het op een gegeven moment nog spannend. "Zij krijgen op een gegeven moment het publiek achter zich, dan voel je wel spanning. Dan wil ik ook geen risico’s meer nemen en speel ik alleen maar de lange bal", beschrijft hij zijn eigen spel. "Soms is het wel wat laks bij de spelers, dat ze denken dat we er al zijn, terwijl dat niet zo is. Want het is pas afgelopen als het fluitsignaal is geweest. Maar we hebben prima gespeeld, vooral de eerste helft vond ik goed, en we hebben gewonnen", kijkt hij kritisch naar het spel van het team.

"Ik moet ook zeggen dat ik baal van die tegen goal", blijft hij kritisch. "Je kan het gewoon heel makkelijk uitspelen, je speelt tegen negen man. We winnen wel gelukkig met 1-3 en hebben het voor de rest wel prima gedaan."

FC Twente heeft nu vier punten uit twee duels, al zijn de punten alleen een hulpmiddel voor hun uiteindelijke doel. "Wij willen gewoon goed voetbal spelen en mensen overtuigen dat FC Twente in de Eredivisie hoort."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Aug 2019 om 21:07
    • Quote van 11 Aug 2019 om 20:00
      Dat gezegd hebbende; ben heel blij met de groei die Drommel heeft doorgemaakt. Neem het mocro toontje er bij, als hij zo blijft keepen!!!!
    Had nooit gedacht dat het nog een redelijke keeper zou worden. Daar is tot nu toe niets op aan te merken.
  • 11 Aug 2019 om 20:00
    • Quote van 11 Aug 2019 om 19:55
      +1 ! Tenenkrommend !
    Dat gezegd hebbende; ben heel blij met de groei die Drommel heeft doorgemaakt. Neem het mocro toontje er bij, als hij zo blijft keepen!!!!
  • 11 Aug 2019 om 19:55
    • Quote van 11 Aug 2019 om 17:23
      Zag hem vanmorgen op Fox Sports antwoord geven op een paar vragen. Alsjeblieft Twente, geef die vent een taalcursus. Ik weet, wij hebben ook een dialect, maar hij vertegenwoordigt onze club. Of zit hij bij de mocromafia?
    +1 ! Tenenkrommend !
  • 11 Aug 2019 om 19:02
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:57
      Sommige mensen snappen er echt heel weinig van blijkt maar weer....
    Zo is het
  • 11 Aug 2019 om 18:57
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:44
      Fijn dat die van Twente houdt maar het is betaald voetbal en hij is en blijft geen topper keeper.
    Sommige mensen snappen er echt heel weinig van blijkt maar weer....
  • 11 Aug 2019 om 18:45
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:37
      Hij kan gewoon niet duiken. Valt als zoutzak. Middelmatige keeper met goede reflexen
    Ben ik het niet mee eens. Die bal kon die echt niet houden. Gewoon een heel knap schot.
    Drommel is goed bezig. Weet wat die wil en is stukken beter geworden. Als hij zo doorgaat gaat die een mooie carriere tegemoet. Helaas voor ons want dan is die volgend seizoen weg.
  • 11 Aug 2019 om 18:44
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:41
      Zelfs nu nog kritiek? Hij heeft echte sprongen gemaakt, en hij keept de 2 wedstrijden die we hebben gehad gwn overtuigend. Hij houdt ook van Fct, merk je aan alles. Als er al kritiek op Drommel is, kan ik heel veel anderen noemen die stukken minder zijn.
    Fijn dat die van Twente houdt maar het is betaald voetbal en hij is en blijft geen topper keeper.
  • 11 Aug 2019 om 18:41
    • Quote van 11 Aug 2019 om 18:37
      Hij kan gewoon niet duiken. Valt als zoutzak. Middelmatige keeper met goede reflexen
    Zelfs nu nog kritiek? Hij heeft echte sprongen gemaakt, en hij keept de 2 wedstrijden die we hebben gehad gwn overtuigend. Hij houdt ook van Fct, merk je aan alles. Als er al kritiek op Drommel is, kan ik heel veel anderen noemen die stukken minder zijn.
  • 11 Aug 2019 om 18:37
    Hij kan gewoon niet duiken. Valt als zoutzak. Middelmatige keeper met goede reflexen
  • 11 Aug 2019 om 17:23
    Zag hem vanmorgen op Fox Sports antwoord geven op een paar vragen. Alsjeblieft Twente, geef die vent een taalcursus. Ik weet, wij hebben ook een dialect, maar hij vertegenwoordigt onze club. Of zit hij bij de mocromafia?
zondag 1 september 2019
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›